Wibracje Światła są obecnie bardzo silne i będą wciąż wzrastać, aż do kulminacji 21 grudnia 2012

.

Przetłumaczył Miłosz, edycja Krystal

Lauro, jest nam bardzo przykro z powodu tych wszystkich zakłóceń, które kabał powoduje w twoim życiu, w twojej nauce i twojej pracy z nami.  Jest to częścią ich ostatnich desperackich prób powodowania strachu i chaosu.  Musisz pozostać silna i pewna siebie w tej materii i nie dopuszczać ich do siebie, ani w sferze psychologicznej ani emocjonalnej.  Mogą kontynuować tego rodzaju ataki dopóki nie oduczysz się reagować strachem i paniką.  Bycie pracownikiem Światła ma wiele aspektów i częścią tej roli jest zauważanie ataków we własnym życiu i też zagrożenie w życiu bliskich ci osób.

Niepowodzenie kabała w zapaleniu nafty i spowodowania eksplozji w twoim domu wycofało ich na jakiś czas.
Twój nowy dom okaże się miejscem działającym dla twojego największego dobra, ponieważ jest bezpieczniejszy, nowszy i bardziej centralny.  Masz teraz trochę czasu na przeprowadzkę i będziesz zadowolona z końcowego rezultatu.  Będziemy cię pilnować i zapewniać twoje bezpieczeństwo tak samo jak czyniliśmy to przez ostatni tydzień.  Bardzo cię kochamy.

Energie roku 2012 oczyszczą wiele niepotrzebnych energii i ci o niskiej wibracji  zostaną dotknięci w szokujący sposób.  Wiele dusz zakończyło już swoje życiowe kontrakty i opuszczają Matkę Ziemię. Niektórzy też zaaranżowali przedwczesne zakończenie swoich kontraktów.  Wielkie oczyszczenie trwa i ma miejsce podczas gdy do ciebie mówimy.  Bardzo mało tego co już nie powinno istnieć  na Matce Ziemi zdoła przetrwać nadchodzące energie.  Wibracje Światła są obecnie bardzo silne i będą wciąż wzrastać, aż do kulminacji 21 grudnia 2012.  Więc bądźcie gotowi na niezłą przejażdżkę.  Pod koniec roku będziecie w daleko lepszej pozycji, zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie.

Oczekujemy na przyjęcie wielu z was z otwartymi ramionami, gdy przybędziecie na nasze statki. Wkrótce będzie tak wiele obecnej miłości i świadomości na Matce Ziemi, że pozaziemskie życie stanie się ewidentne nawet dla wielu z tych, którzy nigdy wcześniej o tym nie myśleli.  Stanie się też oczywiste, że nie będzie potrzeby, aby się obawiać nas albo naszej technologii, kochani.  W końcu jesteśmy waszymi utraconymi braćmi i siostrami, którzy ochraniali was za sceną przez wiele stuleci. Trzymaliśmy się z dala niewidoczni, śledząc wasze pragnienie doświadczania dualności bez bezpośredniego udziału z naszej strony.  Życzyliście sobie, by nasze powiązania pozostały ciche i niewidzialne, dopóki nie przebudzicie się znów z waszej długiej drzemki.  Teraz czas już nadszedł, kochani.

Jestem SaLuSa z Syriusza i jesteśmy tu, czekając z gotowością, by otworzyć nasze ramiona dla  naszych ziemskich krewnych i przyjaciół

Dziękuję, SaLuSa

SaLuSa do mnie – Laura Tyco, 11 stycznia 2012

http://galacticlauratyco.blogspot.com/2012/01/salusa-to-me-11-jan-2012-we-are.html

66 Komentarzy (+add yours?)

  1. Łukasz
    Mar 04, 2012 @ 10:49:56

    Witam wszystkich was moja rodzinko Światła . Już niedługo spotkamy się na nowo .
    http://polishgreggiles.blogspot.com/2012/03/wiadomosc-od-galaktycznej-federacji.html#more

  2. elzbieta
    Lu 09, 2012 @ 22:45:28

    Proponuję podziekowac IM , gdyby nie ich : dzialania ” , Większość z Nas być może spała by nadal . Skup mysli w SWYM SERCU i PODĄZAJ DROGĄ , KTÓRĄ CZUJESZ SWYM SERDUCHEM . DAJ MIŁOŚĆ , A WRÓCI DO CIEBIE ZWIĘKSZONA . KAŻDY POSIADA JĄ W SOBIE . KAZDY NIĄ JEST . nie ma rozdzielnosci , dając , dajesz SOBIE .A wiec po co walczyć z Sobą Samym .
    PODOBNE potrzebuje do pożywienia PODOBNEGO .
    elzbieta

  3. L'an-nu
    Lu 09, 2012 @ 22:33:42

    • VEGETA
      Lu 09, 2012 @ 23:13:27

      Bardzo intrygujące. Co do faktycznej istoty takich zmian to i tak wychodzi to poza nasze rozumienie wielu rzeczy. Jestem już zbyt zmęczony, żeby bardziej się nad tym zastanawiać.

    • Piotr
      Lu 09, 2012 @ 23:35:58

      Tak „L’an-nu” , całkowicie się z tobą zgadzam co do księżyca, zrobiłem już wcześniej na ten temat wpis, jak się coś ciekawego dowiesz to daj znać. Może rzeczywiście ziemia zaczęła się obracać? Było by fajnie!

