Nadchodzi wielka czystka

.

.

Hilarion, 11 – 18 listopada 2012

Umiłowani,

Napływające energie usuwają resztki iluzji i percepcji, jakie cała Ludzkość zaakceptowała za prawdę  życia na Ziemi, i gdy wychodzą one na światło dzienne, zachodzi lepsza synchronizacja własnych energii każdej osoby.  W miarę gdy te rewelacje dochodzą do mas, znacznie wzrasta introspekcja i przystosowanie w zakresie indywidualnej świadomości każdego człowieka, co prowadzi do wzrostu ku pełni istnienia.  Patrząc na skutki działań tylko jednej osoby na innych, można powiedzieć, że Ludzkość zaczyna wychodzić poza dotychczasowe ograniczenia na nowe wyżyny wiedzy, działań i osiągnięć.

W całym waszym otoczeniu zachodzi metamorfoza waszej ukochanej Planety w wielką imponującą  gwiazdę, jaką zawsze miała być.  Wszystko co do tej pory było zakryte przed wami, teraz zostaje wyeksponowane tak, aby Ludzkość zaczęła widzieć siebie w pełniejszym świetle niż było to możliwe przez eony.  Siła i wytrwałość ludzi Ziemi są obecnie testowane w miarę jak wzrastają w duchowym  rozwoju, a zrozumienie pochodzi z wnętrza ich serc, podczas gdy rewelacje wychodzą na jaw w mediach.  Przyczyni się to do zerwania łańcuchów kontroli utrzymującymi ludzkość w ucisku przez tak długi okres czasu. Wielu ludzi budzi się teraz do zrozumienia, że wiele z ich wiedzy o świecie, w którym żyją była w rzeczywistości iluzją, i że jest o wiele więcej, co jest wymagane dla ich nauki i postępu.

W najbliższych dniach, kiedy rozpoczną się kolejne ewidentne zmiany, nastąpi wielki wzrost.  Najpierw dojdzie do zaprzeczania tego, co się dzieje, a następnie do niewygodnej akceptacji tego, że historia zawiera o wiele więcej niż ludziom mówiono.  Z kolei ludzie zaczną domagać się większej odpowiedzialności od tych, którzy zostali wybrani, aby im służyć.  Na całej Ziemi ludzie powstaną i odetną się od więzów zaufania, którym obdarzyli swoich wybranych członków do zarządzania ich narodami.  Nadchodzi wielka czystka i zostanie ujawnionych  wiele informacji, które spowodują  ogromny postęp w ludzkiej świadomości.  To stworzy w stosunkowo krótkim czasie korzystne zmiany we wszystkich systemach zarządzania.

Życie, jakie obecnie toczy się na waszej Planecie jest na rozdrożu i nadchodzące zmiany są dla wszystkich falą przyszłości.  Wytrzymałość jej mieszkańców będzie wyraźnie widoczna, gdy każda dusza dokona swojego wyboru i ten wybór będzie bardzo jasny dla wszystkich.  Są to czasy, kiedy pracownicy Światła służą najwyższemu celowi.  Potrzeba dużo Światła, aby utrzymać i zakotwiczyć kosmiczne energie płynące w kierunku Ziemi.  Nie każdy może wykonać to zadanie natychmiast, gdyż wymaga ono koniecznych wyrzeczeń ze strony każdego człowieka, aby jego fizyczny nośnik stał się kanałem dla wyższej częstotliwości i wibracji.  Wszystkie uzależnienia powinny być pokonane i porzucone i wszystkie obsesje ego muszą zostać uwolnione tak, aby ten strumień energii mógł przepływać swobodnie.

Nadszedł czas, aby pozbyć się wszystkiego tego, co stanowi przeszkodę zarówno na poziomie osobistym  jak i zbiorowym.  Wiedza ta będzie stawać się coraz bardziej oczywista dla wielu tych, którzy teraz budzą się do największej historii jeszcze nie opowiedzianej w kronikach dziejów ludzkości.  Uwierzcie w możliwości Ludzkości stanięcia na wysokości zadania oraz zajęcia należnego jej miejsca w rosnącej świadomości, że życie rozwija się w niewiarygodnym i cudownym tempie.  Przed wami jest wspaniała okazja, aby być jej integralną częścią.

Do następnego tygodnia …

JESTEM Hilarion

©2012 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace

www.therainbowscribe.com     www.escuelaclaridad.com.ar

Przetłumaczyła Ludmiła, edycja Krystal

64 Komentarze (+add yours?)

  1. Piotr Bunyivala Krzysztof Dłubak z Radomska
    List 18, 2012 @ 15:34:14

    Płaczę ze wzuszenia i radości wypełninej niecierpliwym oczekiwaniem zmian, gdy czytam takie słowa. Wiem Kim Jestem i wiem, że sama moja obecność Tam Gdzie Jestem wiele ju Przemienia! Kochani Nasi Bracia i Siostry, Nasze Prawdziwe Rodziny, ktore z Tak wielką bezgraniczną Miłością Doglądacie Nas i Wspieracie – Błogosławię Wam i Waszym Poczynaniom a Doby i Mądry Nasz Bóg Ojciec Matka niechaj raczy wejrzeć w moje Serce i Rownież niechaj Wam Błogosławi! Kocham Was i CZEKAM aż uścisnę Waszą dłoń!

