Wasze modlitwy i pragnienia zostały wysłuchane

.

.

Michał: Nadszedł wasz czas, kochani, 6.9.2012

Temat, jaki chcemy dziś poruszyć, dotyczy możliwości, która w tym czasie pojawia się dla was w związku z otwarciem portalu 9-9 {9 września}.  Wzrost energii, jaki wam obiecaliśmy, już się rozpoczął. Będziecie mieć cały tydzień bezprecedensowej sposobności, by uświadomić sobie w większym stopniu wasze nowe ‚ja’, którym chcecie się stać.  Każde z was pracowało nad różnymi aspektami swojego życia.

Wasze Wyższe Jaźnie, te ogromne istoty, których aspektami jesteście, znają już te wasze ‚nowe wersje’.  Właściwie jest bardziej niż prawdopodobne, że byliście przez nie ku tym sprawom prowadzeni.  Niektórzy próbują zamanifestować nowe umiejętności czy talenty.  Niektórzy próbują oczyścić stare nawyki.  Niektórzy próbują uzdrawiać.  Teraz możecie przestać próbować.  Powierzcie się opiece swoich Wyższych Jaźni i swego Stwórcy.  Uczyńcie waszym celem przyjęcie i zasymilowanie całej dostępnej miłości i światła, jakie jesteście w stanie wchłonąć w tym czasie.  Zrozumcie, że mówimy o świadomości, z jakiej jesteście utworzeni.  Wasze modlitwy i pragnienia zostały wysłuchane.  Wasze potrzeby są znane. Sugerujemy wam, abyście się otworzyli, zezwalali i ufali.  Wdychajcie wszystkie te nowe energie, jakie możecie i z wdzięcznością pozwólcie im poczynić w was wszelkie potrzebne zmiany.

Jeśli osiągnęliście punkt, w którym umiecie w jakiś sposób odczuć nadchodzące energie, wyobrażajcie sobie, że wpływają one w was i rosną tak, jak to tylko możliwe.  Kim chcecie być?  Wyobraźcie sobie to.  Wyobraźcie to sobie w waszych sercach.  Jeśli wasz umysł wciąż znajduje powody, dla których nie możecie być tym kimś, albo czemu to będzie trudne, przypomnijcie mu, że siła, która stworzyła wszechświaty, nie będzie mieć problemu z takimi drobiazgami.

Wasz czas nadszedł, kochani. Większość odmalowuje ten portal jako pewien rodzaj przejścia dla nadciągających rzeczy i być może tym on jest, ale dla was niech będzie on drzwiami do domu, do waszych prawdziwych jaźni.  Wejdźcie weń teraz ze swawolnym entuzjazmem.

Ta krótka wiadomość wystarczy na dzisiaj.  Odezwiemy się jeszcze parę razy zanim to przejście się zamknie.  W każdej chwili kroczymy tuż za wami.  Wiedzcie, że tu z wami jesteśmy.  Bywajcie.

Przekazał Ron Head. 6 września 2012
http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/09/06/your-time-has-arrived-dear-ones-michael-channeled-by-ron-head/

Przetłumaczyła Wika,  http://wielkawiosnawszechswiata.blogspot.com/

40 komentarzy (+add yours?)

  1. gold price
    Wrz 09, 2012 @ 14:58:03

    Czujecie naleganie i powinniście stać się, lecz może nie jesteście pewni co do tego, kim/czym się staniecie. Dlatego też musicie poddać się temu, co jest nieznane waszej trzeciowymiarowej Jaźni, lecz dobrze znane waszej JAŹNI Wielowymiarowej. Wasza wyższa ekspresja SIEBIE zalogowała się tutaj i do milionów rzeczywistości, i ma wiele doświadczeń wzniesienia. Dlatego też nie musicie się niczego uczyć. Potrzebujecie jedynie połączyć się ze swoim Wielowymiarowym Systemem Operacyjnym, abyście mogli przypomnieć sobie swoją JAŹN TERAZ!

  2. Karmel
    Wrz 08, 2012 @ 18:55:23

    Czołgiem. Fajne to nowe tło. Lepsze niż poprzednie. 😉

  3. ania
    Wrz 08, 2012 @ 18:44:37

    Pozdrawiam wszystkich Cieplutko 🙂 Nadchodzi cudowny świat.
    Niebieska Dziękuje za info o Kraskowie 🙂
    Znalazłam ciekawy nowy przekaz (ang. link)
    To już niedługo wszystko się zmieni.Dużo Miłości Pozdrawiam Wszystkich.

