Obiecujemy, że już niedługo się o tym dowiecie

.

Dziś dobrze będzie porozmawiać o pokoju.  Oczywiście nie mówimy o ustaniu wrogości na świecie – choć wkrótce to również stanie się waszym doświadczeniem.  Pokój, o którym chcemy mówić, to kres wrogości wewnątrz waszego ciała i umysłu.

Wasza dusza pragnęła tego przez całe wasze życie tu na Ziemi.  A może tak naprawdę nie całe, prawdopodobnie wasze wyuczone zachowanie jest odpowiedzialne za dużą część tego problemu, choć wiele z tego wywodzi się z waszych uprzednich doświadczeń, a także z wpływów, jakie wywierają na was inni, a które świadomie lub nie, uznaliście za swoje.

Ci z was, którzy są wrażliwi na uczucia i emocje otaczających was ludzi  – a dotyczy to prawie wszystkich czytających nasze słowa – w większości przypadków wciąż uczą się, jak oddzielać te emocje od swoich własnych.

W przeszłości trzeba było spędzić lata, ucząc się, jak uspokoić umysł i emocje, o ile w ogóle taką próbę ktoś zechciał podjąć. Teraz na takie zabawy nie zostało już czasu.  Wiemy, że brzmi to trochę poważnie, ale nadeszła teraz pora, by prawdziwi mistrzowie, jakimi jesteście, powstali i wystąpili naprzód.  Istnieje pewne zadanie najwyższej wagi, które przyjęliście na siebie, zgadzając się pojawić tutaj w tym czasie.  Wiedzieliście, że będziecie musieli zachować spokój pośród wzburzenia i zamętu.  Jak się to robi?

Wielu z was zawsze unikało zatłoczonych miejsc – po prostu dlatego, że byliście tak wrażliwi na otaczające was myśli i emocje.  Jak będziecie w stanie pozostać spokojni w takich czasach?  Wiedza, jak to zrobić, leży wewnątrz was samych.  A my mówimy wam teraz, że również w przeszłości dano wam środki ku temu.  Nosicie w sobie o wiele większe i wspanialsze źródło miłości i światła niż w jakimkolwiek innym czasie na tej planecie.  Wiele razy powiedziano wam, jak się z nim połączyć.  Jeśli poczyniliście w tym kierunku jakiekolwiek próby, jesteście świadomi, że jedną z rzeczy, jakie z tego wynikają, jest totalny spokój w każdych okolicznościach.

Mamy nadzieję, że codziennie spędzacie część swojego czasu na poszukiwaniu tego w głębi siebie.  Stan ten w naturalny sposób przeniknie do waszego zewnętrznego życia.  Ale żeby ten proces przyspieszyć, prosimy was, żebyście wyrazili intencję, aby to się zdarzyło.  Potrzebujecie solidnej podstawy, na której będziecie mogli się oprzeć.  Odnajdźcie centrum serca waszej istoty i myślcie, mówcie i działajcie z tego poziomu.  Uczyńcie to, a wszystko będzie dobrze.  Wyraźcie taką intencję i nie pozwólcie, aby jakiekolwiek słowa, działania czy okoliczności ją zachwiały.

Powiedziano wam, że jesteście najsilniejszymi z silnych.  Zbliża się czas, abyście odkryli, dlaczego wam to powiedzieliśmy. Ponieważ przemiana we wszechświatach jest już odmierzona, nie będziemy was prosić, abyście spędzili na tym całe lata. Jednak nagłość i skala tej zmiany mogą być trudne dla niektórych z was, a także dla tych wszystkich, którzy się jej nie spodziewają.

Pamiętajcie również, że nie jesteście teraz sami, ani nigdy sami nie byliście.  Wezwijcie nas.  Wezwijcie Stwórcę.  Poproście o spokój i siłę, o których mówimy, a dostaniecie tego pełną miarę.  Przyjmijcie je do swego serca i pielęgnujcie je, tak jak my troszczymy się o każde z was.