    • Mariusz
      Lu 09, 2012 @ 23:42:04

      Już wcześniej ta „inność” Księżyca była u mnie w domu poruszana (i nie tylko u mnie). Dzisiaj ten temat w domu wrócił, widzę, że na forum tak samo. 🙂

  4. VEGETA
    Lu 09, 2012 @ 22:23:35

    Napiszę coś od siebie. Ludzie to ja byłem kimś nienawistnym, typowym strachem to ja się bawiłem, lekceważyłem innych, ale żebyście wy mieli jeszcze jakiekolwiek wątpliwości? Zrozumcie ja byłem kimś złym w sporej części, ale jak do mnie dotarło jak bardzo wspieram tą mroczną frakcję to postanowiłem się zmienić przy pomocy naszych Braci. Rozumiecie ja nie mogę uwierzyć w to, że zachowujecie się jak jakieś wydygane strachajła. Z miłą chęcią doprowadziłbym was wszystkich wątpiących do ładu i porządku. Może tak trochę więcej odwagi, żeby choćby z dnia na dzień podnosić ją poprzez coraz częstsze przełamywanie się? U mnie w okolicy jest niesamowicie nudno i niektórych potrafi zbierać na wymioty w wyniku przebywania tutaj, a ja mam się coraz lepiej. Skończcie już z tymi podejrzeniami i nie róbcie niepotrzebnych teorii spiskowych na korzyść Kabała.

  5. Syriusz
    Lu 09, 2012 @ 21:12:54

    Podpisać petycje czy nie podpisać? Może najpierw należało by się zastanowić kto ją wymyślił i w jakim celu? Może ten przekaz Wam coś podpowie: https://krystal28.wordpress.com/2012/01/18/rozeznanie/
    Czytając komentarze widzę, że częściowo osiągnęli cel. Pilnujcie się ludzie 😉

  6. Andżelika Kościesza
    Lu 09, 2012 @ 18:46:56

    Mówi sie, że świat wokól nas jest projekcja naszych myŚli. Myślmy więc bardziej seRdecznie o nim (bo my WSZYSCY jesteśmy i stwórcami i doświadczającymi czyli JEDNYM).

  7. gabriel
    Lu 09, 2012 @ 18:05:03

    Witaj Doroto!.
    Czy naprawdę uważasz, że dorosłym, świadomym Istotom potrzebni są Opiekunowie, którzy zdejmą z dorosłych odpowiedzialność za ich życie?
    Czy nie sądzisz, że Opiekunowie mogą (jak Ci co doświadczają teraz Istoty L.) zażądać posłuszeństwa, podporządkowania się Ich wizji życia człowieka ?
    Władza każdego demoralizuje, Ich też może.

    • Dorota
      Lu 09, 2012 @ 19:50:01

      Witaj Gabrielu! Jeśli zakładamy istnienie zorganizowanego Wszechświata, w którym istnieje zorganizowany ład utrzymujący tą całą Energię, z której powstaliśmy, to musi być utrzymany jakiś porządek. Wierzę, że jeśli poprosimy o pomoc z intencjami nie związanymi z czynieniem zła, wtedy nasi Opiekunowie, o których nieraz w przekazach tutaj była mowa pomogą nam. Władza demoralizuje istoty ciemności z 3D, które uważają, że są na tyle „dorosłe”, że mają prawo pasożytować na innych mniej „dorosłych”, czyli mniej cwanych. Oni czują się „dorośli”, bo mają prymitywną, bezwzględną siłę. Jesteśmy tutaj w szkole życia i nie bardzo możemy powiedzieć o sobie, że jesteśmy dorośli, mając nawet 100 lat.
      Myślę, że jeszcze dużo będziemy się uczyć w szkole Wszechświata i poznamy takie sympatyczne Istoty, którym chętnie się podporządkujemy i nie będzie to miało żadnego negatywnego zabarwienia. Będzie dobrze, oni nie są despotami.
      Nieraz pomagali mi i nadal pomagają, wiem, że są 🙂 Trzeba tylko wyćwiczyć swoje serce i intuicję, żeby odróżniać jednych od drugich.
      Pozdrawiam Ciebie świetliście 🙂

  8. Anna Bogusz-Dobrowolska
    Lu 09, 2012 @ 17:59:16

    Andżeliko,
    rozumiem to tak samo, więc rozumiem, że oni pełnią swoją „rolę” w życiu Gai i jej mieszkańców, ale to nie zmienia faktu, że mamy prawo podpisać petycję. Bez nienawiści i gniewu. Oni muszą odejść, a życie jest wieczne…

    • freeheart
      Lu 09, 2012 @ 19:51:37

      Czyli osądziłaś i żądasz kary. Można to zrobić bez gniewu i złości? To właśnie jest tego wyrazem. Bo przecież nie jest wyrazem Miłości. Czy Stwórca nas karze?
      Przemyśl to jeszcze … 😉

