Cisza i prostota

.

Pozdrowienia dla was, Mistrzowie.  To zawsze zaszczyt kierować do was moje słowa.  I zawsze pojawia się pilna potrzeba, kiedy słowa te mają znaleźć drogę do waszych serc. Jesteśmy tu z wami zawsze; wiemy, z jakim poziomem gotowości jesteście połączeni. Wiemy, kiedy możemy zacząć bezpośrednio komunikować się z wami, jedno po drugim.  I jesteśmy w pełni świadomi, jakie sprawy, o których chcemy z wami mówić, wymagają szerszego grona słuchaczy.

Nadeszły długo oczekiwane kroki przygotowawcze, dzięki czemu wasze niedawne wzniesienie się na wyższe poziomy świadomości oznacza gotowość na określone zmiany planetarne.  Są one tym samym, co zmiany powszechne, ale nie ma potrzeby zajmować się tym teraz na tym etapie działań.  Niedługo wasze serca otrzymają wezwanie, by zwrócić na te zmiany jeszcze większą uwagę.  Zawsze poszukujcie wzajemnych powiązań.  Nie istnieją zdarzenia oddzielne od siebie, lecz pojawi się ich łańcuch, który pozwoli na zrozumienie szerszego spektrum przemian, pośród których wy i wasza ukochana planeta aktualnie się znajdujecie.

Ten rok przyniesie wszelkie zmiany potrzebne do otwarcia bram dla nowych energii, które przybywają pełną parą w waszą rzeczywistość.  Jedyne narzędzia, jakich potrzebujecie, odnajdziecie w sobie.  Cisza i prostota to dwa spośród nich. Niosą one wibracje, jakich potrzebujecie, by być przygotowani.

Cisza – to nie cisza pustelnika, który miesiącami zachowuje ciszę na fizycznym planie i używa jej jako metody oderwania się od fizycznej rzeczywistości.  Cisza, o jakiej tu mówię, utrzymuje was w waszej rzeczywistości jako stałą obecność w sercu, która daje wam odpowiedni wgląd w to, co wydarza się w waszym życiu i pomaga wam rozpoznać i zamanifestować w nim wszystko, czego potrzebujecie się nauczyć i dowiedzieć i wszystko to, co życie ma wam ofiarować.

Cisza jest najprostszą metodą połączenia się ze swym sercem.  Ta cisza jest jak wasz wewnętrzny mistrz, który może wam pomóc pozostać skoncentrowanymi w sercu, a nie w umyśle.  Cisza jest jak Złota Kopuła, której możecie użyć do wyeliminowania wszelkich hałaśliwych zakłóceń w waszym otoczeniu.

Używajcie jej jako daru, jaki sobie codziennie ofiarowujecie.  Gdy cisza jest w stanie zbudować wokół was Złotą Kopułę, może się zacząć nowy sposób komunikacji, najpierw z waszą własną jaźnią, a potem z Mistrzami.  Czekamy tu w nadziei porozumienia się z wszystkimi, którzy są w stanie pojawić się poza zasłoną ich ciszy. Tak, Złota Kopuła ma ostatecznie przybrać swą formę wokół waszej świadomości, stanowiąc stworzone wyobraźnią miejsce, w którym będziemy mogli kontaktować się z wami w boskiej doskonałości.

Jest to w pewnym sensie sprawa osobista, ale metoda łatwo może zostać udostępniona.  Najpierw kilka oddechów jak zawsze na początek.  Pozwala to dostroić ponownie umysł do osi serca, umożliwiając odkrycie tego wszystkiego, co cisza może wam objawić.  Drugim krokiem jest pozostawienie za sobą całego hałasu, jaki umysł nieustannie generuje, co stanowi swego rodzaju wyzwanie. Przydatną techniką jest ciągłe skupienie się na oddechu.  Świadomie zaproście ciszę do waszego serca.  Jej powrót najpierw wytwarza w waszym umyśle ciepłe, gładkie uczucie, a potem sprowadza spokój i miłość do waszego serca. Wypróbujcie to.

