Przychodzimy jako Ambasadorowie Pokoju

 .
.
Długie oczekiwanie zakończyło się i Obama jest świadom czego się od niego oczekuje, i że jest on odpowiednim człowiekiem do tego zadania.  Jak każda inna dusza, pracował w kierunku tego okresu życia, aby osiągnąć najważniejszy cel kontraktu swojej duszy.  Wkrótce zorganizuje się i wyjdzie do przodu ze zmianami, o których wie, że są konieczne do zabrania ludzkości w kierunku postępu.  Jesteśmy z nim w ciągłym kontakcie i często informowaliśmy go jaka jest jego rola.  Kilka czynności prawnych będzie podjętych w celu rozpoczęcia usuwania najwyższych rangą członków Iluminatów [usunięcie ze stanowisk 4 generałów amerykańskich w  ostatnim  tygodniu, może być tu dobrym przykładem – kr].  To skutecznie usunie resztki ich władzy, którą utrzymują i rozwieje ich ostatnie nadzieje na jej utrzymanie.  Pozwoli to następnie na większe oczyszczanie z ciemnych na niższych poziomach.
.
Prosimy was, abyście nie poddawali się w swoich wysiłkach w rozprzestrzenianiu Światła, gdyż zbiorowa świadomość ludzka ciągle potrzebuje każdego wsparcia i zachęty na rozszerzanie się.  Krótko mówiąc, będzie dość dużo przebudzenia, gdy prawda zacznie wychodzić na jaw i chcemy, aby miało to pozytywny skutek, a nie było powodem do strachu.  Istoty Ludzkie nie lubią zmian, czując, że są one zagrożeniem dla ich stabilności oraz ich komfortu tego co znają i tego, do czego są przyzwyczajeni.  Jednakże nie powinno zabrać zbyt długo czasu zanim my odegramy naszą rolę i otwarcie skomunikujemy się z wami.  Jedną rzeczą jest przekazywanie naszych wiadomości przez medium, a inną nasze pragnienie, abyście zobaczyli kim jesteśmy.  Nasza obecność wkrótce przezwycięży wszelki strach związany z nami, gdyż będzie zauważone, że przychodzimy jako Ambasadorowie Pokoju.
.
Wciąż wymagamy, aby wasze jednostki zbrojne nie otwierały do nas ognia, jeśli mamy poruszać się swobodnie po waszym niebie.  Pomimo tego, że możemy uniknąć niebezpieczeństwa, pragniemy zbliżyć się do was i nawiązać kontakt bez żadnego ryzyka dla waszej krzywdy.  Ci z was, którzy są mediami zauważają, że pojawiamy się częściej tam, gdzie zbierają się siewcy Światła i to nadal będzie kontynuowane.  Jest to nasz sposób nie tylko na chronienie was, ale także otaczanie was większym Światłem tak, aby wszyscy zaangażowani unieśli się jeszcze wyżej.  Tak było na konferencji w Sedonie i niektórzy z was byli zaskoczeni ogromem tego doświadczenia.  Wyobraźcie sobie, jakby to było już częścią waszego normalnego życia, gdyż wkrótce stanie się to codziennym wydarzeniem.  Otarliście się o wyższe wibracje i uzmysłowiliście sobie jak cudowne jest to uczucie.
.
Ten i oczywiście następny miesiąc będzie jedną wielką kontynuacją napływów energetycznych, które sukcesywnie podniosą wasze wibracje jeszcze wyżej.  Każda dusza będzie czuła się dotknięta w ten czy inny sposób i ci, którzy są daleko posunięci na drodze do Wzniesienia zaabsorbują je dość łatwo.  Dla tych, którzy jeszcze nie otworzyli się na nie, może to być niełatwym doświadczeniem gdyż ich ciała nie przygotowały się na ich przyjęcie.  Prawdopodobnie pozostawią one tych ludzi w dezorientacji i bez możliwości zrozumienia tego co się dzieje.  Jest to czas, aby ześrodkować się i zrelaksować, gdyż podczas przygotowań do wzniesienia się stres jest waszym największym wrogiem.  Wasze ostateczne wyzwolenie się ze szponów ciemnych powinno pomóc w uwolnieniu napięcia i negatywnych uczuć tak, aby powódź Światła mogła was ogarnąć.
.
Nasi sprzymierzeńcy są obecnie zmotywowani bardziej niż kiedykolwiek i mogą wyjść do przodu z planami, które były długo wstrzymywane.  Mogą oni wykonać pracę papierkową, która pozwoli nam posunąć sprawy do przodu.  Podobnie jak i wy, niecierpliwie oczekujemy na czas rozpoczęcia działania.  Chcemy podziękować wszystkim pracownikom Światła za ich poświęcenie na rzecz poszczególnych zadań, gdyż bez tego sprawy nie byłyby tam, gdzie są obecnie.  Teraz zasłużyliście na to, aby zbierać korzyści z waszej pracy i wkrótce znajdziecie przyjemność w stawaniu się częścią zmian, i  w których będziecie mogli brać czynny udział.  Dwoistość coraz bardziej zanika, aby zostać zastąpioną przez wolność i pokój dla wszystkich ludzi.
.
Obecnie jest to przypadek „czekania i patrzenia” jak rzeczy rozwiną się od tego momentu.  Nasza koncentracja skupia się na zmianach rządowych, aby umożliwić rozpoznanie tożsamości naszych wybranych przedstawicieli i przyśpieszyć postęp w ich pracy.   To w rezultacie doprowadzi do ustanowienia podwalin nowego organu władzy, któremu leży na sercu wasze dobro.  Wkrótce będziecie mogli zaufać tym, którym będzie dana władza w waszym imieniu.  Nie będzie więcej sprzecznych interesów i fałszywych obietnic.  Przyciągnęliście tak wiele Światła na Ziemię, zasłużenie tworząc wyższe wibracje, które nie pozwolą już dłużej ludziom wibrującym niżej od was przejmować dowodzenie.  Właśnie to jest powodem ich usuwania.
.
W przyszłości, gdy wybierzecie swoich przywódców, będą oni tymi, którzy są wysoko rozwinięci duchowo.  Mądre głowy będą rządziły przez zgodę, a decyzje będą opierały się na miłości i wszystkim tym co prowadzi do radości i szczęścia.  Ani jedna dusza nie będzie miała ukrytych motywów w sercu i umyśle, gdyż na wyższych poziomach wszystko jest przejrzyste i pochodzi od Światła.  W towarzystwie innych miłosnych dusz życie staje się ekstatyczne i pełne wraz z niekończącym się świętowaniem boskości.  Absolutnie wszystko czego tylko pragniecie będzie dla was dostępne i wraz z waszą mocą tworzenia nie będzie wam niczego brakowało.  Po tak długim życiu w dwoistości, zmiany będą dosłownie nie z tego świata.  Życie nie będzie podobne do niczego, co dotychczas doświadczyliście i przerośnie wasze najśmielsze oczekiwania.
.
Tak więc, moi Drodzy, odpoczywajcie spokojnie i cieszcie się tym co właśnie będzie miało miejsce.  Wszelkie niedogodności podczas zmian będą chwilowe, a nasze wsparcie zapewni, że będziecie pod dobrą opieką.  Oczywiście zajdą ogromne zmiany i my jesteśmy jak najbardziej odpowiedni do tego zadania.  Mamy obecnie setki naszych statków w waszej atmosferze, a ogromne statki mateczne usytuowane są niedaleko powyżej, aby dostarczyć wam w bardzo krótkim czasie wszystkiego czego potrzebujecie.  Wielu z was odwiedziło nas w czasie snu, i gdy otwarcie spotkamy się z wami, będziecie pamiętali nawiązany kontakt.  Nasza Galaktyczna Federacja Światła obejmuje te Gwiezdne Narody, z których pochodzi większość z was.  Będą więc miały miejsce bardzo emocjonalne zjednoczenia wtedy, gdy znajdziemy się razem podczas spotkań z  prawdziwą rodziną.
.
Jestem SaLuSa z Syriusza i mówię wam, że różni członkowie naszej Federacji patrzą na siebie jako Jedność.  Na Ziemi macie tendencję do trzymania się własnych klanów i nie łatwo mieszacie się z innymi, tak jak my to robimy.  Przygotujcie się do odrzucenia takich odczuć i radujcie się myślą, że wszyscy jesteśmy Jednym.  Do chwili, w której spotkamy się, nadal będziemy wysyłać wam naszą bezgraniczną Miłość dla podniesienia waszego samopoczucia.
.
Dziękuję SaLuSa,
.
Mike Quinsey,  9 listopada 2012
.
Strona źródłowa: Tree of the Golden Light
.
Przetłumaczyli Sławek i Viola, edycja Krystal

