Na podwyższenie wibracji :)

.\

.

Na podwyższenie wibracji

2 komentarze (+add yours?)

  1. wika55maitri
    Wrz 09, 2012 @ 22:37:56

    Czy to sowa, czy to kot?… 😛
    A w ogóle to czy czujecie, JAK JEST CUDOWNIE???…mam wrażenie, że głowa mi zaraz odpłynie…a w środku od dwóch godzin coś bulgocze, jakby pączkująca radość, no jakbym wypiła butelkę szampana, a poza sokiem grejfrutowym nic mocniejszego dziś nie widziałam 😉 Moi znajomi mieli sny o ludziach tańczących u nas na ulicy – jak tak dalej pójdzie, to już pewnie niedługo, jeszcze przed karnawałem w Rio! 😀

  2. Karmel
    Wrz 09, 2012 @ 22:06:41

    Hahaha czadowa Sowa. 😀

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