  2. miświatło
    List 18, 2012 @ 02:14:28

    Nie ma się czym przejmować. Złota Era Ludzkości jest absolutnie konieczną fazą snu – w drodze do przebudzenia. A żadnego Demiurga nie ma. Bóg go nie stworzył, by ten mógł oszaleć i nas dręczyć, gdyż Bóg jest Miłością i nie robi takich tam fuj, fuj. Sami to robimy – indywidualnie i zbiorowo, ale to już końcówka 🙂

    Bóg nie zna formy, Wielka Cisza jest stanem bez formy. Nikt do Niej nie powróci inaczej niż przez Złotą Erę, gdyż tylko w Złotej Erze będzie można pozbyć się ostatecznie lęku przed zniknięciem świata przejawionego. Dopiero w Złotej Erze będziemy tak blisko Boga, by zrozumieć cudowność bezpośredniego Poznania, któremu postrzeganie jest po nic.

    Złota Era to także forma terapii. Jesteśmy jak bite dziecko, które nigdy w spokoju i w atmosferze miłości domu rodzinnego nie mogło się pobawić ślicznymi zabawkami. Tylko wieczne awantury i zabawa w postaci mieszania kijem w muszli klozetowej. Takie niewybawione dziecko jest straumatyzowane i nie potrafi być szczęśliwym dorosłym. Nam Bóg naprawia dzieciństwo. Będziemy mogli nabawić się światem form, aż dorośniemy i odłożymy na bok zabawki – wtedy wrócimy do Wielkiej Ciszy, Bezgranicznej Miłości, o której co nieco można opowiedzieć, ale jeszcze nie czas na to, a jak ktoś ciekawski, to może spróbować rozszerzyć sobie świadomość do nieskończoności – wiadomo, że tam form nie ma, gdyż nie są w stanie nadążyć za nieskończonością 😉 Poza tym miłość nie jest do opowiadania, tylko do kochania 🙂

    Z pierniczkami miłości 🙂 ❤
    Miś Ś.

  3. Sarna
    List 17, 2012 @ 22:49:04

    Witam , jestem stosunkowo nowym czytelnikiem bo dopiero od mniej wiecej czerwca czytam ten blog i z poczatku patrzylam na informacje dosyc sceptycznie mimo to ze nigdy nie bylam zagorzalym sceptykiem i nigdy nie moglam pogodzic sie z tym w jaki sposob funkcjonowal swiat , doszukiwalam sie glebi we wszystkim , interesowalo mnie wszystko co trudno jest wyjasnic w co wielu ludzi nie wierzy. Jeszcze te pare miesiecy temu postrzegalam rzeczywistosc nieco inaczej a teraz czuje ta diametralna zmiane jaka we mnie zaszla )) I to wszystko dzieki temu co moglam tutaj przeczytac czasami martwie sie ze przydaloby mi sie wiecej czasu by sie calkowicie przekrztalcic ale mam przyjaciela ktory mnie podtrzymuje na duchu i to on mi pokazal ta strone jak i w wiele rzeczy mnie wprowadzil , po trochu zebym sie nie przestraszyla jestem mu za to bardzo wdzieczna )))))) Jak i wam za zaangazowanie w ten blog zeby tacy ludzie jak ja mogli rozpoczac doslownie zycie )) jeszcze wiele przede mna ale mysle ze jestem na dobrej drodze Serdecznie pozdrawiam wszystkich :* Przesylam duzo milosci )) ❤

  4. marika
    List 17, 2012 @ 20:42:04

    Od września jestem w szoku, nagle poznałam diagnozę: rak, który mógł powstawać 30-40 lat. Na chemioterapiach oglądam wiele cierpienia. Sama przechodzę to bardzo ciężko (tak odczuwam). Pytam się siebie – jaki jest cel mojego doświadczenia? Może taki jest plan duszy? Może to skutek przekonań, uwarunkowań, zapisów komórkowych? Pracuję z wzorcami, nad wzniesieniem świadomości, rozeznaniem, wybaczeniem i nad relacjami od wielu lat – w myśl zasady: gdy ja się zmieniam, zmienia się cały świat. Wiem, że nic nie jest przypadkiem. Co w takiej sytuacji robić? O pozytywne myślenie jest bardzo trudno!
    Teraz czuję ogromne zagubienie i nie wiem czy dam radę przez to przejść.

