„Każdy” to całość o wiele większa niż możecie sobie wyobrazić

.

.

Archanioł Michał:  Wiadomość z dzisiejszego ranka ma decydujące znaczenie dla zrozumienia waszej obecnej sytuacji.  Dlatego jestem zaszczycony mogąc stanąć z boku i poprosić Stwórcę o bezpośrednie jej zakomunikowanie.

Stwórca:

Moi synowie i córki Ziemi, tego dnia mówię do was bezpośrednio, aby wyrazić moje wielkie gratulacje za to, że osiągnęliście ten znaczący punkt w swojej podróży, tej podróży, którą nazywacie Wzniesieniem.

Szybko znajdziecie się w burzy zmian.  W istocie od kilkunastu lat jesteście w jej środku, ale chociaż nieustannie wam mówimy o tych zmianach, mają one taką naturę, że przeważająca większość was nie była w stanie ich zauważyć.  To się raptownie zmieni.

Natura manifestacji jest taka, że to, co można zobaczyć dzięki waszemu sposobowi widzenia 3W pojawia się jako ostatnie.  Gdy przyglądacie się obecnemu cyklowi wydarzeń, powinniście być już w stanie jasno i wyraźnie zobaczyć początek tego, co przepowiadane jest już od jakiegoś czasu.  Zrozumcie, że tak naprawdę nie jest to początek.  Jest to ciąg dalszy.  Ale to początek tego, co jest dla was dostrzegalne.

My, którzy widzimy prawdopodobieństwa, przyczynę i skutek, oraz perspektywę egzystencji, co do której wy ledwie zaczynacie mieć podejrzenia, że istnieje, widzimy te zmiany od, jak to określilibyście, ‚długiego czasu’.  Ja, jako Stwórca, zdecydowała/em o wyniku tych wydarzeń. Zdecydowała/em również, że możecie osiągnąć ten rezultat w dowolny sposób, jaki wybierzecie.  I dla każdego z was wydarzy się to o wybranym przez was osobiście czasie.  Wiemy, że jeszcze nie rozumiecie tych koncepcji, ale niedługo zaczniecie je pojmować.

Moim głównym celem pojawienia się dzisiaj jest zachęcenie was do podwojenia waszej determinacji, by jasno ujrzeć te sprawy i doprowadzić rzecz do końca.  Na kolejnym odcinku tej drogi może pojawić się parę wybojów i pragnę, aby żadne z was nie zostało sprowadzone ze ścieżki swego celu.  Wystarczy, że skupicie na nim swe umysły i zaufacie procesowi, a wszystko będzie dobrze.  Gdy widzicie, że coraz więcej zdumiewających rzeczy wokół was się wydarza, po prostu oznaczajcie je jako ‚zaliczone’ na liście niezbędnych przemian na drodze do waszego ostatecznego celu – i teraz pożyczymy to określenie od jednej z waszych grup, ponieważ bardzo nam się ono podoba – „świata, który działa dla każdego”.  Gdybyście jeszcze zrozumieli odrobinę więcej – że ten „każdy” to całość o wiele większa niż możecie sobie wyobrazić.

Dzisiejsza okazja do naszej rozmowy była dla mnie przyjemnością. Bywajcie i żyjcie w radości.

Przekazał Ron Head, 24 lutego 2013

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2013/02/24/everyone-is-a-body-far-vaster-than-you-can-imagine-channeled-by-ron-head/

Przetłumaczyła Wika

114 Komentarzy (+add yours?)

  1. bel
    Mar 02, 2013 @ 10:22:50

    Cześć! Dziękuję Wam bardzo! Ale mam czytania! Z całą pewnością skorzystam z Waszych propozycji. Pozdrawiam i miłego dnia.

  2. Kuba
    Mar 01, 2013 @ 23:15:33

    HEJ Anka dlaczego nie ma po co skladac Ci życzeń, ja juz to zrobiłem… Strasznie mnie zaintrygowalas o co chodzi? Nie lubisz urodzin, czy to coś innego. Pospieszylem się z tym buziakiem na Twoje urodzony. Się kurcze zacząłem martwić, bo jak to przeczytałem to wiesz, jakieś czarnowidztwo mnie dosieglo, choć moja siostrunia skoniczyla 30lat to smieje sie i mówi że ma nadal 25 🙂 Wiem że to nie o to chodzi, Aneczko nie smuc się wiosna już blisko, marzec to super czas na świętowanie 11 marca, bo to kurcze Twoje swieto, trzeba się cieszyć! Ja to bym potanczyl na lace 🙂

  3. anka2
    Mar 01, 2013 @ 21:24:04

    W razie gdyby komus wpadłoby do głowy życzyć mi wszystkiego najlepszego to dziękuję ale nie trzeba. (nie to ze chamska jakaś jestem czy co) ja naprawdę myslę że nie ma po co składac mi zyczen

    • Hallo
      Mar 02, 2013 @ 12:10:35

      Jeżeli nie najlepszego? to czego życzyłabyś sobie sama ?
      Jeżeli jest sie Bogiem… to ma sie WSZYSTKO – trzeba tylko sięgnąć….. idąc po Drodze….. doswiadczając…… i otwierając kolejne „szuflady” z DARAMi 🙂
      A tańca nie odmawia się….. tańczymy każdego dnia ……. a kiedy „ktoś” prosi …. to tylko przyjemniej ❤ …. trzeba tez umieć dawac aby "ktoś" umiał wziąć.
      h. pozdrawiam

  4. anka2
    Mar 01, 2013 @ 20:51:13

  5. anka2
    Mar 01, 2013 @ 20:45:11

    Źle mnie zrozumiałaś pani Elżbieto 🙂 Chodziło mi o Anię z Zielonego Wzgórza 🙂

    • Elżbieta
      Mar 01, 2013 @ 22:00:17

      A jak myślisz czy Ta wymyślona i TY, to nie jedna i Ta sama?
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

  6. anka2
    Mar 01, 2013 @ 20:06:14

    Do Elżbiety. Ja to bym chciała położyć się na zielonym wzgórzu(tym zwykłym a nie Ani) i tak leżeć. Czasami jak patrzę na zachód Słońca to czuję tęsknotę za Domem, ale nie wiem gdzie jest i jak wygląda.