66 Komentarzy (+add yours?)

  1. amantohugenkis
    List 22, 2012 @ 05:06:47

    Witam Serdecznie.
    Skoro juz jestesmy w temacie numerologii to moze ktos umie wyjasnic mi pare liczb?
    Moja zona urodzila sie 24-7-72 a zmarla 4-27-01 (przestawione cyfry). Ona, moja corka i ja – wszyscy urodzilismy sie w poniedzialek. Natomiast moj ojciec zmarl 21-12-10. Mieszkam w bloku nr 13 i mieszkania nr 13. Ciagle ta gra liczb. Caly czas mam wrazenie, ze te liczby maja jakies znaczenie ale jakie? Umie ktos mi to wyjasnic?

  2. Promyk
    List 18, 2012 @ 13:23:47

    Dla Bonjovi-Pozdrawiam Cię i Gratuluję zdania egzaminu.Liczba „23” Obcujesz blisko z jednym lub kilkoma wniebowstąpionymi mistrzami takimi jak Jezus<Mojżesz,święci lub boginie.To przesłanie od Twoich wniebowstąpionych mistrzów-przewodników,którzy widzą,iż odpowiedz na Twoje modlitwy jest na wyciągnięcie ręki.Zachęcają,abyś pozostał pozytywny w celu zapewnienia sobie przyciągnięcia najlepszych z możliwych rezultatów.Niesamowite tearz na kompie jest 13.23:)

    • Bonjovi
      List 18, 2012 @ 14:11:12

      łaaaał twój komentarz mnie niesamowicie zmotywował, jeszcze nie wiem do czego ale czuje się bardzo pozytywnie naładowany 😀 haha, DZIEKUJE!! ♥♥♥

  3. tecia4
    List 18, 2012 @ 02:22:19

    Dziekuje Wam Wszystkim ze jestescie,pozdrawiam z miloscia.

  4. Bonjovi
    List 18, 2012 @ 00:16:10

    jeszcze dodam ze w środowym meczu polska Urugwaj siedziałem w sektorze 23. 🙂 aha i kolejna numerologia 2 egzaminy na prawko miałem własnie 12 dnia miesiąca. haha, przez tą numerologie mi odbija i zaraz wszędzie będę się doszukiwał jakiegoś super mega Ultimate przesłania od cyfr 😛 ehh pora spać panie Boguszu.

