Z Galaktycznej Świątyni Dźwięku

.

..

plik mp3 “Medytacja Mistrzostwa” już jest dostępny do pobrania pod artykułem Ludmiły poniżej, za pierwszym razem nie wpisał się, mój błąd (ja mogę pobrać za pomocą  programu ‘I tunes’)  — Kr  

.

Witam ponownie i zapraszam dziś na niecodzienne spotkanie z MAGIĄ, tak z magią muzyki Roberta Coxona.  Dziś  wybrałam muzykę tego właśnie kompozytora, jednego z najbardziej znanych i lubianych, tworzących magiczną muzykę mającą moc transformacji,  gdyż nie tylko bardzo ją lubię, ale jestem pod wrażeniem osobistego poznania i usłyszenia go na żywo. Robert Coxon wraz z grupą Kryona był w Krakowie, gdzie przez 3 dni delektowaliśmy się ich prezentacją. Były wykłady prezentowane przez Lee Carrolla, który od wielu lat przekazuje wiadomości od Kryona, były cudne medytacje i przekazy na żywo na tle muzyki tworzonej przez Roberta Coxona, który też uraczył nas półgodzinnym  koncertem.  ( O tym spotkaniu i wykładach Lee Carolla opowiada Wika na swoim blogu). Relacja z tego spotkania, przekazy i medytacje ukażą się na stronie www.kryon.pl

W poniedziałek odbyło się spotkanie z samym Robertem poświęcone jego twórczości i prezentacji napisanej i nagranej na płyty jego muzyki. Mówił o znaczeniu transformacyjnym każdej serii jego utworów. I grał!!. Tworzył na żywo! Na koniec spotkania zaproponował 2 medytacje, z których jedną postanowiłam się z Wami podzielić.

Robert Coxon łączy w sobie delikatność, wrażliwość, ciepło a równocześnie czuje się jego moc i przekonanie o swoim Mistrzostwie.  Do tego nas zachęcał, do poczucia swojego Mistrzostwa i naszej mocy Tworzenia. I o tym jest ta medytacja.

Zamieszczam nagranie na żywo tej medytacji w formacie Mp3, jednego z granych przez niego utworów, oraz linki do YouTube wybranej przeze mnie jego muzyki.

Zapraszam do wsłuchania się w tę magię dźwięków i odczuwania całą swoją Istotą, Ludmiła.

Robert Coxon - Medytacja mistrzostwa_0.mp3 Robert Coxon – Medytacja mistrzostwa_0.mp3
3044K   Play   Download

 ROBERT COXON – WYBRANE Z YOUTUBE

http://youtu.be/3cPUCa1gnjE

http://youtu.be/STpFafANa0I

http://youtu.be/_MBMXxw1inw

http://youtu.be/7okcTKg-WfI

23 komentarzy (+add yours?)

  1. wika
    Paźdź 01, 2012 @ 19:45:03

    Dario, wysłałam Ci te medytację:D

    Tych, którzy zapewne od wczoraj czekają na przekaz Jezusa, zapraszam na blog powiedzmy za 2 godziny…:P tym razem jest od Pameli, czyli dłuższy, no i wiecie, te linie pod kątem 90 stopni wpadają na siebie i jakoś idzie wolniej niż szybciej… Buziaki dla cierpliwych i dla niecierpliwych 😀

  2. daria28.01@wp.pl
    Paźdź 01, 2012 @ 18:32:10

    Witam
    Będę bardzo wdzięczna za przesłanie na moją pocztę „Medytacje Mistrzostwa”. – nie mogę pobrać pliku. Mój adres: daria28.01@wp.pl

