Dusze, które znacie i kochacie nigdy nie będą daleko

.

.Ponieważ coraz więcej z was budzi się do prawdy o swojej rzeczywistości, rośnie także świadomość, żeby nigdy nie powrócić do niższych poziomów, w których istnieliście.  Ponieważ jesteście Jednym, wpływacie na siebie wzajemnie na poziomie świadomości – podnosicie innych, a oni wnoszą się razem z wami.  Osiągnąwszy swój obecny poziom, łatwiej pojąć większe prawdy o sobie i waszej egzystencji.  Gdy zdajecie sobie sprawę, jak jesteście potężni, możecie użyć tej wiedzy, aby kontynuować swoją podróż do Wzniesienia.  Możecie, na przykład, wykorzystać moc swoich myśli, aby chronić siebie przed niższymi energiami, które gromadzą się wokół was. Możecie to zrobić poprzez wizualizację siebie otulonych ciałem świetlistym, które znacie już jako swoją aurę.  Może ona być uszkodzona przez negatywne emocje, szczególnie takie jak gniew, a także dźwięki, jeśli są bardzo głośne lub o wysokich tonach.  Gdy aura jest uszkodzona jesteście podatni na dolegliwości i choroby.  Jeśli czujecie, że wasza aura została naruszona, używajcie mocy myśli i wizualizujcie ją jako nienaruszoną wokół całego ciała fizycznego.

Kiedy przejdziecie już do wyższych wymiarów dowiecie się, że moc waszych myśli znacznie się zwiększy, aż do poziomu, w którym będziecie mogli tworzyć.  Tak naprawdę macie potencjalnie moc Stwórcy, a do czasu osiągnięcia tego poziomu będziecie mieli już również kompletną i zupełną kontrolę nad waszymi myślami.  Już na swoim obecnym poziomie jesteście w stanie nauczyć się, jak uzdrowić siebie, a jedyne, co jest potrzebne, aby to uczynić to absolutna wiara w waszą moc.  Czasami macie ochotę to zrobić, ale wasza wiara zawija do portów wątpliwości i to się nie dzieje.  Można te pomysły rozszerzyć na zdobywanie czegokolwiek wasze serca zapragną i ci z was o silnej woli odnoszą sukcesy.  Miejcie ufność i wiarę w swoje możliwości, a możecie zajść daleko, a kiedy już dostąpicie Wzniesienia, zdacie sobie sprawę z waszego prawdziwego potencjału.

To, co my i inne źródła robimy, to przygotowanie was do innego rodzaju życia, życia, które będzie o wiele bardziej satysfakcjonujące. Takiego, w którym wy decydujecie, co chcecie robić i macie wolność wyboru.  Powiedzielibyśmy – mierzcie wysoko i nie ograniczajcie siebie, a mocą swoich myśli manifestujcie wszystko, czego tylko pragniecie.  Nie ma znaczenia, jak długo to potrwa, o ile skupia to całą waszą uwagę – zamanifestuje się.  W warunkach, w których żyjecie teraz trudno jest wam tego dokonać, ponieważ zbyt wiele was rozprasza.

Tak wiele się nauczycie, kiedy już będziemy razem, a to co powiedziane wam zostało do tej pory jest zaledwie otwarciem was na inne możliwości.  Unikamy dawania wam zbyt dużo do przyswojenia na raz, w innym wypadku szybko stracilibyście zainteresowanie.  To, co się właśnie stało w was, to otwarcie waszych horyzontów na życie w innych częściach Wszechświata.  Również poprzez kontakt z nami zaczynacie rozumieć, że przyjęta forma istot to humanoid nawet, jeśli w niektórych przypadkach tak różni się od waszej.  Z punktu widzenia genetyki jesteście hybrydami, które zostały stworzone z innych gatunków, w tym również naszego.  Nie jest to powód do niepokoju, gdyż zostało to przeprowadzone w celu udoskonalenia waszego ciała fizycznego, a także zdolności do wzrastania w świadomości.  W przeszłości zostaliście celowo pozbawieni swoich umiejętności przez tych, którzy przybyli, by was kontrolować.  Jednak czas ten już minął i wkrótce wzniesiecie się ponownie, znacznie bliżej do tego, kim byliście pierwotnie.  Doprawdy, ze Wzniesieniem rzeczywiście wrócicie do poziomu znacznie bardziej wyrównanego z naszym.

To, co teraz nadchodzi, to ogromna możliwość do opuszczenia dualizmu, jak to rozumiecie.  To jest warte każdego wysiłku, jaki tylko możecie włożyć, aby w pełni przygotować się do Wzniesienia.  Nieważne jakie napotkacie problemy, idźcie do przodu z pełnym zaufaniem i nie dajcie się ściągnąć w dół przez tych, którzy interpretują zdarzenia w sposób negatywny.  W głębi duszy będziecie wiedzieć, że jesteście gotowi i macie tylko dopilnować, by się nie cofać w tych ostatnich miesiącach pozostałych do Wzniesienia.  Gdy już będziecie wiedzieć, że osiągnięcie poziomu wymaganego do Wzniesienia jest możliwe, nie będzie trudno wam go utrzymać.  Przeżyliście w końcu tak wiele wcieleń i doświadczeń, aby wykreować tę doniosłą chwilę. Nie żałujcie niczego, co pozostawiacie za sobą, ponieważ nie będziecie za tym tęsknić w wyższych wymiarach.  Dusze, które znacie i kochacie, nigdy nie będą daleko i będziecie nadal ze sobą połączeni, gdziekolwiek będziecie.

Jak już informowaliśmy was wcześniej, macie powiązania z członkami Galaktycznej Federacji, ale generalnie nie macie świadomej pamięci o nich.  Jednak my znamy wielu z was, a po Wzniesieniu odnajdziecie członków waszej rodziny Kosmicznej.  Takie powiązania powodują, że podświadomie czujecie się z nami jak w domu i już wcale nie jesteśmy obcymi.  To co mamy do zaoferowania będzie wam się wydawać bardzo znajome, bo to wszystko jest już wam znane. Niezupełnie jest to jeszcze czas, żeby otwarcie się z wami spotkać, ale mamy nadzieję, że nasze informacje przygotują was do tego wydarzenia.  Nie ma w nas nic strasznego, wręcz przeciwnie – w naszej obecności poczujecie energię, którą odbierzecie jako kojącą i spokojną.  Nieświadomie rejestrujecie również energię innych ludzi i dlatego do niektórych z nich was przyciąga, a inni są dla was odpychający.  Energia, którą wy emanujecie przyciąga ludzi podobnych i kiedy już się spotykacie porozumienie jest zazwyczaj natychmiastowe.