  5. iiink
    List 17, 2012 @ 17:25:47

    przepraszam bardzo , nie chce byc niegrzeczna i uchodzic za ignorantke (…)

    wiec bądź grzeczna i czerp wiedzę z otwartym umysłem. Toleruj swoich bliźnich bez potępiania, za to ze mogą mieć odmienny punkt widzenia od Twojego ❤ Kr

  6. GRAŻYNA
    List 17, 2012 @ 14:49:22

    witajcie!:) jestem przebudzoną od około pół roku czyli takim jeszcze ,, niemowlakiem,, ,który chłonie wiedzę o przebudzeniu i transformacji i niesieniu światła jak gąbka. dzięki Wam i waszym komentarzom to co czytam staje się bardziej zrozumiałe i przystępne!serdecznie Wam dziękuje za to! wszystkich ściskam i pozdrawiam!tony buziaków!

  7. Renata B.
    List 17, 2012 @ 09:53:53

    Znam kogoś , kto jest obecny w moim życiu od momentu moich narodzin.Jeszcze do niedawna odczuwałam lęk na myśl o tej osobie.Ten ktoś jawił się w moim życiu niczym demon…Przemyślane działanie , pełne wyrafinowania , ani odrobiny spontaniczności,wszystko wyliczone : każde spojrzenie i gest wyreżyserowane. Dziś WIEM,że ten ktoś to tak naprawdę prawdziwy przyjaciel:pokazał mi jak NIE NALEŻY postępować.
    I dziś z tego miejsca DZIĘKUJĘ CI mój PRZYJACIELU za Twój wybór i naukę.
    KOCHAM CIĘ.

  8. Miroslaw Piorkowski
    List 17, 2012 @ 01:37:02

    • Tobi
      List 18, 2012 @ 17:48:37

      Tomku, piszę do Tomka Ćwieka, Twoje obawy co do przewartościowania poglądów czytającego Twój „PRZEKAZ” są płonne, BARDZO CI DZIĘKUJĘ za niego, do tej pory w sprawach duchowych jeździłem „Mercedesem”, dzięki Tobie urosły mi skrzydła i czuję , że będę mógł latać, to tylko kwestia treningu, dziękuję Ci z całego serca jeszcze raz, wiedziałem , że coś jeszcze musi być , czułem to , Ty mi otworzyłeś oczy, strzał w dziesiątkę, to jest ten ósmy dzień tygodnia w trzynastym miesiącu, o którym pisał Bruno Szulc o którym często się mówi ale mało kto czuje, POCZUŁEM TO, jeszcze raz dzięki 🙂

      • zdzich
        List 18, 2012 @ 18:24:16

        Mirku, Tomku, wiem, czuję o czym piszecie, sam miałem podobnie, dzięki że jesteście 🙂

    • kimba70
      List 18, 2012 @ 21:24:31

      Dziękuje Mirosław za ten link , w porządku zamieniamy Stwórce na Zródło. Zgadzam się wszystko przez siebie, nikt za nas tego nie zrobi.

  9. basiulek
    List 17, 2012 @ 00:30:08

    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/
    Pozostańmy w Miłości i Świetle nieustająco…:) ❤
    Przytulam Was wszystkich mocno do serca 🙂

  10. Promyk
    List 16, 2012 @ 22:52:51

    Proszę obejrzyjcie konferencję prasową Pana Prezydenta Stalowej Woli-Brawo!

    • Hallo
      List 16, 2012 @ 23:21:48

      Ufff – poinformuj Promyczku, kiedy pan prezydent uda sie na urlop przymusowy.
      a może jest tuż, tuż …przed emeryturą ? i dlatego pozwolił sobie na tak odważna wypowiedż.
      Dzisiaj stołki poprzyrastały do pewnej części ciała i danej opcji politycznej.
      Zapomniano,że władza to SŁUŻBA.
      A może to poczatek oczyszczania …….? stąd taka odwaga…..
      jestem ZA Prawdą – i dla niej moje buziole 🙂 🙂 🙂

    • Sabrina
      List 17, 2012 @ 00:03:19

      Brawo za odwagę!!!! 🙂

  11. Iwona
    List 16, 2012 @ 22:49:40

    Kochani ,zaglądam tu codziennie i właśnie z tej strony czerpię najwięcej wiadomości jakich wciąż poszukuję.Chciałam napisać że w moim życiu zaczęły się dziać niesamowite rzeczy.Po prostu marzenia te najskrytsze ,na realizację których przestałam liczyć ,nagle zaczęły się spełniać!Jestem w tej chwili chora.Nie wiem skąd dopadło mnie porażenie nerwu twarzy,jestem na zastrzykach ,rehabilitacji,zmudnych ćwiczeniach mimiki,które na razie nie przynoszą wiele efektu ale wierzę że będzie dobrze.I patrze z zachwytem na to co się wydarza i mam wrażenie że ktoś stoi obok mnie i robi te cuda ,
    bo dzieją się cuda.i tego z całej duszy i serca Wam Kochani życzę 🙂

    • Sabrina
      List 16, 2012 @ 23:58:40

      Kochana Iwonko, to cudowne co napisałaś. 🙂 . Życzę Ci wszystkiego najlepszego 🙂 . Co do nerwu, to może ta metoda Ci pomoże http://astromaria.wordpress.com/2008/12/03/bruno-groning/
      Zapoznaj się z tym linkiem Kochana. Stosując ta metodę nic nie tracisz, a jest banalnie prosta 🙂 .

