Michał: Teraz jest ten czas. To właśnie ma znaczenie

.

Przekazał Ron Head, 2 lipca 2012

Wiele się dzieje tego dnia. Wiecie o tym. Czujecie to. Jednak ponieważ media – którym nie ufacie – nie donoszą o tym, macie wątpliwości. Pobudziłoby to nas do śmiechu, kochani, gdyby nie to, że wcale dobrze wam to nie służy. Jeśli nie umiecie oczyścić waszego umysłu z tych wątpliwości, to przynajmniej zdystansujcie się od tego i obserwujcie, oczekując na informacje.

Jesteśmy teraz w punkcie, w którym pytanie “kiedy” przestaje mieć znaczenie. Odpowiedź na to pytanie brzmi: teraz. To, czym się teraz zajmujemy, dotyczy gruntowności i bezpieczeństwa tego procesu. Wystarczająco szybko dostaniecie swoje potwierdzenie. Zmiany, na które tak długo czekaliście, są już w toku. Mogą się one pojawić niezupełnie w tej formie, jakiej się spodziewaliście, ale się pojawią.

Gdy dana zostanie ludziom możliwość zrozumienia tych spraw i zmiany swojego sposobu życia, bardzo wielu z nich z niej skorzysta. Jest prawdopodobne, że również i wy przyczyniliście się w przeszłości do tych problemów, czyż nie tak? Pozwólcie również i innym ujrzeć teraz ich błędy. Światło prawdy sprawi, że wiele osób powie: “I co ja zrobiłem/am?” To już od jakiegoś czasu wydarza się na waszym świecie.

Ci, którzy w świadomy sposób krzywdzili, to inna historia – nimi już się zajęto. Waszym zadaniem, do którego wciąż was nakłaniamy, jest pozostać skupionymi i spokojnymi, a także nieustannie wnosić w ten proces miłość.

Wzrastająca intensywność napływającej energii będzie dla większości z was wystarczająco angażująca sprawa. Energia ta pobudzi wiele z rzeczy, które były przez długi czas uśpione. Niektórych z nich nawet nie rozpoznacie, gdyż tkwią one w waszym DNA od pokoleń. Macie im się po prostu przyjrzeć i uwolnić je. Jednakże możecie być zaskoczeni, gdyż niektóre z nich okażą się czymś niezwykłym i mile widzianym. Jeśli zechcecie, będziecie mogli je zachować i rozwijać.

Pozostała część waszego roku stanie się teraz coraz radośniejsza. Pojawią się problemy, ale jesteśmy pewni, że już dorośliście do poradzenia sobie z nimi, poza tym rozwój, jaki będzie waszym udziałem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, dalece nad tymi problemami przeważy.

Wciąż będą sposobności, by wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Jeśli macie taką możliwość, zróbcie to. Jeśli nie, prosimy, abyście wysłali do nich swoje modlitwy i miłość. Potraktujcie teraz poważnie wpływ, jaki wasza modlitwa i intencje wywierają w świecie. Ponieważ więcej osób się o tym dowiaduje, ten wpływ jest coraz bardziej wzmacniany. Prosimy, abyście dołożyli starań łącząc się i wspierając wzajemnie. Wykorzystujcie każdą okazję do przesłania waszej miłości i światła, tak jak i my to robimy. Poczujcie efekt takiego działania. Pojmijcie jego moc. I, co istotne, wyraźcie za to podziękowania.

Zaś dni i godziny pozostawcie swojemu biegowi, drodzy przyjaciele. One tak niewiele znaczą. Czas jest teraz. To ma znaczenie. Gdy spojrzycie wstecz, to wszystko będzie jak mrugnięcie okiem. Po raz kolejny ofiarowujemy wam naszą miłość i pomoc kiedy tylko o nią poprosicie. Zawsze jesteśmy z wami. Miłego dnia, kochani przyjaciele. Wyśmienitego dnia!

