10. Adaptowanie ‚skupienia ciebie’ dostosowanego do twojej pożądanej rzeczywistości

.

.

Dostosowywanie się do wersji siebie, która może przetransportować nas do Nowego Czasu – kontynuacja

.

Dostosuj się do tożsamości takiej, która żyje w rzeczywistości jaką chcesz stworzyćGdy otrzymujesz wizję nowego potencjału, istnieje zawsze aspekt świadomości, który potrafi pielęgnować tę wizję w rzeczywistości fizycznej i przetransportować cię do linii czasowej, gdzie istnieje ten nowy potencjałW miarę jak energetyzujesz i kultywujesz nowy potencjał, nauczysz się kim musisz się stać, aby wyprowadzić go na światW ten sposób dowiadujesz się o tożsamości tego aspektu twojej świadomości i zaczynasz się do niej dostosowywać i adoptować ją jako twoje noweskupienie ciebie’*Jeśli nadmiernie zainwestowałaś w ‚skupienie ciebie’ z obecnej chwili, będziesz musiała popracować ze swoim wyższym Ja, które może nauczyć obecneskupienie ciebie’ jak ogarnąć koncepcję służby, nietrwałości i transcendencjiGdy twoje ‚skupienie ciebie’ nauczy się działać w służbie dla najwyższego dobra wszystkich, to w odpowiednim czasie usunie się na bok i pozwoli, aby nowe oblicze twojej świadomości stało się tożsamością skupienia ciebie’ zdolnej do przetransportowania cię na linię czasową, gdzie istnieją nowe potencjały.

* focus self -> fokus ciebie/siebie, skupienie ciebie

 

5 komentarzy (+add yours?)

  1. marecki
    List 27, 2013 @ 00:20:38

    Witaj Moneo ja używam kart Archanioła Michała i uważam że są super bardzo pomocne w rozwoju osobistym podtrzymujące na duchu,ostatnio kupiłem sobie też karty tarota osho zen ,które różnią się od zwykłego tarota i też są bardzo fajne do rozwoju osobistego na tym najbardziej mi zależy,jestem teraz po rozstaniu z żoną także mam sporo pytań i przyznam że są mi bardzo pomocne.

  2. Moneo
    List 26, 2013 @ 22:10:05

    słuchajcie ja używam czasami kart Archanielskich… jakie jest zdanie wasze na temat kart i podpowiedzi jakie otrzymujemy przy ich użyciu?

  3. Moneo
    List 26, 2013 @ 21:59:45

    …no tak, zaczęło się dla mnie coś nowego… zobaczymy 🙂
    serdeczności wszystkim. :))
    http://anielskadobroc.pl/index.php?p=1_12_Archanio-y

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
