MAM ponieważ JESTEM

.

.

Kochani, widzimy w was wiele oczekiwań dotyczących zbliżających się wyborów.  Prosimy pamiętajcie, aby korzystać z przewodnictwa swojej wewnętrznej świadomości i intuicji, a nie reagować na retorykę płatnych politycznych komunikatów.  Ponadto za sprawą swej świadomej intencji wybierzcie tych, którzy noszą w sobie najwięcej światła; zostaniecie ku nim pokierowani – ku tym kandydatom, których intencją jest służenie ludziom, a nie samym sobie. Zaufajcie swej intuicji, kochani, a zostaniecie poprowadzeni.

Dzisiaj chcielibyśmy z wami porozmawiać o zasobach i źródłach zaopatrzenia.  Wielka część waszego świata wciąż bardzo cierpi z powodu doświadczania braku i ograniczeń.  Te drogie istoty rezonują z poglądem, że ich bogactwa i dobra pochodzą z zewnątrz i zależne są od innych, co z kolei prowadzi do strachu, wątpliwości i cierpienia.  Brak jest manifestacją wiary w dualność i oddzielenie – oddzielenie od wszystkich i wszystkiego włącznie ze Źródłem (Bogiem).  Ten powszechny pogląd dotyka wszystkich i wciąż funkcjonuje jako kontrolująca siła w nieoświeconej świadomości.  Energia, która wspiera brak i ograniczenia jest nieustannie wzmacniana poprzez powszechne poglądy na temat dualności i oddzielenia.  Te poglądy są z kolei wzmacniane za sprawą wydarzeń na świecie, serwisów informacyjnych i politycznej retoryki.  Pozory braku są wszędzie i dlatego właśnie pragniemy dzisiaj o tym porozmawiać, gdyż jesteście duchowo przygotowani, aby wejrzeć głębiej w prawdę na temat obfitości.

Ponieważ jesteście manifestacją Źródła, w swej prawdziwej esencji jesteście samowystarczalni i samo-utrzymujący się dzięki swej Jaźni.  Widzicie, obfitość (kompletność, całkowitość) jest prawem, cechą Źródła, i dlatego jest już obecna w świadomości każdej żyjącej Duszy.  Powodem, dla którego tak wielu istotom brakuje nawet najbardziej niezbędnych rzeczy jest to, że człowiek jest twórcą, ale poprzez swą niewiedzę o tej prawdzie pozwolił innym rościć sobie prawo do bogactwa i władzy, a równocześnie zaakceptował brak jako swój własny los.

NIE ISTNIEJE PRAWO BRAKU, kochani.  Brak to przekonanie, to koncepcja uznawana za prawdziwą przez większość świata tylko z powodu niewiedzy wynikłej z niewystarczającego rozwoju.  Wszyscy ucieleśniają i w istocie SĄ Boską kompletnością Źródła.  Już czas oczyścić te stare poglądy i przestać patrzeć na zewnątrz siebie w poszukiwaniu wszystkiego, czego potrzebujecie.  Jest to ważny aspekt odzyskiwania waszej mocy.  Zacznijcie od świadomego wyrażenia swej intencji, by uwolnić i oczyścić jakiekolwiek koncepcje, które jeszcze możecie posiadać na temat braku i ograniczeń, szczególnie te dotyczące pieniędzy.  Wyraźcie również swoją intencję, aby uwolnić energię jakichkolwiek przysiąg, złożonych w innych wcieleniach, zwłaszcza przysięgi ubóstwa, gdyż przysięgi złożone z czystą intencją zawierają potężną energię.

Zacznijcie od uwolnienia – uzyskania przepływu i równocześnie uświadomienia sobie, że z powodu Jedności wszystko może przepływać tylko od was ku wam samym, z jednej ręki do drugiej, że się tak wyrazimy.  Możecie myśleć czy mówić:  „Nie mam nic, co mogłoby przepłynąć”.  A my mówimy wam, że samo to stwierdzenie zapewni wam jedno: że dokładnie nic nie zamanifestujecie. Pamiętajcie, jesteście twórcami, a wasze słowa i myśli niosą potężną energię stwarzania. Każdy ma coś, za pomocą czego ten przepływ może się rozpocząć – ubrania, czas, pomysły, talenty, czy nawet parę centów. Ważne jest, by nie spodziewać się i nie szukać zwrotu czy zysku, gdyż byłoby to poszukiwanie swych dóbr na zewnątrz. Podstawową sprawą jest zrozumienie, że kiedy dajecie, nie dajecie z osobistych, ograniczonych zasobów, ale że uwalniacie je z nieskończonego Źródła – im więcej zeń wypływa, tym więcej może wpłynąć.  Dzięki tej świadomości i działaniom może się rozpocząć przepływ obfitości.

Ponieważ wszystko co widzimy, słyszymy, smakujemy, dotykamy i wąchamy jest trójwymiarowym poczuciem duchowej rzeczywistości, zrozumcie, że wszelkie interesy i relacje pomiędzy ludźmi są w istocie przepływem miłości (usług lub produktów) i wdzięczności (wymiany lub zapłaty).

Wielu ludzi w swej niewiedzy zablokowało swą energię obfitości poprzez to, że utrzymują poglądy dotyczące sposobów, w jakie musi się przejawiać obfitość finansowa – wierzą oni, że może ona pochodzić wyłącznie z inwestycji, od rodziców, z zatrudnienia, sprzedaży etc.  Boska Świadomość nie ma ograniczeń i może się rozwijać w sposoby, o jakich nikt dotąd nie pomyślał, że są możliwe.  To, co zwykle było waszym źródłem dochodów, może się całkowicie zmienić…i zezwólcie, żeby tak się stało, bo inaczej utworzycie blokadę.  Nowy system finansowy jest przygotowywany dla wszystkich, ale nie oznacza to, że macie siedzieć i nic nie robić, gdyż jest to po raz kolejny poszukiwanie waszego dobra poza wami. Wszyscy, którzy szczerze szukają duchowej świadomości, muszą przebudzić się ku głębszej prawdzie na temat obfitości, albo dalej będą żyć stwarzając braki i ograniczenia.

