Oto gdzie jesteście w tym momencie

.

.

Tego ranka porozmawiamy z wami o wiadomościach, które otrzymujecie, a które dotyczą energii tego miesiąca.  Powinno być dla was oczywiste z tonu wszystkich wiadomości, które otrzymujecie, iż osiągnęliście punkt zwrotny.  Jeżeli odniesiecie to do kilku prawdziwych wiadomości, jakie otrzymujecie przez wasze media, dostrzeżecie również początki zmian waszej rzeczywistości.

Dyskutowaliśmy z wami na te tematy od dawna. Niebawem doświadczycie konwergencji (schodzenia, zbiegania się) kilku galaktycznych układów oraz paru wydarzeń, których planujecie użyć celem popchnięcia was ku pożądanej przyszłości. Oczekujecie  efektów z tych medytacji i modlitw.  Nie macie żadnej realnej metody oszacowania zasięgu waszych wezwań do przyłączenia się do was w nadchodzącym dniu pełni księżyca.  Powiem wam, staje się to większe niż sobie wymarzyliście.  O nadchodzącym wydarzeniu słyszeliście już od jakiegoś czasu.  Najdrożsi przyjaciele, to jest to Wydarzenie.

Osiągnęliście szczyt długiej walki pod górkę.  Od jakiegoś już czasu teraz  zbliżaliście się do krawędzi „z górki”.  Ruszcie teraz i patrzcie jak nabieracie prędkości pędząc w dół.  To dobre porównanie, tylko w tym przypadku dół będzie najwyższym punktem jakiego kiedykolwiek doświadczyliście.  Wasze oczekiwania odnośnie tego wydarzenia są wielkie. Pozwólcie nam teraz powiedzieć, że nie macie nawet pojęcia jak wielkie to będzie. Wspomnienia życia, o które się modlicie są tak daleko w waszej odległej przeszłości i tak dobrze zakopane, że kiedy zaczniecie się o nich dowiadywać, wielu odmówi im wiary, uważając je za bajkę.  Technologie które już posiadacie przyćmią wasze wyobrażenia i mówimy wam że nawet nie mogą się równać do tego, co zostanie wam zaprezentowane, dane wam za darmo.  Są wśród was tacy, którzy śmieją się, gdy słyszą nasze obietnice dotyczące waszego zdrowia i długości życia, ale mówimy wam że jest wielu badaczy i lekarzy, którzy już się nie śmieją.

Więc zbierzcie się w waszych grupach, fizycznie bądź duchowo tego piątego dnia, piątego miesiąca, tego piątego roku a my dołączymy do was w ostatecznym  rozpoczęciu tego przedstawienia.  Cóż, odgrywało się ono już od długiego czasu, czyż nie?  Wypchnijmy je więc na widok publiczny.  Tak, zróbmy to.  A kiedy to zrobimy, każde małe zwycięstwo podniesie waszego ducha.

Skupcie się teraz. Umocnijcie się dobrze w energii waszej drogiej Ziemi. Zbierzcie swoją energię. Wyobraźcie sobie lwa przed skokiem. Właśnie w tym momencie się znajdujecie.

Miłość i pokój z wami tego dnia, drodzy przyjaciele. Porozmawiamy ponownie.

Michał poprzez Rona Heada, 2 maja 2012

Przetłumaczył Michał, edycja Krystal

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/05/02/that-is-where-you-are-in-this-moment-michael-channeled-by-ron-head/#more-694

10 komentarzy (+add yours?)

  1. Lucjan Marosik
    Maj 06, 2012 @ 07:31:42

    🙂 ♥

  2. - piotr -
    Maj 06, 2012 @ 00:02:26

  3. astra
    Maj 05, 2012 @ 23:22:14

    POZNAN tez bedzie medytowal mysle ze wszyscy beda w tym WIELKIM DNIU i o tej godzinie tworzyli mysli pelne milosci i o lepszym jutrze NIECH POWSTAJE LEPSZY SWIAT DLA NAS WSZYSTKICH

  4. bramin
    Maj 05, 2012 @ 23:14:59

    Drogi Krzysztofie.
    Ciesz się tym widokiem i zapamiętaj go. Ja ich często widzę,jednak nie fizycznymi oczyma. Jest to wspaniałe,prawda?
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Basik
    Maj 05, 2012 @ 22:31:23

    Czyli 4.30 rano ??w Anglii dobrze ze tu zajrzalam bo myslalam ze to po poludniu hehe

