Wkrótce będą następowały jedne zdumiewające objawnienia za drugimi

.

.
Tak wiele się dzieje, lecz nie zawsze mamy swobodę, aby podać wam szczegóły.  Wystarczy na razie powiedzieć, że wszystko dobrze trzymamy pod kontrolą i nasi sprzymierzeńcy są blisko  rozpoczęcia serii działań, które pokażą, że traktujemy sprawy poważnie.  Nie będziemy dłużej tolerowali utrudniania i szybko poradzimy sobie z tymi, którzy są w to zaangażowani.  Istnieje wielu zaufanych sojuszników, którzy są na pierwszej linii w uwalnianiu informacji, które przejrzyście ukazują jakie są nasze intencje.  W krótkim czasie odegramy również naszą rolę w przedstawianiu faktów bezpośrednio do opinii publicznej.  Patrzycie na tygodnie raczej niż miesiące, które dzielą was przed odbyciem się masowych aresztowań.  Jednakże jest to ogromna operacja, która nie może się rozpocząć zanim wszystko nie znajdzie się na swoim miejscu.  Zachodząc tak daleko, pragniemy przeprowadzić ten proces płynnie z niewielką ilością problemów jak to tylko możliwe.
.
Nasze statki są zajęte monitorowaniem działań wielu państw, które mają potencjał do użycia zasobów nuklearnych, a wraz z naszymi ostrzeżeniami, będziemy zapobiegali ich użyciu.   Wojny zawsze były prowadzone dla zysku przeznaczonego w większości dla  przemysłu zbrojeniowego, który nie ma żadnych skrupułów w dostarczaniu sprzętu wojennego każdej stronie zaangażowanej w konflikt.   Odpowiedzą oni za swoje zaangażowanie się w tych wojnach, podobnie jak członkowie sił zbrojnych, którzy brali udział w zbrodniach przeciwko ludzkości.  Wiele okrucieństw, o których nie macie pojęcia miało miejsce, lecz prawda nie może być już ukrywana.  Gdy media rozpoczną raportowanie aresztowań, które już teraz są w toku, i które obejmują wiele osób publicznych, będzie domaganie się o kary.  Jednakże prosimy was o trzymanie swoich emocji w ryzach, gdyż zapewniamy was, że sprawiedliwości stanie się zadość.
.
Będziecie mieli tak wiele, czym będziecie mogli się cieszyć w bliskiej przyszłości, gdy tylko zdacie sobie sprawę, że jesteście uwalniani ze szponów Ciemnych.   Wraz ze zmianami rządów ponownie kilka niespodzianek znajdzie się w zanadrzu, gdy zobaczycie tych ze Światła obejmujących pozycje władzy.  Rząd USA nadal będzie miał Baracka Obamę pośród tych, którzy zostali zachowani, ponieważ jak już podkreślaliśmy wielokrotnie, jest on wielką duszą Światła.  Podejmuje już on teraz działania, które pomogą naszym sprzymierzeńcom w doprowadzeniu Kabała do odpowiedzialności za swoje zbrodnie.
.
Wkrótce będą następowały jedne zdumiewające objawnienia za drugimi i pełne zamierzenia naszego planu dla waszej wolności staną się jasne.  Wasza suwerenność będzie zwrócona i my z Galaktycznej Federacji będziemy częścią każdej zmiany, aby upewnić się, że są one zarówno zgodne z prawem jak i sprawiedliwe.  Wasze prawa na całym świecie podlegały stopniowej erozji i często drakońskie regulacje były wprowadzane na ich miejsce.  Wszystko to będzie zmienione i ludzie na Ziemi będą zjednoczeni ponownie.  Macie ze sobą więcej wspólnego niż sobie uświadamiacie, a religie i polityka nie będą już więcej wchodziły między was.  Są to kwestie, które będą uporządkowane tak, aby wasza przyszłość była oparta na prawdzie i ideałach uczciwości oraz reprezentowaniu pragnień ludzi.
.
Naszym przesłaniem dla was jest, abyście zachowali spokój i ignorowali próby tych, którzy będą usiłowali nadać niewłaściwego znaczenia zachodzącym wydarzeniom.  Niektóre będą robione po to, aby stwarzać strach, a inne bez uprzedniej wiedzy będą po prostu dezorientacją.  Jednakże, poprzez różne źródła, w szczególności przez Internet, będziemy upewniać się, że informacje są łatwo dostępne.  Wkrótce będziecie świadkami największego spektaklu, jaki kiedykolwiek wydarzył się w waszych czasach i wtedy uświadomicie sobie jak dokładnie zostały wykonane nasze plany.  Historia jest właśnie tworzona w skali i zakresie bezprecedensowym, aby wydobyć na światło dzienne tych, którzy nielegalnie i w sposób kryminalny kontrolowali wasze życia.
.
Ponieważ wielu z was jest bardzo zaawansowanych w stawaniu się ze Światła, oglądamy się na was, abyście szerzyli spokój i zrozumienie do czasu, aż my osobiście  i bezpośrednio będziemy mogli się z wami skomunikować.  Na końcu tej drogi, możecie to tak powiedzieć, czeka na was Złote Jajo, które mieści w sobie tak wiele obietnic oraz nowe życie, które odzwierciedla wszystko to, co jest ze Światła i Miłości.  W czasie, kiedy wszystko zostanie w pełni ustanowione, będzie to miało bardzo niewiele wspólnego z waszym obecnym doświadczeniem oraz będzie wzniesione na nowy poziom, który da wam wszystko to, co było wam dotychczas odmawiane.  Odkryjecie, że macie moce, które w większości z was pozostawały uśpione i przyjdą one wraz z wyższymi poziomami świadomości.  Pośród wszystkiego co się wydarza, ta zmiana jest najważniejszą, ponieważ stanowi ona część waszego przygotowania do Wzniesienia.  Mamy takie odczucia, że kiedy spojrzycie kilka lat wstecz to wielu z was potwierdzi, że przenieśliście się już, w rzeczy samej, na wyższy poziom świadomości.  Dotychczas nigdy nie byliście zachęcani do zaakceptowania tego, że posiadacie zdolności do uniesienia samych siebie, i że przez wiele lat byliście utrzymywani w ignorancji.
.
Kochani, przygotujcie siebie na zmiany i wiedzcie, że wszelkie niedogodności będą jedynie krótkotrwałe.  Będą one różniły się pomiędzy rejonami oraz między różnymi państwami, lecz ogólnie powinniście przejść przez  te trudne czasy.  Jest rozsądnym, aby wyposażyć się w zapas żywności oraz inne rzeczy pierwszej potrzeby, lecz nie ma powodu do obaw, gdyż my i nasi sojusznicy mamy plan na wszelkie ewentualności.  Wszyscy razem przywrócimy rzeczy do normalnego działania tak szybko jak to możliwe.  Głównym punktem jest to, abyście byli dobrze poinformowani i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mieli stworzony niezawodny system komunikacji.  Być uprzedzonym znaczy być przygotowanym i macie wystarczająco dużo czasu do poważnego zastanowienia się nad tym, jak poradzić sobie ze sprawami, które będą miały bezpośredni wpływ na was.
.
Czekaliście długi czas na to, aby dotrzeć do tego punktu w swoim życiu i wiemy, że zanim zobaczycie prawdziwy dowód tego co ma się wydarzyć, rozsądnie staracie się być ostrożnymi.  Będzie się to wydawało nierealnym i z pewnością niewiarygodnym, kiedy dowiecie się do jakiego stopnia były posunięte odbywające się aresztowania.  Nie możemy pozostawić ani jednego Ciemnego na miejscu, aby kolidował z naszymi działaniami i powstrzymamy ich w podążaniu tym kursem, gdyż wiemy, że oni nadal planują okrucieństwa w celu wywołania w was strachu.  Nie martwcie się, gdyż jesteśmy w pełni świadomi ich planów i nie pozwolimy na żadne ataki wymierzone w was.  Nasza technologia jest zbyt zaawansowana, aby była zwiedziona jakimikolwiek próbami ominięcia jej.
.
Jestem SaLuSa z Syriusza i ufajcie nam, że uspokoiliśmy wasze umysły, gdyż chcemy, abyście cieszyli się zmianami poprzez skierowanie waszej uwagi na rezultacie.  Będzie to złamanie ostatniego ucisku, w jakim Ciemni was utrzymują.
.
Dziękuję SaLuSa,
.
Mike Quinsey,  11 maja 2012

