Jesteście jak piękne pąki róży otwierające swoje płatki do Słońca nowego dnia

.

.

Hilarion  27.01 – 3.02.2013

W miarę jak przenikacie w głąb swojej Istoty, znajdujecie sposobności, aby wyciągnąć na powierzchnię wszystko to, co wymaga zakończenia.  Miejcie w tym okresie współczucie dla siebie samych i dla wszystkich tych, którzy przechodzą przez różne doświadczenia i sytuacje.  Jest to czas, by uzyskać głębsze zrozumienie i znajomość swojego wnętrza, i aby wprowadzić pokój i równowagę w celu doświadczenia większej lekkości bycia, gdy się łączycie ze źródłami twórczości i obfitości, które wrzą zaraz pod powierzchnią.

Jesteście w procesie ponownego łączenia się w was z boskimi aspektami swojego Boga/Bogini.  Podczas wykonywana tej pracy w głębi siebie pojawi się wiele momentów spontanicznej radości, które wybuchną pozornie z niczego.  Jest to proces przekalibrowania i ponownej łączności z nieskazitelnością i niewinnością, którą posiadacie w rdzeniu swojej prawdziwej natury.  Pozwalajcie sobie na korzystanie z tych ulotnych momentów i zachowujcie te uczucia Jedności i zespolenia ze wszystkim tym, co istnieje na tym Świecie tak, abyście mogli spożytkować te chwile i budować na tych uczuciach, ponieważ te właśnie uczucia tworzą nowy paradygmat waszego nowego Świata.

Odkrywając coraz więcej z tych rzeczy, które utrudniały wam iść naprzód z entuzjazmem, z namiętnością i witalnością pozwalajcie, aby myśli przepływały przez was podczas, gdy rozpoznajecie i obserwujecie te wzorce, które utrzymywały was w niewoli waszej własnej świadomości.   Prowadźcie dziennik i notujcie te klejnoty inspiracji i poznania.  To są klucze by otworzyć drzwi do większego przypomnienia.  Wiedzcie, że zawsze kroczycie otuleni w objęciach swojej Rodziny Światła, i że wszystko to, co się wydarza jest częścią waszego większego rozwoju.

Jesteście jak piękne pąki róży, miękko rozwijające się i otwierające swoje płatki do Słońca nowego dnia, nowego świtu, nowego początku.  Pozwalając, aby wasza prawdziwa wrodzona dobroć wypływała, rozkwitniecie i będziecie promieniować w sposób dostrzegalny i wyczuwalny dla wszystkich wokół was.  Wasze Światło przenika waszą każdą jedną komórkę i jaśnieje nieomylnym blaskiem. Zsynchronizujcie się z tą wizją waszego nowego ja, Istoty Światła i Miłości, która wcale nie obawia się, aby pozwolić błyszczeć swojemu Światłu i  idzie swoją codzienną ścieżką  z wrodzoną godnością i najwyższą integralnością.

Postępując tymi krokami, pozwalacie innym w swoim otoczeniu umacniać siebie samych i otwierać się w pełni na swoje własne przebudzenie.  Teraz jest ten moment, aby nasi Ukochani Pracownicy Światła na całym świecie pozostawili wszystkie wewnętrzne cierpienia i percepcje, które już im nie służą.  Cieszcie się pokojem, który zamieszkuje w waszym wnętrzu.  Otwórzcie się na nowe idee i możliwości, pojawiające się każdego dnia i słuchajcie swojego serca we wszystkim.

Do następnego tygodnia…

Jestem Hilarion

http://www.therainbowscribe.com
www.escuelaclaridad.com.ar

©2013 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace

Przetłumaczyła Ludmiła, edycja Krystal

17 komentarzy (+add yours?)

  1. EwaB
    Lu 08, 2013 @ 22:26:43

    Dziekuje Ludmilo za tlumaczenie a Krystal za edycje tego pieknego przekazu.

