Wasze życie zewnętrzne jest odbiciem wewnętrznego, a nie na odwrót

.

.

Archanioł Michał: Uczyńcie tak, najdrożsi

Przetłumaczyła Wika

.

Michał i wszystkie niebiańskie zastępy w imieniu Stwórcy wszechświatów

Tego dnia, 17 września waszego czasu, chcemy was zawiadomić o otwarciu ogromnej nowej linii czasu.  Ustawiliście wasz świat na takiej pozycji, że może połączyć i zakończyć wszystkie poprzednie linie czasu w dniu 21 grudnia.  Wszelkie starania, by przepowiedzieć przyszłość na tych liniach, nie powiodły się właśnie dlatego, że skończą się one tego dnia. *

Wasz Stwórca wydał dekret o całkowicie nowej przyszłości dla was i mieliście już w nią niewielkie wglądy, ale nie byliście w stanie jeszcze jej ujrzeć.  Wydarzają się różne rzeczy, które są fabrykowane, aby odciągnąć waszą uwagę od tej wiedzy. Mówimy wam, że nic nie może was teraz powstrzymać przed zamanifestowaniem przyszłości, nad której stwarzaniem poprzez swe modlitwy i wysiłki spędziliście eony.  Przyszłość, jaką każda z waszych dusz wybrała, jest zapewniona.

Będzie dużo hałasu i prób odwrócenia waszej uwagi, ale te starania będą teraz płonne.  Choć oddzielenie i ciemność uwielbiają myśleć, że są potężne, nigdy nie będą one silniejsze od woli Stwórcy.  „Rzeczywistość” tej czasoprzestrzeni szybko zbliża się do swej daty „przeterminowania”.

W niektórych kręgach trwa panika, gdyż staje się oczywiste, co się dzieje.  Ci, którzy szczycili się, że rozumieją sprawy, jakie przed wami ukryli, orientują się teraz, że postawili na niewłaściwego konia.

Wydarza się wiele doniosłych rzeczy i będzie się tak działo dalej pomiędzy waszym teraz i końcem tego roku.  Jednak żadna z nich – z wyjątkiem tego, co dzieje się w waszym świecie wewnętrznym – nie stanowi nic, na czym powinniście skupiać swoją uwagę.  Wiemy, że trudno wam to będzie zrozumieć, ale w ten sposób tworzyło się i tworzy dalej wasze nowe życie. Wasze życie zewnętrzne jest odbiciem wewnętrznego, a nie na odwrót, dokładnie tak, jak was uczono.

Wy, moi kochani przyjaciele, jesteście twórcami okoliczności, w jakich żyjecie.  Wydarzyło się to, że wystarczająco wielu z was uświadomiło to sobie i przezwyciężyło wpływ tych relatywnie niewielu, którzy używali tej wiedzy, by was kontrolować. I niech tak będzie.  Nie udzielajcie tym sprawom swojej uwagi, chyba że chcecie obdarzyć te dusze waszym przebaczeniem i współczuciem.  Utrzymujcie swoją uwagę i intencje skupione na przygotowaniu się, by być swoim najlepszym możliwym ja.

Wiemy, że wielu z was codziennie rozmawia ze swymi najwyższymi jaźniami.  Chcielibyśmy, abyście teraz zaprosili te niewiarygodnie potężne i kochające istoty, aby żyły jako i poprzez wasze fizyczne jaźnie.  Poproście, aby wszystkie pooddzielane kawałki was, odszczepione za sprawą minionych urazów i dramatów, powróciły znów do domu i abyście znów stali się całością.  Mówcie teraz do siebie wiele razy w ciągu dnia, używając słów „JAM JEST”, a po nich wyrażając swoje najwyższe zrozumienie i pragnienia.  Uczyńcie tak, najdrożsi.

Niech zacznie się to przyjęcie!  W miłości i przyjaźni życzymy wam, jak zawsze, dobrego dnia.