Jesteśmy waszą kochającą rodziną i zawsze wam towarzyszymy. Obiecujemy wam, że już wkrótce się od tym dowiecie. Miłego dnia, moi drodzy.

Michał, przekazał Ron Head, 25 czerwca 2012

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/06/25/our-promise-is-that-very-soon-you-will-have-the-knowing-of-this-michael-channeled-by-ron-head/

Przetłumaczyła wika

24 komentarze (+add yours?)

  1. krutka
    Czer 28, 2012 @ 16:11:23

    Pentagon i wojskowy wtajemniczony Drake ogłosili, dzisiaj 27 czerwca 2012 ok. 20.30, że długo oczekiwane zielone światło zostało zapalone i wojskowi oraz sojusz egzekwowania prawa znani ludziom jako „Sojusznicy Ziemi” będą działać wewnątrz w ciągu 72 godzin by rozpocząć na całym świecie czyszczenie i masowe aresztowania tysięcy członków i współpracowników kryminalnej organizacji zwanej „kabał”.

    A tu calosc:
    http://soulowicz.wordpress.com/2012/06/28/zielone-swiatlo-aresztowania-rozpoczna-sie-teraz/

  2. Joanna
    Czer 28, 2012 @ 09:30:05

    serdecznie dziekuje za wszystkie slowa i pomoc,duza pomoc daly mi Twoje slowa WIKA jestes bardzo kochana i przesylam swiatelko milosci

  3. Robert
    Czer 28, 2012 @ 00:34:03

    Witam wszystkich Serdecznie. Na początku Podziękowania dla Krystal za Mega portal. Jak mam problem wpadam tu i jest odpowiedź. Kawał dobrej roboty ze względu że na moje pytanie praktycznie mało kto na tej planecie może odpowiedzieć a zawsze informacja jest ukryta w przekazie. Jeszcze raz dziękuję.

    dzięki, Robercie 🙂 Kr

  4. panienkapati
    Czer 28, 2012 @ 00:20:56

    mam nadzieje, że kiedyś będzie dobrze…

  5. krystal28
    Czer 27, 2012 @ 21:33:41

    Pokazy naszej gwiezdnej rodziny w czerwcu

  6. Ola
    Czer 27, 2012 @ 17:28:22

    ♥ to dla Ciebie AA Michale, ♥ a to dla Ciebie Kochana Krystal …. Kochani jesteśmy Jednością , Pokój i Radość jest z Nami 🙂

    🙂 Kr

  7. Miriam
    Czer 27, 2012 @ 15:39:52

    Witam wszystkich i tutaj muszę coś napisać.Dzisiaj miałam dzień pod znakiem zeznania jako podejrzana w urzedzie skarbowym.Oczywiście nadmieniam, że jestem niewinna 🙂 Nie musze mówić nikomu jakie normalnie emocję towarzyszą w takich sytuacjach. Pierwszy raz postanowiłam nie analizowac, nie wgłebiac się dlaczego tak, a nie tak, po prostu gasiłam każdą myśl o tym nadchodzącym zdarzeniu. Dzisiaj pani produkowała jakies paragrafy, a ja jej nawet nie słuchałam 🙂 kompletny spokój , bo to i tak iluzja..Po tym spotkaniu czytam przekaz….i myślę ,że zdałam egzamin, nie prawdaż Michale 🙂

  8. adela
    Czer 27, 2012 @ 13:40:08

    mistyk z Australii mówi o śmierci

    • Luxy
      Czer 27, 2012 @ 19:25:54

      Jakoś nie poszło mi oglądanie tego filmu, bo czułam jakieś wątpliwe (?) wibracje. Ale nie dawajmy sie zastraszać takim treściom. Każdy lęk, czy obawa działa na naszą niekorzyść. Przeciez w wymiarze, do którego zdążamy, śmierci nie będzie!