  4. knopersx
    Wrz 07, 2012 @ 17:00:25

    Witam Wszystkich serdecznię 🙂

    Mam ogromne pytanie odnośnię szkoły i edukacji, obecnie chodzę do technikum, pierwszej klasy. Tyle mówi się o zmianach, wzniesieniu itp. Moje pytanie brzmi czy w ciągu 2 lat nie będę musiał chodzić do szkoły, przymusowo tak jak teraz ?? czy zamiast szkół tego typu bedzie cos innego ?? Nigdy nie lubiłem szkoły w związku z przymusowym nauczaniem wszystkiego po trochu. Pozdrawiam :*

    • Adela
      Wrz 07, 2012 @ 17:36:20

      mój brat też nie lubił szkoły i został nauczycielem ,pozdrawiam

      hehe — kr

    • figa
      Wrz 07, 2012 @ 18:04:51

      Drogi Knopersie X , Twoje pytanie , głosu młodego pokolenia , jest niezwykle istotne ! Moje dzieci już kilka lat temu spytały mnie , czy chodzić do szkoły , skoro w 2012r jest koniec Świata . Dobre pytanie ! Odpowiem Ci tak ; nie wiem co się naprawdę wydarzy po roku 2012-tym , ale szkoła to zawsze jest rozwój ! Uczymy się przydatnych umiejętności , wiadomości technicznych , rozwijamy się umysłowo , zawiązujemy przyjażnie , poznajemy mnóstwo różnych ludzi , co wpływa na kształtowanie naszej psychiki i osobowości , poznajemy świat i sprawdzamy się w różnych sytuacjach . Zdajemy różne egzaminy , z życia też ! Po latach widzę , że moje dzieci z radością podtrzymują więzy koleżeńskie i cieszy mnie ,że wspólnie spędzają ze sobą wolny czas i pomagają sobie wzajemnie ! To bezcenne ! Uważam , że człowiek , który rezygnuje z nauki cofa się w rozwoju ! Źyczę Ci , abyś kiedyś miał naprawdę fajne wspomnienia ze szkoły ! A jeśli się w niej czujesz nie najlepiej , zmień na inną , zgodną z Twoimi prawdziwymi zainteresowaniami ! Zawsze idź za głosem serca ! Mam nadzieję , że wypowiedzą się tu też bardziej zaawansowane wzniesieniowo Osoby , bo dzieci zadają ważne pytania ! Pozdrawiam serdecznie !

    • zwykły człowiek
      Wrz 07, 2012 @ 18:08:58

      no ja stwierdziłem że nie będę miał dzieci do puki szkoły są przymusowe bo posyłając je tam czuł bym że jestem jak Hitler posyłający żydów do pieca. rozumem cie szkoła to utopia i relikt przeszłość już czas by przestał istnieć w obecnej przymusowej formie. ja wierze że ta hodowla się skończy niebawem

      • Mariusz
        Wrz 07, 2012 @ 18:29:42

        Jesteś świetny. Wiele lat temu pomyślałem dokładnie to samo, co Ty napisałeś dzisiaj. 😀

      • aurelia
        Wrz 07, 2012 @ 19:45:23

        pranie mózgu vs edukacja

      • JaOla
        Wrz 08, 2012 @ 13:37:27

        Hejka.
        Gdy ja chodzilam do szkoly to mialam wrazenie, ze wpychaja w nas caly ten niepotrzebny bagaz, abysmy nie mieli czasu (i miejsca w glowkach) na to abysmy zajeli sie czyms fajniejszym (Ja bardzo chcialam studiowac parapsycholgie, ezoteryke). To co nam wykladali bylo tak potwornie nuuuuudne.
        Mogli by zmienic przedmioty i uczyc tego co tu na blogu. Ale by bylo fajnie….. 😉
        Bysmy sie z pewnoscia szybciej wzniesli……. 🙂
        Pozdrowionka