  6. Krzysztof
    Maj 05, 2012 @ 21:18:34

    Witam
    Pisze chyba nie na temat jeszcze nie przeczytałem przekazu z góry sory

    Ale TOTALNIE ONIEMIAŁEM co kilka sekund spoglądam w niebo!! Długo czekałem na to co przed chwilą zobaczyłem SZOK!!:D Jeśli wojsko nie miało jakiś manewrów lotniczych z jakimiś super rakietami to z radością donoszę, że nad Sosnowcem właśnie przed chwilą zobaczyłem (około 21.00h) dokładnie 10 statków powietrznych mam nadzieje, że się nie mylę ale nawet moja siostra totalnie nie w temacie dalej od okna się odkleic nie może haha

    Jeśli kogoś interesuje to opis tego co widziałem:
    Pojazdy leciały różnie najpierw 1 potem 2 raz 3 a następnie na zmianę po 1 i po 2.
    Nie migały światłem jak samoloty lecz zmieniały barwę w sposób nie przerywający od czerwonego przez pomarańcz żółc a jeden najszybszy który w ogóle zatrzymał się w powietrzu był totalnie biały:) Nie miały żadnego kształtu wyglądały jak rozbłyski światła i leciały na serio szybko jak rakiety! kilka z nich przeleciało nademną i poczułem jakąś więź z nimi, dodało mi to wiele zapału do dalszej pracy więc melduję się o 5.30 i medytuję z resztą świata zapraszam wszystkich:)

    P.s. Mówię wam czad, pozdrowiłem ich od nas wszystkich i podziękowałem za pomoc jaką nam okazują:)

    • Krzysztof
      Maj 05, 2012 @ 21:20:34

      Aha sory, że nie zrobiłem żadnej fotki ale normalnie mnie zamurowało odpłynąłem na te 3 minuty:)

    • Oualander
      Maj 06, 2012 @ 08:50:40

      O szkoda że mieszkam w Będzinie i przesiedziałem cały wieczór przed komputerem, też bym chciał se pooglądać

      Pozdrawiam 🙂

      Piotr

    • krystal28
      Maj 07, 2012 @ 20:28:19

      Krzysztofie, interesująca historia! Wysłałam Twój opis do niektórych moich znajomych i otrzymałam taką odpowiedz od jednej pracowniczki Światła:

      W okolicach Szczecina statki kosmiczne pojawiają się już od dawna. Najczęściej widuje się je z daleka, szczególnie, kiedy przemieszczają się jakieś wojska. Jakieś może 3 lata temu moja najstarsza córka opowiedziała, ze wracając do domu z rodziną (samochodem), znalazła się już na swoim osiedlu i nagle zobaczyła, że spacerujący ludzie zatrzymują się i patrzą w niebo. Więc i oni zatrzymali się i spojrzeli, a to, co ujrzeli, było zdumiewające. Otóż nad ich głowami zobaczyli okrągły duży pojazd kosmiczny ze światłami wokół, który bardzo powoli i nisko przemieszczał się nad okolicą, bezszelestnie. Ludzie stali zdumieni, inni powysiadali z samochodów i też gapili się na to zjawisko, nikt nic nie mówił, wszystko odbywało się jak w zwolnionym tempie. W okolicy jest poligon wojskowy i często obserwowano na jego terenie pojazdy a nawet samych obcych (pisali o tym na stronie Nautiliusa). Oni naprawdę są tutaj. Ja widywałam różne dziwne zjawiska na niebie od naprawdę wielu lat, nie mówiąc już o tym, że jako małolata byłam prawdopodobnie „wzięta” wraz z grupą innych dzieci (wtedy przybyli tu Plejadianie, którzy później odlecieli). Echo tego pojawiło się w śnie/snach, kiedy to oglądałam z bliska wielowymiarową mapę Nieba i biegałam z innymi dzieciakami po statku (telewizory były wtedy rzadkością i nie było filmów s.f., które mogłyby odcisnąć się w podświadomości). Nawet do dziś mam nie wiadomo skąd taką małą blizenkę wielkości groszku po wewnętrznej stronie prawej łydki pod kolanem, co podobno może być dowodem jakiejś interwencji fizycznej.

  7. bramin
    Maj 05, 2012 @ 21:01:32

    Droga i kochana Krystal, dziękuję za wpis o medytacji /Światowy Dzień Wyzwolenia/. Dla przypomnienia wszystkim uczestnikom : w naszej strefie czasowej /Paryż/ medytujemy jutro 6.06.12 o godz. 5.30.
    Pozdrawiam wszystkich w Świetle Miłości 🙂

    Kochany Braminie, moje serce będzie tez z Tobą podczas medytacji i dziękuję za udostępnienie materiału Tobie i Sandrze ❤

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
