Przezroczyste Myślenie

.

.

A więc wiele się dzieje.  I powiem, że w pewnym sensie, wyzwania wychodzą na powierzchnię.   Jest w was też trochę trudności pomiędzy energiami męskimi i żeńskimi, być może na zewnątrz, w jednostkach rodzinnych lub w stosunkach w pracy lub nawet we władzach światowych.

Całkiem sporo dzieje się tak naprawdę z możliwością uzdrowienia pewnych rzeczy, ale myślę, że w tym tygodniu chciałbym pomówić o przezroczystym myśleniu„.

Zasadniczo całe Stworzenie jest telepatyczne lub może komunikować się niewerbalnie i raczej od razu.  Rasa ludzka na tej planecie nareszcie nieco zbliża się do tych samych umiejętności jakie ma królestwo zwierząt, roślin i minerałów, i które rozumie natychmiastową komunikację, długości fali, różne częstotliwościWięc przekłada się to na to, że ludzie stają się coraz bardziej metapsychiczni.  Myślę, że tak to można powiedzieć; w naturze, lub bardziej intuicyjniA my oczywiście pracowaliśmy z wieloma ćwiczeniami Trzeciego Oka przez jakiś czas, aby pomóc wyostrzyć te umiejętności, a których jest wiele tu w Artykułach Duchowości (na stronie internetowej medium – kr).

Ponieważ będziemy mieć pewne kłopotliwe myśli, myślę, że tak nazwałem to w Prognozie Kwartalnej, jedną z rzeczy, którą chciałbym ci zaproponować jest: Co by było, gdyby każda myśl, która przechodzi przez twój umysł musiała być wypowiedziana głośno?  To jest to, co nazwałbym przezroczystym myśleniem.  Więc się nie ukrywasz i nie myślisz: „Och, jej sukienka ma tak okropny kolor”, a potem mówisz: „Och, cześć, jak się dzisiaj miewasz?”

Co więc byłoby, gdybyś musiał powiedzieć wszystko co myślisz głośno i proszę, niekoniecznie to rób, ale użyj tego poczucia „Gdybym naprawdę miał przezroczyste myślenie i byłbym tego świadomy i każdy inny byłby świadomy każdej myśli, jakie to moje myślenie byłoby idealnie?

Więc proponuję, żebyś zabawił się tym w tym tygodniu i tak naprawdę przeegzaminował, jak przezroczyste myślenie wyglądałoby w społeczeństwie, w którym każdy wieI może też po prostu wyrzuć pewne przekonania, których już nie chcesz utrzymywać i naprawdę umocnij na głos te przekonania, które chcesz zachowaćNo wiesz, takie rzeczy jak „Wybieram miłość„, „Jak mogę kochać siebie jeszcze bardziej„, „Wybieram bezpieczeństwo„, „Jestem Wolą Bożą„.  Baw się z rzeczami, które naprawdę chcesz uwydatnić.

Wiec, moi drodzy, jak zawsze, dziękuję i moja miłość jest z wami.

Djwhal Khul

Terri Newlon 26 września 2013

http://www.shiftfrequency.com/djwhal-khul-transparent-thinking/

Przetłumaczyła Krystal

25 komentarzy (+add yours?)

  1. Bonj0vi
    Paźdź 08, 2013 @ 01:06:49

    Dziękuje wam kochani 😉 wystarczy poprosic a wy jak zastepy aniolow przylatujecie z pomoca, to wspaniale, kocham was. Sytuacja sie nie polepszyla, mam nadzieje ze jest to syndrom puszconego psa na wolność. Przed studiami byla jak ptak w zlotej klatce. No cóż niech rzeczy toczą sie swoją droga. Jeszcze raz dziekuje i otulam was karmiszowym szalikiem miłości 😀 Peace