Przekazał Ron Head, 17 września 2012
http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/09/17/make-it-so-dear-hearts-channeled-by-ron-head/

* Bill Wood, obecny pracownik Światła i były wojskowy marynarki do spraw specjalnych w swoich wywiadach powiedział, ze żadna osoba ze zdolnościami przewidywania (remote viewers) zatrudniona przez wojsko nie mogla ‚widzieć’ przyszłości poza 21 grudnia 2012. — Krystal

46 komentarzy (+add yours?)

  1. Ewa Maria Sowińska
    Wrz 20, 2012 @ 00:44:20

    Medytujemy!, POKÓJ NA ZIEMI!!!, Dziś cały Świat medytuje!!!

  2. Janina Pachuła
    Wrz 19, 2012 @ 16:25:36

    no to jest naprawdę fascynujace

  3. Ivo
    Wrz 19, 2012 @ 15:59:11

  4. bejbi
    Wrz 19, 2012 @ 14:22:35

    To jest piękne czytam Wasze komentarze i spojrzałam na godz w komputerze czas 14.14 miłego popołudnia Wszystkim życzę

  5. trzeźwy
    Wrz 19, 2012 @ 12:21:47

    Tylko dlaczego na tym banknocie jest pentagram?? może mi ktoś wyjaśnić

    • radecki
      Wrz 19, 2012 @ 13:16:48

      Pentagram niestety często bywa niewłaściwie interpretowany. Tak naprawdę jest to symbol magiczny, ochronny. To symbol doskonałości pozytywnie wpływający na życie i zdrowie.

    • Telierus
      Wrz 19, 2012 @ 13:17:13

      Pentagram jest symbolem ochronnym, w rzeczywistości jest on dobry, ale chrześcijaństwo jako pierwsze jego zabroniło, bo z Bafometem im się kojarzy. A co do tytułu tematu, to się zgodzę, ponieważ nawet psychologia o tym mówi, że to co w środku siedzi, wychodzi również na zewnątrz, jest to jasne i logiczne.

  6. JerryM
    Wrz 19, 2012 @ 10:50:47

    Ja się od pieniądza odzwyczajam w ten sposób, że po prostu ich nie mam z powodu braku pracy…

  7. basik
    Wrz 19, 2012 @ 10:31:12

    Najbardziej niesamowita przygoda z liczbami jesli moge to tak nazwac hihi byla dla mnie kiedy jechalam autem z Yorku do Cardiff sama a musze powiedziec ze balam sie jezdziic- niesamowicie!!! wiec jechalam tak samo oczywisce gps na szybie a po drodze po prostu wszedzie widzialam 144 liczbe i czulam sie po opieka JESZCZE RAZ DZIEKUJE love sweet love xxx

  8. Rafal Niemiec
    Wrz 19, 2012 @ 08:45:39

    Ja też dodam coś od Janusza Zagórskiego. Z tego linku http://niezaleznatelewizja.pl/2012/09/nauka-i-technologia-nowej-ery-18-09-2012/ drugi filmik. Wykład Dionizego Pietronia. Ponoć jakaś fundacja Keshe ma odtajnić jakieś ukrywane technologie. To by się zgadzało z niektórymi przekazami. Każdy by miał taki generator darmowej energii w domu. Pięknie by było 🙂

  9. ania.ania
    Wrz 19, 2012 @ 08:40:05

    Generalnie:się dzieje.Czuję się jak nowonarodzona,niesamowite uczucie,ja…osoba z taka historia choroby;),ale zawsze wierzyłam,że to wszystko się zmieni…u mnie pomalutku zmienia się od 4 lat,ale ostatnie pół roku,to jest jakaś niesamowita transformacja.Marzę,aby tego mogli doswiadczyć inni…
    Pozdrawiam,w Miłości:)

  10. freeheart
    Wrz 18, 2012 @ 21:53:58

    Kochani.
    Co prawda nie w temacie tego przekazu, ale wydaje się być ważne. Powstało nowe państwo w ten weekend. Posłuchajcie Janusza Zagórskiego. I co wy na to?
    http://niezaleznatelewizja.pl/2012/09/alternews-17-09-2012-nowe-panstwo/