Przetłumaczyli Sławek i Viola, edycja Krystal

http://galacticchannelings.com/english/mike11-05-12.html

46 Komentarzy (+add yours?)

  1. mercadeo en linea
    Maj 21, 2012 @ 19:20:34

    Przygotujcie się na zmiany, gdyż nadejdą one niebawem. Przez cały ten czas zalecaliśmy wam wszczęcie przygotowań i nakrycie stołu dla wielu zmian, które należało wykonać i to jest właśnie ten czas kiedy ich realizacja jest nad wami zawieszona. Przygotowujcie się składując niewielkie zapasy domowe najpotrzebniejszych rzeczy, które wystarczą wam przynajmniej na parę dni lub nawet parę tygodni, jako, że ciężko jest przewidzieć czy sklepy będą pozamykane, a jeśli tak, to na jak długo. Wiele z wewnętrznych mechanizmów systemów jest kontrolowanych przez Kabała i nie jest możliwe ustalenie na pewno czy może wystąpić sabotaż. My, Galaktyczna Federacja Światła, zrobimy wszystko co w naszej mocy aby dźwignąć wasze systemy i uruchomić je ponownie w razie gdyby miały one być zagrożone. Niektórzy z członków Kabała którzy, oczywiście, nie są zadowoleni z informacji, z których wynika, że będą oni postawieni przed oblicze sprawiedliwości za swoje zbrodnie, arogancko wierzyli, że są ponad jakimkolwiek prawem ziemskim, karmicznym czy uniwersalnym. Mylili się, jako, że przyszedł ich czas zapłaty za swoje występki. Jest w tym lekcja dla was wszystkich, że bez względu na waszą pozycję życiową, istniejecie w ramach prawa karmy, która jest siłą równoważącą wszechświat i wszystko co wypuściliście z siebie na zewnątrz, wróci do was z powrotem. Jest to jeden z zaprojektowanych mechanizmów tego wspaniałego wszechświata i wszyscy macie obowiązek przestrzegać tego prawa przez wszystkie wasze wcielenia, bez względu na to czy jesteście tego świadomi czy nie.

  2. MKFELA
    Maj 16, 2012 @ 17:55:31

    Witajcie kochani 😦 trochę mi zrobiło się smutno, że niektórzy z was traktują osoby w wieku 50+ jako osoby starsze i na dodatek z demencją. Ja sama mam 53lata i uważam się za osobę młoda i atrakcyjną. Jest to kwestia własnej świadomości i samopoczucia. To,że czasami zachowujemy się dziwnie,wcale nie oznacza,że jesteśmy starzy,chorzy i psychiczni.W każdym wieku można zachowywać się dziwnie.Jesteśmy w trakcie pobierania dużej dawki energii kosmicznej, zmiany naszego DNA i naszych ciał. Dla wszystkich nas są to niecodzienne sytuacje. Więc bądżmy wyrozumiali dla siebie i swoich bliskich. Dla przypomnienia przeczytajcie jeszcze raz przekaz Arch.Michała z 15.I. 2011 Nowe Linie Czasu-szukaj w Blogu Arch.Michała obok.http://aamichal.blogspot.com/2011/01/nowa-linia-czasu.html Oraz artykuł ze strony: http://kwiatlotosu.wordpress.com/2011/03/13/zmiany-w-dna/
    „Niektóre z nich to:
    ————————————————————–
    – objawy grypy i wysoka temperatura, pocenie się, bóle w kościach i kończynach,
    przy których antybiotyki nie są skuteczne;
    – migrenowe bóle głowy, inne bóle, których nie da się wyeliminować za pomocą środków przeciwbólowych;
    – niekiedy biegunka;
    – katar trwający 24 godziny, lecz nie będący wynikiem przeziębienia czy alergii;
    – odczuwanie zawrotów głowy;
    – dzwonienie w uszach;
    – przyspieszone bicie serca (palpitacje);
    – uczucie, jakby całe ciało wibrowało, szczególnie nocą, kiedy jest się odprężonym;
    – intensywne skurcze mięśni plus bóle w ciele, szczególnie w plecach;
    – drżenie ramion – rąk, nóg – stóp;
    – osłabienie siły mięśni w rękach spowodowane zmianami w systemie krążenia;
    – przejściowe kłopoty z oddychaniem, które szczególnie dają się zauważyć w stanie odprężenia poprzez głośny oddech itd….”
    ———————————
    Polecam te artykuły i bądżmy dla siebie mili , wspierajmy się wzajemnie a nie wyszukujmy chorób „starczych”. Już niedługo wszystkie te objawy ustąpią. A przede wszystkim zmieńmy nasze myśli, mówią o tym wszystkie przekazy oraz nasz wspaniały brat Dajamanti.
    Pozdrawiam was wszystkich w Miłości i Świetle 😦

