Medytacja i znacząca intencja na okazję ceremonii zamknięcia Olimpiady

.

   Ceremonia zamknięcia Olimpiady będzie w niedzielę, 12 sierpnia 2012

Korzystając z okazji, że tyle boskich i świętych świadomych istot światła i miłości znajduje się na Ziemi, chciałbym podzielić się z wami prostą medytacją, która pomoże waszej duszy i zachęci innych, aby w tym czasie zechcieli być pomocni. Ceremonia zamknięcia Olimpiady będzie punktem skupienia uwagi wielu ludzi na całym świecie, wiele oczu będzie skoncentrowanych na podobnych wyobrażeniach, które stworzą świadomość jedności tam, gdzie czyjś umysł jest otwarty i połączony ze świadomością utworzoną przez ludzkość. Chcielibyśmy wykorzystać tę sytuację do podniesienia energii i stworzenia zmiany w świadomości wszystkich, która umożliwiłaby doświadczanie i zamanifestowanie się bardziej przebudzonej i kochającej świadomości. My jako przewodnicy możemy tylko sugerować wam pewne idee i wspierać was energią, ale każde z was jako świetlnych pracowników na Ziemi ma zdolność, narzędzia i moc potrzebne ku temu, by pomóc w  przemianie zjednoczonej świadomości ludzkości w taki sposób, aby dokonane zostały niezbędne i całościowe zmiany na Ziemi oraz w każdej osobie i jej rzeczywistości. Wasze oczy i uszy mogą być zaabsorbowane tym, co się dzieje w czasie ceremonii na olimpiadzie, ale wasze serce i umysł mają istnieć w stanie intencji i jej wyrażania, po to, by mogły być pomocne w tym procesie. To oznacza, że nie macie być pod wpływem zewnętrznych energii, lecz macie wzmacniać swą własną energię po to by przepajać świadomość ludzkości wysokowibracyjnymi częstotliwościami, światłem i intencjami. Wielu ludzi, którzy jeszcze świadomie nie zaakceptowali prawdy o sobie, będzie oglądać ceremonię zamknięcia olimpiady z otwartym i chłonnym umysłem, a radość wywołana tą ceremonią uaktywni ich czakrę serca, co oznacza, że wy jako pracownicy światła możecie wesprzeć tych ludzi w tym, aby otrzymali boskie częstotliwości światła, co pomoże ujawnić się ich prawdzie. Jest to również dla was wspaniała okazja, by doświadczyć waszej własnej mocy miłości i waszego boskiego połączenia ze wszystkim co jest Stwórcą na Ziemi i na innych planach. Jest to również sposobność ku temu, by czakra trzeciego oka odsłoniła się u wielu osób i pełniej się uaktywniła poprzez to doświadczenie.

Jest teraz moim życzeniem, by przeprowadzić was przez medytację, która, jak uważam, pomoże przyspieszyć wibrację miłości na Ziemi tak, aby wszyscy mogli jej doświadczyć.

Najpierw usiądźcie spokojnie, skupiając się na swym oddechu i rozluźnieniu swego ciała. Wyobraźcie sobie, że wdychacie i wydychacie przez waszą czakrę serca, po to aby
stworzyć większą ilość światła i energii wewnątrz waszej czakry serca. Powiedzcie do siebie w umyśle: „Ja jestem miłością”, powtarzając afirmację aż poczujecie jak wibracja miłości rozbudowuje się w waszej czakrze serca.
Pozwólcie sobie na szczodrość – niech wasza miłość przelewa się z wnętrza waszej istoty.

Wyobraźcie sobie, że Stwórca, w dowolnej formie jaka wam odpowiada, znajduje się dokładnie naprzeciw was; możecie ujrzeć Stwórcę jako formę ludzką albo źródło światła – czegokolwiek doświadczycie zaproście Stwórcę, aby był obecny przed wami.

Niech wasza miłość płynie do wyobrażenia Stwórcy, znajdującego się przed wami. Zauważcie, że energia Stwórcy płynie do was i wpływa w waszą istotę. Wir albo spirala światła formuje się pomiędzy wami a Stwórcą w jednej linii z waszym ośrodkiem serca. Światło, jakie stwarzacie, jest prawie jak stadion z nieustannie płynącego światła.

Zaproście wszystkich innych świetlnych pracowników i nawet tych, którzy jeszcze nie są świadomi swojej prawdy, aby dodali swą miłość i boską intencję do spirali światła, jaką wy i Stwórca generujecie; odczujcie, że więcej dusz gromadzi się dokoła was i promieniuje miłością. Wy utrzymujecie intencję: aby każda dusza doświadczała miłości, i aby była kochana i wyrażała miłość; aby wzniesienie było w boski sposób doskonałe i łatwe dla wszystkich; aby prawda się objawiła i stworzyła więcej radości; i aby zasłony iluzji opadły z boską doskonałością.

