Pora, abyście WY się połączyli

 

61529_498178110231363_222312554_n

 

Cześć wszystkim, mówi smok.

Brian czasami umie być dość produktywny, jeśli chodzi o przekazy, a potem przez jakiś czas się nie odzywa, nieprawdaż? Jego połączenie jest całkiem dobre, ale bywa ograniczany czasem, zmęczeniem i innymi czynnikami.

Niektórzy z was lubią nasiąkać przekazami jak gąbki, niezależnie od tego, jakimi ich źródłami jesteście zainteresowani. Każdy ma swoich faworytów, co zależy od rodzaju ich energii, waszych zainteresowań oraz tego, co wydaje się właściwe. Jednak przekazy te nigdy nie pojawiają się wystarczająco szybko, prawda? Możecie tak nasiąkać i nasiąkać, a gąbka dalej nie wchłonęła wszystkiego. W ten sposób jesteście skonstruowani, i nie bez powodu. I tych przekazów nigdy nie będzie wydawało się dosyć.

Nie oznacza to, że ludzie powinni przestać przekazywać te wiadomości, włącznie z Brianem, gdyż służą one pewnemu celowi. Jednakże dla wielu z was, którzy czytacie już od jakiegoś czasu te przekazy, nastał czas, abyście sami, o ile jeszcze tego nie zrobiliście, stworzyli własne powiązania tego rodzaju ze zbiorowością istot, które was obserwują i prowadzą. Już pora. I mówimy o nich „oni”, ale mamy na myśli i „nas”. Po prostu nie chcemy, aby ta wiadomość zdała się dotyczyć nas. Ona jest o was samych.

Te istoty są dla was dostępne, o ile zdecydujecie się nawiązać to połączenie. Nie możemy stwierdzić, że cierpliwie lecz entuzjastycznie oczekują one na to, gdyż wiedzą już one w jakim czasie w przyszłości nawiążecie to połączenie. Są one również i tam. Ale tu chodzi o was, o waszą zdolność do sprowadzania tych informacji w szybszy sposób. O to, abyście się czuli połączeni, i bardziej w całości, a nie samotni. Nie ma więc powodu, abyście dalej na ten kontakt czekali.

Bo niby dlaczego? Ok, znamy na to odpowiedź…ale pytanie to ma was sprowokować do myślenia.

Jeśli jesteście jak gąbka i lubicie nasiąkać i nasiąkać…no cóż, to nasiąkajcie. Czemu mielibyście czekać wiele dni albo jeszcze więcej na przekazy od różnych ludzi? Stwórzcie wasze własne połączenie, tak jak to zrobili ci czanelerzy. Ilość informacji, jaką otrzymacie, będzie o wiele większa.

No i informacje te będą płynąć szybko. Wasza gąbka szybciej się napełni.

Jest to dla was bardzo naturalne. Jest częścią waszych zdolności. Każdy ma tę zdolność. Czasami ją praktykujecie nawet o tym nie wiedząc. Zróbcie więc to teraz świadomie.

Nie zwlekajcie już dłużej. Jeśli czujecie się zablokowani, wiele osób opowiadało wam już w jaki sposób nawiązać takie połączenie. Jak to się czasami mówi na waszym świecie, po prostu to zróbcie.

A na koniec chcielibyśmy powiedzieć, że największą duchową istotą, z jaką możecie się połączyć, jest ta, która żyje w was, i która żyje w nas wszystkich.

Z miłością –
Smok

Przekazał smok Brian, 18 maja 2013
http://lightworkers.org/channeling/182298/channeling-isnt-fast-enough-its-time-you-connect
Przetłumaczyła wika

147 komentarzy (+add yours?)

  1. Bonjovi
    Maj 26, 2013 @ 12:42:54

    Sie tak zaastanawiam, czemu niktórzy spontanicznie doswiadczaja podrozy astralnych, a niektorzy moga sie starac co dziennie przez kilka miesiecy i nic, dupa, 😛 np. ja jedynie doswiadczylem ciezkosci ciala i takiej ogolnej swiadomosci sie w nim znajdujacym ( lol to ja 😛 ) no i sie dowiedziałem że jeżeli budzisz sie rano niewyspany/ana 🙂 to ciezko „bojowalismy” dla swiatla ( ta wiem dualność ) ale nie wiem teraz jak to inaczej nazwać 😛 kocham was. Miłego dzionka 🙂

    • marmur
      Maj 26, 2013 @ 13:22:04

      Pewne rzeczy to spontan i improwizacja … przychodzi facet do sklepu i mówi ,- dwa wina . Sprzedawczyni przynosi … gość pokazuje gołą dupę ,bierze wina i w nogi … sprzedawczyni krzyczy , – a zapłacić …. – kto wypina tego wina ….. spontan i improwizacja kiedy pomysłów brak 😉 😉 😉

      • Bonjovi
        Maj 26, 2013 @ 14:30:21

        no to popłynąles marmurku xD
        a niby marmur ciezki i idzie na dno, NIBY hyhy to taka LANDIA a w niej dzwoneczek, piraci i Pioter pan

    • zdzich
      Maj 26, 2013 @ 14:45:12

      Podróże itd. to, że tak powiem „techniczna ” strona duszy 🙂 to już masz 🙂
      ważniejsza przemiana wewnętrzna 🙂

  2. Slawek S-ko Kam Balcharntii
    Maj 26, 2013 @ 01:29:27

    I wszystko jasne Zdzichu „Ci, decydujący się wznieść muszą doświadczyć oczyszczenia ich fizycznego, emocjonalnego, umysłowego i duchowego pola energii, które jest uwolnieniem wszystkich starych, gęstych energii nadal przenoszonych z przeszłości (lub obecnie). Może to być niewygodny proces.”

    • xylotet
      Maj 26, 2013 @ 01:58:53

      @Slawek ,,,, najpierw musisz się uwolnić od pojęcia czerni i bieli ,a
      potem od tego że jesteś zabrudzony ,,,,, można się od tego
      uwolnić ,,,,, potem będziesz wolny ,,,, od własnych mentalnych
      ograniczeń i iluzji , SAMEGO SIEBIE ,,,, zawsze byłeś światłem ,, które
      ŚNIŁO że ma cień ,,,,, 😀 **********

      • kimba70
        Maj 26, 2013 @ 07:34:21

        Albo po sprawie albo w trakcie, pełna moc.

      • zdzich
        Maj 26, 2013 @ 08:36:58

        Uwolnienie Marku o którym mówisz, to pokochanie czerni i bieli, jesteśmy ze Źródła, jesteśmy jego częścią, a Źródło to wszystko, czerń i biel, jak można czuć się w pełni, odrzucając część siebie 🙂 jako Dusze to wiemy, jako Świadomość Ludzka tego się „uczymy” 🙂

    • wika
      Maj 26, 2013 @ 02:21:21

      „Ci, decydujący się wznieść muszą…”…
      „najpierw musisz…”…
      coś musimy??… 😛 😛 😀 no popatrzcie, a ja myślałam, że wolna wola… 😉 ;D 🙂
      PS. zestawienie waszych znaczków to jest dopiero psychodelia… 😛 😛 ciekawe jak to by było z aurami… 😉 …… 😀 😀

      • xylotet
        Maj 26, 2013 @ 02:45:27

        @wika,,,, jasne że wolna wola ,,, a co chcesz??? ,,,, elitaryzm dawnych elit ???,,,,,
        ,,,, wydaje mi się że te czasy minęły ,,, wolna wola Ty mi ja …… : -D

      • Slawek S-ko Kam Balcharntii
        Maj 26, 2013 @ 07:42:50

        Wikuś słyszą ,widzą, komentują a ja sie cieszę że potwierdzają.Myślami, bratem i nawet dali to na piśmie. Pełna współpraca.
        O trzeba avatar zmienić na każdym kompie.Buzka

      • freeheart
        Maj 26, 2013 @ 11:08:02

        to tylko słowa
        każdy rozumie jak chce … wolna wola …
        liczy się tylko to, co poza nimi

