Medytacja zerwania umowy

.

.

 Udaj się do swojej piramidy roboczej i usiądź u szczytu kryształowego stołu. Poproś Wyższą Jaźń i anielskich przewodników, aby stanęli za tobą.  Pod stołem płonie Fioletowy Płomień, a nad stołem zwisa podwójnie zwieńczony kryształ, który omiata falami światła całe pomieszczenie.

 Wyobraź sobie, że osoba, z którą chcesz zerwać umowę, siedzi na przeciwległym końcu kryształowego stołu. Poproś, aby jej Wyższa Jaźń stanęła za nią.  Zobacz, jak twoja Wyższa Jaźń łączy się z Wyższą Jaźnią osoby, z którą chcesz teraz oczyścić wszystkie dysharmonijne energie.  Jeśli z tą osobą wiązała cię bardzo trudna przeszłość, możesz z nią porozmawiać.  Komunikacja nastąpi poprzez Wyższą Jaźń tej osoby, dlatego to, co chcesz przekazać, zostanie zrozumiane, o ile będziesz się wypowiadać obiektywnie i z miłością.  Nie przypisuj nikomu winy za to, co się kiedyś wydarzyło.  Wyjaw po prostu swoje szczere odczucia i to co pragniesz, aby ta osoba zrozumiała.  Na przykład:  „Zawsze chciałam tylko tego, żebyśmy wzajemnie rozumieli swoje potrzeby.  Teraz wiem, że aby mieć satysfakcjonujące relacje z innymi, muszę szanować siebie i czuć, że na nie zasługuję.  Wiem, że dawałeś z siebie wszystko, co tylko mogłeś najlepszego, ale masz własne obciążenia, które musisz przepracować, aby się od nich uwolnić.  Chcę, abyś wiedział/a, że nie żywię urazy, i że wspólne przeżycia pomogły mi lepiej zrozumieć, w jaki sposób mogę odzyskać nad sobą władzę i stać się osobą bardziej godną i kochającą”.
.
Weź kilka głębokich oddechów i z miłością skoncentruj się na ośrodku serca / duszy drugiej osoby, oświadczając: „wybaczam ci wszystkie minione, obecne i przyszłe energie / myśli / czyny w tej czy innej rzeczywistości, jakie mi przypisywałaś / przypisywałeś, które nie współbrzmiały z bezwarunkową miłością.  Ciebie proszę o wybaczenie za wszystkie minione, obecne i przyszłe energie / myśli / czyny w tej lub innych rzeczywistościach, jakie na ciebie rzutowałam, które nie współbrzmiały z bezwarunkową miłością.  W tej chwili zrywam wszystkie przeszłe, obecne i przyszłe umowy, zawarte w tej i innych rzeczywistościach, umowy, które nie służą mojemu najwyższemu dobru”
 Wyobraź sobie przewody wychodzące ze splotu słonecznego tej drugiej osoby i podczepione do twojego splotu oraz vice versa. Zobacz, jak mój pałający miecz przecina te energetyczne przewody, i zobacz, jak twoje energetyczne przewody stopniowo powracają do twojego splotu słonecznego, a przewody drugiej osoby powracają do jej splotu słonecznego.
.
W tym ćwiczeniu bardzo ważną rolę pełni energia osobistej piramidy Światła, w której możesz położyć się na kryształowym stole.  Będąc tam, poproś Wyższą Jaźń o zeskanowania ciała, aby określić, czy w polu aurycznym z przodu lub z tyłu nie ma jakichś eterycznych łez.  Łzy eteryczne występują najczęściej w trzech dolnych czakrach, co czyni człowieka podatnym na problemy związane z poczuciem bezpieczeństwa / niedostatku, problemy z ego / seksualne / kompulsywne zachowania i tym podobne.  Kolejny rejon umiejscawiania się łez eterycznych to serce i ramiona oraz okolice żeber z przodu lub z tyłu. Gdy zostałeś zdradzony przez bliskich lub brutalnie zabity, lub gdy przeżyłeś wielką traumę, chcąc się chronić, stworzyłeś wokół serca eteryczne tarcze lub eteryczne łzy.  Niektóre z objawów pojawiają się jako wrażenie bycia niekochanym, bezwartościowym, jako poczucie winy, nienawiść do siebie lub ból, cierpienie czy ucisk w okolicy serca z powodu żalu lub straty.
.
Jeśli stwierdzisz, że w twoim polu eterycznym są jakiekolwiek eteryczne łzy, wszystko, co musisz zrobić, to powiedzieć:   „Proszę teraz i na zawsze o uzdrowienie wszystkich eterycznych łez”, i tak się stanie.  Ja je zapieczętuję swoim pałającym mieczem i twoje pole auryczne znów będzie całe i bez skazy.
.
Fragment z http://aamichal.blogspot.com/2013/09/ofiara-czy-zwyciezca.html

56 Komentarzy (+add yours?)

  1. marmur
    Wrz 12, 2013 @ 22:30:32

    Wszystko ma swój rytm , jak bicie serca http://www.youtube.com/watch?v=9KeyHWNFEIs 😉

  2. Omstan
    Wrz 11, 2013 @ 20:59:44

    MODLITWA „JA JESTEM GOTÓW” JESUS SANANDA (Modlitwa do zastosowania przy podniesieniu)

    Mój Ojcze, moja Matko:
    Ja powierzam moje Życie Twoim dłoniom.
    Ja daję moje Życie pod Twoją pieczę.
    Ja przekazuję Ci całą opiekę nad moim Podniesieniem.