Przezwyciężajcie swoje ziemskie sprzeczki i różnice i pracujcie nad zbliżaniem  ludzi do siebie.  Jeśli niektórzy nie zrezygnują z uprzedzeń wobec innych, niech idą swoją drogą – oni, tak jak wszyscy, kreują swoją własną ścieżkę rozwoju. Wolna wola jest świętością i jest przez nas honorowana.  Jednakże zdecydujecie niewłaściwie, nie pozwalając innym na ich wolną wolę, będzie się od was oczekiwać naprawienia błędów poprzez powtórne stawienie czoła tym samym sytuacjom.  To właśnie jest karma – szansa rozwoju bez jakiejkolwiek sugestii kary.

Moi Drodzy, tak bardzo życzymy sobie waszego Wzniesienia i wiedzcie, że jeśli taka jest wasza intencja, będzie wam udzielona wszelka pomoc umożliwiająca wam osiągnięcie tego sukcesu.  Tak to właśnie jest we Wszechświecie w innych wymiarach.  Służba innym to jest to, za czym podążacie automatycznie po osiągnięciu wyższych poziomów.  Nikt nie jest do tego zmuszany, ponieważ nie jest to potrzebne – jest zupełnie naturalnym poszukiwanie możliwości bycia pomocnym osobom potrzebującym.  Ten impuls pochodzi z wewnątrz, kiedy czujesz miłość do bliźniego.  Kochamy was i jesteśmy pełni podziwu dla waszej wytrwałości i determinacji, aby przełamać negatywizm, który istnieje na Ziemi.

Jestem SaLuSa z Syriusza i jestem dumny z więzi, która nas wszystkich łączy.

Thank you SaLuSa.
Mike Quinsey, 16 maja 2012

Website: Tree of the Golden Light

http://galacticchannelings.com/english/mike16-05-12.html

Przetłumaczyła Ewa

36 komentarzy (+add yours?)

  1. Fred.
    Maj 21, 2012 @ 15:56:31

    Wszyscy mają rację! Czy to paradoks? Może tak się wydawać z perspektywy „pudełka” ograniczonej świadomości. I to było by na tyle!

  2. sansi
    Maj 20, 2012 @ 22:39:14

    właśnie obserwuje dziwne rozbłyski nas wschodnim niebem. czy ktoś zaobserwował coś podobnego?

  3. hasan
    Maj 20, 2012 @ 19:53:41

    mam pytanie jak myślicie ta medytacja przyczyni się do zmian bo ta ostatnia nic nie zmieniła nadal władzę trzymają iluminaci i jakoś ich wibracje nie spalają. pytam się jak myślicie tak serio dojdzie do ujawnienia w tym roku czy nie bo po czytaniu tych wszystkich przekazów mam wątpliwości czytam je od roku i jak by był tak jak piszą to by było już całkiem inaczej na ziemi. a nie jest i to budzi moje wątpliwości.

    • freeheart
      Maj 20, 2012 @ 22:53:19

      Ale masz parcie 😉
      Wyluzuj. Nie oczekuj, że setki, tysiące lat rzeczywistości zniknie z poniedziałku na wtorek. Świat się zmienia. Mój na pewno. Byłeś cierpliwy tak długo, że jeszcze troszkę wytrzymasz. Skup się na swoim Teraz i obserwuj tak jak kochający ojciec obserwuje swe dorastające dziecko: z miłością i zrozumieniem.
      🙂

  4. Oualander
    Maj 20, 2012 @ 19:53:22

    Kochani, ten przekaz Salusy jest niezmiernie pozytywny (przynajmniej w moim odczuciu) od zawsze uważałem że wszystko w naszym życiu jest możliwe, kwestia tylko wymienionych w przekazie „portów wątpliwości” powstrzymujących nas przed dokonywaniem niewiarygodnie wspaniałych osiągnięć.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie

    Piotr . 🙂

  5. joanna
    Maj 20, 2012 @ 15:11:20

    Witajcie Kochani,
    Szczególnie dobroczynnie działają na mnie przekazy od SaLuSa kiedy są zsynchronizowane z wydarzeniami rozszerzającymi moją świadomość.
    Jeszcze jakiś czas temu nie dowierzałam i przecierałam ze zdumienia oczy znajdując odpowiedzi na zadawane tylko wewnątrz pytania, dziś wiem ze jestem częścią procesu doświadczanego przez wiele osób a sam proces postępuje krok po kroku z możliwością pełnej integracji.

    szczęścieistnienia dziękuję, że podzieliłeś się tym przekazem, jest odpowiedzią na wiele odczuć.

    Pragnę też wyrazić Tobie-Krystal wdzięczność za możliwość czytania przekazów i komentarzy i komentowania na tym blogu.

    Z Miłością

  6. fiolka
    Maj 20, 2012 @ 13:00:11

    Jestem taka szczesliwa – bo wkoncu sie zainteresowali i to na maxa. Kupilam ksiazki „Diagnoza karmy” S. Lazariewa i pozyczylam mojej mamie, czytala i dalej czyta non stop 🙂 sasiadadki juz tez czytaja, moja siostra juz tez zarazona i jej sasiadki rowniez…. milo patrzec jak otwieraja im sie oczy i przekonuja sie ze tak naprawde nie ma przypadkow, ze zyli w iluzji, dostrzegaja glos intuicji itd…
    Jestem teraz spokojna podwojnie.

  7. adela
    Maj 20, 2012 @ 12:56:07

    Baraka, Baraka – fajny film

  8. Dora
    Maj 20, 2012 @ 12:30:14

    moja sytuacja jest trochę inna od pozostałych – większość z czytelników tego blogu martwi się, że utraci swoich bliskich – jeśli chodzi o mnie – jest wręcz odwrotnie – nie mam nic przeciwko temu by moi uśpieni bracia usunęli sie z mojego życia -nie sądzę by cokolwiek ich ruszyło do myślenia i pracy nad sobą – sa oporni na wszystko a do tego jeszcze mnie atakują.Mam nadzieję, że w wysokich wibracjach nie będą się w stanie utrzymac przy życiu – absolutnie nic z nimi mnie nie łączy poza tym ,że mamy wspólnych rodziców – absolutnie nie czuje sie z nimi spokrewniona – jakbym była z innej planety … czy ktoś ma podobnie?

    • krowieternal
      Maj 20, 2012 @ 19:44:56

      Ehh… doskonale Cię rozumiem. Duża część rodziny przez pewien czas była dla mnie tak jakby obca, z różnych względów. Muszę przyznać, że ta obcość w pewnym momencie udzieliła mi się tak, że rodziców traktowałem przede wszystkim jako źródło finansowania, a innych jako intruzów czy nieznajomych. Przykre, ale zdarzało mi się tak myśleć 😦 Stosunkowo niedawno, podjąłem próbę „rozpracowania” tego wszystkiego i jest mi lżej. W moich rozważaniach pomogła mi koncepcja wieku dusz(nie weryfikuję, czy jest prawdziwa, dla mnie była zwyczajnie użyteczna). Zrozumiałem, że każdy jest na właściwym miejscu i żadna sytuacja życiowa nie jest zła ani dobra – wiem, że to nic odkrywczego 😀

    • VEGETA
      Maj 20, 2012 @ 21:02:36

      Ludzie mnie otaczający są specyficzni, bo raz pojawia się ta łączność dzięki wibracjom, ale zdarzy się, że w czymś się nie zgadzam z nimi. Wcześniej też byłem atakowany, ale postanowiłem postawić na to, żeby się oczyścić z karmy. Nie powiem było ciężko w moim przypadku, ale naprawdę opłaciło się. Czasami nie lubię jak za bardzo narzekają na pewne sprawy, które są błahostkami, ale pewnie zacznie im przechodzić na dobre.

