Najlepsze pokazy UFO w lipcu 2012

 

8 komentarzy (+add yours?)

  1. gold price
    Sier 05, 2012 @ 15:55:01

    pro Galaktyczna Federacja, pro Asztar, pro Obama i pro Anonimowi, m.in.(będziemy bardzo zaskoczeni, gdy dowiemy się w końcu, kto był po stronie Światła, a kto po stronie ciemności!). Komentarze są do zamieszczania linków w duchu 4G i w jęz. polskim, wymiany doświadczeń i wspierania się na drodze do Wzniesienia. Konstruktywne, pozytywne myśli są mile widziane.

    • wika
      Sier 05, 2012 @ 17:26:44

      Podwójny ‚goldzie’, a czemu zawsze tylko cytujesz?… 😉 że niby milczenie jest złotem?… 😀

  2. Sabrina
    Sier 04, 2012 @ 01:20:06

    To ja ten jeden z najlepszych pokazów widziałam na własne oczy, ale dużo wcześniej niż w lipcu 🙂

  3. Lucjan Marosik
    Sier 01, 2012 @ 18:38:21

    Kogo słuchać,komu wierzyć – chyba tylko sobie,mam mętlik w głowie i sercu chyba też. Ale wierzę że jak mam do kogoś należeć to się wstawią za mną i nie popełnię błędu. Muszę przyznać że doświadczałem Ich obecności i pomocy, które nie są do podważenia przez żaden umysł. Możesz sprawdzić. Pozdrawiam. Lucjan M. tel. 604213729

  4. emin
    Sier 01, 2012 @ 18:17:37

    dzięki Ewcia za info. Jestem własnie z Białegostoku, ale od 2 dni jestem na południu Polski w okolicach Wadowic. Szkoda, że taka okazja zobaczenia na żywo kręgów uciekła ode mnie.

  5. ewcia
    Sier 01, 2012 @ 16:10:34

    • adela
      Sier 01, 2012 @ 18:34:38

      dzięki za ten link – bardzo ciekawe a przy okazji poczytałam sobie komentarze i uśmiałam się do łez , pozdrawiam

  6. gold account
    Sier 01, 2012 @ 09:54:59

    pro Galaktyczna Federacja, pro Asztar, pro Obama i pro Anonimowi, m.in.(będziemy bardzo zaskoczeni, gdy dowiemy się w końcu, kto był po stronie Światła, a kto po stronie ciemności!). Komentarze są do zamieszczania linków w duchu 4G i w jęz. polskim, wymiany doświadczeń i wspierania się na drodze do Wzniesienia. Konstruktywne, pozytywne myśli są mile widziane.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
