Medytacja – Odnajdźcie spokój i miłość w waszych sercach

.

Kochani, będę z Wami łączyć się podczas tej globalnej wizualizacji o naszym Złotym Wieku.  Biorę też krótką przerwę od blogowania i poczty do 13 maja 2012.  Moja miłość jest zawsze z Wami.  Krystal

.

I teraz oto ten dzień dla was nadszedł.  Czas waszego przebudzenia jest tu.  Proszę nie spodziewajcie się momentu eureki, moi drodzy.  Chociaż niektórzy mogą tego doświadczyć,  to jednak nie będzie to mniej znaczącym otwarciem dla tych z was, którzy tego nie zauważą.

Dzisiaj (jutro rano w Polsce) wasze wysiłki w jedności otworzą dla tej planety drzwi i możliwości, które zajmą wiele, wiele lat do odkrywania.  To nie będzie wcale długo przed zmianą, którą dzisiaj tworzycie, widoczną dla wszystkich, którym zależy, aby ją ujrzeć.

Róbcie to wszystko z bezwarunkową miłością i przebaczeniem.  Nie żywcie niechęci wobec nikogo.  Nie wchodźcie w ten czas z zamiarem zniszczenia, ale by tworzyć.  Unieście energię tej nocy najwyżej, jak tylko możecie.

Światło jest kierowane na was teraz w częstotliwościach i siłach nigdy niedostępnych dla was wcześniej.  Gdy łączycie się w swoich wizualizacjach na całym świecie w tę pełnię księżyca, połączcie się w swoich sercach i rozsyłajcie je we wszystkie miejsca, jakie przychodzą do waszej wyobraźni.  Pozwólcie w pełni błyszczeć swojej miłości i obmywajcie nią wszystko, co jest ze starego świata.  Pozwólcie nowemu światu wyłonić się w swoim Świetle.  Zobaczcie, jak obfitość waszego świata jest dzielona przez wszystkich.  Zobaczcie wasze wody czyste i lśniące.  Wąchajcie wasze słodkie, oczyszczone powietrze. Zobaczcie uszkodzenia waszej drogiej matki, Ziemi uzdrowione.  Zachwycajcie się wszystkimi nowymi technologiami, które są wam ujawnione.  Tańczcie na ulicach w radości i beztrosko.  Podnieście ramiona i poczujcie nową wolność.  To nie będzie to, na co obudzicie się jutro rano, moi przyjaciele.  Ale jednak, będzie to dokładnie to, co  tworzycie.  Czas pomiędzy tym co jest teraz, a tym nowym będzie tak krótki, że zadziwi umysły wielu ludzi, którzy tego nie rozumieją.

Jutro umieśćcie się w czujnym oczekiwaniu.  Spójrzcie na każdy przejaw waszej zbliżającej sie wolności. Mogą one być najpierw niewielkie i trudne do odczytania. Ale nadejdą one  niewątpliwe bardzo szybko.  I odkryjecie swoją prawdziwą moc.  Będą tacy, którzy jeszcze nie rozumieją, tacy, którzy szydzą, którzy poniżają.  Ale po wykonaniu tej wizualizacji i obserwowaniu jej głębokiego wpływu, nigdy ponownie nie zwątpicie.  To jest na dobre początek  waszego odkrycia, kim jesteście.  Nie musicie prosić, ani błagać o rzeczy do zmienienia.  Wy jesteście twórcami zmian.  Nauczycie się, jak w grupie wspólnie stworzyć świat, jakiego pragniecie.

.
Opuszczamy was teraz w tym dniu. Przemyślcie to i odnajdźcie spokój i miłość w waszych sercach.  Przygotujcie się na ten wieczór (w Polsce –  5.30 rano w niedzielę, 6.5.12, przyp. Krystal)  Porozmawiamy jutro.
.
AA Michal przez Rona Heada, 5 maja 2012
.
Przetłumaczyła Krystal
http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/05/05/find-peace-and-love-in-your-hearts-michael-channeled-by-ron-head/#more-723

25 Komentarzy (+add yours?)

  1. Wiesiek (@Wiesiek35)
    Maj 06, 2012 @ 20:32:12

    Ja nie obudziłem sie o 5.30 nie poprosiłem opiekunów o pobudke ale jestem pewien że moja dusza była z wami. Byłem już kam wieczorem i rano. Pozdrawiam