  9. planetariusz
    Maj 20, 2012 @ 11:02:14

    Bóg jest jeden – Stworzyciel ,Jezus był jego synem tak jak i my jesteśmy jego dziećmi,Jezus jest mistrzem wzniesionym który zstąpił na ziemie jako nauczyciel mający nas oświecić.Lecz nie okazaliśmy się na tyle przygotowani,żeby przyjąć jego nauki. Zaakceptował je kościół wypaczył je na swoją korzyść,żeby łatwiej mógł kierować stadem owieczek i baranów i przez 2000 lat nieźle mu się to udawało.Niestety nadchodzi koniec ery wypaczonych religii które prowadziły nas do bratobójstwa.Prawdziwa Miłość,wiara w jedynego Stwórce którego Energia czyli On sam jest wszędzie i w każdej istocie.Jeżeli ktoś wierzy w szatana może go sobie stworzyć i własne piekło tu na ziemi lub na innej planecie. Skąd dyktowana Ci jest księga i w jakich celach nie miałbym wielkiej pewności.Nie czuję energii miłości i pozytywnych wibracji.

    • Gajdzioch
      Maj 20, 2012 @ 21:23:50

      Kolega zgadzam się z Tobą praktycznie to w 100%, czytałem już różne książki i żadna nie była w stanie na odciągnięcie mnie od wiary, tzn. tak na zawsze, bo miałem jakieś zachwiania wiary ale zawsze wiara do mnie wraca bo gdzieś tam w głębi siebie czuję, że nasz Ojciec istnieje chociaż do końca Go nie rozumiem. Ale kiedyś zrozumiem lub sobie przypomnę:).
      Ponawiam propozycję wspólnego spotkania na grillu na działce moich teściów:)
      Chętnych proszę pisać na gajdzioch.pl@gmail.com, działka znajduje się w Rzgowie koło Łodzi.

  10. sylla118
    Maj 20, 2012 @ 08:16:29

    Dziękuję Ci Salusa z przekaz i wspaniałą wiedzę w nim zawartą. To jest dla nas ziemian duże wsparcie ze strony naszych kosmicznych braci i sióstr, które pomagają nas i prowadza na drodze do wyższego i wspaniałego życia. Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję i otwieram się na waszą pomoc i wsparcie.

  11. szczescieistnienia
    Maj 20, 2012 @ 07:29:57

    Siemanko wszystkim 🙂 Od trzech miesięcy jest mi dyktowana w wyższych wymiarów świadomości „Księga przebudzenia Ziemi” Zapisałem już jej ok 650 stron ale niestety nie mogę jej wkleić gdyż wszystko co jest dyktowane ma wymiar wzmacniania ducha po przez ręczne pisanie na kartkach papieru. Co jest najciekawsze w tej „księdze” to to że to co pisałem tydzień temu nie ma nic wspólnego z dzisiejszą rzeczywistością. Podaję najbardziej teraźniejsze i najbardziej mi bliskie przekazy i spostrzeżenia zapisane w tej księdze. Może z czyimś spostrzeganiem rzeczywistości też się zgodzi 🙂 Pozdrawiam wszystkich gorąco 🙂

    1.Każdy człowiek jest swym Bogiem – Światem spostrzegania i tworzenia swej własnej rzeczywistości dlatego też każdy przekaz naprawdopodobniej jest przez każdą osobę odbierany w inny sposób.
    2.Ziemia przechodzi z wymiaru czasowego w wymiar wszechstrzenny, a to oznacza że przekazy czasowe które są dyktowane dziś, jutro są już nie aktualne gdyż ziemia wszechstrzenna zmieniła swą rzeczywistość.
    3. Obiektywizm jest zasadniczym elementem w odbieraniu zewnętrznej rzeczywistości gdyż w założeniu że zewnątrz to iluzja prawdziwości szuka się w energii.
    4.Ludzie po przez działanie w niższych wibracjach świadomości otrzymali „plazmy energetyczne ” na swe oczy przez co nie mogą dostrzegać wymiarów o wyższej energetycznej częstotliwości, wraz z rozpuszczeniem ” umysłowej osobowości „przez energie wyższych – wewnętrznych – wymiarów człowiek przejdzie pełną transformację dzięki któej ujrzy prawdziwie światlany świat Rajskiej Rzeczywistości która jest spełniającą się energią Tu i Teraz.
    5. Piąty Wymiar Rajski jest czymś normalnym i jest w pełni zakodowany w Świadomościach Wszechstrzennych ludzi który ukaże się wszytskim ludziom wraz z umysłowym ukształtowaniem poczucia ich wielowymiarowości.
    6.W rajskim poczuciu rzeczywistości istnienia na zewnątrz są spokojne i przyjazne dlatego że pełnię emocji przeżywają w swych wnętrzach – duszach. Wnętrze dusze gdy poczują moc wewnętrznych emocji uświadamiają sobie że zewnętrzne emocje są za słabe, a dzięki temu poszukiwanie wrażeń w świecie zewnętrznym staje się w pełni przyjazne oraz obiektywne gdyż każde istnienie podąża swą własną drogą emocjonalnych światowo wewnętrznych przygód które wraz ze zdolnościami się uzewnętrzniają.
    7.Istnienia Pięciowymiarowe to istnienia które każdy człowiek zna w swej podświadomości. Istanienia Pięcowymiarowe to Elfy, Magowie ( uczeni, mistrzowie, wznieśli, prowadzący ), królowie, królowe, księżniczki, kolorowe smoki, latające malutkie istoty wielkości troszkę większej od owadów jednak potrafiące przekazywać energię oraz mówić, dżiny, karły jak i istoty latające na swych dywanach świadomości.
    8.Każdy wniesiony człowiek po przez zdjęcie plazmy z oczu ujrzy swe istnienie w nowym-energetycznym-doskonałym ciele które składa się z : Energetycznego serca, sumienia, umysłu, wyższej jażni, uświadomienia, oraz z wartości energetycznych jakie symbolizuje jego duchowe ciało.
    9.Wartości energetyczne są uzdolnieniami jakie posiada w swym wnętrzu Boska Istota,drugim rodzajem wartości skarbów duchowych dawanych od Boga – Ojca jest energetyczna chwała, moc oraz potęga śwadomości którą otrzymuje się zależnie od wielkości i trudności misjii istnienia które to wykonuje w całych wszechświatach.
    10.W terażniejszoszci na ziemi znajduje się 144 archaniołów – świętych którzy przez tysiące lat doskonalili swe dusze wraz z duchami na Ziemi Urantii ( gdyż z tej nazwy znana jest Palneta Ziemia we wszytskich wszechświatach wielowymiarowych ) po to by zwiększyć swoje siły aż do tego stopnia aby wziąźć na swe duchowo – energetyczne barki wzniesienie wszytskich ludzi wraz z planetą Ziemią.
    11. Na ziemi znajduje się również Bóg – Chrystus. W piśmie światym zwany jest jako ” Zwycięzca któy przyszedł dalej zwyciężać i nikt nie wie że jest zwyciężcą jak tylko on sam”
    12.Chrystus przezwyciężył już powierzchowne na ziemi energetyczne wibracje nisko wymiarowości, a tym samym przezwyciężył po przez przyjęcie ciężarów duchowych energetycznego szatana, demony oraz lucyfera otwierając tym samym kanał Archaniołom, Aniołom, oraz Mistrzom Ziemi do całkowitego oczyszczenia wszechstrzeni ziemi, a tym samym wzniesienia ziemi w Wyższy Wymiar Świadomości.
    13. Po wzniesieniu ludzie nie będą pamiętać swych starych umysłowych istot stając się w pełni przebudzonymi Pięciowymiarowymi Istotami.