    • Elżbieta
      Mar 01, 2013 @ 20:41:16

      A jak czujesz? Czy to Twoje wzgórze , zwykłe wzgórze jest inne niż to ,które postrzega ta druga „Lepsza” może inna .Aniu nie ma Innej ,Jesteś TY.
      Kładż się na tym swoim wzgórzu , bo właśnie za nim tęsknisz.
      z MIŁOŚCIA Elżbieta

  7. Agnieszka
    Mar 01, 2013 @ 18:39:31

    Przemiany duchowe w moim świecie – Devi – 28.02.2013
    Bardzo interesująca rozmowa o zmianach 🙂
    Materiał z warszawskiego studia NTV, a w nim rozmowa z Dominika Dominiak „DEVI”, o jej ścieżce duchowej i przemianach. Drugiej części Devi opowiada o planowanej podróży do Indii.

    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2013/03/przemiany-duchowe-w-moim-swiecie-devi.html

  8. EwaB
    Mar 01, 2013 @ 17:53:08

    Bashar o 3,4 i 5 wymiarze,wyborze przyszlosci i duchowym przebudzeniu(PL)

  9. anka2
    Mar 01, 2013 @ 14:49:01

    Będę miała. 11 marca. Ja bym wam chętnie dała każdemu po wielkim torcie ale jak?

    • Biały
      Mar 01, 2013 @ 17:35:34

      A ja 21marca

    • Kuba
      Mar 01, 2013 @ 20:25:58

      Anka 2 Ja taki astromentalny torcik wszamie. 🙂 Takze bez piekarnika i maki. No i skladam przedwczesnie urodzinowe zyczenie bede najpierwsiejszy. Takze Aneczko WSZYSTKIEGO CO TYLKO CHCESZ, NAJLEPSZEGO I BUZIAK URODZINOWY ODEMNIE DLA CIEBIE. CMOK! 😉

  10. wika
    Mar 01, 2013 @ 14:31:38

    Kochani, jest już tekst dzisiejszej i jutrzejszej medytacji, zapraszam 😀
    http://aktywacjeimp.blogspot.com/p/medytacja-1-i-2-marca.html
    Pięknego dzionka! 😀 😀 😀

  11. anka2
    Mar 01, 2013 @ 14:19:08

    Z tym tortem to do mnie? Ale o co chodzi?

    • wika
      Mar 01, 2013 @ 14:35:14

      No jak to, Aniu, jak masz Słońce w Rybach, to jakoś teraz miałaś lub będziesz miała URODZINY!… 😀 (więc poprosimy przynajmniej okruszki 😛 )

  12. anka2
    Mar 01, 2013 @ 14:17:09

    Tak mi przyszło na myśl. My(w sensie ludzie) byliśmy czy zostaliśmy stworzeni a wcześniej nas nie było? Bo jeśli zostaliśmy stworzeni to dlaczego jeszcze mnie stworzono chociaż w całym wszechświecie(wszechświatach) jest całe mrowie istot? Przecież na pewno ktoś inny mógłby zrobić to co ja mam zrobić chociaż nie wiem co mam do zrobienia?

    • Roman Miezień
      Mar 01, 2013 @ 15:26:38

      Jeżeli jesteś Bogiem, a jesteś Nim,Ją :), choć może jeszcze w pełni tego nie odczuwasz, to nikt Ciebie nie stworzył. Bóg nie stworzył sam siebie. Tworzenie wiąże się z czasem, który jest funkcją umysłu, jest iluzją. Bóg raczej STWARZA w chwili obecnej. W TU i TERAZ. A więc istniejesz wiecznie czy to się Tobie podoba czy nie. Nie można Cię zastąpić kimś „innym”, bo „innego” po prostu nie ma 🙂 Buziaki dla Ciebie i dla Wszystkich. Idę z pieskami na ogród…hau hau hau 🙂 Roman

      • agata
        Mar 01, 2013 @ 18:34:32

        Czy moge dostac twojego emaila?:))mysl o wyjsciu z pieskami do ogrodu rodzi we mnie cos blizej nieokreslonego ale tesknota z pewnoscia jest za natura:)pozdrawiam

        • Roman Miezień
          Mar 01, 2013 @ 21:47:45

          Już kilka razy zostawiałem tutaj namiary do mnie. OK, podam jeszcze raz: ankaroman@wp.pl Pozdrawiam Ciebie, Agato i Was wszystkich, dzieci moje. Drzwi do Domu już otworzyliśmy. Pora wejść do Niego. Jest Tutaj miejsce dla Wszystkich i dla Każdego. Zapraszam z całego Serca. Roman

    • Elżbieta
      Mar 01, 2013 @ 17:53:37

      Aniu, dodam do tego, co napisał Roman. TY już Jestes, wyproś , rozpuść , wyrzuć , Iluzję Twego fizycznego Rozumu , pojmowania , że Jesteś rozdzielona i BĄDŹ . Myślę, że przywracanie samej świedomości Tego KIM JESTEŚ , wystarczy, Wszyscy „budzimy” się z Tego snu i stajemy się KIM JESTEŚMY.
      Twórzmy już Świadomie nasze warunki życia, a będzie obfitość , dobrobyt, radość,
      Przyszedł „czas” gdzie nikt nie „musi” niczego odpracowywać , dążyć, zdobywać , walczyć o, zostaje żyć i cieszyć się ŻYCIEM W TU I TERAZ.
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • Kuba
      Mar 01, 2013 @ 21:15:31

      Anka2 Nie wiem co odpowiedziec. Masz glebokie mysli na ktore ludzie ciagle szukaja odpowiedzi. Czuje ze ukrywa sie w tym smutek i pomysl jaki ten ogromny swiat bylby niekompletny bez Ciebie i to jest super, ze nie ma osob wazniejszych wszyscy sa rowni. Ja szanuje wszystkich ludzi, sami sie wartosciujemy przypinamy etykietki i zaczynamy wierzyc w to co sobie na swoj temat wymyslilismy. Nikt inny nie moglby zrobic tego za Ciebie, tego co Ty masz zrobic, bo masz doswiadczac zycia. Skoro „ktos „jakas sila powolala Cie do zycia, to ma plan co do Ciebie, choc Ty go nie widzisz, byc moze to czego szukasz ukrywa sie w przyszlosci…ta odpowiedz. Mam nadzeje ze odnajdziesz to czego szukasz, byc moze jest to w Tobie lub obok Ciebie tylko tego nie widzisz. Tez szukalem podobnej odowiedzi, po co zyje skoro i tak nie robie nic waznego, myslalem tak do momentu gdy, ja i moj przyjaciel z ostalismy ciezko ranni, nioslem go na plecach w dosyc nieprzyjaznym rejonie swiata. Zrozumialem ze gdyby mnie nie bylo, on by nie przezyl, bo byc moze zyjemy tez dla innych, wzajemnie sie wspieramy, przeciez nie wiadomo kogo spotkamy na swojej drodze, dzis jutro. Takze po prostu zyj.No i buziak na 11marca przesylam CMOK! 😉

    • kimba70
      Mar 01, 2013 @ 21:58:54

      Jestem bo jestem. Zrobić mogę co zechcę bo na tym polega zabawa. w zależności co chcę mogę być tu,tu,tu i tu. Może i skomplikowane ale nie jest skomplikowane bo to następny etap a tych etapów może być tyle ile samych ich wymyślimy a to się nazywa nieskończoność.Nie ma końca gry jest teraz. Zdrówko 🙂

  13. leslys
    Mar 01, 2013 @ 13:51:18

    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2013/02/werdykt-itccs-z-dnia-2502-2913-roku.html
    Witam! Polecam stronę o zbrodniach Watykanu, bo będzie się działo!