Prostota jest reakcją waszego serca na to ‚działanie’ ciszy.  Świat wokół was odzwierciedla to, co wasze serce emituje i wkrótce wasz umysł zacznie się skupiać na prostocie i odnajdywać ją we wszystkim.  Bawcie się jak dzieci i spróbujcie odnaleźć ją we wszystkim, co składa się na wasze codzienne życie.  Akt przywołania prostoty do waszego życia jest aktem świadomego powiązania prawdziwego znaczenia każdego czynu, słowa i działania.  Spróbujcie.  Cała wasza rzeczywistość jest gotowa na to, by ją dostroić za pomocą tych dwóch słów.  A gdy to dostrojenie się wydarzy, całkiem nowy świat będzie gotów otworzyć przed wami swoje bramy.  Czy jesteście gotowi, by ponownie odkryć  nowe podejście do otaczającej was rzeczywistości?  Czy jesteście gotowi, by uświadomić sobie, że ta nowa rzeczywistość jest już wokół was w każdym momencie, gdy czytacie te słowa?

Gdy zdacie sobie sprawę, że jesteście w trakcie wyznaczania waszej nowej rzeczywistości, może się ona wtedy odsłonić i w ten sam świadomy sposób odsłoni się wkrótce na poziomie planetarnym.  A  więc tak, pewne zmiany wiszą już w powietrzu, moi kochani, ale wasze świadome podejście i skupione na sercu medytacje mogą rozszerzyć i rozszerzą swój zasięg na wysokowibracyjny poziom perfekcji.

Głęboko oddychajcie, a odnajdziecie swoją ciszę.  Odnajdźcie swego wewnętrznego mistrza, a cały ten nowy sposób życia wyłoni się przed wami z serca wszechświata w jego wiecznej prostocie.

Wszystko, co objawi się na tym małym klejnocie zwanym Ziemią, w wielkim stopniu wpłynie na cały wszechświat.  My byliśmy świadkami zasadności tych słów.  W waszych sercach widnieje odcisk tego.  Wasze serce po prostu wie wszystko; jedyną rzeczą, jaką macie zrobić, to pomóc mu sobie o tym przypomnieć.

Zatem, moi ukochani Mistrzowie, metoda ta w pełni do was należała od początku czasu, a teraz macie wszelkie wsparcie wszechświata, aby jej użyć z pozaczasową perfekcją.  Cisza i prostota poprowadzą was tą drogą, a my jesteśmy tu zawsze, by wam pomagać.

Z odwieczną miłością i mądrością Lemuryjczyków z Telos spod Mount Shasta, pochodzącą z czasów, gdy planeta ta zwana była Perłą Wszechświata –

Adama, Wysoki Kapłan z Telos i Wszechświatowy Mistrz Nowej Ludzkości

Przekazała Kata, 5 czerwiec 2012

http://us5.campaign-archive1.com/?u=15e5e5ae7c3fb28afb5bbadd3&id=db98d2d0b1&e=d1a9bb13aa

www.lemurianawakening.com

Przetłumaczyła wika

9 Komentarzy (+add yours?)

  1. - piotr -
    Czer 27, 2012 @ 10:42:02

    Hmm.. Chiny od pewnego czasu są wyjątkowo ekspansywne. I odnoszę wrażenie, że owszem, dolar może i upada, ale zastępowany krok po kroku przez nowego, chińskiego monopolistę. „Odnoszę wrażenie”, bo szczęśliwie to tylko matrix. Jak to jest z tymi Chinami zobaczymy, jak jego macki opadną ;))
    Swoją drogą dodam, że matrix jest ostatnio wyjątkowo męczący i próbuje nas wysysać jak tylko się da..