    • hasan
      Maj 20, 2012 @ 08:56:34

      NO do mnie nie trafia trochę to o Chrystusie o tym że trze ba pokonywać lucyfera czy diabła i też z własnej pamięci Jezus jako pierwszy z nas nie poszedł w walkę jak my, nas walka udupiła na ziemi on nie walczył zaakceptował ludzi ich ułomność i to była jego siła my chcieliśmy ich genetykom i siłom mienić to nie wyszło a jak nas złapało pole karmiczne ziemi to często pojawiał się któryś z nas jako wielki wojownik który chciał pobić na koniu cały świat w walce w ręczy byliśmy nie pokonani ludzie szli za nami i nawet jak nie mieliśmy litości dla innych to oni nazywali nas wielkimi geniuszami , ale to nie ta droga i trzeba było wiele razy zginąć by to rozumieć. dlatego bajka o szatanie do mnie nie trafia

      • szczescieistnienia
        Maj 20, 2012 @ 11:30:05

        Hasan 🙂

        Każda wznosząca się planeta ( nie tylko ziemia ) musi mieć w swej rasie lidera który po przez zwiększanie swych zdolności duchowych zwiększa uświadomienie planety, a tym samym jej mieszkańców. W przypadku ziemi sytuacja była znacznie utrudniona ponieważ ludzie jako rasa ziemska została uwięziona w energiach trójwymiarowych po przez zatrzymanie zewnętrznych informacji, sprowadzając ludzkość do uznania materii jako prawdę ograniczając maksymalnie pojęcie Boga. Energie trójwymiarowe są to energie dwu – istotości, a to oznacza że istotota trójwymiarowa posiada dwie istoty w swym istnieniu. Jedna istota jest to istota egoistyczno umysłowa ( odłączona od wymiaru Boga ), a druga istota jest to istota boska która się znajduje we wnętrzu każdego człowieka .
        Czwarty wymiar jest wymiarem duchowym. A to oznacza że każda istota po przez kontakt ze swym ”wewnętrznym ja” odnajduje swą wewnętrzną drogę do boskości, a tym samym oddaję władzę umysłową swej duchowej, wewnętrznej istocie która jest istotą Piątego Wymiaru Uświadomienia.

        Piąty wymiar jest wymiarem Jednej Istoty , a to oznacza że istota po przez ewolucję „rozpuściła” swą umysłową osobowość stając się swym źródłem esenscją, innymi słowy swą wewnętrzną boską istotą.

        Co do Chrystusa, archaniołów i jego zwycięstwa to młode ludzkie dusze pomimo swych wielu istnień które odbyły podczas swej ewolucji na ziemi były zbyt słabe aby uwolnić się od kłamstwa umysłowego sił nisko – wymiarowych dlatego też tak wielka interwencja jest wszystkich sił boskich zwanych również energiami Chrystusowymi. W tej interwencji stało się również tak że na ziemię zszedł Chrystus ( jako planetarny wznoszący Pionier Zwycięzca ) wraz ze swymi archaniołami i aniołami zamieszkując ludzkie ciała. Energie Chrystusowe i jego Archaniołów i Aniołów są silniejsze od energii znacznie młodszych dusz ludzkich, a dzięki temu wzniesienie planety stało się możliwe.

        Tak jak na innych planetach wzniesienia dokonują mieszkańcy owej planety, tak się też stało i na Ziemi z tą równicą że w ciałach ludzkich planetę Ziemię w systemie piramidowym wznosi jako pionier pierw Chrystus przekazując swe energie Archaniołom, Archaniołowie w ludzkich ciałach przekazują swą energie Aniołom, Aniołowie Mistrzom Ziemskim ( Mistrzowie Ziemscy są to dopiero pierwsze w pełni ziemskie istoty ), a Mistrzowie ziemi swe energie przekazują całej reszcie mieszkańców Ziemi.

        Stąd też pojęcie Chrystusa Zwycięzcy gdyż wznosząc się na planecie Ziemi podnosi wartość swych energii duchowych otaczających ziemię i które w czasie teraźniejszym oddziałowują na każdego mieszkańca naszej planety.

        Co do zaprzeczenia istnienia szatana, lucyfera, demonów itd. to zaprzeczasz tym samym istnieniu illuminatów, masonów i innych „religii” które prowadziły do duchowego – materialnego zniewolenia ludzkości. Gdyż ludzie po przez kontakt z istotami energii trójwymiarowych ( Szatańskich bądź demonicznych jak wolisz ) zniewolili w trójwymiarowości ludzkość sprawiając tym samym że ludzie stali się niewolnikami wielkich instytucji finansowych , trójwymiarowych religii, pieniądza i swych nie prawdziwych i iluzjonistycznych przekonań „umysłowo – czasowej istoty ”

        Przesyłam światełko Miłości 🙂

        • hasan
          Maj 20, 2012 @ 19:45:24

          no tak zgadzam się co do Jezusa ale anioły schodziły już wcześniej na ziemie . do tego wiele innych istot bogów tytanów. a jeśli chodzi o szatana że tak nazywasz upadłego ducha . ale takich dusz jest wiele. problem na ziemi jest jeszcze i to spory bo ludzie będą spać do puki nie dojdzie do ujawnienia a jest to odwlekane jak i przez iluminatów jak i federacje czego nie rozumiem bo od 3 miesiącach obiecywali i nic na razie nie zrobili. upadła istota to taka która wierzy tylko w swoje ego do takiego stopnia że nic poza nią się nie liczy. ja osobiście się z tym spotkałem wtedy niszczy się wszystko i niema zmiłuj. owszem masz wiele racji ale cóż na razie jest jak jest by nam wszystkim było lepiej musi dojść do ujawnienia, bo piszą w przekazach co mnie irytuje wręcz wk-wia że piszą o pociągu który odjedzie a nie doprowadzili do ujawnienia. a mogą to zrobić nawet teraz. a tłumaczenie że prawa że nie mogą ja im daje zgodę mogą lądować.