  3. Diana
    Maj 16, 2012 @ 15:48:55

    Jeśli kochana Krystal pozwolisz, chciałabym zjednoczyć wszystkich z Poznania i okolic na spotkania w idei Transformacji w duchu tutaj akceptowanych. Proszę o kontakt zainteresowanych szczególnie „Odkrywcy” na mojego maila
    kulturailonamedia@gg.pl. Może w zakładce zrobić miejsce, gdzie będą mogły osoby z okolic spotykać się i wzmacniać światło miłości poprzez kontakt i medytacje. Do osób które już podały mi maila napiszę. Ślę promienny uśmiech już ze słonecznego Poznania, szczególnie dla Ciebie Krystal za Twoją inicjatywę i wszystkich, którzy tłumaczą przekazy.

    Kochana Diano, wspaniale, że się jednoczycie w Poznaniu. Może to dobry pomysł, maile w zakładce dla kontaktu w różnych miastach. Serdecznie pozdrawiam 🙂 — Kr

    • Marmaris
      Maj 16, 2012 @ 18:43:01

      No to jak już tak się dzieje, to z przyjemnością oznajmiam, że też jestem z Poznania i chętnie się zjednoczę w jakiś wspólnych akcjach:) Napiszę na wskazanego przez Ciebie Diano maila wkrótce:) Pozdrawiam wszystkich, nie tylko tych z Poznania:) Agata

  4. Basik
    Maj 15, 2012 @ 23:37:21

    Moje wyzsze Ja -gdzie jestes ?
    Ty o mnie wiesz Ja zapomnialam ze Cie mam
    Prosze Cie skontaktuj sie bo…
    poszukuje Cie
    potrzebuje Cie
    wzywam Cie
    kocham Cie
    moje wyzsze Ja
    zapomniane-TERAZ wyczekiwane
    w TYM momecie potrzebne
    w TYM momecie wolane
    Mam wrazenie ze jestes niedaleko
    gdzie wyzej niz Ja-ale jestesmy razem
    bo Ja z Ciebie- A Ty ze Mnie
    przez Ciebie trwam na Ciebie czekam
    Mysle ze juz Cie mam -znalazlam ….
    ::)))) :):)))
    ❤ ❤ ❤

  5. soulowicz
    Maj 15, 2012 @ 22:00:55

    Witam Wszystkich bardzo serdecznie:)
    Mam pytanie. Czy jest tutaj ktoś z okolic Bielska Białej? Chętnie bym z kimś podyskutował przy dobrej herbatce pokrzywowej:) (ponoć zawiera dużo krzemu:))

    Zainspirowany tym blogiem skreśliłem kilka słów, które przytaczam:

    Od wielu dni idziemy po schodach do nieba bram
    Krok za krokiem, doświadczania cykl.
    Nasze serca się wznoszą, a dusza raduje,
    Dla dobra ludzi rozpada się stary świat.
    Cegła po cegle znika oddzielenia mur
    I wielu już czuje zjednoczenia dzień.
    Dzień zwycięstwa dobra nad złem,
    Dzień, w którym znów jesteśmy Jednym.

    Anioły z pomocą przyleciały,
    Przybysze z gwiazd, wysłannicy Boga.
    O wolność wraz z nami walczyły,
    O lepszy dla Ziemi czas.
    I Złoty Wiek dla nas się zaczął,
    Gdzie miłość i równość znowu coś znaczą.

    Na powitanie nowych nas,
    Cudnymi kwiatami Gaja zakwitła.
    Wiatru rześkim powiewem przytuliła,
    Radosnym ciepłem słońca wypełniła.
    W czystym lesie dając wytchnienie,
    Z całego serca dziękując za Wzniesienie.

    Pozdrawiam Wszystkich bardzo cieplutko:)

    Soulowicz

    • Adam
      Maj 21, 2012 @ 08:28:14

      Ja jestem z Bielska Białej. Podaję maila
      karyma85@gmail.com
      Proszę o kontakt

      Do skasowania
      Krystal28 możesz podać kontakt mail czy telefon do Soulowicza ?
      mój numer xxxxx
      wielkie dzięki. W końcu ktoś myślący podobnie do mnie z mojej okoicy 😉

  6. krystal28
    Maj 15, 2012 @ 21:31:42

    jeden z naszych Czytelników podzielił się ze mną swoim doświadczeniem, dziękuję!

