Wasi najbliżsi korzystają z wyższych częstotliwości, którymi emanujecie

.

.

Hilarion przez Marlene Swetlishoff, 16 – 23 wrzesień 2012

Przetłumaczyła Ludmiła, edycja Krystal

Umiłowani,

Wezwanie do koncentrowania się na swoim wnętrzu staje się coraz bardziej intensywne, kiedy nasilają się energie i zmiana ery nieubłaganie się przybliża.  Przed wami jest wiele dróg, które się krzyżują, wiele decyzji i wyborów, które muszą być dokonane.  Każdy z was jest świadomy, że nie ma cofania się do tyłu, i że staliście się  żywymi przekaźnikami energii Stwórcy Źródła.  Każdy z was  jest chodzącym przewodnikiem Światła Boga, który nigdy nie zawiedzie i to zrozumienie zaczyna przejawiać się w waszej świadomości.  Wszystko, co robicie w waszym codziennym życiu jest niezwykle ważne, ponieważ zawsze trwacie w waszym Świetle i swojej integralności.

Możecie znaleźć wokół siebie ewidencje zmian, które się wydarzają i to będzie zauważone przez masy Ludzkości podczas nadchodzących i bardzo szybko mijających miesięcy.  Ci z was, którzy przetransformowali własne gęste energie w komórkach swojego ciała, teraz wibrują czystą energią, która nieprzerwanie płynie przez meridiany.  Utrzymujecie to Światło dla Wszystkich na tej Planecie i służycie jako żywi przewodnicy czystej energii.  Jak wiecie, ta czysta energia jest bardzo potrzebna dla przemiany tych najbardziej chaotycznych, które jeszcze tworzą zamieszanie, strach i tak wiele bólu, smutku i nieszczęść w ludzkich sercach.

Wiedzcie, że to także przeminie i ci z waszych najbliższych, wasze Ukochane Istoty, korzystają z tych wyższych częstotliwości, którymi emanujecie i to wpływa na duże zmiany w ich zrozumieniu i świadomości.  Będzie to stawać się coraz bardziej oczywiste w ich pojmowaniu waszych świetlanych zadań, a napięcia i różnice, które powstały między wami rozpierzchną się tak, jakby za pomocą magii.  Innymi słowy, moi Drodzy, oni wstąpią „na pokład” w nastających dniach.  Oni także zdecydowali o swojej drodze do Jedności i zostali wybrani, aby być przy was,  wspierając was po ich przebudzeniu.

Przebudzenie Ludzkości jest teraz w pełnym toku i ludzie widzą bezowocność wysiłków w starym systemie, ponieważ  to nie jest już wspierane przez wyższe energie, które teraz schodzą.  Następuje przebudzenie na nową formę relacji, która szanuje wrodzone prawo każdej Duszy do uznania swojej własnej mocy i suwerenności i szanuje te same prawa u swoich Sióstr i Braci.  Gdy ta praktyka staje się coraz bardziej zrozumiana, wiele starych wzorców, które utrzymywały Ludzkość zniewoloną w niższych królestwach świadomości po prostu przestaną istnieć.  Świat będzie bogatszy dlatego, że każda osoba podejmie się odpowiedzialności za wszystko co robi i postara się stworzyć lepsze życie, gdzie wszyscy będą objęci dobrodziejstwami, które mogą otrzymać.

Każdy, kto jest Inicjowany na Ścieżce ma za zadanie postrzegać znaki obserwując ptaki i zwierzęta w swoim otoczeniu. Kiedy ma dojść do zmian na Ziemi, te stworzenia służą jak ostrzeżenie.  Przyglądajcie się im z bliska w waszej okolicy i obserwujcie dogłębnie wszystko to, co dzieje się wokół nich.  Wysyłajcie im Miłość i zapewnienie, że wszystko jest w porządku.  Ich wewnętrzne systemy przewodnictwa wyczerpują się w miarę zmian w ruchu prądów elektromagnetycznych.  Zauważycie, że niektóre ptaki, które wędrują zazwyczaj z północy do cieplejszych stref klimatycznych podczas zimy, nie pozostawiają teraz swoich gniazd i to może dziać się coraz częściej w miarę, jak energie  spiralnie spływające na Ziemię stają się coraz silniejsze.  Myślcie o sobie jak o agentach, którzy wnoszą we wszystko Boski Porządek w waszym codziennym, gdyż w rzeczywistości tak jest!

