Możesz wybrać doświadczanie miłości i Światła

.

Dzisiaj pomówimy na temat pozytywnej i negatywnej energii oraz skutków, jakie wywarły na was dotychczasowe nauki i wierzenia.  Wielu ludzi nawiedzają negatywne myśli i myślokształty.  Nie rozumieją tego, a zatem są zmuszeni do interpretowania ich na sposoby, jakich ich nauczano.  Energie waszych ciał, całego waszego świata, waszego systemu słonecznego i całej waszej galaktyki są napełniane przypływającymi częstotliwościami o dużo wyższym algorytmie i większej czystości.

Wyobraźcie sobie spokojny staw, od wielu lat stale tak samo piękny.  Wszystko, co w swoim naturalnym cyklu zakończyło życie, opada niedostrzegalnie na dno stawu.  Teraz zamierzamy wylać w sam środek tego stawu mocne strugi bardzo czystej wody.  Jak obecnie wygląda ta woda?  Po pierwsze, jest zamulona, czyż nie?  Lecz już wkrótce będzie coraz mniej zamulona i bardziej klarowna w zetknięciu z nową wodą, która ją zastąpi. Tak wygląda wasza obecna sytuacja.

Pozostało już o wiele mniej negatywności, a większość jej was opływa, patrząc, jakby tu wrócić do domu, że tak powiemy. Będzie usiłowała wepchnąć się, gdzie tylko może.  Nalegamy, abyście teraz pamiętali, że jesteście suwerennymi istotami i nie jesteście na niczyjej łasce.  Nie ma takiej istoty lub myśli, która mogłaby się rozpanoszyć w was bez waszego pozwolenia. Macie absolutną możliwość odesłania negatywności od siebie i powrócenia do światła Stwórcy.

Przy takiej ilości i czystości napływającego w pozostałym czasie Światła, wkrótce będziecie świadkami końca świata biegunowości w każdej dziedzinie.

Nie będziecie już więcej doświadczać lęku przed ciemnymi siłami, jak was nauczano.  Możecie wybrać doświadczenie miłości i Światła.  To proste, nie ma takiej ciemności, która przezwyciężyłaby Światło.  Nigdy tak nie było.  Prosimy, porzućcie wiarę w te rzeczy.  Odeślijcie je do Światła.  Zastąpcie je wiarą w swoją własną suwerenną moc i w moc waszego Stwórcy.

Naprawdę niedługo wszystkie te rzeczy przestaną w końcu być istotne.  Zanim będziecie zdolni, by doświadczyć tego, proszę, przyjmijcie mój miecz i tarczę i wezwijcie moje legiony dla waszej ochrony.  Macie naszą obietnicę, że nie będziecie pozostawieni sami sobie.

Nie chcemy was straszyć, lecz mówimy o tym po to, by wyjaśnić sprawy tym, którzy siedzą w mulistych wodach stawu.  Nie lękajcie się, najdrożsi.  Jeszcze będziemy do was przemawiać.

Michał przez Rona Heada, 11 maja 2012

Copyright  Ronald Head. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego materiału jest dozwolone pod warunkiem, że nie wprowadza się żadnych zmian, treść pozostaje nienaruszona oraz zamieszczona jest notka: http://oraclesandhealers.wordpress.com/

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/05/11/you-may-choose-to-experience-love-and-light-michael-channeled-by-ron-head/#more-807

Przetłumaczyła Anna Bogusz-Dobrowolska

24 komentarze (+add yours?)