        • Czakamrati
          Maj 20, 2012 @ 20:39:40

          Przepraszam chciałabym coś zapytać i dopisać 🙂

          Napisałeś: „Co do zaprzeczenia istnienia szatana, lucyfera, demonów itd. to zaprzeczasz tym samym istnieniu illuminatów, masonów i innych “religii” które prowadziły do duchowego – materialnego zniewolenia ludzkości. Gdyż ludzie po przez kontakt z istotami energii trójwymiarowych ( Szatańskich bądź demonicznych jak wolisz ) zniewolili w trójwymiarowości ludzkość sprawiając tym samym że ludzie stali się niewolnikami wielkich instytucji finansowych , trójwymiarowych religii”

          Z tego tekstu wynika, że my wszyscy jesteśmy demonami i szatanami bo żyjemy w trójwymiarze tak? 🙂

          Ale dobra nie będę Cie męczyła niepotrzebnymi pytaniami 😀

          Odpowiem Tak: Zło nie istnieje. Dobro tez nie istnieje. Istnieje stan zapomnienia i przypomnienia, czyli świadomości i nieświadomości. Dla nas jako ludzi stan zapomnienia czyli to całe zło i ciemność było wielkim błogosławieństwem, poniewaz Bóg jest wszystkim co jest, nie tylko tym „dobrym” KaPeWu? 😀
          No dobra, jedziemy dalej. A więc istnieją takie istoty które nigdy nie inkarnowały się w nizszych wymiarach i jednoczesnie nie doswiadczyli nigdy „ciemności”, tak naprawde to są istoty nieszczęsliwe, ponieważ nie doświadczyły wszystkiego, a Bóg jest wszystkim. 🙂 To patrz na naszą obecną sytuację, jesteśmy miłością, nienawiścią, złem i dobrem, górą i dołem, biedą i bogactwem, zdrowiem i chorobą. Dostrzegasz jak ten cały trójwymiar nam niezwykle pomógł w naszej ewolucji? 😀 Tak, dążymy do perfekcji, podczas gdy inni pragną się inkarnować w nizszych wymiarach, ponieważ nie mają tego doświadczenia ciemności 🙂 a my posiadamy już wszystko gotowi aby stać się całkowicie boscy 😀

          Buziak Łobuziaku :*

        • Mariusz
          Maj 21, 2012 @ 10:09:28

          Hasan: na chwilę obecną większość ludzi nie jest jeszcze przygotowana na Pierwszy Kontakt. Większość osób na tą chwilę, kiedy zobaczy gigantyczne latające miasto nad swoim miastem, będzie uciekać w popłochu, spodziewając się destrukcji rodem z „Dnia niepodległości”, czy innych filmów.

      • Luxy
        Maj 20, 2012 @ 13:48:27

        Hasan! Jeśli zrozumiesz po co Jezus założył Kościół, a co z tym Kościołem zrobiono przez 2 tysiące lat, wtedy zrozumiesz to, czego teraz jeszcze nie rozumiesz. Cierpliwości…

        Droga Luxy, historyczny fakt -> Jezus nigdy nie założył Kościoła — Kr

        • Luxy
          Maj 20, 2012 @ 19:12:59

          Krystal! Jako uczennica chodziłam na religię, a tam mnie uczono, że Jezus powiedział: „Ty jesteś Piotr-Opoka a na tej Opoce zbuduję kościól mój, a bramy piekielne go nie zwyciężą”

          jeśli na religii Ci to powiedziano, więc to MUSI być prawda! Nic ująć nic dodać 😉 — Kr

        • Sabrina
          Maj 21, 2012 @ 01:54:26

          Te słowa Jezusa? (o ile są Jego), to na pewno nie odnosiły się do „kościoła” jako budynku, Watykanu itd. 😉

        • Luxy
          Maj 21, 2012 @ 11:50:11

          Dzięki Sabrina! Z miłością – Luxy

    • aurelia
      Maj 20, 2012 @ 09:50:33

      dla mnie twój przekaz trochę dziwny i nic z niego nie rozumiem – po prostu go nie czuję , ale każdy z nas jest inny – być może komuś się spodoba, przekazy czytam sercem i albo coś trafia do mnie lub nie ,zupełnie inaczej odbieram przekazy np.Dajamantiego , mam nadzieję, że niedługo zawita znowu na tej stronie.Pozdrawiam cieplutko aurelia

    • Gabriel
      Maj 20, 2012 @ 10:22:08

      Witaj Bracie!
      Masz rację, wszystko zmienia się gwałtownie. W tej chwili, zmiany następują błyskawicznie. Dlatego trudno jest to zaakceptować Istotom L. Zwłaszcza wiedza o istnieniu wszechświatów równoległych (inne linie czasowe, gdzie również istniejemy). Stąd wiele istot uznawanych jest za bajkowe, a nie rzeczywiste. I dlatego między innymi jest problem z kontaktami z FG, ponieważ większość Istot L. ma zakodowane, że istnieje tylko forma „człowiecza”, innych nie ma. Tak długo, jak długo Istota L. będzie myślała, że jest jedyna i wyjątkowa we wszechświecie, tak długo będzie problem z zaakceptowaniem bogactwa form Istot. I tak długo Istoty – Bracia Kosmiczni będą lękali się człowieka i jego niszczycielskich zapędów.
      Pozdrawiam – M’

    • Reptilianin dialektyk
      Maj 20, 2012 @ 11:07:54

      @szczescieistnienia: nie do końca rozumiem, brzmi jak kogniwistyczny „koktajl Mołotowa”. Punkt 1 mówi, cyt. „Każdy człowiek jest swym Bogiem – Światem spostrzegania i tworzenia swej własnej rzeczywistości dlatego też każdy przekaz naprawdopodobniej jest przez każdą osobę odbierany w inny sposób”. Istotnie. Stąd płynie wniosek, że obiektywizm nie istnieje, doświadczenia płynące z postrzegania są czysto subiektywne a to wpływa przecież na dokonywane działania. Jak na mój ogląd różnica w postrzeganiu kształtuje się już na poziomie biologicznym i zależy od sprawności receptorów. I może rację ma tutaj paru mądrych kolesi, którzy nie odnosił się do do budowy świata jako czegoś solidnego, tylko czegoś co jest naszym mniemaniem o nim – a dokładnie sądem, wyobrażenim, a przez to obrazem niepełnym, skrzywionym i w grucie rzeczy nieprawdziwym. Stąd blisko do stwierdzenia, że prawdziwe dla człowieka jest bardziej to w co wierzy, a nie koniecznie to co wie z własnego doświadczenia. Przeto nie jesteśmy ekspertami w każdym zakresie i opieramy się na sądach innych by uzyskać poczucie stabilizacji, nawet gdy jest zasadzone na fałszywym fundamencie. Na tym polega też pułapka zastawiona przez mitycznego architekta. Ciekawe jednak że rozgraniczasz rzeczywistość na zewnętrzna i wewnętrzną. Czy możesz sprecyzować te dwa pojęcia i krótko scharakteryzować. Chciałbym mieć pewne ugruntowanie że się rozumiemy?