      • wika
        Maj 26, 2013 @ 11:28:55

        Oo, nie oglądacie już teleranka?… 😉 no to niedzielne buziaki, świstaki! 😀 😀 😀
        A ja ostatnio wymyśliłam: „wolna wola, ja Tobie (albo odwrotnie) i podaj dalej”…siatka to siatka…ma być przepływ, inaczej znów lądujemy w „mój, moja, moje…” Błogosławieństwa dla wszystkich (chętnych;)…wielkie i od serca…dużo Ciepłego i Puchatego na to kolejne święto Bogini… 😀 😀 😀 <3<3<3 🙂

        • Dorota
          Maj 26, 2013 @ 11:47:30

          Wika 🙂 , mam dwie łapki 😀 😀 , jedną podaję Tobie 🙂 , a drugą podaję dalej 🙂 ….. 🙂 ❤ 🙂

        • wika
          Maj 26, 2013 @ 12:14:47

          O, Dorotko, jak super! Buziaki, kochana (piszę to i równocześnie dostaję sms od przyjaciela „Buziaki kochana”…działa!!! 😀 ), jak fajnie że jesteś ❤ ❤ ❤ :*********************************** 😀 😀

        • Dorota
          Maj 26, 2013 @ 12:35:20

          Wikunia 🙂 , TO działa i jeszcze jak działa!!! 😀 , ale nie będziemy robić z tego „ciiiiii….” 😀
          Oficjalnie i Wszem i Wobec głosimy, że TO DZIAŁA!!!! 😀 😀 😀
          :***************
          Buziaczki dla Wszystkich Bogiń – Mamuś 🙂 :********

        • marmur
          Maj 26, 2013 @ 13:14:04

          😉 😉 😉

  3. Agnieszka
    Maj 25, 2013 @ 22:09:13

    Serce rdzeń naszej istoty.

    Co mogę zrobić? Słyszałem jak mnie wołałaś duszo moja, serce moje.
    Ukochana gdzie się skrywałaś, przyćmiłaś Słońce.
    Ośmieliłaś Księżyć świecąc wiecznością w nieznanych i niezbadanych przestrzeniach.
    Zmieniłaś moje oblicze i zjednoczyłaś je…

  4. zdzich
    Maj 25, 2013 @ 20:31:55

    Ogólnie…..sprawdzajcie kochani Sercem, kogo prosicie o pomoc energetyczną 🙂

    • xylotet
      Maj 25, 2013 @ 23:46:29

      @zdzich ,,,, myślisz że to takie proste ,,,,, 😀
      ,,,, dla bliźnich ? ,,,, 😀 ,,, ?

      • zdzich
        Maj 26, 2013 @ 08:24:17

        Marku, wiesz że tak 🙂 kiedy kochasz i ufasz sobie, a kiedy nie, oddajesz swoją moc innym 🙂

  5. Agnieszka
    Maj 25, 2013 @ 20:08:57

    Energetyka człowieka a zdrowie.

    Kolejna bardzo ciekawa rozmowa Janusza Zagórskiego . Anna Wnęk i Agnieszka Stępińska-dwie panie specjalizujące się w terapiach naturalnych.Rozmowa dotyczy głównie energetyki człowieka, terapii naturalnych i ich wpływ na zachowanie zdrowia. Reiki, uzdrawianie praniczne i nie tylko 🙂
    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2013/05/energetyka-czowieka-zdrowie.html

  6. wika
    Maj 25, 2013 @ 20:02:13

    Kochani, pytałam naszych „skrzydlatych” o medytacje i proponowali, żeby robić jak najogólniejsze i najbardziej otwarte, więc na dzisiaj kolejna wiosenna odsłona lotosu serca wydaje się jak najbardziej na czasie, zapraszam 😀 😀 😀
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-na-zielonej-ace-25-kwietnia.html?view=classic

  7. adela
    Maj 25, 2013 @ 17:33:31

    Charles Chaplin – kiedy na prawdę zacząłem kochać samego siebie :
    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie…

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie,
    że emocjonalny ból i cierpienie są tylko ostrzeżeniem dla mnie,
    żebym nie żył wbrew własnej prawdzie.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    AUTENTYCZNOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, zrozumiałem,
    jak żenujące jest dla innych, gdy narzucam im własne pragnienia,
    wiedząc, że ani nie nadszedł odpowiedni czas,
    ani tamta osoba nie jest na to gotowa,
    nawet jeśli byłem nią ja sam.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    SZACUNKIEM DO SAMEGO SIEBIE.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie,
    przestałem tęsknić za innym życiem i mogłem dostrzec,
    że wszystko wokół mnie stanowi zaproszenie do rozwoju.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    DOJRZAŁOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, zrozumiałem,
    że zawsze i we wszystkich okolicznościach
    jestem we właściwym momencie i we właściwym miejscu
    i że wszystko, co się dzieje, jest właściwe.
    Od tamtej pory mogłem być spokojny.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    WEWNĘTRZNĄ PEWNOŚCIĄ.
    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie,
    przestałem ograbiać się z wolnego czasu
    i przestałem tworzyć kolejne wielkie plany na przyszłość.
    Dziś robię tylko to, co sprawia mi radość i przyjemność,
    co kocham i co sprawia, że moje serce się uśmiecha.
    I robię to na swój sposób i we własnym tempie.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    RZETELNOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uwolniłem się
    od tego wszystkiego, co nie było dla mnie zdrowe.
    od potraw, ludzi, przedmiotów, sytuacji i od wszystkiego,
    co wciąż odciągało mnie ode mnie samego.
    Na początku nazywałem to „zdrowym egoizmem”
    Ale dziś wiem, że to
    MIŁOŚĆ DO SAMEGO SIEBIE.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie,
    przestałem chcieć zawsze mieć rację.
    Dzięki temu rzadziej się myliłem.
    Dziś wiem, że to się nazywa
    SKROMNOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie,
    wzbraniałem się przed życiem w przeszłości
    i troską o własną przyszłość.
    Teraz żyję chwilą, w której dzieje się WSZYSTKO.
    Żyję więc teraz każdym dniem i nazywam to
    DOSKONAŁOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie,
    że moje myślenie może uczynić ze mnie chorego nędznika.

    Kiedy jednak zwróciłem się do sił mojego serca,
    mój rozum zyskał ważnego wspólnika.
    Ten związek nazywam dziś
    MĄDROŚCIĄ SERCA.

    Nie musimy już się obawiać sporów,
    konfliktów i problemów z samymi sobą i z innymi,
    ponieważ nawet gwiazdy wpadają na siebie, tworząc nowe światy.
    Dziś wiem, że
    TO JEST WŁAŚNIE ŻYCIE!

    Charles Chaplin

    • Adrian
      Maj 26, 2013 @ 04:31:40

      Dziekuję Adela, nie mogłem dzisiaj zasnac i moj przewodnik zaprowadzil mnie do tego tekstu, na prawde zaczynam coraz bardziej ufac sobie i zauwarzam ze jeszcze do konca nie od razu rozumiem jego przeslanie ale ta mysl przychodzi ponownie i wtedy juz wiem co zrobic i to robie…jak mozesz odezwij sie na mojego maila 😉 od niedawna zrozumialem ze najpiekniejsze co mam w sobie to milosc, czysta piekna i wyjatkowa taka silna i dobra i subtelna i lekka i magiczna, jest cudowna ! od tego momentu czuje jakbym latal nad ziemia ale to co przeczytałem pozwolilo mi uporzadkować myśli i to co we mnie wciaz nieodkryte, mialem ogromny przeplyw energetyczny jak to czytalem, mam czysta aure i jestem zasilony bardzo mocno energetycznie i odnajduje w sobie coraz to wieksze poklady mocy 🙂 oby wiecej 🙂

