Archanioł Gabriel o 12:12

.

Także niedzielny przekaz Jeszuy „Przycinając drzewo”, dzięki Wika.  Podziękowania też dla Ludmiły za przypomnienie o przekazie Sanandy (Jeszuy), w którym jest modlitwa na Otwarcie  Portalu 12/12. 

Wiem, że ostatnio jest coraz więcej materiału na temat Wzniesienia i czasem nie jest łatwo, aby zaabsorbować te wszystkie wiadomości w tak krótkim czasie.  W następnym tygodniu zamieszczę jeszcze 3 przekazy: Manuskrypt przetrwania 50, Monty i listopadowy Mateusz  i w następny piątek biorę świąteczne wakacje od blogowania do około 6 stycznia 2012.  Życzę naszym kochanym Tłumaczom i Czytelnikom wspaniałych, niekonwencjonalnych świąt Bożego Narodzenia i jedynego w swoim rodzaju, pełnego wzniesieniowych cudów Nowego Roku.  Dziękuję za Wasze wartościowe komentarze i miłe słowa.  Ja też Was bardzo doceniam za to że JESTEŚCIE  🙂  Z Miłością i Światłem — Krystal

______________________________________________________

Wyrównanie 12:12  12 grudnia 2011 przyniesie całą moc pomocnych Anielskich Wymiarów.  Z tej sfery pochodzi klarowność waszego Ducha do możliwości odbioru, a także wasza gotowość do integracji najwyższych częstotliwości, które są dostępne do transformacji na tej planecie.

Poprzez moc współdziałających bram otwartych przez Archaniołów, nowa siła Świadomości Chrystusowej zostanie udostępniona w trakcie Wyrównania 12:12.  Siła tej budzącej się energii pozwoli każdemu na doświadczenie Światła Chrystusowego w momencie Kodowania 12:12.  Gdy raz tego doświadczycie, nie cofniecie się z powrotem do starych sposobów, gdyż Złote Światło Chrystusowe dosłownie anuluje z waszego bytu te częstotliwości, które wam już nie służą.  Przekształcone przez Światło, komórki obudzą się do kodowania osadzonego w waszej duszy.  Aktywacja ta została zawieszona, aż do momentu, gdy świadomość Ziemi będzie zdolna do masowego przebudzenia.  Świadomość i przygotowanie są kluczem do transformacji dostępnej przez Światło Chrystusowe.  Ten czas jest Teraz.

W Dostosowaniu 12:12, Boże Przebaczenie jest dostępne wraz z zagojeniem ran.  Waszym zadaniem jest otrzymać uzdrowienie przez przyjęcie wybaczenia za błędy przeszłości, które uważacie, że popełniliście.

Poprzez 12:12 będziecie mieli poczucie odradzania się do jedności z wszystkimi waszymi aspektami.  Powitajcie siebie na nowym poziomie szacunku i uczcijcie swoje poświęcenie dla tego życia.

Z 12:12, nowe struktury są budowane w ludzkim systemie energetycznym. Ustawienie połączenia 12-nici w strukturze DNA otwiera drogę do utworzenia systemu 12-tu czakr.

Jeśli to czytasz, jesteś dostosowany do Energii Chrystusowej, która umacnia nowe życie w kodowanym czasie o 12.12,  12 grudnia 2011.  Jest to prawdziwy początek zmiany paradygmatu, a który będzie kontynuowany przez cały rok 2012.  Wszystko się zmieni.  Poświęć się dla wdzięcznej ewolucji i zacznij budować nowe struktury w  swoim bycie, aby ludzie na świecie mogli podążać za tym planem.  Zawsze byłeś tym, który torował drogę i tak jest nadal.  Dostosowanie energii 12:12 jest tym co zostało nazwane „Drugim Nadejściem”.  Niezrozumiane przez wieki, to połączenie ze Świadomością Chrystusową jest w tobie, a nie przybyciem na ten świat jednej oświeconej istoty.  Przebudzenie pełnej ewolucyjnej energii duchowej jest dostępne dla wszystkich istot, które sobie tego życzą i są gotowe na wprowadzenie na planetę ewolucyjnej zmiany w świadomości, na którą czeka Ziemia.  To jest twój czas, aby zdecydować.