  14. mały_miecz
    Mar 01, 2013 @ 13:04:12

    od pewnego czasu odwiedzam tą stronę, i przyszedł mi do głowy taki pomysł, czy moglibyście pomóc mi w procesie oczyszczania ziemi
    http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php?smp=%u2329=eng
    tutaj jest link do mapy wydarzeń na świecie, wszelkich katastrof, naturalnych jak i ludzkich. Moja propozycja to od czasu do czasu wybrać jakieś z tych miejsc i przesłać tam energie miłości lub modlitwę za to miejsce. Myślę że jest to lepsze od ogólnikowej intencji polepszenia bytu ludzi i Gai nad którą dotąd wielu z nas skupiało się w medytacji bo wiemy konkretnie o jakie miejsce nam chodzi. Z góry dziękuje tym którzy zechcą się dołączyć

    • wika
      Mar 01, 2013 @ 14:42:48

      Są różne teorie na temat „bardziej czy mniej ogólnie”… Jednak jak wiadomo energia podąża za uwagą, więc jeśli będziesz skupiać swą uwagę na jakichś katastrofach, to je właśnie wzmocnisz, tak by wynikało z logiki… Ziemia jest istotą, i to bardzo inteligentną, i moim zdaniem wystarczy jej powiedzieć „Wiesz, kochana, mam tutaj energię dla Ciebie, więc zrób z nią co uważasz za stosowne” 🙂 Swojemu sercu tez nie mówimy, gdzie dokładnie ma pompować krew, bo wie to lepiej od nas… Więc ja raczej mam taki patent, że gdy coś zdaje się nie działać wystarczająco dobrze, zasilam CAŁOŚĆ z intencją zharmonizowania energii – popłynie ona wtedy dokładnie tam, gdzie jest potrzebna, jak w naczyniach połączonych. Inna sprawa jest oczywiście, gdy chcemy stworzyć coś nowego, albo dostać coś konkretnego – wtedy przydadzą się dość szczegółowe intencje. 🙂

      • mały_miecz
        Mar 01, 2013 @ 15:11:46

        nie przeczę że Gaja sama nie jest w stanie zadecydować, ale jeżeli mnie pamięć nie myli to w przekazach było coś na temat czasu manifestacji naszych intencji, że stały się bardziej prawdopodobne, silniejsze i szybsze w pokazaniu się. Wydaje mi się że człowiek jest w stanie szybciej oczyścić „wybrany” fragment, niż Gaja, gdyż ona działa całościowo a człowiek jedynie ma wpływ na niewielki obszar; domyślnie środowiska go otaczającego. Na koniec chcę przypomnieć że Gaja wciąż zwiększa swoje wibracje, i chyba przy tym zwolniła swoje tempo żeby nie stworzyć kataklizmów które są w stanie dotknąć człowieka(co widać po obszarach gdzie one występują, jedynie te wytworzone przez ludzi dopadają nas). Oczywiście zgodzę się z tobą w kwestii tworzenia czegoś nowego, w miarę o to mi chodziło żeby skupić się na tworzeniu scenariuszy w których ta energia by się nie manifestowała z taką siłą a była osłabiona, sądzę że modlitwa i przesyłanie energii z czakry serca raczej by nie wzmocniło tych katastrof, prędzej roztrząsanie ich na kawałki w codziennych wiadomościach:)

        • zdzich
          Mar 01, 2013 @ 19:07:46

          @mały_miecz
          Czy Ty będąc Bogiem, chcesz odebrać moc innemu Bogu ?…..czy chcesz wykorzystać swoją moc, pozbawiając innych, w dziele tworzenia, wzrastania, poznawania swojej Boskości. Gdyby inne istoty tak myślały. na siłę by nas już wyzwolili, to podobnie jak czekanie na mannę z nieba, przyjdą bracia i siostry z gwiazd i za nas to zrobią, zmienią, a gdzie nauka ?
          Pomoc nasza polega na zrozumieniu, akceptacji pozwoleniu innym nawet na tragiczne wydarzenia, ale potrzebne do ich wzrostu, na tym polega BEZWARUNKOWA Miłość

  15. anka2
    Lu 28, 2013 @ 21:55:32

    Mój znak zodiaku to Ryby. Czy w erze Wodnika zostane skasowana?

    • wika
      Lu 28, 2013 @ 22:00:42

      Jeśli będziesz się o to prosić, to tak 🙂 (ale raczej nie na amen, hłe hłe… :P) a jak nie, to nie 😀 I to jeszcze zależy, która Twoja część…panno…tj rybko z mokrym…ogonkiem :):):)

    • wika
      Lu 28, 2013 @ 22:09:09

      Heej!..Aneczko..a gdzie ten tort urodzinowy?? :P…no przynieś chociaż okruszki…:I

      • Kuba
        Lu 28, 2013 @ 22:27:09

        Czy ja dobrze czytam, cos o torcie mowa? Zamawiam najwiekszego OKRUCHA 😉 Aneczko nic sie nie boj, jako rybka w erze wodnika, poplyniesz na wielkiej fali. No zmian ku lepsiejszemu swiatu, bo niektore jego fragmenty na razie, zaznaczam na razie, czyli stan przejsciowy z tendencja do przemiajania jest do jak to dosadnie ujelas, pupy. 🙂

  16. marmur71
    Lu 28, 2013 @ 21:53:05

    http://zmianynaziemi.pl/wideo/porywajace-nagranie-ziemi-przestrzeni-kosmicznej
    Może ktoś znajdzie siebie jak pięknie świeci na niebie (raczej do nieba)…***

