Z Galaktycznej Świątyni Dźwięku 6

.

Kochani Czytelnicy, następny wpis w  środę wieczorem.  Życzę Wam miłego wypoczynku i cudownych przeżyć  w dniu 12.12.12 ❤  Krystal

.

.

Dziś zamiast mojego wstępu zapraszam do przekazu jaki ukazał się tydzień temu na portalu TERRA Galaktyczna Kawiarenka.  Bardzo ucieszyłam się jego treścią i zapragnęłam umieścić go jako zaproszenie do „uczty duchowej” pięknej muzyki Starych Mistrzów.

Oddaję głos  ATOS TU NAH’

Symfonia Tworzenia.

Muzyka, Dźwięki – Symfonia Tworzenia
docierają teraz na ten Świat.

Honorowani Ludzie!

Dźwięki mają Moc aby zmieniać wszystko, aby wszystko wprowadzać w drgania, aby wszystko przebudzać do Życia.

Wyostrzajcie teraz na to Świadomość.
Dziś żyją pośród Was prawdziwi Mistrzowie Dźwięków, wtajemniczeni Muzyki, podniesieni Architekci Nowych Wzorców Drgań. Wyszukajcie i honorujcie ich. Wasze Serca rozpoznają ich natychmiast, jeszcze zanim do Waszego ucha dojdzie pierwszy Dźwięk.

Szukajcie Muzyki która Was podniesie i trzymajcie się z dala od tonów których się lękacie, które powodują w Was agresywne Wzorce Zachowania albo sieją Ziarno Mroczności.

Powróćcie z powrotem do starych Mistrzów muzyki klasycznej. Powróćcie do wysokich Tonów Muzyki.

Sięgnijcie po nie jeśli dostarczane są Wam Dźwięki które odzwierciedlają Wam Tworzenie, imitują Naturę, opisują Życie w Świetle. Pozwólcie się podnieść w Wibracjach poprzez Świat Muzyki, nigdy jednak drganie nie ma Was obniżać jeśli oddajecie się Muzyce.

Wielcy Mistrzowie narodzili się ponownie pośród Was, aby podłączyć się do ich Spadku który Wam pozostawili.

Tworzenie WIBRUJE, jest DRGANIEM i ŚWIATŁEM.

Im wyższe jest drganie planety, tym bardziej wzniosłe są twórcze kreacje w Muzyce.

Również i tutaj macie rozróżniać, teraz, bo zaprawdę jest to Czas w którym wszystko egzystuje.

Nastrajajcie się bardzo dokładnie i słuchajcie na to co mówi Wam Tworzenie – wtedy dzieje się dla Was dobrze i jesteście w stanie zawsze znaleźć odpowiedni dostęp by utrzymać Wasze Drganie lub też je podwyższyć.

Drganie – jeśli jest zakotwiczone w Boskim – jest Życiem. Muzyka, która wywodzi się z pełnego Światła Bytu jest Życiem. Dźwięki, które Stwórca daje Duszom Mistrzowskim Muzyki przebywającym pośród Was dają Wieczne Życie.

Wielki Czas, który wszystko ma gotowe dla Ludzi. Sięgnijcie po swoją własną odpowiedzialność, jako samo-upoważniona i w pełni świadoma Istota, będąca zawsze w obecności Wolności Ducha.

Ja Jestem Miłością i Życiem
na wszystkich Poziomach tej i wielu Galaktyk

ATOS TU NAH’

http://wolnaplaneta.pl/terra/2012/11/28/28-11-2012-symfonia-tworzenia-atos-tu-nah/

Oddaję głos Starym Mistrzom Muzyki Klasycznej i  „Wysokim Tonom Muzyki”

1. Alessandro Marcello (1684~1750) – Concerto per Oboe, Archi e Basso Continuo D minore

I. Andante e spiccato – II. Adagio – III. Presto  –  http://youtu.be/vE2O_yfgtBU

2. Albinioni – Adagio;  Academia St. Martin In the Fields  – http://youtu.be/CZ_xL3GusHw

3.  J.S. Bach  – Koncert  Brandenburski No. 3 BWV 1048 (Abbado) –

http://youtu.be/HmW92wOdRdI

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

 Ludmiła

7 komentarzy (+add yours?)