    • Wiktor
      List 18, 2012 @ 11:22:53

      A komu udało się złapać godzinę 13-13 , 13 listopada ? Bo mne to się udało . : -)

  5. Bonjovi
    List 17, 2012 @ 23:39:39

    witajcie kochani. pisze do was z pytaniem. mianowicie od niedawna prześladuje mnie liczba 23, wiem że pan Roman pytał o liczbę 34 idąc ta myślą wszedłem na link który był podany w tym komentarzu ale nie znalazłem tego czego szukałem. pogooglowałem ale też nic konkretnego nie znalazłem tylko same teorie odnośnie śmierci naszego papieża – hmm może mam być papieżem 😛 hehe. wracając do 23, to raz widziałem na tablicy rejestracyjnej, 3 razy grając w fife spojrzałem na czas i o dziwo 23:23, no i jeszcze przed chwila, jak zobaczyłem to po prostu stwierdziłem ze muszę się dowiedzieć co to oznacza bo ta liczba to przesłanie od aniołków 🙂
    i PS.: Zdałem prawko w poniedziałek, po części mi pomogliscie moi drodzy za co wysłałem wam miłość i wdzięczność zaraz po egzaminie ♥♥♥♥♥♥♥♥

    • Dorota
      List 18, 2012 @ 11:25:18

      Gratulacje Bonjovi!!! 🙂 🙂 Teraz szlifuj jazdę za kółkiem, jedź ostrożnie i szerokiej drogi! <3<3<3

    • Hallo
      List 18, 2012 @ 13:22:40

      Witaj.
      Kiedys……dawno temu zajmowałam sie numerologia ale tylko amatorsko.
      W książece „Liczby Losu” Nataszy Czarmińskiej – 23 /5 oznacza:
      Wolność. Zręcność.Pomoc w przedsięwzięciach.Przynosi odpowiedzialność i protekcję.Nasza wartość jest rozpoznawalna. Często kariera w dziedzinie komunikacji. Sukces – sława – uznanie. Wolność seksualna.
      Jesli jednak wibrujemy negatywnie: osoba surowa i egoistyczna, napady wściekłości gdy życie nie toczy sie tak, jakbyśmy tego chcieli.
      LICZBA 5 – jest liczbą środka / 0123456789/ – przed nia 4 liczby i po niej też 4 liczby.To moment akceptacji SAMEGO SIEBIE.To także punkt zwrotny do poznania swojego świata wewnetrzego i przejście do wymiaru energetycznego w którym otrzymujemy dostęp do planu Stworzenia. Żywiołem liczby 5 – jest Powietrze – a celem – POZNANIE.
      Tak mówia liczby – wszystko zalezy w co uwierzysz i jaka jest Twoja Prawda – bo to twoja wiara przyciaga rzeczywistość. Dla jednych będzie to ich Prawda i zasada ,która bedzie sie materializowac poprzez skupianie uwagi na tych liczbach.
      Dla innych – nic nie znaczącym – a więc nie ważnym i nie mającym żadnego wpływu na ich życie.
      pozdrawiam H.
      z dodatkiem wisienki 🙂 🙂 🙂

  6. iskierka
    List 17, 2012 @ 22:37:26

    Witajcie Kochane Słoneczka:)
    Trafiłam na tego bloga jakieś 1,5 roku temu, czytam przekazy i jak czas mi pozwala – komentarze. Czytam też przesłania Jezusa i Archanioła Michała. Od początku czuję, że to wszystko ze mną rezonuje. Cieszę się, że jest nas już tak wielu. Ostatnio przyłączyłam się do globalnej medytacji 11/11. W Jedności siła!Pozdrawiam serdecznie:)

  7. Lidka
    List 17, 2012 @ 22:13:49

    Kochani, czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi z Obamą? Chyba się trochę pogubiłam..z powyższego przekazu wynika,że jest w zasadzie współpracownikiem Światła a kilka zakładek dalej na tej stronie jest David Icke który poświęcił życie odkrywając prawdę o reptilianach i gadziej rodzince, której wiernym członkiem jest rzekomo Obama. O co chodzi??
    Pozdrawiam.

    Droga Lidko, David Icke nie ma kontaktu z kosmitami i nie ma wszystkich informacji, choć zrobił wspaniałą prace na rzecz przebudzenia ludzkości. Juz bardzo niedługo prawda zostanie nam odkryta ❤ kr

    • dalmat
      List 18, 2012 @ 09:33:54

      Ja również bardzo często się gubię w tym wszystkim, ale jest to raczej wynikiem mojego analitycznego umysłu, który obecnie nie bardzo przystaje do rzeczywistości.
      Znalazłem dość kompromisowe wyjście, otóż obserwuję, ale z nastawieniem na pozytywne skutki, rozwiązania i zdarzenia.
      Pozdrawiam

  8. Agnieszka
    List 17, 2012 @ 20:54:55

    Kochani, myślę, że ruszyła lawina zmian……
    „Obywatele, przepraszamy was za to, że nie aresztowaliśmy tych, którzy naprawdę są odpowiedzialni za kryzys: bankierów i polityków” – głosiło hasło w pochodzie policjantów, którzy przemaszerowali pod ministerstwo spraw wewnętrznych. Protest zwołały policyjne związki zawodowe…..

