Stan radości i wdzięczności

.

Mistrz Hilarion  15-22 lipiec 2012

Umiłowani,

Wielka praca jest w toku.  Każdy z was został uwolniony z cyklicznych wzorców bólu i pozbawienia mocy w każdej komórce waszej Istoty. Widzimy, że proces ten nie był łatwy dla Was i prosimy, abyście pamiętali, że jesteście Tymi, którzy wskazują drogę innym, aby mogli iść za wami w najbliższych dniach.  Wszyscy pionierzy, tacy jak Wy, stawiają kroki w nieznane, w związku z czym odczuwacie presję w miarę jak posuwacie się pod prąd ustalonych zasad.  Mówimy Wam, że wykonujecie większą pracę niż możecie zrozumieć w tej chwili.

Wiedzcie, że nigdy nie kroczycie sami na tej samotnej drodze, bo jesteśmy zawsze z wami. My, jako wasza Rodzina Światła wspieramy was w królestwach jeszcze dla was niewidzialnych i w najbliższych dniach będziecie w stanie lepiej widzieć poza gęstości, przez które  zmierzacie do królestw Światła i wielowymiarowości.  Jako istoty wielowymiarowe istniejecie i działacie na wielu różnych poziomach i dlatego mówimy, że robicie dużo więcej, niż  obecnie jesteście tego świadomi.   Każdego dnia pokonujecie samych siebie i dawniejsze ograniczenia rozpuszczają się jak gdyby były tylko marzeniem.

Ważne jest, abyście na początku każdego dnia umacniali mentalną intencję do pozostawania w stanie radości i wdzięczności, bo to pomoże wam wejść na nowe częstotliwości, które zalewają Planetę z Kosmosu.  Intencja ta również pomaga w rozpadaniu się mentalnej gęstości kolektywnej świadomości, akceptowanej przez Ludzkość jako normalny sposób myślenia, postępowania i bycia.  Wybierając różne rozwiązania problemów stojących przed waszym Światem, tworzycie dla siebie, dla Ziemi i wszystkich jej mieszkańców zmiany niezbędne do zharmonizowania się z Boskim Planem.

Jak zawsze radzimy wam, byście byli dobrzy dla siebie i ludzi wokół was.  Każdy uczy się, jak używać swojej energii i osobistej mocy w sposób konstruktywny i wzbogacający życie, a często jest to proces uczenia się dla wszystkich.  To co robicie i co osiągacie w celu pokonania starych skłonności, które nie służyły waszemu najwyższemu dobru jest kładzeniem fundamentu dla innych, aby również byli świadomi, że istnieje lepszy sposób na osiągnięcie  bardzo oczekiwanych pragnień i tęsknoty za szczęśliwym życiem.  Jesteście burzycielami starych modeli i twórcami nowych, co w tych czasach ma wielkie znaczenie.

Utrzymujcie wasze Światło, aby zawsze promieniowało niezwykłym pięknem w trakcie waszych codziennych zadań.  To jest wszystko, co teraz od was oczekujemy.  Umiłowani,  niech wasze serca lśnią czystością i życzliwością dla wszystkich, pozwólcie odejść  wszystkim usprawiedliwieniom ego, które was oddzielało od waszego prawowitego miejsca jako Boskich Ludzi wprowadzając w Nową Złotą Erę nowy wzorzec dla wszystkich na Ziemi.

Do następnego tygodnia ..

JESTEM Hilarion

Przetłumaczyła Ludmiła

22 komentarzy (+add yours?)

  1. Phil
    Lip 24, 2012 @ 10:17:44

    Widziałem mały statek w Gdańsku, okolice Wrzeszcza i Moreny. Latał bardzo nie symetrycznie – to było 25 sierpnia 2011. Ciekawe, bo prosiłem Wyższą Jaźń – chciałem zobaczyć – i zobaczyłem. Oglądając byłem zafascynowany.

  2. s.
    Lip 23, 2012 @ 22:05:09

    „Nie czułem niepokoju, czułem podekscytowanie i nadzieję 🙂
    A najbardziej ciekawe w tym momencie było to, że reszta imprezy tak jakby niczego nie zauważyła…”

    Ja siedziałam kiedyś z rodzicami na balkonie i przeleciały kolorowe statki, nie było jeszcze ciemno zupełnie, było je widać bardzo dobrze. A oni nic nie dostrzegli. Ba, rozmowa nawet dotyczyła nawet życia na innych planetach… moja mama mówiła, że chciałaby za życia się dowiedzieć czy jest takie prawdopodobieństwo. Dowód na to, że człowiek widzi tylko to, co chce zobaczyć. Niektórzy patrzą i nic nie widzą. A wystarczy włączyć rozum i samemu się rozglądnąć…