  9. Joanna
    Czer 27, 2012 @ 10:15:55

    Pozwole sobie wpisac tu troche przezyc z mojego osobistego zycia proszac kogos z Was o wytlumaczenie mi co sie dzieje,otoz juz od kilku miesiecy lzy mi bardzo czesto towarzysza,nigdy dotad nie bylo to az tak intensywne,duzo smutku rozczarowan i emocji nad ktorymi ciezko mi zapanowac mimo wiedzy ktora posiadam czuje ze nie radze sobie z tym.pozdrawiam WAS KOCHANI

    • Margot
      Czer 27, 2012 @ 16:39:59

      Gdy czasami zalewa mnie smutek falą pochodząca z zewnątrz mnie, mówię sobie w myślach, że już nie potrzebuję odczuwać smutku i… zazwyczaj dość szybko przechodzi 🙂

      Uśmiecham się niezależnie od tego, co we mnie i wokół mnie. Do dzieci, do słońca, do drzew i kwiatów, do siebie… Często mi się zdarza iść ulicą z uśmiechniętą twarzą i nie ma dla mnie znaczenia, czy ktoś to zauważa, czy nie – jest mi cudownie dobrze wewnątrz siebie, w tych pięknych okolicznościach przyrody, które są wokół mnie przez calutki rok na okrągło 😀

      To wszystko jest możliwe dla każdego z nas i wcale nie jest trudne – potrzeba tylko troszkę uwagi i praktyki w tym kierunku 😉

      Światło i Miłość z Wami, kochani ❤

      Małgosia

    • wika
      Czer 27, 2012 @ 19:04:35

      Joanno, kochana, może po prostu zezwól sobie na te łzy i smutki?…niech spłyną, nie podkręcaj ich sama, ale i nie gaś, być może masz tak jak ja, przez parę lat miałam takie napady płaczu, czasami płakałam po 2-3 tygodnie codziennie (no może nie na okrągło… 😉 ale czasem przez pół dnia), i zawsze potem coś się zmieniało i oczyszczało, i dostawałam kolejne wglądy w różne sprawy. To samo miałam na początku tego roku, gdy zaczęły się serie silnych rozbłysków na słońcu – pytałam przyjaciół, jak to odbierają, i większość z nich miała zupełnie inne reakcje, senność, zmęczenie, albo dla odmiany podnoszące się do głowy gorąco (zapewne ruszająca kundalini), a mnie wszystko szło w emocje, więc po prostu siedziałam i płakałam:p Każdy przechodzi to inaczej, przeczytaj sobie może tekst o objawach wzniesienia (zaraz wkleję link), i przede wszystkim nie martw się na zapas, najlepiej uznaj, że to ostatnie fazy oczyszczenia – a jak wiadomo, przeżyliśmy tu wszyscy różne historie, jeśli jesteś długo na Ziemi, to z pewnością miałaś nad czym płakać i czym się smucić… Podziękuj może wszystkim swoim wcieleniom tutaj, każde z nich jest inną osobą, Tobą, ale nie Joanną, i każde ma swoją zadziwiającą historię…warto im wszystkim się pokłonić, wszystkich ukochać i wszystkich uwolnić swoją miłością. Albo jeszcze prościej: przytul i ukochaj swoje wewnętrzne dziecko, na blogu Jezusa jest parę przekazów dokładnie na ten temat. Te wszystkie smutki już odchodzą, na pewno oczyszczasz je teraz w przyspieszonym tempie, stąd ich nagromadzenie. Bądź dobrej myśli 🙂 Pozdrawiam Cię serdecznie – Gośka

    • kimba70
      Czer 27, 2012 @ 19:05:55

      łzy są częścią ścieżki „wojownika” i to minie, ale jeśli dotyczą sytuacji życiowej zamień tą sytuację w radość i doświadczenie które ma pomóc i też to przeszedłem. Dajamanti też to opisał. Kiedy wygrasz, żadna sytuacja cię nie złamie a bedzie tylko doświadczeniem na twojej ścieżce , traktuj to jak zabawę i czerp z niej radość , zamień na radość ja tak zrobiłem, odmienisz stosunek do życia.