    Polecam Wam Kochani:
    Wiesci z kosmosu-wiadomosci od Sandry 06.02.2013 http://www.livestream.com/telewizjanowegoswiata/video?clipId=pla_1700ed37-3061-4291-bf2e-ce704647917a

    Pozdrawiam Was Wszystkich.Wspanialego i udanego weekendu.Ewa

  2. Bonjovi
    Lu 07, 2013 @ 19:19:43

    Prosze bardzo, oto piekna melodia grana na pianinie, specjalnie dla was, tego specjalnego dnia, w tej specjalnej chwili kochani, bo ta chwila jest wieczna i zawsze jest ona specjalna 🙂

  3. wika55maitri
    Lu 07, 2013 @ 17:47:36

    Kochani, dziś znów medytacja Fontanny Światła, o 21:30:
    http://aktywacjeimp.blogspot.com/p/blog-page_1.html
    A tu nowy Michał, zapraszam 😀
    http://wielkawiosnawszechswiata.blogspot.com/2013/02/archanio-micha-mozecie-zaprosic-i.html

  4. balupicka@gmail.com
    Lu 07, 2013 @ 10:51:08

    Oglądaliście ten filmik ? daje dużo do myślenia…


    Przesyłam mnostwo Świetlistych promyków z Miością 🙂

  5. adela
    Lu 07, 2013 @ 09:27:00

    sekrety długowieczności

  6. Gość
    Lu 06, 2013 @ 22:23:31

    W ub r. na tym blogu była informacja, że dziś/teraz można zmienić swoją przeszłość. Zaintrygowany tym, by wg mnie niekorzystna moja przeszłość nie determinowała mojego teraz, wchodziłem w emocje które uważałem za niekorzystne, przeżywałem to doświadczenie jeszcze raz i zmieniałem jego zakończenie na pełne miłości, ciepła, światła. Skoro taką zmianę zaakceptuje podświadomość to i ja będę inny. Po dwóch dniach miałem dosyć, tego nie można było przerobić, to był worek bez dna. Spróbowałem innego sposobu, skoro Bóg stworzył ten świat poprzez intencję i akt woli i nic więcej, tak i ja postąpiłem: intencja, wypowiedziany akt woli i poszło: rozświetlenie na całą moją przeszłość i poprzednie wcielenia. Proza życia wplotła inne codzienne zajęcia i zapomniałem o sprawie. Zapoznając się z cyt. „…pozostawili wszystkie wewnętrzne cierpienia i percepcje, które już im nie służą”, bardzo się zdziwiłem, gdy chciałem odnaleźć coś „z cierpienia” ze swej przeszłości. Nic nie ma ani negatywnego ani pozytywnego zabarwienia, jakbym był neutralnym obserwatorem. Patrzę na swoją przeszłość jak na światło, czuję się tak jakbym nie miał historii, że jestem tylko teraz i mogę mówić tylko o teraz. To doświadczenie sprawiło, że wzmocniła się moja wiara w siebie i wiara w możliwości każdego człowieka. Im bardziej wiara w siebie wzrasta, tym bardziej wzrasta zrozumienie słów „nic co zewnątrz wam nie służy”. Zakończę to stwierdzeniem: uwierz w siebie bo jesteś jak Bóg

    • Julita
      Lu 08, 2013 @ 20:40:57

      Kochany Gościu,dziękuję,że podzieliłeś się swoim doświadczeniem. Myślę,że wiele osób doceni Twój wpis i….skorzysta z mądrości,którą ze sobą wnosi.. Pozdrawiam Cię serdecznie:-)) Julita