  3. MinisterQ
    Lip 23, 2012 @ 17:02:25

    Elżbieta, ja widziałem dwa razy w życiu te światła na niebie. Z tego drugi raz na harmonii kosmosu 2012, pod koniec drugiego dnia imprezy. Udało mi się je nagrać, widać tam pomarańczowy okrąg, i wewnątrz niego tak jakby przemieszczający się punkt:

    Nie czułem niepokoju, czułem podekscytowanie i nadzieję 🙂
    A najbardziej ciekawe w tym momencie było to, że reszta imprezy tak jakby niczego nie zauważyła…

  4. ela
    Lip 23, 2012 @ 07:40:42

    Pozdrawiam cie Kristal i dziekuje za publikacje tak wielu ciekawych przekazow. Pragne sie z wami wszystkimi podzielic , ze 21 lipca na terenie Holandii w raz z rodzina moglam podziwiac 9 pomaranczowych kul, z ktorych pierwszych 6 lecialo w gromadzie. Wspanialy widok. Chetnie uslysze kto jeszcze to widzial.

    Ela

  5. Sabrina
    Lip 22, 2012 @ 23:54:53

    Film pt: „Oświecone ego”, Polecam 😉 Warte obejrzenia 🙂
    https://picasaweb.google.com/104375611327815743405/AdyashantiOswieconeEgo#5732818246962878354

    • idea.b
      Lip 23, 2012 @ 01:50:37

      Tak Sabrino, bardzo ok. Warto też pamiętać, że każde poczucie wyższości jest odzwierciedleniem poczucia niższości (najczęściej również zepchniętego do obszaru nie/podświadomości). Oświecenie to rozpoznanie i doświadczenie doskonałej równości Wszystkich Istot. W takim rozpoznaniu oczywiście nie ma miejsca nawet na ideę „ciemnych” czy na pozostawianie kogoś poza oświeceniem. Dlatego ostatecznie oświecenie może być tylko jedno – oświecenie Wszystkich.

      Jak wskazuje Kurs cudów: „Odkupienie musi być jedno. Gdy jestem zbawiony, świat zbawiony zostaje ze mną. Wszyscy bowiem musimy być zbawieni razem. Lęk jawi się w wielu różnych formach, lecz miłość jest jedna.”

      Pokój&Miłość 🙂

      .

  6. Paranormal.PL
    Lip 22, 2012 @ 23:46:27

    @Terry nie zgodzę się z tym filmem znam go od dawna i sądzę że jest tendencyjny nie chodzi mi o to że ktoś oczernia GFL ale o to że każdy ma wybór i powinien słuchać siebie, przekazy do niczego nikogo nie zmuszają a ten film to robi…

    dzięki za poinformowanie Aldebaran i Paranormal. Udało Ci się Terry wcisnąć swoją ciemną propagandę, ale tylko raz! — kr

  7. Aldebaran
    Lip 22, 2012 @ 23:41:15

    Terry, nie wydaje mi się aby ten filmik był piękny a już tym bardziej o tym jak być wolny hehe:)pomyłka?
    widzę też że Krystal nie sprawdza linków które wklejacie
    Pozdrawiam bracia i siostry:)

  8. elzbieta
    Lip 22, 2012 @ 21:10:04

    Chciałabym przekazać Wam informację o wielkiej ilości światełek o krystaliczno-żółto-pomarańczowej barwie i jestem ciekawa czy ktoś jeszcze to widział, było ich bardzo dużo, były aż dwie duże grupy które tworzyły najpierw trójkąt a następnie zmieniały się w różne figury. Zaobserwowałam np. kształt dużego wozu, (wielkiej niedźwiedzicy) przemieszczały się dość wolno, majestatycznie i również zamigały niektóre z nich. Jechałam z mężem i wnuczką samochodem ok. godziny 22.00 w sobotę 21.07.br, tj. wczoraj. Nie miałam aparatu fotograficznego przy sobie ani też komórki żeby ich sfotografować. Byliśmy na drodze do Jeleniej Góry, wracaliśmy do domu. Był to przepiękny widok. Moja wnuczka mówiła że to nasi sąsiedzi.
    Pozdrawiam Wszystkich oraz przesyłam Światełko Miłości.