    • wika
      Lu 28, 2013 @ 22:24:07

      O, o, widziałam moją dwusetkę! 😛 Dzięki, Marmurku:D:*** a jak to musi wyglądać w 4W i wyżej?…ho ho…:D:D:D podobno złoty nektar się leje wszędzie, co najmniej od maja…i wszyscy w tym pływamy…mmm… 🙂

      • marmur71
        Mar 01, 2013 @ 18:12:14

        Pływać w złotym nektarze , o tym tylko marze…
        pozdrawiam Świetlista Siostro , 4W i wyżej musi być ostro…
        Buźka. 😉 …pozdrawiam Siostrę Krystal , bo w „Miodowym Wieku Gai ”
        każdy coś słodkiego dla siebie wyczai ….**** ….jak statki na niebie… 😉

  17. Kuba
    Lu 28, 2013 @ 21:41:01

    anka2.Ja tam nie myślę ,że jesteś pijawa 🙂 A siedzenia na ładnej pupie to nie grzech, ale wręcz marnacja 😀 No a poza tym czego to Ty masz nie dostawać kasy od państwa, skoro politycy siedzą na pupie i też biorą kasę od podatników, z tym że różnica jest taka ,że oni siedzą w sejmie a Ty jak i ja zapewne w domu.:) No ale ta marnacja 🙂 I jaki tam pasożyt, gdziesz tak o sobie możesz myśleć moja Ty piękniuchna kobieto ?

  18. kimba70
    Lu 28, 2013 @ 20:48:34

    Życzenia się spełniają.Piękny dzień.

  19. anka2
    Lu 28, 2013 @ 20:29:00

    Chyba o inne zioła chodziło

  20. bel
    Lu 28, 2013 @ 17:53:21

    Cześć! Mam prośbę, czy znacie jakąś bardzo dobrą stronę internetową o ziołach? Gdybyście mogli mi coś podrzucić. Ostatnio wciąga mnie ten temat i chciałabym poszerzyć wiedzę. Pozdrawiam serdecznie.

    • blueray21
      Lu 28, 2013 @ 19:45:43

      Witaj bel,

      Podaję link do strony dr Różańskiego – to kopalnia wiedzy w tej dziedzinie, a nie tylko ludowe recepty.

      http://rozanski.li/

    • EwaB
      Lu 28, 2013 @ 21:36:26

      EDGAR CAYCE-jasnowidz,prorok,medium i uzdrowiciel.Leczyl i uzdrawial ludzi wlasnie naturalnymi metodami m.inn.ziolami
      http://www.edgarcayce.hg.pl/suplementy_diety.html

      Wiele recept „spiacego proroka” bylo niezmiernie prostych: masaz, relaks, dieta,oklady, cwiczenia,plastry albo ziola.

      „Apteka Edgara Caycego”-Jerzy M. Łatak

      http://www.dobreksiazki.pl/b9502-apteka-edgara-caycego.htm?gclid=CIK886fj2bUCFYk7MgodX3IAmg

      Wiadomo już, że Edgar Cayce prostymi homeopatycznymi środkami i odpowiednią dietą potrafił skutecznie leczyć niemal wszystkie choroby, również te uznane powszechnie za nieuleczalne np.luszczyce.
      Książka posłuży w poszerzeniu znanych nam już możliwości leczniczych, w profilaktyce zdrowotnej i poprawieniu samopoczucia.
      Receptury tych środków zostały przekazane i skrupulatnie spisane w czasie transu. Dzięki temu możemy prostymi domowymi sposobami leczyć łuszczycę, wypadanie włosów, reumatyzm, paradentozę a także wiele innych chorób. Znakomitym lekiem na wiele chorób okazuje się też olej rycynowy zwany w starożytności „dłonią Chrystusa”. Odpowiednio stosowane okłady ratują przed bardzo poważnym schorzeniami skórnymi i wewnętrznymi. Dodatkowo możemy dowiedzieć się jak bardzo ważnym jest zachowanie równowagi kwasowo-zasadowej, tzw. bilansu kwasowo-zasadowego i jak tego dokonać. Nadmierna kwasowość organizmu
      stwarza dogodne warunki na rozwiniecie się wielu zabójczych dla nas chorób.

      Mysle, ze warto zapoznac sie rowniez z „Encyklopedia uzdrawiania Edgara Caycego.To byl moj przewodnik w ostatnim czasie gdy nabawilam sie anginy i niewiedzialam co jest jej przyczyna. Edgar wszystko wyjasnia….

      http://www.dobreksiazki.pl/b443-encyklopedia-uzdrawiania-edgara-caycea.htm

      Pozdrawiam serdecznie.Ewa

    • Ewa A.
      Lu 28, 2013 @ 23:23:47

    • Ewa A.
      Lu 28, 2013 @ 23:28:36

  21. Roman Miezień
    Lu 28, 2013 @ 12:48:55

    Chodźmy razem w stronę Słońca…http://www.youtube.com/watch?v=WGQn8Zp6-FY Kocham Was. Roman z Gdyni

  22. Irek
    Lu 28, 2013 @ 08:12:40

    • kimba70
      Lu 28, 2013 @ 20:46:57

      Zmiany, zmiany ach ten wszechświat nasz kochany do żródełka podążamy ,dobrze się mamy hej .Znowu mały kroczek damy pokochamy.

  23. tacjanna
    Lu 28, 2013 @ 00:11:01

    czym jest Miłość

    Miłość , czym jest ? wiele ma imion . Macierzyńska, promienna i radosna jak słońce. Bezwarunkowa ,Jedna z najpiękniejszych .
    Taka ,które nigdy Ciebie nie zawiedzie. Dzisiaj , wczoraj , i jutro. Dniem i nocą. szczera, i oddana .
    Miłość , czym jest ? zapachem Twych włosów mamusiu, ciepłem twych dłoni , głaszczących mnie po głowie , gdy zasypiam. Blaskiem twych oczu …błyszczących w blasku świec .
    Milość, czym jest ? niczym dzban pełen miodu , wylewa się na całe otoczenie .
    Można wtedy ujrzeć , jak wszystko dookoła wypełnia sie blaskiem miłości.
    to czysty ogień w sercu, co zapala wszystko wokół Nas szczęściem i radością.
    Miłośc czym jest ? wybucha jak wulkan! ognista , jak rzeka która się nigdy sie nie zatrzymuje .
    jak małe niemowle …bezbronna , niczym magnes przyciaga i odpycha.
    Miłość jest wszystkim. To jeden wielki spektakl uczuć , jak
    wszechświat który trwa . Jest ,była i będzie. Bez niej jesteśmy jak ludzie bez duszy.