    • Taki
      Wrz 07, 2012 @ 19:35:54

      Cześć knopersx, przyznam się Tobie, że nie znam dokładnej odpowiedzi na Twoje pytanie, i nie wiem czy Ci to w czymś pomoże ale mogę opowiedzieć Tobie co sam uczyniłem będąc w podobnej sytuacji.Chcę jeszcze dopowiedzieć, że niczego Tobie nie sugeruję, opowiadając tu swoją historię.
      Bardzo mocno zachodziłem w głowę co mam zrobić z tym Wielkim problemem, który nie dawał mi spokoju.Musiałem codziennie wstawać rano, udawać się do miejsca, którego najdelikatniej mówiąc nie lubiłem , wkładać na siłę do głowy informacje z którymi się albo nie zgadzałem albo było kompletnie dla mnie bezużyteczne a w czasie wolnym wymuszano na mnie abym się przygotowywał do sprawdzianów z rzeczy które nie miały dla mnie kompletnego sensu.Wszystko to stało w bardzo wielkim sporze z tym kim naprawdę byłem i kim chciałem być, z tym co naprawdę mnie interesowało. Zwróciłem się z prośbą o pomoc do środka, do swojego wnętrza. Odpowiedź tak jak zawsze przyszła w formie przeczucia, intuicji. Ponieważ nie zamierzałem być w przyszłości lekarzem, prawnikiem czy kimś innym do czego byłby potrzebny papier ukończenia tej szkoły, podjąłem decyzję o jej rzuceniu, i wybraniu Swojej Własnej drogi edukacji, której tak bardzo chciałem się w pełni oddać.Miałem wtedy 18 lat. Zrobiłem to słuchając podszeptów swojej intuicji,swojego uczucia pomimo tego, że absolutnie każda osoba na zewnątrz z mojego otoczenia była przeciwna mojej decyzji, a bardzo wiele z nich delikatnie, nie mogąc lub nie chcąc mnie zrozumieć próbowało mnie przekonać o niesłuszności tego czynu. Tak też czyniła moja rodzina wraz z moją ukochaną nic nierozumiejącą wtedy mamą na czele(ona wówczas była w trakcie pisania pracy doktorskiej). Ja przerwałem wtedy swoją „edukację” mając tylko papier ukończenia szkoły podstawowej. Od tamtego czasu minęło już dziesięć lat. Swojej decyzji oczywiście nie żałuję i nigdy nie żałowałem. Nigdy też nie porzuciłem swojej edukacji, czytania najwspanialszych i najwartościowszych dla mnie pod słońcem książek, słuchania najcudowniejszych i najkochańszych nauczycieli jakich mogłem znaleźć, przebywania w otoczeniu innych cudownych istot zmierzających w tym samym kierunku co ja , tutaj na tej stronie jest ich całe mnóstwo i jestem im tak wdzięczny za to że tu są oraz taki pełen podziwu i szacunku dla każdej tej osoby.
      Na zakończenie chcę powiedzieć, że nie jestem przeciwny chodzeniu do jakiejkolwiek szkoły.Oczywiście szanuję drogę obraną przez każdego człowieka i wierzę, że najwłaściwszą jest ta obrana poprzez podszepty jego serca.

      Dziękuję
      z sercem dla Ciebie.

    • aurelia
      Wrz 07, 2012 @ 19:42:23

      trochę o systemie edukacji

    • kimba70
      Wrz 07, 2012 @ 19:47:45

      Oczywiście szkoły będą Z przekazów wynika iż odbywać sie ma to na zasadzie wolnego wyboru pod pasowane pod rozwój indywidualny danej duszy. Zdolności dziś zwane paranormalne będą rozwijane. Rozwijane będą technologie na bazie krystalicznej, przestarzałe węglowe odejdą w zapomnienie, wszystko pod czyste środowisko. Dużo zajęć na wolnym powietrzu. Jeśli jakieś dziecko będzie np: latać nikt nie będzie tego kwestionował a wręcz zachęcał je do dalszych sukcesów. Przede wszystkim mówione i nauczanie w duchu prawdy o naszym pochodzeniu, kim jesteś o prawach wszechświata. Za właściwe i porządane czy obowiązkowe jest „wzorcowe zachowanie w miłości do siebie samych i innych”. Jednym słowem bez nakazów , zakazów ale w duchu miłości, duchowego rozwoju osobistego i w kierunku otwartego umysłu na wszechświat np:Reiki i inne formy panowania nad umysłem bedą powszechne. Będziemy wiedzieć nawet jaka dusza wcieli sie w nasze dziecko. NO TAK CZYTAŁEM dla mnie bezwarunkowa prawda. Moja prawda 🙂