Kiedy poczujecie, że jesteście gotowi, wyobraźcie sobie, że umieszczacie spiralę światła, jaką stworzyliście wraz z wszelkimi aspektami Stwórcy, na stadionie olimpijskim w Londynie na poziomie energetycznym i fizycznym. Niech światło wsączy się we wszystko, w czakrę Gwiazda Ziemi i w Ziemię, aby wesprzeć Matkę Ziemię. Matka Ziemia wchłania światło i intencje, promieniując tym samym we wszystkich kierunkach na cały świat. Wyobraźcie sobie ludzi, którzy oglądają ceremonię zamknięcia olimpiady, gdziekolwiek oni są na świecie, i że światło, które stworzyliście wpływa w ich umysły, w ich serca, w ich trzecie oko, w ich fizyczne oczy, i omywa je świętym światłem, które podnosi ich wibracje i jednoczy ich z boską doskonałością ku wyższej świadomości Stwórcy, z którym każdy na Ziemi włącznie z wami się połączy. Wyobraźcie sobie wszystkich ludzi połączonych dusza z duszą, serce z sercem, świadomość ze świadomością, wyrażając szacunek dla boskości w nich i wokół nich.

Jest to najwspanialsza przysługa, jaką możecie oddać sobie i innym. Kochamy was i jesteśmy z wami w tym czasie nieustannej przemiany i wzrostu potęgi miłości.

Z miłością –
Jam jest Archanioł Metatron

Przekazała Natalie Glasson, 6 sierpnia 2012
http://www.omna.org/06-08-12-Olympics.html

Przetłumaczyła wika

25 komentarzy (+add yours?)

  1. gracja888
    Sier 13, 2012 @ 12:55:44

    Będzie się z nami działo,oj będzie.Każdy odczuwa te zmiany inaczej.Początkowo chodziłam do lekarzy na te wszystkie moje dolegliwości,ale wyniki były wprost rewelacyjne.W między czasie znalazłam ta stronę i zrozumiałam że tak ma być.Gdy coś zaczyna mi dolegać robię rząd wibracyjny [Medycyna Wielowymiarowa Ludmiły Puczko] i wszystko mija.
    Nie mam i nie miałam żadnych nadprzyrodzonych uzdolnień,chociaż jestem w temacie od początku lat 80-tych.Wiem na pewno,że moją Jedyną siłą od dłuższego czasu jest siła miłości.Tą siłą mogę zrobić bardzo dużo.
    Wszyscy ,którzy chcą przejść przez wzniesienie i pomóc innym generujcie dużo miłości prawdziwej.Pozdrawiam.

  2. VEGETA
    Sier 13, 2012 @ 09:51:04

    Będzie sens móc zrobić to później, bo nie wiem czy tutaj, aby czasem ściśle określona data nie ma większego znaczenia w tym przypadku.

  3. VEGETA
    Sier 12, 2012 @ 19:34:40

    Dziś mam dziwne wzdęcia i wiem, że to nie będzie dla mnie niczym przyjemnym. Czekam na rozwój sytuacji,

    • Roman Miezień
      Sier 13, 2012 @ 08:57:20

      Czy to nawiązanie do filmu „Kapuśniaczek”” z Louis de Funes? Jeżeli tak to gratuluję wspaniałego poczucia humoru.Nigdy go nie za wiele… 🙂 Z Miłością. Roman z Gdyni

  4. silver account
    Sier 12, 2012 @ 17:43:58

    Kiedy poczujecie, że jesteście gotowi, wyobraźcie sobie, że umieszczacie spiralę światła, jaką stworzyliście wraz z wszelkimi aspektami Stwórcy, na stadionie olimpijskim w Londynie na poziomie energetycznym i fizycznym. Niech światło wsączy się we wszystko, w czakrę Gwiazda Ziemi i w Ziemię, aby wesprzeć Matkę Ziemię. Matka Ziemia wchłania światło i intencje, promieniując tym samym we wszystkich kierunkach na cały świat. Wyobraźcie sobie ludzi, którzy oglądają ceremonię zamknięcia olimpiady, gdziekolwiek oni są na świecie, i że światło, które stworzyliście wpływa w ich umysły, w ich serca, w ich trzecie oko, w ich fizyczne oczy, i omywa je świętym światłem, które podnosi ich wibracje i jednoczy ich z boską doskonałością ku wyższej świadomości Stwórcy, z którym każdy na Ziemi włącznie z wami się połączy. Wyobraźcie sobie wszystkich ludzi połączonych dusza z duszą, serce z sercem, świadomość ze świadomością, wyrażając szacunek dla boskości w nich i wokół nich.