  2. sunlion
    Czer 26, 2012 @ 02:56:55

    Drogi sunlionie,
    Oto fragment zasad komentowania na tym blogu:
    „…. Komentarze są do zamieszczania linków w duchu 4G i w jęz. polskim, wymiany doświadczeń i wspierania się na drodze do Wzniesienia. Konstruktywne, pozytywne myśli są mile widziane”.
    WŁĄCZNIE z odnoszeniem się do innych Czytelników z pełnym szacunkiem i bez udowadniania w taki sposób, ze ktoś ma błędne rozumowanie. Dziękuję za zrozumienie. W Świetle – Krystal

    Moderowane (….) Pozytymnym jest ,że nasz kraj wyłoni się z tych już wiekowych zamętów jako opoka prawdziwego humanizmu.. (należy nam się to jak nic patrząc na naszą martyrologię i fakt jak Polska jest fałszywie opluwana )

    Najbardziej jednak budującym jest ,że ….to i tak jest tylko matrix 🙂 ….
    i my możemy ten matrix przekształcać!
    Nasz umysł może tego dokonać ,ale pod jednym warunkiem….- nie możemy czuć żadnej formy lęku… To z kolei osiąga się będąc skupionym w swoim sercu ….
    i tyle !

    …Zatem kochani …badźcie skupieni w swoich sercach i kreujcie w wyobrazni Ziemię waszych marzeń ! …i to się spełni ! Nie istnieje bowiem żadna siła mogąca przeciwstawić się potędze SERCA BEZ TRWOGI !

    Jeszcze jedna bardzo ważna wiadomość ; CAŁY WSZECHŚWIAT JEST NAM PRZYJAZNY ! . Tylko nasza planeta jest zdominowana przez „istoty” tylko tutaj bytujące i trzymające nas w niewoli za pomocą tego matrixa .
    Wpajana nam obawa przed ” złymi obcymi ” ma nas do końca trzymać w tej najwyższej formie lęku….,a pamiętacie : serce bez trwogi zmienia wszystko ! – zmienia matrix i … czyni nas w o l n y m i !!!

  3. Oualander
    Czer 25, 2012 @ 22:18:47

    Witajcie Kochani:

    Może tekst napisany poniżej jest nie na temat, jednak uznałem to jako niezwykle ważną informację pochodzącą z mediów głównego nurtu, potwierdzającą iż w świecie finansów dzieje się coś co w bardzo bliskiej przyszłości może mieć ogromnie pozytywny wpływ na duchowy rozwój całej ludzkości.

    Niedawno Japonia i Chiny podpisały między sobą umowę umożliwiającą bezpośrednią wymianę walut bez wcześniejszego przeliczania na dolary. Co to oznacza? Te dwa państwa porozumiały się ze sobą w sprawie wzajemnej wyceny walut. Nie będą musiały podawać cen i przyjmować rozliczenia w dolarach. Ponadto z linku który wstawiłem poniżej wynika jednoznacznie iż niedługo Chiny podpiszą kolejną tego typu umowę, na początek z Brazylią, natomiast w perspektywie niedalekiej przyszłości ma powstać szersza sieć porozumień pomiędzy Chinami, Brazylią, Rosją, RPA i Indiami która będzie mieć na celu bezpośrednią wymianę walut narodowych tych państw z pominięciem wcześniejszego przeliczania na dolary. Osobiście bardzo się z tego cieszę, 🙂 ponieważ oznacza to nieuchronną śmierć „jedynej słusznej waluty” ( $ ) oraz znaczące zmiany na świecie.

    Radujcie się moi drodzy nowe idzie wielkimi krokami, koniec hegemonii Dolara Amerykańskiego oznacza koniec starych wielowiekowych układów illuminati oraz początek nowej Ery.

    Zastanawiam się czy w tej sytuacji nie lepiej byłoby ze strony naszego rządu, najszybciej jak to możliwe przyłączyć się do tych porozumień, ponieważ wtedy moglibyśmy stopniowo pozbywać się balastu rezerw dolarowych, i być może w ten sposób zapobiec rozprzestrzenianiu się kryzysu finansowo-gospodarczego na nasz kraj.