    Dagmara Lukrecja 11 lat

    z dedykacja dla Was kochani wierszyk mojej córeczki 🙂

    • Hallo
      Lu 28, 2013 @ 09:38:50

      Piękne Opowiadanie o Pięknej Miłości.
      Cudowna Córeczka ❤
      Ale Moi Kochani -Miłośc to też:
      "Potrafię być szczęśliwa nawet wtedy kiedy ktoś cierpi, ponieważ go kocham i pozwalam mu cierpieć"
      h. 🙂

      • Elżbieta
        Lu 28, 2013 @ 14:11:30

        Dodam do tego:
        Wspieram MIŁOŚCIĄ MIŁOŚĆ , która oczyszcza Siebie z odchodzących programów.
        z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

      • Kuba
        Lu 28, 2013 @ 16:45:26

        Hallo.Ja gdy kocham kogos to cierpie gdy ukochana osoba cierpi. Bo kurcze jakos gdy moj przyjaciel jest cierpiacy, to przeciez nie pojde jarzac miche, tu mam na mysli usmiech od ucha do ucha gdy ten zwija sie z bolu, bo jakim byl bym czlowiekiem.

        • Elżbieta
          Lu 28, 2013 @ 17:05:10

          Kuba, tak to widzisz, czujesz. Widzisz i czujesz z pozycji człowieka, a więc fizyczności, tylko że pod tą fizycznościa u KAŻDEGO człowieka istnieje duchowość,
          DUCHOWOŚĆ , KTÓRA TERAZ ROZPUSZCZA FIZYCZNOŚĆ. Jest to proces , który u każdego zachodzi w jego rytmie. Wspierając Cierpienie jak napisałeś , wspierasz to cierpienie u siebie, przejmujesz je , lub uaktywniasz to ,które schowało się głęboko w Twojej podświadomości, ciele. Są to programy , którymi był człowiek. Aby zaistniał Człowiek Duchowy , Człowiek Bóg, który tak naprawdę zawsze był w Tobie , w każdej komórce Twego ciała fizycznego, należy rozpuścić to poprzez rozpoznawałeś Siebie . Tak jak pisałam , każdy dochodzi do BYCIA, to że wspierasz cierpiącego też czemuś służy, dowiesz się czemu, obserwując Siebie, Swoje Życie. Poznając TEGO PRAWDZIWEGO, ubranego w różne szatki. Człowiek Duchowy, też jest etapem przejścia dalej. Gdzie? dowiemy się gdy już tam będziemy, a wtedy zobaczymy , że otwierają się kolejne drzwi, które prowadzą DROGĄ DO DOMU.
          z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

        • Jakub
          Lu 28, 2013 @ 17:40:30

          Elzbieta.Ja nie wspieram cierpienia fizycznosci, ale przyjaciela ktory cierpi, bo mu wspolczuje przeciez nie mam w klacie kamienia a serce. Gdybym mial kamienne serce to bym olal to ze cierpi i pozwolil mu cierpiec, bedac w srodku happy. Co do bycia Bogiem, to w tej kwestii nim nie jestem, pretendowal tez nie bede 🙂 tylko tu nie bede sie zarzekal, bo gdy rozpuszcze jakis paradygmacik i stary program,nie telewizyjny, to kto wie, moze i sie zmienie.: )

        • Hallo
          Lu 28, 2013 @ 18:48:32

          @Kuba
          Każdy z nas przyszedł TU po pewne doswiadczenia – jasne nie?
          Jeden przerabia odrzucenie….drugi upokorzenie…..trzeci dostatek finansowy…..czwarty np cierpienie………… itd
          a po co?
          po naukę – przerabiając różne doświadczenia uczymy się, wyciagamy wnioski i bedziemy tak długo dostawac takie lekcje czy inaczej DARY – az ZROZUMIEMY i POJMIEMY nasza BOSKOŚĆ – poprzez zrozumienie WIBRACYJNEJ NATURY WSZYSTKIEGO – odkryjemy w Sobie mechanizm zmieniania świata i wpływania na nasz byt poprzez zmiane świadomości.
          I O TO W TYM WSZYSTKIM CHODZI.
          A kiedy cierpi Twój przyjaciel – pozwól mu przerobic to doswiadczenie – własnie z milości do Niego – to On musi znależć rozwiązanie, bo to jego emocje, bo to jego nauka, bo to ON sam Sobie zaplanował taka lekcje jeszcze przed swoim urodzeniem a więc ma w Sobie możliwości rozsupłania tej kwestii ………
          A jak Ty masz sie zachować?
          Na pewno nie litowac sie bo to niskie energie i do niczego mu nie potrzebne.
          Na pewno WSPÓŁCZUĆ poprzez wysyłanie mu Światła Miłości Boskiej i Swojej Miłości aby go wzmocnic, energetycznie wesprzeć ewentualnie poradzic mu jeżeli Ciebie o to poprosi. Ale nigdy nie należy wchodzic w Jego energie i zaniżać swoje – to najgorsza droga dla was oboje – nie robic z siebie smietnika energetycznego-
          to nie rozwiązanie.
          Tylko Przebudzony Człowiek wie jak drugiemu pomoc nie szkodząc Sobie – bo każdy z nas jest odpowiedzialny tylko za Siebie – w dobrym tego słowa znaczeniu.
          Mam nadzieje,że jasno wyraziłam sie 🙂
          pozdrawiam h.

        • Elżbieta
          Lu 28, 2013 @ 19:02:18

          Kuba, przepraszam jeżeli odebrałeś to w ten sposób. Napisałam wyrażnie, że jeżeli wspierasz cierpiącego, to to czemuś służy. Nie zwracaj uwagi na jego cierpienie, co podkreśliłeś w swojej wypowiedzi, w ten sposób zasilasz to co odchodzi. Nikt nie każe Ci iść do przyjaciela z roześmianą michą , choć może byłoby to dobre lekarstwo. Tak jak napisałeś wspólodczuwaj , bo wiemy jak czuje się „cierpienie” i kochaj , kochaj sercem otulając go Miłością zaufania i radości, że już ma to za sobą.
          Zobacz go w swej wyobraźni, jak skacze po łące , zbierając kwiatuszki, gwarantuję , że wybchniesz wtedy jedynym lekarstwem , które rozwali kolejną zastałą energie.
          Połącz swoje serducho z serduchem przyjaciela, a wszystko rozjaśni ŚWIATEŁKO wypełniające Waszą Miłość .
          z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