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/w-europie-wrze-tysiace-ludzi-na-ulicach,1,5307686,wiadomosc.html

  9. margaret
    List 17, 2012 @ 20:24:10

  10. Ewa A.
    List 17, 2012 @ 19:58:09

    Dziękuję…. słoneczne promyczki dla wszystkich !!!

    • ania.ania
      List 17, 2012 @ 20:12:46

      Słuchajcie,kochani…tak z innej beczki:macie też tak,że denerwują was dźwieki?hałas np. włączony tivi(ja normalnie uciekam od tego dźwięku),dziś mnie strasznie zmęczyły dźwięki za oknem:samochody,jakieś głosy podniesione itp.Jakby mi się nagle słuch wyostrzył,czy co?;)Zaczynam marzyć o jakimś spokojnym miejscu,gdzie jest cicho i już.Pozdrawiam was ciepło i puchato:)

      • adela
        List 17, 2012 @ 21:26:14

        nasze zmysły się wyostrzają – to pewnie dlatego – mnie drażni /chociaż staram się nie słyszeć/ostatnio bimbajacy o każdej pełnej godzinie zegar – niestety nie mogę go wyrzucić za okno , pozdrowionka

      • Roman Miezień
        List 18, 2012 @ 07:46:36

        Droga Aniu. Przeczytaj mój komentarz, ten prawie zupełnie na dole. Z Miłością. Roman z Gdyni

      • sylla
        List 18, 2012 @ 11:28:47

        Powiem szczerze że telewizja ostatnio mnie denerwuje. Jak mój mąż jest w domu to wiecznie chodzi u mnie telewizor. Jak go nie ma to ja nie potrzebuje tego pudła. W ogóle od pewnego czasu nie oglądam TV. Ale nie tylko to. Mam głośne dzieci które rzucają zabawkami. I jak do tej pory puszczałam to mimo uszu kiedyś, tak teraz strasznie te dźwięki na mnie oddziałują.

      • amantohugenkis
        List 22, 2012 @ 05:15:01

        Musza to byc szczegolne dzwieki, zeby mnie denerwowaly ale ostatnio wyjrzalem wieczorem przez okno i wszystko, samochody na parkingu, latarnie, ulice bylo takie czyste, przejrzyste jakby dopiero co robiono jakas reklame ze wspanialym srodkiem do czyszczenia i jak to w reklamie na wszystkim jest wtedy taki blysk. Taki wlasnie ku mojemu zdziwieniu zobaczylem widok za oknem tamtego wieczoru. Szczerze mowiac zamknalem okno i za chwile wyjrzalem jeszcze raz, myslac, ze moze mi sie to zdawalo ale nie, caly swiat byl taki czysty i lsniacy a kolory wyraziste.

  11. sylla
    List 17, 2012 @ 18:43:27

    Moi kochani;
    Pragnę zamieścić pewien wątek. Poniekąd związany z naszym osobistym rozwojem. Jakieś parę tygodni temu pewna istota światła zamieściła tutaj temat rozwoju kreacji na zasadzie wizualizowania konkretnych liczb w tototlotka. Ja kiedyś dawno temu rzeczywiście się w to bawiłam i miałam dość fajne rezultaty. Co prawda szóstki nie trafiłam, ale miałam 3. Pomyślałam tutaj że było by to fajne kreacyjne ćwiczenie naszego umysłu i ciekawy eksperyment dla nas wszystkich, a raczej dla zainteresowanych i chętnych wziąć swój udział. Ja kiedyś typowałam sobie liczby na pewien dzień, przeważanie z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Teraz chcę zrobić ten eksperyment z kilkoma osobami. Eksperyment ma polegać na tym iż wizualizujemy, iż w dniu 1.12.2012 w totalizatorze w Warszawie padną liczby: 2,8,11,29,38,47 . Jeżeli ktoś się chce przyłączyć do tego ćwiczenie, a zarazem eksperymentu to serdecznie zapraszam. Nie chodzi o wygrane, ale przede wszystkim na rozwój własnej sztuki kreacji i wizualizacji. Potem jakby ćwiczenie się powiodło… to możemy wspólnie wytypować jeszcze inne liczby na inny dzień. Im więcej osób będzie wizualizowały tym będzie lepszy efekt no i więcej czasu na wykreowanie się właściwego rezultatu. Pozdrawiam Was serdecznie Kochani.

    • ania.ania
      List 17, 2012 @ 20:08:02

      Sylla ja chetnie sie dołącze,ale nie mieszkam w PL,czy ma to znaczenie?1 grudnia i u mnie będzzie losowanie tutejszego lotka:).W sumie ostatnio ciagle wygrywam,ale też niewielkie sumy:)
      Pozdrawiam!

    • kwiatek
      List 17, 2012 @ 23:06:00

      Na pewno się przyłączę, wizualizujmy razem,im więcej nas będzie,tym większa siła naszej energii wykreowania wygranej. A potem możemy z radością pomagać innym,dzielić się bogactwem 🙂

  12. Agnieszka
    List 17, 2012 @ 18:42:51

    Dziękuje Romanie, że przypominasz o niedzieli . Widzę, że przyjęła się nazwa „Warsztaty Miłości”*cieszę się bardzo , również z nadejścia Rewolucji Miłości. Wszak wszystko od Miłości się zaczyna i na Miłości się kończy.