Dostatek i zasoby to nie tylko sprawa finansowa. Kiedy uświadamiacie sobie, że wszystko, co potrzebne, jest uosobione w esencji „JAM JEST KTÓRE JEST”, umysł interpretuje tę świadomość w warunkach zewnętrznych jako… jako to, co reprezentuje całość i kompletność dla mnie – a co może nie być przejawem kompletności dla mojego sąsiada.  Umysł manifestuje doświadczenia zewnętrzne zarówno w sposób powszechny jak i indywidualny z poziomu świadomości – ogólnej świadomości świata oraz świadomości indywidualnej.  Świadomość wypełniona przekonaniami o dualności i oddzieleniu manifestuje się jako doświadczenia dualności i oddzielenia.  Uświadomienie sobie tego jest duchową ewolucją.

Wasza prawdziwa esencja jest kompletna – samo-utrzymująca się i samowystarczalna.  Zainicjujcie nawyk tworzenia przepływu wdzięczności za to, co macie, w dokładnie każdej chwili i w świadomości „MAM ponieważ JESTEM”.  Spójrzcie na świat wokół was – spójrzcie na drzewa i wyślijcie im wdzięczność za ich piękno i ich służbę.  Spójrzcie na swe zwierzęta i poczujcie wdzięczność za ich towarzystwo, miłość i niewinną ufność i wierność.  Prześlijcie strumień wdzięczności swym przyjaciołom, rodzinom i nawet „wrogom” za ich miłość, doświadczenia, jakie dzięki nim uzyskaliście i nawet trudne lekcje, jakimi was oni obdarzyli.  Zamiast mówić „Nie mam”, powiedzcie „Dziękuję” – za wszystko czego doświadczacie i naprawdę miejcie to na myśli, gdyż nic nie jest przypadkowe i wszystko może być krokiem w waszym rozwoju, o ile tak zdecydujecie.

Jako przejawy Źródła byliście stwórcami, ale o tym nie wiedzieliście i w ten sposób w swej ignorancji stworzyliście świat wypełniony brakiem i ograniczeniami.  Teraz jesteście gotowi by się przebudzić i zaczynacie sobie uświadamiać, kim naprawdę jesteście.  Za każdym razem, gdy mówicie „Nie mam”, w doskonały sposób to stwarzacie, a więc stańcie się „odźwiernymi u drzwi waszego umysłu”, nie wpuszczającymi doń żadnych nieuważnych słów czy myśli.

Dwoma największymi źródłami przyspieszenia dla ludzkości w tym potężnym czasie przemian i ewolucji jest wyjście poza światowe przekonania dotyczące relacji i pieniędzy.  Nie znaczy to, że nie macie używać zdrowego rozsądku w sprawach waszych wyborów związanych z zatrudnieniem, interesami czy też uzyskiwaniem tego, czego potrzebujecie – oznacza to po prostu, że robicie to, co macie robić, z wyższego poziomu zrozumienia; oznacza to życie ze świadomością, że jesteście kompletni sami w sobie.

Jesteście już gotowi, kochani, jesteście gotowi.

Jesteśmy Grupą Arkturian.

Przekazała Marilyn Raffaele, 4 listopada 2012
http://www.onenessofall.com/newest.html

Przetłumaczyła wika

61 Komentarzy (+add yours?)

  1. majka
    List 09, 2012 @ 10:53:01

    Ta przekazana prawda zwala z nóg. Całe życie chyba jest tu po to aby ją wprowadzać w życie. Jestem w drodze ale wierzę że to jest droga do spełnienia i wolności.
    Majka

  2. basik
    List 09, 2012 @ 00:00:25

  3. Sabrina
    List 08, 2012 @ 23:42:37

    Kochani,
    mam pytanie do osób pobierających impulsy. Te pytanie już zadawałam na blogu poświęconym Impulsom.
    Od kiedy pobieram impulsy, to pojawiły u mnie pod stopami wibracje przypominający strumień energii idący do Ziemi. Pojawiają się one codziennie, i bardzo często w ciągu doby.
    Czy ktoś ma coś podobnego? I co to jest? Może ktoś wie?
    Buziaki 🙂

  4. elzbieta
    List 08, 2012 @ 22:24:39

    Witam Wszystkich Krystalowiczów!
    Niech nadal te Krystalowe przekazy są dla nas drogowskazem, na drodze ku Nowej Ziemi. Generujemy piękne Światło wokół, kiedy płyniemy razem w Miłości Potoku. Jesteśmy wszyscy Jednością i spotykamy się tu z Radością! Tworzymy przepiękne obrazy przyszłości z odpowiedzialnością w rytm Odwiecznej Boskiej Obecności !
    Więc płyńmy w tej Transformacji łodzi. Spotkamy się w Wieczności pełni uczuć błogości, miłości, radości … !
    Wielkie dzięki za ten i inne przekazy !!! Dużo Światła Miłości dla Wszystkich !!!