      • Karol97
        List 17, 2012 @ 10:50:18

        Sabrina czy ten Bruno jest pewny? Bo zajrzałem tam i powiało mi mocno negatywnoscia. Znaczy cała strona napisana w stylu ‚rób co ci każemy, a będziesz zdrowy, ale jak w to nie wierzysz bo masz inne zdanie to umrzesz, a mi nawet ciebie nie będzie szkoda, bo tak ci się należy’. Miejscami tak tam pisze dosłownie a czasami jest to subtelnie zaznaczone. Do tego jest tam link do kolejnej strony która opisuje jak to leczą zdjęcia tego człowieka. Przecież to tak samo jak z relikwiami kościoła katolickiego. Mnie to pachnie próba wyzysku a nawet wampiryzmem energetycznym, bo czesto wampiry udawaja bioenergeterapeutów. Zwłaszcza ten styl wypowiedzi tam jest podejrzany. Wyraznie czuć negatywne wibracje. Nie wiem dlaczego tobie nie wydało się to podejrzane? Niech to inni sprawdzą i napiszą co czują czytając to, bo moje serce i intuicja ostrzegaja mnie przed tymi ludzmi z tej strony, która podłaś.

        • Sabrina
          List 29, 2012 @ 00:16:42

          Kochany Karolu97,
          przepraszam z góry, że dopiero teraz Ci odpowiadam, ale wcześniej gdzieś przeoczyłam ten wpis.
          Bruno jest PEWNY! i nie ma nic wspólnego z osobą Astromarii. Na temat jego metody jest wiele w necie.
          Atromaria, opisała metodę Bruno na swoim blogu, na prośbę Czytelników, gdyż Jej ona pomogła. Ludzie, pytali, w jaki sposób stosować tą metodę, więc im odpowiedziała ;-). Co osoby Astromarii, to fakt – jej apodyktyczna sposób wyrażania się może być źle odebrany, jednak to w istocie dobra dusza ;-). Ma dobre intencje, zależy Jej na budzeniu ludzkości z letargu, choć Jej sposób przekazu faktycznie może budzić kontrowersje. No cóż… taka osobowość 🙂 I co poradzić 🙂 😉

  12. orin
    List 16, 2012 @ 22:01:31

    jak to jest z tym wzniesieniem bo jednego nie rozumiem po wszystkich przekazach które czytałem to do takiej sytuacji jak w Palestynie nie powinno już dochodzić że bombarduje się cywilów pod pretekstem że żydzi mają racje . ja tego nie rozumiem czemu się tak dzieje. i dlaczego po mimo tych wszystkich zapewnieni jak to wielkie zmiany zaszły to ludzie są zabijani w imię tej polityki zagłady i kontroli. nie potrafię się z tym pogodzić. jak obama wygrał miało się wszystko zmienić a zamiast tego świat staje w obliczu kolejnej wojny. nie rozumiem jeśli ci wszyscy kosmici istnieją na prawdę to czemu nie przeprowadzą interwencji która odsunie te wojska i polityków i uwolni 7miliardow zwykłych ludzi od rządów paru tysięcy zwyrodnialców którzy mają wszystko za nic

    Drogi Orinie, oczekujesz natychmiastowych rezultatów i 100% faktów, których nikt Ci nie może dostarczyć. Zadajesz pytania, na które już wielokrotnie były tu odpowiedzi. Jeśli przestudiujesz niektóre przekazy, zrozumiesz, ze to tylko Ty jesteś twórcą swoich wibracji, które umieściły Cie na takiej, a nie innej kolektywnej linii czasowej. Obecnie tylko obserwujesz i krytykujesz 3W dramatyczne wydarzenia, które się intensyfikują na Twoich oczach. Ale jak to ulepsza Twoje życie?
    Jest powiedzenie, ze konia możesz przyprowadzić do wodopoju, ale nie zmusisz go do picia. Twoje przeznaczenie i dobre samopoczucie jest w Twoich rekach, nikt inny nie zrobi za Ciebie tej pracy duchowej, która zapewni Ci szczęśliwość. Na razie patrzysz, ale nie widzisz, słuchasz, ale nie słyszysz… ❤ Kr

    • kimba70
      List 17, 2012 @ 07:31:51

      Orin galaktyczna rodzinka robi to na co ma pozwolenie. Zmiany są w nas i wychodzą z nas. Wolna wola nie można w nią ingerować. Zacznij żyć z serca , obdarzać wszystkich miłością , żyć miłością a twoje życie odwróci sie do góry nogami. Zaufaj Stwórcy każdy dzień oddaj jemu a niczego ci nie zabraknie. Kontroluj swoje myśli skupiaj sie na tych bez osądzania, bez wyrządzania komuś krzywdy. Myśl pozytywnie ,wyobrażaj sobie piekny świat a tak się stanie. Najpierw zmieni się wokół ciebie i potem u wszystkich. A kiedy osiągniesz stan bezwarunkowej miłości otworzą się przed tobą inne wymiary.