    Z Miłością i gotowością w niedzielę 21-21.30

  13. viktoria
    List 17, 2012 @ 18:33:22

    Witam zgadzam się z Anią powyżej.
    Ja też zauważam u siebie ścieranie się dwóch światów ego I ŚWIADOMOŚCI JAM JEST ale w duchu wiem że wszystko będzie dobrze- pozdrawiam was wszystkich
    i zapraszam na kongres wolnych ludzi do Sobótki koło Wrocławia organizowanej przez NTV Janusza Zagórskiego

    http://niezaleznatelewizja.pl/kongres/

  14. Roman Miezień
    List 17, 2012 @ 18:11:50

    Przypominam o „Warsztatach Miłości”. Niedziela: 21.00-21.30 Z Miłością. Roman z Gdyni

    • elzbieta
      List 17, 2012 @ 19:06:07

      Dzięki za przypomnienie! Witajcie Wszyscy Krystalowicze!!! Spotkamy się w Świętej Komnacie, Świętym Sercu aby w jego głębi stworzyć obrazy szczęśliwości, pokoju, raju na ziemi i przesłać je Matce Ziemi, Gai i wszystkim Istotom ! 🙂 🙂 🙂
      Światło Miłości dla Wszystkich !!! 🙂

    • figa
      List 17, 2012 @ 22:28:29

      Kochani ,pomóżcie ! Mam dwóch braci , którzy toczą bój ,,na śmierć i życie ” o spadek po rodzicach , są nakręcani przez swe żony . Rodzice żyją i są schorowani . Cierpią ! Czy mogę pomóc w tak dramatycznych okolicznościach ? Może ktoś miał podobne doświadczenie ? Zal i wzajemne oskarżenia przekroczyły już wszelkie granice , wszyscy cierpią ! Na razie się modlę za nich i ….nie wiem co dalej……!

      • kimba70
        List 17, 2012 @ 22:46:36

        Spróbuj znależć coś co łączy dwóch braci jest dla nich ważne. W bardzo delikatny sposób spróbuj uzmysłowić braciom co jest najważniejsze w życiu czyli rodzice bo to dzięki nim jesteście na tym świecie. Spróbuj skupić swoje myśli na obrazie szczęśliwej rodziny wolnej od złości i agresji. Rozmawiaj z braćmi łagodnie i staraj się pogodzić ich. A ich żony ? Jeśli trzeba będzie to idż do nich i im powiedz żeby swoimi matactwami nie zabierały ci braci. I zadbaj o to żeby rodzice nie cierpieli z waszego powodu. Nie załamuj się tylko walcz. I pamiętaj że wiara daje siłę pokonać wszystko a pozytywne myśli zburzą każde mury. Każdego ranka proś Boga o pomoc wsparcie i siłę ale rób to szczerze i z otwartym sercem.

      • elzbieta
        List 18, 2012 @ 00:23:26

        Witaj Figo ! Tylko Energia Miłości cały czas wysyłana do nich może pomóc i wizualizacja że wszystko jest spokojnie, że walka się skończyła i zapanował spokój i szczęście, że rodzice są szczęśliwi i zdrowi !!! ::)
        Także prośba o pomoc Istot Światła i Ojca Niebieskiego. Teraz w tym czasie Transformacji jest Niebo na Ziemi po to aby nam pomagać, ale musimy o to sami poprosić! Trzeba także wysłać do Światła wszelkie osady i lęki ! Powodzenia ! Przesyłam Światło Miłości !!! 🙂

        • figa
          List 18, 2012 @ 08:02:58

          Dzięki , Kochani , za cenne wskazówki , będę się jeszcze bardziej starać !

        • Roman Miezień
          List 18, 2012 @ 10:40:17

          Pamiętaj Figo. Wszystko co odbywa się przed Twoimi oczyma to jakby sen. Kiedy Ty się przebudzisz, przebudzi się także Wszystko co wydaje się „inne”. Patrzysz się na to, co sama stworzyłaś. Przeczytaj mój komentarz na samym dole. I uśmiechnij się :). Z Miłością. Roman z Gdyni

      • Lili
        List 18, 2012 @ 09:14:47

        Figo kochana, domyślam się jak Cię to boli, bo przeżywałam podobna energetyczne sytuacje . Tez chodziło o podział spadku.
        Mi bardzo pomogły modlitwy do WJ aby sytuacja dla wszystkich była optymalna,
        I Hoponopono- wybaczanie, wdzięczność i miłość .
        Wszystko bardzo dobrze się ułożyło.
        pozdrawiam Cię serdecznie

      • Ewa A.
        List 18, 2012 @ 13:21:40

        Powtarzaj też jak najczęściej i wizualizuj =” Boskie Światło oświeca umysł….. /imię/ – i uzdrawia go”.
        Serdeczności!!!

  15. Hallo
    List 17, 2012 @ 17:04:35

    I jak w przekazie:
    bądżmy Światłem, świećmy co raz jasniej i jasniej.
    Iskierka do Iskierki daje ogromny Płomień, który tak dzisiaj potrzebny jest aby podnieść Zbiorową Świadomość bo Transformacja dzieje się czy tego ktos chce czy nie.
    Zaufajmy – niech się wali, niech sie pali – MY RÓBMY SWOJE – rozszerzajmy Światło.
    Nie dajmy się wciągnąć w niskie wibrowanie, nie zasilajmy już Starego Paradygmatu…. a po drodze bedzie sporo pułapek…uważajmy.Żadne protesty, żadne strajki, żadne manifestacje……..chyba,że to manifestacja Pokoju, Miłości, Zabawy, Radości.
    Jesteśmy Potęgą i Siłą , jesteśmy Duchami Wielowymiarowymi, jestesmy Miłością – każdy i to bez wyjątku – dajmy sobie przyzwolenie.
    Z uśmiechem łatwiej i przyjemniej 🙂 🙂 🙂
    H.