  9. natko
    Lu 09, 2012 @ 17:27:23

    NATKO. CIEKAWIE PISZESZ ANDRZELIKA CHOĆ WSZYSCY WIEMY ŻE WŁAŚNIE TAK POWINNIŚMY DO NICH I TEGO CO ROBILI Z NAMI I INNYMI ISTOTAMI PODCHODZIC TO GDZIEŚ W ŚRODKU WZBIERA W NAS GNIEW NA ICH WREDNE WRĘCZ SADYSTYCZNE I BESTIALSKIE TRAKTOWANIE PRZEZ CAŁE TYSIĄCLECIA Z JEDNEGO JESTEM ZADOWOLONY ,Z TAKICH JAK TY NARODZIL SIĘ NOWY DUCH ZIEMI DZIĘKI WAM WSZYSTKIM ZA OGROM MILOŚCI W SERCACH WASZYCH. NATKO

  10. Fred.
    Lu 09, 2012 @ 17:25:23

    Kochani internauci! Małe nieporozumienie przewija się w waszych wypowiedziach, często ukryte jako podmiot domyślny. Dopatrujecie się jakiejś przeciwności poza sobą w dodatku personifikujecie ją do postaci ukrytego wroga. Nawet głosy mówiące o porzuceniu kogokolwiek w 3D sugerują, że to osoby niegodne lub niedojrzałe. Nic takiego nie ma miejsca, a to z jednego powodu, jesteśmy tutaj z własnej woli by doświadczyć życia w tych, a nie innych warunkach. Utożsamianie się z własnym ciałem wprowadza zamęt. Ciało to doskonały wechikuł, w którym możemy doświadczać tej właśnie rzeczywistości. W całym wszechświecie nie może istnieć nic co byłoby przeciwnością dla samego istnienia. Dlaczego? A czy sam stworzyłbyś świat, w którym mogłoby Cię coś zniszczyć? Sam dla siebie nie jesteś wrogiem, więc dlaczego Istnienie miałoby go mieć? Głowa do góry! My sami wybieramy sobie doświadczenie, każdy z osobna i dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za to, co robią inni. Jesteśmy istotami wiecznymi i z takiej perspektywy rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Dzisiaj widzimy wroga ,bo jesteśmy przekonani o swoje śmiertelności, ale z pozycji nieśmiertelnej istoty co może nam grozić? Kto może zabić nieśmiertelnego, kto może cokolwiek mu zrobić? Przestawmy swoje myślenie, nie mamy wrogów! Cały wszechświat nas wspomaga w tej podróży w 3D. Wyrażając wolę wyjścia z tej podróży dokonamy tego wszyscy, bez wyjątków, tak jak wcześniej wszyscy w nią wstąpiliśmy! Czy ktoś nie zasługuje na wyjście? Pokażcie mi swoje poprzednie wcielenia, a zrozumiecie, że każdy pełnił wszystkie funkcje jakie przyszły mu na myśl, by w pełni doświadczyć tej rzeczywistości. Dzisiaj tego często nie pamiętamy i całe szczęście, bo trudno byłoby niejednemu znieść taki balast. Każdy ma prawo do zmiany, bez względu na aktualną pozycję doświadczania.
    Uszanujmy wolną wolę pozostających w 3D, jeśli tacy będą i cieszmy się ze swoich odkryć, umożliwiających kontynuację życia w 5D. Jesteśmy równi pod każdym względem z każdym, czy to w 3D, 5D, czy ileś tam D. Tylko równi sobie możemy istnieć wiecznie, nawet w tak trudnych warunkach jak w 3D.
    Czy podoba się Wam mój tok myślenia? Czy podnosi Was na duchu istnienie świata niesprzecznego ze sobą? Czy widzicie gdzieś wroga? To Twój wybór zgodny z wolną wolą pomaga Ci wybrać! Pozdrawiam Wszystkich bezwarunkowo!!!

    • Horhe
      Lu 09, 2012 @ 19:05:03

      Generalnie myślę i czuję podobnie, jedynie w kwestii istnienia „niczego” bym się jeszcze nie wypowiadał.
      Pozdrawiam

    • Ola
      Lu 09, 2012 @ 19:15:43

      Pięknie to ujołeś, dziękuję pozdrawiam 🙂

    • Anajka
      Lu 10, 2012 @ 00:43:55

      A może przy tym „karaniu” i „gniewie” wziąć by tak pod uwagę, że…część z nich po prostu miała taki kontrakt?
      Po co? Dlaczego?
      …żeby bardzo wyraźnie spolaryzować oba bieguny – jasny i ciemny
      …aby ułatwić nam wybór…
      …aby obudzić w nas sprzeciw…
      …uświadomić nam czego chcemy…
      …co jest ważne…co ważniejsze i… co najważniejsze…
      Ja czuję wdzięczność, bo każdego dnia mogę wybierać 🙂 Bo gdyby nie ta bardzo wyraźna dualność, trwałabym pewnie w wygodnym „letargu”, nijakości codzienności, ani bardzo dobrej, ani bardzo złej. Nie miałabym bodźca, nie widziałabym konieczności definitywnej zmiany.
      Żeby wejść na kolejny, wyższy stopień schodów, ZAWSZE potrzeba włożyć więcej wysiłku. Ale „coś” musi nas do tego zmobilizować. Oni nas zmobilizowali.
      Nikt nas nie zmuszał do skakania na głęboką wodę. Sami o tym zdecydowaliśmy wcielając się za zasłoną niepamięci, ale to nasz wybór.
      Niektórzy się topią, inni ledwo utrzymują się na powierzchni, od czasu do czasu opadają z sił tracąc oddech i zanurzając głowę, a jeszcze inni płyną swobodnie do brzegu.
      Czy należy ukarać za to głęboką wodę?
      Pozdrawiam wszystkich 🙂

  11. Jarosław
    Lu 09, 2012 @ 16:12:32

    http://prawdaserca.pl/posrednicy/ – kim są ONI??!!
    http://prawdaserca.pl/egzorcyzmy/ – i przekaz o barwach czarnych
    Pozdrawiam z miłością!