  5. iwona
    List 08, 2012 @ 21:57:11

    Wszyscy jestescie WSPANIALI wspanialoscia proporcjonalna do wspanialosci Arkturian

  6. Perła
    List 08, 2012 @ 21:36:05

    W moim życiu TAK TO DZIAŁA! Działa tak jak Arkturianie mówią.
    Polecam też przeczytać sobie ksiązkę „Niewidzialne zasoby” Joela Goldsmitha
    http://www.biblioteka-nz.pl/?15,niewidzialne-zasoby
    a także proszę obejrzyjcie sobie wykład „Dieta alleluja” prowadzony z lekkością, radością i pogodą ducha przez dziennikarkę Katarzynę Lewkowicz
    http://blog.siegnijpozdrowie.org/2012/03/nagranie-wykadu-dieta-alleluja.html
    Często jest tak, że dopiero, kiedy człowiek staje pod ścianą, to zaczyna coś ze sobą robić i o dziwo mu się udaje … jednak dlaczego czekać do czasu aż się „ma nóż na gardle”? Przecież możemy śmiało iść do celu w kierunku naszych pragnień i marzeń, budować w sobie energię tego czego pragniemy, a potem zdarza się „cud”, ponieważ to marzenie się realizuje, ot tak po prostu, bo dlaczego nie?
    :-)************************************

    • ramzes
      List 08, 2012 @ 22:29:48

      „Zasoby są duchem i znajdują się w twoim wnętrzu. Nigdy nie są widzialne i nigdy nie staną się widzialne. Są niewidzialne dla ludzkiego oka; są niewyczuwalne dla zmysłu dotyku; są nie do usłyszenia i nie do skosztowania.”

      Perło to cytat z linku, który podałaś :)))
      Świetnie to czujesz – myślę wręcz, że lepiej nawet niż autor tej „publikacji”
      Arkturianie zawsze niezawodnie wskazują nam drogę …
      Czy więc te zasoby naprawdę są nie do usłyszenia i nie do skosztowania ? :)))
      Zaufaj swoim uczuciom …

      • Perła
        List 09, 2012 @ 17:52:05

        Hej Ramzes, to, co zacytowałeś, to tylko malutki fragment całej książki, która ponad 170 str. 🙂
        a ciąg dalszy cytatu brzmi:
        „To, co obserwujesz w świecie zewnętrznym, to jedynie formy, jakie owe zasoby przyjmują w postaci pieniędzy, jedzenia, ubrania, mieszkania, środków transportu, kapitału obrotowego, itp.”
        czyli jednak można dotknąć, posmakować, zobaczyć, usłyszeć, poczuć 🙂

  7. NiebieskoCzerwony
    List 08, 2012 @ 21:32:21

    Błogość ..

  8. amfereon
    List 08, 2012 @ 21:26:55

    […]

    Drogi amfereonie, ten link co podałeś jest w jęz hiszpańskim. Ten przekaz jest kontrowersyjny i inni mistrzowie i AA Michał nie zgadzają się z jego treścią. ❤ kr

  9. Promyk
    List 08, 2012 @ 21:10:21

    Na krawędzi nocy i dnia, nim ucichnie cały zgiełk

    tyle bardzo ważnych spraw, znów rozpłynie się we mgle.

    Na krawędzi nocy i dnia, proszę nie mów kim jest kto

    pośród wyobrażeń, zjaw pragnę ciepła twoich rąk.

    To nic, że noc się dłuży i skraca dzień

    to się odwróci, spróbuj więc

    odnaleźć pierwszych rozmów sens

    naszej mizernej prawdy strzęp

    tak, jakby nie posiwiał nikt

    jakby nikt nie uronił łzy

    i tylko jednej kropli krwi od kolca róży, jakby nikt.

    Na krawędzi nocy i dnia, zatrzymajmy się o krok

    tam światełko miga patrz, przez latarni zbite szkło.

    Na krawędzi nocy i dnia, więcej wiesz, choć widzisz mniej

    milczysz, choć pewność masz

    lepiej milcz, lecz nie mów nie.

    To nic, że noc się właśnie mija z dniem

    nie wszystko zgaśnie, spróbuj więc

    odnaleźć tamtych rozmów sens

    naszej mizernej prawdy strzęp

    tak, jakby nie posiwiał nikt

    jakby nikt nie uronił łzy

    i tylko jednej kropli krwi od kolca róży, jakby nikt.

    Na krawędzi nocy i dnia, niech przywyknie słuch i wzrok

    by nas nie poraził brzask, nie ogłuszył dzwonów głos.

    Na krawędzi nocy i dnia, już wyraźny słychać rytm

    jeszcze w cieniu twoja twarz, jeszcze chwila, będzie świt.

  10. Hop
    List 08, 2012 @ 20:16:13

    Dziękuje wam moje promyczki za to ze jesteście. Świetny przekaz jak każdy na tym blogu 🙂

  11. Indygo
    List 08, 2012 @ 18:54:56

    Mam pytanie do was moi kochani,czy ktoś ma warunki,by przyjąć pod swój dach dwa piękne kocurki/rodzeństwo/.Oba są pasiakami,jeden rudy a drugi szary.Parę tygodni temu zostały podrzucone pod mój dom.Mają około 5 do 6 miesięcy.Znalazłam dla nich dom ,niestety warunki się zmieniły i koty szukają nowego domu.Sama mam 3 koty znajdy i psa ze schroniska.Oddam z kuwetą i legowiskiem a nawet dowiozę do domu jeśli ktoś mieszka w południowo-zachodniej części Polski/od Katowic do Zgorzelca/.
    Pozdrawiam z wielką miłością.

  12. kimba70
    List 08, 2012 @ 17:35:35

    Cześć słoneczka wzieło mnie przed południem, delektuje sie cały czas. W pauzie miłości tak sie rozgadałem iż z dwiema iskierkami przeszliśmy na siostro i bracie. Wierzyli czy nie ziarnko zasiałem, no to już szóstka. Mocno jest kochani uciekam.
    Może przedbiegi. Lada moment 2.

    • wika55maitri
      List 08, 2012 @ 17:43:30

      ‚To już szóstka”, „lada moment 2”, „a imię jego 40 i 4″…mówiłam, Sławuś, poetą zostaniesz jak nic! 😀 w dodatku wysoce metafizycznym…(nawet księgowi nie zrozumieją tego rachunku…;) Buziaki, bracie! 😀 dla ‚iskierek’ również 🙂

    • kimba70
      List 08, 2012 @ 17:45:55

      Muszę odpocząć.Kocham wszystkich, kocham każdego nie wybieram którego, z miłości żyję w miłości jestem rozdam każdemu kto tylko zechce. Kręci mi sie w głowie wybaczcie.