  1. blueray21
    Maj 18, 2012 @ 13:38:01

    Witajcie kochani,
    gwarzycie sobie tutaj o ptaszkach i ich śpiewie jakoby się pomnożyły, gdy antypodów docierają niemiłe wieści w tym zakresie.
    Ja mam tu swoją teorię i choć nie wiem czy się z nią zgodzicie to uważam, że to wam (nam) wyostrzyły się zmysły po prostu.
    Więcej widzicie, słyszycie i zauważacie, przedtem nie zwracaliście na to uwagi. I to są rzeczywiste efekty napływających energii, oczyszczania, restrukturyzacji ciała. Wielu ma „dzwonienie w uszach”, ale słyszą wyraźniej, mimo tego. I takich efektów według przekazów będzie przybywało. I tak trzymać. Następny etap to początek postrzegania tego co było za zasłoną. To dopiero niektórzy się zdziwią.
    Czego sobie i Wam życzę.
    Pozdrawiam.

    • Stanisław
      Maj 20, 2012 @ 22:32:55

      Całkowicie się z Tobą zgadzam, to nie świat się zmienia, to my się zmieniamy!!!
      Z niecierpliwością wyczekuję wskrzeszenia moich/naszych Boskich atrybutów…

  2. M.
    Maj 18, 2012 @ 13:32:59

    Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i świetliście. Ślę mnóstwo miłości…
    Już prawie jesteśmy w Domu…:*

  3. Iwona
    Maj 18, 2012 @ 10:02:44

    KOCHANI jeszcze raz dziękuję.Pozdrawiam Wszystkich 🙂

  4. Gajdzioch
    Maj 17, 2012 @ 22:11:07

    Krystal naprawdę wielkie podziękowanie i ogromna kula najbielszego światła w Twoje serducho:) za tą wspaniałą stronę. Podejrzewam, że nawet nie zdajesz sobie sprawy jak pomagasz nam w życiu i w procesie transformacji. Powiedz czy jest możliwość kontaktu meilowego z Tobą?

    Czakamrati co do Ciebie to zarażasz mnie swoim wariactwem:), jeszcze w zeszłym roku byłem takim samym wariatem, zarażałem tym wszystkich dookoła, a od 2 stycznia tego roku zaczęła się moja depresja, stany lękowe i myśli samobójcze i na dodatek podobno zacząłem mówić wolniej i bez entuzjazmu, a dzisiaj złapałem się na tym, że chodzę po domu i wyginam się jak głupi bo leciała jakaś piosenka w radiu;p.

    Poza tym dziękuję wszystkim, którzy komentują przekazy, ponieważ wiem, że nie jestem sam i że nie wariuję:)

    Przesyłam Wam moje Światło, które pochodzi od Boga Ojca naszego.

    dziękuję, posyłam wiele miłości dla Ciebie i wszystkich Czytelników <3, Pragnęłabym mieć więcej czasu na szersze kontakty, może po tamtej stronie tęczy? 😉

  5. Czakamrati
    Maj 17, 2012 @ 21:37:01

    Trzy razy kukułeczka,
    Trzy razy kukała.
    Kiedy się Ala z Jasiem,
    Wiosną zapoznała. 😀

    No tak to mniej więcej było 😀 a ciągu dalszego nie zdradzę. 😛
    Nooo dobraaaa, no to opowiadam dalej…. a potem to już tylko było… W zielonym gaju, gołąbki gruchają 😀 uuuu…już wiecie za dużo 😀 baa… wiecie już wszystko 😉

    Tak, a ja miałam wam powiedzieć, że faktycznie ja też słyszę ptaszki w moim rodzinnym Krakowie i gołąbki 😀 no i deszczyk słyszę, jak wali o dach 😛 Jakoś tak wszystko naraz słyszę 😀

    Zwierzaki czują co się święci, i że tak powiem one już osiagnęły wysokie wibrację. Zawsze możemy ich naśladować, to jest taka najpewniejsza droga do wzniesienia. Bycie lekkim, radosnym i śpiewającym 😀 ho ho a jeżeli chodzi o tym śpiewającym, to ci, co tak samo spiewają jak ja, mogą a raczej muszą śpiewac wtedy gdy nikogo w pobliżu nie będzie 😀 Aleeee nie o tym chciałam popisać… sami mnie tak podpuszczacie 😀