    • orin
      List 17, 2012 @ 08:33:45

      to nie jest tak że wszystko krytykuje ale trudno mi zrozumieć dlaczego to wszystko tak jeszcze wygląda. w jakimś stopniu rozumiem linie czasową i że każdy ma swoją. to nie tak że wymagam by wszystkie zmiany miały być na raz ale uważam że mogło by się już zacząć coś zmieniać w sensie mediów czy odejścia polityków. wiem że wprowadzenie zmian wymaga ogromu pracy każdego z osobna. ale jest do tego potrzebny impuls którego teraz brakuję by ludzie dostali szansę spojrzenia inaczej na ziemie i siebie . takie wydarzeniem było by masowe ujawnienie już nie kosmitów ale tego co naprawdę dzieje się na ziemi. teraz ludzie są zagonieni jak bydło i większość skupia się na tym by mieć na opłaty, to jest bezsensu. ale ja rozumiem że mogę tak na prawdę zmienić siebie i jak inni nie chcą to po prostu odejść. ale nie rozumiem tego czemu tyle przekazów mówi o wprowadzeniu zmian dla wszystkich ludzi a do tej pory nie doszło do tego i pozwala się na to by na ziemi zabijano ludzi co wytwarza niskie wibracje i ogromne lęki które de fakto oddziałują na ziemie i jej wibracje. z jednej strony rozumiem że ciemnie w ten sposób walczą o utrzymanie kontroli a nie ma jeszcze nikogo kto by był ich wstanie powstrzymać. ja jestem pewien że gdyby pokazać ludziom prawdę to wielu by się obudziło. ja na to nie mam wpływu niestety by odmienić oblicze ziemi. za to ci co nią władają to sami widzicie jakie mają cele i miłości tam niema

      • kimba70
        List 17, 2012 @ 17:04:03

        Ziemią włada Bóg i on najlepiej wie, twoje oczy są jego oczami ,wszystkie oczy wszystkich bytów w wszechświecie są jego oczami , oczy pseudo ciemnych też są jego oczami, to pomyśl jaką ma wiedzę nieograniczoną, nie ma przed nim tajemnic. A że tak jest niech dowodem będzie że ziemia nadal jest i będzie. Rodzinka się nie zbliży dopóki nie będziemy na ich wibracjach dla naszego dobra. Prośili pisali zachować spokój, równowagę , rozumiem że martwi cię to i owo zaufaj Stwórcy komuś kto stworzył wszechświat. Własny rozwój duchowy jest najlepszą receptą na tą chwilę i na wieczność. Każdy przebudzony jest jak zdrowa komórka która uzdrawia następną i następną aż obejmie cały świat. A ile to zajmie ,a czy Boga obowiązuje czas .Wszytko co jest w przekazach sie spełni na 1000% wtedy kiedy sie spełnią , biorąc pod uwagę że jeśteśmy wieczni nie należy sie tym martwić tylko cieszyć że Bóg chce nam to ofiarować. To jest moja interpretacja i nie musi pokrywać się z innymi moich braci i sióstr czyli was i innych galaktyk . Moja prawda stanie się moją rzeczywistością tu i teraz.

        • Go
          List 17, 2012 @ 17:47:39

          Witaj Kimba70
          Chciałem zapytać Cię o zdanie,odnośnie tego portalu i komentarzy.Można zostawiać tylko przychylne.Odnośnie” wielkiej czystki” napisałem komentarz mniej więcej tym duchu ,co dalej z postępującym ludobójstwem,co z sensem życia człowieka ,którego żywot jest niczym w skali kosmosu.Że skoro umieramy to odchodzimy do innego świata z jakąś świadomością,to skoro się rodzimy,powstaje pytanie jak długo „przedzieramy” się przez amnezje dzieciństwa po wiek dojrzały,by dotrzeć do jakichś wniosków.Że zanim się połapiemy sprowadzamy na świat kolejnego niewolnika i tak coś o getcie informacyjnym.Zostałem zbanowany.Co to anioły nie wiedzą jak Nam czas ucieka.
          Ps.Wątpię,żeby ta informacja przeszła

          Pozdrawiam

          „Można zostawiać tylko przychylne” – Drogi Go, przeczytaj sobie zasady komentowania. Choć rozumiem Twoje rozterki, to bądź świadomy, ze staramy się na tym blogu praktykować postawy 5W. Jest wiele innych witryn, na których możesz debatować do woli ❤ Kr