    Pozwól stać się temu
    co może teraz się stać i co stać się powinno.
    Pozwól aby stało się Prawdą to
    za czym moje Serce tęskni od Eonów.
    Pozwól aby we mnie powstała
    Rzeczywistość Nowego Świata
    i pozwól mi wejść w tą Rzeczywistość.

    O Ojcze, o Matko całego Życia.
    Ja jestem z Ciebie narodzony
    i ja w Tobie umarłem nieskończenie wieloma Śmierciami.
    Ja wciąż od nowa do Ciebie powracałem.
    Pozwól mi teraz powrócić w Twoje ramiona na Wieki.

    Ja zrzekam się tego Czasu. Ja zrzekam się tego Świata.

    Ja zrzekam się każdej kontynuacji mojego Życia
    w tym Świecie przywiązanym do Czasu i Przestrzeni,
    przez co Doświadczenia zostały stworzone
    w wyjątkowy sposób.

    Mój Boże, ja jestem nasycony. Mój Boże ja jestem wypełniony Tobą.

    Ja jestem gotów aby powrócić,
    aby wejść do wspólnoty Archaniołów,
    do wspólnoty Mistrzów i Mistrzów Wniebowstąpionych,
    do wspólnoty Rodzeństwa Światła
    i do wspólnoty mojej Rodziny Światła z Bytu.

    Ja jestem gotów, mój Ojcze,
    bo Ty jesteś Wszechmocny.
    Ja jestem gotów moja Matko,
    bo Ty jesteś Wszechkochająca.
    Ja jestem gotów.
    Weź mnie za Słowo.
    JA JESTEM GOTÓW

  3. Elżbieta
    Wrz 11, 2013 @ 20:37:01

    Tęcza.
    Czy zastanawiałeś sie, dlaczego widzisz Jej tylko połowę?
    Powiecie , że to widnokrąg ogranicza
    jej całość widzenie.
    A Ja Wam powiem,
    że to wskazówka,
    Przez Was z przyszłości
    dana Sobie, w Teraz
    Aby szukać drugiej połowy Siebie,
    w Sobie, nie na zwnatrz Siebie.
    I gdy wejdziecie w Swe Serce Duchowe
    I przejdziecie przez NIE
    za Swój widnokrąg ograniczeń,
    to spotkacie za nim Drugiego Siebie,
    w miejscu z wielką Cierpliwością oczekującego.
    I tam będąc, sie z NIM połączysz
    I pełną tęczą wypłyniesz.
    Z 12 kolorów promieni
    w Jeden Promień Boskiej Bieli włożony.
    A Biel Ta 13 – tym Jest Boskim Promieniem
    Co mieni sie złotem
    Twej Energii Życia Istnieniem.
    I tak połączy się w Jedno Istnienie,
    To, co czekało na powrót w zaświatach,
    I w ciało sie wcieli
    w swej Boskiej Jedni trzynastej.
    I w Bieli tej cudnej,
    kolorów przybędzie.
    Jakich na Ziemi od dawa nie było.
    I rozpoznasz skopiowanie barw Wszelkich,
    zawartych w „Misji”- książce o innej Planecie,
    z Barw Naturalnych Ziemi
    w Jej Całej Odkrytej Boskiej Palecie.
    Pozdrawiam Elżbieta

    • piotrekkowal2
      Wrz 12, 2013 @ 17:05:42

      Ja czytalem ze jesteśmy pelnią bo mamy w sobie pierwiastki meskie i zenskie i ze szukanie drugiej polowki to podział.