  2. Agnes
    Maj 06, 2012 @ 19:56:39

    To rzeczywiście jest niesamowite, postanowiłam nie nastawiać budzika i poprosiłam o obudzenie przed stosowna godzina. Nieźle się zdziwiłam kiedy po przebudzeniu spojrzałam na zegarek a tam 05:19 😉 z pewnością siła zbiorowych wizualizacji jest dużo większa niż każdego z nas pojedynczo dlatego popieram inne glosy, ze warto byłoby umawiać się na wspólną medytacje częściej. Miłego wypoczynku Autorko Bloga 🙂

  3. Luxy
    Maj 06, 2012 @ 19:53:49

    Krystal! zasmuciła mnie Twoja odpowiedź dla mnie – zwatpiłaś w moc i potęgę Boga. Tym razem nie zamieszczaj już mojej wypowiedzi, ale przemyśl to jeszcze raz…

    Droga Luxy, poprawiaj przede wszystkim swoje słabości i zajmuj się swoim własnym rozwojem. Wyjmij najpierw belkę ze swego oka zanim zaczniesz wyciągać źdźbło z czyjegoś. Przestań kontrolować innych ludzi i ustawiać ich co mają robić poprzez zawstydzanie, wzbudzanie poczucia winy, itp. To są stare, zakorzenione nawyki. To jest stara energia i teraz jest czas, aby się z niej wyzwolić! Bo tak naprawdę jesteś tylko Ty i Twój świat odzwierciedla nic więcej, jak Twoje przekonania. Zawsze w miłości i Świetle – Kr

  4. Amelia
    Maj 06, 2012 @ 19:20:59

    Witam Wszystkich!
    Piękną wizję miałam dziś o 5:30 : zobaczyłam ciemnoróżewe serce do którego z obu stron przyłączały się takie same serca tworząc niekończący się szereg. Na koniec ujrzałam ziemię oplecioną tą piękną sercową girlandą. Serce moje przepełniała radość miłości. Pozdrawiam w tej energii.

  5. astra
    Maj 06, 2012 @ 18:36:46

    ja po zakonczeniu medytacji ocieralam lzy ktore same poplynely po policzkach nawet bylam tym zdziwiona

  6. Sabrina
    Maj 06, 2012 @ 17:52:02

    Aresztowanie masonerii http://gazetapolska.com.pl/?p=19235

  7. Megi
    Maj 06, 2012 @ 16:58:40

    Byłam z wami od 5.30 – 6.00. czulam pulsowanie w dłoniach i drzenie serca, gdy przesyłalam milość i światło. Krystal Kochana dziękuję Ci za wzystko, co dla nas robisz. Gdy Twoja strona „odpoczywa” tesknię za Tobą i Wami wszystkim. Posylam dużo światła i miłości.
    Braminie podziel się wiedzą z jakich źródel jeszcze korzystasz – z miłością Megi.
    🙂 Kr

  8. Gami
    Maj 06, 2012 @ 15:54:57

    Witam Wszystkich na tym blogu.Budzik obudził mnie o 5:20 przygotowałam się do medytacji,
    wizualizowałam szczęście na Ziemi,wytrysnęły z mojego serca miliony różowych serduszek które otaczały Ziemię i ludzi szczęśliwych.Ale…widziałam,że tych ludzi było mało na ziemi…co to oznaczało,można różnie interpretować…NAMASTE >3

