Bashar – Jak działa wizualizacja

.

6 komentarzy (+add yours?)

  1. Gajdzioch
    Paźdź 01, 2012 @ 18:18:13

    Uwielbiam Bashara:)

  2. awe
    Paźdź 01, 2012 @ 09:45:43

    Iwono, pozdrawiam Cię ciepło, ja też pragnę odmiany. Mam nadzieję, że i mi się uda.

  3. iwona
    Wrz 30, 2012 @ 13:58:47

    Weszlam na szczyt moich mozliwosci
    Poszybowalam myslami w dal
    Ujzalam Brame z kolorow Teczy
    a za Brama …..Raj
    Teraz wystarczy rozwinac skrzydla
    i poddac sie jak wiatr,
    poniesc sie jak piorko, za granice Bram

    jestem w punkcie poczatku , na koncu moich mysli :))pozdrawiam

  4. MKFELA
    Wrz 30, 2012 @ 11:06:02

    Witaj Małgosiu 🙂 wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego w Twoim życiu, dużo Światła i Miłości, i samych Błogosławieństw. Podaję ci linkzMedytacją Mistrzowską, dostałam od Ludmiły,podałam jej swój email. Na stronie się nie otwiera. Gdyby się nie otwarł to poproś Ludmiłę. Przesyłam całą masę 🙂 🙂 🙂 ***************************************************************************************************https://ud.interia.pl/html/getattach,mid,13483399771885355873,mpid,5,uid,fc7dc12f64289c5b?f=Medytacja%20mistrzostwa%20-%20Kopia%20(2).WAV

    • małgosia szewczyk (siri)
      Paźdź 01, 2012 @ 20:23:41

      Wielkie DZIĘKI za życzenia!!!Medytacja jest na mojej poczcie od wczoraj …to wyjątkowy prezent dla mnie.
      Jestescie wszyscy kochani …dobrze,że JESTEŚCIE!!!

  5. małgosia szewczyk (siri)
    Wrz 30, 2012 @ 09:18:00

    Kochana Krystal !Od dwóch lat jestem z Wami i każdy dzien witam czytając kazdy zamieszczony tekst .Jestem wdzięczna za Waszą służbę,za światło jakie od WAS bije,za wsparcie kiedy jest jakoś tak „niefajnie”.Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy…mam urodziny ale i dziwna synchronia…pełnia o 5:17!O tej godzinie pojawiłam sie na tym świecie!Mam więc serdeczną prośbę do czy przesłalibyście mi MEDYTACJĘ MIISTRZOWSKA ???Probowałam ją z zamieszczonego linka ale nie mogę tam wejść.Byłby to dla mnie niezwykły prezent.
    Miłość i błogosławieństwa ….Małgosia (meggi46@wp.pl)

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