        • kimba70
          List 17, 2012 @ 18:32:15

          Witaj na niebiańskim portalu. Jestem tu od zawsze. Wszystko o czym piszemy stanie się oczywiste na całej planecie. Wiem że dzieje się gdzieniegdzie negatywnie, Ostrzegano nas przed tym. Oddzielenie od swojej boskości dla niektórych iskierek nadal trwa lecz swoje doświadczenia będą kontynułowały już gdzie indziej. Ponieważ doswiadczyłem odmiennych stanów świadomości , niezłomnie stoję za prawdą którą znam. Obecnie funkcjonuję już w 4 w , obfitość , dostatek. Jestem świadkiem : sparaliżowany wstaje , chory na raka już go nie ma. Mam nieopisywane szczęście życia z słoneczkiem z niebiańskiej rodziny. Nie powinieneś martwić się, wszyscy którzy oddejdą zostaną otoczeni bezwarunkową miłością. Bóg mnie zostawił bo taki ma cel a ja posłuszny jestem jego woli. Przyjmij tą energię miłości którą dostajesz w obfitości i zaczniesz prawdziwie żyć. Życie jest darem, życie jest miłością, życie ma sens bo możesz wyrażać siebie na poziomie materii. Odnajdz siebie to co masz tuż za sercem to wszystko co od ciebie chce Bóg.Wszystkie iskierki odnajda siebie tu czy w innych warunkach, dążenie do zródła jest naturalnym procesem wcześniej czy pózniej każdy do tego dąży. Serce ty moje zrozumiesz uwież mi że zrozumiesz. Kochaj , kochaj wszystko poprzez siebie.

  13. Leo
    List 16, 2012 @ 21:38:37

    Dzięki serdeczne za wszystkie linki.
    🙂 buziole dla wszystkich. Krystal, dziękuję, że jesteś.

  14. Go
    List 16, 2012 @ 21:31:41

    Ten Blog jest…
    pro Galaktyczna Federacja, pro Asztar, pro Obama i pro Anonimowi, m.in.(będziemy bardzo zaskoczeni, gdy dowiemy się w końcu, kto był po stronie Światła, a kto po stronie ciemności!). Komentarze są do zamieszczania linków w duchu 4G i w jęz. polskim, wymiany doświadczeń i wspierania się na drodze do Wzniesienia. Konstruktywne, pozytywne myśli są mile widziane.
    Kr

  15. Tirja
    List 16, 2012 @ 17:12:22

    Dziękuję, że Jesteście Wszyscy piszący, czytający i myślący Serduchem 🙂
    …a bicie mego dla Was -Kocham – Kocham-puk -puk – puk 🙂

  16. Agnieszka
    List 16, 2012 @ 16:31:22

    Niech nasze serca się oczyszczą, kochajmy siebie i innych, bądźmy wdzięczni sobie i innym. Umiejmy wybaczać, szukajmy pozytywów w negatywach…..
    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2012/11/paulo-coehlo-dziekuje.html

  17. Maciej
    List 16, 2012 @ 16:27:54

    Chcialem sie z Wami podzielic filmikiem na ktory dzisiaj trafilem i w ktorym pan Marek Taran bardzo przejrzyscie wypowiada sie na temat grudnia tego roku. Polecam.

    Filmik sklada sie z 3 czesci, latwo mozna pozostale czesci znalezc na Youtube

    Pozdrawiam!

    • kwiatek
      List 16, 2012 @ 23:20:10

      Właśnie wczoraj zaczęły przychodzić do mojej głowy myśli,dotyczące TYCH właśnie 3 dni, był we mnie jakiś strach i niepewność. A dziś, na tej wspaniałej stronie,czekała na mnie wspaniała niespodzianka- 🙂 ,to właśnie te Twoje wspaniałe filmiki (4 cz.). O d razu w sercu zrobiło się jasno i radośnie. Dziękuję 🙂

    • Sabrina
      List 17, 2012 @ 00:23:41

      Dzięki, Maciej 🙂 . Fajny filmik, warty obejrzenia 🙂

    • Moon
      List 17, 2012 @ 11:59:34

      Dzięki Macieju za ten link, pozdrawiam serdecznie 🙂

  18. agata
    List 16, 2012 @ 14:24:14

    a ja jestem szczesliwa posiadaczka budzika ktory odmierza czas wstecz:)) trzy dni temu zaczal wariowac i sekundnik zaczal chodzic w druga strone:)))i dobrze:)czas przyspieszyl ale moj budzik tego nie wytrzymal i sie cofa:)

  19. Hallo
    List 16, 2012 @ 13:52:31

    LUDZIE jak kwiaty – dojrzewaja i zakwitaja w SWOIM czasie.
    Z dedykacją dla Was.

    plus mój usmiech 🙂 🙂

  20. Bramin
    List 16, 2012 @ 12:21:21

    Kochani, wiele państw już odebrało kosmiczne technologie z fundacji Keshe. Do tych krajów należą m.innymi: Rosja,Chiny,Iran,Azerbejdżan,Brazylia,Włochy, a w czwartek 15.11. również USA. Natomiast nasz rząd jakoś stroni od tego daru. Ciekawe dlaczego ?
    Oto link do tej fundacji : http://www.keshefoundation.org/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=2983&sid=93c360499a7a8d25f5fedd245b82d23d

