5. Uwolnij aspekty uwięzione w przeszłych traumach

.

.

Dostosowywanie się do wersji siebie, która może przetransportować nas do Nowego Czasu – kontynuacja

.

Gdy nowy potencjał gromadzi siły w swoim polu energetycznym, możesz uświadomić sobie miejsca oporu, które w tobie jeszcze istnieją Ogólnie mówiąc, nie są to aspekty, które chcą cie powstrzymywać, ale raczej aspekty, które istnieją w minionych momentach, gdzie przebywają nieuleczone i nierozwiązane emocje i towarzyszące im urazyTe aspekty utrzymują energię, aby zaznaczyć ten moment w czasie, abyś „ty” z przyszłości i bardziej mistrzowska, mogła powrócić, aby je uzdrowić i uwolnićPodczas gdy kultywujemy i przygotowujemy się do aktywacji nowych możliwości, są nam pokazane wszystkie obszary wymagające uzdrowienia i uwolnieniaGdy uwolnimy energię utrzymywaną wokół minionych urazów, wtedy jesteśmy w stanie skierować tę energię ku nowym potencjałom, które pragniemy uaktywnić.

 

9 komentarzy (+add yours?)

  1. marmur 71
    List 22, 2013 @ 18:22:14

    Atrament i kreda
    Jan Brzechwa

    Wzdychała kreda: „Wciąż jestem biała,
    Nie chcę być biała!…” No i – sczerniała.

    Jęczał atrament: „O, losie marny,
    Wciąż jestem czarny, kompletnie czarny,
    Jak gdyby we mnie kto smołę przelał.
    Nie chcę być czarny! Dość już!” I zbielał.

    W szkole straszliwy zrobił się zamęt:
    Ładna historia! Biały atrament!

    Któż go na białym dojrzy papierze?
    Nikną litery i kleksy świeże,
    Nie zda się na nic wypracowanie,
    Gdy z liter nawet ślad nie zostanie.

    Zbladł nauczyciel i bladolicy
    Przez chwilę z kredą stał przy tablicy,
    Lecz nic napisać na niej się nie da:
    Czarna tablica i czarna kreda!

    Jak tu rozwiązać można zadanie,
    Gdy cyfr odróżnić nikt nie jest w stanie.

    Rzekł nauczyciel zakłopotany:
    „Dziwne to, bardzo dziwne przemiany!
    Kreda jest czarna, atrament biały…
    Wiemy, kto robi takie kawały!”

    Mówiąc to palec przytknął do czoła,
    Groźnym spojrzeniem powiódł dokoła
    I mnie, choć ja się winnym nie czuję,
    Ze sprawowania postawił dwóję.

  2. xylotet
    List 21, 2013 @ 22:58:03

    Droga Monomario ,,,, o wiele bardziej realnym ,niż „matematyczna abstrakcja” typu
    czarna dziura zwana Sagitariusem A w centrum naszej galaktyki , jest fakt że jesteśmy tak naprawdę mieszkańcami karłowatej galaktyki nazwanej Sagitariusem
    pożeranej obecnie przez ogromnną galaktykę zwaną Drogą Mleczną .
    Ogromna galaktyka ma wyższy potencjał energetyczny we wszystkich znanych
    nam energiach jak i tych które jeszcze nie znamy ,,,, polecam ten temat wszystkim których interesują poziomy energetyczne ,,,,

    😀 ,,,,, Dziękuję też ,,, Freeheart ,,,,która na tym forum chyba ,zwróciła uwagę kiedyś na ten temat ….. 😀

  3. Beatrix
    List 21, 2013 @ 22:56:11

    Odcinałam się od starego, oczyszczałam; byłam przeświadczona, ze to już wszystko… Żyłam sobie w błogim spokoju przez kilka dni… aż dzisiaj pękło coś we mnie. Energicznie (!) (była nawet mała awantura o to), nagle wszystko ustawiłam tak jak powinno być, 🙂
    Mam także dziwne sny, jakby zdarzenia z innych wcieleń… To są te odpowiedzi na moje pytania, dlaczego mnie to czy tamto spotkało w obecnym życiu. Ale się porobiło (!) Podoba mi się to wszystko! 🙂

  4. Monmaria
    List 21, 2013 @ 15:22:23

    Już za dwa dni ,23.11.2013, uformuje się kolejny Wielki Sekstyl. Ten będzie wyjątkowy, bo heliocentryczny. Zapowiadane są światowe medytacje.
    http://monamornak.wordpress.com/2013/11/21/62-chronologia-zdarzen-od-21-12-2012-i-symbolika-zywiolow-23-listopada-2013-o-godz-22-11-heliocentryczny-wielki-sekstyl-przebiegunowanie-slonca-fala-maga-13-25-11-2013-szansa-na-milowy-kr/
    Pozdrawiam serdecznie Forumowiczów i Administratorów strony 🙂 🙂 🙂

  5. SU
    List 21, 2013 @ 14:42:19

    Trzeba być prawdziwie mocniejszym i silniejszym od swojej całej przeszłości.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
