Planetarne Wzniesienie

.
.

Laura: Chciałabym wiedzieć, jeżeli jest to możliwe, jak długo jeszcze zajmie planetarne Wzniesienie?
.
Bóg: Tak, oczywiście, jest to palące pytanie, będące w umysłach wielu istot w obecnym czasie, bynajmniej nie jest ono ostatnim w umyśle planety Ziemi.  Wiecie, że ona jest już w pełni przebudzoną i żywą istotą?  Jej pragnienie, aby zostać przywróconą do swojej pierwotnej formy jest palące, że tak powiem.  Zauważyliście, że aktywność zauważana na jej powierzchni jest coraz bardziej groźna dla życia na pewnych jej obszarach.  Oczywiście, ma ona silny pociąg i potrzebę do oczyszczenia się z wielu negatywnych źródeł na jej powierzchni.  Niektóre z tych przejawów są reakcjami na brak ludzkiej odpowiedzialności wobec niej, podczas gdy inne są wywołane przez technologie ukradzione od waszych kosmicznych braci i używane, żeby wytworzyć atmosferę chaosu i strachu wśród was.  Wiem, że nic z tego co powiedziałem nie jest dla was nowością.
.
To czego możecie nie być świadomi jest to, że poprzez tworzenie trzęsień ziemi, tornad, tsunami oraz innych, pozornie naturalnych klęsk żywiołowych ci, którzy są zainteresowani wyłącznie utrzymywaniem was w najbardziej podstawowych i najniższych stanach emocjonalnych, takich jak: strach, rozpacz i gniew, przyczyniają się tak naprawdę do planetarnego Wzniesienia, przez usuwanie blokad wewnątrz Ziemskiej atmosfery, jej powierzchni oraz w płytach tektonicznych.  Więc, podczas gdy ich cel jest w pewien sposób wypełniony, ziemski cel dla Wzniesienia jest również przyspieszany przez ich ukradzioną technologię.
.
Nadejdzie taki czas, kiedy zmiany będą gwałtowne, a będzie to wyglądało tak, jakby wszystko o co walczyliście zostało stracone, lecz nie wolno wam wtedy rozpaczać.   Za każdym razem, gdy odczuwacie gniew, ból, strach i zatracenie, będziecie pamiętać o przypominaniu sobie samych siebie, przez ponowne łączenie się z waszą wewnętrzną siłą.  W przeszłości było wiele cywilizacji, takich jak Egipcjanie i Tybetańczycy, które posiadały aktywny system automatycznego, ponownego łączenia się z tym, czym naprawdę są.  Stworzyli oni sztuczne możliwości do konserwowania tego światła w ich życiach.   Większość z tej wiedzy została całkowicie stracona dla zwykłych ludzi.
.
I zaistniała potrzeba do wprowadzenia wysoko wzniesionych dusz do życia na Ziemi, ze względu na ogromną populację ludzi zamieszkującą planetę w tym czasie.  Osoby te zostały wybrane, aby narodzić się w Ludzkich rodzinach, czasami przez wiele pokoleń i żyć przygotowując się do czasu, który teraz jest przed nami.  Są to bardzo stare dusze z ogromną wiedzą duchową.  Są one tutaj po to, aby pomóc wam odkryć na nowo tę utraconą wiedzę i oczywiście, aby rozprowadzać ich wysoki poziom świadomości wokół siebie.  Ich wibracje są wymagane w najciemniejszych miejscach na tej planecie, a ich sama obecność jest jak latarnia emanująca światłem wokół nich dla Matki Ziemi.
.
Wasze pytanie dotyczące „kiedy” jest zrozumiałe.  Co chciałbym powiedzieć jest to, że jesteśmy daleko zaawansowani na drodze do planetarnego Wzniesienia.  W pewnym sensie to, co jest bardziej ważne  jest „jak” osiągnąć planetarne Wzniesienie.  Jako wskazówkę podam, że moment, w którym czujecie się bardziej zestresowani i mniej pewni siebie jest momentem kiedy będziecie potrzebowali ponownego połączenia z waszym wewnętrznym światłem.  Taki moment sprowokuje równoczesne przebudzenie tysięcy lub nawet milionów dusz, wysyłając przez całą planetę tysiące wibracji budząc wszystkich ich braci i siostry i pomoże to Matce Ziemi w ostatnich parciach koniecznych do osiągnięcia  globalnego Wzniesienia.  Bądźcie gotowi już od dzisiaj, aby odegrać swoją rolę, gdyż punkt zwrotny może być osiągnięty w każdej chwili zaczynając od teraz.  Pamiętajcie, aby być tutaj w tym momencie, gdy zewnętrzne wydarzenia będą wydawały się najgorsze z możliwych i wykorzystajcie ten moment jako wielki moment zjednoczenia wymaganego, aby osiągnąć to, dla czego wszyscy razem znaleźliście się tutaj.
.
Laura Tyco – Wiadomość TAUK od Boga, 6.3. 2012
.
http://galacticlauratyco.blogspot.com/2012/03/laura-tyco-tauk-message-from-god-6.html
.
Przetłumaczyli Sławek i Viola

8 komentarzy (+add yours?)