  2. marmur
    Paźdź 07, 2013 @ 22:54:49

    Drogi Bonjovi , jakoś tak się dzieje że nasze oświecenie czasami oślepia … nawet naszych najbliższych . Ale jakie ma to znaczenie skoro przyszliśmy tu ze światła i miłości doświadczać tego na co sami się zgodziliśmy . Tak wiem nie jest łatwo stanąć przed lustrem i mimo wiedzy o iluzji 3W powiedzieć sobie nic mnie to nie rusza , to taka gra. W przeżywaniu takich jak by wydawało się ciężkich chwil buduje się nasza miłość bezwarunkowa . Im większą nadzieję pokładamy w osobie ,sytuacji …tym bardziej przeżywamy niepowodzenie i ok. To my dozujemy intensywność uczuć i sytuacje te kształtują nasze następne doświadczenia . Łzy są w pewnym sensie rzeką oczyszczającą nasze ciało (i emocje które chowają się w podświadomości ) . My jako ludzie tu, mamy prawo do słabości , do okazywania emocji i uczuć . Późna pora ale najlepszy sposób jaki znam to ostra przebieżka w ustronnym miejscu i wydarcie ryła z całej siły …. Wypuść z siebie emocje które ci nie służą jak stado szarańczy . Niech odlecą chen…A kiedy już zedrzesz gardło ,poczujesz pustkę . Nic . A te nic to plac budowy … sam plac . Co na nim zbudujesz , czy budował będziesz na ruinach . A może uprzątniesz gruz i zaczniesz od mocniejszych fundamentów . Każdy kto budował dom powiedział by że drugi raz zrobił by to inaczej o wiele lepiej . Zwracał by uwagę na szczegóły . Może w relacjach „nieudanych”, z ludźmi których uważamy że są nam przeznaczeni ,przestajemy ich słuchać uznając (narzucając im) swoją „prawdę „. Czym jest prawda ? Dusza daje nam miłość , a ego wplata w nią emocje …Ktoś powiedział co nas nie zabije to nas wzmocni (a,to żulik co pił denaturat w parku ) … pozdrawiam w budowlanym uścisku … ąnioły Cię tulą , zobacz ile ich ich tu jest w koło .

  3. Bonj0vi
    Paźdź 06, 2013 @ 13:42:29

    Prosze was, pomozcie mi. Dzisiaj sie dowiedzialem ze moja dziewczyna która kocham nad zycie, nie kocha mnie tak jak kiedys. dlugo o tym juz myslala. nie wiem czy sie rozstalismy. ona chce swobody, ale samo to ze dam jej wieksza swobode nic nie zalatwilo. Odjechała po godzinie. moje pytanie czy moge skorzystac z kodow uzdrawiania jej negatywnych mysli odnosnie tego ze mnie mniej kocha. Bo przeszla mnie mysl ze nie moge sprawic aby ktos mnie kochal na mus… nie wiem co mam myslec o tej calej sytuacji. Myslalem ze kocha mnie nadal tak samo. prosze pomozcie mi

    • Sławek
      Paźdź 06, 2013 @ 20:52:07

      Wolna wola jest święta tu i tam i wszędzie . Koniec kropka.

    • Elżbieta
      Paźdź 06, 2013 @ 20:53:23

      Pamiętaj, nie możesz ingerować w Inną Energię, To co się stało , jest sygnałem dla Ciebie , abyś uzdrowił swoją Męskość, poprzez pokochanie Energii Żeńskiej , którą Jsteś. I odwrotnie. Możesz zastosować do tego metodę Hooponopono:
      Proszę wybacz mi że Cię zaniedbywałem
      Przepraszam
      Kocham Cie
      Dziekuję że mi to pakazałaś.
      Zrób to również tak jakbyś mówił jako kobieta.
      Bedziesz wiedział kiedy nastąpi rozpuszczenie programów, powodujących nieakceptowanie siebie jako Energii Żeńskiej I Siebie jako Energii Męskiej.
      Zaufaj Wewnetrznemu prowadzeniu w tym Swoim procesie. Nic wiecej.
      Elżbieta

    • Omstan
      Paźdź 06, 2013 @ 21:05:48

      Zapytaj najpierw siebie, a następnie psychologa, czy twoje uczucie to miłość, czy też może egoistyczna chęć posiadania. Z kodami daj sobie spokój, gdyż zachowanie twojej dziewczyny jest odbiciem, odpowiedzią na to co w tobie siedzi.
      Kiedyś już zwracałeś się w tej sprawie, wróć więc do otrzymanych wtedy odpowiedzi.