  8. marmur
    Maj 25, 2013 @ 13:53:25

    Widziałem wiele pocałunków i sam wiele dawałem (nawet dziś ) , buźka w czoło w policzek w rękę … No przywitanie , oznaka czułości na odległość , takiego wał…(to ze zgiętą ręką ) . Pocałunek jest oznaką czułości ale dla niektórych jest zdradą .
    Pocałunek miłości czy śmierci . Niewdzięczna rola zdrajcy . Wydać kogoś na śmierć z myślą że robi się to z miłości ( świadomość że jest się katem…) Tak na prawdę jest to dawno ustalone , role wybraliśmy jeszcze zanim przyszliśmy tu na ziemię .
    Tak , myślę o Judaszu . Ludzie zrobili z niego zdrajcę i „zabójcę zbawiciela”. Mistrz Jezus wybrał swoją drogę , więc jak bliską była mu dusza Judasza że wybrał właśnie jego.
    Wyniesiony Jezus , potępiony Judasz . Przyznam że kiedyś przeczytałem „ewangelię Judasza” i do razu widać że jest to spojrzenie kogoś oświeconego w rzeczywistości w jakiej się znalazł. To jego Jezus wtajemniczył w swoją misję , jemu pierwszemu wytłumaczył i otworzył serce na miłość . Judasz przez pocałunek stał się symbolem zdrady i niewierności … za parę srebrników . Czy był to pocałunek zdrady , czy pocałunek miłości bez którego „misja” Jezusa byłaby niepełna . Jeden zrobił przysługę drugiemu w doświadczaniu . Jest pierwszy plan ale jest i tło. Cóż za piękny splot Dusz , świecąca gwiazda na tle ciemnego nieba .
    Tak , możemy świecić bo wśród nas są dusze które odgrywają ciemne tło . To nasi najwięksi przyjaciele „Tam „, oni podejmują się pocałunku zdrady .Jak bardzo muszą nas kochać . A kiedy my jesteśmy ciemnym tłem to po to by zabłysnąć mógł ktoś . Wysyłam moje wolne serce do tych którzy pozwolili mi błyszczeć i kocham tych dla których jestem tłem . Każdy pocałunek jest pocałunkiem miłości .
    Pozdrawiam was piękne dusze bo wszystko jest widoczne jak czarne na białym lub białe na czarnym 🙂

  9. Krystyna11
    Maj 24, 2013 @ 22:41:25

    To prawda, nie sądźmy nigdy po pozorach,.Posłuchajcie: http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

  10. Engel
    Maj 24, 2013 @ 22:04:10

    Kochani, wejdzcie na Blog Michala, jest tam cudowna medytacja „Zlota Sciezka”….dziekuje za wspaniala medytacje.

    Uwaga, jutro jest otwarcie nastepnego, bardzo waznego kosmiczniego portalu.
    Moze Krystal albo Wika bys cos na ten temat napisala…
    Sciskam i caluje

  11. Agnieszka
    Maj 24, 2013 @ 21:27:11

    Niesamowity Głos – Jonathan Antoine

    Miłego słuchania 🙂

  12. wika
    Maj 24, 2013 @ 20:47:46

    Amadeuszu, tworzysz sobie pewną nie za ciekawą, jak mi się wydaje, wizję i tym samym linię przyszłości (energia podąża za uwagą, więc taką linię w ten sposób karmisz i stwarzasz). Jeśli sprawia Ci to przyjemność, to w nią celuj swoimi intencjami, ale może nie sprzedawaj jej innym, ok? Czy naprawdę chcesz, żeby z Tobą się tam znaleźli?… Z tego co wiem, nie istnieje ani prawda obiektywna, ani JEDNA linia przyszłości, jest ich miliardy co najmniej…i czemu nie miałbyś sobie z tego wybrać czegoś radośniejszego? tego Ci serdecznie życzę 😀

    • freeheart
      Maj 24, 2013 @ 21:34:32

      to nawet z mozartem dziś rozmawiałaś? … ooo … i jak tu się wyśrodkować 😉

  13. kimba70
    Maj 24, 2013 @ 20:25:20

    Cześć to znowu ja kuba i teraz opise mojego psa itate Zaczynamy!!!!!
    mój pies jest biały i nazywa śię Albi ja czasem mówie na niego Albi nosek kokolosek
    Mój tata jest Bardzo kochany i czuły i Miły dlatego go bardzo kocham i on pozwala mi pozwala pisać na tym forum i jeszcze bardzo czuje Boga to koniec. A i zapomniałem powiedzieć co dziejie sie na podwórku kiło domu jest bardzo bardzo Dużo DREWNA widziałem kiedyśna podwórku 3 nietoperze na drzewie w nocy i jesze widziałęm bardzo kolorowego ptaka miał 3 kolory czerwony niebieski i zielony miał kolorowy ogon i kolorowy był cały ogólnie jeszcze widziałem ptaka bardzo ładnego Orła koniec.

  14. wika
    Maj 24, 2013 @ 19:35:07

    Kochani, jutro o 6:24 (i 54 sekundy;) pełnia, ostatnie z trzech zaćmień, i wg niektórych danych również święto Wesak, związane z Gają i Buddą, a przy okazji z energią 5 i 6W, więc proponuję medytację Otwartych Dróg dziś za dwie godziny, a kto ma ochotę poprawić jeszcze jutro o szczycie pełni, to super 😀 😀 😀
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-otwartych-drog-18-kwietnia.html?view=classic

    • Świadomy
      Maj 24, 2013 @ 19:51:41

      kobieto ile Ty robisz dla nas wszystkich 😀 to jest super !! świetnie, że ludzie w wolnym czasie zamiast chodzić na piwo, albo czytać durne pisemka, rozwijają się, dostrzegają w końcu coś więcej niż tylko materialny świat, w końcu przebudzenie duchowe 😀 mam nadzieję, że wyższa świadomość będzie otaczać co raz to więcej ludzi :)) PS dzięki za medytacje !! :DD

      • wika
        Maj 26, 2013 @ 00:28:01

        😀 ********* (ale wiesz, dwa lata temu tłumaczyłam jeszcze po 10 stron Metatrona…a teraz od dawna już tyle nie idzie…ale skoro Tessi idzie, to wszystko ok 🙂 )
        Piękne soneczko, Sławuś 😀 i jakie psycho-tego-tęczowe!… 😛 😀

    • kimba70
      Maj 24, 2013 @ 20:09:18

  15. marmur
    Maj 24, 2013 @ 18:28:11

    …gwiazdą być …http://www.youtube.com/watch?v=9Ht5RZpzPqw&list=RD02eu2iv-vMKT8 normalnie wiatr we włosach 😉 no weź i wypośrodkuj … lalala

    • kimba70
      Maj 24, 2013 @ 19:31:38

      • kimba70
        Maj 24, 2013 @ 19:34:53

        • marmur
          Maj 24, 2013 @ 20:14:13

          Zacząłem gadać trochę po mużyńsku … pozdrawiam Sławku …” http://www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s 😉
          Promieniejący,
          szczęśliwi ludzie śmieją się
          Spotkaj mnie w tłumie
          Ludzie ludzie
          Rozrzuć swoją miłość w koło
          kochaj mnie kochaj mnie
          Weź ją do miasta
          Szczęście szczęście
          Zasadź w ogródku gdzie rosną kwiaty
          Złoto i srebro błyszczą

          Promieniejący, szczęśliwi ludzie trzymają się za ręce
          Promieniejący, szczęśliwi ludzie śmieją się

          Każdy wokół ich kocha ich kocha
          Kładą to w Twoje ręce
          Weź to weź to
          Nie ma czasu na płacz
          tam gdzie jutro błyszczy
          złoto i srebro błyszczą

          Promieniejący, szczęśliwi ludzie trzymają się za ręce
          Promieniejący, szczęśliwi ludzie śmie 🙂

      • freeheart
        Maj 24, 2013 @ 21:16:33

        cierpliwość i miłość godna Mistrza 🙂

  16. Izis
    Maj 24, 2013 @ 13:57:55

    Kochani! A jednak widać coraz więcej przebłysków światła i miodziku…http://biznes.onet.pl/od-grudnia-przepisy-ue-w-obronie-pszczol,18488,5524820,1,news-detal
    Pozdrawiam wszystkich z serduchem 🙂

  17. Joanna
    Maj 24, 2013 @ 12:59:30

    Kochani poszukuje duszy w kobiecym ciele wegetarianki do wspólnego wyjazdu na wakacje w Polsce 10 dni lipiec. Kontakt do mnie asiaizbyszek@wp.pl A tak poza tym smoki są cudowne.

  18. Tessi
    Maj 24, 2013 @ 11:08:18

    Informuję, że na blogu archanioła Michała pojawił się nowy przekaz wraz z medytacją Złotej Ścieżki. W sam raz na te wysokoenergetyczne dni (nawet niektóre stacje radiowe i telefony są poza zasięgiem, choć może to być efekt plazmy z wybuchów na Słońcu) http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zarejestrowano-wysokoenergetyczne-promieniowanie-kosmiczne. Szczególnie, że jutro pełnia majowa – WESAK.