  16. Hallo
    List 17, 2012 @ 16:34:00

    Witajcie Serduszka.
    Mój komentarz dzisiaj to wiersz E.Bronikowskiej z tomiku „budzenie dusz”
    Po drodze.
    Innych widzimy przez swój własny pryzmat.
    Spotykamy tych – których jesteśmy warci.
    Odchodzą ci – którzy nie pasuja .
    Tęsknimy za tymi – którzy nas uzupełniają.
    Docieramy do tych – na których jestesmy gotowi.
    Stajemy sie pełnią gdy do niej dociaramy.

    z Miłością ❤

  17. Agnieszka
    List 17, 2012 @ 16:33:18

    10 znaków duchowego przebudzenia:

    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2012/11/10-znakow-duchowego-przebudzenia.html

    Pozdrawiam Was w Świetle.

  18. Zagubiona
    List 17, 2012 @ 16:11:04

    Kochani….znajomi od kilku miesięcy mówili mi o tym co nadchodzi, zachęcali do czytania, ćwiczeń medytacyjnych zmiany podejścia do życia…Ja to zlekceważyłam ważniejsza była moja idealna wizja związku, który straciłam właśnie przez swój wyidealizowany tok myślenia….Spadłam w dół….Teraz w mojej głowie i sercu toczy się ciągła walka, część mnie tęskni za mężczyzną którego kocham, a druga część mówi bym skupiła się na sobie, i pozwala odsunąć bolesne wspomnienia, i podziwiać naturę, z którą miałam zawszę potężna bardzo intensywną więź….
    Czy mogę was prosić o jakąś radę…mój komentarz jak i moje wibracje, na tę chwilę niesamowicie odstają od Was…istot które widzą rzeczy takimi jakie są, przez pryzmat miłości a nie iluzję ego.
    Będę bardzo wdzięczna….I kończąc swój komentarz chciałam życzyć wszystkim by ich świadomość i horyzonty myślowe się poszerzyły i pomogły wejść w lepszy czas.

    • kimba70
      List 17, 2012 @ 17:28:53

      Masz wspaniałych znajomych, zapraszamy do działu Dajamanti/Czakamrati nasza blogowa łobuziara udzieli wyczerpujących wyjaśnień 🙂

    • Świadek
      List 17, 2012 @ 18:11:47

      Praca,dom,marzenia,macierzyństwo,lub tęsknota za nim.Życie weryfikuje maluczkich i królów.Uwierz w siebie i tyle.

    • ania.ania
      List 17, 2012 @ 18:45:30

      Hej Zagubiona:)
      Nigdy nie jest za późno,aby uświadomić sobie najważniejsze.A najważniejsza jest Miłość.Zacznij od tego,aby pokochać siebie.Po prostu.
      Nigdy nie jesteś sama,naprawdę.
      Pozdrawiam w Miłości!

    • zdzich
      List 17, 2012 @ 18:50:35

      Od nikogo nie odstajesz 🙂 jesteś tu i teraz, tym czym jesteś, we właściwym czasie i miejscu dla Ciebie, reszta zależy od Ciebie, od drogi jaką wybierzesz, otulam Cie Miłością 🙂

    • Hallo
      List 17, 2012 @ 18:55:20

      Witaj Nowa.
      Po pierwsze powinnas zmienic nick- jeżeli odnalazłaś ten blog czy nadal jesteś tą ……- a po drugie już na wstepie skupiasz uwagę na sobie jako problemie. Popatrz jaką energia emanuje twój nick – a może coś przeciwnego do ‚Zagubionej” ?
      Wyjdż także spod pręgierza i wyrzuc bat z ręki , samolinczowanie? po co?
      Pamietaj ,że w tamtym czasie miałas taką a nie inną świadomość i działałaś zgodnie z nią. Dodatkowo narobisz sobie siniaków – ha ha – tylko po co?
      Każdy dojrzewa w swoim czasie i dla każdego jest to rózny czas i tak ma być.
      Dojrzałas i TY a przyczyny dla każdego moga być różne- dla jednych dziecko, innych rozsypany związek a innych jeszcze coś……itp
      Odsapnij, wycisz się, usiądż……..i zapytaj się siebie: co ja tak naprawde chcę, co mnie interesuje, jaki mam cel w życiu, jak ma wyglądac moja Droga , czego od Życia oczekuję…..?
      I zawsze należy zacząć od SIEBIE – poznać siebie, zaprzyjażnić sie i POKOCHAĆ.
      WSzystko zależy od CIEBIE – a więc warto dobrze sie poznać 🙂
      Kiedy rozpocznie sie Twoja METAMORFOZA – zmieni sie tez Twoja rzeczywistość.
      To taki mój kamyczek do twojego ogródka – 🙂
      Życze wytrwałości i konsekwencji – wysyłam ci tez wspaniałego pomocnika
      tj UŚMIECH 😀 😀 – jest połową sukcesu a nawet więcej ha ha
      pozdrawiam H.

