Wizja idealnego życia

.

.

Hilarion, 16 – 23 grudnia 2012

Umiłowani,

W obecnych czasach wielu z was doświadcza uczucia kulminacji wszystkich problemów oraz wyzwań, które usiłowaliście przemienić w stworzenie większej ekspansji waszej umiejętności kochania siebie oraz innych ze współczuciem i akceptacją.  Wychodzicie poza granice waszych poprzednich postrzeganych ograniczeń i otwieracie się na pola energii o wyższym potencjale i możliwościach.  Za każdym razem, gdy to robiliście, otworzyliście się  na akceptację więcej ilości Światła przenikającego do waszego wnętrza.  Teraz jesteście gotowi do wkroczenia w nowy horyzont, który was przywołuje tuż przy granicy waszej  percepcji.

Utrzymujcie wizję jak najbardziej radosnego i najwspanialszego życia jakie tylko możecie sobie wyobrazić.   Zobaczcie siebie samych jak doświadczacie teraz takiego życia.  Pozwólcie sobie na wielkie marzenia i stwórzcie pełny obraz waszych snów, namalowany z wszystkimi szczegółami tego wszystkiego co byście widzieli i doświadczali w idealnym życiu.  Dodajcie do tego strukturę, kolor i tkajcie wszystko w swojej fantazji wyobrażając sobie najdoskonalsze tworzenie, jakie tylko możecie sobie wyobrazić.  Zmieniajcie lub dodawajcie do tego podczas, gdy wasz duch was porusza, aż poczujecie się całkowicie usatysfakcjonowani i szczęśliwi w tej waszej kreacji.  Zobaczcie siebie jako doskonałą całość i ujrzyjcie innych wokół was cieszących się z tego, że ich największe marzenia spełniają się tak samo, jak wy pragniecie tego dla siebie.  To jest świat, który właśnie tworzycie, gdzie każdy ma wszystko to co potrzebuje, by żyć w pokoju, szczęściu, pełni, wolności i radości.

Chaos dookoła was oznacza, że Światło wchodzi z większą siłą.  Wielu próbuje rozpaczliwie trzymać się starych wzorców, gdzie panuje oszustwo, kłamstwa, cienie, strach i chaos.  Takie czasy są obecnie i oczekuje się, że nasi ukochani pracownicy Światła podtrzymają Światło z całą mocą i Światłem, które mogą nagromadzić każdego dnia, aby uzyskać równowagę i boski porządek w świecie.  Wysyłajcie energię Miłości do osób i miejsc na Ziemi, które znajdują się w centrum cierpienia i konfliktów.  Pamiętajcie, że macie moc i tą mocą jest MIŁOŚĆ.  To poprzez tę pracę Światło będzie nadal zwyciężać.

Pozwalajcie, aby dostrojenia i ponowne kalibracje waszego fizycznego, eterycznego, mentalnego i emocjonalnego ciała nadal się aktualizowały podczas, gdy wasze boskie, ludzkie wzorce formują się wokoło was.  Będziecie doświadczać  więcej momentów spokoju i zadowolenia w prostym stylu życia.  Miejcie czas dla siebie tak często, jak to jest dla was konieczne, by wspomagać się w sposób, w jaki czujecie się prowadzeni.  Napełniajcie swoje umysły i emocje myślokształtami o wyższych wibracjach w formie mentalnych obrazów w waszej wyobraźni, z afirmacjami, dekretami, modlitwami i medytacjami.  To jest klucz do pokonania działań z niższego wymiaru.

Wiedzcie, że  gdy prosicie o Świat, na który zasługujecie, i którego pragniecie, indywidualnie i zbiorowo dla was, dla waszych najbliższych i dla całej ludzkości, my, z waszej Rodziny Światła i Anielskie legiony Światła powiększymy miliardy razy każde wasze wezwanie służące najwyższemu dobru wszystkich.  Jesteśmy razem w tej wielkiej zmianie i transformacji, bo gdy Ziemia przejdzie, tak też ludzkość i wyższe wymiary Światła.  Wszystko pracuje w jedności z boskim planem i boskim czasem.  My, Rodziny Światła mamy wielki podziw i szacunek dla ról jakie postanowiliście odegrać w tych transcendentalnych czasach.  Jesteśmy tu i nigdy nie jesteście sami.