        • Kuba
          Lu 28, 2013 @ 21:01:18

          Elżbieta rozumiem tylko jakoś tak to do mnie trafia, chyba zaczaiłem. Tą roześmianą michę trzeba mieć w sercu i aktywować ją u cierpiącego przyjaciela, poprzez otulenie go duchowym ciepełkiem. No i Halllo, ze mnie to za bardzo wścibskie stworzenie żeby tak przyjaciela na pastwę smutkom pozostawić, także chyba nie przerobi tego co musi 🙂 Żartuję tu puszczając oczko do Ciebie, choć tego nie widzisz :}

        • Hallo
          Lu 28, 2013 @ 21:15:20

          @Kuba
          wazniejsze odczuwanie – nie wszystko da sie zobaczyc a odczuć owszem…. owszem
          buzka dla Ciebie
          najwazniejsze abys „zakumał”
          oK? – no to Ok.
          h. 🙂

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 21:27:36

          Ja myślę, że on świetnie kuma, sam z siebie… 😉 Miejmy więcej zaufania do tego, ze WSZYSCY mamy boską naturę…choć z drugiej strony werbalny instruktaż dla duszy ‚innej’ istoty bywa tak zabawną sprawą… 😉

        • Kuba
          Lu 28, 2013 @ 21:46:25

          Wika.Siostrunia mi pokazała tego bloga i super, moje smutki prysły.No i kumam 🙂 tak kum 🙂 kum.Buziol moja śliczna duchowa siostro, dzięki za wiarę we mnie 🙂

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 21:57:31

          Wierzę 😀 jak kum cyk cyk i Om Mani Peme Kum 😛 I kocham wszelkie misie, bardziej i mniej Puchate 🙂 one zazwyczaj mają rozum w sercu, dlatego to jest takie piękne i praktyczne zarazem…kum :***

        • Kuba
          Lu 28, 2013 @ 22:18:04

          Wika. No Omani Peme Kum, jakbym slyszal siostrunie. No a misie, ma sie rozumiec przyciaga miodek, a tu miodku kupa 😉 mniam, mniam te puchatkowe misie tez tu lasuchuja: )

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 22:27:38

          Jest tu parę takich misiów…robi się wypas misiowy, ale fajnie! 😀 PS.tam jest w oryginale ‚hung’ w mantrze, żeby siostra się ew. nie denerwowała, że jakąś lewą wersję tu zapodajemy 😛 ale może to też wiesz 🙂 ale może inni nie wiedzą, więc wiesz… 😉

        • freeheart
          Mar 01, 2013 @ 01:08:01

          Kubusiu (Misiu/Kubusiu) masz rację. Bo choć rozumiem, że z miłości pozwalam, to jednak nie jestem w stanie tak całkiem być obok. Przecież on/a to ja, ja to on/a. Z drugiej strony spierałabym się o to słówko „pozwalam”. Czy to możliwe by ktoś uważał (ja?), że mam coś do pozwalania? A kimże ja jestem by chcieć takiej władzy?

        • Hallo
          Mar 01, 2013 @ 14:33:44

          Zrozumienie Życia – jest PRZEBUDZENIEM ❤
          Zrozumienie Doświadczania – jest PRZEBUDZENIEM ❤
          Zrozumienie Człowieka – jest PRZEBUDZENIEM ❤
          Zrozumienie Świata – jest PRZEBUDZENIEM ❤
          Zrozumienie Boga – TO MIŁOŚĆ BEZWARUNKOWA
          h. pozdrawiam

      • EwaB
        Lu 28, 2013 @ 19:04:05

        Dziekuje Hallo i jestem Ci bardzo wdzieczna, ze przytoczylas ten cytat:”Potrafię być szczęśliwa nawet wtedy kiedy ktoś cierpi, ponieważ go kocham i pozwalam mu cierpieć”.Uwazam,ze to jest „swieta prawda”.Jak to sie mowi_-„wszystko w swoim czasie”-bo czlowiek nie od razu rozumie,pojmuje o co chodzi w tym zyciu tylko gdy nabiera doswiadczen w swoim zyciu tzw., lekcji zyciowych.(w 3-cim wymiarze)
        Przekonalam sie na wlasnym przylkadzie.Pozdrawiam serdecznie.Ewa

  24. EwaB
    Lu 27, 2013 @ 23:14:27

    Za „Najnowsze komentarze” jest odpowiedzialna/y wlasciciel strony. Misial/a np. przycisnac zablokoj (ta opcje)- i tak sie stalo.Na stronie Roberta Souloicza juz wszystko wrocilo do normy.Pozdrawiam

    • wika
      Lu 27, 2013 @ 23:39:32

      Tak by się wydawało, ale na bloggerze na wszystkich blogach, do których mam dostęp, ta opcja się po prostu ulotniła, nie ma jej w tzw gadżetach. A z tego co wiem, nikt nie ruszał tych ustawień, po prostu wydaje się, że blogger to zlikwidował. Nie wiem jak jest na wordpressie, ale to trochę dziwne, że w tym samym dniu na obu tych blogach to zniknęło, choć wczoraj było. Może Robert sam to odzyskał, są różne ustawienia, które można ściągnąć z sieci. W sobotę przez prawie godzinę nie byłam w stanie wejść na żadne moje konto, ani tu, ani na blogerze, czegoś takiego jeszcze nie było, czyżby temat ‚wolna energia’ budził w komputerach czy też sieci tak wielkie emocje?… 😛

      • Ewa A.
        Lu 28, 2013 @ 12:19:31

        U mnie też od paru dni kiepsko wszystko chodzi, chociaż siła sygnału niby bardzo dobra – nie mogę się poruszać… kilkakrotnie klikam „napraw”…. coś się dzieje.
        Dodatkowo – wczoraj – słoneczko! , dawno nie widziane, wiosennie… a u mnie – jakieś lekkie zawroty głowy czy raczej – niestabilność otoczenia… niezbyt przyjemne 🙂 – słoneczka wszystkim!

      • wika
        Lu 28, 2013 @ 13:28:12

        Mam podobnie od pełni czyli poniedziałku, znów jest zmiana energii, poprzednia była w okolicy walentynek, gdy się tak zakotłowało, ludzie na ulicy w wielu krajach, tańczące kobiety, papieź rzekł ‚pas’, i jeszcze meteor 😉

        • Hallo
          Lu 28, 2013 @ 14:52:40

          mam podobnie – ha ha
          wracam z pracy i obowiązkowo SPANKO – ok 1 – 1,5 godz
          w nocy i tak dobrze śpię …….. i za bardzo nie zastanawiam się dlaczego…. lubię robic sobie przyjemności 🙂 a jeżeli jest reakcja – to domyślam się,że robi sie jakies „przeinstalowanie” i niech tam.. 🙂
          i tak zaczęło się od pełni …..
          h.

