Działaj tak jakby to się już wydarzyło

.

.

Terri Newlon, 12 września 2013

Tu Dwhal Khul. Taszi Delek.

A więc w tym tygodniu mamy naprawdę pewnego rodzaju ciekawe energie, przechodząc przez wspomnienia 11/9,  w pewnym sensie emocjonalny to dzień – 11 wrześniaKiedy wchodzimy do Jom Kippur 14/9 , a następnie Księżyc w Baranie 15/9, co ma swego rodzaju efekt Wodnika na ciało emocjonalne – efekt humanitarnyA następnie przechodzimy jeszcze pod wpływ Księżyca wchodzącego w metapsychiczne Ryby 17/9, a potem oczywiście mamy Plutona ruszającego do przodu w Jesienną Równonoc.  Więc jesteśmy w niezwykle potężnym okresie.

Co mam zamiar zalecić ci w tym okresie czasu to Działaj tak jakby to się już wydarzyło” i oczywiście energia nastąpi.

Wiec działaj tak jakbyś już opanował ciało emocjonalne i energia nastąpi. Działaj tak jakbyś już osiągnął oświecenie i energia nastąpi.  Działaj tak jakbyś już był życzliwy i miłosierny wobec siebie i wszystkich innych, a energia nastąpi.

Teraz są nieograniczone możliwości, aby bawić się z tą energią.  Działaj tak jakbyś już był prosperujący i działaj tak jakbyś już mieszkał w pożądanej lokalizacji.  Działaj tak jakbyś już miał pożądaną karierę, pożądany związek, itp., albo twoje pożądane zdrowie.  Cokolwiek to nie jest.

Więc najlepiej jak przeniesiesz się do pełnego urzeczywistniania tego, na co się zdecydowałeś, cokolwiek to nie jest, gdyż masz teraz dużą szansę, aby po prostu pochwycić tę energię i rezonować z nią i utrzymać ją.

A więc, moi drodzy, jak zawsze, dziękuję i daję wam moją miłość.

Djwhal Khul

Przetłumaczyła Krystal

34 Komentarze (+add yours?)

  1. lucy
    Paźdź 01, 2013 @ 13:31:19

    Kocham Was że jesteście! :))) trafiłam na ten blog ponad tydzień temu i to jest to czego potrzebowałam i szukałam. Jestem zafascynowana tym co robicie i tym jak to robicie, chcę powiedzieć, że trafia to do mnie i cieszę się, że na was trafiłam. Dziękuję.:))) Od tego czasu czytam was codziennie. jedno czego żałuję to że wcześniej was nie odkryłam, ale mam nadzieję, że nadrobię te zaległości:) od dawna interesował mnie rozwój duchowy, jednak wcześniej napotykałam tylko na jakieś drobne wzmianki na ten temat np. w książkach lub widziałam takich ludzi w filmach:). Jednak około jakichś dwóch lat temu, gdy bardzo potrzebowałam życzliwych ludzi w okół siebie, poznałam człowieka który zajmuje się bioenergoterapią i jest bardzo uduchowiony i on przybliżył mi parę spraw na temat rozwoju duchowego, między innymi powiedział mi o „złotym wieku” a że ten znajomy nie może obecnie poświęcić tyle czasu ile ja potrzebuję, ponieważ ma teraz wiele ważnych spraw na głowie, więc ja zaczęłam szukać na własną rękę, czegoś więcej na temat „złotego wieku”, a gdzie? w internecie. I tak właśnie trafiłam na was i jestem z wami. Mam tylko nadzieję, że przyjmiecie mnie do swego grona?:))). Chce się rozwijać,chcę wiedzieć co mam robić, by wszystko co robię robić lepiej, dokonywać właściwych wyborów,obudzić radość i wiarę w siebie w innych ludziach i być szczęśliwszą. Chciałabym widzieć w okól siebie więcej radosnych, szczęśliwych ludzi.Jeszcze raz dzękuję, że jesteście. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wszystkiego najlepszęgo.

    Witaj droga Lucy — kr

  2. Ika
    Wrz 14, 2013 @ 20:31:17

    Dziękuję z całego SERCA Kochani!!!

  3. iwn
    Wrz 14, 2013 @ 15:24:41

    Hmm a czy nie mamy czasem porzucać swoich pragnień, by odzyskać spokój i oświecenie?