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/07/02/the-time-is-now-that-is-what-matters-michael-channeled-by-ron-head/

A tu jeszcze 3 ważne (jak mi się wydaje, całego raczej nie warto tłumaczyć) punkty z dzisiejszego przekazu Federacji od Blossom Goodchild:

1.W tych zmieniających się czasach sprawą najwyższej wagi jest zachowanie trzeźwości umysłu. Róbcie to, co ma DLA WAS sens! nie podążajcie jak owce w natychmiastowej reakcji za tymi, którzy chcą was nabrać. … Nie chodzi o to, żeby czegoś szukać…lecz o to, żeby to WYCZUĆ. W waszym świecie macie powiedzenie “wyczuć pismo nosem”, prawda? {w angielskim, mają szczura zamiast pisma, “smell a rat” ;) ale mniej więcej na to samo wychodzi:P} Sugerujemy, żebyście utrzymywali podwyższoną wrażliwość zmysłów. … pojawi się wiele zamieszania. Dlatego prosimy was, abyście POZOSTAWALI W MIŁOŚCI. GDYŻ TYLKO MIŁOŚĆ POZWOLI WAM WYCZUĆ WASZA PRAWDĘ. O to prosiliśmy was nieustannie. A w nadchodzących dniach będziecie mogli tę radę sprawdzić w praktyce efektywniej niż kiedykolwiek. Pamiętajcie o tym.

2. BĘDZIECIE WIEDZIELI, CO ROBIĆ!  TO JEST TEN DZIEŃ!

To jest czas, którego macie być częścią, po to tu przybyliście. To jest moment, na który z utęsknieniem czekaliście. To jest powód waszego tu przybycia. … Ile byście się nie przygotowywali…nawet jeśli ktoś jest całkowicie pewien, że pilnie próbował i powtarzał swoją rolę…oczywiście zawsze może pojawić się trema przed pierwszym występem…Jednakże kiedy kurtyna już się podniesie…kiedy scena się odsłoni…podczas “występu” pojawi się pewność siebie…gdyż wiecie, że to jest “TA CHWILA”…ta, do której przygotowywaliście się…kiedy wszystkie wysiłki zostaną nagrodzone. … Bądźcie spokojni…to nie był przygotowany na łapu-capu plan dwudniowej imprezy, złożony do kupy z czyjegoś kaprysu!  TO JEST BOSKI PLAN, który jest realizowany już od dłuższego czasu. TERAZ macie po prostu zająć się finalnymi scenami końca pewnego rozdziału, które poprowadzą was do rozdziału następnego. …
JESTEŚCIE GOTOWI. JUŻ KONIEC CZEKANIA. KONIEC PRZYGOTOWAŃ. DOKONAŁO SIĘ.

3. Sugerujemy, żebyście uszanowali siebie i ofiarowali sobie ochronę. Bądźcie czujni i strzeżcie swojej ISTOTY ŚWIATŁA. … To przyniesie również pożytek Całości. … Oto obraz jajka. Wyobraźcie sobie, że znajdujecie się bezpiecznie wewnątrz skorupki tego jajka. … jest to matowy krystaliczny owal. Wyobraźcie go sobie wokół waszego pola energii. Waszej aury. Pojawi się natychmiast na samą myśl o nim. To sprawi, że negatywne myśli innych nie wejdą do waszego pola energii. Jednakże wy sami możecie wpuszczać wszystkie kolory mocy, uzdrawiania i miłości do środka i odnawiać nieustannie różne poziomy swojej energii.

Blossom: …czemu jest on matowy? Federacja: …krótko mówiąc, jeśli ktoś nie może dostrzec czegoś wyraźnie, jest trochę niepewny co do tego, czy to jest “dla niego” czy nie. Wiele dusz będzie szukało Światła, do którego może się przyczepić, żeby zasilić swoje zasoby. Jednak nie chodzi o to, aby pobierać Światło od kogoś innego. Ten ktoś może zaoferować im wskazówki na temat “jak wzmocnić własne Światło”, ale nie powinno być one zabierane komuś innemu.

Blossom: … a co z tymi, którzy powinni zobaczyć czyjeś Światło, żeby wiedzieli “dokąd iść” i szukać pomocy?

Federacja: … Wiedzcie, że ci, którzy będą chcieli zostać “odnalezieni”, zostaną odnalezieni.
Bardzo chcielibyśmy, żeby można było nacisnąć odpowiedni guzik i “cały plan” mógłby być przez was zrozumiany.

Przetłumaczyła Wika

21 komentarzy (+add yours?)

  1. Asia
    Lip 04, 2012 @ 15:30:13

    Jesteście wspaniali! KOcham Was i kocham czytać wasze komentarze…dodają przeogromnej ilości otuchy i poczucia ze człowiek nie pozosał sam na placu boju z tymi trudnymi czasami !
    Najważniejsze słuchac serca i widzieć blask miłości i Boga w każdym człowieku :))
    Przesyłam wiele miłości!!