  3. Ika
    Wrz 25, 2012 @ 09:10:51

    Muzyka bardzo „uduchowiona”,piękna.Ja jednak mam jeden problem z tego typu utworami-nie potrafię wysłuchać ich do końca.Wywołują we mnie niesamowity smutek.Łzy ciekną mi po policzkach,zaczynam szlochać i wydaje mi się za chwilę moje serce pęknie z żalu.Wyobraźnia stwarza mi obraz mnie samej,ale inaczej wyglądam i ZAWSZE jestem SAMA,nigdy z kimś.Albo jestem nad morzem,albo na polanie,spaceruję,jednak przeważnie tańczę,wiruję,unoszę się w powietrze i odczuwam w sercu straszny smutek.Dlatego nie umiem i chyba nawet nie chcę słuchać tego typu muzyki,a szkoda,bo jest piękna…Nie wiem dlaczego tak jest?Pozdrawiam wszystkich serdecznie.Kochana Krystal-DZIĘKUJĘ!

  4. JaOla
    Wrz 24, 2012 @ 16:05:52

    oh, i dla mnie tez, prosze 🙂 olamichael@gmail.com

  5. sylla
    Wrz 23, 2012 @ 17:27:01

    Proszę o przesłanie medytacji mistrzowskiej na e-maila: sylla118@gmail.com lub sylamos@vp.pl

  6. Ludmiła
    Wrz 23, 2012 @ 16:36:23

    Kochani, proszę o potwierdzenie, czy przesłany do wielu z Was plik otwiera się i czy jest dobrej jakości. Radzę słuchać używając słuchawek, o wiele lepsza jakość. Druga sprawa, chcę was zawiadomić, że na stronie http://www.kryon.pl są już dostępne nagrania z przekazów Kryona na żywo, z soboty i niedzieli. Ale nie ma medytacji, które przeprowadził Robert Coxon. Pozdrawiam serdecznie.

  7. kasik
    Wrz 23, 2012 @ 11:32:13

    I ja pięknie proszę o przesłanie Medytacji Mistrzowskiej
    kasia.matla@gmail.com

  8. Urszula
    Wrz 23, 2012 @ 10:43:13

    Nie udzielam się na forum, ale jestem wierną czytelniczką przekazów i komentarzy. Czy mogę prosić o przesłanie medytacji na mojego maila. sahidela@gmail.com. Z serca pozdrawiam,Urszula

  9. Julia
    Wrz 22, 2012 @ 20:50:44

    Proszę o przesłanie medytacji na mój adres mailowy: liliwk79@gmail.com
    Z góry ślicznie dziękuję. Pozdrawiam.

  10. Grzegorz Kuschel
    Wrz 22, 2012 @ 17:55:26

    Bardzo Proszę o Medytację Mistrzostwa, mój mail cubasu@poczta.onet.pl

  11. Ludmiła
    Wrz 22, 2012 @ 15:00:36

    Kochani, niestety plik z medytacją Mistrzowską nie chce się otworzyć. Jeśli jesteście zainteresowaniem posłuchaniem, to proszę podajcie swoje maile, prześle wam bezpośrednio, bo w poczcie się otwiera. Można posłuchać przez media player. Pozdrawiam.

  12. MKFELA
    Wrz 22, 2012 @ 09:57:10

    Ludmiło,piękna jest ta muzyka z YT,wielkie dzięki 🙂 przekonwertuję sobie na media player.

  13. MKFELA
    Wrz 22, 2012 @ 09:38:49

    Witajcie ,Krystal nie mogę ściągnąć Medytacji Mistrzowskiej,wyskakuje błąd serwera 🙂

  14. Sabrina
    Wrz 22, 2012 @ 01:01:22

    Cudna ta muzyka. Dziękuję 🙂

  15. Planetariusz
    Wrz 21, 2012 @ 23:56:30

    Zablokowali muzykę Roberta Coxona na całym YouTube.Widocznie ciemni nie chcą byśmy słuchali tych wibracji.Skandal bronią się jak mogą.

    • wika
      Wrz 22, 2012 @ 01:18:46

      U mnie gra, u Sabriny też, jak widać… może jednak sprawdź sprzęt itp?… 😉

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