    • Sławek
      Wrz 14, 2013 @ 20:54:16

      doświadcz tego „nie miej pragnień” przekonaj się jak długo możesz się nudzić

      • Elżbieta
        Wrz 14, 2013 @ 22:07:06

        Nie pragnij , a twórz, ot secret cały , Stwarzaj w swym Sercu swe żywe obrazy, wycofaj energię , wkładaną w pragnienie, zasil nią Serce, Swoje Tworzenie. Twórz I pozwalaj aby sie działo, a zmienisz Swe życie , jeżeli pozwolisz, przyjąć sobie to, co stworzyłeś dla siebie , już jawnie , nie skrycie. Bo Ojciec I Matka w Jedno złączeni ,Tyś Nimi I Oni Tobą , nie ma rozdzielni. Wytrzymaj tylko w swoim tworzeniu, aby obce Energie ,Ci tego nie zakłuciły, a Ponownie Raj zapanuje na Twojej Ziemi , w Miłości Świateł Prawdziwy.

      • piotrekkowal2
        Wrz 15, 2013 @ 10:34:07

        Napisal Pan „W tym sie nie robi, w tym sie jest” Pan jest? Potrafi Pan latać, tworzyć coś z niczego, teleportować sie i inne takie? Jesli nie to nie jest Pan w 5 wymiarze.

        • Sławek
          Wrz 15, 2013 @ 21:38:04

          Znajdż swoją drogę i tego ci życzę. Bo dróg tyle ilu ludzi. Teleportować można się sercem nie głową.

      • iwn
        Wrz 17, 2013 @ 15:21:19

        No ok..tylko to przeczy byciu w TERAZ. Albo się przyjmuje, że teraz jest jakie jest i jest się obecnym albo tworzy się sobie coś w głowie.

  4. Ika
    Wrz 13, 2013 @ 23:48:59

    Dzisiaj do południa zmarł nagle mój ukochany Tatuś.Pojechał z moim bratem na grzyby i już z nich nie wrócił.Przed chorobą często jeździł w góry i jego pragnieniem było znów się tam znaleźć,ale miał poważne schorzenie serca i bolały go nogi,co uniemożliwiało mu chodzenie po górach.Dzisiaj mój braciszek chcąc spełnić jego życzenie,zabrał Tatusia na grzyby.Jednak tam wysoko w górach Tatuś dostał zawału serca i umarł.Jesteśmy zdruzgotani tym nagłym odejściem.Wierzę jednak,że to był jego wybór,by umrzeć w miejscu, które tak pokochał. Żyj w światełku.Kocham Cię Tatusiu!!!♥♥♥

    [<3 Kochana Iko, jestem sercem z Tobą w tych trudnych momentach. Też wierzę, że Twój Tatuś wybrał ten dzień i sposób przejścia do Światłości. Błogosławieństwa — kr]

    • iskierka
      Wrz 14, 2013 @ 01:51:41

      Droga Iko, wiem, co czujesz w takiej chwili, bo mój Tata odszedł kilkanaście lat temu w ten sam sposób, tylko w innym miejscu. W dodatku ja wtedy nie byłam jeszcze istotą świadomą, więc szczególnie mocno to przeżyłam. Dziś już wiem, że to był wybór jego i mojej duszy dla naszego najwyższego dobra. Dziękuję Ci Tato, kocham Cię! A Ciebie, Iko, mocno przytulam do swego serca.
      M.

    • Bonj0vi
      Wrz 14, 2013 @ 12:40:46

      Twój tata zakończył swoje życie na łonie natury, to piękne. Pewnie poznaje siebie na nowo jako duchową istotę i znów przezywa wspaniałą przygodę 🙂

      Z dedykacją dla Ciebie, film o takiej właśnie tematyce. I twój tatuś na pewno nie trafi na początek do takiego miejsca jak główny bohater. Serce mi mówi że jest wśród aniołów 🙂 Trzymaj się ciepło ♥

      A tutaj film: NOSSOLAR (Nasz Dom) https://www.youtube.com/watch?v=ncTyXkhm96g cz. 1

    • marmur
      Wrz 14, 2013 @ 14:31:29

      „Powiedz, dokąd znów wędrujesz?
      Czy daleko jest twój sad?
      Hen, w krainy buczynowe
      Ze mną tam układa pieśni wiatr

      Hen, w krainy buczynowe
      Ze mną tam nikogo tylko wiatr

      Zmierzchy grają, a przestrzenie
      Własny mi podają dźwięk
      Takie śpiewy z nimi lub milczenie
      W którym znika każdy dawny lęk