      • Elżbieta
        Wrz 12, 2013 @ 23:29:57

        Tak , oczywiście , tylko czy czujesz sie pełnia , czy wiesz gdzie znajduje sie uzupełnienie Twego serca. Serce, kształt boski dwa :mieśnie sercowe: w jeden kształt połączone. Jeden widoczny, drugi duchowy, i Kształt Serca mamy cały. I od nas zależy co Te dwie połowy będą zawierały.Czy liscie , które kształt serca maja , swojej połowy na zewnątrz szukają? Czy koniczynka , jej listek piekny jest oddzielona od swej połowy, I przypomnij sobie jak jej szukałeś , lecz nie trzy, a czterolistnej , która szczeście przynosi, I jest to symbol pozostawiony w naturze , w świecie roślin , który własnie rozpoczyna życie na tej Planecie. Czterolistna koniczyna , Miłosc , radość , szczęście , juz nie ważne jak Życie nazywasz , boś TY nim przecież. Tyś całym listkiem z czwórki, rozglądnij sie dookoła , poszukaj pozostałej trójki. Która podobne do Ciebie ma wibracje I talent, aby obdzielić Wszystkich swymi produktami. I tak zaczyna się Nowa Epoka Serca , z czterech listków złożona , z pąku zdrowego rozwinięta.
        Elżbieta

        • piotrekkowal2
          Wrz 13, 2013 @ 14:29:43

          Kiedys znalazłem czterolistną koniczynkę. Pani Elu czy ta modlitwa wystarczy(ta co Pani podala o wzzniesienie)? Nie chcę sie rozczarować. To by mnie zabilo. Tyle Oni obiecują, a jak mnie zostawią? Wy pojdziecie, bo jesteście rozwinieci duchowo, a ja tak sie staram za Wami nadążyć. Mam nadzieję ze 22 wrzesnia 2013 też przejdę na 5 wymiar. Będe wszystkim bardzo za to wdzieczny.

        • Elżbieta
          Wrz 14, 2013 @ 06:04:52

          Nie podawałam , modlitwy. Modlitwę , swoją MODLITWĘ masz w Sercu I tylko tam.

        • piotrekkowal2
          Wrz 14, 2013 @ 11:30:00

          Faktycznie. Przepraszam to był Omstan 🙂

    • Teresa
      Wrz 12, 2013 @ 19:29:36

      Dziękuję Ci Elżbieto za te piękne słowa. Te teksty mają cudowną energię. Tak je odczuwam.

      Z Miłością
      Teresa

  4. Janina Pachuła
    Wrz 11, 2013 @ 20:33:19

    • Elżbieta
      Wrz 14, 2013 @ 22:12:22

      A może już Dosyć , DOSYĆ , powtarzania tego co było, przywiązywania się do dat byłych , w swych życiach już dokonanych, Ile Jeszcze powtarzać będziemy wszyscy 21.grudnia, to tak jak narodziny Jezusa I zmartwychwstanie Chrystusa. Może najwyższy czas , wyjść z tych starych przedziałów, poczuć się w swoim Sercu I tworzyć swe życie na Nowo.
      Elżbieta

    • Zosiek
      Wrz 29, 2013 @ 14:49:44

      Dziekuje za ten link 🙂

  5. zdzich
    Wrz 11, 2013 @ 17:33:20

    Kocham Was ❤ ❤ ❤

  6. Mary
    Wrz 11, 2013 @ 15:14:19


    ciekawe

  7. - piotr -
    Wrz 11, 2013 @ 13:57:57

    Zakochaj się w świecie.. od ZAZ
    Piękne, posłuchajcie!

    http://karmnikdlaptakow.blogspot.com/2013/05/zaz-si-tumaczenie-z-francuskiego-nowy.html

  8. Krychawa
    Wrz 11, 2013 @ 08:40:55

    Kochani !Może ktoś z Was ma namiary na dzwiękowe nagranie tej medytacji, bo bardzo takie nagranie ułatwia mi wizualizacje określonych sytuacji. Jeżeli tak to bardzo proszę o linka. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko.

  9. Elżbieta
    Wrz 10, 2013 @ 23:55:34

    Gdy zaczęłam słuchać Siebie, otrzymuję różności z różnych źródeł,
    to jest film , który być może jest przekazem zostawionym , przez Inne Istoty zamieszkujące Ziemię , obok Nas.
    Jeżeli wytrwasz do końca , poczuj co odebrałeś z jego treści.
    http://www.cda.pl/video/95488e0/Intruz-online-2013-Lektor-PL-HD
    Elżbieta

    • Dawid
      Wrz 11, 2013 @ 19:25:09

      Pobrałem sobie,właśnie skończyłem oglądać. Wow…Wanda była w porządku,ale źle się czułem jak widziałem co robiły na początku tamte dusze.Zakończenie filmu piękne 🙂 Co mogliby przekazać hmm…Jest się nad czym zastanawiać

  10. Bogusz
    Wrz 10, 2013 @ 23:32:09

  11. salama
    Wrz 10, 2013 @ 22:08:53

  12. amanita_muscaria
    Wrz 10, 2013 @ 21:26:06

    Najważniejsze fragmenty mało znanego channelingu z 1986 roku opublikowanego w roku 2000 na Węgrzech >>>> http://whitedevas.eu/?p=1208