    • Sabrina
      Lu 09, 2012 @ 22:41:25

      Ten pan, który posiada ten blog, jest osobą kontrowersyjną i nie do końca prawdomówną – delikatnie rzecz ujmując. Takie drobne ostrzeżenie, dla osób, które dają nabrać się na piękne słówka.

      • Jarosław
        Lu 09, 2012 @ 22:56:51

        Sabrino, rozumiem, że znasz tego pana, może podzielisz się na ten temat swoimi uwagami z uzasadnieniem swojej oceny…

        • Sabrina
          Lu 10, 2012 @ 21:37:58

          Tak, oczywiście, uczynię to ku przestrodze innych. Niegdyś trafiłam na blog tego pana. Blog jego wzbudzał moje zaufanie, pomimo iż intuicja mnie przed nim przestrzegała, nie słuchałam jej. Napisałam do niego e -maila, dzieląc się z nim swoimi problemami. Pan ten odpowiedział mi na mój list, twierdząc w nim, iż informacje jakie mi podaje są rzekomo od Stwórcy. Pod słowami „Stwórcy” dopisał jeszcze swój komentarz, udzielając mi swoich rad. Czytając to, moje intuicja zaczęła z jeszcze większym naciskiem informować mnie, że ten pan mija się z prawdą i nie ma on żadnego kontaktu ze Stwórcą. Chcąc go sprawdzić, zaczęłam swój problem (z którym się do niego zwróciłam) kierować na „inne tory” – a konkretnie zmyślać ciąg dalszy… Znów otrzymałam odpowiedź od „Stwórcy” tego pana, jak mam pokierować owym problemem, aby wszystko było dobrze. Więc ja nadal wymyślałam problem, a „Stwórca” tego pana wciąż udzielał mi porad na ten już wyimaginowany problem. Po którymś e- mailu napisałam temu panu, prawdę z zapytaniem „co on na to?”. Pan udzielił mi odpowiedzi w taki sposób, jakby nie zrozumiał treści mego listu i nadal udzielał mi „porad od Stwórcy”, w dalszym ciągu utrzymując, iż ma z nim bezpośredni kontakt i że muszę dostosować się do jego rad, aby ten problem rozwiązać. Powiedziałam o tej sytuacji mojej koleżance i ta postanowiła do niego napisać „dla zabawy”, aby jej rozwiązał wyimaginowany problem i sytuacja powtórzyła się ta sama, co u mnie.
          Wnioski już sam sobie wyciągnij.

      • Jarosław
        Lu 11, 2012 @ 13:35:00

        Sabrina, to odpowiedź na Twój ostatni komentarz, niestety nie mogę pod nim jej udzielić:

        Każdy z nas jest stwórcą… Zdziwiona jesteś, że wymyślając iluzję chciałaś otrzymać prawdę? Co siejesz to zbierasz, co dajesz to dostajesz – taka prosta zasada wszechświata. Wymyśliłaś iluzję – dostałaś iluzję 🙂
        Warto być odpowiedzialnym w ocenie drugiego człowieka. My i Stwórca to jedno. Ty i Stwórca to jedno…

        • Sabrina
          Lu 11, 2012 @ 18:55:39

          Jarosławie, proszę Cię… 😀 O naiwności moja 😀 😀 😉

          P.S. „Bóg” tego pana „kupił mój kit” – jak to się brzydko mówi 😀 A tak poważnie, to ten pan naprawdę powinien zwrócić się do Boga, aby On rozwiązał jego problemy osobowościowo- mentalne. Nie wiem, czy doczytałeś, że mnie przed tym panem ostrzegła moja intuicja, a to jest podobno głos samego Boga 😛

        • Jarosław
          Lu 11, 2012 @ 19:21:22

          Sabrino nie wiem z jakiej choinki się urwałaś i dlaczego akurat tutaj spadłaś, nie wnikam. Nie mam kłopotów z czytaniem ze zrozumieniem. Natomiast taka moja prośba, zanim wyślesz swój komentarz, przeczytaj go kilka razy… Albo zapytaj swojej intuicji co masz napisać i napisz na przekór temu co mówi.

          Kończę w tym temacie i życzę zdrowia.