  2. Magdalena
    Lip 03, 2012 @ 19:29:14

  3. lelys
    Lip 03, 2012 @ 18:53:19

    Boże, jak w innej rzeczywistości i zrozumieniu żyję od dzieciństwa. Cały czas widziałam rzeczy takimi jakie są i ludzie dopiero teraz to zaczynaja rozumieć. Byłam zmuszna do chodzenia do kościoła, gdzie czułam się okropnie widząc fałsz i hipokryzję. Znane były ogólnie zachowania ksiedza( poniżanie ludzi itp), wszyscy znosili to z pokorą.Na blichtr i fałsz Watykanu patrzałam z obrzydzeniem , ale pod naciskiem rodziny moje córki uczęszczały na religię. Jednak tłumaczyłam im że prawda jest inna , ale tą muszą poznać aby żyć w tym społeczeństwie. Moja wnuczka nie chodzi na religię, bo ciągle dyskutowała z katechetką i dostawała jedynki.Kult JPII był mi całkiem obcy.A „koko ,koko euro spoko” taż widziałam jako igrzyska do odwrócenia uwagi. Czytam te przekazy i rozumiem ,że ja już od lat żyję w innej rzeczywistości wewnętrznej, dlatego trudno mi sie rozmawia z rodziną i znajomymi. Jestem inna , ale nie znaczy,że lepsza. Całe zycie czekałam na to co ma się wydarzyć i wiem ,że mam rolę do spełnienia. Pracuję pomagając chorym i będę szczęśliwa widząc ich młodszymi i zdrowszymi. Martwi mnie ignorancja rodziny , ale są dobymi ludżmi i chyba jest to brane pod uwagę.Miałam bardzo trudne życie, ale teraz rozumiem,że wszystko miało swój sens i dziękuję za to. Kocham Was i tych którzy nam pomagają!

    • kimba70
      Lip 03, 2012 @ 23:06:23

      Witamy w rodzinie, czuję się fantastycznie , jestem wdzięczny że żyje w tych czasach, jestem wdzięczny za możliwośc dotarcia do prawdy, jestem wdzięczny za życie, kocham wszystko i wszystkich , to jest cudowne i słowa tego nie opiszą . Radość i szczęście . Dziękuje po 100 kroć za tę szansę . W jedności, miłości i z serca życzę „Raju” który macie w sobie.

    • Oualander
      Lip 04, 2012 @ 09:01:50

      Witaj Lelys:

      Cytat:

      „Boże, jak w innej rzeczywistości i zrozumieniu żyję od dzieciństwa. Cały czas widziałam rzeczy takimi jakie są i ludzie dopiero teraz to zaczynaja rozumieć. Byłam zmuszna do chodzenia do kościoła, gdzie czułam się okropnie widząc fałsz i hipokryzję.”

      Wspaniały wpis, czytając powyższy fragment znalazłem idealnie odbicie swojego dzieciństwa, jak w lustrze, rozumiem cię doskonale. 🙂

      Dziękuję ci serdecznie za przypomnienie i gorąco pozdrawiam.

      Piotr. 🙂

  4. Tao
    Lip 03, 2012 @ 18:37:28

    Witajcie
    Proponuję świetny utwór Scorpions – Moment Of Glory (From „Moment Of Glory”)
    Jest jak najbardziej na czasie:

    Tłumaczone słowa:
    Moment chwały, zwana ewolucją
    Czy moge spojrzec na świat oczami dziecka?
    Nowy początek, chwila wolności
    Jak anioły spiewają pieśń pełną radości

    Ta strona nieba
    Należy do dzieci
    Będę tam, gdy przyszłość nadejdzie

    Moment chwały, zwana ewolucją
    czy moge polecieć w niebo jak ptak?
    Żadnych ograniczeń, nowa inspiracja
    Swiat jest tak wolny, jak mój umysł

    Komunikacja
    Nowe przeznaczenie
    Planeta wizji wzywa tej nocy

    Kolejne tysiąc lat wydają się długie
    Jestem jedynie pasażerem
    A przejażdżka dopiero sie zaczyna

    Moment chwały

    Moment chwały, zwana ewolucją
    Czy moge spojrzec na świat oczami dziecka?
    Nowy początek, chwila wolności
    Jak anioły spiewają pieśń pełną radości

    Ta strona nieba
    Należy do dzieci
    Będę tam, gdy przyszłość nadejdzie

    Moment chwały
    **********************************************************
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich
    http://www.profilaktyka.uzdrawianie.org

