11 listopada 2012: medytacja, modlitwa i wizualizacja Pięknego Nowego Świata

.
Medytacja globalna:

11.11.2012 o godzinie 10:00 – 11:00 czasu PST, czyli 19:00-20:00 dla obszaru Polski.  Druga sesja odbędzie się 12 godzin później, czyli 22:00-23:00 czasu PST, a dla obszaru Polski przypadnie to w dniu 12 listopada o godzinie 7:00-8:00.

Prosimy przyłączcie się do nas na jedną godzinę, kiedy to razem będziemy świętować narodziny Pięknego Nowego Świata – świata pokoju, dobrobytu i równości dla wszystkich i dla każdego – świata czystego powietrza, czystej wody i obfitych zasobów – świata, w którym różnice są honorowane i świętowane, i w którym jest rozpoznawana i szanowana jedność wszelkiego życia.

Czy medytujecie, modlicie się, czy też używacie techniki wizualizacji (a może wszystkich trzech!), czas nigdy nie był tak gorący jak teraz, gdy zbliżamy się do końca roku 2012 – czas by każde z nas mogło dopomóc w tej zdumiewającej transformacji.  Jeśli szukacie konkretnych sugestii co do sposobu uczestnictwa w tym przedsięwzięciu, mamy dla was jeden prosty pomysł:  spędźcie godzinę w stanie wdzięczności (za te rzeczy w waszym życiu, których źródłem nie jest czyjeś cierpienie), podziękujcie Wszechświatowi za to, że możecie być za nie wdzięczni i wyobraźcie sobie, że rozdajecie tę wdzięczność dla pożytku wszystkich, bez oczekiwania rewanżu czy zysku.  Nie jest istotne, czy źródłem tej wdzięczności jest wasz partner, wasze dzieci, wasze zdrowie, wasze bogactwo, czy coś tak prostego jak przyjemność, jakiej doznajecie jedząc lody czy pijąc zimne piwo.  Istotne jest to uczucie wdzięczności, stan wdzięczności i wysłanie tej wdzięczności w świat.

Przykładowe pory tego wydarzenia w innych miejscach na świecie to 10 rano w Kalifornii, 20 w Izraelu, 19 w Hiszpanii. Aby znaleźć porę medytacji w swojej strefie czasowej, proszę posłużcie się tym linkiem:
http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=November+11th+Meditation%2C+Prayer+and+Visualization+Event&iso=20121111T10&p1=137&ah=1

albo użyjcie ‚konwertera stref czasowych’ z linku:
http://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html

Pamiętajcie, że odbędzie się również druga sesja tej medytacji o godzinie 22-23 PDT (dla Polski 12 listopada o 7-8 rano).

Jeśli czujecie rezonans z tym wydarzeniem, prosimy zaproście również swoich przyjaciół, podzielcie się z nimi tą informacją. Im więcej z nas uczestniczy w tym wydarzeniu (oraz innych wydarzeniach tego rodzaju), tym szybciej zamanifestujemy wspólnie świat naszych marzeń.

Możecie dzielić się z nami waszymi pozytywnymi myślami, doświadczeniami i pomysłami (przed i po tym wydarzeniu) na Facebooku na grupie The Beautiful New World {Piękny Nowy Świat}(http://www.facebook.com/groups/thebeautifulnewworld)

Inne wydarzenia w dniu 11 listopada:

„11:11 – przyłącz się do nas w Fali Jedności” to medytacja obiegająca Ziemię w ciągu 24 godzin, która rozpoczyna się o 11:11 waszego lokalnego czasu: http://www.facebook.com/events/474294412594116/

„Globalna Medytacyjna Fala Pokoju” to również medytacja obiegająca Ziemię, która rozpoczyna się o 18:00 waszego lokalnego czasu:
https://www.facebook.com/events/323259154438146/

„Jeden Dzień” – globalne wydarzenie synchronicznego oddechu, intencji, wyobraźni i modlitwy – jest to medytacja jednoczesna na całym świecie, która rozpoczyna się o 21:00 czasu GMT (dla Polski jest to godzina 22:00):
http://www.facebook.com/events/233223726756620/

link do całego tekstu: https://www.facebook.com/events/492820060748640/

Przetłumaczyła Wika

15 komentarzy (+add yours?)