  19. M' Niosąca Błękitny Płomień
    Maj 23, 2013 @ 19:51:50

    Witajcie!
    Dawno nie pisałam,jakoś moje mejle lecą „na Berdyczów”.
    Ciężko pracowałam, aby uzdrawiać, mam własne metody – działające. Nie biorę pieniędzy, ponieważ działając energiami Źródła nie wolno mi „kupczyć” uzdrawiającą Miłością. I wiecie co, trudno jest przekonać Istoty L. do tego, aby nie dawały pieniędzy. Bo pieniądz jest energią zniewolenia i jego koniec nadchodzi. Nie liczę czasu, nieraz spotkania trwają godzinami, ponieważ uczę nowych wzorców .. Gdy pytają o zapłatę mówię, że wystarczy mi uzdrowienie danej Istoty, a jeśli chce koniecznie jakoś zapłacić- to może być kawa. Wiecie jaki to wzbudza szok i niedowierzanie. Wolą dać pieniądze – bo jak zapłacili to działać będzie.

    • Jednosc.
      Maj 23, 2013 @ 21:31:22

      Bo to tak jest. Wmowiono nam, ze trzeba placic za uzdrowienie, bo inaczej nie zadziala.
      Znam to, a po drugie boja sie kary.
      Znam to wszystko. Znam ten swiat.
      Ja nie dziwie sie, ze ludzie nie ufaja Bioenergoterapeutom, bo widza co robia.
      Pamietajmy, ze wszyscy nie sa tacy.
      Tak naprawde przyjdzie czas, juz przychodzi, ze jeden bedzie leczyl za darmo od serca.
      Jesli ktos decyduje, ze dobrze cos robisz czy nie to iluzja, bo kazdya dar uzdrawiania.
      Uwazam, ze jesli ktos sie przebudzil dopiero, to pomagaja kursy, ale jesli ktos juz wue Kim Jest to nic nie daja

    • Elżbieta
      Maj 24, 2013 @ 01:48:40

      Czy leczysz na odległość i jak można się z Tobą skontaktować, serdecznie pozdrawiam Elżbieta

    • Iwona
      Maj 25, 2013 @ 13:14:08

      Zadziwiające jest co piszesz.Dziś czy to lekarze czy bioterapeuci wszyscy kasują.Ostatnio korzystałam z pomocy dwóch lekarzy i trzech bioterapeutów .Efekt jest taki że jak chora byłam tak jestem a kieszenie mam puste do bólu.Ale chciałabym poznać Twoją metodę bo mój problem to porażenie nerwu siódmego.Borykam się z tym od blisko ośmiu miesięcy .Stosuję metodę BSM od dwóch miesięcy ale bez skutku i przyznaję że zaczynam się poddawać a z tym przychodzi załamanie.

      • M' Niosąca Błękitny Płomień
        Maj 25, 2013 @ 22:52:30

        Witaj Iwono!
        Podaj mejl, może razem poradzimy z Twoją słabością.
        Pozdrawiam serdecznie – M’ Niosąca Błękitny Płomień.

      • kimba70
        Maj 25, 2013 @ 22:58:41

        Przejedż ręką po tym nerwie i wysyłaj energie z serca w tym kierunku. Wyobrażaj to sobie jak ta energia tam płynie. Tyle miłości w to włóż ile zdołasz. Nie dziękuj to i tak nie moje rady.

    • zdzich
      Maj 26, 2013 @ 11:01:14

      @M…….
      Piszesz, że nie wolno Ci kupczyć energią Źródła……mam pytanie czy to, wypływa z Twego Jestestwa, samoczynnie, czy….nie wolno….zostało Ci „narzucone”

  20. wika
    Maj 23, 2013 @ 18:29:15

    Kochani, zapraszam dziś na kolejną medytację wzmacniającą naszą sieć światła i miłości:
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-kwiatu-zycia-23-kwietnia.html?view=classic
    Świetlistego wieczoru 🙂 🙂 🙂

  21. kody do gta 5
    Maj 23, 2013 @ 18:03:32

    jakie polecacie ćwiczenia na uspokojenie i wyciszenie dla początkujących?

    • marmur
      Maj 23, 2013 @ 20:55:05

      Nie mówi się z pełną buzią …

    • Marca
      Maj 23, 2013 @ 21:03:31

      Możesz zacząć medytować np.. I na początek to wcale nie musi być długo jak nie chcesz albo nie masz zbyt wiele cierpliwości, tak ok. 20 minut na dzień dobry będzie w sam raz 🙂 I forma medytacji też niech będzie raczej prosta na start: w ciszy albo przy ulubionej spokojnej muzyce, takiej jaką lubisz 🙂

    • kimba70
      Maj 23, 2013 @ 21:07:02

      Dużo rozmów własnych z Bogiem na uspokojenie. Miejsce w którym jest absolutna cisza, spacery po lesie, śpiew ptaków, głębokie oddychanie ile wejdzie w płuca na wyciszenie.

  22. Iskierka II
    Maj 23, 2013 @ 15:32:02

    A teraz znowu ja :). W związku z wpisem Marmurka 😉 z 20 maja o sytuacji w sklepie spożywczym wpadłam na myśl abyśmy pokazali sobie tutaj właśnie tego typu sytuacje „z życia wzięte”, obrazujące zmiany, które już mają miejsce w naszej rzeczywistości.

  23. maja
    Maj 23, 2013 @ 15:15:47

    Ciekawy przekaz, bo ja akurat czuje że tych przekazów jest sporo ale wiele z nich to tylko obietnice bez pokrycia które od miesięcy są podawane jak to już za chwile się coś zmieni, ale teraz czuje że mi to już nie potrzebne kieruje się do wnętrza do połączenia z duchem w sobie bo oczekiwania którymi byłam karmiona przez ten okres mi nie pomogły a jak oczekiwałam
    Tych zmian ujawnień nowego systemu teraz tą lekcje mam za sobą chodź nie była łatwa to udało mi się ją przerobić. Teraz czuje wdzięczność do boga że jest przymnie że mnie wspiera
    Jemu oddałam prowadzenie dzięki czemu czyje spokój w sobie radość i miłość

  24. Iskierka II
    Maj 23, 2013 @ 13:44:17

    No to zaczynajmy jeśli już pora. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za uwzniaślające wpisy 🙂 🙂 🙂

  25. dar
    Maj 23, 2013 @ 10:29:26

    Dochód obywatelski to nie utopia.My tworzymy rzeczywistość- i czy w niej będziemy płacić za wszystko ?.Czy będziemy mieli dostęp do wszystkiego ,po przez wzajemne obdarzanie-obdarowywanie -zależy tylko od nas.
    To jest już w tej rzeczywistości – zmaterializowane jako europejska Inicjatywa obywatelska dla Bezwarunkowego Dochodu Podstawowego -zbierane są podpisy w całej Europie. A w Szwajcarii pod ogólnokrajowym referendum w tej sprawie
    Więcej na ;
    http://bezwarunkowydochodpodstawowy.pl
    http://dochodpodstawowy.pl

    • Marca
      Maj 23, 2013 @ 18:10:14

      NO WOW !! 🙂 To mi się podoba niesamowicie wprost ! 🙂 Dzięki za te linki „dar”, bo humor od razu się poprawia jak człowiek na to zerknie 🙂 Myślę, że to dopiero jeden z pierwszych takich małych cudów, to wszystko dopiero nabiera prawidłowego rozpędu 🙂 Na razie jeszcze w ukryciu co prawda, ale w końcu na dobre zaistnieje i dobrobyt nas zaleje 🙂 Tą petycję to chyba KAŻDY JEDEN POWINIEN PODPISAĆ !! I jestem za tym żeby linka do niej dać na stronę główną tego bloga np. z prawej 🙂 Pozdro 🙂