  5. kwiat
    Lip 03, 2012 @ 14:41:49

  6. kwiat
    Lip 03, 2012 @ 14:39:39

    • Lucy
      Lip 04, 2012 @ 21:37:46

      Kochany -kwiatuszku-,dziękuję za ten link( Harmonia Kosmosu). Po tych tematach z tymi szczepionkami czułam się źle. Ale już się podniosłam. Przecież ten cały obecny system runie, już wkrótce, i już nikt nikogo do niczego nie będzie zmuszał, runą też te bzdurne pomysły o wieku emerytalnym itp. Ziemia cały czas zmienia wibracje,ludzie się zmieniają, a w nowych energiach na Ziemi wszystko będzie dobre, ludzie odzyskają wreszcie to,co Bóg nam dał, moce, w które nas wyposażył.
      Dziękuję Wam kochani, dziękuję Krystal za tą piękną stronę, gdzie wszyscy sobie wzajemnie pomagają i podnoszą na duchu.
      DZIĘKUJĘ

      🙂 kr

  7. killuminati
    Lip 03, 2012 @ 14:26:04

    Dzięki za pomoc. Będę pisał więcej o moich snach, skoro temat głęboki i nie tylko ciebie bardzo ciekawi to się postaram zapamiętać więcej i czuć więcej ;). Mam nadzieję, że te istoty się świetnie ze mną bawiły. Pozdrawiam ciepło, Killuminatz0r.

  8. karol123
    Lip 03, 2012 @ 12:59:02

    http://www.youtube.com/watch?v=fc4_xaWsQC4&feature=related posluchajcie tego to jest naprawde super od momentu gdy zaczalem tego sluchac czuje ze zyje na wyzszym poziomie i zycie jest prostsze zalecam aby sluchac tego przez kilka dni az osiagniemy te wibracje sami przez kilka godzin dziennie sluchajcie tego wykonujac na przyklad inna czynnosc.Polecam 🙂 🙂

  9. killuminati
    Lip 03, 2012 @ 11:45:09

    Śniło mi się dziś coś wspaniałego a zarazem zadziwiającego. Byłem na działce koleżki, gdzie często przebywam. Było ze mną paru przyjaciół, których praktycznie w ogóle nie pamiętam z tego snu. Nagle nad drzewami zaczęły się dziwnie formować chmury. Ja byłem pewien, że to nasi przyjaciele z kosmosu się pokazali i FAKTYCZNIE! Poczułem ich obecność, natomiast na niebie zobaczyłem z chmury coś w rodzaju tego bałtyckiego ufo co ostatnio było. W każdym razie ta formacja szybko się zmieniła i zmieniała się bardzo szybko. Pewnego momentu to wyglądało jakby kosmiczna telewizja, przesyłali mi jakieś wiadomości ale nie pamiętam. Były tam wzory, symbole. Dużo wszystkiego. Natłok informacji spowodował, że pamiętam najlepiej jedynie to bałtyckie ufo i mój stan w tamtym momencie był bardzo szczęśliwy. Nie obawiałem się tego zjawiska lecz się cieszyłem i powtarzałem, NIE WIERZYLIŚCIE? TO PATRZCIE. Byłem tak podekscytowany tym snem, że wydawał mi się bardzo realny. Może jest tu jakiś ekspert od snów i wytłumaczy mi co się zdarzyło tej nocy? Może jak to pomoże, w czasie mojego snu była burza, kiedy się obudziłem pioruny waliły jak opętane.

    • zdzich
      Lip 03, 2012 @ 13:31:46

      Podczas snu dusza przemierza różne wymiary, „uczy się” a raczej „przypomina” sobie o sobie, myślę że Ty też, Twoja dusza się „uczy”, za jakiś czas to się przejawi w Tobie, w świadomości. Przywołuj w sobie ten stan szczęścia.
      Pozdrawiam Miłością