    • kimba70
      Wrz 18, 2012 @ 22:50:47

      Idąc tokiem myślenia z „Wywiad z Michaelem Elrahimem Amirą ” jest to początek nowej Europy, zakładam że zacznie się to rozchodzić najpierw po Niemczech aż je połknie i potem na pozostałe kraje. Mnie podoba się pieniądz i jego nazwa Angel, i jego wygląd człowiek w świetle , co i też podkreślił komentator że są to osoby uduchowione. Początek zmian. Tak jak chciał Jezus pokojowo. Wziołem w ulubione i będę sprawdzał jak się rozwija. To kolejne wydarzenie w ciągu tych 2 tygodni. a jeszcze nam zostało. I bardzo prawdopobne że będzie to pieniądz ogólno światowy. No to jakie jeszcze wspaniałe niespodzianki przed nami 🙂

      • kimba70
        Wrz 18, 2012 @ 23:23:59

        Tzn. pieniądz dla tych którzy będą go potrzebowali , po to żeby sie odzwyczaili ,czytając przekaz Saint Germain. Bo w zasadzie manifestując co się chce do czego potrzebny ,to tak pod niektóre duszyczki :).

        • freeheart
          Wrz 18, 2012 @ 23:52:03

          No bo od czegoś trzeba zacząć, prawda? Taki odwyk 🙂 Pewnie dlatego jest to Aniołek 🙂 Super sprawa. Wierzę, że pomysł rozejdzie się jak wirus. I wszyscy pozytywnie zarażeni wezmą się za ręce, znikną obawy, bo ktoś już przetarł szlak. Wszechogarniająca Miłość jest tuż tuż.

    • radecki
      Wrz 19, 2012 @ 12:14:52

      Wszystkie światowe zmiany na lepsze mają zacząć się właśnie w Niemczech. Oby jak najszybciej rozprzestrzeniły się na inne kraje.
      Pozdrawiam i dziękuję za link 🙂

    • aniolek
      Wrz 19, 2012 @ 23:59:18

      Dziękuje za udostępnienie tej cudownej wiadomości! A więc zaczęło się! Jestem przekonana, że teraz nastąpi reakcja łańcuchowa i żadna siła tego nie zatrzyma. Jak dla mnie ta wiadomość to jak „wygrana w totka” hehe! Z wrażenia dziś nie zasnę ;).
      Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i mocno tulę do swojego serducha!
      A dla kochanej Krystal wielki buziol! :***

  11. maniulka
    Wrz 18, 2012 @ 21:37:08

    Dziękuję Wam kochani za pomoc!!!<3 ❤ ❤

  12. kornel
    Wrz 18, 2012 @ 20:57:51

    ciekawe to co podaje zobaczymy pisze jeszcze o jakiś wydarzeniach przed 21-12-2012 zobaczymy co to będzie w sumie ta zasłona mogła by już spaść i skończyć się ta dezinformacja ale też jestem świadomy że bez globalnego wydarzenia jak pojawienie się tysięcy statków albo ujawnienie przez czołowych polityków na ziemi albo krachu na giełdzie co się tu dzieje to nic się nie stanie . zostaje nam czekać czekać i czekać i się nie złościć

    • lalibela
      Wrz 18, 2012 @ 22:52:51

      Ja myślę że to powinno być tak, że każdy by się obudził i przypomniał sobie kim naprawdę jest, kim był, i po co tu jest. I co jest najwazniesze. I każdy by miał dostęp do wiedzy. I do korzystania ze100% mozgu. To powinna być spokojna przemiana od wewnątrz, by zniknęły manipulacje, fundamentalizm, chciwosc, złe emocje. Jakieś wydarzenia z zewnątrz gdy wieksza czesc ludzkosci jest nieprzygotowana Spowodują tylko chaos i stres. Tylko przebudzenie ludzi od wewnatrz zmieni swiat na lepsze w mgnieniu oka.

  13. KOSMITA
    Wrz 18, 2012 @ 20:56:37

    Pięęękne wieści !!! Takie to lubię czytać, nastawiają tak optymistycznie, nawet takich jak ja, czasami niedowiarków. No ale jak się czeka już kilka dekad, to można zwątpić, co nie?… 😉

    Dzięki Krystal. Pozdrawiam serdecznie.