    • iskierka
      Paźdź 06, 2013 @ 21:17:48

      Drogi Bonjovi, współczuję Ci, ale tak często bywa w procesie wzrastania, że wszystko, co nie jest prawdziwą miłością, czyli miłością bezwarunkową, odpada. Nie próbuj jej zatrzymywać na siłę, a raczej daj jej wolność, bo w ten sposób okażesz jej prawdziwą miłość.
      Pozdrawiam Cię z serca:)

      • Oualander
        Paźdź 06, 2013 @ 22:15:10

        Bardzo ładnie to ujęłaś Iskierko

        Serdeczności wysyłam

        Piotr 🙂

        • iskierka
          Paźdź 07, 2013 @ 20:42:38

          Dziękuję Piotrze:)
          Rzeczywiście bardzo podobnie to postrzegamy, ale rozumiem też Bonjovi, bo my tu sobie teoretyzujemy, a on się zmaga ze swoimi emocjami. Prześlijmy mu wszyscy trochę naszej Miłości:)
          M.

      • Oualander
        Paźdź 07, 2013 @ 23:41:13

        Rozumiem Iskierko co masz na myśli doskonale również znam rozterki Bonjoviego, ode mnie dostał „wiaderko miłości”, które w swoim czasie z bardzo dobrym skutkiem wylała na mnie „Gabi”, jeżeli tu jeszcze jest (czyta tego bloga) to w tej sprawie jej pomoc byłaby nieoceniona.

        Piotr 🙂

    • Magdalena
      Paźdź 06, 2013 @ 21:37:18

      Pozwol odejsc, w wielu przekazach bylo napisane ze ze wzgledu na zmiany zwiazki, przyjaznie, uklady rodzinne moga sie rozpadac po to by zrobic miejsce na nowe. Jak nie bedziesz robil nic na sile nie zdziwilabym sie gdyby nawet wrocila bo nie bedziesz „ciagnal” energii na swoja strone. Jesli jednak nie wroci jak mowione bylo w jednym z przekazow: podziekuj bo juz tego nie potrzebujesz, a byc moze nowe sie pojawi . Pozdrawiam 🙂

    • Oualander
      Paźdź 06, 2013 @ 22:12:54

      A ja ci coś napiszę po ludzku, jeśli ją na prawdę kochasz to z łatwością pozwolisz jej odejść, ponieważ prawdziwa miłość nie jest zaborcza ani w żaden sposób wymagająca czegokolwiek od drugiej osoby. Osobiście mam 42 lata ale dopiero niedawno to właściwie zrozumiałem i natychmiast przestałem szarpać z wbudowanymi w mój umysł społecznymi schematami myślenia i oczekiwać czegokolwiek od drugiej osoby. To się nazywa „WOLNOŚĆ” i w rzeczywistości jest tożsame z miłością.

      Pozdrawiam serdecznie

      Piotr 🙂

    • Taki
      Paźdź 07, 2013 @ 11:46:45

      Tak jak Ty sam to powiedziałeś oraz inni w swych odpowiedziach, nie możemy decydować za drugą istotę, każdy robi co chce, jest całkowicie wolny i nieograniczony. Jednak co, jeśli ta druga istota w swym nieograniczonym postępowaniu jest powodem naszego cierpienia ??
      Prawda jest taka, że nie jest. Ja, nie mogę w rzeczywistości cierpieć choćby nawet przez sekundę z powodu tego, że ta osoba mnie już nie kocha, choćby mi to wykrzyczała w twarz, będąc przy tym nieprawdopodobnie wiarygodną. Mogę cierpieć wtedy i tylko wtedy, kiedy to JA nie będę czuć się kochaną osobą. Kiedy to JA przestanę wierzyć w to, że JESTEM KOCHANY.
      To JA jestem wiecznym sprawdzą i przyczyną wszystkich swoich uczuć a co za tym idzie moich doświadczeń. JA, nie kto inny.
      Uwierz w to, że jesteś Cudowny i Kochany. Bądź w pełni Kochany i Cudowny tak bardzo jak to możliwe, utrzymaj ten stan, to uczucie w sobie aż stanie się Twoją naturą i znowu ujrzysz Swoją Prawdę na zewnątrz, jako potwierdzenie swego nowego przekonania.
      Nic nie dzieje się inaczej 🙂 ♥♥

