W ten sposób jesteś wypośrodkowany – medytacja (1)

.

Kochani, Archanioł Michał będzie opisywał  w kilku następnych przekazach proste, pomocne techniki medytacyjne, oto pierwsza z nich:

.

Gdy częstotliwości światła zwiększają się w kierunku nadchodzącego przesilenia, będziemy mówić do was każdego ranka o kilku propozycjach, które pomogą wam w możliwości wykorzystania ich do maksimum.
Znacie te praktyki od wielu tysięcy lat, ale jak wiecie, delikatne przypomnienie, teraz i powtórnie, może być wielce pomocne.  Często słyszycie nas proszących, abyscie się centrowali.  Pozwólcie nam dać wam obraz myślowy jak to zrobić.

Rozpocznijcie od wprowadzenia tych potężnych energii w dół przez swoje korony i do waszych czakr trzeciego oka.  Niech wasz oddech przyniesie je do was.  Otwórzcie swoje wewnętrzne oczy i zobaczcie to światło. Większość z was nie jest jeszcze jasnowidzami.  Widzenie wyobraźnią jest zupełnie wystarczające.  Pozwólcie światłu płynąc w dół przez wasze centrum do waszych serc.  Poczujcie i zobaczcie je tam.  Wdychajcie coraz więcej tego światła, aż do wypełnienia waszego całego bytu.  Podczas wdechu wprowadźcie go więcej.  Pozwólcie, aby się rozprzestrzeniło, a kiedy wydychacie, wydychajcie jego miłość do waszego świata.  Wyobraźcie sobie, że wiecie, gdzie jest ono potrzebne i co ma zrobić, bo tak jest w rzeczywistości.

Kiedy jesteście w przestrzeni swojego serca w taki sposób, jesteś wypośrodkowani.  Kiedy przyzwyczaicie się do wchodzenia do tej przestrzeni, pierwszy oddech lub dwa z tym zamiarem wprowadzi was tam.  Praktykujcie to w każdej sytuacji, gdy chcecie odnaleźć spokój.  Zauważycie również, że czym więcej będziecie praktykować, zwłaszcza teraz, tym bardziej będziecie czuć te energie światła i miłości.

Podczas odczuwania tego byłby też idealny moment, aby wyrazić swoją wdzięczność do waszego Stwórcy za wszystkie błogosławieństwa dnia.  Nawet jeśli to nie był najlepszy z waszych dni, możecie zacząć od podziękowania za swoje życie i za oddech.  Dziękujcie za energię miłości, którą czujecie.  Przekonacie się, że kiedy rozpoczniecie w ten sposób, znajdowanie rzeczy do wdzięczności nie będzie już tak trudne.  Przekonacie się również, że w krótkim okresie czasu, jeśli będziecie robić to często, wasze całe życie zacznie się zmieniać na lepsze.  Zrobimy tę obietnicę dla was:  Jeśli dopiero teraz zaczynacie używać takiej metody jak ta w waszym codziennym życiu, damy wam odczuć naszą obecność w energiach i świetle, które zaczynacie czuć.  Dołożymy wszelkich starań, abyście odczuwali je nawet wtedy, gdy czytacie nasze słowa.  Jutro będziemy kontynuować w tym samym duchu. Niektórzy z was odkryli bardzo piękny sposób, aby robić to, co proponujemy jako uziemianie siebie.  Podzielimy się tym z wami. Dobrego dnia.
.
Michał przekazywane przez Rona Head, 12 czerwiec 2012

Przetłumaczyła Krystal

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/06/12/in-this-manner-you-are-centered-michael-channeled-by-ron-head/

17 Komentarzy (+add yours?)

  1. kwiat
    Czer 14, 2012 @ 19:51:19

    Inspirowane przez delfiny.Prawdziwe szczęśliwe odgłosy delfinów zostały zamieszczone z muzyką.Ciepłe myśli,pozytywne wibracje.Pozdrawiam Swiatłem i Miłoscią.

  2. meniutka
    Czer 14, 2012 @ 16:10:47

    obecnie jestem w usa wlasnie wczoraj zostalam szczesliwa babcia .bardzo mi sie to podoba ten przekaz wzielam wczoraj moja wnusie na rece wznioslam do gory podziekowalam bogu i wszystkim aniolom to bylo codowne uczucie nastepnie zaczelam wysylac te energie i milosci dla personelu w szpitalu to takie cudowne zastanawialam sie czy robie to prawidlowo i jak wrocilam do domu przeczytalam to wlasnie aniele michaele dziekuje ci serdecznie ze jestes przynas kocham was wszystkich ewa

    Gratulacje, Ewa 🙂 – Kr

  3. bejbi
    Czer 14, 2012 @ 15:04:01

    przepiękny przekaz bardzo dziękuję

  4. adela
    Czer 14, 2012 @ 13:50:32

    E.Tplle – nirwana już tu jest

  5. Brat
    Czer 14, 2012 @ 12:55:35

    z mojej strony chciałbym zaproponować by idąc ulicą Wydychając Miłość do Swiata
    może na początek Ludziom , Ptakom Drzewom Kwiatom w zasięgu wzroku dotknąć ich Wzrokiem, Myślą czy Duszą i obdarować ich swoją Pogodnością Serca

    Owszem każdy ma Swoją Wolę i nie musi przyjąć tej Energii której Wysyłamy ale czy Słońce świeci na ulicy tylko na Wybrane Osoby???