Do następnego  tygodnia..

JESTEM Hilarion

www.therainbowscribe.com     www.escuelaclaridad.com.ar

©2012 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace

Przetłumaczyła Ludmiła, edycja Krystal

37 Komentarzy (+add yours?)

  1. Henryk
    Lu 06, 2013 @ 21:00:46

    Nie jest zle a dobrze wcale

  2. basiulek
    Gru 21, 2012 @ 01:07:22

    🙂 🙂 🙂 😀 😀 😀

  3. Adam
    Gru 21, 2012 @ 00:57:38

    Witajcie kochani, dobry wieczór! Chciałem wieczorową porą napisać- dziękuję Wam- autorom tego bloga i czytelnikom! Choć jestem tutaj krótko, to jednak mogłem zachomikować wspaniałą wiedzę, przemyślenia, energie i próbować przesyłać je dalej. Jest tutaj cieplutko, miło i bezpiecznie, wszystko przepełnione jest miłością. Dzisiaj rozpoczyna się kolejny rozdział w naszych Życiach- pełny radości, kolejnych kroków, które będziemy wykonywać, kolejnych wyzwań, jakie na siebie nałożymy. Bo jest po co iść! Po lepsze jutro, dla nas, naszych dzieci, Ziemi- słowem- Wszystkich i Wszystkiego! Dzisiaj spędzam czas w rodzinnym gronie, przy moich najbliższych, ze spokojem, radością i miłością! Pozdrawiam Was wszystkich, do zobaczenia w kolejnym etapie!
    Adam 🙂

  4. basiulek
    Gru 21, 2012 @ 00:53:22

    kochani do dzieła 🙂

    😀 🙂 😀

  5. Roman Miezień
    Gru 20, 2012 @ 23:37:17

    ankaroman@wp.pl – mój mail dla odważnych. Do widzenia. Z Miłością. Roman z Gdyni

  6. planetariusz
    Gru 20, 2012 @ 23:29:16

    Kochani słyszę niepokój ,niepotrzebnie wysyłamy zawirowania niepewności, to bardzo ludzkie ale uwierzmy w siebie.Możemy więcej, niż nam się zdaje, jak mówią wiara przenosi góry.Daleko zaszliśmy, nie wycofujmy się w przedzień pożegnania, ze starym ograniczającym nas światem.Zostawmy go bez żalu prześlijmy mu ostatnie świetliste pełne miłości pozdrowienie, było żle ale więcej dobrego sami stworzyliśmy.Dzięki temu, że wierzyliśmy w siebie, niech wiara Was nie opuszcza,Stwórca jest z nami, idżmy do przodu jeszcze kilka kroków Niebo jest tuż, tuż za rogiem.Jeszcze go nie widać ale my sprowadziliśmy je na ziemie.Po 22 12 2012 wszystko się zmieni może nie odrazu zakwitną przebiśniegi ale czas będzie biegł jeszcze szybciej, miejmy wiosnę w sercach a ona nam świat rozjaśni.Wyślijmy wszyscy dużo milości do wszystkich, szczególnie na bliski wschód tam jej potrzeba najwięcej, koniec wojen bo one opóżniają nasze wzniesienie.Nie możemy emanować energii niepokoju , niepewności one nikomu nie służą , chyba ,że siłą ciemności a im nie chcemy pomóc. Pozdrawiam świetliście wszystkich .

  7. marmur71
    Gru 20, 2012 @ 23:20:59

    Hej Ho ,Hej Ho do wzniesienia by się szło , tra lalala tra lalala ,hej ho ,hej ho. To moja nowa mantra nucę ją właśnie , ale energia uf.

  8. Ewa A.
    Gru 20, 2012 @ 23:01:13

    Serdeczności!!!!