  9. Luxy
    Maj 06, 2012 @ 11:28:30

    Droga Krystal! Ten list jest wyłącznie do Ciebie!
    Dzisiaj przed godz.5.30 obudziły mnie Anioły prosząc o otoczenie Miłością i Światłem wszystkich medytujących. Czy domyślasz się dlaczego? Czy wizualizacja aresztowań wiąże się z myślami pełnymi miłosci? Chyba nie…
    Posłużę się własnym przykładem – kiedyś osoba z bardzo ciemną duszą chciała zrobić mi krzywdę i wiem, że innym wyrządziła wiele krzywd. Pytałam wtedy Anioły, jak zneutralizować działania tej osoby. Odpowiedź brzmiała: ZOSTAW TO BOGU.
    Dzisiejsza medytacja to przede wszystkim było łączenie się negatywną myślą!
    Droga Krystal! – jestem pełna szacunku dla Twojej osoby i Twojej wspaniałej strony! Wykonujesz kawał dobrej roboty! Wiele treśći zawartych na Twojej stronie dosłownie i w przenośni dodaje skrzydeł! Ale pamietaj, że ONI jeszcze tu są. Więc sugeruję czujność. Przed zamieszczeniem kolejnego przekazu proponuję sprawdzić, czy treść w nim zawarta to MIŁOŚĆ PRAWDA i PIĘKNO, czy „coś innego”? A jesli „coś innego”, to ZOSTAW TO BOGU.
    Z miłością i szacunkiem – Luxy

    Droga Luxy, myślę, ze inni tez skorzystają z tej wymiany myśli. Doceniam Twoje rady, jednak „pozostawialiśmy to Bogu” przez ostatnie tysiące lat. Taka była tez indoktrynacja ludzi przez ciemnych, aby nikt nie utrudniał ich knowań (np. jak ktoś cie uderzy w policzek, to nastaw drugi, albo ubóstwo jest cnotą, itd). Teraz jest czas na wolną, boską samo-ekspresję, na współtworzenie Złotego Wieku, więc zostaw mi wolność prowadzenia tego blogu według mojej ekspresji 😉 I ponieważ już się nie boję i mam kompletne zaufanie w proces boski i czuję, ze jestem prowadzona przez moje wyższe Ja i aniołów, wiec już nie muszę być nawet tak bardzo ‚czujna’. Pozdrawiam. Kr

  10. sylamos
    Maj 06, 2012 @ 11:21:33

    Moi drodzy poprosiłam moich przewodników,żebym o 5:30 dnia 6 maja 2012 mogła spokojnie wejść w medytację. I się udało.. to co poczułam i to co dałam temu światu, ludziom, naszym braciom i siostrom z wyższych wymiarów i co zobaczyła i wykreowałam… to było coś pięknego. Na koniec nasza planeta stała się najjaśniejszą gwiazdą chyba w kosmosie, tyle otrzymała od nas światła. Dziękuje i jestem wdzięczna że tak se stało, obyśmy się tak coraz częściej jednoczyli. Z wyrazami miłości.

  11. Elunia
    Maj 06, 2012 @ 11:10:10

    Podpisuję się całym srecem za życzeniami dla Krystal.

  12. Alicja
    Maj 06, 2012 @ 11:05:27

    Kochani! Traktuję Crystal oraz Czytelników tej strony jako swoich Przyjaciół, więc w niedzielne przedpołudnie przesyłam Wam urokliwą piosenkę. Mam nadzieję, że wprawię Was w dobry nastrój. Trzymajmy się wytrwale w Świetle i Miłości! Alicja


    🙂 Kr

  13. zdzich
    Maj 06, 2012 @ 10:45:01

    Witajcie.
    Ta niezliczona ilość, świecących, promieniujących, różowych kul na całym globie i zlewająca się z nich fala światła, miłości, pokrywająca cały glob, to widziałem podczas medytacji.

  14. AltCtrlDel
    Maj 06, 2012 @ 09:39:46

    To było najwspanialsze wstawanie o 5:30 rano jakie pamiętam. Było cudownie. Jest cudownie. One Love!

  15. Ana
    Maj 06, 2012 @ 09:18:18

    Kochani, no coś wspaniałego 🙂 Tak samo jak przed medytacją 11.11.2011, zostałam obudzona przez moje WJ o 5:25 🙂 ( nie miałam nastawionego budzika!) i chociaż medytowałam „na raty”, to po prostu czuć w powietrzu, że stało się coś wielkiego i potężnego. Nawet ptaki jakby jakoś inaczej ćwierkają (?) 😉 🙂

  16. VEGETA
    Maj 06, 2012 @ 08:56:14

    Słuchajcie ja mogłem zasnąć dopiero ok. 01.00. Byłem zbyt niewyspany, żeby móc tego dokonać, ale za to robiłem to wcześniej. Wprawdzie coś tam było, ale moim zdaniem to było za słabe z mojej strony. Mam nadzieję, że nie nawaliłem, choć nie czuję się tym przegranym. Ne będę zły na tych, którzy nie dali mi spać tej nocy, ale jeśli jest taka możliwość to chciałbym nadrobić to w dzień. Liczę na to, że dostanę albo szansę albo coś w rodzaju pocieszenia za to, ż przez osoby trzecie nie mogłem się przygotować do tego odpowiednio.