    • aurelia
      Wrz 07, 2012 @ 19:48:47

      Ken Robinson twierdzi, że szkoły zabijają kreatywność – ciekawe

    • Marmaris
      Wrz 07, 2012 @ 21:11:04

      knopersx:) ale w świetle obowiązującego w Polsce prawa, przymusowo chodzi się tylko do szkoły podstawowej i gimnazjum i to w dodatku wyłącznie do ukończenia 18 roku życia:) później już wolna wola, tak też do technikum chodzić nie musisz:)
      Pozdrawiam:)

  5. kimba70
    Wrz 07, 2012 @ 13:56:21

    Lekcja „wizualizacja”. Jedzie pociąg z daleka na nikogo nie czeka, konduktorze łaskawy pokaż nam nowe wszechświaty. Całkiem nie żle idzie tym naszym naukowcom ciepło, ciepło : http://nt.interia.pl/technauka/news/zrodla-globalnego-ocieplenia-nalezy-szukac-daleko-w-kosmosie,1840273,8131

  6. Julita B.
    Wrz 07, 2012 @ 13:05:09

    Kochana Krystal,mam nadzieję,że odpoczęłaś i naładowałaś akumulatory. Brakowało Cię bardzo.Tak mi przyszło do głowy,że może dałoby się umieścić w „ciekawostkach” po prawej stronie film”The day before disclosure”-więcej osób miałoby lepszy do niego dostęp:-)) Jest „prosperowanie”i „nasz dom”…..
    Kochana Wika!Dziękuję Ci za tłumaczenie AAMichała-zawsze czuję,jakby mówił do mnie patrząc mi prosto w oczy:-)) chciałam Ci pogratulować wszechświatowej wiosny,nawet się rozpisałam w Twoich komentarzach,ale nie umiem tego wysłać! I nie zarejestrowało się:-) Składam tutaj: SZACUN. Julka

    Kochana Julito, jeśli masz ten link przetłumaczony, to chętnie go zamieszczę w ciekawostkach ❤ Kr

    • Adela
      Wrz 07, 2012 @ 17:09:04

      dzień przed ujawnieniem – napisy pl

      • kimba70
        Wrz 07, 2012 @ 21:20:54

        Sama widzisz Adela jak maja wylądować ,na razie pokazują że są . A to z UK to rodzinka z 4-5 wymiaru. Przynajmniej w necie coś o tym jest.

    • wika
      Wrz 07, 2012 @ 18:43:32

      Wielkie dzięki, Julitko! 😀 Tam będzie o wiele weselej, tylko na razie wciąż jest faza rozruchu 😉 Nie wiem, co z tymi komentarzami się dzieje, ale techniczna obsługa tych blogów jest nową przygodą w moim życiu i jeszcze paru rzeczy na ten temat nie wiem…:) Za to błogosławię wszystkie instancje odpowiedzialne za możliwość założenia darmowego blogu, i to z latającymi obrazkami 😀 A jakby Twój pomysł pt ‚spotkanie grupy warszawskiej’ dojrzał, to daj znać, może jeszcze przed grudniem dałoby się zorganizować jakieś ognisko albo coś w tym stylu 😛 Dzięki i buziaki! 🙂 🙂 🙂

      • Michał
        Wrz 07, 2012 @ 22:54:13

        Witaj Wiko
        Na Twoim portalu blisko początku jest miły wierszyk Brzechwy o wiośnie.
        Chciałem dodać w komentarzu inny uroczy wierszyk o wiośnie Ireny Tuwim.
        Wpisałem go w okienku ale nie zdołałem sprawić aby się wysłał i znalazł się w komentarzach.
        Pisze to do Twojej wiadomości. Może by się udało coś z tym zrobić aby wysyłanie komentarzy stało się łatwiejsze.
        Pozdrawiam serdecznie

      • JaOla
        Wrz 08, 2012 @ 13:27:30

        Droga Wiko, ja rowniez chcialam oddac komentarz na Twym blogu (nie udalo sie). Jestem Twoim blogiem zachwycona! Taki kolorowy, radosny. I te obrazki…
        Super.
        Pozdrowionka