    Tak na marginesie, jak zrobi się gorrrrącoo, wszystkich Was werbuję do Krakowa i zrobimy sobie imprezę na świeżym powietrzu 😀 wiecie grill, kiełbacha, disco polo i tańce chulańce do białego rana. Może być? 😀 aaa…jeszcze jedno… jak będziecie tańczyć obok mojego domu, musicie uważać na kapuchę bo jest niedaleko posadzona 😀

    No to tyle 😀 Mlaskaty Buziol dla Wszystkich :* :* 😀

    :*

    • Marmaris
      Maj 17, 2012 @ 22:08:59

      Zdecydowanie Wy wszyscy-Nasze Kosmiczne Rodziny,Krystal,Czakamrati i Płomyczek i wszyscy tu obecni, codziennie tak bardzo wzbogacacie moje życie i czynicie je coraz lepszym i radośniejszym…Nawet nie wiem jak Wam okazać swoją wdzięczność i Miłość:) ja akurat czuję, że wychodzę ze zmąconej wody:) Z dnia na dzień jest mi coraz lepiej i przyjemniej:) Wiele się teraz we mnie dzieję, bardziej we mnie niż na zewnątrz, ale wszystko co się dzieje jest cudowne i wspaniałe:) Bardzo Was Kocham! Agata
      🙂 – Kr

    • freeheart
      Maj 17, 2012 @ 23:58:31

      Cześć! No tam się podziewałaś! W gaju zielonym. Od kilku dni zastanawiam się gdzie przepadłaś? No ale skoro Jasio i ptaszęta to … nie wnikam 🙂
      W mojej okolicy „normalnie” dzikie ptaki spacerują sobie jakby nigdy nic po chodnikach, czy trawnikach mimo bliskości ludzi i piesków. Po pasach sobie pomalutku przechodzą na drugą stronę coś tam podziobać. Uroczy widok.
      Na tę integracyjną imprezkę to ja się bardzo piszę. Nie chcę powiedzieć „umieram” z ciekawości ale na pewno skręca mnie, kogo mogłabym spotkać … Ale będzie jasno i świetliście w okolicy! 🙂
      Pozdrowionka.

      • Czakamrati
        Maj 18, 2012 @ 00:05:00

        No mnie spotkasz na tej imprezie, no osobiście 😀 będziemy chulać ile nam w duszy gra 😀 aleee…jeszcze raz powtarzam aleee….uważaj na kapuchę, pamiętaj 😀

        :*

        • freeheart
          Maj 18, 2012 @ 12:29:29

          W sumie to nie wiem. Z tym uważaniem … Chyba jednak mogę się dostosować. Ale szkoda trochę bo w kapuście tyle cudów można znaleźć 😉
          Z kapustą czy bez, z Tobą na pewno radochy będzie co niemiara. No to czekamy na jakieś znaki dymne czy coś, że to już! 🙂

  6. Iwona
    Maj 17, 2012 @ 21:31:05

    Dziękuję Gajdzioch i zscześcieistnienia.Bardzo się wzruszyłam na te odpowiedzi .Są pomocne i bardzo podniosły mnie na duchu.Wiem, to wszystko jest w przekazach ale czasem potrzebny jest taki żywy odzew osób które od razu reagują jak jest żle.Jeszcze raz dziękuję.Kochana Krystal dziękuję że stworzyłaś dla nas to miejsce.

  7. Biały Mag
    Maj 17, 2012 @ 16:39:32

    Niezwykłe, pełno wróbli pod moim oknem – jeszcze czegoś takie nie widziałem 😀

    pozdrawiam ciepło 😉

  8. Iwona
    Maj 17, 2012 @ 15:06:22

    Nie wiem co się dzieje,coraz częściej i mocniej odczuwam negatywność.Miewam stany przygnębienia i beznadziejności.A bywało już tak pięknie.Co się dzieje???