    Witaj Krystal!
    Dziś około godziny 10:45 jadąc rowerem ( jestem urzędowym Gońcem ) doświadczyłem czegoś niezwykłego i niecodziennego.
    Nagle przeze mnie przemknął potężny Impuls Radosnej Energii! Czułem jak wszystkie moje dobre wspomnienia przypomniały mi się na raz i przepływały przeze mnie jak jeden radosny film! Wspaniałe uczucie! Ten stan utrzymywał się około 15min w intensywnym tonie a do tej pory jest we mnie to „poczucie” 🙂
    Ciekawe jest też to, iż w momencie tego Transferu Energii usłyszałem w sobie sława: „Wielkie Święto w Niebie!”.
    Jestem pewien, że Istnieję tu na Ziemi i Tam też równocześnie i wiem, że uczestniczę właśnie w Wielkim Święcie w Niebie! 😀
    Coś pięknego dzieje się w Zaświatach a bynajmniej w Sewerach Wyższych Energii 🙂

  7. dasendrije
    Maj 15, 2012 @ 20:43:04

    Moja mama ostatnio zachowuje się totalnie zakręcona. Przykładowo poszła dziś do pracy, rozebrała się, posiedziała chwilę, zaczęła się ubierać i wychodzić, a współpracownice się pytają gdzie ona idzie, a ona że do domu. Albo takie ma zaniki pamięci, że w kilka sekund zapomina po co szła np. do kuchni. Też do niej coś mówię, a ta się patrzy przed siebie i jakby nie słyszy, że mówiłem coś. Ostatnio się zastanawiam, czy to jakaś skleroza, jakaś psychoza czy to może być ta transformacja i jej ona nie po dołuje, ma 54 lata.
    Czy jest możliwe, że ta transformacja może wpływać tak na nią?

    • adela
      Maj 15, 2012 @ 21:09:31

      wybacz, że choć nie jestem lekarzem, wtrącę co nieco na temat twojej mamy – od 7 lat pracuję jako opiekunka osób starszych więc widziałam niejedną demencję – wydaje mi się, że twoja mama powinna pójść do lekarza i poddać się badaniu, które wykluczyłoby lub potwierdziłoby początki demencji.Czasami ta choroba pojawia się w dość młodym wieku ,pozdrawiam

      • dasendrije
        Maj 15, 2012 @ 21:25:34

        Nie ma sprawy że się ‚wtrącasz’ 🙂
        Właśnie ja się domyślam, że coś podobnego może się z nią dziać i wielkie dzięki za tą odpowiedź. 🙂 To mi dużo daje.

        • eloise
          Maj 15, 2012 @ 22:14:26

          tez sie troche wtrące,tak sobie mysle ze jezeli pojdziesz do lekarza to on raczej nie powie Ci „spoko,nic sie nie martwcie to tylko transformacja”,najprawdopodobniej stwierdzi ze cos sie dzieje i przepisze leki,bo to zazwyczaj robia i po to są .Moj pomysl poobserwowac mame troche dłuzej,porozmawiac delikatnie

          dla przykladu ja dzis dwa razy przywitalam sie z ta sama osoba w odstepie 10 minut.wczoraj nie wiem skad dostawałam ataków smiechu i wlasciwie nie wiem z jakiego powodu.jeszcze wczesniej mialam ciezki dzien i jakies paskudne wywały emocji.duzo zyje w swiecie wlasnych emocji,mysli staram sie je obserwowac,akceptowac itd moze dlatego i mnie zdarzaja sie takie odpały,zapominanie sie itp. demencji raczej nie mam w wieku 33 lat :)pozdrawiam

        • M.
          Maj 16, 2012 @ 13:51:51

          Mam bardzo podobnie jak eloise, i wiek ten sam :-). Muszę się niezle pilnować, bo zamotana jestem strasznie. Często z kimś rozmawiam i nie wiem w ogóle o czym jest rozmowa- jakby się po drodze wyłączam. Potem klepię się w głowę w celu oprzytomnienia. Ciężko mi się w ogóle ostatnio rozmawia z ludzmi, wysławianie sprawia mi trudność i czuję się jak… idiotka 🙂
          W samochodzie muszę strasznie uważać, bo odpływam… gdzieś…:-)

          Na szczęście nie matrwi mnie to WCALE ! 🙂
          Pozdrawiam i całuję wszystkich ! 🙂

        • Diana
          Maj 16, 2012 @ 17:37:29

          Objawy opisane występują u mnie często 46 lat (jak już przyznajemy się do wieku 🙂 ). Trochę to kłopotliwe dla odbiorców. Nazywam to zawieszaniem się :). Nagle uciekają słowa a pamięć …..no cóż. Już wybierałam się do lekarza po coś mocniejszego niż Lecytyna, gdy poprosiłam opiekuna o wyjaśnienie. Nie było typowego kontaktu jak to ma się z „Płomyczkiem” ale już się nad tym nie zastanawiam i nie przejmuję (podobnie jak „M”). Dostałam widocznie odpowiedź podświadomie.
          Na blogu często opisuje się w przekazach, że jak najbardziej mogą to być objawy Transformacji. Czyli wszystko z nami dobrze

      • Mariusz
        Maj 15, 2012 @ 23:06:48

        54 lata to jeszcze niekoniecznie czas demencji.

        Nasze małżeństwo (obydwoje 28 lat), ma postępujące zaniki pamięci. Może nie aż tak spektakularne. Traktujemy to jako perfekcję bycia w teraz (bo po co się cofać). 🙂

  8. Typowy Kapitalista
    Maj 15, 2012 @ 18:34:17

    Witam, czy na to co piszecie macie jakiekolwiek racjonalne i przekonujące dowody?

    Witaj Typowy, nie, nie mamy i nie jest naszym celem, aby nikogo przekonywać, albo ten materiał trafia do Twego serca, albo nie. A serce ma większą mądrość niż intelekt działający z pozycji ego. Dowody są oczywiste dla „widzącego”. Serdeczne pozdrawiam — Kr

  9. Q.
    Maj 15, 2012 @ 17:56:01

    Czyny pełne Światła dzieją się zawsze
    z dzielnego, czystego i zdecydowanego Serca.
    Nigdy jednak poprzez to że jesteście do nich wzywani
    i chcąc lub nie chcąc odpowiadacie na to wezwanie.