    • kis
      Lip 03, 2012 @ 13:48:23

      Witaj!
      Sny są tym specyficznym doświadczeniem, gdzie prawdziwy Ty podróżujesz po innych światach, równoległych rzeczywistościach itd., bez bagażu „ciało fizyczne”. W światach tych spotykasz istoty je zamieszkujące i komunikujesz się z nimi na poziomie energetycznym (to tak jak tu na Ziemi, spotykasz ludzi, rozmawiasz, wymieniasz informacje, bawisz się). Piszesz, że sen wydawał Ci się bardzo realny i owszem, to było realne doświadczenie, jednak jego realność polegała na tym, CO CZUŁEŚ, a nie na tym, co widziałeś (notabene, tak jest również w naszym ziemskim świecie, prawdziwe jest tylko to co czujemy, reszta to iluzja, obrazki). Podczas snu, umysł tłumaczy odbieraną energię na obrazy (tak jak w „realu”), z tą różnicą, że racjonalny umysł jakby „śpi”, więc możliwe jest widzenie obrazków „nie z tej Ziemi”. Najczęściej są to wizje formowane na podstawie znanych już obrazów, stąd działka koleżanki (bo zapewne czujesz się tam zrelaksowany), bałtyckie UFO (bo śledzisz te informacje z pasją), itp.
      Same wizje nie mają znaczenia, jedynie to, co wówczas CZUJESZ, więc Twoja ekscytacja wynikała z prawdziwego kontaktu z istotami o dużo wyższym ilorazie światła, niż Twój obecny. W tym stanie absorbujesz ogromne ilości informacji w krótkim czasie (w warunkach ziemskich, stosując tutejsze metody edukacji potrzebowałbyś na to wielu lat). Powodem, dla którego niewiele pamiętasz i rozumiesz z tego, co zaserwowano Ci w postaci „kosmicznej telewizji” jest, że to ograniczony umysł racjonalny domaga się wyjaśnień i chce wiedzieć, co zaszło. Z jego poziomu nie jest możliwym zrozumienie wszystkiego, lecz zapewniam Cię, że nic Ci nie umknęło, cała informacja już jest w Tobie i nie musisz się starać „zrozumieć”, bo gdy warunki będą odpowiednie zrozumienie pojawi się natychmiast.
      Najistotniejsze w snach jest to, co czujemy podczas tych akcji oraz WRAŻENIE (uczucie), z jakim się budzimy, jakie pozostaje. Po intensywnych doznaniach sennych, bardzo często po przebudzeniu nosimy w sobie to uczucie przez wiele godzin a nawet dni.
      Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem Twoje zrozumienie snów, temat jest niezwykle głęboki więc jeśli mogę być jeszcze pomocny, to służę 🙂

      • chinka
        Lip 03, 2012 @ 20:28:35

        KIS , dobra DUSZKO , czy dobrze zrozumiałam , że masz dar wyjaśniania snów ?? Ja mam ogromny problem i żle się z tym stanem czuję ! NIE MAM W OGÓLE SNÓW !! od odejścia mojego taty 6 lat temu coś się zablokowało !!! Boję się , że może coś złego się dzieje a ja nic nie czuję . COŚ mnie blokuje!!! Ale przed tym moje sny były bardzo niedobre !! tylko katastroficzne , nie pamiętam ani jednego , powtarzam ani jednego dobrego snu !! Co z tym zrobić ?? Z serca pozdrawiam

        • Gabriel
          Lip 03, 2012 @ 21:42:48

          Witaj Chinko!
          Nie jestem co prawda Kiss, lecz jeśli zechcesz chętnie porozmawiam. Mój e-mail gabriel3333@wp.pl
          Pozdrawiam serdecznie – M’

        • kis
          Lip 04, 2012 @ 00:13:38

          Kochana, niestety nie mam daru wyjaśniania snów, ja tylko powiedzmy znam szczegóły „techniczne” tego doświadczenia. W Twoim przypadku zdecydowanie nie sny (lub ich brak) jest Twoim kłopotem, ale zdaje się, że już posiłki nadciągnęły.
          Pozdrawiam cieplutko!

  10. Elunia
    Lip 03, 2012 @ 11:34:44

    Dzięki za te słowa przypomnienia. Jesteś Kochany. Wszyscy jesteśmy Kochani.

  11. zdzich
    Lip 03, 2012 @ 11:23:43

    Kochani jeżeli ktoś czuje, lub nawet myśli że może być „atakowany” wysysany z energii, to może zastosować tę lub inną afirmacje ochronna. Pamiętajcie jednak że zawsze jesteście bezpieczni, nic i nikt nie może cokolwiek zrobić Wam, bez Waszego choćby cienia pozwolenia. Jako ISTOTY ŚWIATŁA zawsze jesteście bezpieczni. Będąc w innych Wymiarach, jak „coś się do mnie „przylepia” przekazuje fale Światła Miłości i kieruje do Praźródła, Ojca Matki. Podobnie jest i tu na Ziemi, postępowanie z Miłością, pozwoli pokierować do Ojca,do Miłości i Światła, a co wybierze to już pozostawiam wolnemu wyborowi, zaś „ciemni” zawsze oddalają się. Ufajcie Miłości Światłu w Was a zawsze będziecie bezpieczni. Ufajcie Ojcu z Niego Wszyscy jesteśmy, On jest Nami, My Nim, On ma moc, My też, On kocha bezwarunkowo, My tez kochajmy

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