  13. piotrekkowal2
    Wrz 10, 2013 @ 20:26:16

    Do Oswojony z MAYA. Tak to moje prawdziwe imię. Walnij mnie 🙂

  14. marmur
    Wrz 10, 2013 @ 19:14:37

  15. Kahina
    Wrz 10, 2013 @ 13:07:04

    Bardzo ciekawa medytacja Chociaz dla mnie moze byc troche trudna.
    Niemniej jednak chcialabym sprobowac I tu mam tylko pytanie i moze ktos mi pomoze: gdzie mozna znalezc informacje na temat tej osobistej piramidy? Gdzie ona jest? Jak wyglada i jak ja wizualizowac? Czy moze ktos ma gdzies zaznaczony jej opis z przekazow i moglby wkleic tu linka? Z gory dziekuje za pomoc 🙂

    • Transformator2013
      Wrz 10, 2013 @ 17:47:08

      Witaj!

      Polecam „Wszechmocny Miecz Światła” – działa identycznie i jest „prostsze w obsłudze”!
      LINK: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/30/27-07-2013-wszechmocny-miecz-swiatla-archaniol-michal/

      Pozdrawiam w Miłości i Świetle!

    • Teresa
      Wrz 10, 2013 @ 18:53:51

      Piramida Mocy w Piątym Wymiarze

      Niech w Twojej świadomości pojawi się zamiar wyobrażenia sobie piramidy Światła. Postanów, że zamanifestuje się ona w 5-tym wymiarze.

      Na wierzchołku piramidy znajduje się kamienne zwieńczenie z górskiego kryształu, które mieści w sobie tęczowy promień w kształcie spirali zawierając wszystkie kolory, cnoty i przymioty Twego Boga Ojca-Matki.

      Kiedy wstąpisz do wnętrza tej piramidy, rozejrzyj się: ściany i podłoga świecą wewnętrznym światłem. Stoi tam krąg 12-tu kryształowych krzeseł (później może ich być dowolna ilość). Pośrodku stoi kryształowy stół, gdy się na nim położysz, dopasuje się do Twojego ciała. Nad środkiem stołu zwisa piękny, czysty kryształ górski. Jest obustronnie oszlifowany a jego górna część stanowi owo kamienne zwieńczenie piramidy.

      To jest podstawowe wyposażenie Twoje piramidy, jednak proponujemy, abyś przy odwiedzinach w tej Twojej świątyni doposażył/a ją w razie potrzeby.

      Jak możesz ją wykorzystywać?
      Przykłady:
      1. Pojawia się problemowa sytuacja związana w kimś w Twoim życiu. Idź w medytacji do piramidy. Siądź na krześle a naprzeciwko posadź tą osobę. Poproś Wyższe Ja tej osoby, aby Wam towarzyszyło. Jeśli chcesz porozmawiać z tą osobą, pozostaw swoje ego nieaktywne i mów z duszy i serca. Bądź obiektywna/y. Po rozmowie połóż tą sytuację na stole i poproś o „boskie rozwiązanie”/najlepszy wynik służący obu stronom. Wyobraź sobie fioletowy płomień transmutacji, jak przemieszcza się nad stołem i otacza sytuację. Energie się wyrównują i harmonizują. Obserwuj teraz, jak zwisający kryształ rozświetla się i wysyła fale złotego światła (widzisz coś na kształt błyskawic). Najpierw pojawiają się nad stołem i sytuacją a potem rozszerzają się na Was oboje. Wreszcie wypełniają całe pomieszczenie. Znajdujecie się w energii „Boskiego Źródła”, zostajecie naładowani kosmiczną energią stwórczą. Wynik trzeba wtedy oddać Mądrości i Duchowi. Trzeba przełączyć na „autopilota”, ponieważ nie wiesz, do czego to doprowadzi i jaki będzie wynik, jednak zaufaj, że będzie to dla najwyższego dobra.

      2. Kiedy chcesz się skoncentrować na swoim ciele fizycznym, chorobie czy nieharmonijnym stanie, sam/a usiądź na kryształowym stole. Wypowiedz swoje życzenie, może być konkretne lub ogólne. Poproś swoje Wyższe Ja lub Jam Jest o bycie Twoim kosmicznym wsparciem i kontrolerem procesu rozświetlania się fioletowego płomienia, otaczanie nim Ciebie teraz i później, gdy uaktywnią się „pioruny” Będzie to proces uwolnienia od pozostałych negatywnych energii w strukturze fizycznej, który poprawi oraz przyspieszy budowanie ciała świetlistego. Wiedz, że nie jest dozwolone sadzanie na stole kogoś innego bez jego pozwolenia lub w szczególnych przypadkach, bez pozwolenia jego Wyższego Ja.