Do następnego tygodnia…

JAM JEST Hilarion

http://www.therainbowscribe.com/hilarion2012.htm

29 komentarzy (+add yours?)

  1. Roman Miezień
    Wrz 23, 2012 @ 18:37:21

    Niemalże co drugi dzień chodzę z moimi pieskami na spacer do lasu. Grupa nazywa się Black Angels. Są to trzy śliczne czarne pudelki raczej pudelnice. Mama, Kaja-Gaja i dwie córeczki: Diana i Kama. Obserwuję je bardzo uważnie, bo je kocham… 🙂 A las to dla mnie drugi dom. Jeżeli one mnie przed czymś ostrzegają to jedynie przed nadmierną radością… 🙂 Cały las ćwierka i szczeka…Jeże się jeżą…sarenki brykają…myszki wyglądają z norek…zadziwione bardzo. A wiewiórki gonią za słonkiem, grzejącym się miedzy gałązkami…Idzie wielka RADOŚĆ. O tym ostrzegają mnie zwierzątka kochane i drzewka trzepoczące listkami…:) Mimozami jesień się zaczyna… Kocham Was. Roman z Gdyni

    • JOANNA
      Wrz 23, 2012 @ 19:00:18

      Romanie ja też mam czarna pudelke, która jest niesamowita.Jestem zakochana w pudlach.

      • Roman Miezień
        Wrz 23, 2012 @ 20:23:38

        To wspaniale. Pies zwykle świetnie sprawdza się jako przewodnik niewidomego. A nie wszystko jeszcze jasno widzimy. Niech Cię prowadzi do DOMU Twoja przewodniczka 🙂 ❤ Z miłością. Roman z Gdyni

  2. Sabrina
    Wrz 23, 2012 @ 17:35:18

    fajny film :-). Każdy jest stwórcą http://www.youtube.com/watch?v=oCimXVSaKnU&feature=relmfu

  3. Promyk
    Wrz 23, 2012 @ 16:56:54

    Jesteśmy tylko drobinami w porządku świata. Dlatego ten świat jest dla nas taki niepojęty, jak przystało na drobiny. Bez porządku człowiek by siebie nie wytrzymał. Świat by siebie nie wytrzymał. A nawet Bóg czy bez porządku byłby Bogiem?

    Pozdrawiam promiennie.

  4. Renata B.
    Wrz 23, 2012 @ 13:10:01

    Miłość….dwa dni temu wróciłam z pracy i moje psiaki witały mnie tak serdecznie i krzykliwie jakby nie było mnie co najmniej tydzień. Nie pozwoliły się rozebrać i musiałam podejść do fotela , na który skoczyły. Ukucnęłam . że wytarmosić maluchy i nagle buchnęła we mnie tak potężna fala gorąca,że usiadłam bo przewróciłabym się. To się nazywa Miłość! Zwala z nóg! Tego życzę Wam wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Pamela
    Wrz 23, 2012 @ 12:55:33

    Droga Krystal…czytam twoj blog juz ponad pół roku ostanimi czasy odczuwam ogromne depresje i euforie na zmiane…chyba jestem zbyt wrazliwa na ten swiat staram sie byc w porzadku wobec wszystkich nie powiedziec nikomu zlego slowa ale ”ludzie” wiadomo gdy ktos mnie skrytukuje czy cos zle powie czuje ze to ja cos zlego zrobilam bo przeciez nasz swiat wewnetrzny jest odbiciem na zewnatrz wiec cierpie ze to moja wina..Nie chce tu zyc na tym swiecie tak brutalnym a gdy ja chce byc mila kazdy mi mowi ze taki swiat ze trzeba byc wrednym bo inaczej sie nie da coraz bardziej chce do Boga gdzies indziej nie wiem gdzie ale tu nie czuje sie jak u sibie jakos obco dziwnie…..wiem ze bog jest we wszystkim wszytkich ale starajac sie kochac wszystkich to jestz a duzo dla mnie czuje ze to ja jestem winna za to cale zlo bo jestesmy jednoscia…nie wiem czemu tak to odczuwam…
    Pozatym bardzo chailabym znales druga polowke … znasz moze jakos modlitwe albo cos innego by sobie przyciagnac ta wymarzona osobe? Mam 19 lat.