    • zora81
      List 17, 2012 @ 20:00:25

      Witaj Zagubiona. Podsylam linka „33 Prawa Uniwersalne” http://issuu.com/vivekatma/docs/33pu/1 .Szczęścia nie osiąga się przez chęć posiadania na własność,musisz pozwolić odejść starym przyzwyczajeniom.To co było jest tylko lekcją doświadczenia,bez nich nie zaszłabyś tam gdzie jesteś w tej chwili.Warte uwagi są tez filmy Mojio , Burt Harding , Anthony de Mello, Bashar. Miłego ogladania.

    • garawa
      List 17, 2012 @ 21:38:02

      Swiatło świadomości niweczy wszystko co nie jest ze światła.Zycie jest tylko koncepcją.Jeśli zaczniesz tym żyć ,oderwiesz się od wszelkiego cierpienia i nic Cię już nie może zranić.Teraz jeszcze masz ciało bolesne które chce być Tobą, ale juz sama jego świadomość , zmienia wszystko.To co za sprawą Wzniesienia teraz wszyscy dostąpić możemy, to koniec cierpienia…..a nasz Bliżniaczy Płomień , rozwiąże nasze wszystkie tzw. sercowe problemy.Czytaj, czytaj i czytaj przekazy które teraz do nas płyna prosto z Nieba., od duchowych mistrzów.Tam są wszystkie odpowiedzi na nasze pytania.Teraz właśnie przychodzi czas bezwarunkowej miłości i w takiej najbardziej winniśmy się ćwiczyć .A ja Kocham Cię za to że jesteś,.

  19. Mariusz 65
    List 17, 2012 @ 15:50:43

    Kochani kolejne zdanie wyjaśnia to przejęzyczenie „Dla tych,którzy jeszcze nie otworzyli się na nie (Wzniesienie) może to być niełatwym doświadczeniem ”.
    Pozdrawiam z Miłością.

  20. sensej10
    List 17, 2012 @ 13:55:13

    Witam:) To moj pierwszy post na tym forum,czytam go regularnie od ponad roku. Oj dzieje sie na swiecie,jak i wewnatrz mnie.Odczuwam te piekne energie,to cos niesamowitego. Bede czestym gosciem w komentarzach:) Kocham was wszystkich:):):):):)

  21. matysek
    List 17, 2012 @ 11:45:25

    Bardzo budujący przekaz. Dobrze, że bezpłatny 🙂 nie wiem czy to ja tak odbieram czy coś ze mną jest nie tak i co mam z tym zrobić? Może ktoś mi podpowie. Przekazy są bezpłatne. Rozumiem że wszystko kosztuje, np. Czas osób które tłumaczą, pracują na bloku itd… często spotykam się z tym że ktoś na tym zarabia, transformacja , wiedza w dużym stopniu zaczerpnięta z przekazów staje się sposobem na zarabianie na bogate życie. Kwoty za niektóre kursy są dosłownie chyba z kosmosu. Ludzie są głodni wiedzy, nadziei, miłości i płacą czasami połowę tego co zarabiają. Dałam się raz na to złapać i nigdy więcej. Jestem ciekawa co na ten temat powiedzieliby nasi świetlicki przyjaciele. Przepraszam za ten komentarz, może nie mam racji, nie chce nikogo urazić a tylko poznać wasz punkt widzenia

    • kimba70
      List 17, 2012 @ 16:28:52

      Witamy wśród iskierek miłości, my powoli zapominamy co to są pieniądze. Jeśteśmy tu i wszędzie dla siebie i dla innych. Wspieramy się, komentujemy i świetnie sie przy tym bawimy. Zapraszamy ciebie i cały świat do powrotu prawdziwej natury bytu zwanego człowiekiem. Mamy tu wszystko co niezbędne by stać się pierwotną wersją siebie samego. Szczęściem, radością i nieograniczonością. Witamy na staku kosmicznym zwanym bezwarunkową miłością ,furtką i bramą do wieczności. Buziak 🙂

    • agata
      List 17, 2012 @ 17:32:33

      :)))tutaj wszystko jest z glebi duszy:)platnosci??/ najwieksza zaplata jest radosc innej duszyczki:))poza tym to forum nie zna terminow typu kasa, my doskonale wiemy ze robiac dobrze dla innych robimy jeszcze lepiej dla siebie i nie ma ty nic wspolnego z materialna strona zycia:)))

    • Elżbieta
      List 17, 2012 @ 18:57:14

      Podziekuj, nie patrz na pieniądze jak na coś złego, trudno dostepnego. Popatrz na to tak, jakbyś dostała dar, dar zrozumienia , że to Ty sama jesteś dla siebie Mistrzem. Skosztowałaś , dostałaś piekną lekcje . Podziękuj i dalej idź już sama,
      zwracając się o prośbę, o wsparcie do swego Serducha ,a wsparcie zawsze pojawi sie obok Ciebie, człowiek, książka, itp.
      W każdym Sercu mieszka Chrystus , który teraz sie Budzi.
      Uwierzmy a poprowadzi nas w Nowy Świat.
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

  22. Fred.
    List 17, 2012 @ 11:25:31

    Odbieranie przekazów przez pryzmat własnej świadomości prowadzi do tworzenia w umyśle wizji przyszłości. Martwimy się o innych, co jest zupełnie naturalnym zjawiskiem. Mamy przy tym tendencję do dokonywania podziału na tych bliżej i tych dalej od wzniesienia. Czy to jest prawda? Można sobie wyobrazić, że dla każdego znajdzie się sposób na wzniesienie, więc nie ma się co zamartwiać o innych. Współczuciem możemy obdarzać tych co wybrali trudną drogę, choć może okazać się, że dla nich jest ona równie pouczająca co nasza własna. Każdy dostąpi wzniesienia, zgodnie z własną wolą! Świadomość ludzkości rozszerza się już błyskawicznie i każdy to na swój sposób zauważa. Teraz potrzebny jest nam optymizm i śmiałe spoglądanie w przyszłość. Wszyscy trzymajmy się Razem!