  9. basiulek
    Gru 20, 2012 @ 22:08:46

  10. Oualander
    Gru 20, 2012 @ 21:07:53

    Dziś znowu znalazłem wspaniały filmik Bashara, jest dla mnie potwierdzeniem oraz esencją całej mojej wiedzy duchowej.

    http://www.youtube.com/user/AbrahamBashar

    Anioły niech będą z wami.

    Piotr 🙂

  11. Aldebaran
    Gru 20, 2012 @ 20:47:07

    Witam serdecznie:) w związku z medialnym końcem świata, dzisiaj zrobiłem proste obliczenia związane z kalendarzem majów
    Kalendarz majów = 13 baktunów
    1 baktun = 395 lat
    13 x 395 = 5135
    data rozpoczęcia kalendarza = 3114 r.p.n.e
    (-3114) + 5135 = 2021 r.n.e
    Umknęło mi 9 lat???

    • Aldebaran
      Gru 20, 2012 @ 21:03:40

      gdzieś doczytałem że 1 baktun to w PRZYBLIŻENIU 395lat więc fatycznie 9 lat mogło umknąć:)
      Pozdrawiam

  12. marmur71
    Gru 20, 2012 @ 19:58:55

    Bierze się wiadro ,wlewa wodę i wsypuję zaprawę tynkarską (zaufajcie mam doświadczenie w tych sprawach , o od dawna). Potem wiertareczka, to znaczy mieszadło i mieszamy. Patrzy majster i co i zaprawa jest O.K. Wiadomo pluje w ręce i co do roboty. Można założyć rękawice bo po paru godzinach to palce bolą(chociaż BŁOGOŚĆ zostaje).A teraz cegła w dłoń i lecimy.5-10-20… cegieł i co majster robi ,wesoło pogwizduje ,a ściana stoi. Tak, a jaka przy tym BŁOGOŚĆ. Bierze STWÓRCA zaprawę miłości , i z nas(cegieł) Buduje piękną Świątynię na Chwałę Wszechświata.A jaka przy tym BŁOGOŚĆ.

  13. kasjopeja
    Gru 20, 2012 @ 19:47:09

    Mysle ,ze jutro bedzie normalny dzien ….otworze rano swoje oczy….i zwroce je w strone Chrystusa Milosiernego i powiem…PRZEPRASZAM Z,ze bedac dzieckiem Twoim ….mianowalam sie „Bogiem” na ziemi…przeciez Panie Moj dlonie moje nawet martwego motyla nie obudza do zycia…wiec nie jestem Toba, choc czesc uformowales mnie na podobienstwo Swoje …wiec wybacz mi moja pyche …Ojcze..Boze moj…wybacz mi selfizm i idolatrie ..prosi Cie o to dziecko Twoje…bo Ty znasz prawde …znasz nasze serca ….nawet gdy my bladzimy w swietle ..Ty wciaz czekasz na nas .. dzis wiem, ze jestes…przy mnie kiedy upadam …bo upadam w Twoje szeroko na krzyzu rozpiete ramiona…i gdy cierpie, zamknij moje usta cierpliwoscia Panie…bo choc nie rozumiem mojej obecnej sytuacji…to wiem, ze Ty ja rozumiesz i masz dla mnie pocieszenie i rozwiazanie moich problemow, bo Twoje dlonie nie podaja mi trucizny …..wiec nawet za cierpienie dziekuje Ci Panie…W szeptach cichych modlitw spotykamy sie Ty i ja Chryste …ja dziecko Twoje …jedno ze stworzen lecz nie stworzyciel…moja dlon Jezu w Twojej dlon …niech blekit nieba …nas osloni.– To napisala dzis moja przyjaciolka, bardzo piekne slowa.Nie powiem wzruszylam sie. Pozdrawiam wszystkich 🙂 Sunlion tule Cie do serca.Szczerosc za szczerosc.