      3. Spędzaj czas w piramidzie, gdy musisz podjąć decyzję, wykrystalizować i naenergetyzować swoje wizje i starania. Możesz tu używać uniwersalnego prawa manifestacji w bardziej dynamicznej formie, stając się mistrzem współtworzenia. Spędzaj tu czas, aby sklarować swoje wizje przyszłości na wszystkich poziomach: mentalnym, emocjonalnym i fizycznym.

    • Teresa
      Wrz 10, 2013 @ 18:55:07

      goldenline.pl/forum/2797930/cwiczenia-i-dary-archaniola-michala/

      • Kahina
        Wrz 11, 2013 @ 11:22:46

        Kochani 🙂 Dakieziekuje wam bardzo 🙂 Bede musiala pocwiczyc. Ciekawa jestem czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z piramida Swiatla 🙂

        Teresa, z punktu 3 Twojego opisu wnioskuje, ze mozna rowniez wchodzic tam by cos wykreowac? Probowalas kiedys?

        • Teresa
          Wrz 11, 2013 @ 18:23:33

          Nie, nie próbowałam kreować czegokolwiek, ja wchodzę tam żeby zharmonizować energie, doładować się energetycznie. Więcej informacji na stronie Archaniła Michała. Link podałam niżej, przepraszam że się nie otwiera, trzeba wkleić.
          Pozdrawiam serdecznie

    • Tessi
      Wrz 11, 2013 @ 07:52:31

      Opis kryształowej piramidy Światła i kilku darów archanioła Michała
      http://www.goldenline.pl/forum/2797930/cwiczenia-i-dary-archaniola-michala/

  16. Elżbieta
    Wrz 09, 2013 @ 23:11:00

    A kiedy wprowdzać będziesz Duszę do Ciała , odezwią sie Twoje Żywioły , które skrywane były za lękiem, przed ich prawdziwą siłą
    I zapytasz co zrobić mam , z tym co sie ujawnia?
    I bądź jak , żywioł
    wejdź w niego cała
    I tajemnice Mocy,
    odkryj w nim sama.
    Poznaj starch cały
    I Miłosć co go rozpala.
    Wejdź w niego,
    odrzuć lek ,
    który boi sie Jego.
    I gdyta bedziesz
    rozpoznasz Prawdę,
    która była z lękiem skrywana.
    A prawda Ta Mocą Potegi nazwana.
    Tyś Człowiek Żywy,
    Ciało I Dusza w Energii swojej połączona.
    Z Radością przez Moc swojej Energii
    w całej Istcie unoszona
    w Miłości złaczona.
    I gdy okiełznasz Żywioł Wody w sobie,
    to nigdy wiecej
    Twój Ogień , zgaszony nie bedzie.
    Strach to forma , Moc wody zawierajaca,
    Moc wzburzona , w porywie wiatru,
    na Ziemi , podstawie Twojej ,
    Ogień gasząca.
    Moc odzyskana , to jest Twój Ogień
    Który Ziemię I Eter scala.
    I tak cztery Żywioły połaczone,
    Twe ludzkie Ciało w Człowieka zmieniły.
    Dając mu Miłości tchnienie
    I sie uspokoiły.
    A więc , gdy sie Strach znow powtórzy,
    wejdź w niego głęboko.
    I rozpoznaj Moc Swoją , w te formę włożoną.
    Poczuj ją w sobie, w każdej komórce Ciała,
    która ognia Twojego nie gasi ,
    a podsyca go sobą. bo zawsze Żywą harmonią.
    I połaczenie tych dwóch Żywiołów,
    Twe ciało rozgrzeje, I rozpocznie transformację,
    w kryształ żywy , go zmieniając.
    I wtedy dołaczą do temperatury Ciała,
    Eter I Ziemia, które na podwyższoną temperature ,
    z rozkoszą czekają, I będzie się działo ,
    Oj bedzie działo.
    I tak powstanie człowiek , Kosmosem władający,
    I władca to będzie Wielki
    z Serca Swą Mądrość czerpiący.
    Elżbieta

  17. Sławek
    Wrz 09, 2013 @ 20:53:04

  18. Elżbieta
    Wrz 09, 2013 @ 15:46:31

    Do podzielenia sie z Wami.

    Jak nie szukać a znaleźć

    find

    Wszechświat jest jednością. Wszystko jest ze sobą połączone. Wszystko wie o wszystkim i wszystko wie o wszystkim. Jak widać z powyższego zdania wszystko jest wszystkim, przyjrzyj się temu dokładnie.