    Czy to te enrgie przed 2012 czy co..od 2 tyg ciagle placze z byle powody widze cala brzydote tego swiata …i jak bardzo malo milosci jest na tym swiecie…ale gdy ja wysylam milosc a inni jej nie odzwzajmniaja czuje ze to niszczy mnie sama…przewotnosc umyslu.
    Prosze o odpowiedz gdyby swiat byl pelen takich ludzi jak wy<3

    • freeheart
      Wrz 23, 2012 @ 16:06:36

      a np.
      Modlitwa otwartości na nowy doskonały związek
      „Niech już w tej chwili dokona się w mojej duszy pełne i całkowite oczyszczenie wszelkich wzorców oporu przed stworzeniem doskonałego związku. Niech dokona się transformacja wszelkich wzorców oporu przed tworzeniem związku i wszelkich wzorców lęku przed obecnością w moim życiu mężczyzny, który mnie zainspiruje do działania i rozwoju w kierunku zyskania pełnej, duchowej świadomości w dziedzinie jaką jest istota tworzenia doskonałej, świadomej relacji. Niech oczyszczą się wszelkie negatywne intencje, z którymi do tej pory tworzyłam związki i intymne relacje z mężczyznami tak, abym mogła stworzyć relację opartą na czystych, świadomych intencjach. Niech oczyszczą się we mnie emocje, które utworzyły w mojej duszy przestrzeń wyobrażeń na temat nieudanych związków i relacji. Niech oczyszczą się emocje i wszelkie negatywne wyobrażenia o związkach, które przeniosłam na to wcielenie, a które mogą mieć istotny wpływ na moje wybory.
      Jestem w pełni i całkowicie gotowa na stworzenie związku opartego na działaniu wyższych wibracji duchowych. Jestem gotowa na to, aby pojawił się w moim życiu mężczyzna, dusza chętna i gotowa stworzyć duchowy związek z moją duszą. Jestem gotowa na to, aby doświadczyć działania duchowej inspiracji w relacji z mężczyzną, z którym stworzę związek. Jestem gotowa na przyjęcie inspiracji od jego duszy i tej, która przypłynie od mojej duszy przez jego duszę. Jestem gotowa na to, aby pojawił się w moim życiu mężczyzna, którego otwartość zainspiruje mnie do wyrażenia w działaniu własnej otwartości. Niech moje jasne myśli, które stworzę w tym względzie zadziałają z pełną mocą mej świadomości, a moja kreacja niech stanie się dla mnie miłą niespodzianką, którą już teraz przyjmuję z radością wdzięcznością. A związek który stworzę, niech stanie się źródłem inspiracji dla mojego otoczenia i całego wszechświata.
      Niech tak się stanie. Jestem na to gotowa.”

      • manna
        Wrz 23, 2012 @ 21:40:53

        freeheart, jakie to piękne !!! Moje serce śpiewało w rytm tych słów, wreszcie nazwanych moich pragnień i uczuć 🙂 czułam się jak w cudownym perłowym deszczu 🙂 o rety, niech się spełnia !!!

    • Perła
      Wrz 23, 2012 @ 16:32:14

      Droga Pamelo!
      Pomimo, że jest nas już tak dużo, to i tak, żeby się spotkać i uścisnąć, musimy pokonać pewne odległości w tym celu 🙂
      Piszesz, że chcesz do Boga 🙂 To tęsknota duszy. Więc idź za tym odczuciem w sobie, rozmawiaj ze swoim ukochanym Ojcem, kiedy tylko zapragniesz, odczuj wdzięczność za wszystko, co tylko wzruszy Twoje serce, a przede wszystkim rozmawiaj z Nim wtedy, kiedy jest Ci źle.
      Kiedy pokochasz Boga w sobie bardzo, bardzo, to wiele spraw, problemów straci na znaczeniu i zobaczysz je takie jakie są.
      Natomiast czasami nie da się kochać każdego człowieka, wszystkich ludzi, ale zawsze możesz powiedzieć do Boga w sobie TY KOCHAJ DROGI OJCZE ICH/JEGO/JĄ ZA MNIE i można też powiedzieć KOCHAM CIĘ OJCZE W NICH/ W NIM/ W NIEJ.
      🙂

    • kimba70
      Wrz 23, 2012 @ 16:37:44

      Polecam kontakt z naturą (las, rzeczka , boso po trawce)poczujesz energie matki ziemi , powinno cie uspokoić i nie dzieje się z tobą nic co większośc z nas przeszła lub jest w trakcie. Żeby poradzić sobie z zewnętrznym światem potrzebne jest ześrodkowanie, bycie sobą w sobie. Czego uczyli w przekazach od dobrych 6 miesięcy.Kiedy wiesz kim jesteś nic ci nie straszne. Pomyśl każdy musi sobie poradzić.To jest walka serca z umysłem. Kiedy wygra serce odzyskasz spokój. To co dobre płynie i z serca i umysłu(ego) to co złe tylko z umysłu. Słuchaj tego co dobre . Kiedy umysł słuchał bedzie serca jesteś w domu, w domu praojca. Lub słuchaj się anioła stróża albo przewodnika duchowego, to te podszepty w twoich uszach.