  25. marmur71
    Lu 27, 2013 @ 22:31:03

    … ” Te przełomowe informacje napływają teraz do nas w ogromnych ilościach. Intuicyjnie słuchamy i uczymy się jak chronić naszą wibracyjną energię i jak pozbyć się niespokojnych myśli, by nauczyć się kontrolować otaczające nas środowisko. Zmiana w świadomości często powoduje także zmianę miejsca zamieszkania. Wielu z nas odczuwa presję, by dokonać ważnej życiowej zmiany i szukamy każdej dostępnej ilości odwagi, z pomocą której będziemy mogli tę zmianę wprowadzić w życie. Przechodzenie przez ten trudny czas nie jest łatwe, ale na pewno warto to zrobić.”…http://anielskiswiat.blox.pl/html M.

  26. anka2
    Lu 27, 2013 @ 20:59:46

    Szykuje się gruba afera: http://2012allabout.blogspot.com

    • kimba70
      Lu 27, 2013 @ 22:00:15

      Nie afera tylko przejście z jednego systemu w drugi najbardziej bezbolesnie jak się da a jak zobaczę federację to po prostu będę płakał z szczęścia.

      • Biały
        Lu 27, 2013 @ 22:34:05

        Jak ja zobaczę statki federacji, to zacznę być bardziej czujny, a jak utworzą znak krzyża nad miastem, wtenczas będzie trzeba się skryć.

        • kimba70
          Lu 27, 2013 @ 23:25:58

          Pokieruję się odczuciami i intuicją a cóż się przejmować jesteśmy wieczni.

      • zdzich
        Lu 27, 2013 @ 23:00:56

        Ja poczekam na czucie ich wibracje 🙂

        • xylotet
          Lu 28, 2013 @ 20:25:57

          @zdzich ”Ja poczekam na czucie ich wibracje ” 🙂 🙂 🙂 ”RAZ” w zyciu
          doswiadczyc TEGO ,,,to juz nie trzeba o tym gadac bez konca bo wiadomo
          ze NIKT i NIC tego nigdy nie ZAFALSZUJE….i oto zawsze chodzilo… 🙂 😉 :-)..

        • zdzich
          Lu 28, 2013 @ 21:51:33

          @xylotet
          O to chodzi 🙂 serce prawdę powie ….mówi 🙂
          Kochani, otulam Was w sobie…… Diamentowo-Złotym Płomieniem
          Dobrej owocnej nocy 🙂

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 22:04:28

          Buziaki, Zdzichu 😀 Pięknych lotów :************************

        • xylotet
          Lu 28, 2013 @ 22:08:49

          @zdzich ….ja tak nie zniklem tylko na soulowiczu moje posty przestaly sie pojawiac
          jeden byl do ciebie z linkami do tematu dla nas dwoch interesujacego…. pozdro..xylocik… 🙂

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 22:13:28

          Skoro Soulowicz zaangażował się w tę konferencję, to różne rzeczy mogą znikać na blogu…przyjaciel opowiadał mi, że gdy na ich forum dali opis jakiegoś generatora, w nocy ktoś chciał przejąć konta administratorów…po tym, jak dałam tu linka do wpisu o tej konferencji, parę technicznych rzeczy się kićkało, a nigdy to się nie zdarzyło

        • xylotet
          Lu 28, 2013 @ 22:37:38

          @wika na ten temat (Keshe) nigdy sie nie rozpisywalem choc mam techniczna mature,,,,(studiowalem cos innego)
          nawet napisalem ”nie zuzywam az tylle energi abym potrzebowal ja za darmo”,,
          5 lat bylem administratorem systemu na serverach…. wiec wiem jak sie to robi…..
          Ps…dzieki za uwage :-)….xylotet

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 22:43:41

          🙂 i baw się dobrze 😉 wiadomo ‚gdzie’ 😀

        • xylotet
          Lu 28, 2013 @ 22:47:27

          @wika ..TY tez… 🙂 🙂 🙂

        • wika
          Lu 28, 2013 @ 22:49:19

          dzięki!:***

  27. anka2
    Lu 27, 2013 @ 20:45:14

    Uwaga na swoje myśli: Ze strony fioletowyplomien.com: Okres, który szybkimi krokami nadchodzi będzie charakteryzował się tym, że nasze myśli będą materializować się w czasie rzeczywistym, czyli natychmiast! To własciwie już się zaczęło. Uważajcie na zle mysli

    • Biały
      Lu 27, 2013 @ 22:31:52

      Nie mogę się doczekać, jeśli to prawda.

    • Elżbieta
      Lu 27, 2013 @ 22:43:42

      Aniu, To TWOJE Wewnętrzne SŁONECZKO , podgrzewa wszystko to ,co rozpoczyna ucieczkę , wypływa na powieżchnię , a wtedy przyciąga do Ciebie to, czym w danej chwili wypełnione jest Twoje Ciało.Stare musi odejść , ale nie rozpłynie się , na chwilę zaistnieje i zniknie. A więc puść , niech sobie już idzie. A Śłoneczko pozostanie , ono nigdzie się nie wybiera, i bedzie rozświetlać nowe programy zapisane w ciele , które przyciągną do Ciebie życie, jakiego pragnie Twoja Dusza. A więc szukajmy Tych od swojej Duszy , aby była zgodność Umysł, Ciało i Dusza.
      z MIŁOŚCIA Elżbieta

  28. anka2
    Lu 27, 2013 @ 20:10:58

    Biały. A mi sie wydaje (nie chcę Cię urazić a i na bólu się nie znam chociaż odczuwam) to ten ból może był z głodu? Chociaż wtedy powinien brzuch bolec.

  29. anka2
    Lu 27, 2013 @ 20:07:56

    Nie Biały nie nudzę się. 🙂 Tak sobie czasami mysle żeby popodróżować jak Kirk na różne planety

  30. anka2
    Lu 27, 2013 @ 19:13:07

    Jeśli będę miała całą moc to czy po jakimś czasie mi sie nie znudzi i będę chciała być znów ograniczona czy nigdy mi sie nie znudzi?

    • Biały
      Lu 27, 2013 @ 19:43:50

      Wszystko zależy od ciebie, ale posiadając pełną moc, a w związku z tym pełną świadomość, dostrzeżesz, że wszystko jest nieskończone i nigdy nie można się nudzić, tak jak teraz nie masz powodów by się nudzić. Jeśli się nudzisz to albo coś tobie umyka, albo świat szykuje dla ciebie coś niezwykłego.