    Wszechświat jest inteligentnym polem kwantowym, które każdy potrafi rozpoznawać. Nie trzeba być żadnym guru energetycznym, wystarczy wyrazić taki zamiar. Od dawna naukowcy głowią się w jaki sposób np. ptaki potrafią znaleźć drogę za ocean i z powrotem. Próbują znaleźć odpowiedź skąd zwierze polujące na zupełnym pustkowiu potrafi znaleźć pokarm, wodę lub schronienie. Tłumaczy się to w większości przypadków instynktem…

    Czy aby na pewno jest to dobre wytłumaczenie? Skoro instynkt, to dlaczego działa on tak marnie u ludzi? Przecież jesteśmy częścią wszystkiego, jesteśmy na tej samej planecie, podlegamy tym samym prawom natury…Instynkt jest czymś zupełnie innym. Instynkt BAZUJE NA PRAWACH NATURY. I niestety w tym miejscu pewnie niejeden naukowiec się zmartwi – nie instynkt prowadzi zwierzę do celu. Pośrednio tak – instynkt przetrwania prowadzi do płci przeciwnej, instynkt przeżycia – prowadzi do konieczności jedzenia, ale sam MECHANIZM PROWADZĄCY jest czymś innym.

    Każde stworzenie posiada siódmy zmysł. Uwaga… Właśnie wydaje się wielka tajemnica. Nazywa się on zmysłem kwantowym. Nie chodzi tutaj o wszech znany „szósty zmysł” – ten jest właśnie niczym innym jak intuicją.

    Człowiek posiada siódmy zmysł również, jednak pozwolił sobie na jego uśpienie. Oprócz jego decyzji nieświadomej pomogły mu w tym jeszcze wszystkie chemikalia spożywcze, promieniowanie nadajników radiowych jeszcze wiele innych oczywistych czynników.

    Każde zwierze żyjące na wolności posiada ten zmysł wysoko rozwinięty, posiadają go ludzie żyjący w buszu, dżungli, z dala od cywilizacji, oraz….każdy inny człowiek. Sęk w tym, że człowiek cywilizacji przestał tego zmysłu używać.
    Zatem w jaki sposób można go przywrócić Należy przede wszystkim ponownie go u siebie aktywować. To bardzo prosta operacja, wystarczy zaakceptować, że go posiadamy. U każdego stworzenia zmysł ten działa …UWAGA: FIZYCZNIE ! Czyli da się „CZUĆ” odczyt z pola kwantowego. Opiszę pokrótce w jaki sposób może to odczuwać ryba:

    Ponieważ nie jest tajemnicą, że linia boczna ryb jest organem zmysłu (tylko nikt do końca do tej pory nie był w stanie dokładnie opisać jak działa) pozwolę sobie napisać na ten temat dwa zdania. W momencie zbliżania się niebezpieczeństwa ryba z prawej bądź lewej strony ciała odczuwa pewien dyskomfort. Objawia się on w postaci „ciarek”, tudzież nagłego nieprzyjemnego odrętwienia tej strony ciała, lub uczucia ucisku fizycznego. Skąd wiem ponieważ człowiek odczuwa dokładnie tak samo…

    Każdy człowiek jest inny. Metodę oczywiście testowałem, wraz z osobą towarzyszącą w lesie. Jest to na tyle proste, że nie wymaga ekipy testującej, aby potwierdzić, że tak to działa. Opiszę dokładnie nasz eksperyment, aby na jego przykładzie każdy mógł samodzielnie odnowić w sobie te umiejętność.

    Eksperyment był przeprowadzany w pustym lesie, podczas sierpniowych suszy w warunkach ogólnie uznanych jako brak grzybów, co nie mijało się z prawdą, ponieważ przechodząc las zwyczajnym krokiem wzdłuż i wszerz nie natknęliśmy się nawet na żaden grzyb trujący, nie mówiąc już o jadalnych.

    Wyraziliśmy intencję aby pole kwantowe doprowadziło nas do grzybów. W przypadku obojga z nas pole kwantowe porozumiewa się za pomocą okolic przy kościach policzkowych. nie jest to reguła – każdy człowiek jest inny i te miejsca sensoryki mogą leżeć zupełnie gdzie indziej. Niemniej zaczęliśmy spacer po lesie, pozwalając się wodzić za nos polu kwantowemu. Jeżeli szedłem za mocno w prawo, natychmiast pojawiało się uczucie jakby ucisku fizycznego w okolicach prawej kości policzkowej. Gdy wyrównałem kierunek, ucisk ustał i czułem przed nosem „przestrzeń”. Gdy źle skręciłem w lewo, natychmiast pojawił się ucisk lewej strony policzka, a gdy odwróciłem się o 90 stopni, dosłownie pole kwantowe uciskało mnie w nos. Po kilku interesujących manewrach zmiany kierunku, dla zwykłego „kowalskiego” wyglądających na zupełnie bezsensowne przed samym nosem wyrósł mi…muchomor. Ucieszyłem się, ale i zdębiałem. Po chwili namysłu stwierdziłem, że zapomniałem określić, że maja to być grzyby jadalne. Ponowiłem definicję dla pola kwantowego i rozpocząłem dalszą wędrówkę. Po kilku minutach typowo „zwierzęcego” slalomu wśród drzew przed nosem wyrósł mi grzyb, jakiego jeszcze wcześniej nigdy nie widziałem i nie zbierałem. Postanowiłem go zabrać i sprawdzić w domu w atlasie cóż to za okaz. Nie przedłużając – grzyb okazał się jadalny, z zaznaczeniem „wyjątkowe walory smakowe”.