    BABAJI

  10. Edwin
    Maj 15, 2012 @ 17:06:31

    Witajcie. Zdecydowałem się teraz, napisać swój własny post. Chciałbym w nim podzielić się z wami moimi odczuciami i doświadczeniami. A zatem, począwszy od końca 2011 roku aż do kwietnia tego roku miałem bardzo nieprzyjemny okres, który był przesiąknięty głębokim negatywizmem, niewiarą, zwątpieniem, nierzadko gniewem na to że pomimo stosowania wizualizacji i pozytywów, nic się nie zmienia, że wciąż panuje ten sam porządek społeczny oparty na strachu i nienawiści oraz powszechnej obłudzie i zakłamaniu. Nierzadko to miało takie nasilenie, że czasem myślałem o tym by ze sobą skończyć. Różne scenariusze waliły mi się po głowie, ostatecznie jednak wytrwałem, nabrałem optymizmu, lecz nie ze strony pozytywnego myślenia. W końcu życie zmusiło mnie abym się poddał temu co jest i to naprawdę intensywnie. Żyję tu i teraz i jak się okazało jest to najlepsze rozwiązanie przynajmniej dla mnie. Ostatnio miałem takie doświadczenie że idę ulicą i jestem bardzo mocno skoncentrowany tu i teraz, a wszystko staje się jednym tzn nie ma mnie już jako osoby tylko jestem ja jako niewidzialny świadek, obserwator wszystkiego co się wydarza, co więcej wtedy jasno pojmuję że świat nie jest oddzielny ode mnie, że jest to tylko projektowany z wnętrza, film i że inni tak naprawdę są częścią mnie. I czuje się wtedy niesłychaną radość z doświadczenia Jedności i pewnego rodzaju braterskich odczuć w stosunku do bliźnich. To co opisuję wydaje się dziwne, ale tak właśnie jest. Jako osoby żyjemy w złudzeniu że jesteśmy istotami oddzielnymi od świata, od bliźnich, od Boga, żyjemy także w złudzeniu że jesteśmy tymi którzy działają, coś robią, że musimy podejmować starania a takie iluzje stwarzają wielki wysiłek, napięcie i inne cierpienia. Powiem wam też że jestem absolutnie pewien że zmiany na świecie przyjdą, że one są bardzo blisko i żadna siła negatywna na tej planecie choćby nie wiem jak potężna i przebiegła, ich nie zatrzyma, może co najwyżej spowalniać proces, jednak przejście do nowej epoki, epoki dobroci i szczęścia dla wszystkiego co istnieje jest nieuniknione. Czeka nas wspaniała przyszłość, która przekroczy nasze najśmielsze oczekiwania. Zatem warto żyć! 🙂 Pozdrawiam wszystkich. 🙂

    • ktoś
      Maj 15, 2012 @ 18:22:39

      Na początek: dowiedziałem się, że tutaj ktoś pisał pod nickiem „ktoś” i wiele osób myśli, że to ja. Aczkolwiek ja jestem tu od niedawna, więc mnie to nie byłem ja jak coś. 😀

      Dla mnie też bycie Tu i Teraz (jak mawia Eckhart Tolle) lepiej się sprawdza niż myślenie. Bycie jest ponad myśleniem, nawet jak jest pełne pozytywnych wizualizacji. Oczywiście nie chodzi o to by nie myśleć wogóle, ale powinno sie poświecać jak najwięcej czasu bycia tu i teraz.

      Aha i nie chce straszyć, ale w Internecie krąży taka informacja.
      http://forum.pomorska.pl/zamach-na-euro-2012-i-londyn-olimpiada-2012-t123563/
      Moze to Krzystof Jackowski widzi w swoich wizjach? Mowi o czyms wielkim i go niepokojących.
      Niemniej ja czuję, że nic nie będzie.

      Witaj „ktosiu”, to może zmień swój nick dla jasności. Proszę tez stosuj się do zasad komentowania na naszym blogu. Staramy się tu już praktykować zachowania z 4-tej gęstości (np. niezamieszczanie linków do straszących artykułów). K Jackowski widzi wiele katastrof na swojej linii czasowej. Jednak czy to będzie rzeczywistością dla innych? Bardzo wątpię. Dziękuję i pozdrawiam – Kr

    • Margot
      Maj 15, 2012 @ 19:31:46

      Napisałeś Edwinie:
      „Ostatnio miałem takie doświadczenie że idę ulicą i jestem bardzo mocno skoncentrowany tu i teraz, a wszystko staje się jednym tzn nie ma mnie już jako osoby tylko jestem ja jako niewidzialny świadek, obserwator wszystkiego co się wydarza, co więcej wtedy jasno pojmuję że świat nie jest oddzielny ode mnie, że jest to tylko projektowany z wnętrza, film i że inni tak naprawdę są częścią mnie. I czuje się wtedy niesłychaną radość z doświadczenia Jedności i pewnego rodzaju braterskich odczuć w stosunku do bliźnich.”

      To nie jest dziwne – kilka dni temu szłam sobie ulicą nie myśląc ani o tym co było, ani o tym co być może – skupiłam się na TERAZ i poczułam dokładnie to samo, co Ty i tak samo wypełniła mnie ogromna radość wynikająca z tego uczucia Jedności ze wszystkimi i wszystkim wokół mnie 🙂

      Jesteśmy Jednym.

      Serdeczności 🙂

  11. ala
    Maj 15, 2012 @ 16:59:24

    nie czaje czemu niby Obama jest taki super?

    • tovian
      Maj 15, 2012 @ 20:51:51

      ja też nie rozumiem. Z tego co mi wiadomo jest odwrotnie… Czy ktoś może powiedzieć coś więcej?

      Drogi Tovianie, zależy skąd bierzesz swoje informacje. Większość ludzi wierzy bezkrytycznie we wszystko co usłyszą w mediach głównego nurtu i innych „wiarygodnych” źródłach. Juz bardzo niedługo kłamstwa w całej naszej historii zostaną ujawnione, tak jak mówią przekazy. Poszperaj trochę na blogu, wiele znajdziesz informacji na temat Prezydenta Obamy. Nasz blog jest pro-Obama, wiec negatywne opinie wyrobione na podstawie tych kłamstw (czyli tzw. „faktów”) nie są tu mile widziane. Czasem pozory mylą…Kr

    • Diana
      Maj 16, 2012 @ 15:57:07

      Pamiętam, że będąc u Jasnowidz w Krakowie (jeśli zagląda na ten blog serdecznie pozdrawiam), była bardzo podekscytowana wyborem Obamy na Prezydenta USA. Określiła go jako wspaniałą postać, pełną blasku i dobrych intencji. Wiązała z nim duże nadzieje dla świata. A było to w dniu jego zaprzysiężenia :).