  14. robert
    Gru 20, 2012 @ 19:32:10

    w australii juz jest 21.12.12 a u nas za chwile ;d

  15. Gregory
    Gru 20, 2012 @ 18:45:53

    Proszę, zrozumcie, że jutro dopiero przemiana się ROZPOCZYNA. To Początek. Tak, cudnie, ze tu dotarliśmy 🙂 Ale tak jak powiedziano w jednym z ostatnich przekazów „Nie ustawajcie… bo cel nie został jeszcze osiągnięty” Zmiana na którą czekamy i którą mamy w Sercach (i wyobrażeniach) nie dokona się pojutrze, ani nawet za tydzień. Ale rozpoczyna się okres, który z pewnością wielu zaskoczy. Poza tym nie wiem czy o tym pisano, ale to czas przełamania dominacji energii męskiej nad żeńską i mimo, że jestem mężczyzną, uznaję właśnie taki porządek rzeczy widząc, jaka jest tendencja dookoła.

  16. krzysiekk7
    Gru 20, 2012 @ 18:31:30

    Witam
    Właśnie wczoraj znajoma która chodzi do bioenergoterapeutki powiedziała żeby wyobrażać sobie jutro jak ma wyglądać nasza przyszłość i właśnie jest dziś o tym wpis.Cóż za przypadek.
    Pozdrawiam z całego serca

  17. margaret
    Gru 20, 2012 @ 17:48:47

    nigdy się nie poddawaj

    • Julita B.
      Gru 20, 2012 @ 18:52:10

      Kochana,bardzo Kochana Krystal,chcę Ci podziękować za Twoją świetlistą pracę, za niezłomność,cierpliwość,bezinteresowność. Jesteś prawdziwym Aniołem z ogromnym sercem i wielgachnymi puchowymi skrzydłami,pod którymi tak pięknie nam się śniło niebo :-)) Dziękuję. Przesyłam Ci Miłość i Światło z najgłębszej głębi mego wdzięcznego serca :-)) Przesyłam Miłość i Wdzięczność dla wszystkich,którzy tworzyli tę Stronę: tłumaczy (Wigosiu I Love You) i czytaczy :-))) Namaste. Julita

      dzięki za Twoje świetliste słowa, kochana Julito, wiele miłości dla Ciebie ❤ – kr

  18. Fred.
    Gru 20, 2012 @ 16:54:57

    Dzisiaj Wigilia starego świata! Z uznaniem i wdzięcznością pożegnajmy odchodzące czasy. Stoimy na progu zmian, ogarniających całą ludzkość z utęsknieniem i radością. Powitajmy nową erę, proponuję słowami piosenki Eweliny Lisowskiej ” W Stronę Słońca”.
    Czaicie?! To już pojutrze!!!

  19. Biały Mag
    Gru 20, 2012 @ 14:36:27

    Witajcie,

    jest was tu wielu, uduchowionych, którzy wierzą w iluzoryczność linii czasowych. Ale czy wierzenie owe poparte jest jakimiś dowodami? Czy są tu ci, którzy poza pustymi słowami są w stanie obudzić się dnia przyszłego, wczorajszym?

    Wszystko to piękne słowa, ale czy jest w nich jakaś prawda? Jeśli tak, to jak? Jak cofnąć czas i znaleźć się w chwili, która już minęła?

    pozdrawiam serdecznie wasz Biały Mag

  20. nowe niebo i ziemia
    Gru 20, 2012 @ 13:50:03

  21. Roman Miezień
    Gru 20, 2012 @ 13:49:20

    Prawdy mogą głosić Ci, którzy nie kryją się pod nickami, włącznie z Sunlionem. Ufam tylko tym, którzy napisali do mnie maile i w pełni się odkryli. Dziękuję Ci Kasjopejo, dziękuję Ci Danuto, dziękuję Ci Jerzy, dziękuję Ci Wermo, dziękuję Ci Jolanto. Mam do Was wielki szacunek. Serca Wasze są całkowicie czyste. Przepraszam, jeżeli kogoś pominąłem. Pod żadną petycją się nie podpisuję póki się nie ujawnicie. Z Miłością. Roman z Gdyni