        • wika
          Wrz 08, 2012 @ 18:41:36

          Dzięki serdeczne, JaOla 😀 Kochani, inaczej ustawię tryb komentowania, to pewnie się odetka; dzięki, że informujecie, bo na początku przyszło parę komentarzy, a potem nic, zastanawiałam się nad tym, ale uznałam, że to dlatego, że Krystal wróciła z urlopu i uruchomiła komentarze na T2012, a tu się przyjemniej wpisywać, starzy znajomi i w ogóle… 😛 (nawet względy techniczne są jakoś bardziej sprzyjające niż na bloggerze) Ale widać coś się po prostu zacięło i trzeba ‚posmarować’ czy też ‚przestawić wajchę’ :p

      • Sunlion
        Wrz 09, 2012 @ 12:08:53

        ..oczywiscie wszyscy chętni są zapraszani na tą imprezę.. 🙂
        ..najprawdopodobniej odbedzie sie sie ona w październiku…,
        – a jak pażdziernik to Oktoberfest 😉 🙂
        …i nie koniecznie w Bawarii 🙂
        Ważne jest kto serwuje piwo…,
        ..a będzie to robiła Wika, bo ma urodę tyrolskiej Frauhlein 🙂 ….,tylko doozdobi sie warkoczykami w słomkowym kolorze 😉 🙂 ..

        …hmmm….powiecie ,że to dowcip nie czwarto -gęstościowy…
        ..Ok. …zatem piwo będzie serwowane w kuflach…w kształcie aniołków 😉 🙂 🙂 🙂

        • wika
          Wrz 09, 2012 @ 20:32:14

          Tak, Misiaczku, masz absosmerfną rację! 😀 wszyscy dostaną, może być i w aniołkowych kuflach… Spędziłam studia na robieniu u siebie imprez, to mam wprawę 😉 A mojemu przyjacielowi Arkturianie obiecali mały statek, więc nawet pewnie nie trzeba będzie robić zrzutki na samolot dla Krystal i paru innych osób…po prostu obskoczy się statkiem i wszystkich się zbierze! 😛 Czy już w październiku go dostanie to się okaże, ale jeśli już teraz wysłalibyśmy wszyscy takie zamówienie, to jest duża szansa… 😀

          A moje zdjęcie jest tutaj (wersja wieczorna):
          http://www.blogger.com/profile/13634249639316475426
          albo tutaj: (wersja poranna)
          https://krystal28.wordpress.com/2011/07/10/narodziny-gwiezdnego-dziecka-w-kosmicznej-swiadomosci/
          Ale, jak rozumiem, z racji swego nicku starasz się raczej obudzić wersję południową:
          http://media.photobucket.com/image/phoenix%20firebird/heavychevy64/firebird.jpg?o=8
          Uwzględnij, że w wersji bardziej lotnej zaczynam śpiewać…i to głośno…no nie wiem, czy lwie uszy to wytrzymają… 😛

        • Sunlion
          Wrz 12, 2012 @ 12:15:29

          słociutka Wika !..,
          ..można łatwo skojarzyć..,że niedaleko Ci do Wicca.. 😉 🙂
          ..a jesli już ktoś o Twe zdjęcia sie „potyka” .. 😉
          ..może ogdadnąć.. Twojego prawdziwego nick’a .. 😉 🙂 🙂

        • Sunlion
          Wrz 12, 2012 @ 14:16:29

          Fraszka na zdjęcia 🙂

          Na zbliżajacy się koniec eonów dekady..
          ..mam takie dla Wiki i innych porady.. :
          ..oddajcie ogniowi 3-cio gęstościowe ślady..,
          ..usuńcie je z każdej pamięci i każdej szuflady.. 😉 🙂

          P.S.