  13. Elżbieta
    List 08, 2012 @ 17:09:43

    No i poddziało się , Moja WJ , dała mi wyraźnie znać , aby zamieścić uzupełnienie do tego co napisałam.

    Proszę Wybacz mi, że czułam się biedna
    Przepraszam
    Kocham Cię ,
    Dziękuję że mi to pokazałeś.
    Wypowiadaj skupiając się na swym sercu.

    I mamy gotowca . Zaakceptowanie , chęć zmiany, wdzięczność, i rozpoznanie , które pojawia się zawsze mentalnie, gdy już jesteśmy gotowi do rozpuszczenia w Świetle Miłości. Uczucie , które wypłynie z naszego Serca jest tak potężne , że rozpuszcza wszystko co rozpoznaliśmy.
    z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • alleksa
      List 08, 2012 @ 20:35:13

      To jest piękne, dziękuję ❤

    • Elżbieta
      List 08, 2012 @ 21:33:37

      No i znów , rozkaz mojej WJ.

      Jestem Bogata
      Kocham CIĘ
      Dziękuję , że pokazujesz mi TO

      Wszystkim Wielkiego Bogactwa DUSZY , Materi
      Kocham Was
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

  14. Elżbieta
    List 08, 2012 @ 16:22:30

    Kochani , dodam coś od siebie.
    Wybacz mi proszę , że czułam sie biedna
    Przepraszam , Kocham Cię , dziekuje

    Wybacz mi Proszę , że czułam sie oddzielona ,
    Przepraszam , Kocham Się , dziekuje

    Wybacz mi proszę , że bałam sie bogactwa
    Przepraszam
    Kocham Cię dziekuje

    Wybacz mi proszę , że byłam taka skromna
    Przepraszam ,
    Kocham Cię dziekuje

    Wybacz mi proszę , że skrywałam Twoją Doskonałość
    Przepraszam , Kocham Cie
    Dziekuję

    Wybacz mi proszę , że bałam sie mojej Mądrości
    Przepraszam , Kocham Cię
    Dziękuję.

    Mój Rozum , po jakimś czasie , zrozumiał , że Jam Jest , którym Jestem w Sercu, w Duszy, wokół mnie, w Ludziach pojawiających sie w moim życiu, jest silne, stanowcze, Rozpoczęłam ściąganie płaszczyków , które nałożyłam , pod jego wpływem na Swoje Światło.
    z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • Sabrina
      List 08, 2012 @ 18:31:48

      Piękne, Elżbietko, to co napisałaś 🙂 😉

    • Perła
      List 08, 2012 @ 21:16:47

      Modlitwa 🙂

      Jam Jest Życiem, Miłością, Harmonią i Pokojem.
      Jam Jest Kochającym Szczęściem i Radością Życia.
      Jam Jest Pełnią Łaski i wszelkiej Obfitości.
      Jam Jest Jednością, Równością, Braterstwem, Sprawiedliwością i Wolnością.
      Jam Jest Dobrem.
      Jam Jest Uśmiechem Dziecka, Czystością i Niewinnością.
      Jam Jest głęboką, nieruchomą Ciszą, świętym Spokojem Serca.
      Jam Jest Kochającą Obecnością.
      Jam Jest Światłem, Ogniem, Wodą, Ziemią i Powietrzem.
      Jam Jest Wiatrem, Burzą i Tęczą kolorową.
      Jam Jest Boskim Tchnieniem Tańczącej Natury.
      Jam Jest ciepłym Promieniem Słońca.
      Jam Jest Ukojeniem, Błogością i delikatnym Szeptem Duszy.
      Jam Jest …

      Chwała, chwała, chwała,
      cześć i uwielbienie
      Ukochanemu Duchowi,
      Bogu Ojcu – Matce,
      w Sercu każdego Stworzenia.
      Chwała, cześć i uwielbienie …

      Chwała…

      Cześć…

      Uwielbienie…

      Chrystus, Chrystus Jezus, Jezus Chrystus
      Syn Boga, Zbawiciel,
      Ja Jestem Drogą, Prawdą i Życiem …

      Wdzięczność…

      Dziękuję za Miłość, Moc, Uzdrowienie,
      za Potęgę, Wiarę, Nadzieję i Ufność.
      Dziękuję za Zdrowie, Zwinność i Lekkość,
      za Motylich trzepot skrzydeł …
      za Jasność Słońca o wschodzie, Śpiew Ptaków,
      Brzęczenie Pszczół w kielichach kwiatów,
      za letni Deszcz i Ciszę wieczorną.
      Dziękuję za Urodzaj Pól, Lasów i Łąk,
      za Obfitość Sadów i Ogrodów,
      Dziękuję za Raj – Matkę Ziemię – Gaj.

      Dziękuję za Ludzi, za ich Serca Dar,
      Serdeczność, Życzliwość, Zrozumienie,
      Współodczuwanie, Obdarowywanie,
      Bezinteresowność, Pracę i Uczciwość.
      Dziękuję za Boską Obecność Twą,
      za Prawdę, Prawo, Porządek i Sprawiedliwość,
      za Wolę Boską, Mądrość, Cierpliwość,
      Miłosierdzie i Łaskę.
      Dziękuję.

      Ja Jestem…

      JA JESTEM w Tobie, a Ty Jesteś we MNIE.

      JA JESTEM…

      Chwała, Chwała! Cześć i Uwielbienie!

      KOCHAM CIĘ!

      Kocham….