  14. kimba70
    Wrz 18, 2012 @ 20:18:11

    Tak Krystal nikt i nic nie może przepowiedzieć, nie mają pojęcia ani wróżki ani komputery , Nostradamus nawet zostawił pustą kartkę. Jajko niespodzianka. To wie tylko Stwórca.

  15. wika
    Wrz 18, 2012 @ 19:24:19

    Zwróćcie uwagę na wspólne elementy tego przekazu i naszej dzisiejszej aktywacji… zaczęliśmy później od grupy rosyjskiej, ale widać, że mamy idealne dla nas tempo! 😀

  16. Janina Pachuła
    Wrz 18, 2012 @ 18:46:14

    Wiem że nie na temat ,ale napewno nie jedna osobę ucieszy..
    http://innemedium.pl/wideo/flota-ufo-opuszczajaca-baze-ksiezycowa

    • KOSMITA
      Wrz 18, 2012 @ 21:04:02

      Nooo, takie rzeczy – też na rzeczy Jasia. To bardzo interesujące i zazębiające się z powyższym tematem. Dzięki że wkleiłaś tego linka. Pozdrawiam serdecznie. 😉

    • Dragonfly Angel
      Wrz 18, 2012 @ 22:39:49

      Ciekawe gdzie ten filmik był nagrywany lub „robiony”, 15.09. był nów, więc jak udało się nagrać pełnię?

  17. maniulka
    Wrz 18, 2012 @ 18:05:29

    Witajcie kochani, niech ktoś mi pomoże, czy wy też tak macie? Za każdym prawie razem gdy spojrzę na zegarek ukazują mi się takie godziny: 11:11(najczęściej), 12:12, 17:17, 23:23, 21:12 i tak dalej…zwłaszcza wczoraj, przez cały dzień mi to się działo. Czy ktoś wie co to może oznaczać?? Bardzo proszę o podpowiedź.
    Kocham was ❤

    • Dragonfly Angel
      Wrz 18, 2012 @ 19:08:31

      maniulka, wygląda na to, że Anioły chcą Ci coś zakomunikować. Też miałam taką sytuację jakiś czas temu i znalazłam coś takiego http://docs7.chomikuj.pl/1496946100,PL,0,0,anielskie-liczby.doc Pozdrawiam:)

    • Bonjovi
      Wrz 18, 2012 @ 19:51:54

      a ja zawsze wtedy mysle że moa ukochana druga połówka o mnie mysli. mi sie tak dzialo od momentu jak tak baaardzo sie zakochałem az do teraz, co dzien widze te godziny (w myslach witam te duchy ktore chca mi cos powiedziec i probuje je zrozumiec)

    • Perła
      Wrz 18, 2012 @ 20:18:11

      „W naszym codziennym życiu stale otrzymujemy znaki od Nadświadomości (Jaźni), które pojawiają się pod postacią synchroniczności. W dzisiejszych czasach, np. wiele osób, rozwijających się duchowo, przy okazji spoglądania na zegarek, płacenia rachunków w sklepie, restauracji, itp., na tablicach rejestracyjnych przejeżdżających samochodów widzi mistrzowskie wibracje. Na przykład, gdy spoglądają na zegarek jest godz. 11:33, 12:44, 22:22, itd. albo kwota do zapłacenia w sklepie wynosi 20 zł i 44 gr, albo na tablicach rejestracyjnych przejeżdżających samochodów pojawiają się regularnie podwójne liczby: 11, 22, 33, 44, 55, itd. Jest to znak od naszej Jaźni, że jesteśmy na ścieżce prowadzącej nas do duchowego mistrzostwa. Czasami pojawiają się w chwilach zwątpienia w siebie, aby przypomniec nam o tym, kim w istocie jesteśmy; czasem też przychodzą jako potwierdzenie, że decyzja, którą właśnie podjęliśmy jest właściwa. ”
      To jest fragment artykułu, który jest tu:
      http://transformacjaswiadomosci2012.blogspot.com/2012/04/synchronia-cz.html

      Też mam te podwójne cyfry szczególnie na zegarku. Jest tak, że przez jakiś czas nie mam tego, a potem naraz wszędzie ich pełno 🙂
      Jest to dla mnie znak: aha, wszystko jest ok, jestem połączona ze sobą 🙂