      • szczescieistnienia
        Maj 20, 2012 @ 20:44:13

        Co do informacji które tutaj zamieściłem chcę sprostować jedną rzecz. Informacje które są mi udzielane w formie pisemnej na kartkach papieru dają mi miłość i są to informacje pochodzące z różnych źródeł łączności wszechstrzennej,wielowymiarowej , a także informacje z wciąż powiększającego się kontaktu z Wyższą Jaźnią. Istoty albo same się przedstawiają udzielając mi informacji które zapisuję w tej księdze albo otrzymuje te informacje bezpośrednio od Wyższej Jaźni zadając jej pytania. Każda odpowiedź prowadzi do większego zrozumienia oraz uświadomienia umysłu znów informacje które odczytaliście są jakby zbiorem i rezultatem zrozumienia oraz pojmowania informacji znajdującej się w tej księdze, a teraz postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania które mi zadaliście.

        Reptilianin dialektyk zadałeś pytanie co do punktu pierwszego o treści :

        “Każdy człowiek jest swym Bogiem – Światem spostrzegania i tworzenia swej własnej rzeczywistości dlatego też każdy przekaz naprawdopodobniej jest przez każdą osobę odbierany w inny sposób”.

        Odpowiedź brzmi : wyobraź sobie otaczających Cię ludzi oraz otaczający Cię świat teraźniejszy. Znajdziesz w tym świecie bankierów, pracowników etatowych, właścicieli firm, nauczycieli, lekarzy. Gdyby się wgłębić w każdą grupę społeczną, a nawet w każdą istotę ludzką to każdy człowiek ma swe własne indywidualne przekonania dotyczące szczęścia, Miłości, poglądów religijnych, polityki itd.
        Zauważ również że na jeden przekaz informacji który dałem każdy odpowiedział na niego inaczej, a stało się tak ponieważ każdy informacje zewnętrzne dobiera do swego spostrzegania rzeczywistości. Wyobraź sobie również sytuację że informujesz o tym co się naprawdę dzieje osobę która nie ma pojęciu o wzniesieniu i dajmy wierzy w świat jaki przedstawiają jej w telewizji – skutek takiej rozmowy najprawdopodobniej zamieniłby się w przekonywanie lub w całkowite zaprzestanie prowadzenia rozmowy na dany temat gdyż obraz rzeczywistości jaki tej osobie przedstawiasz jest całkowicie odmienny od jej spostrzegania świata.

        W tym momencie należy zadać sobie pytanie : W takim razie gdzie jest Prawda ?

        Odpowiedź jest bardzo prosta, a mianowicie : W Piątym Wymiarze spostrzegania rzeczywistości.

        Co to jest Piąty Wymiar spostrzegania rzeczywistości ?

        Piaty Wymiar spostrzegania rzeczywistości jest wymiarem w którym materia traktowana jest w całkowitym spostrzeganiu jako iluzja. Istoty Piątego Wymiaru nie toną w opiniach dotyczących religii, polityki, pięniędzy itd. Istoty Piątego wymiaru po przez swój sposób spostrzegania doskonałej zewnętrznej rzeczywistości po prostu ją tworzą traktując tworzenie materii jako zabawę udoskonalania swej zewnętrznej rzeczywistości, a tym samym istoty stają się Bogami tworzenia swej własnej szczęśliwej rzeczywistości w taki sposób w jaki ją odbierają w spostrzeganiu doskonałości swego szczęścia.

        Drugie pytanie :

        Ciekawe jednak że rozgraniczasz rzeczywistość na zewnętrzna i wewnętrzną. Czy możesz sprecyzować te dwa pojęcia i krótko scharakteryzować. Chciałbym mieć pewne ugruntowanie że się rozumiemy?

        Boska istota jest nazwana również „źródłem esencją” bądź „wewnętrzna istotą prawdziwego ja” Innymi słowy Boska Istota jest istotą pochodzącą z wnętrza człowieka, a tym samym z wewnętrznego wymiaru. Wewnętrznym wymiarem Materii jest Energia, a więc Piąty Wymiar jest wymiarem Energetycznym w którym po przez spostrzeżenia umysłowe żyjących w nim istot traktuje się materię jako iluzję. Dlatego ten wymiar nazywa się wewnętrznym gdyż zewnętrzne oko umysłu trójwymiarowego spostrzegać może tylko odpowiednią gęstość zewnętrznej materii. Istoty Piątego Wymiaru mają inną gęstość materii dlatego też są niewidoczne naszym trójwymiarowym okiem.

        Zauważyłem że była również nie jasność spostrzegania religii, kościołów itd.
        Postaram się w miarę jasno i precyzyjnie wyjaśnić nauki trzech największych proroków ziemi.

        Pierwszym z trzech największych proroków naszego świata był i jest BUDDA

        Budda nauczał o odłączeniu spostrzegania umysłu po przez medytację od zewnętrznego świata, nauczał również o uspokojeniu a właściwie o pozbawianiu się całkowicie myśli znajdujących się w umyśle wgłębiając się jednocześnie w swą wewnętrzną energią uwalniając tym samym swą wewnętrzną istotę.

        Drugim Prorokiem był i jest Chrystus.

        Chrystus swoim pobytem zawarł nowe przymierze z ludźmi wylewając swego ducha na świat ludzi. Podczas swego pobytu „obalił” wiele teorii oraz tradycji które religie wprowadziły w umysły ludzi w tamtych czasach.

        Jedna z nauk Chrystusa brzmi :
        ” że człowiek do życia potrzebuje jeść oraz pić i wypełniać wolę Boga ”
        Ta nauka miała odprowadzić ludzi od szukania szczęścia w materii i odnajdywania szczęścia w swoim wnętrzu po przez wsłuchiwanie się w swą wewnętrzną istotę która wskazuje człowiekowi jego wewnętrzną ( doskonalącą ) drogę jak i jego zewnętrzną drogę podróży po zewnętrznym świecie. Ta nauka funkcjonuje dziś, Tu i teraz, gdyż ludzie którzy kontaktując się ze swoją Wyższą Jażnią kontaktują się również ze swą wewnętrzną boską istotą która wskazuje przez głos serca człowiekowi „czwartego wymiaru” jego zewnętrzno-wewnętrzną drogę która zawsze prowadzi do szczęścia.