    • Ewa A.
      List 08, 2012 @ 22:55:43

      Elżbietko ! – dziękuję 🙂

    • lalibela
      List 09, 2012 @ 12:07:16

      Dziękuję. 😀

    • Wioletta Grigorijew
      List 10, 2012 @ 21:48:01

      ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 😀

  15. Ela
    List 08, 2012 @ 16:06:50

    Kochani,
    Powracajac do sily mysli, taka oto historyjka. Od malego dziecka wmawiala mi moja babcia , ze jak cos zgubie to musze prosic sw. Antoniego o pomoc i juz sie ta sprawa niezajmowac tylko spokojnie czekac kiedy rzecz zgubiona sie znajdzie. Dziecko, jak to dziecko wierzy w to co dorosli mu mowia i to bezgranicznie, nie maja watpliwosci. Nie zadaja pytan i biora za pewnik jak to , ze buziak w bolace kolanko likwiduje bol po upadku. Wracajac wiec do mojego swietego, cale zycie mialam wiec z nim taki uklad , ze ja gubie , to on szuka. Jako dorosla osoba dziwilam sie, ze wsrod moich znajomych nikt nigdy o tym nie slyszal. Ja natomiast zawsze wszystko znajdowalam, nawet po tygodniu. Ostatnio , przed jednym sklepem na chodniku( a szlam do spozywczego 1000m dalej ) zgubilam koncowke z USB sticka(pedrive).Bawilam sie nim, bo mialam go przypietego przy kluczach.On zostal mi w rece z kluczami,a koncowka upadla. Co prawda koncowka byla czerwona, ale bardzo mala i upadla pomiedzy kostke brukowa i nijak nie moglam jej znalezc. Po 10 minutach szukania, nisko pochylona nad ziemia, gdzie wzbudzilam po woli powszechne zainteresowanie, dalam sobie spokoj. Nie dawalo mi to jednak spokoju , bo slyszalam jak koncowka upadala uderzajac o kostke wydala taki cichy dzwiek i mialam wrazenie , ze upadla prawie pod same moje nogi , a tu chodze w kolko i nic. Po tym oczywiscie mowie do siebie teraz koniec ,a do sw. Antoniego: ” Prosze, jak bede tedy wracac to, naprowadz mnie prosto na te koncowke, tak zebym prawie na nia nadepnela, bo inaczej jej nie znajde , a juz nie chce sie dziwnie w kolko rozgladac.: No i poszlam. Zrobilam zakupy, podchodze do kasy, klade wszystko na ladzie, wyjmuje portmonetke z torebki , otwieram zeby zaplacic i nagle slysze jak upada mi cos pod nogi, ten sam dzwiek co przedtem na ulicy i co? moja koncowka. Ot co. Dzieki sw, Antoni. Nie wolno zapomniec podziekowac, bo inaczej czar pryska. Nigdy mnie jeszcze nie zawiodl. A histori z nim przezylam juz wiele.

    Moze i ta komus pomoze podniesc swoja wiare, lub zbudowac na nowo. Byle niedopuszczac ani kszty zwatpienia, jak sie juz jemu powierzy sprawe.

    Buziaczki,

    Ela

    • Hallo
      List 08, 2012 @ 16:54:43

      Tak to prawda trzeba miec tylko czystą intencję, nie zabrudzoną żadną wątpliwoscią, nie zachwianą wiarę i wiem,że to najtrudniejsza sprawa. Podczas medytacji, wizualizacji, świadomego myslenia wszystko jest ok ale póżniej niestety zaczynamy wątpić i…… psujemy naszą pracę.
      Podobnie jak Ela mam recepte m.in,na poparzenia / E.Monahan/ i działa.Podam ja -moze ktoś tez skorzysta:
      ” Poprzez cudowną Potęge mojej Nadświadomości i wyższośc mojego „Wyzszego Ja” – rozkazuje aby wszystkie poparzone komórki ……../wymienic części ciała/ zostały natychmiast uzdrowione lub zastąpione całkiem nowymi. Moje ciało porzuca wszystkie objawy zniszczenia” – 3 razy.
      Działa też w innych wypadkach.
      Kiedys po poparzeniu/lekkim/ nie odmówiłam – przez tydzień czułam pieczenie.
      Ale musi to byc wiara „ślepa”, bez myslenia logicznego, ze 100% pewnością – i dzieją się cuda.
      Jeżeli komus pomagłam to cieszę się – lubie się dzielić i jestem wdzięczna za przeczytanie i posłuchanie.
      H.

    • Sabrina
      List 08, 2012 @ 18:37:13

      Kochana Eluniu,
      u mnie w rodzinie też bardzo wierzą, że św. Antoni od rzeczy zagubionych, czyni cuda i te rzeczy znachodzi. I uwierz mi, ale naprawdę te cuda się wydarzają, gdy ktoś coś zgubi, albo… mu coś ukradną, to też się znachodzi :-). Poważnie! 🙂

    • Julita B.
      List 08, 2012 @ 19:28:35

      Kochana Elu,ja także pokochałam Św.Antoniego za sprawą babci.Niezawodność,skuteczność,serdeczność,bezinteresowna chęć niesienia pomocy- oto niektóre z jego cech. Uwielbiam go.Zawsze do prośby dołączam podziękowanie-zawsze! Bo już prosząc wiem,że znajdzie.To jest ta wiedza a priori:-)) Chciałabym kiedyś,kiedy już urosnę i się opierzę w wyższych wymiarach być taka pomocna dla ludzi,jak Św. Antoni:-)))
      A drugi też 100% skuteczny sposób zaczerpnęłam z książek Bruce,a Moen,a: jak czegoś szukam(np.kluczy) to skupiam się na słowach(!) „potrzebuję teraz znaleźć klucze!”ZAWSZE znajduję. Poprostu zazwyczaj w takich chwilach koncentrujemy się na braku i stresie i…właśnie to dostajemy z „kosmicznych kufrów”.Mówimy zdenerwowani:”nie mogę znaleźć kluczy!nie mogę…!.
      Nauczyłam się skupiać na obecności tej szukanej rzeczy :-)))
      Pozdrawiam bardzo serdecznie;))) Julita