        • Sabrina
          Lu 11, 2012 @ 20:13:38

          Jarosławie, ja od dawna goszczę na blogu Krystal, bo wyczuwam w nim pozytywne wibracje i skupia on ciekawych ludzi dążących do rozwoju duchowego. A więc nie „urwałam się z żadnej choinki”. ;-). Możliwe, że to Ty pomyliłeś blogi. Czytam swoje komentarze i piszę to co czuję i nie zamierzam pisać na przekór temu, co mówi mi moja intuicja (wybacz, ale w tym zakresie nie spełnię Twoje prośby). 😉 Ja swojej intuicji nie bagatelizuję, a jeśli czasami to czynie, to bardzo tego później żałuję. I tak było w przypadku np. tego pana, którego tak bardzo bronisz i bezgranicznie mu wierzysz, pomimo iż mija się on z prawdą i robi ludziom wodę z mózgu. Pamiętaj: „nie wszystko złoto, co się świeci”. Prosiłeś mnie, abym odpowiedziała Ci na komentarz wraz z uzasadnieniem swojej oceny, wiec spełniłam Twoją prośbę, a Ty masz teraz do mnie żal i pretensję, o to, że napisałam prawdę. Mam nadzieję, że mój komentarz będzie przestrogą dla innych ludzi poszukujących prawdy, aby nie dali „zamydlić sobie oczu” pięknymi słówkami tego pana. Ja wiem, co ten człowiek pisał mi e -mailach. Próbował we mnie wzbudzać poczucie winy (bezskutecznie). Normalnie włos się jeżył na głowie. Nie wspomnę już za kogo on się uważał. Pomimo iż wprost napisałam mu, że moje listy opisywały wyimaginowany problem, to on kazał (twierdząc, że „Bóg” mu tak powiedział) dostosowywać się do jego porad, a przecież problem mnie w ogóle nie dotyczył, bo był wymyślony. Zresztą, od kiedy Bóg coś każe nam zrobić? Przecież my mamy wolną wolę. Wszystkie te jego „boskie porady” idealnie dopasowywał do mojej nieprawdziwej „wersji zdarzeń”. Zdumiewa mnie fakt, iż jego intuicja nawet na moment nie poinformowała go, że ja konfabuluję (w przeciwieństwie do mojej, w przypadku jego oosby). A pisał mi, że jego nie da się oszukać, bo „Bóg” mu wszystko mówi i przemawia przez niego. Jak można tak manipulować ludźmi?

          Na zakończenie, ja dam Ci radę:ZAWSZE słuchaj się swojej intuicji. Jeśli jej nie masz, to pracuj nad rozbudzeniem jej, bo jest ona naszym największym przyjacielem i drogowskazem. Powodzenia 😉

        • Sabrina
          Lu 12, 2012 @ 17:14:06

          Kochany Jarosławie Arkuszewski :-), o jakiej Ty niezgodzie piszesz? 🙂 Ja nic nie mam do Jarosława, tylko wyjaśniłam w czym rzecz. 😉 A wcześniej spełniłam jego prośbę udzielając mu odpowiedzi wraz uzasadnieniem swojej oceny. Nic więcej. Napisałam szczerą prawdę, a to chyba lepsze o hipokryzji. Prawda? Nie chciałam też, aby ktoś padł ofiarą tego pana.
          Proszę Cię Jarosławie A. naucz się czytać ze zrozumieniem, bo to jest jednak ważne, inaczej powstają niepotrzebne nieporozumienia, nikomu do niczego nie potrzebne. Niepotrzebnie też, zamieszczasz swoje „5 groszy” pod moim komentarzem, bo moim celem nie było i nie jest sianie niezgody i zamętu.

          A teraz SPOKÓJ i ZGODA 😉 🙂 Wszystko już jest wyjaśnione i zakończmy ten temat 😉 Ok? 😉 Jeśli kogoś niechcącym uraziłam, to bardzo go przepraszam 😉

  12. tera
    Lu 09, 2012 @ 15:50:59

    Jezeli ONI i MY to jedno, bo wszystko jest kreacja Boga i wszyscy stanowimy czesci tej samej siatki energetycznej, to czy My nie jestesmy czescia Ich, poprzez posiadanie w sobie i swoiste karmienie czastek energetycznych z ktorych oni zyja ,sa zbudowani i dokarmiani?.
    Jezeli zabiezemy nasza uwage a szczegolnie zle emocje –„szwecki bufet”
    zniknie powoli i „zaglodzimy braci niechcianych”????
    I dlaczego „drzemka” dotknela Nas tak bolesnie i na dlugo a nie Ich?
    Wierzga mi sie jakos ostatnio

    • Boginiwmini1
      Lu 09, 2012 @ 16:01:27

      Bo Oni sa juz madrzejsi od Nas, bo maja to ziemskie doswiadczenie zycia w materii za soba:))

    • Dorota
      Lu 09, 2012 @ 16:11:54

      Gdy MY wyrzucimy z siebie, czyli z NAS cechy, uczucia, myśli, działania i oczekiwania ICH i zastąpimy to puste miejsce w NAS tym, co NASZE, wtedy będziemy tylko MY 🙂

    • freeheart
      Lu 09, 2012 @ 17:03:16

      Bo jesteś Stwórcą, który poprzez Ciebie doświadcza. Bo oni są Stwórcą, który poprzez nich doświadcza. Ty zbierasz dla Stwórcy inne doświadczenia a oni inne. Wszyscy „pracując” zmierzamy do tego samego celu.