Oto modlitwa, aby pomóc aktywacji:

Boża Obecności,
W tym Wyrównaniu 12:12, proszę, wprowadź Złote Światło i Boską Miłość  Świadomości Chrystusowej przez moją osobę i zakotwicz je na Ziemi.  Jeśli jest to dla mojego najwyższego dobra, niech one przebudzą połączenie do 12-tu nici DNA we mnie i utworzą pełną helisę światła, które uaktywni mój system 12-tu czakr.  Proszę o zrównanie mojej duszy z całą Bożą Miłością i Światłem, jaką mogę tylko otrzymać dla dobra mojego rozwoju i ewolucji Ziemi w tym czasie.  Proszę o obecność i pomoc  mojego anioła stróża i wszystkie istoty Światła, które pracują dla mojego przebudzenia.

Oby wszystkie istoty obudziły swój Boski Potencjał i wniosły obecność Bożej Miłości i więcej Łaski na tę planetę.  Niech Ziemia będzie uhonorowana na nowy sposób, który pozwoli naszej pięknej planecie prosperować.  Niech każde serce poczuje dary tej miłującej Obecności w sobie, aby pokój mógł zapanować na Ziemi.  Dziękuję Bogu za to i wszystkie nasze błogosławieństwa.
I tak to jest.

Archanioł Gabriel przez Shanta Gabriel
04 grudnia 2011

Urywki przetłumaczyła Krystal

pełny przekaz w jęz. angielskim:  http://lightworkers.org/channeling/148182/aa-gabriel-1212-alignment-shanta-gabriel

Poniżej zamieszczam muzykę medytacyjną udostępnioną przez Ludmiłę, która może być pomocna w medytacji 12:12, dzięki Ludmiło!

31 komentarzy (+add yours?)

  1. Logos Amicus
    Gru 14, 2011 @ 03:41:28

    Ciekawe…

  2. ana
    Gru 13, 2011 @ 19:10:09

  3. Dafidoo
    Gru 13, 2011 @ 15:32:09

    Dzisiaj ponownie powtórzyły się te bóle, można powiedzieć – praktycznie o tej samej godzinie. Jeszcze trochę czuje. Ja znowu z bardziej lewej strony czuje to. W pracy ciężko wytrzymać… dzisiaj także czuje wibracje na czubku głowy – wczoraj było to głównie na czole i między brwiami

  4. Yurass
    Gru 12, 2011 @ 22:47:06

    Witajcie moj Drodzy, ja chciałbym tylko Wam powiedzieć, że w którymś z przekazów, przeczytałem, że oznaką trasformacji, często są zawroty glowy, szumy w uszach, a ja dokładnie w połowie stycznia tego roku, wylądowałem w szpitalu z powodu bardzo silnych zawrotów głowy, skoków ciśnienia i bardzo konkretnych zaburzeń równowagi, byłem w stosunkowo niedawno wybudowanym szpitalu, to też nieco bardziej zasobnym w środki i z tego względu przeszedłem wszystkie specjalistyczne badania już dzień po wylądowaniu na oddziale. Jak się okazało, nie było zupełnie jakichkolwiek oznak w moim organizmie, by było coś, co mogłoby wywołać takie stany. Zupełnie tak jak było powiedziane w przekazach, że lekarze, nie będą w stanie określić co Wam jest. To może i błahostka teraz, gdy już wiem o co w tym naprawdę chodziło, ale wtedy byłem zrozpaczony widząc co dzieje się z moim ciałem zupełnie nie znając przyczyny. Dlatego moi Drodzy, jeśli naprawdę dziwne rzeczy będą się dziać z waszym ciałem, nie panikujcie niepotrzebnie, dopóki nie zostanie wszystko poprawnie zdiagnozowane. Pozdrawiam Was! 🙂

  5. freeheart
    Gru 12, 2011 @ 19:39:49

    Witajcie Kochani.
    Zabrakło informacji przy przekazie Archanioła Metatrona, że pochodzi z Galaktycznej Kawiarenki. Wszystkich ubolewających (jak Ja) z powodu urlopu Krystal, zapraszam na portal Wolnej Planety.
    Z Miłością posyłam Wam dużo Światła.

  6. Eryk
    Gru 12, 2011 @ 19:14:55

    ANIA nie ma przypadków !! 🙂

  7. beza
    Gru 12, 2011 @ 18:31:33

    Witajcie Kochani.
    Dzisiejsze moje przedpołudnie było wyjątkowe. Czegoś takiego nigdy jeszcze nie doświadczyłam. Miałam wspaniałe warunki : sama w domu .Byłam poruszona do głębi. Chociaż bardziej trafnym stwierdzenie byłoby : wzruszona.Gdy wypowiadałam słowa modlitwy mój głos brzmiał jakoś tak czysto i dźwięcznie. Absolutnie inaczej. Dosłownie w parę sekund po „wchodzeniu” w medytację wstrząsnęło moimi wnętrznościami,a wraz z tymi wstrząsami przyszło mrowienie w całym ciele i delikatne pulsowanie na czubku głowy. I tak do końca. Po skończeniu ciało powiedziało : pić i odpocząć.
    Widziałam rzeczy tak piękne , że nie mam słów by je opisać. Ale wszyscy w tym pięknie byliśmy. Zapewniam Was.
    Pozdrawiam Was , Bracia i Siostry.