    • Ana
      Wrz 18, 2012 @ 22:41:51

      Ja ostatnio już któryś raz pod rząd widziałam 11:11 na zegarku, zupełnie spontanicznie 🙂

      • tomkan
        Wrz 19, 2012 @ 14:00:20

        11:11 to brama przez ktora nalezy przechodzic, dzieki temu znalazlem te strone 🙂

    • Marmaris
      Wrz 18, 2012 @ 23:35:12

      A ja już myślałam, że coś mi się wydaje:) Spotyka mnie dokładnie to samo od jakiegoś miesiąca:):) ciągle spoglądam na zegarek o dziwnych godzinach, typu 11:11 itd, też się zastanawiałam nad tym na tyle mocno, że przez kilka dni zapisywałam ile razy spojrzałam na zegarek i ile razy statystycznie padło na taką godzinę:) W moim przypadku najczęściej jest to 11:11, 17:17 oraz 22:21 i 22: 22:)
      Pozdrawiam:)

    • niebieska
      Wrz 19, 2012 @ 10:13:30

      Witam Maniulko!
      Od długiego już czasu mam podobnie.Co zerkne na zegarek/w domu,w radio,zegar na pralce/to widzę godzinę 11:11,22:22,3:33 przy włączonym radiu trójka,21:21 itd.
      Moje dzieki również często zwracają uwagę na te piękne cyfry pojawiające sie na wyświetlaczu.Myślę,że to nie przypadek.
      Pozdrawiam z milością.

      • maniulka
        Wrz 19, 2012 @ 11:02:53

        Tak kochani, to się dzieje zupełnie spontanicznie…po prostu spojrzysz i prawie za każdym razem widzisz te same cyfry na zegarze. Kiedyś jednak mi się to wogóle nie zdarzało.To na pewno nie jest przypadkiem:)
        Coraz więcej osób w moim otoczeniu tak ma:) Czyli wszystko jest w porządku i git! Tak czułam! ❤
        Kocham Was!<3

    • kredka
      Wrz 19, 2012 @ 11:12:12

      maniulka – https://www.youtube.com/watch?v=mpivZaZEM3Y

      serdeczne pozdrowienia:)

      filmik jest w jęz angielskim — Kr

  18. kimba70
    Wrz 18, 2012 @ 17:34:03

    ” i mieliście już w nią niewielkie wglądy ” .Pozdrawiam was.

    • wika
      Wrz 18, 2012 @ 18:10:11

      Gdy tłumaczyłam wczorajszego Michała, myślałam o Twoim komentarzu – odpowiedzi dla Renaty, że wszystko będzie dobrze, i że nie ma się co zajmować tymi odpadającymi starociami…to jest dokładnie to samo 😀 Widzisz jasno, bracie, więc jak coś zobaczysz, to się podziel, ok?… 🙂 Buziaki! 😀

      • kimba70
        Wrz 18, 2012 @ 19:54:44

        Kocham was wszystkich, czekaj Wika jeszcze 2 tydzień sie nie skończył , ja czuję się wspaniale , jestem niesamowicie szczęśliwy, zobacze co fantastycznego jeszcze doświadczę ale spoko zostaję , sorry od rana nic tylko się śmieję i czasami płaczę sobie z szczęścia. To tak jakbym sie odnalazł po dalekiej podróży.

        • Taki
          Wrz 18, 2012 @ 21:05:50

          🙂 😀

        • elzbieta
          Wrz 19, 2012 @ 02:00:48

          Mam to samo . Ale jazda.
          z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

        • Dragonfly Angel
          Wrz 19, 2012 @ 13:53:23

          O tak, te energie są wyraźnie wyczuwalnie i od początku tego tygodnia mam bardzo silne odczucie, że nadchodzi coś niesamowitego. A ta stronka bardzo mi pomogła dziękuję Krystal, Dajamnti, Czakamrati i wszystkim z Was, którzy udzielali komentarzy, bo też mieliście wpływ na mój rozwój (czytam nałogowo od kilku miesięcy) Buziaki:*:*:*

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