      • Margot
        Wrz 23, 2012 @ 18:22:40

        A ja sobie dzisiaj podreptałam boso po trawce – pomimo chłodnego już, jesiennego powietrza 🙂 A zaraz po tym stanęłam na wprost słonka, zamknęłam oczęta, dłonie odwróciłam w stronę Ziemi i chłonęłam całą sobą ciepło, spokój, siłę, radość, cudowność tej chwili 🙂

        I radość wciąż we mnie trwa :)) Przytulam do serca cały Świat – czyli każdego z Was :))

    • elzbieta
      Wrz 23, 2012 @ 16:41:01

      Pamela , proponuję Ci afirmację z Wybacz mi Proszę , że czułam się winna , Przepraszam Jestem Doskonała , Kocham Cię Dziękuję.
      Aby pokochać innych , w pierwszej kolejności mamy pokochać siebie . Gdy to nastąpi , staniesz się Miłością , Świadomą Miłością , którą BĘDZIESZ . Samo BYCIE , będzie promieniować TOBĄ, Każdy , kto będzie w Twojej obecności , będzie podwyższał swoje wibracje , lub odchodził od Ciebie . Będzie się dziać, a TY będziesz temu pozwalać , kochając bezwarunkowo.
      Jeżeli chodzi o Twój płacz , jest to oczyszczenie, wszystko jest normalne w Twoim procesie.
      Odnośnie emocji , które się pojawiają , poobserwuj je , i poczuj , że są to pozostałości Ego walczącego , i chcącego pozostać . Bądź świadoma , że jest to proces oczyszczania , powtarzaj sobie to często , proś Istoty Światła o wsparcie i BĄDŹ SOBĄ , Tą z Serca , nie z Rozumu . Rozum oddaje władzę Sercu i Trochę to potrwa, zanim oczyści się z nagromadzonych programów . Rozum jest energią męską , która właśnie teraz się oczyszcza , potrwa to do 1.10.2012r. Później nastąpi harmonizacja energii żeńskiej z energią męską . Jest to proces , który u każdego z nas przechodzi podobnie a jednak naczej . Ja mam podobne symptomy jak u Ciebie . Dasz radę , ciesz się że już część tego masz za sobą.
      Pozdrawiam i całuski dla Ciebie Kochana Ważna Istotko.
      Z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • sylla
      Wrz 23, 2012 @ 18:34:53

      Moja kochana to jest normalne i naturalne. Biją w tobie dwa światy. Ten realny tutaj i ten nowy, a raczej twoja dusza pragnie do tej nowej rzeczywistości. Wiem ze to trudno, bo każdy zn as przez to przechodzi, ale postaraj se zdystansować do tego co mówią ludzie i co widzisz na codzień .Powtarzaj sobie ze to iluzja. Proponuje ci afirmacje Saint Germain. Ja je stosuję i oddycham i staję się bardzo wyciszona, szczególnie na tą rzeczywistość. Wszystko spływa po mnie jak po kaczce i wogóle nie reaguje emocjonalnie na relacje tej rzeczywistości. Nie mówię że jeszcze mnie nie dopadnie, bo tego nie wiem, ale wiele mam już sukcesów na moim koncie i mnie to cieszy. Trzymam za ciebie kciuki kochana, bo jesteś jak iskierką światła w tym 3W trudnym doświadczeń świecie.

    • Biały Mag
      Wrz 23, 2012 @ 19:35:22

      Zbyt wiele od siebie wymagasz a to sprawia, że wciąż się męczysz. Pozwól życiu płynąć, a sama z aktorki stań się widzem, który potrafi obserwować film z dystansem. 🙂

      Co do odczuwania winy za wszystko napisz do mnie na mail. Mam pewną książkę, którą mógłbym ci przesłać, o ho’oponopono (o ile ją znajdę).