  1. pucpucpcupcupcucpu
    List 11, 2012 @ 03:53:16

    Witam.jestem trochę nowy w temacie medytacji ale bardzo chciałbym zabrać udział w dzisiejszej globalnej medytacji 🙂 Jakie inne metody polecacie lub jak myślicie co mógłbym robić?

    Witaj drogi pucu, w ostatnich 4 przekazach, znajdziesz pewne wskazówki. Modl się, wizualizuj piękny, wolny od wojen świat i wyrażaj intencje dla Matki Gai i dla siebie. Serdecznie pozdrawiam ❤ Kr

  2. Hallo
    List 10, 2012 @ 15:31:17

    Wszyscy jesteśmy Iskierkami Boskimi rozrzuconymi po całym świecie, świecimy osobno i zarazem razem – ale kiedy połączymy nasze myśli o okreslonej godzinie to rozpalimy na Ziemi Ognisko z Iskierek – promieniujące blaskiem tysiąca intencji
    Nowej Ziemi i szacunku każdego Życia. W grupie siła, w grupie moc, w grupie potęga.
    Każdy z nas wniesie swoją wizję tj. poprzez modlitwę, obraz, uczucia, usmiech, spiew……,swiatło…..tęczę….wdzięczność……każdy na swój sposób, tak jak to rozumie.
    Niezapomnijmy pozdrowić nasze Rodziny z Innych Światów.
    pozdrawiam radosnie i z usmiechem 🙂 ❤ 🙂 ❤

    • Perła
      List 10, 2012 @ 18:19:16

      Małe płomyczki

      Jak świat długi i szeroki, małe płomyczki
      Zapalają się i łączą w większy płomień
      Lecąc nad Ziemią, widać coraz bardziej
      Że tworzą się całe armie światełek, bo

      To nasze istnienia, już świadome…

      Małe płomyczki, to my razem i osobno
      Pośród codziennych spraw, w ruchu
      Lub zatrzymaniu na chwilę, migające
      Wesoło, iskrzące się żarem dobrych serc

      Jakby chciały powiedzieć – Jesteśmy !
      Patrz, to my – ludzie otwarci na nowe
      Gotowi jak nigdy to przemian i odkryć,
      Spokojni w radości poznawania dnia

      Ile nas?, ile nas do zapału gotowych ?
      Ile płomyczków nie zgaśnie już nigdy
      Potem, gdy wichry zechcą je zdusić
      Zamiast podsycać, by rozpalały się

      W wielki, wspólny ogień…

      To dopiero świt, jeszcze szarówka przed
      Obudzeniem się dnia, który w noc nie
      Będzie się już zmieniał, tak inaczej i
      Po nowemu, w świetle swoim, twoim

      W świetle naszych serc otwartych…

      Małe płomyczki to początek, zawsze będą
      Się ujawniały i prosiły – weź mnie, rozpal
      Ten solidny ogień, a ogrzejesz się ty i inni
      Nakarmisz siebie, napoisz istnienie, tak !

      Bo milszego ciepła nie wynaleziono…

      5 września 2011 – Małe płomyczki niech świecą coraz jaśniej !
      http://www.ustanowieni.pl

  3. Ewa A.
    List 10, 2012 @ 14:33:01

    Też będę z Wami !

  4. Elżbieta
    List 10, 2012 @ 13:54:02

    Kochani, chciałabm się z Wami czymś podzielić.
    Po umieszczeniu swoich komentarzy na temat Wybaczania, powróciłam do szlifowania siebie. Ponownie przeszłam przez proces wybaczania metodą Hooponopono
    Proszę wybacz mi, przepraszam , kocham Cię , dziękuję , że mi to pokazałeś.
    Moja WJ poprowadziła mnie przez trzy płaszczyzny Wyższa Świadomość, Podświadomość, Świadomość. Efekt był niesamowity.
    Kolejno oglądałam , w jaki sposób Poczucie winy Mojej Duszy , przebywającej w międzyczasie – pomiędzy inkarnacjami, zapisywane było w Podświadomości, później w Pamięci komórkowej mego Ciała i powielane w kolejnych moich inkarnacjach .
    Później nastąpił Proces Wybaczania – czułam się Istotą , która ogląda filmy z przeszłości i Dziękuje , że jej to pokazano.
    Po prosu w TU i Teraz jestem Szczęśiwą , zdrową , bogatą osobą i oglądam tylko film, współczuję , kocham . Wiem jak to boli i mam już to za sobą.
    Wymazanie programów trzeciowymiarowych na wszystkich płaszczyznach mego Bytu i Bycie Wolnością, Miłością , Wdzięcznością , Bogactwem.
    Kocham Was
    z Miłością Elżbieta

  5. kasjopeja
    List 10, 2012 @ 13:28:52

    Ja będę z wami 🙂 oczywiści duchowo i mentalnie :).Pozdrawiam Wszystkich Świetliści i Cieplutko.