    Drogi Vegeto, wcale nie przejmuj się. Przez następne kilka dni Ziemia będzie ciągle przyjmować te nowe potężne wibracje z kosmosu, wiec myślę, ze Twoja medytacja będzie podobnie efektywna, jakby była w pełnię księżyca. Różnicą jest to, ze nie będziesz medytował z tak wielką grupą ludzi. Serdecznie pozdrawiam — Kr

    • VEGETA
      Maj 06, 2012 @ 08:57:43

      Przepraszam. Znaczy się nie mogłem zasnąć.

    • Mariusz
      Maj 06, 2012 @ 10:21:52

      Czas to iluzja Przyjacielu. Możesz podłączyć się do energii tej chwili przed nią lub po niej. To wszystko jest możliwe. 🙂

  17. eremitka
    Maj 06, 2012 @ 06:48:45

    Ja miałam niezwykłe doświadczenie… Medytowałam po prostu pokój na Świecie, że wszyscy się radują, mają wiele powodów do uśmiechu, czułam to ciepło rozchodzące się po moim ciele i niezwykłą energię wychodzącą z mojego serca i brzucha. Po zakończonej medytacji spojrzałam w niebo. I przeżyłam szok. Chmury ułożyły się w kształt serca… Uważam, że to nie przypadek 🙂 czyżby to był znak, że zmiany już się rozpoczęły? Pozdrawiam wszystkich serdecznie 😀

  18. wyczeslaw
    Maj 06, 2012 @ 06:45:19

    Nie znalazłem żadnych nowszych informacji na reuters, zagranicznych stronach, czy PAPie, ale i to jest pocieszające:
    http://gazetapolska.com.pl/?p=19235

  19. shared
    Maj 06, 2012 @ 01:12:56


    Wlasciwie to nie wiem co dokladnie wizualizowac 😀

    Drogi Shared, Archanioł Michał sugeruje coś takiego: „Pozwólcie w pełni błyszczeć swojej miłości i obmywajcie nią wszystko, co jest ze starego świata. Pozwólcie nowemu światu wyłonić się w swoim Świetle. Zobaczcie, jak obfitość waszego świata jest dzielona przez wszystkich. Zobaczcie wasze wody czyste i lśniące. Wąchajcie wasze słodkie, oczyszczone powietrze. Zobaczcie uszkodzenia waszej drogiej matki, Ziemi uzdrowione. Zachwycajcie się wszystkimi nowymi technologiami, które są wam ujawnione. Tańczcie na ulicach w radości i beztrosko. Podnieście ramiona i poczujcie nową wolność.”

  20. planetariusz
    Maj 05, 2012 @ 23:19:13

    Oby nas jak najwięcej było obudzonych,ja nastawiłem budzik 5,20 bracia,siostry nie zaśpijcie tu i teraz tworzymy naszą świetlaną przyszłość. Pozdrawiam wszystkich.

    • K.Sz.
      Maj 06, 2012 @ 11:11:18

      Starałam się jak mogłam…;) Nieprzytomna trochę byłam, ale myśli łatwo i chętnie poszybowały za sercem. Dobrze by było powtarzać takie akcje jak najczęściej…

  21. bramin
    Maj 05, 2012 @ 23:10:07

    Kochana Krystal.
    Co prawda ja korzystam z jeszcze innych źródeł, jednak będzie mi brakować Twojego bloga,ale pocieszam się myślą,iż będę odczuwał Twoją obecność. Miłego odpoczynku, dużo słońca i wiele radości…. 🙂 🙂 🙂

    • Elunia
      Maj 06, 2012 @ 10:24:55

      Pięknie wyraziłeś uczucia, też tak czuję – <3,
      wspaniałago odpoczynku Krystal :):):)

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