    Przeczesaliśmy wspólnie kawał lasu. Osoba mi towarzysząca zamiast ucisku czuła odrętwienie policzków, a przy drastycznej zmianie kierunku na niewłaściwy – odrętwienie sięgało jej aż do korzeni zębów. Za każdym razem pole doprowadziło nas do miejsc, gdzie dosłownie przed samym nosem wyrastały nam grzyby. Czasem były tak schowane, że stojąc przed nimi szukaliśmy wzrokiem w odległości jednego metra dobre kilkanaście sekund, ponieważ po dojściu do celu pole dawało nam „w nos” i nie pozwalało iść dalej dopóki nie znaleźliśmy obiektu. Przednia zabawa.

    Za drugim razem było już o wiele prościej, ale dołożyliśmy do naszej definicji „zdrowe – czyli wolne od robaków 🙂 „. Nie ukrywam, że czasami pole kwantowe zatrzymywało mnie z miejscu, gdzie za chiny ludowe nie udało mi się dostrzec niczego, rozgarniałem wtedy trochę mchu i….oczom moim ukazywała się świeża grzybnia. Do definicji dołączyło „wyrośnięte, zdatne do użytku TERAZ”. Jak widać trzeba DOKŁADNIE OKREŚLIĆ czego potrzebujemy i czego szukamy. Najciekawszym jest fakt, że układ pola kwantowego jest zbliżony do świętej geometrii. Całkowicie poddając się prowadzeniu wykonujemy chodząc figury z których zbudowane są bryły platońskie…Można jednak zdefiniować sobie „najkrótszą drogę” wtedy pole kwantowe przestaje nas wodzić za nos po okręgach i innych formach, a kieruje nas prosto do celu.

    Żyjemy w rzeczywistości, kiedy czasami nawet w pustym lesie trafia się niska wibracja, lub niewielka agresja astralna. Może to nieco zakłócić działanie pola, a w zasadzie jego odczyt. Jest na to lekarstwo, można to np wykorzystać w marketach przy poszukiwaniu produktów na półce. Osoba mi towarzysząca wpadła na to w lesie. Czasami polu należy po prostu silnie i zdecydowanie (z poziomu duszy tzw. mistrzowskiego ) NAKAZAĆ prawidłowe i CZYTELNE dla nas działanie. Należy to zrobić w momentach, kiedy działamy w śmietniku energetycznym. Metoda doskonale się sprawdza, np. w marketach szukając na półkach produktów wolnych od konserwantów i chemii. Klucz w tym że musi nam przejść przez gardło „NAKAZUJĘ” i to nie z poziomu ego a z poziomu serca i musi być na tyle silne, że wymiata wszystko. Nie ukrywam, że do tego wiele osób będzie musiało dojrzeć. Jednak w korzystnych warunkach nie trzeba nakazywać, tylko wyrazić zamiar. Bardzo proste.

    Czas na test z osobą typowo zagłębioną w życiu materialnym, nie mającą pojęcia o duchowości, polach kwantowych i innych tego typu cudach. Opowieść będzie bardzo krótka: Wyprawa na grzyby we dwóch. Osoba mi towarzysząca należy do grupy „zawodowych grzybiarzy”, jednak nie wie, że przeprowadzam eksperyment. Po prostu luźna wyprawa. Osoba ta również nie wie czym się zajmuję, zna mnie bardzo słabo. Wynik: 4:1 ( cztery do jednego dla pola kwantowego ). Mniej więcej wagowo i sztukowo. Na moje 16 sztuk przypadają 4 sztuki osoby towarzyszącej.

    Sprawdzamy w druga stronę. Przestaję używać pola kwantowego i zaczynam zachowywać się jak typowy średnio doświadczony zbieracz grzybów. Przegrywam z kretesem 3:1.

    Eksperyment przeprowadzono dwukrotnie za każdym razem wyniki były podobne. Pewnie stąd bierze się powiedzenie „mieć nosa” do czegoś, ponieważ pole kwantowe prowadzi nas za nos prosto do celu. Każdy człowiek czuje się w czymś dobry. Oznacza to, że jego świadomość współrezonuje z danymi matrycy pola kwantowego na tych samych częstotliwościach energoinformacyjnych i dlatego rzeczy te stają się proste i oczywiste, a dla innych mogą wydawać się barierą nie do przejścia.

