Z Galaktycznej Świątyni Dźwięku 3

.

 „Niech dziś będzie kolejny dzień miłości, a jej liczne pełne radości fale niech rozprzestrzeniają się po całej waszej pięknej planecie”

 Zacytowałam na wstępie słowa SaLuSy  z przekazu na  Globalny Dzień Miłości i Wizualizacji Pokoju na Ziemi. Jest to rzeczywiście piękna medytacja, jak dodała Krystal, do stosowania na co dzień. Zwłaszcza, że zbliżamy się do punktu kulminacyjnego Transformacji a jak ona przebiegnie dla każdego z nas zależeć będzie tylko od nas, od  stanu świadomości jaki osiągniemy jako jednostka i kolektyw.

Wiele pisze się o znaczeniu Miłości i Światła w naszym codziennym życiu. Idąc za radą SaLuSy pragnę dodać również RADOŚĆ.  Mistrzowie stale zwracają uwagę, abyśmy utrzymywali  Radość w sercach.

W ramach proponowanych utworów do słuchania wybrałam te, które pomogą nam w odczuwaniu Radości podnosząc tym samym wibrację.  Tym razem zamieszczam link do 2 utworów, gdyż wielu z nas przygotowuje się do Medytacji z Hathorami na 4 listopada i wsłuchuje się w przesłane nagranie AETHOS.  Jest to cudowna symfonia dźwięków.  Zachęcam, aby jak najwięcej z nas przyłączyło się do tej Medytacji Nie-dualności i Połączenia.

Mam nadzieje, że proponowane 2 utwory wprowadzające w stan radości będą adekwatne na dzisiejszą ( i nie tylko dzisiejszą) Medytację …

Wybranymi utworami są:

1.       A. Vivaldi –  Jesień, z 4 pór roku ( choć za oknami dziś zawitała do nas zima)  http://youtu.be/GIzBQA2F0E8 (G. Kremer), który dedykuję naszej drogiej WICE.

2.       W.A Mozart  – Uwertura do  opery „Wesele Figara”  http://youtu.be/2eTlaE5y9hk

Cieszmy się i Radujmy w każdym nadchodzącym dniu, Ludmiła.

11 Komentarzy (+add yours?)

  1. kwiat
    Paźdź 29, 2012 @ 19:03:57

    Marzę, by mieć parę skrzydeł

    miałem je zeszłej nocy w moim śnie

    Goniłem motyle,

    nim świt nie poraził moich oczu.

    Dziś noc skleiła mi oczy

    bo to, co ujrzałem to anielski dom.

    Miałem dotknąć magicznego nieba

    i pozdrowić anioły w ich domu.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    I wszystko jest słodkie jak niebiański miód

    przepełnia mnie słodką miłością.

    A gdy przelatujesz dookoła mojej głowy,

    syci mnie twój miodowy pocałunek.

    Marzę, by mieć parę skrzydeł

    miałem je zeszłej nocy w moim śnie

    Zgubiłem się w raju,

    pragnąłbym już nigdy nie otworzyć oczu.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Ale w powietrzu jest niebezpieczeństwo

    próbujące tak bardzo być nieuczciwe.

    Niebezpieczeństwo w powietrzu

    próbujące tak bardzo nas przestraszyć,

    ale my się nie boimy.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Chciałbym być tobą…

    Chciałbym być tobą…

  2. kasjopeja
    Paźdź 29, 2012 @ 15:30:05

    Ja tylko na chwilę 🙂 Coś trochę innego ” ขอความนอบน้อมจงมีแดพระรัตนตรัย „- mantra „Namo Ratna Traya” jest to mantra Tybetańska która budzi współczucie i miłość do wszystkiego co stworzone , otwiera nasze serca na drugą osobę.Doznajemy dzięki niej uleczenia ,ale i jesteśmy w stanie uzdrowić innych bo nasze światło z wnętrza emanuje na cały świat>Nasze pragnienie dobra…nasz miłość, którą otulamy świat i wszelkie stworzenie.Miłego słuchania http://www.youtube.com/watch?v=Q2qLTpA810M&feature=related

  3. freeheart
    Paźdź 29, 2012 @ 14:46:41

    Gregg Braden

    miłej podróży 🙂

  4. Sebastian
    Paźdź 29, 2012 @ 13:34:06

    To i ja dam coś od siebie 🙂 pioseneczkę usłyszałem chyba w wieku 5 lat w bajce Tom i Jerry i tak mi jakoś przepięknie pozostała w pamięci ta chwila 🙂

    Johann Strauss – Nad Pięknym Modrym Dunajem

  5. wika
    Paźdź 29, 2012 @ 12:10:09

    Och, dzięki, Ludzia! 😀 Buziaczki dla Ciebie:************************** A zima to tylko taka iluzja, no bo przecież mamy wiosnę… 😛 ale możemy ją oczywiście nazwać jesienią! 😉

  6. sylla
    Paźdź 29, 2012 @ 10:02:17

    Kocham cztery pory roku Vivaldiego. Nawet w telefonie mam ustawiony jako sygnał. Pozdrowienia dla wszystkich kochanych tutaj czytających blog Krystal.

  7. bramin
    Paźdź 28, 2012 @ 22:18:19

    Dzięki Ludmiła,wspaniałe 🙂 🙂 🙂

  8. Sabrina
    Paźdź 28, 2012 @ 22:12:52

    Cudowne utwory 🙂
    Ja jeszcze dodałabym tutaj utwory Yanny,ego, tj. np.
    Harmonia

    Nightingale

    Miłego słuchania 🙂

  9. robert
    Paźdź 28, 2012 @ 22:06:44

    proponuje by dla galaktycznej swiatyni dzwieku zrobic osobna kategorie, gotowa do wyklikania

  10. Paranormal.PL
    Paźdź 28, 2012 @ 20:57:54

    Jest moc w Jesieni Vivaldiego 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