    • freeheart
      Gru 20, 2012 @ 19:44:58

      Kochany Romanie. „Ukrywam się” pod nickiem. Nie będę głosić żadnych prawd z nickiem czy bez. Jesteś pewien, że gdybyś zobaczył moją twarz na zdjęciu podpisanym imieniem, byłabym już godna Twego zaufania? Moje imię noszą miliony kobiet a nick, którym się podpisuję, powie Ci znacznie więcej o mnie. Jako też i słowa, które do Ciebie wypowiadam. Ponadto pewne rzeczy po prostu już się czuje i tyle. Jest teraz czas chaosu. Wychodzą z nas dziwne, skrywane emocje. Dzieje się tak byśmy mogli uwolnić również te z samego dna, o których „zapomnieliśmy”. Obserwujmy je świadomie i przemieniajmy w Światło Miłości. Dotyczy to każdego z nas. Doskonale to widać ostatnio na forum i poza nim. Nie mówię o tym co przeczytałam w przekazach. Mówię o własnych doświadczeniach, które skłoniły mnie do wyciszenia tak bardzo, że prawie „zniknęłam”. 🙂 Rozumiem więc przez co przechodzisz Ty i wszyscy nowi i stali bywalcy blogu Krystal. I chcę Ci powiedzieć, że ufam. Nie muszę widzieć Twej twarzy i czytać zapewnień o miłości. Może za jakiś czas z wzajemnością Romanie, czyż nie?

      • Roman Miezień
        Gru 20, 2012 @ 21:18:14

        Ja jestem „starej daty” pryk. I wracam do pięknej formy kontaktów jaką miałem w młodości. Wysyłałem list ze swoim zdjęciem do dziewczyny na jej adres domowy. Długo, z niecierpliwością czekałem na jej odpowiedź z jej zdjęciem na mój adres domowy. Potem się spotykaliśmy i było pięknie i szczerze.Twarzą w Twarz… Nastał net i romantyzm prysnął jak bańka mydlana. Zaczęła się era anonimowych czatów, nie dla mnie to. Na mailu piszę z ludźmi, którzy w pełni mi się przedstawiają i chociaż w ten sposób mam namiastkę mojej młodości. Ja nie stronię od spotkań, tego nie możecie mi zarzucić. Z Miłością. Roman z Gdyni

        • freeheart
          Gru 21, 2012 @ 00:35:18

          Rozumiem Kochany. Tęsknota za czasem kiedy czułeś się szczęśliwy przy kimś wyjątkowym. Myślę, że to nie net sprawił, że romantyzm prysł. To nie czas by zawracać sobie głowę analizowaniem dlaczego i czy naprawdę prysł. Bo każdy ma TO w sobie. Uwierz. Każdy. W jakiejkolwiek sytuacji jesteś, zawsze możesz wyczarować atmosferę słodkiej, ROMANtycznej przygody. Także tu. Czaty nie dla Ciebie? A jednak jesteś tu z nami. Dlaczego? Czy nie znalazłeś tu tego czego szukałeś? Mimo wszystko? Bo ja się cieszę, że poznałam Ciebie. I wszystkich innych. Bywały chwile, że to forum było moim najlepszym i jedynym przyjacielem. Mimo nicków. Poznałam też kilka wspaniałych osób w realu. Przecież dotarliśmy i stoimy przed Bramą. To nic? I czy to nie romantyczne? Myślisz, że trzeba mieć jakąś specjalną odwagę, żeby do Ciebie napisać? Dlaczego wciąż rzucasz rękawicę? Lepiej podaj mi rękę, jak na gentelmena przystało, i przejdźmy się na drugą stronę sprawdzić jak tam jest. Czy to miła perspektywa?

    • Lea
      Gru 20, 2012 @ 20:39:44

      Kochany Romanie, imię jest tylko nazwaniem doświaczeń. Dziś takie, jutro inne. Pozdrawiam.