      Tak więc mój mail: jackx1994@tlen.pl 😉

      Nie zamartwiaj się, tylko zmień swoje nastawienie do świata. Jeśli coś przyprawia cię o smutek, to spójrz w innym kierunku. Gdzieś indziej na pewno znajdzie się coś co poprawi ci humor. 😀

      pozdrawiam ciepło

      p.s. co do drugiej połówki, emanuj tym czym pragniesz aby emanowała twoja druga połówka a spotkasz swego wybranka szybciej niż się spostrzeżesz 😀

    • chudaibi
      Wrz 23, 2012 @ 21:25:02

      zapewniam Cie, zeswiat jest pelen milosci kazdy dostaje 3 razy tyle co daje badz cierpliwa 🙂 jak chcesz porozmawiac z osoba widzaca swiat podobnie do Ciebie to chetanie nawiaze znajomosc mam 25 lat

  6. Robert
    Wrz 23, 2012 @ 02:46:53

    Mała odpowiedź
    Wiesz czasem człowiek przeżywa pewnego rodzaju euforię a potem kilka dni takiego dna się mu przytrafia i się zastanawia co jest nie tak. To normalnie powtarzający się proces nie ważne jakim jesteś mistrzem nie da się być 100 % na Wibracji Stwórcy bo by ci się ciało rozsypało z niedopasowania. Dla tego takie wahania są jak najbardziej normalne. Fajnym stanem jest spokój ducha i ciała i tylko obserwacja bez emocji. Tak by wyciszyć się i nie czuć. Taki stan otwiera automatycznie jasnowidzenie lub jasnosłyszenie zależnie od predyspozycji . Wystarczy tylko zamknąć rozgadany umysł i przestać odczuwać emocje z byle czego. Polecam doświadczyć jak się żyje z podświadomością na ty. Zawsze wiecie kiedy zadzwoni telefon albo ktoś zapuka do drzwi bo macie 10 – 20 sekundową przewagę. Taka mała rzecz a cieszy. Ale co do chwili obecnej to z tego co obserwuję drastycznie wzrasta poziom świadomości. Objawy tego są różne może być tym też euforia jak ktoś jest na drodze do odkrywania prawdy. Takie ogromne fale radości i wdzięczności towarzyszą przeważnie na początku procesu. Potem jest raczej tylko podziw dla wielkości Stwórcy oraz prawa ustanowionego.
    Ale aby coś podziwiać trzeba to zobaczyć a to już wymaga doświadczenia.
    Oczywiście znam sposób jak GIGANTYCZNIE podnieść swoje wibracje
    Technika Hooponopono – wybaczanie gwarantuje wam że masa ciała spada o 50 %. Czujecie się cudownie lekko nic wam nie ciąży macie opisywany spokój i ciszę oraz sprawy wam się układają tak jak tego byście chcieli. Dzieją się ogólnie cuda po tym procesie wystarczy raz zrobić dla testu.
    Pozdrawiam

    • kimba70
      Wrz 23, 2012 @ 10:50:35

      W sumie napisałbym to samo. Jestem pełen podziwu dla stwórcy. Swoim spokojem ducha i ciała wprowadzam harmonie u bliskich i wokół siebie. Uśmiech i śmiech bez przerwy mi towarzyszy. Także Robert to taka wzorcowa acz nie jedyna droga ku lepszemu, lub jak kto woli „przebudzeniu”.

    • Mariusz
      Wrz 23, 2012 @ 11:46:22

      Ciekawe, że spostrzegłeś nadmierną masę ciała skorelowaną z dźwiganym ciężarem, na innym, zupełnie niefizycznym poziomie. Wiem o czym mówisz, bo też straciłem w krótkim czasie sporo kg. 🙂

    • Asia
      Wrz 24, 2012 @ 11:34:02

      Robercie a mozesz przybliżyć wspomnianą technikę wybaczania ? albo gdzie mogę ja znaleźć? bo co prawda słyszałam o Hopo..ale sie nie zagłębiałam. Nigdy nie pielegnowałam urazów w sercu ,ani nie skrywałam złości na innych ale być może gdzies w zakamarkach podświadomości coś mi sie nie do konca świadomie nagromadziło ;p
      Byc moze ta technika mi pomoze bo jak nigdy mam straszny apetyt dosłownie…pozeram co jest i czuje ze probuje wypełnic tym jaką pustke w duszy której nie moge zidentyfikować…;/ jakis obłed !
      byc moze ta metoda bedzie rozwiazaniem?
      Tule Was wszystkich kochani w miłości
      LIGHT to LOVE !! :)))) muaa