  8. Eve
    Gru 12, 2011 @ 17:25:21

    Kompletnie zapomniałam o 12:12, spokojnie wykonywałam codzienne czynności, była może 12:15 kiedy nagle zaczęło coś mi się robić ze wzrokiem, wszystko jakby zaczęło wibrować wokół, nie mogłam zobaczyć nic wyraźnie, to trwało do 13:00, potem odeszło i stopniowo pojawił sie ból nad prawym łukiem brwiowym, kłujący, dokuczliwy ból, to trwało dwie godziny, do tej pory jeszcze nie mogę dojść całkiem do siebie, nigdy wczesniej nic takiego mi sie nie przytrafiało, nie miewałam żadnych takich sensacji, pomyślałam, że warto się tym z Wami podzielić. Pozdrawiam serdecznie.

    • Dafidoo
      Gru 12, 2011 @ 17:43:18

      Witam Eve, dzisiaj miałem podobne odczucia – też przed 13 wszystko się zaczęło. Cały czas czuje mrowienie jakby w trzecim oku, zbierało mi się kilka razy na wymioty i kilka razy poczułem bardzo mocny kujący ból . Ogólnie dziwnie się dzisiaj czuje

  9. DELACHEN
    Gru 12, 2011 @ 14:14:58

    ŚWIATOWA MEDYTACJA O PIERWSZY KONTAKT

    AMBASADOR AMBASADY GWIEZDNYCH LUDZI ZAPRASZA NA ŚWIATOWĄ MEDYTACJĘ 24 GRUDNIA o godz. 12:00 JEDNOLITEGO CZASU.
    Czas trwania: 10 minut

    Żeby nawiązać kontakt używamy następującej techniki medytacyjnej:
    WYOBRAŻAMY SOBIE W WEWNĘTRZNEJ WIZJI JASNĄ KULĘ ŚWIATŁA,KTÓRA NAS OTACZA, Z NAMI W CENTRUM. ODDYCHAMY GŁĘBOKO I SPOKOJNIE
    KONCENTRUJEMY SIĘ NA NASZYM TRZECIM OKU, KTÓRE LEŻY POMIĘDZY BRWIAMI, TUŻ POD SKÓRĄ CZOŁA.
    SIADAMY WYGODNIE, MOŻEMY SIĘ POŁOŻYĆ, JEŻELI NIE MOŻEMY INACZEJ SIĘ SKONCENTROWAĆ LUB SIADAMY W POZYCJI LOTOSU.
    ODDYCHAMY GŁĘBOKO ….. LEKKO….. I STABILIZUJEMY ODDECH, KTÓRY JEST ŹRÓDŁEM DZIAŁANIA MEDYTACJI. I TERAZ WYSYŁAMY MYŚLOWY GŁOS Z 2 WIADOMOŚCIAMI :

    1. ZAPRASZAMY WAS KOCHANI KOSMICZNI BRACIA I SIOSTRY W MIŁOŚCI… ŚWIETLE … POKOJU I HARMONII !
    2. TO JEST MOJA WOLNA WOLA !

    Do tego projektu potrzebuję tak dużo Ludzi , jak to możliwe… potrzebuję Was wszystkich !

    Namaste
    Frank- Uwe Schubach
    Ambasador Ambasady Gwiezdnych Ludzi przez Stev’a Beckowa

  10. Ania
    Gru 12, 2011 @ 13:04:12

    Słuchajcie, to dziwne jest. Skąd szczególne przywiązanie do dat 11.11.11 oraz 12.12.12. ? Przecież nasza rachuba dni ( oznaczanie liczbą dnia i miesiąca kolejnych dni roku ) jest zależna od 1. 01. ten dzień został uznany za początek roku kalendarzowego dość przypadkowo. Nie jest to jakaś względnie stała astronomiczna data , tak jak np. przesilenie zimowe albo wiosenne. Wtedy miałoby to jakiś sens.
    A 01.01 to tylko dawna data zmiany urzędników Rzymskich na stanowiskach , nic więcej !
    Skąd więc te ” energie kosmiczne ” akurat te same jedenastki albo same dwunastki wybierają jako najważniejsze ? Dziwne to nieco…
    Ja wiem, ze te przesłania ładnie się czyta. To balsam na nasze udręczone i przerażone serca. Ale….czy nie mówią nam ( jacyś) tego, co pragniemy usłyszeć ?
    Ja wolałabym prawdę. A wy?