  12. hasan
    Maj 15, 2012 @ 14:15:26

    Tak wiele się wydarzyło i wydarza każdego dnia wasze wypowiedzi mają trochę racji. Mój ostatni stan był zły ale wszystko było spowodowane moją energetyką oblepiły mnie jakieś małe czarne brzęczące energie i trzymały w zaniżonych energiach. Większość usunąłem, ale jeszcze nie wszystkie. Też faktycznie moja świadomość tak się zaniżyła, że nie dostrzegałem tego że to życie może czemuś służyć i że mogę przez nie wyrównać karmę. Byłem z bardzo wściekły a te dziwne energie żerowały właśnie na moim gniewie. Było go tak dużo ze powstał z niego prawie 9 metrowy myślokształt który zacumował mi na plecach był zbudowany z mojej wściekłości złości gniewu nienawiści wszystko co wysyłałem wracało i czepiało się moich pleców i mnie obciążało. Cała geneza tego mojego problemu jest ta zmiana energii na ziemi, bo ja mam problem ze swoim sercem zamiast się otworzyć na miłość. To ja zacząłem się na wszystko złościć na ziemie przekazy boga ludzi to że tu jestem to spowodowało podziurawienie aury poprzylepianie się tych wszystkich dziwnych form energetycznych i zblokowanie transformacji mojego DNA bo przy takim poziomie negatywnych emocji ta transformacja jest nie możliwa. Teraz by to odwrócić muszę stać się wdzięczy pokorny wobec tego procesu i wzbudzić w sobie empatie względem ludzi i planety.
    Stwierdziłem, że wam to opiszę, bo teraz jest taki okres gdzie ludzi, którzy się po blokuje tak jak ja jest więcej bo łatwiej jest wpaść w pułapkę ego czasem i szukać winy w całym świecie niż po prostu coś zmienić. A ja faktycznie przed kontaktem z własnym sercem uciekałem cały czas bo dawno go nie używałem i łatwiej mi było walczyć niż kochać. Choć ta cała walka nic nie dała musiałem w końcu zrozumieć że przyszedłem się zmienić a nie powtarzać wciąż te same błędy.

    • freeheart
      Maj 15, 2012 @ 18:46:52

      BRAWO.
      Teraz rzeczywiście jest okres kiedy tego rodzaju energie „dają czadu” na maksa. Bardzo dużo istot zmaga się z tym. Poradziłeś sobie – super. Zazdroszczę Ci, ponieważ ja potrzebuję jeszcze przyjaciela do pomocy. Dobrze, że podzieliłeś się swoją historią, Sądzę, że to może pomóc wielu osobom, które nie rozumieją co dzieje się z ich emocjami, samopoczuciem. Takie podczepienia paradoksalnie (to moje zdanie) pomagają uporać się, oczyścić z obciążeń. Trzeba być tylko świadomym tego co się dzieje. Gratulacje hasan. I wznoś się.
      Z Miłością.

    • zdzich
      Maj 16, 2012 @ 10:01:44

      Jeżeli miałbyś takie życzenie, mogę przesyłać Ci energię Reiki.
      Pozdrawiam serdecznie

  13. Jack
    Maj 15, 2012 @ 13:19:37

    Właściwie to zaczęło się już wcześniej – następne większe akcje to 20 maja – wielka medytacja dla pozytywnej zmiany na Ziemi – potem już 26 maja – początek masowych aresztowań(wreszcie z relacjami w skorumpowanych – ale przezwyciężonych – mediach) , zmiany na stanowiskach rządzących i sektorze prywatnym, ogłoszenie nowego porządku ekonomicznego (opartego na realnym ekwiwalencie np.dotąd ukrywanym złocie i innych plus odebranych majątkach bogaczy(ekwiwalent środków) pochodzących de facto z rabunku,wyzysku i oszustw) a potem już odbędzie się jazda z wielką „defiladą” na niebie – czyli ujawnienie – potem oficjalna współpraca(kooperacja i pomoc) – zmiany w prawie wszystkich dziedzinach – od systemów prawnych poprzez oczywiście systemy polityczne do
    przemysłu i technologii i jej zastosowań. tak będzie się działo…

  14. planetariusz
    Maj 15, 2012 @ 11:56:40

    Ciężko ukryć mi radość jak czytam przekaz Sa Lu Sa jego słowa spływają jak balsam na podekscytowaną wyobraźnię.Gdybym mógł przekazać mu ogrom wdzięczności za wszystkie Jego przekazy ,wysłałbym prosto na jego statek olbrzymią paczkę wypełnioną miłością od nas wszystkich.Spojrzenie na świat staje inne lub świat pięknieje,szukam co wieczór pojazdów na niebie,w dzień podziwiam cumulusy myśląc,że za któregoś wypłynie majestatycznie pojazd galaktyczny.Niestety,spojrzenie trójwymiarowe dostrzega tylko czyste niebo.