  5. basik
    Sier 12, 2012 @ 14:21:02

    Jak wyobrazam sobie STWORCE to zaczynam plakac i nie moge przestac jak narazie …..TESKNIE PANIE

  6. kimba70
    Sier 12, 2012 @ 02:34:32

  7. marecki
    Sier 12, 2012 @ 00:50:36

    Dobre to z kobietą z wenus a tutaj wyjaśnia zasady działania statków ufo http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_omnec_onec_wyjasnia_zasady_dzialania_statkow_ufo_napisy_pl_video.html

  8. megi
    Sier 12, 2012 @ 00:17:44

    Czy ktoś natknął się na informacje o działalności fundacji Keshe, działającej na rzecz m.in.wolnej energii.Na blogu: schodami do nieba znalazłam ciekawe informacje i link do fundacji, która we wrześniu zaprasza przedstawicieli wszystkich rządów na świecie na konferencję poświęconą udostępnianiu wolnej energii. Zaproszenia będą wysyłane do ambasad poszczególnych krajów drogą mailową a lista odpowiedzi czy zaproszenie zostało przyjęte czy odrzucone jest publikowana na bieżąco na stronie fundacji.Na razie o tym czy polski rząd będzie reprezentowany czy nie nie ma jeszcze informacji. Ale np. Nowa Zelandia nie jest tym spotkaniem zainteresowana….Ciekawa jestem Waszych opinii.Oczywiście przesyłam duuuużo światła i aniołków dla Krystal i wszystkich. Megi
    Link do zaproszenia Fundacji na spotkanie na jej stronie:
    http://www.keshefoundation.org/en/media-a-papers/keshe-news/316-the-world-peace-invitation-and-release-of-technology

    Droga Megi i wszyscy Czytelnicy, proszę o zamieszczanie linków w jęz. polskim 🙂 dzięki i serdecznie pozdrawiam — Kr

    • kitajka55
      Sier 12, 2012 @ 12:56:56

      Witajcie kochani ! oto jest link w j, polskim na temat uwolnienia czystej energii . – terazjesttenczas.blogspot.com/2012/06/wiadomosc-od-galaktycznej-federacji-07.html#comment-form Z serca wszystkich pozdrawiam

  9. Sabrina
    Sier 11, 2012 @ 23:47:28

    Super medytacja :-). Postaram się ja wykonać 🙂

  10. Arkija
    Sier 11, 2012 @ 23:29:02

    Kochani, oto świetne wyjaśnienie naszego obecnego miejsca w ewolucji ludzkości

    Jesteśmy Jednością, pozostało tylko to przejawić.
    Pozdrowionka.

  11. aurelia
    Sier 11, 2012 @ 23:00:23

  12. basik
    Sier 11, 2012 @ 22:38:12

    O ktorej godzinie jest zamkniecie cos nie moge znalesc 🙂 pozdrawiam Dzieki Elzbieta 🙂 pozdrawiam z Miloscia

    • wika
      Sier 12, 2012 @ 00:02:05

      20:30 czasu angielskiego, więc u nas zdaje się 21:30?… powinna być transmisja w tv, więc może wystarczy program telewizyjny (a chciałam kupić…żeby zobaczyć, kiedy puszczają Smerfy, bo się trochę stęskniłam ;)) 😀

  13. VEGETA
    Sier 11, 2012 @ 18:47:34

    Mam tylko pytanie. Być przez jakiś czas poza domem? Bo nie chciałbym być w takim stanie i wysłuchiwać patologicznych historii.

    • wika
      Sier 11, 2012 @ 21:09:35

      A kogo o to pytasz?…a czy interesują Cię tak naprawdę nasze odpowiedzi?… 😛
      (a propos tematu: ja w pewnym momencie się wyprowadziłam, bo miałam dość. To był dobry ruch, ale jednak ucieczka przed niezałatwionymi sprawami – i po 20 latach znów się tam zjawiłam i tym razem załatwiłam co się dało. Wystarczyło 5 minut medytacji dziennie – medytacji harmonizującej, wygładzającej konfliktową relację – i już się dało żyć 😀 Czego i Tobie życzę 🙂 )

    • kimba70
      Sier 12, 2012 @ 02:03:29

  14. wielebny
    Sier 11, 2012 @ 17:11:57

    Jakubie zgłoś się do mnie wielebnyd@gmail.com, mam podobne objawy ale z czakrą trzeciego oka, i szyszynką. Chętnie podzieleni się z Tobą moimi doswiadczeniami, pozdrawiam 🙂

  15. magdar
    Sier 11, 2012 @ 16:53:40

    Przydałby się duży statek na zakończenie z napisem federacja galaktyczna pozdrawia was,wszystkie tv by to transmitowały.A przy medytacji o pokój dla wszystkich na pewno by to spokojnie przeszło.Okazja taka już się nie nadarzy.