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie 🙂 ❤

  21. Hallo
    List 16, 2012 @ 11:00:13

    TWORZYMY HISTORIE – to informacja dla Wszystkich.
    Historie ale Nową Historię – jeszcze nie opowiedzianą.
    To cudowne czasy,że możemy byc swiadkami tak ważnych zmian zachodzących i na Ziemi i we Wszechświecie. A wszystko dzieje sie tak szybko, niemalże na naszych oczach – czy to nie jest cudne?
    Tak – mamy za co Bogu dziekowac…..jesteśmy Tu i Teraz.
    Jeszcze nie zdajemy sobie sprawy jak ma wyglądac Nowa Ziemia, Nowe Życie – zaufajmy Bogu, Porządkowi Niebieskiemu – wszystko jest idealne i każdy jest na swoim miejscu.
    I co nam zostaje ?
    – wskoczyc na FALĘ i płynac na Spokojne Morze – poddac sie nurtowi i ZAUFAC – i wszystko jest OK.
    Życzę Wam i Sobie – boskiego sterowania i gładkich FAL .
    Ja wybieram tą z UŚMIECHEM – ha ha – 🙂 🙂 🙂
    a WY?

    • kimba70
      List 16, 2012 @ 20:01:24

      Piękne , ponieść się tak daleko jak tylko się da. Inny świat , inne życie Boskie życie.

  22. bel
    List 16, 2012 @ 08:24:27

    Cześć! Naukowcy udowadniają, że Ziemia rośnie. http://wolnemedia.net/nauka/teoria-rozszerzajacej-sie-ziemi/ Może za jakiś czas powiedzą, że żyje? Było by fajnie gdyby dzieci się uczyły o tym w szkole. Pozdrawiam serdecznie!

    • Sabrina
      List 17, 2012 @ 00:08:10

      To, że Ziemia żyje, tego nie muszą mówić. 🙂 Wystarczy zaobserwować przyrodę :-). Żeby rodzić musi żyć 😉

  23. Gabriel
    List 16, 2012 @ 07:26:16

    Witam!
    W tych chaotycznych chwilach,jakie nastąpią,po ukazaniu przekłamań Rzeczywistości, którymi karmiona była Istota L.,postarajmy się patrzeć i myśleć Sercem. I zastosujmy się do nauczań Nauczyciela Jezusa – przebaczcie nieprzyjaciołom swoim.
    JESTEŚ STWORZONY z MIŁOŚCI w MIŁOŚCI i dla MIŁOŚCI.
    pozdrawiam – M’

    • Renata
      List 16, 2012 @ 15:55:21

      To łatwe przebaczyć kabalistom!Wystarczy ZROZUMIEĆ, że dusze te zgodziły się odgrywać role tych złych.W naszym wymiarze dualności doświadczamy aspektów pozytywnych kiedy na przeciwnym biegunie leży jego aspekt negatywny.Odczuwamy dzisiejsza temperaturę na dworze jako zimno, dzięki temu że wiemy co to ciepło. Może to kontrowersyjne co napiszę, ale kabaliści są w pewnym sensie bohaterami, bo pozwalają innym duszom doświadczyć dobrej strony ich mocy!Kochajmy i podziwiajmy wszystkie wspaniałe dusze w tej iluminacji!

      • zdzich
        List 16, 2012 @ 19:33:51

        Reniu, 🙂 dziękuje za te słowa lepiej bym nie potrafił napisać 🙂

      • Gość
        List 16, 2012 @ 19:37:08

        Powiem inaczej, to co czlowiekowi sie prztrafia wczesniej jego dusza to zaakceptowala. Drugi aspekt, kolega/brat ktory przjal role odegrac role ciemnego to tylko po to by inny czlowiek mial punkt oniesienia,

      • freeheart
        List 16, 2012 @ 20:07:50

        No i często to istoty światła na wysokim poziomie zdecydowały się odegrać rolę czarnych charakterów. Nasi „wrogowie” i „kaci”. Ci, którzy nas najbardziej „skrzywdzili”, to tak naprawdę nasi najlepsi przyjaciele. Zanim tu przyszliśmy, umówiliśmy się z tymi ukochanymi Duszami-przyjaciółkami, żeby odegrały takie role dla nas. I jak ich nie kochać?