  16. Hallo
    List 08, 2012 @ 15:36:34

    „Mam ponieważ jestem” – niech to powiedzenie stanie się modlitwą,stałą myślą, śpiewnym refrenem czy też „mówiącą głową” …… w każdej chwili naszego życia. Jest to mantra , bardzo energetyczna i pełna światła a jej siła i moc są w stanie transformowac naszą świadomośc. Nasz świat zewnetrzny to przeciez nic innego jak kopia nasz świadomości i tu leży KLUCZ. Zmienisz świadomośc – zmieni sie tez twoje otoczenie czyli świat zewnętrzny ,który jak wiesz jest tylko iluzja stworzona przez 5 naszych zmysłów.
    Nauczmy się byc w wysokich wibracjach non stop bo zawsze jest powód wdzięczności: za to,że chodze na własnych nogach, mam mieszkanie,…….mam dzieci…….mam pracę……..mam zdrowie……mam przyjaciół…..za piękny widok zachodzącego słońca………wybór mamy ogromny to tylko kwestia skupiania naszej uwagi.
    Uwierz w bajki, sięgaj wysoko, stwarzaj obrazy z przepychem: pobyt w najdroższych hotelach z obsługą, egzotyczne wycieczki, komfort życia……….itp – a świadomośc odpowie na twoje obrazy. Wszechświat jest jak ocean – dla każdego starczy a klucz do obfitości leży w nas samych poprzez zmiane świadomości.
    „Mam ponieważ jestem”- …czujesz juz radośc? czujesz juz lekkośc? i usmiech sam sie uśmiecha – ha ha
    pozdrawiam z Miłością Wszystkich.

    • Sabrina
      List 08, 2012 @ 18:40:21

      Piękne Hallo 🙂
      Ja kiedyś tak zrobiłam przez… 15 lat… efekt zerowy…
      Ale tak było u mnie, u Ciebie być nie musi 😉

      • Hallo
        List 09, 2012 @ 09:32:29

        Kochana Sabrinko – nie poddawaj się i te niepowodzenia kładż na karb swojej nauki i ciągle próbuj i ucz sie bo nie ma innej drogi.Nic nam z Nieba nie spadnie a wszystko musimy wypracowac sobie sami. Idż małymi kroczkami do przodu i z każdego sukcesu ciesz sie jak małe dziecko bo w kązdym z nas znajduje się „niewinnośc i czystośc dziecka”. Trzeba sobie tylko przypomniec jak to było kiedyś będąc maluchem i wierząc w bajki. Wszystko wtedy było możliwe….
        Każdy dzień zaczynaj uśmiechem , najpierw do siebie a potem do Wszystkich i do Wszystkiego – mentalnie przesyłaj swoją Miłośc jako wdziecznośc. Poczujesz lekkośc, radośc i świetne samopoczucie – i niech to będą twoje pierwsze sukcesy Obfitości Boskiej.I zgodnie z prawem Przyciagania:Podobne przyciąga Podobne – oczekuj z radością na boskie dary.
        Pozdrawiam cię z miłością i usmiechem.

  17. adela
    List 08, 2012 @ 15:33:20

    lubię przekazy od Arkturian – są klarowne i nieskomplikowane -prawda podana jak na tacy – tylko konsumować , pozdrawiam serdecznie wszystkich krystalowiczów

  18. Ela
    List 08, 2012 @ 15:16:04

    Dzięki za wartościowy przekaz 😉

  19. Ametyst
    List 08, 2012 @ 14:49:56

    Modlitwa przekazana przez Nauczycieli Wniebowstąpionych. MODLITWA DO MATKI ZIEMI O Matko Ziemio Nieskalna bądż! Otwórz swe ramiona I dzieci swe pobłogosław Dobrem wszelkim O Matko Ziemio W jedni z nami zostań I twórzmy wspólnie Harmonię istnienia O Matko Ziemio Ty miłości spragniona Dajemy Ci ją O Matko Ziemio I my spragnieni miłości Daj nam ją Pozostańmy Matko We wspólnych objęciach Nieskalanej Miłości Boga

  20. ania.ania
    List 08, 2012 @ 14:17:22

    Przekaz jak na zamówienie…dziś bowiem doznałam lekkiej załamki,ech..
    nawet sie poryczałam z bezsiły,ale poczytałam i proszę:rozjasniło mi się…
    Nic więcej nie piszę,żeby nie siać niskich wibracji:)
    Pozdrawiam ciepło:)

  21. Bri
    List 08, 2012 @ 13:42:50

    Witajcie Kochani, wspaniały przekaz, gdzie po raz kolejny dostajemy dowód, że mamy cały świat (i nie tylko) u swoich stóp, a co wybierzemy leży już w naszej gestii.

    Elu, dzięki za świetny komentarz, to cudowne i jakże prawdziwe, co piszesz, a wątek o trwałej (ondulacji – jak mniemam) w latach 80-tych wzbudził mój uśmiech i tęsknotę, bo z nostalgiczną nutką wspominam tamten czas, gdzie Polska była totalnym zadupiem, ale jedność między ludźmi i kreatywność, którą trzeba było wykrzesać, żeby żyć choć trochę kolorowo, były cudowne. Zawsze wspominam to z rozrzewnieniem.
    Poza tym… idą zmiany, żadna to nowość dla was moi Kochani, ale ja czuję te zmiany podskórnie, a jeszcze dodam od siebie, że 13 i 14 listopada będzie całkowite zaćmienie Słońca w emocjonalnym Skorpionie, co dla jednych będzie wspaniałym czasem do zmian właśnie, a dla innych spotkaniem z przeznaczeniem. Jednak lepiej podejść do tego optymistycznie i rozpocząć czas zmian na lepsze, uporać się ze swoimi emocjami i uczuciami, tzn. przegonić te negatywne, a zaprosić te dobre i pozytywne, tym bardziej, że pojawiające się energie wzmacniają intuicję i przenikliwość.
    Warto podjąć działanie w kierunku realizacji swoich marzeń i potrzeb, można medytować, obserwować, delikatnie ćwiczyć, rozpieszczać się, a potem… zacząć działać, bo nów księżyca jest właśnie takim czasem nowych początków, gdzie wszystko jest możliwe.
    Czego Wam i sobie życzę!!!!!!!!!!!!

