Wygraliście ten mecz, drogie serca

.
Wstawiam teraz ten krótki przekaz AA Michała, ponieważ odnosi się on do ostatniej globalnej medytacji.  

Jak pewnie zauważyliście, skasowałam guziczki na darowiznę, ponieważ podjęłam ważną decyzję w związku z moimi finansami.  Otóż postanowiłam obecnie używać swojej karty kredytowej na wszystkie moje potrzeby.  Podejmuję to,  według mnie, minimalne ryzyko, ponieważ wszystkie długi (te ‚uczciwe’) powinny być umorzone po zmianie systemu finansowego i rządu.  A jak wiadomo, stanie się to już bardzo niedługo według wielu źródeł.   Gorąco dziękuję za dotychczasowe wsparcie.  Jeśli ktoś z Was chciałby okazać w przyszłości swoją wdzięczność, to zamiast wpłaty dla bloga, proszę o wsparcie swojej ulubionej charytatywnej działalności.  Nasza czytelniczka, Krutka i ja zorganizowałyśmy, razem i osobno, pomoc dla kilku dzieci osieroconych na Dzień Dziecka. (dzięki Krutka 🙂 )   Z 360 dzieci na liście zostało jeszcze  sto kilka, które nie mają jeszcze prezentów.  Akcja ta trwa do 16-tego maja.  Oto bezpośredni link dla zainteresowanych: Uśmiech Dziecka 2012.   Wszyscy jesteśmy Jednością i jeśli otwierasz serce dla jednej osoby to dajesz je wszystkim.  Zawsze z miłością,  Krystal 

.
.
Witamy w Erze Wodnika, drodzy przyjaciele.  Witamy w waszym nowym życiu.  Stańcie się mistrzami na waszej planecie, gdy teraz jesteście w głębi waszych serc i dusz.  Terra nie miała być tutaj teraz, czy wiecie?  Plan, jaki był, widziałby już jej koniec. Zmieniliście to  jakiś czas temu.
.
Teraz, gdy jesteście tu, przyglądamy się w zadziwieniu, aby zobaczyć co jeszcze więcej zrobicie.  Możliwości są nieograniczone i dodajecie ich więcej każdego dnia.  Które wybierzecie?  Jesteście teraz w okresie, który będzie trochę wyboisty, gdy wasza piękna planeta usadawia się na jej nowej drodze.  Następny miesiąc zobaczy ciągłą serię krytycznych zrównań, które pomogą wam w tworzeniu waszego nowego życia.  Dowody oczywiste dla każdego z was potwierdzą wam wasze przebudzenie.  Możemy powiedzieć to z łatwością, bo gdyby to nie prawdą, to nie znaleźlibyście tych naszych wiadomości dla was.

Najprawdopodobniej w następnych miesiącach będzie kilka doniosłych wydarzeń.  Osiągnęliście teraz punkt w swoim osobistym przebudzeniu, który pozwoli wam poradzić sobie ze wszystkim tym, co jest konieczne do zamanifestowania zmian, jakie stworzyliście.  Możemy powiedzieć, że miłość i pokój wysłane przez was do sieci energetycznych ukochanej Gai , gdy weszliście w portale 5-5-5  zostaną zwrócone wam wielokrotnie.  Katastrofa i kataklizm nie są konieczne już dłużej w waszych realiach.

Gdy przechodzicie do waszych letnich miesięcy, trzymajcie się mocno wizji jaką macie na nowy świat i wasze nowe życie osobiste.  Zmiany w waszych własnych polach energetycznych pozwolą wam rozpocząć manifestowanie waszych pragnień jak nigdy dotąd.  Naprawdę zaczniecie siebie zadziwiać.  Wielu z was było w stanie odczuwać bardzo silne częstotliwości, które zostały dostarczone przez bramę ostatniej nocy.  Wiele było efektów, których najprawdopodobniej nie byliście świadomi.  Ale efekt na wasze własne centra mocy wkrótce będzie dla was niewątpliwy, jeśli już nie jest. Zwracamy uwagę, abyście teraz byli bardzo świadomi swoich myśli.  Obecnie, czas pomiędzy myślą i manifestacją jest prawie tyle co nic i coraz krótszy w miarę rozwoju waszej mocy.  Wiemy, że to słowo sprawia, że niektórzy z was są nerwowi.  W swojej odległej przeszłości widzieliście moc nadużywaną, a także nadużywaliście jej sami.  Nadszedł czas, aby przebaczyć to sobie i innym, ponieważ wracacie do mistrzostwa, które jest prawdziwie wasze.  Wygraliście ten mecz, drogie serca. Dobra gra.

Jutro porozmawiamy z wami znowu.  Miłego i magicznego dnia.

Michał przez Rona Heada, 7 maja 2012
.
Przetłumaczyła Krystal
.
http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/05/06/game-set-and-match-dear-hearts-michael-channeled-by-ron-head/#more-731

4 komentarze (+add yours?)

  1. bo.
    Maj 14, 2012 @ 09:30:11

    Kochana Krystal i Wszyscy, Którzy Tu Jesteście!
    Wstąpiłam do Was „zupełnie przypadkowo”pod koniec lutego.
    Przez 2 miesiące spędzałam każda wolną chwilę na czytaniu wszystkiego, co miało związek z tą stroną i oczywiście przekazów i komentarzy.
    Gwałtownie i bezpowrotnie zburzyła się moja codzienność i obudziła radość!
    Serdecznie wszystkim dziękuję, dziękuję, dziękuję….
    Byłam z Wami o 5.30!
    Krystal, nie potrafię wyrazić wdzięczności za Twoją obecność.