  16. krystal28
    Sier 11, 2012 @ 16:44:09

    Przeniesione z ‚Ogłoszeń’

    Wysłany 11.08.2012 o 1:12 AM

    Bukaj 21: W sumie jak mam możliwość pisania tutaj to napisze bo nie moge nigdzie idzie dodać komentarza. No więc coś dziwnego dzieje się z moimi czakrami chodzi mi szczególnie o czakre trzeciego oka i o czakre korzenia. Odczuwam niepokój i zachwianie równowagi, oraz ucisk na środku czoła coś jakby się otwierało i zamykało, nie jest to bolesne uczucie ale dość dziwne. Przygotowywałem się na zmianę ale nie wiem czy w odpowiedni sposób. Postanowiłem rzucić palenie i oderwać się od świata uzależnień. Dodam że jestem osobą mało zdecydowaną. Przez długi okres żyłem w strachu (nie ma to znaczenia w jakim) I teraz sie go pozbywam z dnia na dzien wydaje mi sie ze strach ustepuje ale nasilają się dziwne odczucie na środku czoła i jakby w kroczu. Byłem już nawet u urologa żeby zbadał mi prostatę. Proszę o odpowiedź co się ze mną dzieje nigdy wcześniej sie tak dziwnie nie czułem będę bardzo wdzięczny. to jest mój numer gadu gadu 5171412 lub szukajcie mnie na facebook: Jakub Graczyk Łęczyca. Nie mam poprostu gdzie się zgłosić. POMÓŻCIE !

    • elzbieta
      Sier 11, 2012 @ 17:31:15

      Witaj Bukaj . Objawy , które opisujesz towarzyszą oczyszczaniu naszych ciał subtelnych , energetycznych . Czakra trzeciego oka w połączeniu z czakrą krzyżową tworzą ciało mentalne , wszystko co zostało zgromadzone poprzez naszą Istotę w tym i każdym innym ciele energetycznym , bo jest ich więcej , rozpuszcza się , transformuje w Świetle Miłośći. Dotyczy to każdego człowieka . Moją sugestią jest oddychanie Światłem . Zwizualizuj wokół siebie Białe lub Niebieskie Światło , wdychaj je poprzez serce, poprostu poczuj że oddychasz Sercem to wystarczy . Rób oddechy i wydechy w rytmie 6sek.+3sek.+6 sek,3 jest to skupienie zrobionego wdechu w czakrze serca , wypełnij to co wpłynęło z Twoim oddechem do Serca Miłością , przy wydechu ( 6 sekund) wypęłnij nim całe swoje ciało mentalne , wizualizuj lub poczuj energię Miłości , która wypełnia to ciało . Powtarzaj to oddychanie w swoim rytmie według swoich potrzeb . Jest to świadome uczestniczenie w transformacji energii EGO , która właśnie teraz , pod wpływem Światła napływającego do nas z Kosmosu , wypływa na powierzchnię , gotowa do transformacji .
      Pozdrawiam , żeczę Miłości i wytrwałości w budzeniu się w Wyrzszym Wymiarze naszej Świadomości .
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • Adela
      Sier 11, 2012 @ 19:40:02

      Jakubie, proszę napisz do mnie – może będę mogła ci jakoś pomóc, pozdrawiam serdecznie adela – mój mail : adelamops2@gmail.com

  17. Adela Mops
    Sier 11, 2012 @ 15:00:22

    medytacja przepiękna, warto się przyłączyć a pomagając innym pomagamy tak na prawdę sobie.pozdrawiam wszystkich serdecznie A.

  18. Roman Miezień
    Sier 11, 2012 @ 10:01:38

    Niech ta Medytacja rozpocznie się już w tej chwili a zbiorowa tuż przed Ceremonią zamknięcia Igrzysk, niech trwa podczas niej, niech potęga miłości płynie na cały Świat. To doskonała okazja. Taka potężna dawka Miłości pokona siły Ciemności. Niech to będzie Ujawnienie na jakie czekamy. To fizyczne przyjdzie już potem z łatwością. Niech tak się stanie. Z Miłością. Roman z Gdyni

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