      • Anajka
        Lu 10, 2012 @ 00:13:53

        …a oni są po to abyśmy my mogli i mieli co doświadczać 🙂

        • sandixei
          Lu 11, 2012 @ 18:48:31

          Jak pisało w Materiale RA, był sobie (może nadal jest) Logos, który wybrał dla swoich kreacji brak dualności. I jego kreacje egzystowały w stanie niczym niezmąconej (lub tylko nieznacznie) szczęśliwości. Okazało się to bardzo nudnym i nieefektywnym dla zbioru doświadczeniem – używając tamtej metaforyki.
          Nie można zaprzeczyć, to czego doświadczamy czyli ciągłe ścieranie przeciwstawnych sił nadaje życiu niesamowitą dynamikę i wartość. Raczej iwęc dualne plany 3D, być moze juz nie na Ziemi, ale nadal będą w cenie.

  13. gabriel
    Lu 09, 2012 @ 14:45:07

    Witajcie Kochani!
    Czytając przekazy FG dochodzę do wniosku, że jest to T E ST dla Istot L. Test- sprawdzian, czy rzeczywiście człowiek jest gotów Wznieść się. Dla mnie pracownik Światła to Istota, która myśli, postępuje i działa jak Światło. Czyli nie ocenia, współczuje, akceptuje (chociaż nie popiera działania, ale rozumie zasadę wolnej woli i wie, że zawsze każda przyczyna niesie określony skutek) przeciwnika. Jako boskość wybacza krzywdy doznane.
    Czy pomyśleliście, że Federacja mogła wcześniej interweniować np inkarnując się na Ziemi, nie oni czekali -dlaczego – aby Istota L. dojrzała do swojego dziedzictwa- boskości. Przecież 3D to ocena, kara,choroba, wojna. A 5D to – akceptacja, miłość, brak chorób i wojen, szczęście i radość.
    I teraz czy człowiek może przejść do 5D będąc „skażonym unicestwieniem przeciwnika??
    Przecież w każdym najmarniejszym i najciemniejszym JEST ŚWIATŁO.
    Tak sobie rozmyślam.

    • Dorota
      Lu 09, 2012 @ 15:25:59

      Gabrielu, podobnie myślę jak Ty 🙂 Istota L. Nie może chcieć zakładać więzień, bo musiałaby sama pilnować tych więźniów, przez co zniżyłaby się do poziomu więzionych. Nie walczmy metodami z poziomu 3D, bo gdy zejdziemy do tego poziomu, zostaniemy pokonani ich doświadczeniem. Powinniśmy raczej oczekiwać działania naszych Opiekunów i Energii naszej Matki Ziemi. Przyszedł już czas na jej reakcję. Bądźmy spokojni, Ona będzie wiedziała jak uwolnić swoje dzieci od sił ciemności.
      🙂

  14. Eve
    Lu 09, 2012 @ 14:34:02

    także podpisałam petycję, gdyby ludzie wiedzieli kto za tym bałaganem stoi to każdy by podpisał, tylko ich niewiedza to powstrzymuje

    • zrozumienie
      Lu 09, 2012 @ 20:50:39

      Kochana Eve to uswiadom wszystkich niewiedzacych prosze ale nie zakladaj ze wiedza na temat kto za tym wszystkim stoi, spowodowala by u wszystkich takie same reakcje, co skutkowalo by podpisaniem petycji, przeczytaj powyzej komentarz Gabriela, pod ktorym sie podpisuje calkowicie, co nie znaczy ze nie wiem kto za tym wszystkim stoi 🙂 , pozdrawiam Cie z miloscia Barbara

  15. alex
    Lu 09, 2012 @ 14:09:30

    tak męczyli nas ile to jeszcze przed jezusem ale chciałbym się z wami podzielić tym wpisz na youtube lady gaga backmascking rihanna backmascing i np led zepelin back mask prosze to troche ważne nie słuchajcie lucyferiady prosze

    pełne miłości sygnały wysyłane do masonów jak to ma działać prosze o troche danych

    alex

  16. Jarosław
    Lu 09, 2012 @ 13:47:28

    A jeśli transformacja już się dokonała – http://prawdaserca.pl/2012/02/21-12-2012/

  17. Bella
    Lu 09, 2012 @ 13:20:13

    Witaj Droga Krystal, witajcie Kochani.
    Ramzes pięknie napisałeś. Każdego pozostawmy na jego własnej drodze. Wszystko co możemy i powinniśmy zrobić to wysłać Miłość i Światło. I nie osądzać.
    Pozdrawiam w Świetle

  18. bellissa-o-belisza
    Lu 09, 2012 @ 13:06:20

    Podaje link do podpisania petycji o aresztowanie Kabali. Im wiecej podpisow tym szybciej to nastapi. Jednoczmy sie 🙂 Namastè
    http://www.thepetitionsite.com/1/galactic-federation-of-light-permission-to-arrest-members-of-the-cabal-illuminati/

    • VEGETA
      Lu 09, 2012 @ 13:22:48

      Ja już podpisałem tą petycję.