    Źródło:

    http://www.hotmoney.pl/artykul/parkiet-chiny-i-brazylia-walcza-z-dolarem-1-26091

    Pozdrawiam Serdecznie

    Piotr

  4. kimba70
    Czer 25, 2012 @ 20:23:13

    Do przekazu warto wesprzeć się „kodeksem mistrza” od Dajamanti, dostępny w jego dziale powyżej.

  5. elzbieta
    Czer 25, 2012 @ 19:20:59

    podaję Wam stronę z Filmikiem Drogi Mężczyzno .

    Jeżeli nie otworzycie . Wejdżcie na stronę http://www.epokaserca.pl w artykułach znajdziecie Art. Drogi Mężczyzno a w nim ten filmik

    Pozdrawiam serdecznie
    z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

  6. Gabriel
    Czer 25, 2012 @ 18:20:42

    Witam moje kochane Światła!
    Dziękuję, za te wspaniałe komentarze, pragnę jak najwięcej takich.
    Krystal dziękuję serdecznie za umożliwienie czytania takich wspaniałych komentarzy. Adama i inni Bracia też są uszczęśliwieni odbierając te piękne energie.
    Pozdrawiam – M’

    Serdecznie pozdrawiam, droga Gabriel ❤ kr

  7. Diana
    Czer 25, 2012 @ 13:06:13

    Kochani, to co już wiemy. Przekazy ukazują się nam w odpowiednim momencie. I tak właśnie jest z przekazem Marii Magdaleny. Właśnie dzisiaj w nocy przesłałam w medytacji światło miłości wszystkim mężczyzną, których poznałam w tym życiu jak i w poprzednich. Poczułam taką potrzebę, a tu informacja o „wojnie płci ” od Marii Magdaleny. Dziękuję

  8. anka_skakanka
    Czer 25, 2012 @ 11:05:02

    Przeczytałam przed chwilą ten przekaz i … oniemiałam 🙂 Wkleję list, który napisałam 25 maja tego roku.
    „Ale miałam wczoraj w nocy jazdę! 🙂
    Chciałam przed snem spróbować odczytać tę wiadomość z poprzedniej wizji.

    Pogadałam sobie z moim ciałem i komórkami i bardzo szybko wprowadziłam się w stan radosny 🙂

    Leżę i czekam z intencją, żeby mi ktoś tę kartkę przeczytał, bo tak będzie szybciej 🙂

    Nagle zobaczyłam przed sobą postać.

    – O, złoty! – wykrzyknęłam

    – Może być Złoty – odpowiedział ze śmiechem. – Chodź za mną – dodał

    Leciałam za nim po jego złotym śladzie. Zatrzymaliśmy się przed wielką, złotą budowlą z dachem w kształcie kopuły.

    Już w środku powiedział – popatrz na swoje ręce. Patrzę, a ja robię się powoli też złota. Staliśmy tak naprzeciwko siebie – on złoty, ja złota … i nagle go poznałam! To była wielka radość. Dotknęliśmy się sercami, ale nie mówię tego w przenośni. To był naprawdę fizyczny kontakt serc. Nie umiem tego opisać. Następnie wziął mnie za rękę i nasze ręce stopiły się w jedno! Zrozumiałam wtedy, że ludzie tak naprawdę nie mogą się dotknąć fizycznie, to tylko takie złudzenie.