  22. helena
    List 08, 2012 @ 13:30:42

    …moj „twardy dysk”zareagowal w nastepujacy sposob:
    ostry bol w plecach/utzymujacy sie /twardy uscik z tylu szyi,i wrazenie piekacego „zaru” w stopach…i,scisk w klatce piersiowej…

    A ja wiem,zeJAM JEST,KTORE JEST!!!
    MAM poniewaz J E S T E M !!!
    Jam Jest Przejawem Zrodla Obfitosci!!!I,Jam Jest Oddzwiernym mojego umyslu!!!
    Dolaczm do nurkowania! To Wyzwanie na miare naszych sil!Do dzialania!
    Dziekuje Wam za to,ze JESTESCIE,

  23. planetariusz
    List 08, 2012 @ 13:14:01

    Nowe impulsy będą prawdopodobnie jutro tj. piątek.Uwierzyć,że nasza ekonomia jest coraz lepsza osobista nie kraju jak nas przekonuje rząd.Oni żyją ponad stan tzn.za dużo tam gdzie nie potrzeba a za mało tam gdzie brakuje i w ten sposób powiększają braki a zadłużenie rośnie.Uwierzmy w siebie i swoje zdolności tworzenia i racjonalnego operowania finansami lecz nie żałowania sobie.Stać mnie na to to b.dobre stwierdzenie.

  24. Bartek
    List 08, 2012 @ 13:12:49

    Witam , mam takie pytanie czy potrafi ktos odczytywac aure na odleglosc jezeli tak to czy ta osoba mogla by to zrobic na mnie ? Probowalem sam ale poza lekka niebieska poswiata(aurą?) nic innego nie widzialem a naprawde sie staralem.

    • zdzich
      List 08, 2012 @ 13:24:43

      Aura nie jest stała, cały czas się zmienia, emocje, zmęczenie, entuzjazm, ekstaza, środowisko itp. maja na nią wpływ, o ile mogę zasugerować, ważniejszy jest Twój środek, Dusza, Twoja Świadomość 🙂

  25. Ela
    List 08, 2012 @ 12:35:01

    Wspanialy przekaz. To wszystko prawda, ze sami siebie oklamujemy, wierzymy w reglamentacje dobr i w to , ze to ktos o tym decyduje ile my posiadamy. Sztuka jest teraz przeprogramowac swoj umysl i powiedziec sobie , ze wszystko jest mozliwe.Ja zaczynam teraz kazdy dzien rozmowa z sama soba i powtarzam sobie dlaczego naleze do tych szczesliwcow co to moze zmaterjalizuja dobrobyt w kazdym tego slowa znaczeniu. Ogladam filmy z Dynamo- wiecej niz magia, musle o tych co to wygrali fortuny na loteri, co to z kopciuszkow stali sie milionerami. Staram sie sobie przypomniec przynajmniej z 5 takich momentow dziennie, w ktorych poczulam sie bogata. Pierwsza zarobiona pensja. Spodnie modne kupione za czasow studenckich.Lekka reka wydane pieniadze na trwala u fryzjera w latach 80-tych. Nowa krecja na sylwestra kupiona bez zmruzenia oka parenascie lat temu, a jak wtedy cieszyla, Wspominam tez kieszonkowe od rodzicow w szkole podstawowej ile mozna bylo za to kupic , czego dusza za pragnie. Wazne sa w tych wspomnieniach te uczucia, ktore temu towarzysza, a sa takie radosne, takie bajkowe i nie ma w nich ograniczen, rozpaczy, bolu. Dynamo w swoich filmach tez uswiadamia nam , ze nie ma ograniczen i moj mozg to akceptuje. Wazne jest chyba, ze jezeli cos sie niesamowitego wokol nas wydarza nie komentowac negatywnie, nie oceniac, niekrytykowac i nie ograniczac myslowo. Wszystko dopuszczac i wchodzic z pelna wiara w te bajke i samemu eksperymentowac.

    Buziaki i usciski dla wszystkich Krystalowiczow jak i dla tych z innej bajki.

    Ela

  26. Roman Miezień
    List 08, 2012 @ 12:07:26

    Dzięki Ci wielkie FreeMan. Na chwilę zapomniałem, że cały „zewnętrzny” świat jest moim zwierciadełkiem. Ty także, FreeMan. Cóż ujrzałem w Tobie, pomijając pieski, bo to był tylko zewnętrzny pretekst, żebym zwrócił uwagę na Twojego nicka. Masz wspaniałego nicka: Wolny Człowiek. Na razie to tylko puste słówko, ale wskazuje ono nam drogę do celu. Tak FreeMan, Tobie i mnie i nam Wszystkim. Zostańmy Wolnymi Ludźmi na Wolnej Planecie o imieniu Gaja. Wolni i pełni Miłości do Wszelkiego stworzenia. Jeszcze raz dzięki, FreeMan. Wierzę, że czegoś sam się też nauczyłeś. Aniołowie ciągle przypominają: oczyszczajcie się do końca, to tylko dla Waszego dobra 🙂 Z miłością. Roman z Gdyni

  27. Józef
    List 08, 2012 @ 12:04:09

    Jak trudno jest wyzbyć się niewłaściwych poglądów na temat siebie i otaczającej rzeczywistość.Czytając ten przekaż uzmysłowiłem sobie, że to wszystko przecież wiem lecz bardzo powierzchownie i ta wiedza nie przemieniła mnie w stopniu koniecznym aby móc powiedzieć z całym przekonaniem „MAM PONIEWAŻ JESTEM”.

    Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę wzsystkiego co najlepsze.