    • tomek
      Gru 12, 2011 @ 18:36:51

      Nie ma to dużego znaczenia czy kalendarz jest niedokładny /z tego co wiemy to jest.bowiem liczy sie magia liczb i to do nich dostosowuja sie rózne energie.np 11.11.11 czy 12.12.12.Chodzi o to ze liczby te maja moc sama w sobie i jezeliby na przykład kalendarz sie roznił to portale i tak przypadałyby na te daty chociaz oznaczałybyu zupełnie inne dni.Juz jakis czas temu było to wyjasnione w jednym z przekazow.pozdrawiam;)

    • Kuba
      Gru 15, 2011 @ 13:35:44

      Tak trzymaj Aniu! Kwestionuj wszystko co czytasz,słyszysz i widzisz.Słuchaj tylko SIEBIE,tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi.Bądż swoim JEDYNYM autorytetem!
      Pozdrawiam,K.

  11. -piotr-
    Gru 12, 2011 @ 13:02:33

    Drodzy Czytelnicy i Forumowicze!
    Zwracam się do Was z gorącą prośbą i z góry przepraszam, jeśli moja poniższa prośba nie rezonuje w jakimś aspekcie z duchem niniejszego bloga.
    Kilka tygodni temu naszła mnie myśl, że zbliżające się święta Bożego Narodzenia mogą być ostatnimi w tradycyjnym ujęciu. Za tą myślą poszła potrzeba dotarcia do ludzkich serc, przekazania im ciepła i światła. Jestem wokalistą – powstała płyta. Nagranie tej płyty umożliwiło mi kilka wspaniałych osób, które w cudowny sposób pojawiły się na mojej drodze. Później otrzymałem zgodę głównego koordynatora akcji Aniołek z Opłatkami, aby moja płyta była podarunkiem do każdego sprzedanego przez nich opłatka. Sama akcja wspiera już od 16 lat fundacje charytatywne.
    Niestety, kilka dni temu wycofał się sponsor strategiczny. Jeśli ktokolwiek z Was zna ludzi dobrej woli, osoby fizyczne, firmy, które zechcą wesprzeć mój projekt, bardzo proszę o kontakt po adresem: emporio007@poczta.onet.pl
    Tutaj pragnę dodać, że życzę nam wszystkim jak najszybszego Wzniesienia, do czasów miłości i współpracy, kiedy takie projekty będą powstawać wolne i niezmącone zależnościami finansowymi.
    Moja płyta będzie dostępna wraz z opłatkami od najbliższej soboty na terenie całego kraju – u dziewczyn – aniołów 🙂 Serdecznie zapraszam i z góry dziękuję za pomoc. Piotr Masłowicz

  12. Wielebny
    Gru 12, 2011 @ 12:36:12

    Witajcie moi kochani!
    Podzielę się moimi wrażeniami które odczuwałem podczas dzisiejszej wspaniałej medytacji 🙂
    Już po kilku minutach relaksującej medytacji poczułem delikatne pulsowanie w miejscu czakry trzeciego oka, i ten niezwykły spokój w całym swoim ciele. Punktualnie po godzinie 12:10 czułem coraz silniejszy nacisk w tym miejscu, jakby ktoś przykładał mi rękę do czoła, aż ciarki zaczęły przechodzić moje ciało – po prostu niesamowite wrażenie! to samo uczucie ogarnęło mnie pod koniec medytacji, jednak miałem wrażenie jakby czakra trzeciego oka pulsowała rytmicznie, świecąc niezwykłe jasnym białym światłem – nie mam pojęcia skąd wzięło się takie przeczucie.
    Mam dopiero 20 lat, i medytuje z przerwami od jakiegoś roku. Jednak dopiero dzisiaj czakra trzeciego oka dała mi o sobie znać 🙂 Pozdrawiam was wszystkich!

  13. freeheart
    Gru 12, 2011 @ 12:08:44

    11.12.2011 Kodeks tego Czasu. Archanioł METATRON

    Wejdźcie w Stwórcę, chodźcie do Domu,
    odnajdźcie miejsce Waszego pochodzenia i pozostańcie.

    Ukochani ludzie,
    wezwanie poprzedza wezwanie i tylko nieliczni zostali osiągnięci.
    Jednak jest ich dość abyśmy mogli dalej iść prostą Drogą do Światła.

    Jak już wiecie, decyzje zostały podjęte i teraz widoczne są ich
    konsekwencje. Ostatnia bitwa, ostatnie wstrząsy, wojny i niepokoje
    rozpoczynają się i będą się kończyć gdy podniesie się ludzkość jako całość.
    Podniesie się widocznie i pozostawi Władców tego Czasu zepsuciu.

    Wystąpcie, zostało Wam powiedziane.
    Uczyńcie to poprzez rozpoczęcie tego już dziś tam, gdzie możecie dziś
    to rozpocząć.

    Jest wiele tego co możecie rozpocząć natychmiast,
    co wpierw nie rozpala żadnej „rewolucji”, oprócz tej w Was samych.

    1.
    Odżywiajcie się świadomie.

    2.
    Mówcie świadomie.

    3.
    Czyńcie świadomie.

    4.
    Odmówcie każdej manipulacji za pośrednictwem TV – pozbądźcie się odbiorników.

    5.
    Odmówcie każdej manipulacji za pośrednictwem słowa drukowanego
    – po przeczytaniu, sprawdźcie każdą historię która jest Wam opowiadana – każdą.

    6.
    Odmówcie każdej manipulacji powodowanej za pośrednictwem pól magnetycznych
    (elektromagnetycznych) a powodowanych przez Ciemnych – użyjcie wszystkich
    zabezpieczeń które zostały Wam dane ze świata duchowego.

    7.
    Zredukujcie Wasz udział w Systemie do niezbędnego minimum.

    8.
    Wypowiedzcie członkostwa, zlikwidujcie ubezpieczenia na życie,
    zlikwidujcie plany rentowe, zlikwidujcie udziały akcyjne,
    zlikwidujcie Wasze karty kredytowe – jeżeli dysponujecie ich większą ilością,
    zlikwidujcie Wasze konta bankowe – jeżeli dysponujecie ich większą ilością.

    9.
    Odbierzcie Wasze zaufanie wszystkim funkcjonującym instytucjom
    – gdzie tylko to jest możliwe.

    10.
    Kupujcie świadomie, bądźcie przy tym proszę bardzo świadomi
    i odmówcie sobie każdego mięsnego źródła pożywienia.
    To jest bardzo ważne dla Przebudzonego społeczeństwa i dla Was samych.

    11.
    Medytujcie codziennie, doprowadzajcie się zawsze do stanu wewnętrznego Pokoju,
    zgody i Miłości.

    12.
    Myślcie dobrze o Waszych bliźnich, lecz nazywajcie zło klarownie
    (*przejrzyście) i „bez ogródek”.

    13.
    Bądźcie cali (*kompletni) w każdej sprawie. Nigdy nie bądźcie letni
    (*”ani gorący, ani zimni”), nigdy połowiczni, nigdy nieklarowni i rozchwiani,
    nieprzejrzyści.

    14.
    Doprowadźcie się do wibracji.
    Co oznacza: idźcie przez dzień z modlitwą w Waszym Sercu, z nieustanną modlitwą.
    Powtarzanie wezwania przyciąga Świadomość Stwórcy i utrzymuje połączenie
    z Pra-Źródłem Wszystkich Bytów.

    15.
    Zaczynajcie dzień z Miłością, żyjcie z Miłością, zakończcie dzień z Miłością.

    16.
    Bądźcie bez strachu, bądźcie pełni zaufania i wiedzcie zawsze że nigdy
    nie jesteście sami, bo My zawsze jesteśmy z Wami.

    17.
    Wołajcie nas, Wasze Anioły, Wasz Team z Niewidzialnego,
    My tylko na to czekamy aby Wam dopomóc gdy napotykacie na Wasze wyzwania.

    18.
    Bądźcie wystarczający dla siebie samych, nie czujcie się zaniedbani
    jeśli odwracają się od Was przyjaciele gdy zmienia się Wasze Życie,
    kiedy pozostajecie sami – nie jesteście – bowiem zawsze jesteście otoczeni
    Boskimi Aniołami, prowadzeni i kierowani – przez Waszą prawdziwą Rodzinę.

    19.
    Rodziny na Ziemi nie mają trwałości,
    Żadna z nich nie miała tej trwałości poza ziemskimi ramami czasowymi.

    20.
    Zrozumcie to: tylko Wasza Duchowa Rodzina jest Wieczna i wiele spotkań
    sugeruje Wam „Rodzinę” lecz są one tylko po to abyście mogli rozwiązać
    Wasze karmiczne sprawy i ostatecznie je opuścić.

    21.
    Oddalcie się od każdej tradycji, każdego powtarzania stworzonego przez
    siły Ciemności
    – to dotyczy poziomów polityki społecznej i spektrum religijnego.
    Człowiek będący cały Czas żywym w Stwórcy nie potrzebuje przypomnień, upomnień,
    żadnych zachowań rytualnych które mają na celu darować tożsamość.
    Gdy jesteście cali – nie potrzebujecie tego.

    22.
    Stańcie się i bądźcie cali – cali Wy, nikt inny.

    23.
    Obserwujcie Was samych i cieszcie się z Waszych spostrzeżeń których dokonujecie,
    lecz nie bądźcie zrezygnowani jeśli jeszcze co nieco pokaże się z ukrycia
    i Wami wstrząśnie.

    24.
    Śmiejcie się z Was samych, tak, śmiejcie się.

    25.
    Płaczcie, jeśli macie taką potrzebę, płaczcie „porządnie”,
    bo łzy przynoszą uzdrowienie.

    26.
    Cieszcie się z każdego dnia który możecie tutaj spędzić,
    bo z każdym dniem dochodzimy bliżej do ostatecznego Podniesienia
    i wchodzicie w prąd Oświecenia.

    27.
    Dajcie ludziom swoje współczucie,
    dajcie im Wasze zrozumienie, Waszą Miłość.

    28.
    Odmówcie ludziom dźwigania ich ciężarów,
    odmówcie każdej nieprawdzie, każdemu kompromisowi,
    odmówcie każdemu wykorzystywaniu na społeczno-ludzkim poziomie
    jak również energetyczno-ludzkim poziomie.

    29.
    Stawcie czoła kłamstwu poprzez nazwanie go po imieniu,
    lecz milczcie jeśli nie rozpoznacie potrzeby mówienia
    nawet jeśli napotkacie kłamstwo.

    30.
    To znaczy: rozróżniajcie, rozpoznajcie Wasze miejsce
    – zawsze i w każdej sytuacji.

    31.
    Powodujcie zmiany u innych,
    poprzez to że sami żyjecie zmianą i nią jesteście,
    poprzez to że jesteście autentyczni i nieprzekupni.
    To jest bardzo często jedyna szansa aby obudzić „tępe charaktery”.

    32.
    Przestrzegajcie zawsze jednego:
    – Życie w tej Rzeczywistości jest Iluzją, jednak tą Iluzję należy przyjąć,
    rozpoznać i poprzez to dać jej prawdziwość.

    33.
    Obserwując dalej – dla Stwórcy wszystko jest możliwe!

    34.
    Ciągle GO wołajcie – to i dla Was wszystko jest możliwe.

    35.
    Baczcie przede wszystkim na jedno: że Łaska Stwórcy może wszystko.

    Teraz jest Święty Czas w którym Łaska Stwórcy jest rozsypywana
    jak z Rogu Obfitości.

    Jesteście kochani,
    tutaj jest dany Kodeks tego Czasu.
    Postępujcie z nim zgodnie, to przyniesie Wam chwałę, ludzkości dobro,
    Ziemi Podniesienie, Tworzeniu rozwój.
    Tak dopełnia się ostatni Krąg ludzkości Świata.
    I Nowy Krąg znajduje swoje wyjście i jest już rysowany na Świetle.

    Ja jestem Zarządcą Tworzenia,
    Aniołem wszystkich Aniołów,
    METATRON

  14. ramzes
    Gru 12, 2011 @ 10:46:24

    Jeśli jeszcze ktoś nie widział …
    Pooglądajcie sobie tajemniczy obiekt,
    który ukrył się za Merkurym .
    Obiekt jest tym bardziej ciekawy, że jest wielkości
    małej planety i dość sprawnie się porusza :))

  15. Lalibela
    Gru 12, 2011 @ 09:26:57

    Kochana Krystal!
    Bardzo dziękuję za każdy przekaz, każdego dnia, troszkę mi smutno, że przez jakiś czas ich nie będzie, ale rozumiem … zasługujesz na urlop… składam życzenia cudownych świąt…

  16. anna
    Gru 12, 2011 @ 01:27:13

    coz ja moge napisac… kocham Was Wszystkich .. ciesze sie ze jest nas coraz wiece ;D wspanialy przekaz piekna modlitwa..tak pieknie w tych komentarzach zwaracamy sie do siebie.. bracie siostro.. tak powinnno byc .Od jakiesgos czasu czuje rozne rzeczy ostatnio kiedy mysle o wzniesieniu mam bardzo gorace dlonie nie potrafie tego wytlumaczyc;D dziekuje kochani ze jestescie za te wszystkie slowa milo sie czyta wasze komentarze…Milosc jest wielka!

  17. VEGETA
    Gru 11, 2011 @ 22:47:40

    Ja to mam tak od paru godzin. Wcześniej też coś było, ale to było podobne do tego, co czułem 12 listopada. Wiadomo, że się na to piszę, bo tej tyranii należy w końcu położyć kres. Skupię się m. in. na tym, żeby być z tą, która kocham najbardziej spośród innych kobiet, mimo że jest ona nieśmiała i chyba za bardzo wstydzi się, kiedy na mnie patrzy, ale coś mi mówi, że ona mnie już wystarczająco zapamiętała, aby później zbliżyć się do mnie pewnego dnia, byśmy mogli w taki bardziej spektakularny sposób powiedzieć, co tak naprawdę w sobie skrywamy w odniesieniu do siebie nawzajem. A jeśli chodzi o to, jak będzie wyglądać moje życie to muszę przyznać, że mam bardzo bujną wyobraźnię, ale mimo wszystko wolałbym ustalić pewne szczegóły z naszymi braćmi z kosmosu co do mojej przyszłości niedalekiej zresztą. Moje pomysły i zamierzenia są z jednej strony śmiałe, ale też w pewnym sensie szalone, choć naprawdę przemyślane. Ja poczuwam się do nietypowej roli, lecz nie wiem co na to mieszkańcy Wielo-Wszechświata.

  18. iwonahypka
    Gru 11, 2011 @ 22:39:26

    czytam codziennie przekazy ktore sa dla mnie bardzo wazne i jak miod na serce wiem ze nie jestem sama to co mysle i czuje wiem ze mam was bracia i siostry przekazy sa piekne jest nas coraz wiecej i to jest wspaniale dziekuje tobie krystal niech swiatlo wygrywa z ciemnoscia iwa

  19. Nulina
    Gru 11, 2011 @ 19:53:42

    Heleno,żyłam w taki sposób przez wiele lat,z perspektywy czasu widzę,że dopiero w momencie kiedy wziełam 100% odpowiedzialność za moje życie,zmieniłam moją świadomość z poczucia bycia ofiarą,na odważnego Twórcę własnej rzeczywistości:),mój mąż emocjonalny szantarzysta,dobrowolnie mnie opuścił i chociaż trochę czasu zajęło mi oswojenie się z tą sytuacją dzisiaj mogę potwierdzić,że tylko nasza wewnętrzna transformacja na każdym poziomie sprawia,że ludzie ,którzy nie stymulują naszego rozwoju odchodzą…Pojawiają się natomiast inni,przy których nasze Serce śpiewa…Nie trzeba załatwiać tego siłowo,wiem jakie to trudne,ale skupiając się na oczekiwanych,dobrych scenariuszach,na potrzebach i wołaniu naszej duszy,odzyskamy Wolność,której nie dostrzegamy jedynie przez tkwienie w starych ograniczających wzorcach.Jesteś na dobrej drodze,w krótce zaznasz ukojenia i radości…Jestem z Tobą…Cały Wszechświat wspiera Cię w tym momencie.Proś Anioły o pomoc,a sprawy w cudowny sposób się rozwiążą…Ściskami i życzę wszystkiego dobrego:)))

  20. Eve09
    Gru 11, 2011 @ 18:35:45

    Serdecznie dziękuję Krystal za kolejny cudowny przekaz 😉 🙂 :))))…Wszystkim Kochani życzę rychłego Wzniesienia aby „Bóg mógł otrzeć każdą łzę…”
    w linku jeszcze o naszym Chrystusowym Ja, Obecności JAM JEST i naszej duszy

    http://www.eioba.pl/a/25t8/obraz-twego-boskiego-ja

    • Taki
      Gru 11, 2011 @ 22:22:19

      Eve09, Ty tego tego linka, dla mnie chyba zamieściłaś. TEGO właśnie mi było potrzeba. Heh, aż się wierzyć nie chce…
      Wielkie dzięki, że to zrobiłaś 🙂

  21. Man
    Gru 11, 2011 @ 14:37:32

    Project Camelot – Dolores Cannon – Spleciony Wszechświat

  22. Taki
    Gru 11, 2011 @ 14:28:39

    Kiedy czytałem ten przekaz ogarnęło mnie całego uczucie, że to na tą wiadomość czekałem całe życie.

    Krystal, próba opisania mojej ogromnej wdzięczności do was, światełek, byłaby prawie nie na miejscu. (musielibyście raczej zobaczyć moją reakcję hehe..;))

    Chcę jeszcze dopowiedzieć, że w tym czasie i miejscu główną i niemal jedyną moją pracą jest stały monitoring każdego swojego negatywnego uczucia/emocji oraz najszybsze jak tylko potrafię rozpuszczanie ich. Mniej więcej przed godziną pojawiło się we mnie uczucie:” jestem już mocno zmęczony usuwaniem tych coraz to (nowszych) negatywów ” – kiedy i to również rozpuściłem wpadł mi w ręce ten przekaz.

    Dziękuję
    (to moje prawdziwe drugie imię ;-), ale będzie pierwszym)

    Ps.
    He he wyobrażacie sobie? Pytanie:
    – jak Pan się nazywa?
    – mm… Dziękuję Kowalski proszę Pana. he he he…

  23. helena
    Gru 11, 2011 @ 14:04:23

    Dziekuje serdecznie za tak tworcze i znaczace tresci.Osobiscie c zuje,jak wiele sie we mnie zmienia…ale,na ten moment zyje obok kogos,kto emanuje tylko negatywna
    energia/plus emocjonalny szantaz/.
    Abraham podkresla,ze nikt nie moze „wibrowac w twoim zyciu”…
    Wiem,ze najlatwiej zostawic,to co „doskwiera”…
    Ale jezeli na te chwile ma tak pozostac,to czy potraktowac niezdrowa relacje jako
    „duchowy szlif”,czy tez swiadomie przyjecie roli ofiary?
    Czy tez ten uklad potwierdz jedynie,gdzie jestem w relacji samej ze soba?
    Zycze Wszystkim Czytelnikom Wolnosci Osobistej,
    Helena.

    • ewelina
      Gru 11, 2011 @ 18:41:32

      Witaj,
      ja mam to samo i w dodatku dwoje małych dzieci…
      oby nowe czasy były jak najszybciej…
      pozdrawiam wszystkich cieplutko:)

  24. gregor
    Gru 11, 2011 @ 13:13:46

    dzękuję x 1000000 ………
    🙂 ………………………………to już działa… od kilku dni…..
    dziękuje Kochanej Krystal i załodze……. 🙂

  25. ana
    Gru 11, 2011 @ 11:28:34

    Popatrzcie na to 🙂 Naukowcy już oficjalnie potwierdzają pierwszy przypadek dziecka z trzema łańcuchami DNA!
    http://humansarefree.com/2011/04/amazing-scientists-our-dna-is-mutating.html?spref=fb

    • śpiący mistrz
      Gru 11, 2011 @ 21:33:44

      Jak to dopiero? Z tego co mi wiadomo to juz dawno „to” odkryli. Naukowcy nawet doszli do wniosku, że człowiek powinnien posiadac maksymalną liczbę 12 heliss gdyz wtenczas występuje maksymalna ilość połączen pomiedzy jakimiś tam składnikami. (jako biol-chem powinienem wiedzieć ale wypadło mi głowy a nie chciałbym palną głupoty). Z tego co mi wiadomo to naukowcy zdążyli juz odkryc ze ludzkie ciało przechodzi ze struktury węglowej do krystalicznej(krzemowej).

      A teraz tak dla smaczku jeszcze. Naukowcy odkryli ze drzewa poprzez korzenie, a dokładniej dzieki mikoryzie mogą wysyłać do siebie sygnały i rozne substancje odzywcze. W lasach występuje istna siec informacji (taki leśny internet). Drzewa opiekują sie sobą nawzajem. Jezeli w lesie jest jakies drzewo chore to wszystkie zdrowe drzewa będą je wspierać. Z tego co wiem drzewa liściaste wspierają drzewa iglaste w procesie fotosyntezy. Nie jestem pewien ale chyba iglaste na odwrot wspierają zima drzewa lisciaste, to jeden z powodow opłacalności lasów mieszanych. Oczywiscie te informacje sa tak stare jak zeszłoroczny śnieg, chociaz mogą byc nawet starsze.

      Pozdrawiam ciepło w ten zimowy czas. 😉

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