  1. VEGETA
    Kwi 11, 2012 @ 07:02:55

    Ja to mam wrażenie, że chyba poczułem opisaną w powyższym przekazie rezygnację. Można powiedzieć, że poprzedni tydzień można byłoby nazwać „czarnym tygodniem”. Drętwiały mi ręce do takiego stopnia, że ledwo co podawałem ludziom cześć. Mówiono mi, że to przez moją ekstremalną dietę, ale ja dobrze wiem, że to było związane z fizyczną transformacją. Do tego bardzo dużo spałem i zdarzyło mi się tak niezbyt mocno przeziębić (poza wykrztuszaniem nie mam kaszlu). Nie chciało mi się jest przez to dziwne odrętwienie za bardzo. Proponowałem im pójść samemu na badanie krwi i w związku z tym mam pytanie. Czy może być tak, że w/w badanie mogłoby wykazać, że mam wg lekarzy nieznaną grupę krwi?

    • adela
      Kwi 11, 2012 @ 14:04:06

      najlepiej pójść – zrobić badanie i się przekonać – po co wysnuwać wnioski wcześniej?Umysł z natury jest negatywny i lubi snuć czarne scenariusze , powodzenia i życzę zdrowia

      • VEGETA
        Kwi 11, 2012 @ 21:05:19

        Ja nie mam na myśli tutaj siebie. Chciałbym zobaczyć jak ustosunkują się do tego inni. Póki co jest pewien problem, bo reszta uważa, że szukam sobie przez to ponoć choroby na siłę. Kiedyś poszedłem na badanie krwi, bo po prostu chciałem i nie było żadnego problemu. Nie chodzi o to, że mi to się nie podoba, tylko to jest dla mnie zbyt dziwne. Najprawdopodobniej będę musiał czekać jeszcze 2 tygodnie, bo wtedy pojawi się u nas ktoś, kto mnie wysłucha i załatwi to ze mną bezproblemowo. Kiedyś jak udałem się w celu zbadania tej krwi to musiałem 2 tygodnie czekać, co jest dla mnie dzisiaj wielkim nieporozumieniem, bo jak pisałem z takim jednym z Wrocławia to on czekał tylko 30 minut i wspominał, że to takie badanie na szybkiego. Co do zadanego wcześniej pytania to miałem też na myśli to, żeby porównać otrzymany wynik z moim hipotetycznym założeniem. Zastanawia mnie jak daleko zaszły te zmiany we mnie. Mam też nadzieję, że nikt u mnie nie załamię się jeśli będzie tak jak przypuszczałem, ale tak jak już wspomniałaś droga Adelo lepiej właśnie nie ufać zagmatwanemu umysłowi.

  2. lokaj
    Kwi 11, 2012 @ 05:31:39

    A ja zgadzam się z Nuliną Pracownicy Światła powinni brać po 200 zeta za każdą pomoc . W ten sposób staniemy się świadomym gatunkiem w r.3012. Uściski dla Krystal

  3. Nulina
    Kwi 10, 2012 @ 18:12:09

    Droga Krystal,chciałam Ci bardzo podziękować za wielki wkład w rozkwit naszej świadomości.Wszystkim znanym sobie istotom polecam tę stronę,by korzystali z tej transformującej wiedzy.Jakiś czas temu otrzymałam pasjonujące narzędzie od Stwórcy,aby pomagać innym(oczywiście najpierw pozałatwiałam własne sprawy:)) i jeśli uznasz,że jest to interesująca metoda,to będę wdzieczna za umieszczenie naszej strony na Twoim blogu
    http://www.theta-healing.pl .Każdego dnia widzę jak w stanie theta,ludzie doświadczają zmian w swoim życiu ,w kwantowym skoku ich świat nabiera barw,które przed chwilą manifestowali.Z góry dziękuję i przesyłam mnóstwo Miłości…
    Nulina

  4. Józef
    Kwi 10, 2012 @ 15:56:11

    Gdybyśmy nie mieli wolnej woli a byli automatami to bardzo łatwo byłoby powiedzieć kiedy nastąpi wzniesienie. Trudno jest przewidzieć jak się zachowają i co zrobią istoty ludzkie w sytuacjach jakie nadejdą i dlatego nikt nie chce podawać konkretnych dat wzniesienia . Człowiek posiadający wolną wolę jest dosyć nieprzewidywalny, nejlepiej zachowujmy się tak jakby wzniesienie miało nastąpić już wkrótce i czuwajmy.

    • adela
      Kwi 10, 2012 @ 17:41:38

      zgadzam się z tobą Józefie – a jeszcze lepiej nie czekać na „coś” tylko po prostu BYĆ tu i teraz.

  5. adela
    Kwi 10, 2012 @ 09:54:11


    rozmowa z kosmitą – czym jest rząd -ciekawe , pozdrawiam forumowiczów A.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