    • Gajdzioch
      Maj 17, 2012 @ 16:38:24

      Iwonko, ja również miałem swoje kilka tygodni depresji, po których przyszedł czas spokoju, a potem nawrót złego samopoczucia i ponurych myśli. Bardzo pomogła mi wiara w Boga, Jezusa, Maryję, AA i innych „Pracowników Światła”. wiele rzeczy, o których czytałem brałem za pewnik, aż do momentu kiedy byłem bliski obłędu, wtedy zrozumiałem, że mogę odczuwać sercem nie rozumem. Na prawdę pomogło mi zaprzestanie osądzania wszystkiego i wszystkich, pamiętam jak bardzo bałem się o swoją żonę i dzieci i ciągle wymyślałem nowe sposoby na to jak ktoś może ich skrzywdzić, a pozytywne myślenie wszystko odmieniło w moim życiu. Nie jestem jeszcze wolny od wszystkich utrapień ale potrafię znaleźć spokój w naszym Stwórcy, wizualizuję sobie wielki słup białego Światła i to, że w niego wchodzę, wtedy wszystkie moje myśli w głowie i zmartwienia w sercu są zabierane z mojej istoty, a w ich miejsce nastaje spokój, po takiej wizualizacji czuję jak negatywna energia wychodzi ze mnie przez nogi (czuję to fizycznie). Musisz wiedzieć, że kiedy idziesz w stronę Światła, zło próbuje zatrzymać Cię w ciemności. Kiedy już sobie to uświadomisz pamiętaj, że Światło zawsze jest mocniejsze, kiedy mnie próbuje ogarnąć strach myślę o tym, że dookoła mnie jest tylko światło i miłość i Istoty z ciemności mogą otrzymać jedynie to co niosę, czyli miłość, której Oni się tak boją. Wtedy lęk odchodzi zanim zdążę pomyśleć o tym, że chcę żeby ogarnął mnie całego, kiedyś pozwoliłem na to żeby lęk mnie ogarną i nie broniłem się przed tym i wiesz co, po drugiej stronie strachu jest spokój, tak jak po nocy zawsze następuje dzień. Podałem Ci tylko mój sposób na walkę z ciemnością, a to co wiem i tutaj opisuję przeczytałem w przekazach od Istot Światła, moja wiara jeszcze nie jest taka jak bym tego chciał ale ciągle nad tym pracuję. Z całego serca życzę Ci wytrwałości i dużo wiary we własne siły, pozwól również, że prześlę Ci Światło, które pochodzi od samego Boga, a ja jestem tylko pośrednikiem:).

      • Gabriel
        Maj 17, 2012 @ 18:22:04

        Witajcie Kochani!
        Na ten „zakręcony” okres polecam króciutką medytację – modlitwę (powtarzajcie codziennie rano, a odnajdziecie spokój i radość) :

        Chronię swoje Światło, lecz jestem kanałem dla Światła.

        Powtarzajcie 3x a rozświetlicie siebie i wszystko wokół.
        Pozdrawiam – M’

    • szczescieistnienia
      Maj 17, 2012 @ 19:21:20

      Spokojnie Iwonko to ostatnie ataki niskich energii, demonów i innych mocy który już przestają być aktualne na ziemi, od najbliższej wznoszącej się wizualizacji już niepokoje nie będą ci dokuczać gdyż niskie energie pójdą w zapomnienie