    • wika
      Lip 22, 2012 @ 21:53:29

      Słyszałam od paru osób, że widują takie ‚małe pomarańczowe’ oraz ‚duże czerwone’, niektórzy regularnie. Ja widziałam pomarańczowe i tylko raz, ale za to całe mnóstwo, bo widać skorzystali z okazji i na sylwestra nieustannie latali ponad ogniami sztucznymi, i to w środku Warszawy…niezły dowcip 😀

  9. filpat
    Lip 22, 2012 @ 21:01:37

    Ja tez raz doznalam takiego uczucia , bylo to w duzym markecie ,stalam w kolejce ,pomoglam starszej Pani wlozyc jej zakupy do wozka ,i w tym momencie, doznalam takiego ciepla ,tak wielkiej milosci do tych wszystkich ludzi w calym sklepie, ze ledwo sie opanowalam ,zeby wolac do nich ,jak bardzo ich kocham, i tak by mnie nie zrozumieli ,bo to bylo na Cyprze , dwa miesiace temu , wiecej sie to nie powtorzylo .ja chce miec zawsze taka milosc w sobie ,do wszystkich ludzi i calego swiata,to jest najpiekniejsze co moze czlowiek czuc!!!!

    • kimba70
      Lip 23, 2012 @ 06:30:17

      Doświadczasz odmiennych stanów świadomości , będą coraz częstrze, po prostu wchodzisz w miłość w doznanie jedności i tak zostanie. Ocierasz się o nowy wymiar który już jest.

    • Ana
      Lip 23, 2012 @ 10:30:34

      Ja też mam podobnie od jakiegoś czasu, a po aktywacji Impulsów zdarza mi się to chyba nawet częściej 🙂 Czasami obserwuję ludzi na ulicy i w sklepie i nagle zaczynam dostrzegać, jacy są piękni (wszyscy,bez wyjątku!), albo na spacerze nagle zaczynam mówić w myślach do jakiegoś drzewa, że je kocham, później do innych drzew, trawy, itp. 🙂 Do tego jeszcze, miesza mi się „wczoraj” z „dzisiaj” 😉

  10. elzbieta
    Lip 22, 2012 @ 20:49:04

    Ten stan zależy od Ciebie, to znaczy od tego ile będziesz w stanie poświęcić czasu aby wchodzić w taki stan, podczas wyciszenia, łączenia się ze Światłem Stwórcy, kontaktów z ukochanymi stworzeniami, czy to ludźmi, zwierzętami , przyrodą, wszystkim co kochasz, również wtedy kiedy będziesz rozszerzać miłość do wszystkiego co Cię otacza, kiedy będziesz patrzeć sercem na wszystko co Cię otacza. Wysyłam Ci Światełko Miłości. Pozdrawiam Wszystkich i Wysyłam Wam Wszystkim Światełko Miłości !

  11. Janina Pachuła
    Lip 22, 2012 @ 20:21:27

  12. sylla
    Lip 22, 2012 @ 20:17:34

    Oj moi kochanie czasem ciężko w tym utrzymaniem tego światła. Ale bardzo chcemy i pracujemy nad tym. 🙂

  13. agata
    Lip 22, 2012 @ 19:32:45

    uwielbiam moja nowa swietlana rodzine:) jak ona pieknie i delikatnie prowadzi mnie za reke do przodu:)a wczoraj znowu czegos doznalam, to bylo jak porazenie! zreszta nie ma takich slow ktore moglyby to opisac. w pewnym momencie w sercu poczulam tak intensywne uczucie milosci jak nigdy czegos takiego nie doswiadczylam..to byl stan blogosci, szczescia, ciepla, wszystkiego co najlepsze, ale mimo to nie ma slow zeby naprawde ten stan opisac. plakalam ze szczescia i potem zastanawialam sie i nadal to robie czy tak na codzien moge zyc? chce tak zyc z tym uczuciem jednak pytanie: dlaczego tak na krotko dostalam to doswiadczenie?dlaczego nie moge juz zawsze? czy to byla jedynie probka?ze swojej strony nie mam zadnych watpliwosci ze tak chce!

    • Dziadziol :)
      Lip 22, 2012 @ 21:13:20

      Agato łez by ci nie wystarczyło 🙂

    • kimba70
      Lip 23, 2012 @ 06:38:36

      Ja to nazywam „odlot” , potem tak bardzo pragniesz w tym być że masz to na co dzień i wiele innych pięknych doświadczeń. Promieniujesz światłem i zmieniasz otoczenie braci,siostry i krajobraz, tak to działa.

      • kimba70
        Lip 23, 2012 @ 06:54:50

        Dodam że kiedy już w tym sie jest stary świat nie ma znaczenia, kompletnie cię już nie interesuje, pragniesz odkrywać „nowe” a wszystko co jest ci nie zbędne po prostu jest. I masz tyle energi że jesteś w stanie naładować akumulator samochodowy , ba gdyby twój samochód miał silnik elektryczny to prawdopodbnie pojechałby bez baterii , wystarczy że dotknęła byś kabli i by pojechał. „Utrzymujcie wasze Światło, aby zawsze promieniowało niezwykłym pięknem”

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