        Teraźniejsze religie odwróciły nauki Jezusa do góry nogami o czym również nauczał Jezus:
        „W czasach końca zło będzie nazywane dobrem, a dobro złem”
        Religie po przez egoistyczne aspiracje ich przywódców skupiły swe nauki na materialiźmie, budowaniu świątyń, pozyskiwaniu środków pieniężnych, biznesie. Do tego zamiast nauczać ludzi aby wgłębiali się w swe wnętrze nauczyli ludzi klękać i modlić się do figur, obrazów itd. Innym spostrzeżeniem dobra i zła jest spostrzeganie ludzi na siebie samych oraz na zewnętrzną rzeczywistość.
        Religie ukazując Jezusa wiszącego na krzyżu ukazują jego śmierć zamiast życia, Zamiast okazać Jezusa jako Zwycięzcę nad śmiercią okazały Jezusa jako ofiarę śmierci wiszącą na krzyżu. Zauważcie że na krzyżu nie znajduje się postać Zwycięzcy tylko postać brutalnie zamordowanej ofiary wiszącej na krzyżu, a tym samym uczynili w ludzkich umysłach poczucie bycia ofiarą.

        Trzeci prorok : Mahomet
        Nauczał on o sprawiedliwości, moralności, zgubie „lichwy” oraz o tym że umrzeć w ciele w imię Boga jest czymś co przysporzy człowiekowi chwały w Niebie. W jaki sposób to islamskie religie wykorzystały każdy z nas jest tego świadomy.

        Te trzy religie wspólnie nauczały również o tym że wszyscy jesteśmy Braćmi i Siostrami i że mamy jednego Boga Ojca który jest tutaj dam naukę Jezusa: Miłością

        Bóg Ojciec jest Energią Miłości która ogarnia wszystkie wszechświaty oraz wymiary. Gdyby rozdzielić pojęcie Boga i Chrystusa Boga Ojca można uznać za Miłość, a jego syna Chrystusa za Energię, Bóg Ojciec wspólnie z Chrystusem tworzą ENERGIĘ MIŁOŚCI gdyż Bóg z Miłości stworzył Energię swojego Syna aby dał życie wszystkim wszechświatowym i wielowymiarowym istnieniom. Tak jak Ojciec nie uczyni niczego bez syna tak syn niczego nie uczyni bez Ojca gdyż wspólnie tworzą Jedno 🙂

        Pozdrawiam gorąco 🙂

      • Assa
        Maj 20, 2012 @ 21:37:41

        Mnie to wygląda trochę jak w fenomenologii (gałąź filozofii powstała w XX wieku): nie jest ważne, co jest, a co nie jest, tylko to, jak przedmioty się jawią podmiotowi. Do wszelkiego doświadczenia niezbędne jest jakieś Ja. Ja odkrywa, że jego obecność tu i teraz jest konieczna. Jeśli ma jakąś powłokę cielesną (nieważne, w jakim wymiarze), ciało wyznacza mu granice, według których określa, co jest wewnąrz, a co na zewnątrz. Potem Ja utrwala przekonania na temat tego, co jawi mu się jako zewnętrzne, a co jako wewnętrzne. Doświadczenie tu i teraz jest aksjomatem, niepodważalną podstawą. Jeśli doświadczam czegoś jako takie a takie, to moje doświadczenie jest niepodważalne. Ale do pewnego stopnia mogę wpływać na emocje, które wiążę z doświadczeniem. Gdy tego samego przedmiotu doświadczam w różnych nastawieniach, mam dwa różne doświadczenia. Mogę mieć doświadczenia pełne strachu albo doświadczenia pełne nadziei. Wtedy świat, którego doznaję jest pełen strachu albo pełen nadziei.

        Przynajmniej tyle jestem w stanie wywnioskować swoim skromnym rozumkiem.

    • Luxy
      Maj 20, 2012 @ 12:18:05

      Dzięki Ci Szczescieistnienia! Zamieszczona przez Ciebie treść daje dużo do myslenia. Bardzo dużo… Więc ja poproszę o nastepne przekazy. Pozdrawiam ciepło

    • Agrafa
      Maj 20, 2012 @ 18:03:55

      Jeśli chcesz więcej aktualnych przesłań z informacjami na teraz i przyszłość to może chcesz przeczytać Księgę Wiedzy. Jeśli tak to mogę Ci przesłać jej fragment, a potem i cała (697stron) jest już osiągalna w Polsce. Mi te informacje pomogły ułożyć w całość to co się dzieje TERAZ. Pozdrawiam serdecznie

      • Luxy
        Maj 20, 2012 @ 19:08:50

        Dziekuję Agrafa – znam Księgę Wiedzy. Teraz zafascynowała mnie treść przekazana przez Sczescieistnienia, więc chętnie przeczytałabym więcej z jego książki.

    • Michał
      Maj 20, 2012 @ 19:53:49

      Do szczescieistnienia, bardzo niepokojąco brzmi Twój 13-ty punkt. Przecież to oznacza utratę pamięci swej ziemskiej tożsamości. To jest pewnego rodzaju duchowa śmierć. Jeżeli po przejściu do 5-go wymiaru zapomnielibyśmy o tym wszystkim co robiliśmy tu dotąd jako te nieszczęsne trójwymiarowe istoty to tak jak byśmy umarli. Te osoby wyłonione z nas po utracie pamięci to już nie bylibyśmy my. Powiem Ci szczerze, że mając taka perspektywę to już chyba bym wolał zostać w 3-cim wymiarze. Przecież nie można docenić szczęścia nie mając punktu odniesienia, a ten Twój 13-ty punkt oznacza właśnie utratę punktu odniesienia. Ja – to są moje wspomnienia z całego życia, tracąc to nie byłbym już sobą – to tak jakby mnie już nie było. Doprawdy upiorna perspektywa.

      • szczescieistnienia
        Maj 20, 2012 @ 22:56:50

        Michale Twa dusza jest twoją doskonałością, znów „umysłowa osobowość” jest jej tylko krzywym zwierciadłem. To twa wielowymiarowa dusza odbywa doświadczenia i jest nieśmiertelna znów istnienie „umysłowej osobowości” do dnia w którym jesteśmy teraz odchodziło wraz ze śmiercią ciała. Gdy cielesność umiera umiera również „umysłowa osobowość”, a dusza ludzka przechodzi do kolejnej reinkarnacji w innym istnieniu. W dzisiejszych czasach gdy nastąpi plenetarne wzniesienie nastąpi moment w którym wszyscy ludzie rozpuszczą swe śmiertelne osobowości stając się nieśmiertelną istotą energią-duszą w Pięcio – wymiarowym ciele. Ciało piątego wymiaru jest doskonałe i wieczne, a będąc w nim zamiast udoskonalać swe istnienie w błędnych przekonaniach dotyczących boskości udoskonalać je będziesz w stale rosnących wartościach – doświadczeniach energetycznych. Wartości energetyczne to między innymi : Telepatia, przekazywanie za pomocą dotyku swych energii ( innymi słowy jest to Pięciowymiarowe między płciowe współżycie ) przekazywanie za pomocą dotyku informacji, odczuć, doświadczeń. Kolejną rzeczą jest wzrost energetyczny siły, wiary, prawdy i innych zdolności o których jeszcze nie zostałem do końca uświadomiony. Różnicą między Piątym wymiarem a naszym jest to że w Piątym wymiarze chwały dodają wartości energetyczne jakie posiada dusza-istota, w naszym właściwie byłym wymiarze chwały dodawała głównie materia, włądza oraz posiadanie bogactwa. Gdy rozpuści się „umysłowa osobowość” każdy człowiek stanie się doskonałością Pięciowymiarowych energii. Energie niskiego wymiary nazwane są energiami skończonymi, a to oznacza że wszytskie energie umysłowe są skończone. A jakie to energie ?