  7. jola27
    Lu 06, 2013 @ 22:10:39

    Drogi marmur71 ,kim jesteś?Pozdrawiam wszystkich ciepło.Jola

    • marmur71
      Lu 07, 2013 @ 21:32:23

      Droga Jolu , poczułem się trochę jak ktoś w masce na twarzy i w czarnej pelerynie. Nie ,nie jestem księdzem bo tak mi się ten strój kojarzy (nie mam nic do księży , każdy niech niesie światło tam dokąd prowadzi jego droga).Chociaż zorro jest fajnym bohaterem ,całkowicie nie z 3w. Wiem to zamaskowany Anioł i wszyscy wiedzą kim jest a udają że niewiedzą. On sam do końca nie wie o co chodzi choć wydaje mu się że wie(jest tylko człowiekiem z anielska duszą).Kiedy wymachuje szabelką to zamiast Z wycina ciągle M….dlaczego? A w koło tyle piór…
      Czasami my gilgoczemy piórkiem w ucho kogoś, czasami nas gilgoczą. Róbmy tak żeby było miło nam wszystkim (w Złotym Wieku jakim jesteśmy niech zawsze będzie miły), więc piórka w dłoń…
      Gilgoczę cie w uszko z miłością. To my jesteśmy dla siebie najważniejsi ,każdy niech rozumie to jak chce.(Chyba siostry zielone się nie pogniewają jak zaproszę cię na blog Wiki?).

      • Hallo
        Lu 07, 2013 @ 23:02:18

        Misiuuuuuuuuuuuuu
        Im więcej tym cieplej tym przyjemniej tym weselej tym barwniej tym głosniej tym radosniej tym ………….
        h. 🙂

        • marmur71
          Lu 08, 2013 @ 19:08:25

          To co Strusia w stronę słońca…Zabieram Cię na przejażdżkę ,zapnij pasy ,proszę…i lećmy podbijać kosmos…****

        • wika55maitri
          Lu 08, 2013 @ 20:38:02

          No kochani, coś chyba żeście się nie dogadali…jedno tutaj, drugie na Wiośnie…nie pod tym samym jaworem chyba stoicie 😛 ale myślę, że do rana jakoś się odnajdziecie 😀

        • Hallo
          Lu 08, 2013 @ 20:57:39

          ha ha
          Misiuuuuuu
          jest „pijany” ze szczęścia…… za duzo kwiatków, miodku i Sióstr…..
          daj łapkę – wracamy do piaskownicy.

  8. marmur71
    Lu 06, 2013 @ 15:17:33

    Swoją postawą miłości mogę tworzyć mój świat ,w którym jestem i chcę żeby on mnie otaczał .Kreacje innych na nie wpływu nie mam.Mogę myśleć ciepło o nich i ufać że moja dobroć i cierpliwość coś zmieni.To co się dzieje ma swoją przyczynę i skutek a ja się z tym zgadzam.***

  9. Agnieszka
    Lu 06, 2013 @ 14:09:53

    Zostawmy cierpienie i dramaty, które nam nie służą.
    Może komuś przydadzą się afirmacje i medytacje .

    Zapraszam wszystkich na zaprzyjaźnioną stronę
    Piotra Dziankowskiego i Katarzyny Ostrowskiej
    ze wspaniałymi afirmacjami .

    Wyjątkowe afirmacje, medytacje i wizualizacje.
    Muzyka i głos, które poruszą Twoje serce.
    Zapraszam na stronę: „Afirmacje Życia”

    Zapraszam do słuchania, pobierania i korzystania
    z muzyki, słów i głosu, które przygotowałem z myślą o Tobie.
    Wielu dobrych i pozytywnych przemian Ci życzę.
    Niech wszystkie myśli i przekonania, jakie wybierasz
    zawsze Ci służą i pomagają jeszcze piękniej żyć.
    Afirmacje i medytacje do pobrania” adresem:
    http://afirmacjezycia.pl/moje-dary-dla-ciebie/moje-dary-dla-ciebie
    ( hasło dostępu przesłane zostanie po zapisaniu się na newsletter)

    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2013/02/afirmacje-zycia-pozwol-by-sowa-stay-sie.html

  10. gs
    Lu 06, 2013 @ 10:45:54

    Dziękuję za przekaz, za wsparcie, dziękuję 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