    • zdzich
      List 17, 2012 @ 18:59:50

      Nie martw się o innych, oni są na właściwej swojej drodze, otulaj ich Miłością, akceptacją ich miejsca w tu i teraz, poproszą dołóż wszelkich starań i pomagaj na ile potrafisz 🙂

  23. basik
    List 17, 2012 @ 11:05:33

    Oh jak bardzo sie juz nie moge doczekac…….. ostatnio poszlam do znajomej i ona pokazala mi rysunek swojej corki namalowala ”szczesliwa planete” a potem sie bawily w nowy lepszy swiat z moja pociecha dzieci wiedza co sie swieci. 🙂 pozdrawiam i kocham ❤

    • kimba70
      List 17, 2012 @ 11:34:06

      Zgadza się mam trójkę jedno to ekolog, drugie kocha zwierzęta i one jego czyli coś w tym kierunku,trzecie szokuje innych swoją kulturą osobistą. Urodziły się z darami na te czasy są już gotowe na tą epokę.

  24. kimba70
    List 17, 2012 @ 10:52:53

    Ja odbieram to tak, każdy kto wie o wzniesieniu jest w trakcie lub już się wzniósł ,ci co nic o nim nie wiedzą przejdą to gładko, myślę że dzięki tym co już to przeszli i wiedzą o tym. Światełko Świeci coraz jaśniej pierwszy przykład wielu http://biznes.onet.pl/kalemba-zakaz-uprawy-gmo-w-polsce,18490,5307349,1,news-detal

  25. dalmat
    List 17, 2012 @ 10:41:17

    Albo źle rozumiem, albo tutaj jest przejęzyczenie.

    „Każda dusza będzie czuła się dotknięta w ten czy inny sposób i ci, którzy są daleko na drodze do Wzniesienia zaabsorbują je dość łatwo”

    Chodzi chyba o to że — „ci, którzy NIE są daleko na drodze do Wzniesienia zaabsorbują je dość łatwo.

    • margaret
      List 17, 2012 @ 13:15:22

      masz rację , pozdrowionka

      • Roman Miezień
        List 17, 2012 @ 13:39:15

        Z pewnością chodziło tutaj o stwierdzenie: daleko „posunięci” na drodze do Wzniesienia 🙂 Przypomnę nauki Aniołów i Mistrzów. Patrzmy na wszystko jak na samego Siebie, jak na Boga. I jeżeli to wszystko co jest „dobre” i co jest „złe” przyjmujemy z jednakowym spokojem i miłością, to wszystko jest OK. Ale jeżeli pojawią się jakieś negatywne poruszenia, to mamy jeszcze lekcję do przerobienia. To jest Teraz najlepszy sposób, żeby się jeszcze „doszlifować” 🙂 Życzę Wam Wszystkim Obcowania Świętych, bo Świętymi naprawdę jesteśmy. Z Miłością. Roman z Gdyni

  26. miświatło
    List 17, 2012 @ 10:38:52

    Dzień dobry 🙂 Jakie to cudowne przypominać sobie swego Ojca, Przyjaciela, swą Miłość, swą Wszechmoc, swe Źródło. Obama czy nie, Izrael, czy Palestyna, kryzys czy wzrost….ehhh. Wystarczy, że Jemu oddaję i nic, nikt, nigdzie i nigdy nie może na mnie wpływać inaczej niż tylko dobrze, tylko doskonale. Tyle lat poszukiwań i nigdy tego sam z siebie bym nie wymyślił: być spełnieniem Boga, być Skarbem Boga, być Jego Miłością. Wszystko co istnieje, jest tym właśnie. Wystarczy, że sobie to przypominam i wiem już, że moje spełnienie jest Jego spełnieniem, a On jest moim spełnieniem. Czy z ochroną Jego Miłości cokolwiek może być negatywnego, groźnego, niepewnego? Tylko, jeśli sam sobie to wymyślę. Huuuuuuraa 🙂 witaj Domku, jeszcze tylko troszkę pucowania i czyszczenia, byśmy lśnili na przyjęcie Naszego Gościa i Naszego Gospodarza. Jeszcze kilka drobnych stopni i Niebo w nas na zawsze. Na zawsze, zawsze, zawsze…. Wreszcie, co za ulga. Kocham Cię Moja Miłości ❤ 🙂

  27. ania.ania
    List 17, 2012 @ 10:23:58

    „Absolutnie wszystko czego tylko pragniecie będzie dla was dostępne i wraz z waszą mocą tworzenia nie będzie wam niczego brakowało. Po tak długim życiu w dwoistości, zmiany będą dosłownie nie z tego świata. Życie nie będzie podobne do niczego, co dotychczas doświadczyliście i przerośnie wasze najśmielsze oczekiwania”

    To miód na serce.To wszystko co teraz mnie spotyka,tłumaczę sobie,jak walkę starego z nowym.Ciaglę słyszę:nie bój się,Miłość jest najważniejsza,myśl Sercem.
    Ostatnia prosta:)
    Dziękuję za ten przekaz,niesamowicie był mi potrzebny,pozdrawiam was wszystkich świeliście z daleka!

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