        Energie umysłowe to strach, gniew, złość, egoizm, żal, brak poczucia godności, wywyższenie się, poniżenie się i wszystkie inne energie związane z ego. Te wszystkie energie goszczą w umyśle ludzkim i dlatego muszą uledz rozpuszczeniu 🙂

        Czakamrati napisała że zło nie istnieje i to jest prawdą ale dopiero prawdą Wymiaru Piątego gdyż tam energie niższego wymiaru nie mają już wstępu gdyż nie wytrzymują częstotliwości wysokości energii pięciowymiarowych.

    • Oualander
      Maj 21, 2012 @ 12:31:26

      Witaj

      W związku z tym że posiadasz świadomą łączność z wyższym aspektem twojego istnienia (ja nie mam w pełni świadomej), chciałbym zadać ci bardzo proste pytanie i mam nadzieje że udzielisz mi w miarę prostej i zrozumiałej odpowiedzi:

      Jak według ciebie dokona się wzniesienie na naszej planecie, „pstryk i już? czy też będzie to proces stopniowy?

      • szczescieistnienia
        Maj 21, 2012 @ 21:40:41

        Planetarne wzniesienie dotyczy wielu aspektów za równo duchowych, energetycznych, uświadamiających jak i emocjonalnych. Galaktyczne wzniesienie ( gdyż nie wznosi się tylko nasza planeta) ma charakter piramidalnej wymiany energii. Co to oznacza i jak to się ma do mieszkańców naszej planety ? W każdej istocie ludzkiej następuje „zwykła” wymiana energii która ma na celu wymianę w pełni energii trójwymiarowych na energie cielesne wielowymiarowe.

        Co to jest wielowymiarowość pojmowania ?

        Wielowymiarowość pojmowania jest systematycznym wzrostem uświadomienia umysłu po przez NAUKĘ. Nauka jest oczyszczeniem każdej świetlnej istoty która prowadzi do coraz doskonalszego pojmowania istotności wielowymiarowej.

        Co to jest istotność wielowymiarowa ?

        Piąty Wymiar ziemski jest pierwszym z 44 wymiarów boskich. Każdy wymiar boski posiada w sobie swe własne „pod wymiary” w których doskonali się każda istota przechodząca stany ewolucji. Nasze ziemskie istoty znajdując się w pierwszym wymiarze boskim muszą pojąć 13, a nawet 15 „pod wymiarów” aby przemierzyć drogę do 2 podstawowego wymiaru boskiego. 15 pod wymiar pojmowania jest nowym wymiarem który zafunkcjonuje we wszechstrzeni w której ziemi dostąpi w pełni 5 „pod wymiaru boskiego”

        Co oznacza pojęcie 15 ” pod wymiarów boskich” ?

        Każdy pod wymiar prowadzi do kolejnej ewolucji istnienia z czego wymiary nie parzyste są wymiarami podstawowymi, a wymiary parzyste są wymiarami przejściowymi.

        Co to oznacza ?

        Aby zrozumieć wielowymiarowość naszego pierwszego boskiego wymiaru należy zrozumieć proces ewolucji za równo istnienia jak i planet. Wymieniam kolejne ewolucje „pierwszego z czterdziestu czterech wymiarów boskich”

        Pierwszy pod wymiar:
        Jest tworzeniem planety na której jeszcze nie funkcjonuje życie.

        Drugi pod wymiar: Jest to wymiar przejściowy do wymiaru trzeciego w którym się tworzy życie.

        Trzeci wymiar : Jest to wymiar istot materialno-umysłowych

        Czwarty wymiar: Jest to wymiar przejściowy w którym istoty oddaja władzę z umysłu wewnętrznemu duchowi

        Piąty Wymiar: Wymiar istot w energetyczno materialnych ciałach które za pomocą spostrzeżeń mogą tworzyć swą zewnętrzną rzeczywistość

        Szósty Wymiar: Wymiar przejściowy do tego aby istoty stały się Aniołami

        Siódmy Wymiar: Wymiar Anielski który charakteryzuje się zdolnością przemieszczania między galaktycznego oraz między planetarnego zaminiając swe ciało w płynną Energię

        Ósmy wymiar jest wymiarem przejściowym do stania się : Archaniołami

        Dziewiąty Wymiar jest wymiarem Archaniołów którzy tworzą po przez energetyczne współżycie struktury Anielskie.

        10 wymiar : Wymiar przejściowy do tego aby Archanioły wraz ze swymi Aniołami stały się najczystszymi energiami Szczęścia, Radości, Wolności, Mądrości, Prawdy, Uświadomienia, Uzdolnienia Itd. Istoty z tego wymiary mogą obdarowywać swymi energiami wiele istot na raz dbając o nie i zwiększając ich uświadomienia.

        11 Wymiar opisałem w 10 punkcie.

        12. Wymiar jest wymiarem przejściowym do tego aby stać się. Doskonałością Energii Miłości Pierwszo-wymiarowej ( podstawowego wymiaru ), a gdy to się stanie istota ewouluje wraz ze swymi energiami, Archaniołami i Aniołami do drugiego wymiaru Boskiego który nazwany jest „pierwszym wymiarem tworzenia.

        Od Drugiego Wymiaru Boskiego zaczyna się Nauka Tworzenia swych własnych Planet, Galaktyk, Wszechświatów itd.

        Dlaczego dałem Ci taką odpowiedź na Twoje pytanie ?

        Istota rozwijająca się aby przejść do wyższego wymiaru musi posiąść odpowiednią wiedzę, umiejętności, zrozumienie oraz wzrost świadomości, A to oznacza że wzniesienie całej ludzkości potrwa latami zanim całkowicie uświadomi się w swych zdolnościach co nie zaprzecza faktowi że od tego roku ludzkość stanie się wolnym narodem w którym śmiało będzie się mogła zajmować odnajdowywaniem swe wewnętrznej drogi duchowej żyjąc w pełnej obfitości.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d bloggers like this: