Ego i przygotowanie do zmian

.

Przetłumaczyli Sławek i Viola, edycja Krystal

Czasami rodzaj ludzki robi krok w nieznane i tego roku nadszedł ten czas, aby wykonać ten „krok zaufania”.  Dla wielu te kilka miesięcy będą bardziej niż trudne  i słusznie, gdyż pociągną one za sobą bardzo wiele zmian w krótkim czasie.  Na wiele sposobów przygotowaliście się bardzo dobrze do tego, lecz tak szybko jak to przedstawienie zacznie się naprawdę, wielu cofnie się i powróci do strachu.  Nie osądzimy nikogo z was, jeżeli będziecie do tego skłonni, oznajmiamy tylko, że ta podróż nie jest w rzeczy samej dla tych o słabych sercach i to stanie się oczywistym za kilka tygodni.  Tak wiele zostało już wymiecione w tych wzbierających się prądach, lecz teraz stoicie przed istną burzą zmian i to sprawi, że nogi się ugną pod wieloma osobami, którzy się teraz wydają mocnymi.

To nie jest ostrzeżenie, odbierzcie to bardziej jak dobrą poradę i bądźcie przygotowani na to, że ABSOLUTNIE WSZYSTKO może się wydarzyć w tym nadchodzącym czasie.  Wielu podzieliło się już swoimi myślami na temat tego, co was czeka, lecz tak wielu chybiło celu.  Jest to łatwe do zrozumienia, gdyż na wiele sposobów podróżujecie po nieznanym terenie.  Poczynienie pewnego rodzaju edukacyjnych domysłów na temat tego, czego możecie się spodziewać jest niemożliwe dla zwykłego śmiertelnika, gdyż wasz mózg jest doskonale uwarunkowany, aby tylko brać pod uwagę fakty z przypowieści, które już znacie. Innymi słowy, nie możecie nawet pojąć czegoś tak monumentalnie innego od waszego sposobu życia, które obecnie macie i dlatego będzie wam bardzo, bardzo trudno zgadnąć w co to wszystko się zamieni.

.
To mogło zabrzmieć złowrogo lecz faktem jest, że wasze życie obróci się do góry nogami w każdym tego słowa znaczeniu i rezultat tej zmiany będzie doprawdy bardzo pozytywny.  Te zmiany, do których nawiązujemy nie są powierzchowną pracą, aby pozornie stworzyć na waszej planecie lepsze miejsce. Nie, to będzie naprawdę całkowita przeróbka, by użyć tego określenia, które może być wam znajome z jednego z waszych programów telewizyjnych (ang: total makeover).  Innymi słowy, oczekujcie wspaniałości, gdyż dokładnie to otrzymacie, lecz nie wcześniej zanim większość tego starego gruzu zostanie wymieciona w prawdziwym zalaniu przybywającego światła.  Wspomnieliśmy już o tym wcześniej lecz to musi być powtórzone: ten proces oczyszczania będzie doprawdy dokładny i bolesny dla wielu, lecz jest to nieuniknione i jest ważne, abyście przygotowali się do tego w najlepszy z możliwych sposobów.
.
Wcześniej podaliśmy już pewne szczegóły dotyczące równoległych linii czasowych, które zostały umieszczone na waszej planecie i podczas tego procesu oczyszczania wejdą one do gry na więcej niż na jeden sposób.  Jak już zapewne dobrze uświadomiliście sobie do tego momentu, nadszedł czas, aby dokonać ostatecznego wyboru co do tego, na której linii czasowej chcecie umieścić swoją przyszłość i radzimy wam abyście wybrali mądrze. Pamiętajcie, tylko zwykłe słowa nie oznaczają, że zrobiliście  wybór.  To jest ten głos wewnątrz was, który zdecyduje, czy pozostaniecie w starej linii czasowej, czy może jednak jesteście gotowi na wykonanie tego ‚skoku zaufania’ i połączeniu swojej  istoty z nowym.
.
To może wydawać się łatwą rzeczą do zrobienia, lecz pamiętajcie, że wasza dusza i ego być może jeszcze nie wywalczyły tego i może będziecie musieli zająć to ostateczne stanowisko szybciej niż się wam wydaje.  Innymi słowy, to nie jest tak jak wybieranie nowego samochodu czy pracy, tu chodzi o wybór słuchania swojej duszy, albo na zawsze pozostaniecie uwięzieni we wnętrzu świata dyktowanego przez ego.  I nigdy nie zapominajcie: ego niczego bardziej się nie obawia, niż bycie wymazanym przez silną duszę, dlatego też będzie ono robiło cokolwiek jest tylko możliwe, żebyście myśleli że się już poddało.  Z tego powodu wielu zostało oszukanych myśląc, że ostatecznie byli w stanie pozbyć się ostatnich śladów tego starego, natarczywego głosu wewnętrznego, tylko po to, aby z powrotem znaleźć się w uwięzieniu tych starych wzorców zachowania, ustalonych w celu powstrzymywania ich przed odnalezieniem ich własnej mocy.  Zaufajcie sobie, gdyż jeżeli wejrzycie głębiej w siebie, znajdziecie tam prawdę i jeśli jest to konieczne, także i siłę do rozerwania tych połączeń ze starym raz na zawsze.  To może brzmieć jak stara porada, lecz uwierzcie nam, gdy to mówimy, że nigdy nie było  bardziej odpowiedniej pory niż teraz, ponieważ ostatecznie nadchodzi czas, aby wsiąść do  pociągu, dla tych z was wystarczająco odważnych, aby zrobić krok w nowe.
.
Wierni Towarzysze przez Aisha North,  6 stycznia 2012

Manuskrypt Przetrwania 69

http://lightworkers.org/channeling/150095/manuscript-survival-part-69

 

24 komentarzy (+add yours?)

  1. Edward
    Sty 26, 2012 @ 23:40:25

    W całym kraju protesty… Jestem zaskoczony skalą tych protestów i tym, że nasza władza praktycznie traci grunt pod nogami. Wszystko się zmienia na moich oczach – nie do wiary… Czyżby nadeszła nowa rewolucja????

  2. mary_celeste
    Sty 26, 2012 @ 21:50:37

    Przekaz od Alaje, część 17.

    • Sabrina
      Sty 27, 2012 @ 01:01:33

      Dziękuję „mary_celste” 🙂 Szkoda, że ten filmik jest tłumaczony tylko do pewnego momentu… 😦 Na szczęście, znam w jakimś stopniu angielski, wiec wiedziałam co Alaje mówi 😉

    • zrozumienie
      Sty 27, 2012 @ 10:02:29

      Dziekuje mary celeste za pokazanie tu tego przekazu, piekne, prawie caly czas czulam przyjemna energie w postaci fal milych dreszczy przechodzacych przez moje cale cialo i dziekuje komus kto przetlumaczyl dalsza czesc na jez. polski, z miloscia Barbara

  3. astra
    Sty 26, 2012 @ 21:15:52

    ja tez przestalam sie przejmowac i bac o cokolwiek bo oni chca nas wszystkich ustawic do parteru /swoimi wiadomosciami/jak to powiedzial sthurn w seksmisji;jasnosc widze jasnosc;

  4. sneo22
    Sty 26, 2012 @ 20:26:48

    […]To jest ten głos wewnątrz was, który zdecyduje, czy pozostaniecie w starej linii czasowej, czy może jednak jesteście gotowi na wykonanie tego ‚skoku zaufania’ i połączeniu swojej istoty z nowym.
    i po przeczytaniu tego przekazu a zwłaszcza zacytowanych powyżej słów, poczułam potrzebę podzielenia się pewnym moim doświadczeniem…otóż:
    dzień moich urodzin i dostaję fatalną wiadomość o ACTA…spada mi energia samopoczucia…oklapłam, wzbiera gniew na rząd, na Unię, na polityków, biznesmenów, korporacje; dzielę się przemysleniami na facebooku – ktoś napisał „piękne słowa” …pisałam z serca o swoim niezadowoleniu, tego jak sie czuję i że mam już DOŚĆ tych wszystkich strachulców…minęła jakas chwila i dotarło do mnie w oka mgnieniu:
    – o to chodziło! rozpuścić na maxa negatywną wiadomość
    -spowodować obniżenie wibracji u ludzi – po przeczytaniu, że internet będzie cenzurowany i nie będzie swobody od razu pada Ci humor
    -dotarło do mnie, że to stare dobre metody! 🙂
    -przecież w NOWYM Świecie to nie ma żadnego znaczenia
    -co tak naprawdę „oni” chcą ograniczyć? jeszcze 10-15 latemu dawaliśmy sobie świetnie radę na książkach i przekazach ustnych…
    I poczułam przypływ energii, poczułam, że nie ma co wchodzić w tą sprawę, która jest TYLKO GIERKĄ, takim mamidłem do złapania naszej energii {to jest właśnie pozostawanie w starej linii czasowej}. Usunęłam mój post a propos ACTA i zrobiło mi się jeszcze lepiej! Uświadomiłam sobie, że odpowiadając na ACTA również starym sposobem NIC NIE WSKÓRAMY…TRZEBA ZASTOSOWAĆ METODĘ Z NOWEJ ZIEMI ENERGII; pójście na manifestację z obraźliwymi transperantami pod adresem prezydenta zapewne utwierdziło go w przekonaniu, że nie ma nad czym myśleć…
    do czego zmierzam…to tego co w przekazie opisane, że w pierwszym odruchu zadziałało ego – nikt mi niczego nie będzie ograniczał! ale za chwilę pojawiła sie refleksja jak tylko „mój wewnętrzny licznik gajgera” [:-)] wyczuł spadek energii=wibracji=samopoczucia…i spionował by zadać sobie pytanie „UFASZ? GOTOWA NA NOWE? TAK? świetnie! to pomyśl teraz o tym jak w harmonijny sposób mozna by było rozwiązać taką sprawę…no i tu poleciałam na skrzydłach wyobraźni i roświetliłam się, humor wrócił i urodziny w dalszej swej części dnia były fajne i przyjemne! :-)))

    • Mariusz
      Sty 27, 2012 @ 09:22:46

      Szkoda, że czerpiesz wiedzę o manifestacjach z prorządowych mediów, gdzie zawsze prezentowane są najostrzejsze z transparentów i zdarzenia są przeinaczane. Kiedy w Kielcach ludzie rzucali śnieżkami, media zrobiły z nich bandytów rzucającymi cegłówkami. Nie byłaś tam i nie wiesz jak było faktycznie. Manifestacje to coś wspaniałego, między ludźmi zawiązuje się jedność. I o to w tym wszystkim chodzi.

  5. FILMY PRAWDY
    Sty 26, 2012 @ 19:39:11

    Witamy serdecznie.

    Zachęcamy do oglądania naszej strony Internetowej póki może istnieć, bo ACTA to jest jak wojna z terroryzmem tzn. wszystko co dla rządu niewygodne będzie pod danym hasłem barbarzyńsko niszczone bądź usuwane…

    REDAKCJA FILMY PRAWDY:

    https://filmyprawdy.wordpress.com/

    • Lucy
      Sty 26, 2012 @ 22:02:41

      Jakoś nie udaje mi się złożyć zamówienia wchodząc na podany na stronie adres kontaktowy.Być może nie mam jakiegoś potrzebnego do tego programu. Bardzo mi zależy na zakupieniu zestawu 43 filmów na 8 płytach w plastikowym opakowaniu.Przepraszam,że piszę to na naszej ogólnej wspaniałej stronie. Bardzo proszę o podpowiedź,jak mam złożyć zamówienie.

  6. Eryk
    Sty 26, 2012 @ 19:22:55

    aj tam żadne ciemne ustawy i doktryny nie będa działać dłużej jak do końcówki tego roku 😉 a może i prędzej, nie ma sie co martwić, a ACTA tyle ze jest podpisana a zeby weszła w życie musi być jeszcze ratyfikowana a to nie prędzej jak w marcu albo kwietniu 🙂 będzie dobrze 🙂 pozdrawiam

  7. konki1337
    Sty 26, 2012 @ 17:57:25

    Dziękuję za przekaz, nastraja pozytywnie, widać, że nie będziemy się nudzić tego roku 😉

  8. Boginiwmini1
    Sty 26, 2012 @ 13:34:08

    Wyobrazic sobie niektorzy nie moga…dlatego kopnac jak pilke do bramki trzeba ich noga!:)) Tyle uczynie dla starego….bo dobry czlek z niego:)) Nie jego to wina, ze tyly broni jak moze…To Twoja wina Boze!:)) Ty tu rzadziles i dyktowales…ledwie sie czlek rodzil, juz w garsci go miales……A potem petla sie zaciskala. To z tego powodu cierpialam.

  9. Eve09
    Sty 26, 2012 @ 13:01:44

    Wyrazy wdzięczności dla Sławka, Violi i Krystal, bardzo dziękuję 🙂
    Być może treści tego tekstu okażą się wartościowe dla niektórych Duszyczek:), tak jak stanowią one wartość wspierającą dla mnie. Wg. mnie tekst doskonale wpisuje się w ten przekaz.
    „Cały mój kosmos jest zrobiony w bardzo porządny sposób. Wszystkie moje galaktyki stosują się do tego samego ogólnego wzorca, chociaż kiedy zaczniesz je eksplorować, odkryjesz, że nie ma dwóch podobnych we wszystkich szczegółach. Wszystkie moje słońca są okrągłe, żadne z nich nie jest kwadratowe. Wszystkie moje mikrokosmiczne ruchy stosują się do podobnych najważniejszych zasad. Taka sama boska perfekcja była przewidziana dla wszystkich moich dzieci. We wzorcu Twojej Istoty jest zawarta Twoja oryginalność i wolność aby ją przejawiać. Ale musisz najpierw pokazać, że chcesz wypełnić swoje Kosmiczne przeznaczenie i celowo zająć się zrozumieniem świadomości Twojego Ojca, zanim doświadczysz jego uniwersalnej doskonałości. Tak długo, jak zajmujesz się tyko celami swojej ludzkiej egzystencji ,ludzkiego „ja:”, siec sub-kreacji będzie ciągle rosnąć wokół Ciebie, zasłaniając Ci wgląd w Rzeczywistość. Kiedy nic już nie będzie dla Ciebie ważne z wyjątkiem mojej woli, wtedy będę wiedział, że jesteś gotów włożyć swoją rękę w moją i podniosę Cię z ziemi; wtedy przyjdę i będę z Tobą tańczył, wypełniając Twoje ciało oczyszczającymi ogniami, rozpuszczając wszystkie Twoje grzechy, jak słońce rozpuszcza cień – będę zmieniał komórki Twojego ciała w moją doskonałą duchową substancję. Tak długo, jak myślisz jeszcze o jutrze, nie osiągnąłeś poziomu świadomości, gdzie byłaby Ci potrzebna jedynie moja wola. Troska o jutro w jakiejkolwiek formie zdradza fakt, że ciągle jeszcze zajęty jesteś ludzkimi celami swojej egzystencji. Troska o jutro znaczy także, iż mi nie ufasz, że ciągle patrzysz na siły sub-kreacji i usiłujesz działać na bazie dualizmów”.
    Fragm. „Drzwi do wszystkiego” Nelson

    • Margot
      Sty 26, 2012 @ 19:23:31

      Piękne w swej prostocie słowa… 🙂
      Dziękuję 😀

    • Slawek i Viola
      Sty 31, 2012 @ 17:28:06

      My dziekujemy wam, ktorzy czytacie to. Nawet nie wiecie jak bardzo przyjemnie jest tlumaczyc cos, co dociera do ludzi i cos czego ludzie naprawde potrzebuja.

      Tak jak wyzej: RAZEM MOZEMY ZMIENIC WSZYSTKO, doslownie i w przenosni 🙂

      Pozdrawiamy wszystkich, zyjcie w Milosci i glowa do gory 🙂

  10. Sabrina
    Sty 26, 2012 @ 12:33:07

    „Powiało” trochę grozą… 😦 Ostatnio słuchałam audycji z p. Rajską i jeden z internautów zadał jej pytanie o rok 2012. Jej odpowiedź brzmiała, bardziej optymistycznie. Powiedziała, ona że wbrew pozorom – ogólnie rzecz ujmując – ten rok nie będzie taki straszy, na jaki się zapowiada. Hmmm… moim zdaniem, ten rok będzie rozstrzygający… kto ma rację, a kto nie. 😉

  11. Małgorzata
    Sty 26, 2012 @ 12:21:02

    Musimy jak najszybciej się obudzić.Nie może tak być.Razem możemy!!!!

  12. Margo
    Sty 26, 2012 @ 11:18:25

    Właśnie, dziwne to, ale ja także przestałam się bać czegokolwiek… 🙂
    Słowa; „.. bądźcie przygotowani na to, że ABSOLUTNIE WSZYSTKO może się wydarzyć w tym nadchodzącym czasie…” mówią mi, że jeszcze wiele NIESPODZIANEK jest przed nami i że bardzo musimy zaufać własnej intuicji, bo nie wiadomo, które z tych niespodzianek będą przyjemne, a które … troszkę mniej…

  13. zrozumienie
    Sty 26, 2012 @ 10:22:53

    Dziekuje za ten przekaz, powinnismy byc swiadomi tego co nas moze dotknac, nasuwa mi sie jedna mysl: „byc jak plynaca rzeka” Paulo Coelho, ale oczy i serce miec otwarte 🙂 pozdrawiam wszystkich z miloscia Barbara

  14. VEGETA
    Sty 26, 2012 @ 07:44:07

    Porozumienie ACTA zostało dziś podpisane. Niech te zmiany nadejdą jak najszybciej. Ja nie okażę strachu, bo go od dłuższego czasu nie czuję w sobie.

    • Mariusz
      Sty 26, 2012 @ 08:36:42

      Wszystko co podpisane można odkręcić, tylko politycy i media kłamią, że już za późno i nic nie można zrobić. Wszystko można jeśli się chce.

      Nareszcie staje się zmiana, dla której się tu narodziliśmy i na którą tak długo czekaliśmy. Zasłona, za którą chowano kłamstwa rozpuszcza się na naszych oczach. 🙂

    • -piotr-
      Sty 26, 2012 @ 09:49:06

      ..bo konstrukcja Człowieka jest taka, że aby zaszła zmiana, musi on być niejednokrotnie przyparty do muru, lub sięgnąć dna. Sprawdziłem to na sobie.. Nie wierzyłem, że jest przy mnie fałszywy przyjaciel, dopóki mnie nie okradł.
      I jest dokładnie jak w dzisiejszym przekazie: „stoicie przed istną burzą zmian i to sprawi, że nogi się ugną pod wieloma osobami, którzy się teraz wydają mocnymi”; „proces oczyszczania będzie doprawdy dokładny i bolesny dla wielu, lecz jest to nieuniknione”; „ego niczego bardziej się nie obawia, niż bycie wymazanym przez silną duszę, dlatego też będzie ono robiło cokolwiek jest tylko możliwe, żebyście myśleli że się już poddało”.
      Dzięki, że jesteście! ;)))

    • VEGETA
      Sty 27, 2012 @ 08:19:33

      Ja oczywiście wierzę w to, że to da się odkręcić. Ja nie mogę być z tymi co protestują, bo mam za daleko do tych wszystkich miejsc, a poza tym to za bardzo z domu nie mogę się ruszyć. Wierzę nie tylko w to. Wierzę również w to, że będę coraz bliżej tej, o której często nie mogę przestać myśleć. Jest wspaniała, lecz będzie potrzebowała u swego boku kogoś, kto pokaże jaki jest nieugięty i nie do zastraszenia. Tak ja strachu nie czuję w ogóle.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