  28. Karol
    List 08, 2012 @ 11:54:26

    Wszystko mi pasuję, oprócz tej ostatniej linijki o „zdrowym rozsądku”. Jak słyszę o zdrowym rozsądku, to tak jakby słyszał namawianie od powrotu do racjonalnego umysłu (bądź realistą! :D), zamiast podążania za intuicją, sercem, pragnienianmi duszy, które powinno być właściwą drogą.

  29. Fred.
    List 08, 2012 @ 10:55:02

    Ludzki umysł jest wspaniałym twórcą wykrętów i obejść najprostszego. Doszukuje się furtek, którymi wydłuża każdą drogę. W obliczu życia codziennego nawet najwspanialsze przekazy wydają się mieć bariery nie do pokonania. Umysł widzi i słyszy świat zewnętrzny, pełen braków, podwyżek cen, przytłaczających podatków i
    problemów zdrowotnych. Wmawia swojemu właścicielowi, że doskonale wie co widzi i na nic przekonywanie, i koniec, kropka. Odwrócenie takiego stanu postrzegania wymaga trudu. Właściciel umysłu kierowany jego radami doświadcza
    świata iluzji odwrotnego do własnego zamysłu. Zamiast rozwoju i wzrostu pojawia się coś zupełnie odwrotnego. Dlaczego? Umysł nie ma możliwości stwórczych, jak jego właściciel. Może jedynie doświadczać stworzonego! Tworzyć w nieskończoność może Właściciel, a to co stworzył przedstawia mu umysł. Znając tę zależność możemy przystąpić do odwrócenia ról.
    I tutaj pojawia się kolejna zagadka, jak to zrobić. Pierwszy, niezbędny krok to nieustanne przekonywanie się, że jest to możliwe. W końcu trzeba jasno zdać sobie sprawę z tego, kto tu rządzi!!!
    Do dzieła Stwórco!

  30. Shine On!
    List 08, 2012 @ 09:42:18

    Krótkie stwierdzenie którego się kiedyś chwyciłem i w trudnych chwilach sobie przypominam to:
    ” Naturalnym stanem dla Wszechświata to dostatek i obfitość.”

    Saint Germain pisze: ‚…Problem nie leży w oceanie pełnym pereł, lecz w nurku, który musi chętnie przyjąć obecność skarbów nieba w głębiach kosmosu…”

    To nurkujemy? 😉

    • zdzich
      List 08, 2012 @ 09:51:11

      Przepiękne 🙂

    • EwaB
      List 08, 2012 @ 18:43:32

      Dziekuje za ten piekny i pelen madrosci przekaz!!!

      Jak powiedzial nasz ukochany Mistrz Saint Germain(frag.ze Zlotej Ksiegi):
      „Pierwsze, co masz do zrobienia rano to wstac i powiedziec:”JAM JEST Obecnoscia napelniajaca moj swiat Doskonaloscia w ciagu tego dnia.”
      „Tego dnia ja okreslam wszystko w moim swiecie Doskonaloscia, poniewaz JAM JEST Doskonaloscia”.
      „Ja okreslam ten umysl i cialo Absolutna Doskonaloscia i odmawiam zaakceptowania jakiejkolwiek innej rzeczy”.
      „JAM JEST cudem i JAM JEST Obecnoscia ustalajaca jego przejawianie sie przez Boska Milosc, Madrosc i Moc.”
      „JAM JEST Obecnoscia doskonalego zdrowia”.
      Jezeli potrzebujesz pieniedzy powiedz:”JAM JEST Obecnoscia Dzialajaca, ktora przynosi te pieniadze do moich rak i do mojego uzytku”.”

      Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!!!

      • Ewa A.
        List 08, 2012 @ 22:31:57

        Dzięki 🙂 – zapiszę i powieszę nad łóżkiem !

      • EwaB
        List 08, 2012 @ 23:13:27

        Pamietam jak kiedys zastanawialam sie co znaczy „JAM JEST”.I znalazlam.W ksiazce Saint Germaina ” O Alchemii”:

        „Obecnosc JAM JEST :Imie Boga brzmi JAM JEST.Jest rzecza wazna,by zauwazyc, ze imie to zostalo objawione Mojzeszowi.Zob.Wj 3,14-15:”Odpowiedzial Bog Mojzeszowi:JAM JEST KTORY JEST. I dodal: Tak powiesz dzieciom Izraela:JAM JEST poslal mnie do was{…}To moje imie na wieki i to jest moje zawolanie na najdalsze pokolenia”.
        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
        Pozdrawiam Wszystkich. Ewa

  31. agata
    List 08, 2012 @ 09:41:09

    a ja sie pytam kiedy beda nowe impulsy?:) moze ostatnio cos przeoczylam na temat terminu?
    Pozdrawiam

    • wika55maitri
      List 08, 2012 @ 12:12:09

      Impuls będzie jutro. Następny we wtorek. Pisałam o tym w poniedziałek czy wtorek. Jak grupa rosyjska ma wyjazd, to nowe przekazy się nie pojawiają na ich blogu. Jesteśmy teraz na bieżąco od jakiegoś czasu, więc jak tylko coś nowego się ukazuje, Andrij od razu tłumaczy. Tekst będzie pewnie dziś w nocy albo jutro rano, na razie jest w obróbce. Pozdrawiam wszystkich impulsowiczów 🙂

    • wika55maitri
      List 08, 2012 @ 12:27:07

      Osoby, które przyjadą na warsztaty do Warszawy wciąż prosimy o przysyłanie zgłoszeń lub zawiadamianie Andrija telefonicznie dla naszej orientacji w kwestiach technicznych typu ile dystrybutorów z wodą, jak zaaranżować pomieszczenie etc – wszelkie dane są w zakładce ‚warsztaty’ oraz w tekście pt ‚Warsztaty z Julią i Natalią’ na blogu aktywacji impulsów. Bardzo dziękuję.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