    Trzymając się za ręce zaczęliśmy wchodzić po schodach. Wszystko w tym pomieszczeniu było złote. Śmiałam się, że skoro i my tacy jesteśmy to nie można nas odróżnić od otoczenia. W pewnym momencie zatrzymał mnie i kazał popatrzeć do góry. W kopule był otwór, przez który widać było niebieski kolor. Spytałam, czy możemy tam wyjść, ale nie po schodach, bo mi się już nie chce tam wdrapywać. Powiedział mi jeszcze, że stojąc w tym miejscu gdzie staliśmy pada na nas światło z … (nie pamiętam z czego), jakiś promień. Wylecieliśmy przez ten otwór, a tam było niebo, ale jakieś inne. Nie umiem go opisać. Powiedział mi, że to jest przejście na wyższy poziom. Nie zrozumiałam go w pierwszej chwili i spytałam, czy na poziom wyższy czy niższy. Roześmiał się i powiedział, że to zależy od punktu widzenia. Wróciliśmy do złotej komnaty, a ja chciałam obejrzeć szczegóły. Zatrzymał mnie i poprosił, żebym usiadła na ławie pod ścianą. Ta ława była czerwona. Dziwnie to wyglądało, bo to był jedyny inny kolor niż złoty. Usiadłam i zaczęło mi się robić gorąco. Czułam fizycznie, że zaraz się rozpuknę 🙂 Powiedziałam mu, że już więcej nie mogę przyjąć tej energii i ława natychmiast zrobiła się zielona. Opanował mnie spokój i wiedziałam, że moje ciało się leczy.

    Chciałam już wracać. Pożegnaliśmy się serdecznie i .. otworzyłam oczy.

    Kiedy byłam w tej budowli, bardzo chciałam zobaczyć jego twarz, ale zrozumiałam, że w gruncie rzeczy to nie ma znaczenia. Nie jest ważne, jak się nazywa, ani jak wygląda, bo ja zawsze i tak go poznam po odczuciach.

    Dziwna też była jego postać. To nie była istota eteryczna, zwiewna. Wyglądał jak odlany ze złota. Ja tak samo wyglądałam. Nie mieliśmy żadnych ubrań, ale szczegółów anatomicznych nie widziałam :)))) Miałam nawet złote włosy :))))

    Dostałam takiego kopa energetycznego, że długo nie mogłam zasnąć. Przypominałam sobie szczegóły tej wizji, ale pojawiła się myśl, żebym już tego nie roztrząsała, bo TERAZ JESTEM TU.”
    Dodam, że przekazy od Adama i góra Shasta od dłuższego czasu bardzo mnie intrygują i czuję więź z tym miejscem 🙂

  9. agata
    Czer 25, 2012 @ 09:10:56

    Witam:)
    wybaczcie jesli nudze i sie powtarzam, ale wciaz jestem pod wrazeniem tego co sie ze mna dzieje. w noc swietojanska znowu medytowalam i jak zwykle przywolywalam do siebie moja druga polowe duszyczki mojego kochanie zeby sie nie bala i przyszla do mnie. wczesnie nigdy jej nie widzialam, ale czulam. wlasnie tej nocy ukazala mi sie:) to byl widok ktorego nie zapomne nigdy! jakby pokazala sie w polowie z ciala mojego kochanie byla tak piekna, usmiechala sie do mnie a jej usmiech byl nie z tej ziemi a te oczy! ten blask! to ogromne szczescie i milosc ktore widzialam nie da sie opisac zadnymi slowami.tak pieknej i szczesliwej istoty nigdy jeszcze nie widzialam:)wiedzialam ze ona mnie poznaje! Boze! potem pomyslalam ze przeciez ta druga polowka jej we mnie i zakochalam sie:) mowie powaznie – zakochalam sie, ale inaczej niz na ziemi!potem odnioslam wrazenie jakby mnie dotykala jakby juz wiecej sie nie bala przyjsc do mnie, muskala mnie delikatnie po opuszkach palcow lewej reki. doznania kosmiczne! a poniewaz zadaje miliony pytan co wieczor od razu skojarzylam ze Anioly daly mi odpowiedz na kolejne zadane pytanie – ze to jest droga aby poprawic sytuacje o ktora wciaz pytam.potem czytalam o duszy jak ja uzdrawiac, jak jej pomoc i wlasnie bylo napisane ze w ciszy, medytacji, kontemplacji…..to bylo wczoraj a dzisiaj odczytalam kolejny przekaz, ktory mowi wlasnie o tym!to wszystko jest niesamowiete, znowu snie, czytam a potem pojawia sie przekaz….
    i kolejny nudzacy raz powiem: DZIEKUJE ZA TA STRONE! inaczej nie potrafie:)
    papatki

Informacje od Czytelników