    • zielnik
      Lu 09, 2012 @ 16:15:38

      Wybacz, ale nie chcę się na nikim odgrywać za doświadczone „zło” i nie chcę nikogo więzić. To nie moje metody działania…

    • beza
      Lu 09, 2012 @ 17:08:11

      No nie wiem….przecież to ja wybrałam życie tutaj. Skoro wybrałam,to wiedziałam co robię,wiedziałam co mnie czeka.To ja dokonałam tego wyboru.Skoro przyszłam tutaj żeby wzrastać to podpisanie tej petycji chyba stoi w przeciwności do mnie. Nie. Ja wiem co znaczy poddawać się emocjom. Świadomość wyrządzonych krzywd to jedno,a świadomość Świadomości to drugie.Ta petycja pachnie mi wymuszeniem działania w emocji. Znowu do głosu dojdą niechęć,złość,a one zrodzą nienawiść. A przecież tyle się mówi o kreowaniu rzeczywistości. Kabal padnie. On nie wytrzyma czystości serc.
      Oczywiście mogę się mylić….

      • zrozumienie
        Lu 09, 2012 @ 21:00:33

        lepiej sie nie myl kochana bezo, padnie tylko troche to musi potrwac, wiec starajmy sie kochani aby tych naszych czystych serc bylo coraz wiecej i coraz szybciej tworzylo sie z nich wielkie swiatlo milosci ktore ich porazi 🙂

      • elzbieta
        Lu 09, 2012 @ 22:29:56

        beza , czuje podobnie , kazdy dokonal swojego wyboru , uszanujmy go i powiekszajmy Swiatło naszego Serca . Jest tylko Miłość . I Miłość powiększam w sobie , ona promieniuje ze mnie i łaczy sie z miłością obok mnie w Jedną MILOSC , ktorą jest cały WSZECHŚWIAT . MILOSCI , MILOSCI W MIŁOŚCI . Tego życzę sobie i WAM w JEDNOSCI .
        elżbieta

    • bellissa-o-belisza
      Lu 10, 2012 @ 17:28:46

      Osoby aresztowane to osoby czekajace na proces. W petycji nie ma nawet slowa o wsadzaniu kogos do wiezienia ni tym bardziej karania. Proces sadowy jest potrzebny do przebudzenia calej ludnosci, do ukazania prawdy oraz tego jak bardzo dala sie zmanipulowac i oszukac. Potem sad decyduje o karze, mysle ze najwieksza kara dla nich bedzie pozostanie w spoleczenstwie i doswiadczenie wybaczenia 🙂 Prosze nie mylic aresztowania z uwiezieniem i czytac ze zrozumieniem!!! Nie ma gorszej rzeczy od ignorancji. Namastè

      • freeheart
        Lu 10, 2012 @ 21:03:30

        A czy aresztowany może pobiec rano po bułki?
        😉

        Tak, jeśli bułki sprzedawane są w tej samej dużej celi
        :))) — K

      • zrozumienie
        Lu 10, 2012 @ 22:32:33

        KOchana bellisa-o-belisza, co sie z Toba dzieje? dlaczego ulegasz emocjom? przeciez nikt tu Ciebie nie chcial urazic, kazdy ma prawo do swego myslenia i opinii na ten temat, Ty rowniez! naprawde nie potrzebne sa nerwy, tylko wyrozumialosc i milosc do kazdego ,pomimo innego zdania ,scala nas kochana i buduje wielka rodzine milosci i swiatla, ktora wszystkich ciemnych albo przygarnie do siebie, albo sami od niej uciekna 🙂 pozdrawiam Cie z miloscia Barbara

  19. ramzes
    Lu 09, 2012 @ 12:05:10

    Panowie – zarówno Ciemni jak i MY potrzebujemy czasu,
    żeby ZROZUMIEĆ …
    Może tylko ONI potrzebują go trochę więcej.
    ŚWIATŁO świeci dla WSZYSTKICH i KAŻDY może zwrócić się
    w jego stronę …
    Celem ŚWIATŁA nie jest doprowadzanie kogokolwiek do upadku lecz
    WZNIESIENIE WSZYSTKICH istot, które tego chcą i są na to GOTOWE.
    Jeśli jakaś istota upada, to ZAWSZE jest to konsekwencją popełnianych
    przez nią błędów, a nie celowym działaniem ŚWIATŁA,
    dlatego NIGDY nie powinniśmy patrzeć
    na taką upadającą istotę „z góry”…
    No chyba, że zechcemy jej pomóc, aby się podniosła :)))

    Pozdrawiam Was Światłem

    • Boginiwmini1
      Lu 09, 2012 @ 16:16:21

      Brawo Ramzes za takie rozumowanie:)) Gdyby czlowiek SLUCHAL rad madrzejszych, to by nie upadl tak nisko. Madrzejszy od czlowieka bywa pies, pieseczek, psisko:))) Wczoraj na spacerze spotkalam takiego…na chwile zostawil swojego Pana , by „pocalowac” mnie w reke..Cos takiego!!!:))))

    • Horhe
      Lu 09, 2012 @ 18:42:02

      „dlatego NIGDY nie powinniśmy patrzeć
      na taką upadającą istotę „z góry”…” bo za chwilę znajdziemy się na jej miejscu.
      Tylko skąd o tym wiedzieć, jeśli tego nie zrobimy i to kilkakrotnie.
      Człowiek uczy się przez doświadczanie. Musi doświadczyć cierpienia aby zacząć
      szukać wyjścia z więzienia umysłu.Wtedy powoli przełącza się na kierowanie sercem,
      zaczyna łapać kontakt ze swoją Esencją Duchową.
      Ludzie nie słuchają rad innych, już przebudzonych, bo będąc w niewoli umysłu
      i nie wiedząc o tym, nie widzą potrzeby wydostania się z niej. Są przekonani, że podejmują samodzielne, integralne decyzje. Powinniśmy uszanować ich prawo
      wolnej woli, chociaż korci, żeby ich trochę „popchnąć”. Oczywście niektórzy
      już wiedzą, że to i tak nic nie da.
      Każdy musi wykopać samodzielnie własny tunel do wolności.
      Pozdrawiam

