Michał: Niech wasze modlitwy przeznaczone będą dla wszystkich

 

530031_486841514715306_1755840971_n

 

 

Dziś chcielibyśmy porozmawiać o niechęci osób będących na pozycjach władzy do zrezygnowania z tych pozycji nawet w konfrontacji z wolą mas ludzi, którymi w swej opinii rządzą.

Dowiadujecie się o tych protestach ze swych źródeł społecznościowych i serwisów alternatywnych nawet wtedy, gdy na ten temat wciąż niewiarygodnie mało pojawia się w waszych gazetach czy w telewizji. Zachęcamy was, abyście na swój użytek łączyli wszelkie tego rodzaju doniesienia, aby dzięki temu ujrzeć tak pełny obraz tej sytuacji, jak to tylko możliwe. Uświadomicie sobie wtedy, że jest to naprawdę olbrzymi ruch, i że nie umknęło to uwagi tych, którzy chcieliby was kontrolować spoza zamkniętych drzwi.

Nasza dzisiejsza wiadomość jest dwuczęściowa. Po pierwsze chcielibyśmy zwrócić uwagę ludziom poza tą kurtyną, że jest to tak dalece narastająca siła, że nie mogą oni w ogóle jej kontrolować. Zatamowanie przypływu w jednym miejscu nie powstrzyma samego przypływu.

Po drugie, tym z was, którzy popierają to, co się dzieje i modlą się o sukces tych wydarzeń, chcielibyśmy powiedzieć co następuje: mimo że należycie do przeważającej większości, możecie sprowadzić na siebie efekty oddziaływania tych ogromnych zasobów i środków, jakie daliście swoim rządom. Nie jest to wcale pożądane. Możecie i osiągniecie swe cele metodami pokojowymi, o ile tak zdecydujecie. Wasze pokojowe działania z całą pewnością ukażą w jak najgorszym świetle jakiekolwiek naruszenie tego pokojowego zachowania przez tych, którzy stoją wam na drodze. Oni też są tego świadomi.

Jest to powód, dla którego czasami umieszczają oni w waszych szeregach agentów, aby podburzali do przemocy. Bądźcie świadomi tej taktyki i ujawniajcie ich kiedykolwiek ich ujrzycie. Ci z was, którzy nie są w to bezpośrednio zamieszani – a pragnęlibyśmy, aby dotyczyło to was wszystkich – każde z was prosimy o wspieranie każdym uderzeniem swego serca pokojowego i pełnego miłości sukcesu tych spraw. Zaręczamy wam, że jeśli nawet miałoby to być wszystkim, co się wydarzy, wystarczy to aby zapewnić właściwy rezultat. Niemniej jednak wysyłajcie bezwarunkową miłość wszystkim w to zaangażowanym.

Podkreślamy tu sformułowania „bezwarunkową” i „wszystkim zaangażowanym”. Nie ma takiej osoby po żadnej ze stron tych sytuacji, która nie byłaby boskim dzieckiem wszechświata, niezależnie od swoich poglądów czy działań. Dlatego niech wasze modlitwy przeznaczone będą dla wszystkich. Może niech wasze modlitwy będą za cudowny nowy świat, jaki wy i oni budujecie.

Wzywajcie wsparcia kogokolwiek z nas  – czy też wszystkich, a z całą pewnością je otrzymacie. Żywimy w swych sercach miłość i podziw dla każdej kochanej duszy, która w tym czasie wcieliła się na Ziemi. Wy jesteście Nową Ziemią. Bądźcie zdrowi, bezpieczni i spokojni.

Dobrego dnia, drodzy przyjaciele.

Przekazał Ron Head, 3 lipca 2013
http://oraclesandhealers.wordpress.com/2013/07/03/let-your-prayers-be-for-all-channeled-by-ron-head/
Przetłumaczyła wika

29 Komentarzy (+add yours?)

  1. Izis
    Lip 07, 2013 @ 09:29:36

    I dzięki Ci Michałku za super słoneczko akurat dziś! :*

  2. Bonjovi
    Lip 06, 2013 @ 23:37:57

    jakby zaczynał się nowy okres w moim życiu 🙂 wszedzie zmiany… pozytywne. Zbił mi sie mój kryształ górski, wiec jedną cześć dalem ukochanej osobie a drugą zostawiłem sobie. Czytałem że jeżeli kwarc pęka to znaczy że wypełnił swoją rolę… ciekawe. Tylko że on sam nie pękl a mama mu przypadkowo pomogła 😛 no i wogole piekniej jakos sie zyje łatwiej i mniej sie mysli a wiecej czuje 😀 przynajmniej ja tak mam 🙂 Kocham was… miłej nocki 🙂

    • Slawek S-ko Kam Balcharntii
      Lip 06, 2013 @ 23:57:59

      Jest inaczej jest.

    • zdzich
      Lip 07, 2013 @ 07:49:22

      Niezależnie w jaki sposób pękł, znaczy to, że wypełnił swą rolę, podziękuj mu i zakop w ziemi, oddaj Matce Ziemi, teraz Ty jesteś „żywym kryształem ”
      A zmiany w szybkim tempie idą 🙂 🙂

    • Bonjovi
      Lip 07, 2013 @ 23:20:13

      apropo kryształu. Nie wiem czy jst jakis zwiazek ale w nocy miałem koszmar, pierwszy raz od kilku ładnych lat. moze to ma zwiazek z calym tym otaczajacym oczyszczaniem a krysztal to inna bajka albo tez jest do tego powiazany 😀 ciekawe jak to wszystko sie ze soba laczy i przeplata 🙂 kwarc jutro oddam ziemi 🙂 widzimy sie o 9 rano

      • zdzich
        Lip 08, 2013 @ 09:27:09

        Twa wewnętrzna struktura, jest o wiele wyższa niż kryształu, dlatego on od Ciebie „odszedł” po prostu spełnił swoje znaczenie na drodze jaką miałeś, a obecnie jego wibracje by „hamowały” Twój „rozwój” Twe ciało coraz bardziej się przystosowuje do bycia domem Duszy (Ducha) czyli wibracje komórek rosną, one stają się jak ja to nazywam bio-kryształami 🙂 bardziej płynne, „elastyczne”
        Co do koszmarów, do tej pory Twa Ludzka Świadomość polegała na ochronnym działaniu kryształu, skoro odszedł…… nie jest ona przygotowana na to, że sam jesteś na takim poziomie Świadomości że dasz sobie z wszystkim radę, tworzy to podświadome lęki, a to pozwala na próbę ” sprawdzenia” Ciebie, na ile można zaniżyć Twe wibracje, innymi słowy jest świetnie, to co się dzieje, ma nauczyć Cię (Twą L. Ś. ) wiary, zaufania w przewodnictwo Twej wszechpotężnej, nieskończonej, pełnej akceptacji, miłości i światła duszy do siebie samego i wszystkiego co jest….koszmarów też…..nie walczyć z nimi, tylko je zaakceptować z miłością, jako część Ciebie i w ten sposób, pokochać z miłością i tą miłością, rozpuścić, przetransformować, każda walka, lub stosowanie technik czy to samemu, czy przez kogoś na nas, świadczy że nie wierzymy, może lepsze słowo, nie ufamy sobie, swej Duszy 🙂

        • Bonjovi
          Lip 08, 2013 @ 14:59:26

          Dzieki Zdzichu za rozjaśnienie mi tej sytuacji 😀

        • Elżbieta
          Lip 09, 2013 @ 00:22:50

          Dodam do tego:
          możesz zastosować wybaczenie skierowane do Twojej Duszy.
          Wybacz mi proszę , że uważałem Cię za gorszą, słabsza,
          Przepraszam, Kocham Cie , dziekuję że mi to pokazałaś.
          Przetransformujesz te cześc swojej Świadomości, która czuła się zagrożona I wymagała ochrony, uznawała sie za słabszą . Przywrócisz jej boski blask skryty za tym lękiem. To samo zrób z kryształem, wybacz mi , że tak długu Cię przeczymwałem, przepraszam , kocham Cię , jesteś wolny , dziekuję.
          Błogosław i poprzez wybaczenie , rowiązuj każda Energię , która związuje Twoją Duszę. Dziekuj Sobie w Sobie za rozpoznanie i żyj już jako JA.
          Pozdrawiam ELŻBIETA

    • wika
      Lip 07, 2013 @ 23:31:57

      😀 😛 ❤

    • Bonjovi
      Lip 09, 2013 @ 12:06:12

      😀 Jesteście nieziemscy, dziekuje wam za rady kochani 🙂 Zawsze pomagacie i sluzycie dobrą radą, jak dobrze że jestescie ♥ 😀 MIODKU DLA WSZYSTKICH ♥

  3. mały_miecz
    Lip 06, 2013 @ 22:49:41

    http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/06/06-07-2013-miliony-odbic-jesus-sananda/
    „(…)Do tej powstałej Super-Katastroficznej-Ziemi 3D i do niżej wibrujących Ziem 4D teraz powstających Hologramów…”
    „Super-Katastroficznej-Ziemi 3D”
    To co? idzie ktoś ze mną na mały przeskok w hologramach pooglądać 2012 na żywca w jakości hd 4d? wrócimy przed 24 😛

    • Bonjovi
      Lip 07, 2013 @ 12:53:31

      jakos ta tera do mnie nie przemawia …

      • wika
        Lip 07, 2013 @ 15:31:54

        otóż to.. przybij piątkę, bracie 😀 (z podskoku, jak aniołowie 😉 podobno tak właśnie robią, pisał o tym Ron Head, czaneler Michała, i mówił mój zaprzyjaźniony ‚anielski kontakt’, no bawią się na potęgę, żadne katastrofy im nie w głowie, bo jakby o tym myśleli, to dopiero by było…a to średnia zabawa, są lepsze:)

  4. wika
    Lip 06, 2013 @ 19:00:55

    Kochani, dziś zapraszam na medytację Kwiatu Życia:
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-kwiatu-zycia-23-kwietnia.html?view=classic

    A jutro mamy 7’7, i jest to tuż przed nowiem, comiesięcznym punktem startu (8 lipca o 9:14 czasu polskiego) – woda jako czynnik oczyszczający działa rewelacyjnie, więc nasza Fontanna przyda się jak na zamówienie 😛
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/07/medytacja-fontanny-swiata-7-lipca.html?view=classic

    • Oswojony z MAYA
      Lip 06, 2013 @ 22:10:10

      Spróbowałem po raz kolejny medytacji w jednym czasie z Wami , kilka razy mi sie udało ,a kilka razy nie dotrwałem do końca coś mnie rozpraszało , teraz natomiast mniej więcej w 2/3 nagle moje serce zaczęło przyśpieszać , nie mogłem tego opanować , weszło na średnie obroty i kropka , jakby chciało się powiększyć czy coś w tym stylu , coś mnie kłuć zaczęło , ale nie , to nie było kłucie sam nie wiem i na tych obrotach dokończyłem medytację . Dziwne.

    • wika
      Lip 06, 2013 @ 22:42:38

      Świetny objaw 😀 Serce bije szybciej, to znaczy podwyższa swoje wibracje. O czymś takim donosiło mnóstwo osób, zwłaszcza przy kolejnych doładowaniach energetycznych bywało to nagminne. Jeśli w tym stanie zrobiłeś medytację, w której serce jest ‚głównym bohaterem’ (cały czas jest, ale nie zawsze to aż tak wyraźnie widać…;), to w ogóle super! 😀 W ten właśnie sposób budujemy całe wszechświaty, to nie jest symbol, tak się po prostu dzieje… 🙂 🙂 🙂 gratulacje 😀

      • Oswojony z MAYA
        Lip 07, 2013 @ 08:08:28

        ufff…. , czyli dobrze.! Takie przyśpieszenie bicia serca do tej pory towarzyszyło mi albo podczas sportu albo podczas stresu , ale medytacja?? – to nie jest żaden stres , więc było to dla mnie coś nowego. Włączyłem wewnętrznego analizatora-obserwatora – nic niepokojącego nie znalazł , więc po chwili kontynuowałem medytację , mimo że na początku trochę się wystraszyłem tego przyspieszenia bicia serca połączonego z uczuciem niby to kłucia, niby powiększania, nie wiem jak to opisać. Może są też, pierwsze efekty niejedzenia mięsa i mleka krowiego ?

    • Ewa A.
      Lip 07, 2013 @ 13:50:04

      Wika ! – piszesz o wodzie w tym wpisie….a ja miałam dziś sen – musiałam się wykąpać – czekał mnie jakiś „zabieg”/?/….i w tym czasie mężowi się śniło , że mówię – że muszę iść i szybko się wykąpać!
      Jakies intensywne oczyszczanie…???

      • wika
        Lip 07, 2013 @ 15:21:19

        Od pełni do nowiu jest faza aktywności i oczyczania (a od nowiu wchłaniania – i znowu:), a tuż przed nowiem często najłatwiej pewne rzeczy oczyścić, no i wszelka woda temu sprzyja, teraz słońce, księżyc i 4 planety są w wodnych znakach, i jeszcze tworzą tzw wielki trygon (czyli po prostu trójkąt, są ułożone w trzech znakach wodnych, co 120 stopni, wychodzi prawie idealny trójkąt równoboczny, a żywioł wody jest potężnie uruchomiony), i jeszcze tak trochę potrwa, ale podstawowa związana z księżycem faza oczyszczająca kończy się jutro rano, więc warto to wykorzystać do posprzątania wszystkiego co w garść wpadnie (właśnie włączyłam kolejne pranie…i w porę zorientowałam się, że jeszcze warto by włożyć wąż odpływowy do wanny, he he…inaczej wody mogłoby być aż nadto :P…w ten sposób też może się przejawiać ten układ, więc lepiej sprawdzajcie czy to, co ma być zakręcone, jest zakręcone…;) No i jeszcze dwie siódemki, to też woda. Kto ma bilet na Hawaje, pozdrówcie od nas szmaragdowy ocean, mmm… 🙂 🙂

        A potem, po nowiu, będzie przez dwa tygodnie silnie wspierane ‚wodne budowanie’ – woda to emocje, więc przypuszczalnie w dużej mierze w sferze relacji, również społecznych i wspólnotowych, co jest dla nas bardzo ważne, bo to jest właśnie ten oddolny ruch, który tworzy nowe struktury społeczne, znak Raka to korzenie życia i dom; Jowisz przebywający od niedawna w tym znaku przez rok będzie potężnie wspierał tworzenie większych grup i może sprawić, że poczujemy się w społeczeństwie jak w domu, jak w ‚rozszerzonej rodzinie’; na fali tej energii ludzie o podobnych ideałach łatwiej będą mogli tworzyć wspólnoty gdzieś na wsi najczęściej, będą od podstaw budować dla siebie nawzajem ‚duży dom’; innym tego przejawem może być dogadanie się z najbliższym otoczeniem, nagle się na przykład okaże, że wokół nas, w naszym bloku, na naszym osiedlu, mieszka mnóstwo fajnych ludzi, z którymi można mieć układy jak w dobrze funkcjonującej rodzinie, gdzie ludzie sobie pomagają, wspólnie zajmują się dziećmi, wymieniają się różnymi rzeczami, i oczywiście wspólnie się bawią 😀 😀 😀

        No tak w skrócie o wodzie… 😉 Buziaki, Ewuniu! ❤ ❤ ❤
        aha, wpisy układają się jeden pod drugim 'w kolejce', więc czasem trochę jest innych komentarzy pomiędzy, no wiesz, rodzinka już się po drodze wpisała… 😉

        • Ewa A.
          Lip 07, 2013 @ 20:02:27

          Dzięki Wikuś 🙂 – pasuje! – na dodatek jestem wodna rybka…. 🙂 – i też prałam 😉 . Buziaki ***

    • Ewa A.
      Lip 07, 2013 @ 13:52:22

      Tu wpisywałam….a przeskoczyło…

  5. planetariusz
    Lip 06, 2013 @ 00:24:59

    Jeśli los dyktuje ci warunki, a jeżeli nic nie chcesz w zamian, Czy słońce stawia warunki? Czyżby nie świeciło dla wszystkich…….

  6. Braciszek
    Lip 05, 2013 @ 23:20:59

    A w ogóle cześć Michał.

  7. Braciszek
    Lip 05, 2013 @ 23:08:42

    Nie ma bezwarunkowej miłości wybiórczo.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