    • dalmat
      Gru 20, 2012 @ 20:48:06

      Ojej, zobaczcie jak Romeczkiem rzuca ta przemiana, wczoraj wegetarianizm dzisiaj nicki. trzymaj się chłopie i tak cie lubię

  22. Julita B.
    Gru 20, 2012 @ 13:29:07

    Z miłością,radością i ekscytacją :-)) Julita

  23. Maciej
    Gru 20, 2012 @ 11:47:53

    Postanowilem napisac tutaj o tej sprawie, poniewaz wiem, ze wielu z Was ktorzy czytaja tego bloga dostali podobna wiadomosc od sunlion@wp.pl vel Adam Belfast ktory podaje sie za przyjaciela Chrystusa i napisal do wielu z nas blogowiczow list zatytulowany „ostrzezenie”. Nie bede tu przytaczal tresci listu poniewaz zawiera niskie wibracje. Proponuje jednak odpisywac na niego z miloscia lub po prostu ignorowac.

    Witaj Sunlionie, zagubiona Duszo!
    Pokaz mi ile milosci jest w Tobie bo gdzies tam na pewno jest, poniewaz milosc jest w kazdym z nas.
    List ktory napisales niestety ta miloscia nie promieniuje ale mysle, ze stac Cie na wiecej tylko poszukaj Swiatla a ciemnosc po prostu zacznij kochac. Ciemni maja swoja bardzo trudna role do przejscia w ich kolejnych wcieleniach po to tylko aby mogla istniec ta ciemna strona ktora rozni sie od Swiatla i wskazuje nam co jest dobre a co zle. Oni (ciemni) wybrali naprawde ciezka role dla siebie. Ja wybieram swiatlo i kocham Cie za to, ze pokazujesz mi, czym sie rozni tekst ktory otrzymalem od Ciebie i tekst ktory czytam na blogu Krystal i Wiki. Twoj tekst jest smutny i przepelniony gorycza dlatego mysle, ze dobrze byloby abysmy wszyscy Cie mocno pokochali abys poczul co prawdziwa milosc znaczy.
    Osobiscie przesylam Ci wielka dawke milosci i mam nadzieje, ze zrobia to wszyscy ktorzy otrzymali od Ciebie podobne listy z „ostrzezeniami”. Zbierzmy sie tu i teraz i przeslijmy Sunlionowi Milosc. Niech plynie ona do Ciebie strumieniami drogi Sunlionie.

    Pozdrawiam Wszystkich Swietliscie.

    • margaret
      Gru 20, 2012 @ 17:44:50

      prawda? a któż tak na prawdę ją zna?dzisiejsza prawda jutro może okazać się kłamstwem – to co święte i prawdziwe jest w nas i tam należy szukać odpowiedzi -kiedy mam wątpliwości zawsze pytam się mojej WJ – nie szukam w zakamarkach umysłu bo na nim nie można polegać.Kocham swojego boskiego wewnętrznego guru bo na nim mogę zawsze polegać , on zawsze chce mojego dobra.

  24. Anna Bogusz-Dobrowolska
    Gru 20, 2012 @ 10:33:28

    Kochana Krystal, Kochani Czytelnicy tego wspaniałego blogu – Drodzy Przyjaciele. Chcę Wam podziekować z całego serca za Waszą obecność w moim życiu, podczas tego niezwykłego, cudownego roku. Wiem, że wraz Wami wkroczę w Erę Światła, maluję najpiękniejsze krajobrazy i wizje świata, który tworzymy. Praca z Wami i praca na rzecz Wzniesienia to największy zaszczyt i największa radość, jakie spotkały mnie od … nawet nie wiem jak długiego czasu. Namaste. Anna

  25. gs
    Gru 20, 2012 @ 09:47:46

    Dziękuję za kolejne słowa wsparcia, kocham Was wszystkich , pozdrawiam wysyłając najlepsze wibracje

  26. Andrzej Dubiński
    Gru 20, 2012 @ 08:04:20

    WITAJCIE!
    Dodać by należało aby nie rezygnowano z aktywacjami ciała świetlistego , bo przydadzą się w następnym roku .

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