      W takich śpiewach i milczeniu
      W szumie świętych buków zginął lęk

      Zaszumiały cię powietrza
      I ruszyłeś sam na szlak
      Ten ostatni, ten najlepszy
      Przyszedł czas, Pan dał ci znak

      Ten ostatni, ten najlepszy
      Przyszedł czas, Pan dał ci znak ”

  5. wika
    Wrz 13, 2013 @ 20:56:19

    Kochani, zapraszam dziś na medytację Doskonałego Zdrowia:
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-doskonaego-zdrowia-4-kwietnia.html?view=classic
    a jutro ciąg dalszy na częściowo podobny temat, medytacja Płomienia Wskrzeszenia:
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/03/medytacja-pomienia-wskrzeszenia-duzsza.html?view=classic
    – Szmaragdowy Płomień odrodzenia uruchomiony jest już solidnie, więc praca z ciałem zwłaszcza teraz, gdy Słońce jest wciąż w Pannie, może być wyjątkowo owocna 😀 😀 😀
    A w niedzielę, 15 września, będzie coś nowego:D:D:D

    Przepraszam ponownie, że mnie na początku tygodnia wywiało i nie wpisałam nic w ‚menu’, ale stali bywalcy „Naszych medytacji” i tak się łączą ze sobą nawet gdy tylko o tym pomyślą, a medytacji jest zapas, więc zawsze istnieje opcja pt „szwedzki stół” 😛 i proszę się częstować ❤ ❤ ❤

    Jak zapewne wiele osób czuło, mieliśmy kolejne dopięcie wielkiego wzoru energetycznego 10 września, natomiast do końca miesiąca mają zostać podjęte ostateczne decyzje dusz, czy chcą żyć z nami na Nowej Ziemi, czy zostać przeniesione na planetę 3w wraz z wszystkimi tymi, których Gaja już przeniosła na początku września. Pojawiło się sporo snów o rodzinie i znajomych, niektórym się już wyświetliło, kto zostaje, a komu chwilowo mówimy 'cześć, do zobaczenia'. Ich dusze już rozpoczynają nowe życie i zawsze możemy im wysyłać miłość opromieniającą ich drogę, którą wybrali.

    Temat związków jest ponownie na porządku dziennym, zwłaszcza mogą się wyświetlać i oczyszczać najrozmaitsze nasze połączenia z bardzo wieloma osobami, z którymi w różnych wcieleniach i światach byliśmy blisko, szczególnie dotyczy to związków rodzinnych i partnerskich. I gdy się ktoś będzie nieoczekiwanie a hurtowo zakochiwać w swoich sąsiadach, po 3 dni na każdego, to będzie to całkiem normalne i zapewne pożyteczne 😉 😛 Gdy ludzie sobie uświadomią, jak bliscy sobie jesteśmy i ile nas łączy, kolejny etap wzniesienia będzie niezwykle przyjemny i rzeczywiście poczujemy, że jesteśmy Miłością i jesteśmy tu w Domu 😀 😀 😀 Pięknych dni, kochani, i wspaniałego wieczoru ❤ ❤ ❤

    • piotrekkowal2
      Wrz 13, 2013 @ 21:12:23

      A ja? ja też chce byc w 5 wymiarze. czyłbym sie zdradzony gdyby inni poszli a ja nie. Skoro to jest mój wybor to ja spadam na 5 wymiar Mozesz mi odpisać?

    • Oswojony z MAYA
      Wrz 14, 2013 @ 09:39:58

      …po tym poscie wiki dotarło do mnie że faktycznie cos się dzieje po 10 IX , akurat u mnie trwa wdrażanie aktywacji od Metatrona . 11IX skończyłem 12-stą , która odpala ciało świetliste u mnie, Odkąd pamiętam NIDGY nie miewałem zawrotów głowy , natomiast po tej aktywacji Zawroty głowy były tak duże, że musiałem sie ścian trzymać , przyszły „znikąd ” i po jednym dniu odeszły. Być może nie jest to zasługa aktywacji ,a właśnie energii idącej po 10IX ?- nie wiem.
      11IX odszedł ojciec mojej sąsiadki 60lat , nic nie wskazywało na jego odejście , nie chorował, nie pił, palił , nie był otyły , okaz zdrowia, myślę że to jest ten namacalny z życia , przykład kiedy dusza decyduje, że odchodzi i kropka- ciało umiera jakby bez przyczyny, bez powodu. Takie teraz mamy czasy i jest to dla niektórych dziwne , ale jak się tak człowiek zastanowi to nie jest to dziwne , dzieje się co ma się dziać.