    • Lea
      Paźdź 07, 2013 @ 19:51:35

      Witaj Bonjovi,
      Porzuć magiczne myślenie. Chcesz, aby grupa ludzi manipulowała osobą, którą uznajesz za swoją dziewczynę dla Twoich korzyści. Na szczęście nie jest to możliwe. Jeżeli ona czuje, że Cię mniej kocha to pozwól jej tak czuć. Obejmij całą tę sytuację z miłością, znajdź powód , aby odczuwać radość, szczęście w każdej chwili i pozwól się rzeczom dziać. Szukasz spokoju, radości, szczęścia poza sobą. Tam go nie ma.
      Idź za swoją rzeczywistą ulgą a innym pozwól być tym kim chcą być i robić to co chcą robić. Serdecznie pozdrawiam Lea

    • zdzich
      Paźdź 08, 2013 @ 20:47:16

      Obecne energie są takiego rodzaju, że tylko to co Prawdziwe, pełne Miłości do siebie i innych przetrwa. Twa wybranka, nie jest Twą własnością, ma prawo wolnej woli, Wasze rezonanse energetyczne są, inne dlatego tak się dzieje. Jeżeli jesteś tak jak piszesz pełen Miłości do Niej, pozwolisz iść jej swa drogą, chyba że chcesz po prostu Ty się dobrze czuć, poprzez stosowanie technik, by ja zatrzymać przy sobie
      Pozdrawiam serdecznie, wybacz proszę, me słowa, prawda nieraz boli ❤

  4. astrolog
    Paźdź 06, 2013 @ 13:09:15

    Ostatnio coraz więcej channelingów zaznacza, że należy zacząć od porządkowania własnych myśli.

  5. Bolko
    Paźdź 06, 2013 @ 12:59:17

    Szczerze powiedziawszy to nie polecam tego praktykować komuś kto ma cięty język. Tu nauczyliscie się zachowywać ale wasz umysł ma szersze pole do popisu jesli myśli że jest bezkarny, problem pojawia się gdy zauważycie że inni reaguja na wasze myśli wysyłane w ich kierunku a wy bluzgacie, dobrze jeśli są to dobre myśli bo i odpowiedź może będzie miła ,ale z doświadczenia wiem że w naszym kraju nie jest za wesoło i ludzie nie są zbyt mili na poziomie umysłu i dość drażliwi bo jest to stosunkowo nowa umiejętność komunikacji przez co wielu czuje nieswojo wręcz chorobliwie bo nad tym nie panuje, poza tym jest to uczucie obdarcia z pancerza prywatności i indywidualności co z początku jakieś 3lata w moim przypadku powodowało bardzo głębokie frustracje, choć czasem jest fajnie szczególnie jak sobie porobić jaja z dziewczyn.

  6. piotrekkowal2
    Paźdź 05, 2013 @ 23:04:46

    Człowiek, który porusza się w tłumie, nie dojdzie dalej niż inni. Ten, który chodzi samotnie, może znaleźć się tam gdzie jeszcze nikogo nie było.

  7. Promyk
    Paźdź 05, 2013 @ 21:25:14

    Anna Breytenbach posiadająca unikalny dar komunikowania się ze zwierzętami. Pozdrawiam Swiatłem i Miłością.

    https://docs.google.com/file/d/0BzmemWpgRrZ6b2RSckpkS1Z2ZTg/edit?pli=1

  8. Promyk
    Paźdź 05, 2013 @ 21:22:29

    [Bendición de tu Madre •❤• Snatam Kaur – ‚Błogosławieństwo Twojej Matki’ – bardzo piękne i wzruszające, dziękuję Promyku ❤ kr]

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