          ..bo jak przypowieść mówi :
          .. łatwiej Krystal przejdzie przez ucho igielne z Kobrą w kieszeni…
          ..niż Wika z plikiem zdjęć…
          { …oczywiście mowa o wzniesieniu 😉 🙂 🙂 }

        • Sunlion
          Wrz 12, 2012 @ 18:16:45

          Krystal nie publikuj proszę tamtej fraszki z komentarzem 🙂

          buziaczki

          za późno, już Wika i ja przeczytałyśmy. Osobiście wolałabym, aby Twoje ‚żarty’ nie były umniejszające w stosunku do innych i w pewnym sensie, obraźliwe. No wiesz, takie bardziej w duchu 4G 😉 Pozdrawiam — Kr

        • wika55maitri
          Wrz 12, 2012 @ 19:39:04

          Opowiem wam historyjkę. Kiedyś w telewizorni zobaczyłam jakiegoś starszego Araba w turbanie, a obok napis i te urocze zawijasy języka arabskiego, i zanim logika zdołała uznać, że to pewnie jakiś niebezpieczny ortodoks, coś we mnie na widok tych znaczków poczuło się od razu jak w domu, a na widok tego faceta oznajmiło: „O, wujek!…” 😛 To samo mam, gdy widzę minarety i w ogóle tego rodzaju architekturę – jestem przeszczęśliwa… Najprawdopodobniej są to wspomnienia z pewnego bardzo przyjemnego wcielenia, gdy byłam jakimś kalifem w pięknym pałacu i pośród setki żon i nałożnic… Co jakiś czas przypomina mi się to wcielenie, gdy zaczynam się zastanawiać nad niektórymi moimi relacjami z mężczyznami, z którymi moje układy są trochę dziwne – niewątpliwie bliskie, ale jakieś takie pokręcone… 😉

          To ‚słociutka’ to taka poezja jak w ‚Jabberwocky’?… ‚było smaszno, a jaszmije smukwijne
          świdrokrętnie na zegwniku wężały’?… 😀 (jak ktoś ma ochotę na wielowymiarowe słówka, znalazłam świetną stronę z tym wierszem: http://home.agh.edu.pl/~szymon/jabberwocky.shtml)

          Pomysł pt ‚wszelkie ślady 3D do ogniska’ jest oczywiście zacny, najchętniej wyrzuciłabym nawet meble (ale tata jeszcze nie dojrzał do tego pomysłu;) To samo dotyczy jednak naszych rozmaitych nawyków – np. nawyku werbalnego czepiania się dla sportu… czy też może w tym przypadku raczej dla zaistnienia na czymś w rodzaju sceny?… :p (no wiesz, gdybyś miał ochotę naprawdę pogadać ze mną, mój adres mailowy pojawił się tu ze trzy razy – ale przecież wtedy TYLKO JEDNA osoba by to czytała, a nie parę tysięcy… ;))

  7. diesel18td
    Wrz 07, 2012 @ 10:13:50

    Poczekamy, zobaczymy 😉

    • kimba70
      Wrz 07, 2012 @ 20:00:01

      Na co czekać. Wizualizacja rano , realizacja popołudniu. Zastosuj opisane na blogu techniki a przekonasz sie co to są cuda. Ale pamiętaj w miłości, Stwórca niczego nie będzie ci udowadniał, ty sam masz do tego dojść, do niego dojść:)

  8. KOSMITA
    Wrz 07, 2012 @ 10:07:08

    Dzięki Wika. Pozdrawiam. 😉

    • wika
      Wrz 07, 2012 @ 18:47:06

      A myślałam wczoraj o Tobie jak wracałam ze spacerku…a potem się okazało, że się na dobranoc wpisałeś! No i super 😀 Pozdrowienia 🙂

  9. Rafal Niemiec
    Wrz 07, 2012 @ 10:04:13

    🙂

  10. niebieska
    Wrz 07, 2012 @ 09:14:45

    Spotkanie w Kraskowie,nieopodal Ślęży,koło Wrocławia.

    Konwergencja Harmoniczna w Kraskowie
    Spotkanie powszechnej jednoty szczerych serc 22-23.09

    W dzień ziemi,w równonoc jesienną 22.09-emisja serdecznej fali z Ziemi dla Polski i wszechświata.Wystarczy 630 osób by wpłynąć na i zmienić rzeczywistość.
    Miejsce spotkania jest generatorem kwarcowej góry i węzłem krystalicznym siatki ziemi.
    Może jakiś znak rozpoznawczy dla czytelników tego bloga?
    Pozdrawiam serdecznie .

  11. horoskop-ek
    Wrz 07, 2012 @ 08:39:31

    Najwidoczniej trwa dość sprzyjający okres dla prawa przyciągania.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