    Wraź zamiar i słuchaj swojego ciała. Czy szukasz w domu długopisu, czy jesteś na rybach, czy w lesie, czy na zakupach, czy błądzisz na pustyni – użyj pola kwantowego, które ZAWSZE doprowadzi Cie tam, gdzie aktualnie sobie życzysz. Ważne aby dokładnie zdefiniować czego oczekujesz, ponieważ czasami możesz się zdziwić… a czasami po prostu wybuchnąć gromkim śmiechem.Ten drugi przypadek może być mało wygodny, otaczający Cię ludzie spojrzą na Ciebie, a potem się rozejrzą czy gdzieś za tobą nie leży skafanderek bez rękawków, z którego według ich postrzegania nagle mogłeś się uwolnić…Siódmy zmysł jest Twój. Naucz się go używać ponownie a zaoszczędzisz wiele czasu i sił.

    I jeszcze jedno na koniec: NIGDY NIE SZUKAJ a zawsze ZNAJDUJ. Gdy wysyłasz informację do źródła „Szukam” – zawsze dostaniesz tę samą odpowiedź – szukam. Znajduję, znalazłem – użyj tej intencji a tę odpowiedź otrzymasz. Cywilizacja posiada bardzo silny i błędny program SZUKANIA. Był on wprowadzony w stare pole świadomości zbiorowej poziomów cywilizacyjnych. należy się go pozbyć z własnej świadomości i pozwolić sobie na ZNAJDYWANIE. Teraz już wiesz, dlaczego tak długo ludzie czegoś szukają….Bo po prostu…NIE ZNAJDUJĄ. Banalnie proste.

    Jeżeli mimo wszelkich starań nie uda Ci się uzyskać odczuwania siódmego zmysłu, oznacza to, że Twoje blokady są bardzo silne i będzie trzeba je usunąć za pomocą działań energetycznych. W tych sprawach można kontaktować się poprzez poniższy formularz.

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat

    Treść wiadomości

    Przeczytaj również:
    1.Edukacja na wysokiej częstotliwości – Jak nie czytać a wiedzieć! Do tej pory poświęciłeś całe swoje życie na tej planecie…
    2.Zmiana częstotliwości (klimatycznej ?) Nie daj się! Od pewnego czasu zaobserwowałem interesujące zjawisko spadku „częstotliwości środowiska”. Bardzo…
    3.Nie mów o tym nikomu! Jest pewna niepisana energetyczna zasada, która jakby sprzeciwia się prawu…

    Tekst zostal napisany 09-09-2013 o godz. 11:16. Mozesz sledzic odpowiedzi za pomoca strumieniaRSS 2.0 . Odpowiedzi sa obecnie niaktywne ale mozesz obserwowac z wlasnej witryny.

    Napisane w Artykuły przez Whitedevas Dodaj

  19. Dawid
    Wrz 08, 2013 @ 23:40:32

    22 września, 22:44, równonoc jesienna, faktycznie…9 miesięcy od 21.12…Narodziny. Myślicie,że po prostu medytacja,błogostan, w godzinach owych,troszkę przed i troszkę dadzą efekt zaakceptowania ścieżki Miłości? 😉
    no to co,widzimy się w raju? 😀 Pozdrawiam 😉

    • Oswojony z MAYA
      Wrz 09, 2013 @ 09:39:45

      Zaplanowałem sobie 21-23 IX pobyt w Krakowie i medytację podczas równonocy na Wawelu przy kaplicy Gereona, tam gdzie jest drugie pod względem siły ,miejsce mocy na świecie , medytacja nr 2 o świcie 22 IX – będzie czad , dostanę tyle energii ,że jak nie polecę w górę to będę się dziwił :), Poza tym z tego miejsca mogę pobrać i przesłać energię dla kogo chcę i gdzie chcę będzie i to będzie 100 x silniejsze, bo podobno człowiek [ bez treningu] może emanować około 3000 do 6000 jednostek bsi , a tam jest 130,000 i wciąż nabiera mocy, – teraz pracuje na 80% mocy .

      • Dawid
        Wrz 09, 2013 @ 18:21:25

        no to pomedytujemy 😀 polecimy wszyyscy 😉 podzielmy się wszyscy energią i wspólnie uniesiemy się wysoooko 😀 u mnie już się w życiu dzieje, i to tyle co nigdy się nie działo 😉 jeszcze troszkę i lecimy wszyscy 😀

      • piotrekkowal2
        Wrz 09, 2013 @ 19:45:15

        Prześlesz mi energię? Pięknie proszę.

      • teerON
        Wrz 11, 2013 @ 13:27:43

        Ja tez slicznie poprosze , Tomasz sie klania 🙂

  20. marecki
    Wrz 08, 2013 @ 23:40:16

  21. kuba1902
    Wrz 08, 2013 @ 19:56:35

  22. piotrekkowal2
    Wrz 08, 2013 @ 19:35:07

    Już to gdzies niedawno czytałem. 22 wrzesnia wybor: iść czy zostać. ja ide

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