    Wilku, czytam Twoja afirmację i i łzy kapią mi na klawiaturę. Dzięki.

  2. wyczeslaw
    Maj 14, 2012 @ 02:08:44

    Kochana Krystal, jeśli nie proszę o wiele zamieść poniższy komentarz jako jeden z tekstów, ma moc zmiany sera i życia wielu – stąd moja prośba, bardzo bym chciał aby mogąc wnieść tak wiele dobra nie został przegapiony.
    Oto czym pragnę się podzielić z Twoimi czytelnikami:

    Moje Piękne Złote Światła, zaglądające do Krystal w nadziei że coś – cokolwiek, jakkolwiek ku zmianie, ku szczęściu, ku innemu życiu, wyższemu istnieniu…
    Pragnę podzielić się z Wami drobiną mądrości, która spłynęła do mojego życia półtora roku temu, i choć po jakimś czasie o niej zapomniałem, zmieniła moje życie bezpowrotnie, wnosząc w nie miłość i szczęście.
    Przyszedł do mnie pacjent, kochany człowiek – szukając pomocy dla swojego dziecka. Zaprzyjaźniliśmy się i zostawiliśmy coś w swoich życiach. Jemu zawdzięczam afirmację którą sobie wtedy ułożyłem, a która z czasem wszystko zmieniła.
    Jedyna rzecz, która od czasu ułożenia tej przepięknej afirmacji/modlitwy nie uległa zmianie była, jak się okazało napisana z błędem – tym błędem była negacja, owa rzecz była napisana przez „nie”, co uświadomiła mi Czarownica – moja mądra Mama 🙂
    Nie przedłużam tego wstępu, jeśli ktoś z Was będzie chciał poczytać dalej, znajdzie ciąg dalszy za afirmacją, a oto owa afirmacja, dokładnie przemedytowana i poprawiona, aby służyła Wam skutecznie we wszystkich pięknych intencjach:

    Jestem szczęśliwym człowiekiem, którego serce i życie wypełnia Absolutna Miłość.
    Wypełniając moje serce uczy mnie kochać siebie, moich bliskich i innych ludzi pełnią cierpliwości i wyrozumiałości.
    Absolutna Miłość zaspokaja wszystkie moje potrzeby i jest w moim życiu źródłem niezmierzonych łask, dzięki którym jestem osobą tak bogatą, że mogę pomagać innym ludziom wokół mnie.
    Absolutna Mądrość przenika moje serce, stając się źródłem rozumienia, sięgającego poza zmysły i intelekt.
    Dziękuję, jestem bardzo wdzięczny za tę miłość.

    Zmiany które nastąpiły w moim życiu w krótkim odstępie czasu od przyjęcia tej afirmacji wielokrotnie paraliżowały mnie strachem (prawdę mówiąc jeszcze nigdy tak się nie balem jak wtedy, pomógł mi w tych momentach śpiew na całe gardło, do głębi duszy), strachem rodzącym się w konieczności porzucenia znanego i oddaniu się nowemu i nieznanemu życiu, jak się za każdym razem okazało dobremu i pięknemu 🙂
    Ten strach był ostatnią przeszkodą na drodze do zaufania, że Boża (Absolutna, Kosmiczna – synonimy Jednego) Miłość się o mnie zatroszczy.

    Zmiany przyniosły miłość – teraz uczę się tej absolutnej do wszystkich, mam „poligon” do jej ćwiczenia na pacjentach, lecz również piękny związek ze spełnieniem, odpowiedzi na pytania, wyklarowanie marzeń, które już teraz przynoszą ogromną radość, dłuuugo by wymieniać jakie jeszcze błogosławieństwa na mnie od tego czasu spłynęły i wciąż spływają!

    Jestem trochę ciekaw jak moje życie wyglądałoby dzisiaj, gdybym o tej afirmacji nie zapomniał, lecz wypełniał nią serce codziennie. Z pewnością inaczej, ale to znaczy że prawdopodobnie nie byłoby mnie tu dzisiaj dla Was, także wszystko ma swoje właściwe miejsce i czas, jestem szczęśliwy że wydarzenia mojego życia toczą się w taki właśnie sposób 🙂

    Jestem szczęśliwy, tak po prostu, tylko i aż, pozostała jeszcze jedna kwestia, ale afirmacja już zmieniona i nie zostanie ponownie zapomniana. Marzę o tym aby oddała Wam Kochane Złote Światła równie piękne przysługi jak i mnie. Podzielcie się nią i nie pozwólcie sobie o niej zapomnieć.

    Kocham Was
    Wilk

  3. Gabriel
    Maj 13, 2012 @ 21:43:19

    Witam!
    To nie był „pierwotny plan”, to była tylko jedna z możliwości. Dzięki wzrostowi Świadomości Matki Ziemi (Duszy Ziemi – Gai ) i Jej decyzji postanowienia wzniesienia się razem z zamieszkującymi Ją Istotami, nie tylko ludźmi, przedłużono okres – czas wzniesienia. I to pozwoliło człowiekowi zmieniać swoją świadomość, dzięki wzrostowi wibracji Matki Ziemi.
    Pozdrawiam – M’

  4. Michał
    Maj 13, 2012 @ 08:05:19

    Witam
    Jak wynika z informacji na początku tego przekazu wg. pierwotnego planu Ziemia (Terra) miała ulec zagładzie. Czyli jednak planowany był „koniec świata” i tylko dzięki temu, że dostateczna ilość ludzi rozwijała się duchowo (tak to zrozumiałem) ta decyzja została zmieniona i zamiast zagłady czeka nas 5-ty wymiar. Jest to naprawdę wielki powód do radości. Nie ma co. Naprawdę jest super!!!

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