  6. Krystyna11
    Wrz 13, 2013 @ 20:28:15

    • Elżbieta
      Wrz 14, 2013 @ 01:11:21

      Jest to piękne. a zarazem jest podpowiedzią dla Tych, którzy jeszcze u innych, swej Duszy szukają . Przechodzę nadal różne procesy, ale wiem , że Jestem, Gdy siadam do pisania , rozpoczyna się zawsze pieśń moja. Wstaję później podniesiona choćbym niewiem jak zmęczona była. Istnieję w Swoim Świecie , który dla mnie jest Prawdziwy I bardzo bardzo żywy.
      W Ciele coraz większy obszar wciąż wypełniam, I stale w nowej częstotliwości Energii się rozszerzam . Świadomość Matką Energia Ojcem , który przyjmje moje propozycje wzorców, wibracji jakich chcę doświadczyć . I tak już cała jestem Jednością Świadomą , I słyszę Siebie w mym Cudnym Ciele , które rozpuszcza się w mojej tonacji.
      Dziękuję Wszystkim za Bycie Sobą .
      Elżbieta

  7. Oswojony z MAYA
    Wrz 13, 2013 @ 20:28:08

    Do Krystal
    Tak sobie czytam od dłuższego czasu komentarze i widzę, że przekazy trafiają do serc czytelników ale od 13.000 lat jesteśmy bombardowani zachowaniami i przekonaniami pochodzącymi z 3D lub jak kto woli z 3W , że 13000-cy lat wytresowania robi swoje i ciężko niektórym się „odwinąc ogonem” od tych wzorców, stoją na kamieniu pośrodku strumyka i niby wiedzą teoretycznie jak sie wykonuje krok aby przeskoczyc na drugi brzeg rzeczki ale boją się że sie potkną i wpadna do wody…… więc nic nie robią …..brakuje praktycznego ,takiego zero-jedynkowego wytłumaczenia jak i co można zrobić w konkretnych przypadkach na konkretnych przykładach,
    może by tak jakieś spotkanie-warsztaty na wiosnę w dniu przesilenia jesienno zimowego 2014r.
    mamy jeszcze czas w tym oknie dziejowym które nie zamknie sie wcześniej jak około X 2015r.

    [Oswojony, myślę, ze przykładów jest wiele, jeśli tylko ktoś jest gotowy na ich dostrzeżenie i zastosowanie, dobre warsztaty mogą być pomocne, jestem za ❤ kr]

  8. Krystyna11
    Wrz 13, 2013 @ 20:18:06

    Ewelina Stepnicka- gdy Dusza mówi poprzez Serce . 100 filmów na YOU TUBE.
    oto dwa linki,sami zobaczcie, kto chętny. Ja jestem zachwycona !
    Pozdrawiam wszystkich . Miłego oglądania i głębokich przemyśleń. Krystyna

  9. kuba1902
    Wrz 13, 2013 @ 19:35:10

  10. Bonj0vi
    Wrz 13, 2013 @ 17:29:09

    „działaj tak jakbyś już mieszkał w pożądanej lokalizacji. Działaj tak jakbyś już miał pożądaną karierę, pożądany związek, itp., albo twoje pożądane zdrowie. Cokolwiek to nie jest.”

    Okej działaj tylko w jaki sposób? jak mam działać z zatkanym nosem, który wciąż podciągam? albo miał własny samochód kiedy nie mam? rozumiem żeby tak myśleć że juz sie to ma, ale działać? Jak??

    Namaste ♥

    [ B, „Act as if” można tez przetłumaczyć – zachowuj się albo UDAWAJ tak jakbyś pewne rzeczy już osiągnął. W większości jest to praca wewnętrzna – praktykowanie tego co czujesz, co myślisz – i to spowoduje w następstwie Twoje nowe zachowanie, działanie, które stworzy Twoją nową preferowaną rzeczywistość. Praktykowanie pozytywów z czasem może być łatwiejsze. Jesteśmy zaprogramowani przez 3W matriks, aby tworzyć raczej negatywy – zobacz jak łatwo nam to przychodzi.