      Jeżeli zapragniesz się nudzić, to mając nawet wszystkie zabawki świata, i tak cię ona dopadnie.

      Łapiesz o co chodzi?

  31. wika
    Lu 27, 2013 @ 15:45:47

    Dziś środa, więc wieczorem medytacja Kręgu Uzdrawiającego, w piątek i sobotę medytacja nowej energii (tekst będzie w czwartek lub piątek, w zakładce z datą 1-2 marca), a w niedzielę powtórka z Ogrodu, serdecznie wszystkich zapraszamy 😀
    http://aktywacjeimp.blogspot.com/

    A tu wczorajszy Michał:
    http://wielkawiosnawszechswiata.blogspot.com/2013/02/archanio-micha-bedziecie-coraz-bardziej.html
    i najnowsza Gabriela:
    http://wielkawiosnawszechswiata.blogspot.com/p/miedzy-nami-anioami.html 🙂

  32. anka2
    Lu 27, 2013 @ 14:09:59

    Chyba jakieś zmiany we mnie zaszły bo miałam intensywne sny(wydaje mi się że to były stare sny) a jak się obudziłam to czułam taki ból w klatce jakbym miała zawał(chociaż nigdy go nie doświadczyłam wiec nie wiem jak to jest mieć zawał)

    • Biały
      Lu 27, 2013 @ 19:39:46

      Wygląda mi to na otwieranie czakry serca. Obserwuj swoje otoczenie czy przypadkiem nie zaczęłaś pałać do innych większą miłością niż uprzednio. XD

  33. wika
    Lu 27, 2013 @ 13:58:11

    Kochani, zniknęła z prawego paska opcja ‚pokaż ostatnie komentarze’, to samo jak widzę zdarzyło się na blogu Roberta Soulowicza, więc najwidoczniej wordpress coś zrobił z tą opcją, wczoraj jeszcze wyświetlała się na obu blogach; na blogach google (blogger) ta możliwość też ‚sama’ zniknęła parę miesięcy temu. Ja się nie znam na wstawianiu gadżetów przez zmianę adresu HTML, ale jeśli ktoś z Was wie coś na ten temat, tzn czy da się to jakoś odzyskać, to bardzo się uśmiecham o informacje 🙂 🙂

    • freeheart
      Lu 27, 2013 @ 18:58:17

      Nie mam dużej wiedzy w temacie, ale u mnie ostatnio „same” powywalały się wtyczki, więc nie mogłam w ogóle oglądać filmików zanim doszłam o co chodzi. Ponadto zablokowane zostały nie wiedzieć czemu niektóre rozszerzenia. Zupełnie jakby „ktoś” grzebał w moim kompie 😉

  34. Blessed Forty Four
    Lu 27, 2013 @ 06:20:11

    Mega dowcip!!! xD

  35. ewaborko1
    Lu 27, 2013 @ 04:34:38

    Kochani, chcialabym sie z Wami podzielic informacjami jakie przeczytalam na temat fantastycznego Czlowieka, afrykanskiego Szamana i Geniusza.
    Credo Mutwa jest człowiekiem, którego David Icke określił następująco: „Najbardziej niezwykły i światły człowiek, którego mam zaszczyt nazywać przyjacielem, a nawet geniuszem”. Po rozmowie z Credo Mutwą uznałem, że trudno nie zgodzić się z tą opinią.
    Prawda jak zawsze okazuje się dziwniejsza od fikcji. Prawda lub jej fragmenty ujawnione komukolwiek z nas stają się częściami większej mozaiki, lecz wyciągnięcie z nich wniosków spoczywa na każdym z nas z osobna.

    Zadziwiające informacje przekazane przez Credo Mutwę można z pewnością uznać za prowokujące i daleko idące, ale kiedy już się je przeczyta, zaczyna się rozumieć, dlaczego próbowano go uciszyć, i zaczyna doceniać się jego odwagę głoszenia prawdy, bez względu na grożące mu konsekwencje.

    Wywiad z Credo Mutwą przeprowadzony przez Davida Icke’a w 1998r.
    http://www.youtube.com/redmuluc
    http://davidicke.pl/

    Vasamazulu Credo Mutwa i tajemna wiedza Afryki
    http://davidicke.pl/index.php/artykuly/40-credo-mutwa/72-credo2.html

    WYWIAD Z CREDO MUTWĄ:
    (O OBCYCH ISTOTACH I ICH WPŁYWIE NA LUDZKOŚĆ)

    http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_wywiad_z_credo_mutwa.html

    Informacje oraz fragment najnowszej ksiazki Davida Icka „Najwiekszy sekret-ksiazka ktora zmieni swiat”-

    http://www.czarymary.pl/p_856208_najwiekszy_sekret_david_icke?utm_source=projektinfinitus&utm_medium=baner&utm_campaign=2013_02_15_baner_rotator

    • margaret
      Lu 27, 2013 @ 09:39:38

      też bardzo lubię Credo Mutwa – apel o datek na budowany szpital dla chorych na Aids w Afryce

  36. freeheart
    Lu 27, 2013 @ 01:30:53

    Jedzie mężczyzna w tramwaju i myśli:
    – Żona – zołza, przyjaciele – oszuści, szef – sadysta, idiota, praca – beznadziejna, życie do d……
    Stoi Anioł za jego plecami i zapisując to wszystko, myśli:
    – Ale dziwne życzenia i to codzienne, ale cóż mogę zrobić, muszę je spełniać.

  37. anka2
    Lu 26, 2013 @ 18:58:30

    Dzięki Wika dzięki Marmur 71 ale nie jestem rumiana. Z tloma Gośkami musi być trudno wytrzymać i Tobie i innym 🙂

    • wika
      Lu 28, 2013 @ 13:35:04

      Eee, spoko, opalisz się jakby co 😛 Z Gośkami to akurat luz, one są w miarę dobrze wychowane, czego o niektórych moich dzieciach nie da się powiedzieć, a o ognistych zwierzakach już nie wspomnę 😉 Ale wszyscy tak mamy, słowo ‚indywiduum’ – co oznacza coś niepodzielnego – to największe urojenie, wszyscy jesteśmy wielokrotnym złożeniem, na tym przecież polega to puzzle 😀 Bruce Moen (od podróży poza ciałem) mówi, że dla niego to wygląda tak, że jak nam się nudzi życie niebiańskie to ‚rozsypujemy swoje aspekty’ i potem bawimy się w poszukiwanie ich po wszechświatach. To tak a propos niektórych Twoich pytań 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