    • Robert
      Czer 28, 2012 @ 00:40:33

      Oczyść się to wszystko minie jak za odjęciem ręką . Metoda HO OPONOPONO działa cuda . ja po 2 dniach nie miałem niczego w sobie co powodowało negatywne odczucie świat się zmienił w miłość ludzie kochają mnie tak że miłość leje się praktycznie na każdym kroku. Co do metody to akceptujesz swoją odpowiedzialność za wszystko czego doświadczasz potem zwyczajnie prosisz o wybaczenie tego wszystkiego co do tej pory zgromadziłaś w postaci negatywnej energii i jak się pozbywasz syfu to masz tylko błogi spokój i miłość stwórcy w sobie. Do tego oczyszczenie gwarantuje Ci super stan zdrowia dla Ciebie i każdego o kim pomyślisz. Oczywiście to tylko propozycja ale zastanów się nad nią. Pozdrawiam

    • Bella
      Czer 28, 2012 @ 08:49:11

      Kochana Joanno, spróbuj tak jak radzi Wika skorzystać z przekazów Jeszui. Spróbuj ujrzeć siebie z boku, jako małą dziewczynkę, ona będzie tryskała świeżością, bo jest nieskażona doświadczeniem ( taką siebie ujrzałam: ufną, radosną, ale ja, duża, dorosła, byłam przy niej ) Ukochaj ją. Ta małą siebie, jaka mi się objawiła, mam zawsze blisko. Ona daje mi energię dynamitu, wiarę, ufność.

      Kocham Was wszystkich

  10. Danuta
    Czer 27, 2012 @ 09:34:19

    Wygląda na to Kochani, że przed nami czas próby. Patrząc na to co dzieje się wokół na świecie nie jest to łatwy czas. Potrzeba dużo Miłości. Wiary, Nadziei i wzajemnego wsparcia oraz wsparcia dla tych co bezpośrednio biorą udział w tej walce. Każde słowo otuchy jest mile widziane. Dzięki Ci Krystal za tego bloga. Pozdrawiam Was serdecznie Kochani, Światło i Miłość zawsze zwycięża! D.

    🙂 Kr

  11. Gajdzioch
    Czer 27, 2012 @ 08:51:01

    Kocham AA Michała, Kocham Stwórcę, Kocham Was i Kocham wszelkie stworzenie!!!

    JAM JEST Maciej Syn Ojca/Matki.

  12. agata
    Czer 27, 2012 @ 08:08:13

    Witam,
    myslalam o tym wczoraj przed ukazaniem sie przekazu a wszystko za sprawa tej przepieknej ksiazki „Anastazja”, czytam ja powoli bo nie chce zeby sie skonczyla:)
    bardzo, ale to bardzo chce byc tak opanawana, spokojna, pelna pozytywnych uczuc do wszystkiego jak ona – takim naprawde jest czlowiek Bog. bo we mnie czasem jeszcze budzi sie potwor i wyje gorzej niz syreny w czasie zagrozenia:)istna porazka!
    biegne w przyszlym tygodniu kupic drzewko cedrowe i mimo ze nie mam warunkow aby go zasadzic kolo domu to bede go z cala czuloscia pielegnowac w domu:)zreszta mam duzo drzewek w domu bo kocham roslinki:)
    pozdrawiam

    • inka
      Czer 27, 2012 @ 21:16:01

      Czytam książki z seri „Dzwoniące Cedry Rosji” kolejny raz i jestem zachwycona ich mądrością i prostotą…. tak niewiele trzeba aby na ziemi urzeczywistnił się Raj… Czekam na kolejne tomy.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