    • mia
      Maj 15, 2012 @ 23:28:05

      Witaj, ja wczoraj leżąc przy ognisku wpatrywałam się w niebo licząc iż ujrzę jakieś statki. Ruch był bardzo duży. Na dwie godziny kilkanaście obiektów i tylko dwa mogłam zakwalifikować jako typowe samoloty ( z czerwonym światłem). Nie wiem, czy to mogły być światła statków obcych cywilizacji… Ale było fajnie 🙂

  15. adelina
    Maj 15, 2012 @ 09:15:04

    Witam, w Posce jest już napisany projekt nowej konstytucji poddany pod referendum w internecie . Podaję link http://www.husarz33.fora.pl oraz http://www.knpjagla.fora.pl

  16. Gajdzioch
    Maj 15, 2012 @ 08:17:23

    Powiem Wam, że już od dawna prosiłem Boga o zmiany na ziemi łącznie z usunięcie ludzi, aczkolwiek zawsze pokładałem ufność w Wyrokach Boskie. Mam nadzieję, że to będą te czasy kiedy człowiek nie będzie człowiekowi wilkiem i przykro jest mi tylko z powodu, że nie wszyscy chcą zamieszkać na Nowej Ziemi. Jeżeli ktoś nie do końca wie o co mi chodzi to proszę obejrzeć sobie na YT dowolny filmik o np. głodzie w Afryce czy zamachach bombowych na ludność cywilną. Ja po prostu od dłuższego czasu (według mojego licznika:)) prosiłem Boga Ojca o jakieś zmiany bo nie chciałem żyć na takim świecie gdzie politycy z UE wyglądają jak opasłe świnie(sorki) w garniturach, a nie winne dzieci umierają z głodu albo rodzice nie mają co dać jeść swoim dzieciom, co dla rodzica jest tragedią. Archaniołowie w swoich przekazach mówili o tym, że ludzie ci sami wybrali sobie taki los na oczyszczanie się i ja Im wierzę ale jestem tylko człowiekiem i strasznie rani to moje serce. Kończąc swoją wypowiedź chcę powiedzieć, że mam nadzieję, iż już wkrótce spotkamy się w lepszym świecie. Czego i Wam i sobie życzę:)
    Pozdrawiam i dziękuję twórcom strony za trudy jej prowadzenia bo otworzyli mi oczy na wiele rzeczy:).

    • mia
      Maj 15, 2012 @ 23:33:51

      też mam podobne odczucia do Ciebie, jak można posiadać miliony i wiedzieć,że ludzie umierają z głodu. Jak można tak bestialsko traktować siebie nawzajem, zwierzęta i Gaję? Kiedyś doszłam do wniosku,że najgorszym co się ziemi przytrafiło był człowiek.
      Ale postanowiłam zmienić swój sposób myślenia i kreacji co za tym idzie. Zasilając negatywne mysli nic nie zmienię i sama będę się jeszcze gorzej czuła. Nadszedł czas zmian i bardzo się na nie cieszę.

    • zdzich
      Maj 16, 2012 @ 10:23:42

      Witaj, głodującym i w jakikolwiek inny sposób skrzywdzonym potrzebna jest miłość, stan dobrobytu, zresztą krzywdzicielom również, przez negatywne myślenie o krzywdzicielach, przykładamy swoja cegiełkę „zła”
      Pozdrawiam serdecznie

  17. Michał
    Maj 15, 2012 @ 06:20:45

    Tak więc nasz miły SaLuSa mówi już o tygodniach. Niedawno czytałem na Onecie wypowiedzi jasnowidza Jackowskiego. Mówił, że w czasie Euro 2012 zajdą takie wydarzenia, które przyćmią to całe Euro. Tak więc wygląda na to, że to wszystko już niedługo się zacznie…
    Strasznie jestem ciekawy i już nie mogę się doczekać… Myślę, że Wy wszyscy też…

    • aniolek
      Maj 15, 2012 @ 12:54:59

      Dwa lata temu miałam sen, którego wtedy nie bardzo mogłam zrozumieć (był to czas, kiedy jeszcze „spałam” i nie miałam bladego pojęcia o przekazach istot z innych wymiarów, o Wzniesieniu itd.). Otóż śniło mi się, że byłam w moim rodzinnym mieście Poznaniu (dokładnie w centrum miasta), było ciepło. Widziałam dookoła siebie uciekających, przerażonych ludzi, widziałam jak wojsko wkracza na ulice, wojskowe helikoptery latały nad moją głową robiąc straszny hałas. Wojskowe siły wyraźnie koncentrowały sie na „czymś” w powietrzu. A ja pomimo tego chaosu stałam spokojnie, bez strachu i paniki i spojrzałam w niebo. Nie widziałam niczego ale czułam że „coś” tam jest. Jakby na dowód tego powietrze w tym miejscu, gdzie skupiłam swój wzrok, zaczęło dziwnie falować. I wtedy poczułam całkowity spokój, jakby wbrew temu wszystkiemu co sie dookoła działo. Nagle znalazłam sie w zupełnie innym miejscu, przypominało to budynek ale w mojej swiadomości wiedziałam, że to nie jest żadna budowla pomimo, iż było to ogromne. Widziałam tam różnych ludzi, różnych ras. Ale nikt nie odzywał się. Instynktownie wiedziałam dokąd mam pójść. Wyglądało to trochę jakbym zwiedzała jakiś zabytkowy zamek czy muzeum. W końcu dotarłam do olbrzymiej sali, przypominajacej salę kinową. Zewsząd przychodzili licznie ludzie i zapełniali salę siadając na krzesełkach. Ja również zajęłam miejsce w oczekiwaniu na pojawienie się kogoś, kto nam wszystko wytłumaczy o co chodzi. Ostatnim fragmentem, który pamietam z tego snu to kiedy sala była już pełna ludzi. Jaka szkoda…
      I tak teraz mi się to przypomniało. A czemu? Bo w połowie lipca wybieram sie do mojego kochanego Poznania ( dawno mnie tam nie było) i planuję tygodniowy pobyt. Bedzie to w czasie Euro 2012. Nawiązując do tego co przeczytałeś Michale, może moj sen sie sprawdzi? Choć nie chciałabym aby ten chaos sie sprawdził.
      A tymczasem pragnę uściskać kochaną Krystal za to ile dobra wniosła do mojego życia ( i pewnie nie tylko do mojego…), podziekowania dla tłumaczy, pozdrowienia dla czytelników tego bloga no i oczywiście uściski i buziole dla Czakamrati i Dajamantiego.