    Śle Wam Pogodność Serca

  6. Janina Pachuła
    Czer 14, 2012 @ 12:05:30

    • Gajdzioch
      Czer 14, 2012 @ 16:26:26

      Pozwoliłem sobie wrzucić twój link na FB, niech idzie to dalej bo musimy podnosić świadomość innych:).

      Pozdrawiam.

      Ps. Krystal życzę udanego weekendu :).

      dzięki, Gajdzioch 🙂 – Kr

  7. allright
    Czer 14, 2012 @ 12:05:23

    oh…właśnie dzisiaj po przebudzeniu chciałam jak zwykle prosić Stwórcę o coś ważnego…i w tym momencie poczułam impuls wewnętrzny, by dziękować… a to co jest mi potrzebne na ten czas przyjdzie samo…

  8. Doris
    Czer 14, 2012 @ 08:41:03

    Dziękuję ! ❤

  9. lelys
    Czer 14, 2012 @ 08:15:04

    Uwielbiam Archanioła Michała. Ile razy poprosilam o pomoc, natychmiast była mi udzielana. To było takie wyczuwalne. Najczęściej chodziło o uwalnianie od negatywnej energii, którą łapałam w pewnych miejscach , np zamek Malbork. Tam przyczepiło się cos, co wywoływało stany lękowe, bezsenność. Medytacja z przywołaniem A.M. natychmiast pomogła. Teraz od roku nic się nie czepia! Mam lepsze samopoczucie i ludzie z którymi pracuję, są grzeczniejsi.A było różnie. Osoby opętane rozpoznawałam natychmiast. Gdy wyczuwałam,że są otwarte na takie rzeczy, instruowałam jak prosić A.M.W takim przypadku nie trzeba egzorcyzmów ( świeckich). Pomoc jest natychmiastowa.
    Dziękuję , Ci kochany A.M. Kocham Cię całym sercem. L.

    • Renata
      Czer 14, 2012 @ 13:36:46

      Ja też długo nie wytrzymałam wycieczki w Malborku, zawinęłam się stamtąd po 30min., jest strasznie ciężka energia, wprost nie do wytrzymania.

    • Renata
      Czer 14, 2012 @ 13:45:15

      Do lelys,
      napisz na maila renifer_2@vp.pl w jaki sposób prosić A.M w takich przypadkach?

      • lelys
        Czer 14, 2012 @ 16:56:21

        Renatko, napiszę wszystkim:
        W imieniu Boga Wszechmogącego i mojego Wyższego Ja wzywam cię Archaniele Michale ( można powtórzyć) i proszę o uwolnienie mnie od energii,które powodują u mnie złe samopoczucie . Proszę też o zabraniu ich do światła. Dziękuję Ci gorąco,że spełniłeś moją prośbę.( przesłać miłość)
        Można też prosić, gdy dojdzie do jakiegoś kataklizmu z wielką ilością ofiar:
        W imieniu Boga Wszechmogącego i mojego Wyższego Ja ,wzywam Cię A.M i Twoje zastępy na miejce katastrofy ( tu podaj gdzie i co sie stało ) i proszę o odprowadzenie tych dusz do światła. Bardzo Wam dziękuję ( i przesłać miłość!!!)Amen.

        • Renata
          Czer 14, 2012 @ 18:37:57

          A.M ma potężną energię, już sama myśl, że jest daje otuchę, cały poziom archaniołów i aniołów jest bardzo wspierający, wszyscy, którzy macie różne przerastające was problemy, ale i te malutkie zachęcam do kontaktu ze sferą anielska. One prowadza ludzi najwłaściwszą dla nich drogą, niekoniecznie musi spełniać nasze oczekiwania, ale trzeba ufać, że właśnie inna jest dla nas lepsza,bardziej rozwijająca.

    • sterope
      Czer 14, 2012 @ 15:34:51

      *Następnym razem, gdy będziecie mieli koszmar, zamiast uciekać, skonfrontujcie się z bestią. Zarówno w przenośni jak i dosłownie.*
      Masz absolutną rację,lelys, Archanioł Michał jest nieoceniony!!
      Modlitwa do niego i jego wizualizowanie były jedyną rzeczą,które pomogły mi przeżyć koszmar nawiedzonego mieszkania,które mi się trafiło dwa lata temu.Od tamtego czasu jest On moim osobistym bodyguard.Jeśli macie kontakt z niskimi energiami,ludźmi, bądź sytuacjami po prostu zwracajcie się do niego.To najlepszy Wojownik,który właśnie tym się zajmuje.Dużo Miłości dla Was!

    • wiktoria
      Czer 14, 2012 @ 15:37:42

      Witam, czy możesz bliżej opisać jak prosiłaś A.M.o pomoc? byłabym bardzo wdzięczna, mój adres wiktoria33@poczta.onet.pl

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