  20. planetariusz
    Lu 09, 2012 @ 11:52:47

    Obejmiemy ich pozytywnymi wibracjami myślami oni takich się boją, poczują się jeszcze bardziej osaczeni i zwiną się z stąd .

  21. kiriki
    Lu 09, 2012 @ 09:51:43

    frezer nigdy sie nie poddaje Vegeta!

  22. VEGETA
    Lu 09, 2012 @ 09:39:25

    Co za tchórze. Czy oni w końcu ostatecznie pogodzą się z tym, że odnieśli sromotną klęskę?

    • KOSMITA
      Lu 09, 2012 @ 11:21:36

      Nie pogodzą się, ponieważ taka jest ich natura … 😀
      Będą zaprzeczać swego upadku do końca!

      • Boginiwmini1
        Lu 09, 2012 @ 16:26:22

        Kazdy z nas..to upadly Aniol prosze ja Was:)) Tyle, ze jedni na dno, dol, trafili..a drudzy na gore i gorki moi mili:) Jedni do oceanow i morz…a drudzy w lasy, gestwiny , krzaki roz….:)))

  23. Andżelika Kościesza
    Lu 09, 2012 @ 08:43:47

    Witam wszystkich, pierwszy raz zabieram głos na tym forum, choc śledzę wiadomości od dłuższego czasu. Myśle, że od dzieciństwa czekałam na powrót do Domu, jakkolwiek to rozumiałam. Tęsknota we mnie jest od zawsze. Ale o czyms innym teraz. Otóż jesteśmy JEDNOŚCIĄ, chociaż żyjemy w „izolacji” od Źródła. I mamy rozwijać w sobie duzo miłości do siebie, zrozumienia, toleancji itp. Żyjemy w rzeczywistości, która z jednej strony nie spawdziła się, z drugiej jednak była absolutnym świadomym zamierzeniem, boskim planem. Rozumiem, że musiały brac w tym udział istoty – jak je z punktu dualizmu nazywamy – „negatywne” i one zostaja w tej chwili wycofywane, bo przeszkadzają we wzniesieniu Ziemi. Jednak w wielu przeczytanych tu przekazach wyczuwam bardzo dużo niechęci, nienawiści do nich. Jako przyczyny wszelkiego „zła”. Może i sa przyczyna, ale jednak robiły to za pozwoleniem. Niech opuszczą naszą rzeczywistośc, niech się rozwijaja w kierunku dobra, gdzieś na innej planecie…ale my nie musimy sie ich ani bac, ani ich nienawidzieć. Bo zachowujac się w ten sposób emitujemy właśnie ich trzeciogęstościowe wibracje, a te nas hamuja. Skoro mamy otworzyć się na gęstośc czwartego wymiaru, to nie wzbudzajmy w sobie negatywizmu, złych emocji. Po co więc ten ton strachu, konspiracji, potepienia i osądu… to mi w żaden sposób nie pasuje do NOWEJ ZIEMI. Może raczej traktujmy zjawisko „oczyszczania” z głebokim zrozumieniem i miłością, nikogo nie oceniając, choćby się przyczynił – w naszym rozumieniu – do „zła”.
    Serdecznie pozdrawiam.

    • Mariusz
      Lu 09, 2012 @ 20:00:21

      Bardzo mądra wypowiedź. Gdyby ludzie w obecnych życiach pamiętali swoje „ciemne” wcielenia, mieliby lepsze pojęcie o Całości, „Bogu”. 🙂

    • zrozumienie
      Lu 09, 2012 @ 21:09:12

      pieknie kochana 🙂

    • Smoother
      Lu 09, 2012 @ 21:51:53

      Tłumacząc dla Was ten tekst odczuwałem wiele radości. Bardzo mnie cieszy, droga Andżeliko, że tak świetnie go zrozumiałaś. Dobrze zauważyłaś, że naszą powinnością jest przyciągać jedynie Światło i skupiać się na swoim wnętrzu. Każdy z nas ma trochę inna ku temu drogę z uwagi na odrębne linie czasowe, w których egzystujemy, a które są tak blisko siebie, że możemy się nawzajem postrzegać ( przynajmniej na razie ). Z innej strony – jeśli postrzegamy „Ciemnych” wokół siebie to jedyna obroną jest Światło, które w sobie nosimy. Prawdą jest również, że skoro żyjemy w tych czasach to tak zdecydowaliśmy i było nam potrzebne z jakiegoś powodu doświadczyć dualności. W moim odczuciu Mistrzostwo będzie stanem, gdzie w pełni dostrzeżemy dualność taką jaka jest i będziemy potrafili wznieść się ponad nią – czy może to właśnie jest istotą egzystowania w 4 gęstości?

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