    ‚jak mam działać z zatkanym nosem, który wciąż podciągam?’ – oprócz intencji i praktykowania dobrego samopoczucia, możesz zastosować tu uzdrawiającą dietę, zioła suplementy, itp – przygoda samouzdrawiania jest fascynująca.
    Namaste – kr]

    • Omstan
      Wrz 13, 2013 @ 19:44:30

      Krystal, piszesz:
      „Jesteśmy zaprogramowani przez 3W matriks, aby tworzyć raczej negatywy – zobacz jak łatwo nam to przychodzi.”

      Chyba przez niedopatrzenie wkradł ci się błąd, bo jeżeli W traktować jako wymiar, to żyjemy nie w trzecim, ale w czwartym wymiarze. Nasza rzeczywistość posiada trzy wymiary przestrzenne i czas, który jest czwartym wymiarem.
      Podniesienie oznacza przejście na wyższe poziomy 5 wymiaru czyli astralu, dokąd udajemy się obecnie po śmierci, ale teraz będziemy tam na stałe – to dla większości – a nieliczni wzniosą się bezpośrednio do szóstego wymiaru i też tam zostaną.
      Ci, którzy wejdą do 5 wymiaru, będą mogli po szybkim „przeszkoleniu” przejść jeszcze wyżej lub zatrzymać się tam na dłużej, natomiast ci, którzy od razu trafią do szóstego wymiaru będą Wniebowstąpionymi Mistrzami, mogącymi z własnej nieprzymuszonej woli i empatii schodzić w niższe światy, aby tam nieść ludzkości Światło.
      Zamieszanie bierze się stąd, że często myli się wymiar z gęstością – D (the dimension, density) – po angielsku i po francusku podobnie.
      Pozdrawiam z Miłością

      [O, dokładnie to miałam na myśli, co napisałam, oczywiście w ogólnym pojęciu, ponieważ niektórzy z nas na tym świecie fizycznym (nie w niebie) już istnieją w wyższych wymiarach, bez względu na to, czy nazywasz to gęstością, czy wymiarem ❤ kr]

    • Shine On!
      Wrz 14, 2013 @ 13:55:14

      Bonjovi – lata temu jako nastolatek czytałem jakąś książkę o tworzeniu (coś ala Sekret) i tam stało tak: wyobraź sobie ruchomy obraz, taki w ramie. Na tym obrazie Ty jesteś kipiący zdrowiem a z chusteczek do nosa możesz sobie samoloty robić bo już nie są potrzebne. Teraz zaczynamy prawdziwą zabawę – pracę. Wlewasz tyle płynnego światła w ramę tego obrazu ile tylko potrafisz. W sam obraz też nie żałuj a na sam koniec „wchodzisz w ten obraz” i odczuwasz to co chcesz osiągnąć. Ale zawsze pamiętając że, to już jest ,”STAŁO SIĘ”.

      Odsyłam do Alchemii ,Saint Germaina jeśli chcesz wiedzieć o tym więcej, jeśli nie czytałeś.

      Od siebie dodam jeszcze tylko że dwa duże projekty udało mi się w ten sposób zrealizować, jeden lata temu właśnie (nie do końca wyszło bo nie dokończyłem tego – ale dostałem to co chciałem, niedokończone :-))), drugi to coś niesamowitego co sam z wielkim trudem potrafiłem sobie wyobrazić.

      Mam nadzieję że trochę pomogłem
      Powodzenia i pozdrawiam!

      • Bonj0vi
        Wrz 15, 2013 @ 01:34:33

        Dzieki za kreatywny przykład 😀 przed spaniem sobie włącze relaks music i bede wizualizowac 🙂

        a germaina chcialem kupic i mialem takze ebooka na komorce, jednak za duzo stron a za maly ekran wiec przeczytalem tylko kilka stron. Jednak wciaz mnie ciagnie do tego dziela. 🙂

        Jeszcze raz dzieki, niech chorobsko odleci samolotem 😀

  11. KOSMITA
    Wrz 13, 2013 @ 15:24:53

    A więc do dzieła kochani i mamy już wszystko czego dusza zapragnie… 😀
    Pozdrawiam serdecznie… 😉 🙂

  12. Ewa A.
    Wrz 13, 2013 @ 13:35:03

    Dziekuję ❤

  13. Agnieszka
    Wrz 13, 2013 @ 09:25:02

    Zapraszam Was na film „Cudowny Apostoł ”
    Cudny Kwiecie Lotosu dziękuję za inspiracje
    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2013/09/cudowny-aposto-misja-bruno-groeninga.html

    Niech w naszym życiu dzieje się tylko dobro, a Miłość, Energia najwyższej jakości zawsze nam wszystkim towarzyszy.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