      • Kate
        Maj 15, 2012 @ 17:30:14

        ja tez mialam jakis czas temu sen ze duza liczba osob zbierala sie w jednym miejscu, siadalismy na krzeselkach i mielismy dyskutowac o tym co sie dzieje i co mamy robic. pozdrawiam 🙂

        • Kate
          Maj 15, 2012 @ 17:32:55

          ah jeszcze chciałam dodac, ze w moim snie zebralismy sie na jakiejs jakby lesnej polance 😉

        • Assa
          Maj 15, 2012 @ 19:46:47

          Nie tak dawno temu miałam sen, w którym zwrócono moją uwagę na datę 8 czerwca. Po przebudzeniu akurat Euro nie było pierwszą rzeczą, jaka przyszła mi do głowy… Od razu pomyślałam o przemianach na Ziemi i chociaż nie przywiązuję wagi do tej konkretnej daty, to odbieram to jako sygnał, że w przyszłym miesiącu będzie się działo 🙂

      • Mariusz
        Maj 15, 2012 @ 17:58:53

        W połowie lipca Euro 2012 będziemy już mieć za sobą. 🙂

      • Diana
        Maj 15, 2012 @ 18:26:18

        Aniołku, to może razem zasiądziemy na tych krzesłach, Poznań już na Ciebie czeka. Daj znać, wspólna kawa i może spotkanie z członkami naszego Klubu u Basi. Ciepło pozdrawiam

        • aniolek
          Maj 15, 2012 @ 19:12:52

          Kochana, z ogromną chęcią spotkam sie z Wami w Klubie u Basi ;). Napisz mi tylko adres na mojego maila: aniolek.110@wp.pl.
          Serdecznie pozdrawiam!

        • Odkrywca
          Maj 15, 2012 @ 22:46:47

          Witam Cię Diano:) ja równiej jestem z twojego regionu, pomyslałem sobie żeby napisać, i pogadać:) może wspólna medytacja, tak pozatym jestem Krzyś pozdrawiam z miłością

        • Etilia
          Maj 15, 2012 @ 23:34:24

          Witaj! Chętnie dołączę do was, mieszkam w Poznaniu i od roku codziennie czytam tę stronę, z radością dołączę do grupy myślących i czujących podobnie, serdecznie pozdrawiam ; moj email etilia@poczta.onet.pl

      • Gajdzioch
        Maj 15, 2012 @ 18:28:23

        Aniołku pozwól, że opowiem swój sen z przed około dwóch tygodni. Mianowicie byłem w pomieszczeniu coś jakby wnętrze małego kościółka, w ławkach siedziało kilka osób, były spokojne i nie zwracały na mnie uwagi. Czułem się jakoś inaczej ale nie był to strach byłem po prostu pewien swojego istnienia, w tym „kościółku” była jedna nieprzychylna mi osoba, płci żeńskiej, którą coś jak by unicestwiłem czy coś takiego bo powiedziałem do niej „przepraszam siostro” i jasnym światłem ze swojego splotu sprawiłem, że zniknęła. Nie mam pojęcia gdzie ona „poszła” ale jedna z osób obecnych w kościółku nazwijmy tą osobę „przewodnikiem” bo czułem do niej wielki respekt i spokój bijący ze jej strony i przewodnik pokazała mi otwarte drzwi, a za tymi drzwiami było zło i to czyste, niebo było w czarnych chmurach, w których latała dziwna postać. Próbowałem własnym światłem rozproszyć ten mrok ale na nic to się zdało, ponieważ światło pochodzące ode mnie po prostu ginęło w tych ciemnościach. Kiedy rano wstałem nie byłem przestraszony czułem się tylko jakoś inaczej, tak w ogóle to ostatnimi czasy miewam huśtawki nastrojów od błogiego spokoju do dołów emocjonalnych. Może ktoś wie o co mogło chodzić w tym śnie?

        • eloise
          Maj 16, 2012 @ 00:04:12

          witaj,opowiem Ci jak ja to czuje..spotkalam sie juz z takim postepowaniem (tjunicestwianiem istot „złych” przez osoby zajmujace sie bioenergoterapią ) i wydaje mi sie to intuicyjnie niewłasciwe a nawet łamaniem strasznie waznego prawa ,prawa do istnienia.bycmoze jest tak ze w swoim w zyciu chcesz wymazac to co złe ,niewłasciwe w twoim rozumieniu,to co ci szkodzi,co uwazasz za sraszne itd(to moga byc emocje,zachowania,mysli, czyny,cząstka ciebie)bycmoze ten sen był symbolem ze nie tedy droga dlatego ta ciemnosc nie znikala choc pompowales swiatło z całych sil.moze wlasnie negujesz w sobie tio”zło’ które pewnie czyniles w innych wcieleniach,moze zaciskasz sie w sobie mowiac ja taki nie jestem niech to zniknie…..i dusisz sie w sobie.mozna popatrzec na to tak i powiedziec sobie ok mogłem byc złem,miewam złe emocje,czasami cos fatalnego pomysle,czasami cos powiem zrobie…jestesmy ludzmi bylismy na roznych etapach,radzilismy sobie jak potrafilismy najlepiej w naszym rozumieniu nawet wtedy gdy robilismy te fatalne rzeczy..czasami oddawalismy sie zlu w upojeniu,sprawialo nam to radosc…mozesz sprobowac sobie to wybaczyc,zaakceptowac to ze tak sie stało ,w jakims sensie przyznac sie do tego. .mnie ten zabieg bardzo pomaga kiedy widze cos niefajnego w innych,albo kiedy czuje w sobie samej ciezkie emocje.

          mozesz rowniez poprosic o wybaczenie ta istote za to ze ja chciales unicestwic,choc zapewnie tak naprawde nie udało Ci sie to,pros z całego serca…wizualizuj ze zostało jej wynagrodzone to co jej uczuniles 1000 krotnie.kazdy ma prawo istniec.pamietaj jej istnienie nie zagraza Ci w zadnym stopniu.ona tylko chciala Ci pokazac ze ty tez taki byłes,ze mamy w sobie wszystko.a potem pozwol zeby boskie swiatło otulilo Cibie w takim stopniu jak Ci potrzeba i ta istote tez w taki sposob jak jej potrzeba.jezeli trzeba zwroc sie do Archanioła Michała o przecieciu wiezow z ta istota,o uwolnienie .na koniec mozesz jeszcze otulic sie kokonem ochronnym

          pozdrawiam

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