  1. telierus
    Gru 14, 2012 @ 21:31:14

    Wznoście się!

  2. nadzieja
    Gru 13, 2012 @ 19:16:05

    To i ja dodam coś od siebie:) Niedawno znalezione ale bardzo przypadło mi do gustu,mam nadzieję,że i wam się spodoba:)

    Połączenie skrzypiec z innymi gatunkami muzyki 🙂

    1. Lindsey Stirling – Shadows

    2. Lindsey Stirling – Electric Daisy Violin

    3. Lindsey Stirling – Monn Trance

    4. David Garrett – Smooth Criminal

    5.David Garrett Brahms Hungarian Dance No. 5 -Encore

    6.David Garrett – November Rain

    pozdrawiam ciepło 🙂

  3. miświatło
    Gru 13, 2012 @ 09:28:15

    Sebastianie – np.: Roberta Miles’a „23 a.m.” – cała płyta; „Sea of Tranqulity” – cała płyta. Serdeczności 🙂

  4. Hermetion
    Gru 12, 2012 @ 22:46:59

    Widzę, że kolego Sebastianie mamy podobny gust muzyczny 😀
    A kolega Robert chyba ma jednak tez podobny gust, bo i ja mam niezliczoną ilość setów A&B TATW oraz Armina ASOT 😀

  5. robert75
    Gru 12, 2012 @ 22:06:10

    super muzyka ,mój brat słucha identycznej

  6. Sebastian Leszczucki
    Gru 09, 2012 @ 14:02:45

    Okej to skoro są wymienione już klasyki, to może wspólnie odnajdziemy tych współczesnych mistrzów ? 🙂

    ja daję od siebie moje najbardziej poruszające utwory współczesne, które potrafią nastroić mnie odpowiednio pozytywnie 🙂 może jest tu ktoś o bardzo bliskich mi wibracjach i się i ze mną czymś nowym podzieli 🙂

    1. Alt-J (∆) – Taro – http://www.youtube.com/watch?v=S3fTw_D3l10
    2. Enya – Caribbean Blue – http://www.youtube.com/watch?v=Y1L8uRApYeQ
    3. Now we are free – https://www.youtube.com/watch?v=-yOZEiHLuVU

    tutaj natomiast daję inny rodzaj muzyki, bo w szybszym tempie i w rodzaju bardziej Ekstatycznym, dla mnie to coś a’la to co w przekazie „Dźwięki które odzwierciedlają Wam Tworzenie, imitują Naturę, opisują Życie w Świetle.” Może jestem zbyt daleko idący w swoich przemyśleniach, ale czuję w tej muzyce mnóstwo pozytywnej energii dla siebie, oraz takie uczucie jakbym wspominał jakieś piękne krainy i życie właśnie w tych barwach. Jeśli już ktoś się skusi to zalecam wybrać najlepszą jakość i podgłośnić głośniki/słuchawki, gdyż dźwięków wartych uwagi w tej muzyce jest mnóstwo. Utwory pokazują swoją esencję mniej więcej w połowie gry.

    1. DJ Tatana – Spring Breeze (Martin Roth Summerstyle Remix)

    2. Airwave – People Just Don’t Care (Original Mix)

    3. Dt8 project – Falling (Sunny Lax remix)

    4. Matt Darey – See the sun (Aurosonic remix)

    5. Reflekt – Need To Feel Loved (Adam K & Soha Vocal Mix)

    6. Arty – Kate (Original Mix)

    7. Super8 & Tab – Irufushi (Original Mix)

    8. Alpha 9 – Come Home

    9. York – Farewell To The Moon (Airwave Extended Remix)

    10. na koniec daję swojego najnowszego rodzyna, którego aby posłuchać trzeba sobie samemu znaleźć w internecie, gdyż jutub jeszcze „go” nie poznał 🙂
    Douglas Hazelwood – Serve Chilled (Original Mix)

    Jeśli sami macie jakieś swoje własne ulubione tony to zapraszam do podzielenia się nimi 🙂 pozytywnych wibracji nigdy za wiele ;p

    • robert75
      Gru 12, 2012 @ 22:11:43

      ja słuchałem troszkę odmiennej muzyki np . above the beyond, armina ,galen behr, hydroid,

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