        • Elżbieta
          List 16, 2012 @ 20:53:18

          Zgadzam sie, mogę dodać jeszcze do tego. Gdy rozpoznamy to , unieważnijmy tę zawartą kiedyś umowę, na poziomie Duszy. Wtedy , uwolnimy Ich z odgrywania przyjętej roli.
          z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

      • Hallo
        List 16, 2012 @ 20:25:09

        Oczywiście Renatko – tak jest.
        „Czarne charaktery” na płaszczyznie fizycznej Ziemi BYWAJĄ też /i też niekoniecznie/ Wysokimi Świadomościami i z wielkiej Miłości podjęli sie takiej misji robienia za Negatyw.
        Robią to dla siebie aby doświadczyc lub tez sa tu dla kogoś.
        Nie nam krytykować czy oceniac – bo nie znamy niczyjego programu.
        Możemy wspólczuc,wybaczyć i wysłać IM swoją Miłość i Miłość Ojca.
        Idżmy swoja Droga a swoim Życiem dawajmy dowód boskości.
        Wszystko co dzieje się na Ziemi jest w Najwyższym Boskim Porządku – za zgodą Boga – przeciez nie ma innego wyjścia.
        Wprowadzajmy TERAZ jak najwięcej Radości i Światłości – Ziemia jest Klejnotem Wszechświata.
        pozdrawiam z uśmiechem 🙂 🙂 🙂 – to cudna Energia
        H.

      • Hallo
        List 16, 2012 @ 20:32:00

        PS.
        Darczyńcy – należy sie podziekowanie i wdzięczność.
        Darczyńca – przyniósł ci naukę – podziekuj.
        Darczyńca – przeważnie robi za „czarny charakter”
        Przewaznie boli – taka jest cena nauki na Ziemi.
        Przeważnie – nienawidzimy naszego Darczyńcy – bo nie ROZUMIEMY.
        pozdrawiam H – ❤

        • Tirja
          List 16, 2012 @ 20:44:32

          Smakowałam bycia katem, smakowałam bycia ofiarą – czarny charakter i męczennik to przereklamowane role. Zrozumiałam i podążam inną drogą – tak Jest i Będzie w moim istnieniu 🙂

      • zdzich
        List 16, 2012 @ 20:34:42

        Kochani my to wszystko czujemy, słowa nie zawsze dokładnie opiszą 🙂

      • Karol97
        List 17, 2012 @ 11:02:33

        Tylko dlaczego musimy znosić tych oprawców skoro mi akurat nie potrzeba pokazywać cierpienia zebym wiedział jak wyglada radość? Pomagam innym bo to dla mnie normalne jak oddychanie i nikt mnie do tego nie musi zachęcać tworzeniem cierpienia. a skoro mi tego nie potrzeba to dlaczego dalej ci ludzie tu są na ziemi? Przecież nie są potrzebni i mieli być odsunięci od władzy? Nie rozumiem tego. zreszta czemu pisać, że oni maja dużo światła skoro nazywamy ich ciemnymi? Jak światło moż emiec ktoś kto specjalnie krzywdzi innych? Skoro my wszyscy staramy sie utrzymywać wysokie wibracje i upominamy innych gdy sa pełni negatywnych uczuc albo pomagamy bo maja doła psychicznego to jak niskie wibracje musza miec tamci skoro umyślnie krzywdzą tyle ludzi i wcale nie chcą sie zmienić i odejsc od władzy i rozdac darmowe technologie oraz pieniadze chociaż przedstawiciele Federacji dawali im okazje i pytali sie ich? wedlug mnie to zwyczajnie niskie dusze wibrujace tylko niskimi popedami – pogonia za dobrami materialnymi, slawa, żądzami depczącymi w drodze po to innych i nie powinniśmi im dawać prawa ani zezwolenia na takie na swykorzystywanie bo inaczej dobrowolnie nigdy nie odejda od koryta. Ja mówię im definitywnie stop – idźcie sobie gdzie indziej, uczcie cierpienia siebie wzajemnie skoro tak to lubicie, bo ja chce świata bez wojen, chorób, wyzysku, kontroli i wyścigu szczurów, a skoro nie chcą się zmienić to ja też nie bede akceptował ich działań. Mam wolna wolę i chce zyć w swiecie miłości i dobroci które staram sie czynic codziennie. A skoro oni wolą wojny i ucisk to niech sobie zamieszkaja na innej planecie gdzie beda tylko tacy jak oni i sobi emoga hasać do woli 😉 Nam niech zostawia kochaną Ziemię, juz i tak ją dosyć zapaskudzili, szkodniki jedne.

    • kimba70
      List 16, 2012 @ 19:49:50

      Tak , tak trzeba teraz patrzeć i myśleć. Energie nasilają sie z dnia na dzień. Najlepiej jak kto potrafi zostać w swoim sercu. Każda metoda i sposób dobry. Epoka serca.

  24. miświatło
    List 16, 2012 @ 06:41:26

    Wielka czystość 🙂 Miłości oczywiście .<3
    Całusy z krainy miodku – bez dziegciu 🙂 🙂 🙂

  25. gracezab@yahoo.com
    List 16, 2012 @ 03:36:21

    Dzieki Haniu za te linki ale cale mnostwo jest jeszcze niedowiarkow lub asekurantow.
    Sent via BlackBerry from T-Mobile

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