  6. miświatło
    List 10, 2012 @ 13:27:08

    Dzień dobry 🙂 🙂

    Komentowałem jakiś czas temu jako idea.b. Teraz wróciłem by z całego serca podziękować Wam Wszystkim. Przez ten portal otrzymałem promień, na który czekałem. Promień, który oświetlił moje ostatnie wątpliwości. Były niby nie szersze niż na atom, ale wciąż więziły mnie w miejscu.

    Ten blog emanuje cudowną aurą i z niego wyłonił się rozświetlający promień. Wysyłam Wam miliony kwiatków miłosnej, radosnej wdzięczności 🙂 🙂

    Z miłością i wdzięcznością 🙂 Dziękuję, dziękuję, dziękuję 🙂

    • zdzich
      List 10, 2012 @ 16:19:29

      Zniknąłeś z komentarzy, po krytyce Metatron, ja wtedy tez negatywnie się wypowiedziałem, ale to było potrzebna, poruszyło pokłady do uzdrowienia, przesunięcia w tamte czasy i wybaczenia ” im” i sobie, cieszę się że jesteś 🙂

    • freeheart
      List 10, 2012 @ 17:20:37

      Witam Cię z Twoimi idea-mi-światła.b
      Cieszę się razem z Tobą.
      🙂 ❤

      • miświatło
        List 10, 2012 @ 17:58:26

        Dziękuję Wam za ciepłe słowa 🙂 ❤ ❤ ❤

        Całusy, całusy dla Wszystkich. Dziś chodziłem po domu i dziękowałem Bogu we wszystkim, nawet Bogu w łóżku za cudowne miejsce do spania, w ubraniach, że nas odziewał, w dywanach, że tak miękko po nich można stąpać, podziękowałem wszystkim kwiatkom, ozdobom, obrazkom, książkom, płytom, garnkom, wszystkiemu w czym Bóg tak cierpliwie był i jest i pomagał, wszystkiemu co dodawało otuchy i dawało nadzieję. Podziękowałem i dziękuję mym Bliskim i Bogu w nich, za to że tak cierpliwie i z miłością mnie znosili, niosąc ku Bogu. Chodziłem i płakałem z wdzięczności i szczęścia.

        I dziękuję Wam, dziękuję bardzo i dziękuję Światu, w którym Bóg zawsze był, dziękuję Istotom Światła, dziękuję, dziękuję, dziękuję i tyle, bo znów płaczę i słabo widzęliterki

        Miś Światełko ❤ ❤ ❤

        • freeheart
          List 10, 2012 @ 18:08:02

          Czyli pięknie dziękujesz sobie samemu 😉 Jesteś mocno mięciutki. Jak Misiaczek-przytulasek. I ja Ci dziękuję, bo płaczę teraz razem z Tobą. ❤ Z radości-miłości-wdzięczności. ❤

        • Perła
          List 10, 2012 @ 18:10:02

          Miło, że wróciłeś, bo jakaś część mnie zauważyła, że Cię nie było, a teraz znowu cieszy się z Twojej OBECNOŚCI 🙂 Dzięki Światełko Mi(ś) 🙂

        • ramzes
          List 10, 2012 @ 18:10:29

          I to jest piękne i szczere …
          Tak trzymaj – pozdrawiam Cię Światłem

        • antla
          List 10, 2012 @ 22:04:59

          jej… jakie to przytulaśno-misiowe! ja tam, jakbym mogła,przytuliła was wszystkich (takie moje zboczenie od dziecka xD) zresztą, przytulałabym każdego na ulicy ale jeszcze będą krzywo na mnie patrzeć ;(

  7. Biały Mag
    List 10, 2012 @ 13:14:53

    Zapisałem sobie godz. medytacji, a czy uda mi się pomedytować to się dopiero przekonamy. 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