    • elzbieta
      Maj 17, 2012 @ 21:06:03

      Iwonko , to minie .Zaproś Anioły Światła , wyobraź sobie , że niosą fioletowy worek . Gdy poczujesz te emocje , weź głęboki oddech Białego Światła, poczuj to Światło w sobie, jeżeli tego nie potrafisz , wystarczy Twoja myśl, że Ono Cię wypełnia, następnie ustami wydmuchaj te emocje do fioletowego worka. Poproś Anioły aby towarzyszyły Ci przez cały czas . Spróbuj to działa .Możesz również , w chwili zauważenia tych emocji , myśli przekazać je swojemu Aniołowi Stróżowi , aby je zabrał i zrobił z nimi to ,co ma zrobić . Nie myśl co , On wie.
      Metod jest wiele . Skupiaj się na sercu oddychając , a Twoje wibracje podniosą się , ataki ustaną . Bądź wytrwała .
      Dużo ŚWIATEŁKA dla Ciebie Sloneczko .
      z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

    • Luxy
      Maj 17, 2012 @ 21:15:07

      Iwonko! Bardzo w takich stanach pomaga oddychanie światłem (wyobraźnia i oddychanie) – wypełniaj się światłem, kąp się w świetle, wciagaj przez głowę do serca i wysyłaj w świat, itp. Na tę okoliczność polecam książeczkę „Channeling Ludzie Mocy – Obudź Światło w Sobie” – pozytywna treść i przykład prostych ćwiczeń oddechowych, systematczne wykonywanie tych ćwiczeń pozwoli na otrzymywanie informacji z wyższych pól świadomości.Tego z całego serca życzę!

    • Mariusz
      Maj 17, 2012 @ 21:40:40

      Ja po 11-11-11, „zstąpiłem do piekieł” pod wpływem wielkiego napływu Światła. Może i Ty teraz oczyszczasz coś, co siedziało w Tobie głęboko i nawet o tym nie wiedziałaś. Puść to, pozwól temu odejść. Po wszystkim odrodzisz się. 🙂

  9. Ola
    Maj 17, 2012 @ 12:48:29

    Witajcie Kochani,
    dawno nie pisałam …
    Dziekuje Wam wszystkim, że jesteście 🙂
    Dziękuję Dajamanti i Czakamrati + buziol dla Ciebie 😀
    Dziękuję Krystal i wszystkim którzy współtworzą bloga.
    Przesyłam Wam promienną moc Miłości
    ♥ O.

  10. magbea
    Maj 17, 2012 @ 10:27:22

    Bardzo dobre przesłanie , dziękuję Krystal i dziękuję Aniu ❤

  11. bel
    Maj 17, 2012 @ 10:10:19

    Cześć! Zauważyłam, że w ostatnim czasie świat naukowy coraz częściej reaguje na głupotę ciemnych: http://losyziemi.pl/usa-naukowcy-przeciwko-protokolowi-z-kioto/ oraz http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ncMSQFONdaA Pozdrawiam!

    • Jack
      Maj 17, 2012 @ 17:34:06

      To faktycznie dość kontrowersyjny temat(trwałe zmiany klimatu) – niestety ty również podchodzisz do tego w sposób ocenny – co prawda na podstawie swojej najlepszej (ale to tylko ci się tak wydaje) wiedzy,”dobrej” woli,myślenia systemowego itd. – niestety istnieje taka możliwość(i musisz to przyznać) że po prostu możesz się mylić.. – bynajmniej nie zamierzam cię w żaden sposób „oświecać” – po prostu przekażę małą radę:
      zapoznaj się z materiałami tego dotyczącymi np.na tej stronie,spróbuj również(na własny użytek) dokładnie zweryfikować używany przez ciebie termin: „świat naukowy” – a być może dojdziesz do innego wniosku niż teraz honorujesz.
      A co do głupoty „ciemnych” – no,no 😉 – fakt może najmądrzejsi to oni faktycznie nie są ale czy należą do totalnych głupców skoro tyle lat kontrolują ludzkość jak marionetki? – tu miałbym niestety niewielkie wątpliwości…

      • Mariusz
        Maj 17, 2012 @ 21:35:54

        Jack, ocieplenie ma miejsce także na innych planetach układu słonecznego. Wpływ CO2, spowodowany działaniami człowieka to kłamstwo.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