  26. Jednosc.
    Maj 23, 2013 @ 09:07:08

    Acha Bardzo jestem Wdzieczna P. Kazikowi za Wszystko. Pomogl mi w jednej bardzo waznej kwestii droga Elzbietko, nie powiem na forum.
    Wlasnie tu mowa o bioenergoterapii.
    Dlatego roznie widze ten swiat bioterapii.
    Mialam rozne doswiadczenia z ta kwiestia.
    Dopiero po poznaniu Pana Kazimierza, otworzylam sie na Jego pomoc, bo od poczatku mialam brak zaufania, po swoichprzezyciach z bioenergoterapia.
    Masz racje Elzbietko polowicznie, ale ja swoje zdanie i tak bede miala i wypowiadala.
    Pozdrawiam Cie Serdecznie. 🙂
    Czuje, ze jestes bardzo serdeczna osoba i o silnej osobowosci, tak 3maj. 🙂

    • Elżbieta
      Maj 23, 2013 @ 21:57:08

      Też miałam styczność z bioenergoterapią i „uzdrowicielami” , dlatego błogsławię ich wybaczam im i rozplątuje połącznia z nimi na poziomie duszy, poziomie historycznym, poziomie genetycznym i poziomie rdzenia.Ja wiem, Ja Jestem , a ich pozostawiam im samym.Kocham Siebie i ufam Sobie. Zawsze prosze o wsparcie Jezusa Chrystusa, ale Drogę pokonuję sama. Wspieram tych , którzy staną na mojej Drodze , którzy poproszą o wsparcie. Czasem jest tak , że moja dziwna postawa , dziwna odpowiedź , nie zawsze akceptowana , daje początek zmianie , którą podejmuje DUSZA , nie ciało , nie świadomość fizyczna , z tej Świadomości człowiek podnosi się , rozszerza , aby rozpocząć doświadczanie SIEBIE , jako Ducha i Duszy w jednym. Poprzez ciało człowieka fizycznego, którego przeobraża w człowieka Duchowego, Człowieka ze Świadomością Chrystusa. I tak Chrystus, Człowiek po doświadczeniu , nasyceniu się W ŚWIADOMOŚCI FIZYCZNEJ , staje się ŚWIADOMY, swej Duchowości. Rozum oddaje władzę umysłowi, Świadomości duchowej, jak kto woli to nazywać. Jest to proces , którym steruje Chrystus w Serduchu każdego człowieka. I ten Chrystus, scala wszystkie pozostawione cząsteczki Duszy , w przedziałach Świadomości fizycznej w Sercu Duchowym . W którym stają sie jednością, wszystkie zapomniane , odrzucone JA, zebrane ponownie w uścisku wybaczenia i miłości, Oczyszczone z poczucia winy, strachu, którym zostały oplątane podczas swej Drogi przez ŚWIADOMOŚĆ FIZYCZNĄ, JEJ POZIOMY. Do Serca wejść możesz tylko TY sam, nie zabierzesz w tę Drogę ni żony, ni Dziecka, nikogo , Jest to odcinek Drogi , którą pokonać masz sam , aby stać się ŚWIADOMOŚCIĄ DUCHOWĄ, Świadomością Chrystusa Boga , którą sie budzisz, TY ŚWIADOMOŚĆ FIZYCZNA DUSZY, aby połaczyć się z DUCHEM i Pozostać z NIM Jednością . Energia żeńska łączy sie z Energią męską , lub Bogini łączy sie z Bogim.Jak kto woli. Aby proces ten zakończył sie sukcesem , należy powrócić do Siebie , rozplątać połączenia z innymi Świadomościami Duszy, I Samemu, już jako Dusza wyłuskana ze zbiorowej Świadomości, wejść przez bramę Chrystusową i rozbłysnąć Jego Światłem.
      ELŻBIETA

      • Jednosc.
        Maj 24, 2013 @ 14:42:23

        To juz wiem. Teraz z wyrazmi wdziecznosci, pomagam w inny sposob. Nikogo nie wezme ze soba, ja wi P.Elzbietko.
        Mysle, ze ma Pani duza wiedze i rozszerzona Swiadomosc.
        Ja to wiem co Pani mowi, teraz to wiem. Tylko bylam laikiem w tej kwestii.
        Czuje Pani dobre intencje, ja czesto zastanawiam i przepuszczam przez serce czyjes slowa,
        Dziekuje 🙂

  27. ewaborko1
    Maj 22, 2013 @ 23:21:41

  28. Jednosc.
    Maj 22, 2013 @ 22:15:33

    Acha a zapomnialam powiedziec jesli bioenergoterapeuci maja nauczac i wielcy nauczyciele, to dlaczego nie daja tego za darmo dla biednych i pokrzywdzonych przez swiat iluzji.
    Droga Elzbietko, mysle, ze jesli ktos ma pieniadze to niech zaplaci od serca.
    Sama wiesz jaka jest sytuacja w kraju, jest duza wiedza.
    Jesli Oni otrzymuja pomoc za darmo i od serca, to wtedy wysylaja taka wdziecznosc.
    Powiedz mi czy te kursy za 2000zl sa dla takich ludzi, czy moze pochodza z iluzji, ze swiata podzialu.
    Jesli starcza ludziom na podstawowe zycie, to powiedz mi jak takie istoty moga isc na taki kurs?
    Wlasnie, mysle, ze warto dzielic sie wiedza, bo wtedy kazdy bedzie mial dostep do niej za darmo
    Wtedy taki nauczyciel otrzymuje laski od Boga.
    Znam takiego nauczyciela, naszego brata.
    Wejdzcie na strone:
    http://www.adept.vel.pl

    Polecam duzo informacji za darmo, wyklady do sciagniecia za darmo i do odsluchania.
    Wspanialy czlowiek, goraco i od serca polecam.

  29. wika
    Maj 22, 2013 @ 18:45:39

  30. Agnieszka
    Maj 22, 2013 @ 16:45:48

    Abraham Hicks ~ Znajdź jakikolwiek sposób, aby czuć się dobrze teraz!
    Szczęśliwe życie jest po prostu wstęgą szczęśliwych momentów. Ale większość ludzi nie pozwala na szczęśliwe momenty bo tak są zajęci usiłując zdobyć szczęśliwe życie.
    Abraham
    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2013/05/abraham-hicks-znajdz-jakikolwiek-sposob.html

  31. freeheart
    Maj 22, 2013 @ 16:37:29

    a tak .. jeszcze trochę o miłości …

  32. Pawlak
    Maj 22, 2013 @ 16:06:03

    Kimba, wlasnie od tygodnia mysle, jak to zrobic.Poprosze o szersza wypowiedz.Jak to zrobic, aby wejsc w to swoje serce i nawiazac kontakt ze soba, z Bogiem.Czy wystarczy tylko pare minut skupienia, czy trzeba o czyms myslec, albo wcale nie myslec?. Dalia.Dzieki.

    • kimba70
      Maj 22, 2013 @ 20:37:24

      Naukowo czy duchowo.

      • kimba70
        Maj 22, 2013 @ 21:00:07

        Żartowałem. Serce ma największe pole energetyczne w ciele bo tam jest twoja świadomość twoja energia. Na sytuacje życiowe reagujesz emocjami, tym , tamtym i tak je zbierasz jako doświadczenie. Odbieraj uczucia takie które zbliżają cie do własnej ciebie że wiesz że tym jeśteś Absolutem miłością,energią i światłem. Rządż umysłem przez serce przez emocje, uczucie rób to na co pozwala serce. Emocje są różne najlepsze są te co sprawiają największą radość i jeśteś sobą. W razie pytań pisz.

  33. Magda
    Maj 22, 2013 @ 15:05:01

    Ja w głowie ciagle mam mysli, rozmowy i nie wiem, czy to ja, czy ego, czy co…?
    Czy niektore z tych mysli pochodza od kogos innego, jak to rozpoznać, mam dosyc myśli, ja ksie wyłączyć?
    Poruszę jeszcze jedną kwestie otóż są ludzie, którzy chcą pomagać, orgaznizują warsztaty,kursy, najprościej byloby podać imię i nazwisko i rodzaj kursu ale sprzedają wiedzę, sposoby na lepsze życie w 5 wymiarze.
    Zastanawiam sieę skoro sami otrzymali jakąś wiedze od Boga za darmo dlaczego nie jest to dostępne dla innych tylko staje sie to towarem luksusowym dla wybranych. Napisałam to tutaj, bo tutaj nikt nie woła pieniedzy i wiem, że jest pracownikiem światła.

    Pozdrawiam

    • cynamonka
      Maj 22, 2013 @ 15:35:11

      Kochana!
      Ja mam bardzo podobnie… mysli sie juz trochę uspokoiły, bo szczerze prosiłam Boga i Anioły o to by je zabrały. To był niekończący sie dialog..w sumie monolog jaka to jestem beznadziejna, gruba, nicnieznacząca. Głos oceniał innych, wszystko oceniał, było to poza moją kontrolą. Nie wiedziałam co mam z tym zrobic, bo nigdy czegoś takiego w TAKIM formacie nie doświadczyłam, a przeszkadzało i dołowalo mnie to niesamowicie. Porosiłam, bo już nie mogłam tego słuchać i przeszło:)) Poczułam jak moj kochany Anioł otacza mnie skrzydłami i zabiera to ode mnie;)DZIEKI;***
      A co do kursów, to tez mi sie wydaje, że jakoś to nie bardzo pobierać i to czasem grube pieniądze od osób które na prawde chcą poszerzać swoją świadomość, ale czasem po porotu ich nie stac…A moze tak ma właśnie byc? Może z tych zdawkowych czasem informacji zaczytanych tu i tam , przekazanych „przez przypadek” mamy sami dochodzić do pewnych rzeczy? Może nie chodzi tu tylko o pieniądze, ale o to ze jestesmy dokłądnie w takiej sytuacji i w takim momencie życia w którym powinniśmy byc?A jesli faktycznie potrzebowalibyśmy pomocy to i pieniądze na kurs by sie znalazły?
      Wiadomo ze byłoby łatwiej gdyby Ci wszyscy mądrzy ludzie dzielili sie za darmo swoimi objawieniami, ale może włąsnie tak msi byc, byśmy sami zmusili sie do kontaktu z Wyższym skoro nie mamy nikogo wkoło ,kto mógłby nas prowadzic?
      Ciekawa jestem podejscia do dej sprawy innych Wspaniałych MIstrzów:)
      Pozdrawiam Was kochani ciepło i życze popołudnia pełnego Anielskich splotów zdarzeń:)
      Muaa!

    • kimba70
      Maj 22, 2013 @ 15:35:30

      Ego to jak głowa bez ciała , ty to jak umysł z sercem czujesz. Myśli przepuść, wpuszczasz jednym uchem wypuszczasz drugim, owszem są w głowie ale się nimi nie zajmuj ,odejdą. Wiedza o Bogu nie jest na sprzedaż unikaj pseudo zbawicieli. Przechodzisz ekspresowe oczyszczanie.

    • zdzich
      Maj 22, 2013 @ 17:44:09

      o to chodzi, o to chodzi,….Cynamonka z własnych doświadczeń wznosi się 🙂 …… pomoc znajdziesz od innych na blogu……ale najważniejsza jest WŁASNA „praca”
      Powodzenia kochana

      • Elżbieta
        Maj 22, 2013 @ 19:24:09

        Oj dużo pieniążków wydałam na kursiki, Wszechświat zawsze dostarczał mi ich gdy uparłam sie , miałam potrzebę uczestniczenia w takim kursie. Dziś dziękuję tym Wielkim Nauczycielom, to dzięki nim , ich wiedzy , odnalazłam SIEBIE. Wielokrotnie dostając po łapkach , pojęłam , że jedyną Wiedzę BOSKĄ , dla mnie , zdobędę w Swoim Serduchu,i poprzez obserwację SIEBIE – Całej SIEBIE, bez wyjątku , Moja wiedza bywa niejednokrotnie znacząco różna ,od wiedzy Innych, ale poskładana razem w całość , tworzy CAŁOŚĆ Z ŚWIATEŁEK SERC UTKANĄ.
        ELŻBIETA

    • piotrekkowal2
      Maj 22, 2013 @ 18:18:32

      A to nie Jezus powiedział: ” Darmo wzięliscie, darmo dawajcie”?

    • Omstan
      Maj 22, 2013 @ 18:57:58

      Jesteś zdziwiona dlaczego ktoś, kto jak mówisz otrzymał wiedzę od Boga za darmo, sprzedaje ją dalej za pieniądze. Otóż jest tak, że ten który posiada wiedzę musiał do niej dojść ponosząc po drodze bardzo wiele kosztów i wyrzeczeń. Słynny muzyk, geniusz w tej dziedzinie doszedł do tego kunsztu przez ileś inkarnacji w czasie których doskonalił się, często może klepiąc biedę, bo poświęcił się muzyce rezygnując z innego być może lepszego życia. Podobnie jest z kimś kto poświęcił się doskonaleniu duchowemu i osiągnął w tym poziom wyższy niż przeciętny.
      Wszechświat jest energetycznym hologramem w którym ewolucja polega na stałej wymianie energii. Ktoś posiadający wiedzę daje ci energię właśnie w postaci tej wiedzy, a ty oddajesz mu swoją energię w postaci pieniędzy i energie te równoważą się, czyli bilans jest na zero. Wszystko w dualnym świecie dąży do zrównoważenia i jest to prawidłowe.
      Spójrz na to też z innej strony. Ktoś poświęcił się aby zdobyć biegłość w czymś i co? Ma teraz przekazywać to dalej płacąc za wynajmy sal, za swoje przejazdy, za drukowanie materiałów, ogłoszeń itp. i rezygnując z dochodów żebrać na swoje utrzymanie? Czasy kiedy społeczeństwo utrzymywało „świętych mężów”, w Europie już dawno minęły, ale i wtedy wymiana energii miała miejsce. Społeczeństwo utrzymywało osoby uduchowione, np. szamanów, pustelników, wędrownych mędrców, a one oddawały mu swoją wiedzę w postaci nauczania. Spójrz też na jakąkolwiek kastę kapłańską. Czy przekazuje ona swoją duchową wiedzę za darmo? Nie, bo często biedne społeczeństwo utrzymuje ją w luksusie, a nawet w przepychu. Dlaczego zatem dziwisz się, że ktoś pobiera opłaty za dzielenie się z tobą tym, co sobie w drodze wielu wyrzeczeń wypracował?

      • Magda
        Maj 23, 2013 @ 07:25:53

        Masz racje! Ja nie chce mieć za darmo. Ja rozumiem, że życie kosztuje,są rachunki itd. Tylko wszystko jest w granicach rozsądku.równowaga musi być, wymiana energii także. To o czym pisze dotyczy różnych zawodów np jasnowidz bierze 200zł, dentysta 200 albo i wiecej za pół godziny swojej pracy, a normalnie pracujacy człowiek np w warzywniaku zarabia 250 przez cały tydzień.Jest niesprawiedliwość. Dentyste, czy prwanika jeszcze zrozumiem,ale zastanawiam się nad „nauzycielami” ktorzy zrobili z tej wiedzy biznes. Daja kawałek tortu poprzez filmiki na you tube, inni zapraszaja ich do swoich audycji jedni drugim napedzajaklientów. Podobnie jest z ksiazkami, czytam i czuje, że cos jest niedopowiedziane i dowiaduje się,że reszty dowiem sie na warsztatach.
        Wlasnie mnie oswieciło, że wszystko pochodzi od Boga,każda zdolnośc, talent i umiejetnośc jest do Boga, nikt nic nie przyniósł,wszystko jest darem od Boga.Trzeba po prostu nie korzystac z pseudo uzdrawiaczyi nauczycieli.

      • Magda
        Maj 23, 2013 @ 11:13:19

        Dla niektórych to jest biznes i robią to dla pieniędzy. Wiem ile kosztuje wynajecie sali, ile ksero i dojazdy, jestem w stanie zaplacic za czyjsc czas, ale niektorzy robia to dla kasy. Byłam na takich dwóch kursach z których mało wynisołam,może lzejszy portfel, było mase ludzi, a wiedza któa sie ktos dzielił pochodziła z książek, któe wczesniej przeczytałam. Przepraszam Was ale ja ciagle na takich natrafiam, to mnie denerwuje i nie wiem co to dla mnie oznacza, czy to znaczy że ja innych wykorzystuje finansowo?
        W Bibli jest napisane, że bedzie wielu fałszywych proroków,którzy zwiodą wielu. Proceder ten będzie trwał dopóty dopóki beda tacy naiwni jak ja.
        Ja chyba lubie warsztaty bo mogę poznać ludzi. Szkoda, że My wszyscy tutaj nie możemy się spotykac na warsztatach?Ja mogłabym poprowadzić warsztaty z decoupagu.A może juz ktos coś takiego organizuje?

        • Omstan
          Maj 23, 2013 @ 19:06:29

          Magdo, oszust szuka ofiary, a ofiara szuka oszusta. Do oszustwa dojdzie tylko i wyłącznie wtedy, gdy obie te osoby spotkają się. Na stronie Galaktycznej Kawiarenki znajdziesz kryształy rzeczywistości, czyli symbole kosmiczne, a wśród nich CLE 5 Archanioła Jophiela chroniący przed oszustami wszelkiej maści. To tak na marginesie.
          Piszesz, że lubisz warsztaty, ale jednocześnie jesteś sceptyczna wobec nich, gdyż uważasz, że nic ci nie dają. Jeżeli tam cię jednak ciągnie, to znaczy że wiedzie cię tam twoja dusza, gdyż takie doświadczenia są ci potrzebne, pytanie tylko do czego. Czy po to, aby pozbywszy się sceptycyzmu, otworzyć się całkowicie na ich przekaz i coś pozytywnego dla siebie z nich wynieść, czy może po to, aby pokazać ci absurdalność tych sytuacji i uwolnić się od nich? Na to pytanie nikt ci jednak nie odpowie, gdyż nikt poza tobą nie wie w czym to doświadczenie ma ci pomóc.
          Jesteś osobą rozwiniętą duchowo, powinnaś zatem mieć dobry kontakt ze swoją duszą i to ją prosić o odpowiedź.
          A może Twoje Wyższe Ja chce ci pokazać, że wcale nie jesteś gorsza od tych prowadzących warsztaty, i że nadeszła już pora, abyś ty sama spróbowała podobnej działalności. Każdy pracownik Światła ma tu i teraz do odegrania swoją własną rolę i być może to jest właśnie rola dla ciebie.

    • Elżbieta
      Maj 22, 2013 @ 19:07:36

      Aby otrzymać TĄ Wiedzę , każdy z nich ciężko pracował sam ze sobą . TY też zacznij pracować sama ze sobą , nie musisz uczestniczyć w takich kursach. Spr€buj jaki to miodzik , wychodzenie z ograniczeń, Jak smakują te wszystkie kroki , które są do pokonania wewnątrz siebie. A wiedzę otrzymali od Swojego ŹRÓDŁA , W KTÓRYM SIĘ ODNALEŹLI.
      Chcielibyście Wszystko za darmo , i oczywiście WSZYSTKO jest za darmo, wystarczy tylko skierować swe oczęta w kierunku ŻRÓDEŁKA a ONO napoi , nakarmi, wysłucha , poprowadzi i Wszystko czego sobie życzysz. Spróbuj , a potem oceniaj. MIODZIO.
      ELŻBIETA

      • wika
        Maj 22, 2013 @ 19:45:06

        A w moim życiu jest dokładnie odwrotnie…to, na co „ciężko” i z „wyrzeczeniami” pracowałam, niewiele mi dało…a gdy coś robię lekko i z radością, mogę zajmowac się tym godzinami i nie czuję, że „ciężko” pracuję…że w ogóle pracuję…(z tego powodu jak widzicie nie tłumaczę ostatnio wiele – bo moja energia już tam nie płynie tak jak dwa lata temu…) W buddyzmie się mówi o „radosnych wysiłkach” – jak coś robię z przyjemnością i pasją, tak to właśnie wygląda…a gdy się zmuszałam do czegoś „nie mojego”, moje ciało samo mówiło „stop”…od lat mam poczucie, że wszystko co najlepsze w moim życiu dostałam za darmo – miłość, słońce, powietrze, widok cudów natury…ja tylko miałam to DOSTRZEC I DOCENIĆ, i zachwycić się tym… 😀 😀 😀
        To jest komentarz dla tych, którzy mają tego rodzaju strukturę energetyczną, żeby nie myśleli, że „muszą” i że „ciężko”…ja ‚mogę’ i ‚lekko’ i jest naprawdę super!… 😀 choć może potrwa to trochę „dłużej”?…ale kto wie, może wręcz przeciwnie?… 😉 🙂
        PS. A ostatnio gdy mówiłam „skrzydlatym”, że coś robię z poczucia obowiązku i nie bardzo już mi to idzie, powiedzieli „Z powodu poczucia obowiązku upadły całe światy”…cytuję, nie zmyślam 😉

      • Elżbieta
        Maj 22, 2013 @ 19:45:41

        Moje Motto na dziś . Przyjmuję BOŻE TWOJE DARY , w każdej postaci , Wiem , że każdy człowiek Jest Tobą i TY jesteś w NIM . Przyjmuję Ja BÓG, Twoje DARY, I OBDAROWYWUJĘ CIEBIE MOIMI DARAMI, DLA CIEBIE. Nie ważne dla mnie czy ktoś na poziomie fizycznym jest Świadomy KIM Jest, Ja PRZYJMUJĘ OD BOGA I OBDAROWUJĘ BOGA.
        ELŻBIETA

        • Jednosc.
          Maj 22, 2013 @ 22:03:25

          Droga Elzbietko masz racje, ze za kursy mozna placic, ale mysle, ze nie trzeba. Doznalam troche szoku, jak pewien wspanialy uzdrowiciel zrobil mi zabiegi za darmo. Bylam w szoku, bo jak kurcze, jakos glupio mi bylo.
          A On z taka lekkoscia pomogl mi.
          Piekno otrzymalam i nauczylo mnie to, aby dawac cos innym za darmo.
          Teraz daje innym milosc za darmo, a czy swiatlo i milosc Ojca to nie informacja.
          Zgadzam sie z Toba, aby calkowicie nie za darmo robic zabiegi.
          Tylko nasi bracia bioenergorterapeuci zapomnieli, ze duze pieniadze ich zepsuly… Niektorzy robia za darmo zabiegi, bo widza, ze ktos nie ma a potrzebuje pomocy, a jesli ma to niech obdaruje Bog Boga, Brat Brata.
          Mysle, ze kursy kiedys znikna, bo wiele osob odkopie wiedza ktora juz ma w sobie.
          Przychodza nowe zasady Rownosci i Braterstwa i mysle, ze duzo sie wywroci do gory nogami, nawet w bioterapii.
          Bioterapia to tez schemat, a pragniemy byc Wolni.

        • Elżbieta
          Maj 22, 2013 @ 23:29:02

          Kochani , i znów mamy to jest lepsze to jest BE, czy Miłość nie jest wynagrodzeniem, czy wdzięczność nie jest wynagrodzeniem, czy energia pieniądza nie jest wynagrodzeniem. Dlaczego krytykować to ,co ma odejść, skup sie na tym co wibruje wyżej. Nie stać Cię na 2000 zł. Podziękuj Temu „Uzdrowicielowi” ,poprzez jego cenę trafiłaś do wspaniałego Pana Kazimierza. Którego metody są mi bardzo bliskie , Pamiętajmy, każdy z nas przechodzi proces transformacji w swój sposób i w swoim rytmie , Każdy z nas Jest INNY, i Każdy z Nas wnosi w Tę Transformację ogrom ŚWIATŁA, poprzez tylko Pracę indywidualną , nie wspomnę już o pracy grupowej, dopasowanej do siebie pod kątem wibracyjnym. Dzieją się Cuda i TO MY, dokonujemy TYCH Cudów. A więc Dość , kto lepszy , Kto gorszy, kto powinien , kto nie powinien. TO odchodzi. TY BĄDŹ TYM KIM JESTEŚ , to wystarczy. Korzystaj z tego z czego czujesz , że masz skorzystać , resztę zostaw innym. Każdy ma tutaj pracę do wykonania , aby ta Transformacja przechodziła tak łagodnie, jak tylko na to pozwolimy.
          ELŻBIETA

        • Jednosc.
          Maj 23, 2013 @ 08:57:17

          Droga Elzbietko chodzi mi o to, ze to co czuje to mowie i nie wazne to co Ty piszesz ja to i tak powiem.
          Pan Kazik i inni, ktorzy patrrza poprzez serce rozumieja czy zysk czy strata, to nie wazne, Oni naprawde sluza Milosci,Jednosci.
          A inni to robia jak nie zaplacic to zrobia Ci tecniki wudu, albo bede tak Cie nekac energetycznie.
          O tym tu mowa.
          Te kursy rzemieslnicze nic nie daja, daja poprostu papier.
          Jest wielu takich co ma papier, a robi co robi.
          Ja wychodze z zalozenia, ze to co czuje to mowie, mowie bo moje serce mowi, ze mozemy ten schemat zmienic.
          Gdy cos nam przeszkadza, to wtedy pragniemy zmiany, zmieniajac siebie i dawajac Ja za darmo, wysylajac milosc.
          Wielu poznalam bioenergoterapeutow i wiem, ze kazdy robi to co ma robic, ale ja tez robie to co czuje i mowie to co czuje.
          Droga Elzbietko, wiem, ze patrzysz ze swojego punktu i myslisz macie ograniczenia, a ja mowie ile form tyle drog.

    • zdzich
      Maj 22, 2013 @ 19:35:03

      Elżbieta i Omstan…..tak macie rację w swoich wypowiedziach, patrząc z dualności, ale budujemy świat innych wartości….a jaki kto wybiera, swoimi decyzjami, to już jego wolna wola
      Pozdrawiam Was cieplutko

    • Hallo
      Maj 23, 2013 @ 12:49:59

      Jeśli chodzi o nauczanie : niech przykładem bedzie Wielki Nauczyciel JEZUS.
      Nauczał na placach, nad jeziorami, pod gołym niebem czy tez w świątyniach…..
      miał MISJE i przekazywał ludziom Nową Wiedzę. Zastanów się i pomyśl – czy sprzedawał bilety na Siebie? przecież był Człowiekiem i tez musiał z czegoś życ…….. a jednak… 🙂
      Zastanów się dla kogo jest kurs za 2000 zł ….. bo Wielki Autorytet ….. wielki Nauczyciel….”dotknie Cię i uzdrowi” … i podobnie kościół kiedys sprzedawał odpusty …… Jest Rynek – jest tez i popyt i podaż.
      Dał Ci Bóg Rozum, Serce. Wolna Wolę – korzystaj z tych Darów.
      Wszystko jest DOŚWIADCZENIEM.
      Dzisiaj sa juz fantastyczne blogi, ksiązki, filmy…… wszystko to jest wiedzą i dopiero słowo przekute w Praktyce jest Plonem Naszej Transformacji. Dochodzimy potem do własnego wniosku: Najlepszym Nauczycielem jest ŻYCIE – ale tylko wtedy kiedy żyjemy Świadomie.
      Kiedy Jestes Radościa – Życie jest radosne.
      Kiedy jesteś Poważny – ZYcie jest poważne.
      Kiedy wprowadzasz Komplikacje – Życie jest skomplikowane.
      Kiedy jestes Słodki – Życie jest słodkie.
      / z przekazów Dajamantiego – nie dosłownie ale …../
      pozdrawiam z uśmiechem h.

  34. marmur
    Maj 22, 2013 @ 15:02:16

    • kimba70
      Maj 22, 2013 @ 15:37:09

      Marmurek wypośrodkuj czeka nas zadanie. Całuski i mega spokój .

      • Marca
        Maj 24, 2013 @ 18:52:04

        Jakie zadanie Was czeka? Wy to wszystko tak na poważnie? 🙂

      • Marca
        Maj 24, 2013 @ 21:17:39

        Filmik fajny 🙂 Będziecie uświadamiać niewolników systemu? Uważajcie żeby was nie zjedli, reakcje mogą być różne, wbrew pozorom to ryzykowne. Poza tym i tak wszyscy jesteśmy tutaj niewolnikami, tyle, że jedni zdają sobie z tego sprawę, a inni nie za bardzo. Tym co nie wiedzą często to pasuje, albo nawet się nad tym nie zastanawiają, ich częsta śpiewka to :” bo tak jest i już”, z takimi nie pogadasz. A sama wiedza o tym i tak niewiele albo nawet nic nie zmienia – wiesz i co z tego? Dalej jesteś niewolnikiem, bo macki tej sieci sięgają już chyba wszystkiego, Wielki Brat patrzy nawet w WC za pośrednictwem kamerki. Ale i tak powodzenia życzę, może nie wiem czegoś co Wy wiecie, no i ja nie mam misji do wykonania więc mogę widzieć to ciut inaczej, pozdro 🙂 🙂

    • freeheart
      Maj 22, 2013 @ 16:03:49

      słuchaj Sławka :)) dobrze mówi całuski

    • zdzich
      Maj 22, 2013 @ 17:45:28

      kochani 🙂 o to chodzi, o to chodzi 🙂

  35. Fred.
    Maj 22, 2013 @ 14:30:20

    Ciekawe jak zwykle. Mam świadomość istnienia pomocników, których nie dostrzegam wzrokiem. Czasami mam pragnienie zobaczyć kogoś, żeby nabrać pewności, jednak nic z tego. Widać mam ochotę jeszcze nasiąkać. To dziwne, że same chęci nie wystarczą, a zasłona nie puszcza mimo wysiłków. Moja wyobraźnia szuka rozwiązania i jak Brian pisze, czas jest znany tej drugiej stronie. Z tego wniosek, że to nastąpi, a ja jestem tym, który nie zna terminu. Ci z drugiej strony mają zapewne dobry ubaw obserwując moje zmagania, więc niech się bawią. Powystępuję jeszcze trochę, by nasiąknąć do pełni( tylko czego).
    Ciekawość mnie zżera, jak to się potoczy dalej.

    • zdzich
      Maj 22, 2013 @ 17:51:03

      Kochany Fred. nie napinaj się, rób spokojnie, bez oczekiwania rezultatów takich, czy innych, zadaj sobie samemu pytanie, jakie odczucia z Tobą rezonują, może to kolory, obrazy, dźwięki, na początek mogą przyjść w tej formie.
      Nie tylko Oni się tam bawią,…… gdybyś ujrzał siebie bawiącego się z siebie samego, sam byś się uśmiał do rozpuku 🙂
      Pozdrawiam cieplutko 🙂

  36. paternallead
    Maj 22, 2013 @ 12:15:34

    Wziąć i pisać -ale co?Sam już nie wiem czy to co zostaje podpowiadane w mojej głowie i czute w moim sercu to chciejstwo moje -czy też to jest jakiś kontakt …ale ze 🙂 kim?A może psychiatria się kłania?
    Ogólnie jestem za kontaktem i kimś podciagnietym duchowo (mistycznie) więcej niż ja-tylko jak??

    • kimba70
      Maj 22, 2013 @ 15:38:18

      Mistrz znajduje ucznia, wystarczy o tym myśleć.

      • freeheart
        Maj 22, 2013 @ 16:12:03

        wtrącam się i już :))
        kiedy uczeń jest gotowy, zjawia się mistrz/nauczyciel
        i czeka … na pierwsze pytanie ucznia
        nie pytany, nie odezwie się

    • zdzich
      Maj 22, 2013 @ 17:57:27

      Sprawdź, czy to co „słyszysz, czujesz” rezonuje z Tobą, czy podpowiedzi są zgodne z miłością, budujące Ciebie w kontekście ogólnym
      Jest czas, że możesz szybko nawiązywać kontakt z WJ, Bogiem, Mistrzami, Aniołami, po prostu z samym sobą, oni wszyscy są nami, my nimi 🙂
      Pozdrawiam cieplutko 🙂

  37. B
    Maj 22, 2013 @ 11:32:43

    ostatnio myślałam o tym, że chciałabym się sama tak połączyć i z kimś porozmawiać. Teraz pojawiają się takie wiadomości, z różnych stron i jakby częściej przychodzą. No to jak to zrobić? usiąść, poczekać i w końcu się stanie?

  38. Halina
    Maj 22, 2013 @ 11:27:02

    Od kilku nocy budzę się koło 3 nad ranem – czas wziąć zeszyt i pisak i zacząć „rozmawiać”, bo wiem, że o to chodzi w tym budzeniu mnie 🙂

  39. heddon
    Maj 22, 2013 @ 10:54:12

    Stwórzcie wasze własne połączenia, otwórzcie się, wpuścicie nas, nie zwlekajcie już dłużej… no właśnie…

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