  7. amfereon
    Wrz 23, 2012 @ 01:51:58

    Poruszył mnie ten tytuł , bo rzeczywiście tak się stało u moich najbliższych: Akurat poniższy przekaz nie był na stronie Krystal28wordpress.com umieszczony i przetłumaczony , ale znalazłem go dzięki linkowi wstawionemu w Waszej „Linkowni” :
    http://galacticchannelings.com/english/montague08-07-12.html
    Po przeczytaniu tego przekazu z 8 lipca zdecydowałem się skorzystać z tej metody atlasprofilax opisanej przez Monty;ego i już 8 do 29 sierpnia wszyscy mieliśmy ustawione pierwsze kręgi kręgosłupa tzw. atlas . Była to wspaniała rodzinna wycieczka do Niemiec (w Polsce nie ma tego typu licencjonowanych chiropraktyków)
    Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania i wyobrażenia !
    Zapanowała w rodzinie wielka harmonia i zgoda.
    Z miłością dziękuję Wam za to.
    AmfErEon

  8. likeacat
    Wrz 23, 2012 @ 01:21:49

    Witajcie 🙂 Na stronce jestem, powiedzmy, nowa, choć od dłuuugiego już czasu czytam przekazy 😀 I mam do Was pytanko. Przepraszam, że nie do tematu, ale bardzo mnie ciekawi jedna rzecz, a mianowicie: czy Wy też czujecie się teraz jakoś wyjątkowo… dobrze? Zastanawia mnie to, bo od tygodnia jestem ot tak po prostu bez powodu szczęśliwa, na wszystko patrzę obojętnie, ostatnio nie przejęłam się nawet pałą z matmy, haha 😀 A w środku czuję taką jakby czystość, beztroskę, wolność. Fajne to, podoba mi się, ale nie mam pojęcia, dlaczego tak się dzieje 🙂
    Pozdrowienia dla wszystkich 🙂

    • kimba70
      Wrz 23, 2012 @ 07:39:00

      Energia likeacat , wszechobecna energia bezwarunkowej miłości ,przechodzi przez każdego i go oczyszcza , a oczyszczonych wzmacnia i coraz wyżej.

  9. kimba70
    Wrz 22, 2012 @ 23:53:32

    „kiedy nasilają się energie”
    „nie ma cofania się do tyłu”
    „przewodnicy czystej energii”
    „wasze Ukochane Istoty, korzystają z tych wyższych częstotliwości, którymi emanujecie”
    „Boski Porządek”

  10. basik
    Wrz 22, 2012 @ 23:20:48

    Przed chwila prosilam o znak od mojego aniola od W/J od kogokolwiek bo dopadly mnie jakies wstretne watpliwosci !!!! A tu oto jaka piekna wiadomosc ❤ ''myslmy o sobie jak o agentach ktorzy wnosza we wszystko boski porzadek''………
    I Like that 🙂
    Dziekuje Ci Hilarionie i Tobie Krystal za to ze jestes :):):) dobranoc 🙂

  11. agata
    Wrz 22, 2012 @ 21:59:07

    wlasnie tego potrzeba mi dzisiaj bylo przed pojsciem spac:) kazdy przekaz potwierdza to co robie, ze dobrze robie, zreszta nie czytalabym ich gdybym w to nie wierzyla i od poczatku nie kierowalabym sie tymi slowami. moje serduszko teraz rozswietlilo sie z moca nieziemska:)
    tak przy okazji opowiem jaki sen mialam ostatniej nocy, snilo mi sie, ze leze w lozku i kiedy otworzylam oczy to zobaczylam biale drzwi przed soba, te drzwi mialy posrodku taki otwor na listy, nagle duze jasne swiecace Oko patrzylo na mnie z drugiej strony wizjera(zaznaczam tutaj nie ma wizjerow, ale to tak wygladalo) i w tym samym momencie zobaczylam list ktory mi wsunelo. Moj krzyk mnie obudzil bo troche sie wystraszylam, ale od razu mialam skojarzenie ze to Oko Boga? Dzisiaj troche poczytalam o symbolach, tak Oko Horusa…
    Przesylam promyki milosci i swiatla:)
    dobrej nocki

  12. alleksa
    Wrz 22, 2012 @ 21:53:39

    Dzięki za świetną wiadomość ❤

    Przy okazji prośba o (…)

    promyczki ❤

    wszystko jest dobrze, Allekso 😉 Kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
