Wiadomość, którą dostarczymy ludziom

.
Także listopadowy przekaz aa Michała „Oświecony poziom w centrum dualności” , dzięki Tessi!
____________________________________________________
.
Pozdrowienia od Federacji
.
Omówimy dzisiaj plan Ujawnienia, który się dokonuje w waszym świecie.  Właśnie skapitulowało dwóch liderów waszego Kabala i kluczowi członkowie grupy odpowiedzialnej za fałszerskie operacje mające na celu podważanie naszego Ujawnienia.  Usunięto ich do bezpiecznych rejonów, aby pozostawali oni poza zasięgiem tych, którzy by próbowali zasięgnąć ich autorytetu i wprowadzenia w życie planów stworzonych przez Iluminatów dla scenariusza Ujawnienia. Bez szkody dla innych zostali oni efektywnie zneutralizowani.
.

Powinniście pamiętać, że na waszej planecie działają dwie całkiem odmienne siły.  Jedna z nich pochodzi od pozaświatowych istot, które chcą kontrolować was za pomocą waszych własnych gatunków ludzkich zajmujących wysokie stanowiska i posiadających moc i zaufanie innych.  Dali się oni przekupić władzy i chciwości. Drugą siłę stanowią ci wszyscy ludzie – sługusy, którzy wybrali, aby odsunąć się od swojego gatunku dla służenia ciemności.  Zajmiemy się tymi z poza Ziemi jak już to poprzednio robiliśmy, włącznie z destrukcją ich podwodnych obiektów, z których działali przez bardzo długi czas.  Kiedy przyjdzie właściwy czas wymierzenie sprawiedliwości wszystkim tym z waszego własnego świata i gatunku będzie należało do was samych.  Na tą okoliczność będą istniały wasze systemy.  Jesteśmy przekonani, że skutkiem tego procesu będą humanitarne uczynki, nie zemsta, która jest marnowaniem energii i służy tylko większemu wytwarzaniu ciemności.

Boski plan już się dokonuje.  Możecie oczekiwać od nas przesłania, które dostarczymy ludziom waszego świata, kiedy przybędziemy. Przesłanie to ominie wszystkie wasze instytucje i dotrze nieskażone i niezmienione  bezpośrednio do ludzi.  Powiemy do was tak:

Ludzie tego świata. Nie bójcie się, gdyż przychodzimy w pokoju.  W następujących dniach będziecie mogli się z nami spotkać.  Na razie prosimy, abyście nie panikowali i nie mieli strachu przed nami.  Przybywamy z różnych części Wszechświata i spoza niego, aby wam pomóc w tych nadchodzących dniach.  Nie chcemy was pokonać, zniewolić ani was kontrolować. Te dni, kiedy mieliście władców są skończone.  Jesteście wolni.  Przyszliśmy po to, aby dopilnować, aby ta wolność się dokonała. Pragniemy tylko miłości i pokoju.  Jesteśmy tu po to, aby dać wam waszą prawdziwą historię, mozaikę tego, kim jesteście i kim się staliście.  Jest to prawda, którą ukrywano przed wami przez długi czas.  Jesteśmy waszą rodziną i pragniemy połączyć się z wami jako jedno społeczeństwo.  W nadchodzącym czasie wasi liderzy poinformują was o naszej obecności w waszym świecie jeszcze przed waszymi narodzinami.  Pragniemy abyście zostali obywatelami kosmicznymi i abyście odwiedzili z nami gwiazdy.  Czas waszego rozwoju nadszedł, a razem z nim przychodzi ogromna odpowiedzialność, więc jesteśmy tu po to, aby zaproponować wam swoją pomoc.

To zapoczątkuje nasz dyskurs z waszą ludzką rasą.  Jest to przesłanie, które przekażemy każdemu i wszędzie kiedy moment na to będzie właściwy.  Ten moment należy do was.  Ale zamierzenia co do tego co ma później nastąpić, są już ustanowione i będą wprowadzane w życie dokładnie tak, jak to zaplanowaliśmy.  Nasz czas z dala od was zmniejsza się co minutę.  Zawsze jesteśmy z wami.  Czujemy waszą utratę wiary w ten proces i brak waszego zaufania w nasze wysiłki posuwania tego procesu to do przodu.  Nie zawiedziemy was.  Wy nie możecie zawieść samych siebie.

Jesteście w rzeczy samej wspaniałymi i potężnymi duchowymi istotami.  Wasz czas, aby doświadczyć tej wiedzy właśnie nadszedł.  Przynosimy wam radość, miłość i wewnętrzny spokój jako nasze prezenty dla was. Bądźcie przygotowani na następny etap tego procesu, gdyż zależy on od was.

Pozostańcie w pokoju.

Przekaz Galaktycznej Federacji poprzez Niebiańskiego Wędrowca, 19 Listopada 2011

Przetłumaczyła Viola


18 Komentarzy (+add yours?)

  1. gabriel
    Gru 10, 2011 @ 10:16:42

    Witajcie!
    Starsi Bracia już są wśród nas. Pamiętacie trochę starszy przekaz mówiący o tym, że niektórzy wcielają się w dojrzałe ciała (wymiana Dusz), aby szybciej pomagać.Czy wiecie ilu z Nich jest niezrozumianych i wyśmiewanych za Słowa, które głoszą, bo są niezrozumiane przez współczesnego człowieka?.
    Oni tak samo jak i Wy spotykają się z niezrozumieniem najbliższego otoczenia i jeszcze są samotni, bo tez nie mają wsparcia, a nie wolno Im powiedzieć wszystkiego o sobie. Wyobraźcie sobie reakcję otoczenia, gdy ta Istota mówi np : ja jestem wcielonym np Serapisem Bay ? -karetka, śmiech, bo chyba nie akceptacja.
    Pozdrawiam w Miłości.

  2. abraq
    Gru 10, 2011 @ 00:00:34

    Ja dziś całą noc będę czekać na spotkanie z E.T z nadzieją, że E.T dobrze oceni moje atencje.
    Skoro jest aż tyle statków kosmicznych to mam duże szanse na bliskie spotkania 3go stopnia.
    Piszę całkiem serio.

  3. Whitedevas
    Gru 09, 2011 @ 17:58:17

    Jako, że zajmuję się astrofotografią miło jest mi potwierdzić, że wokół naszej planety naprawdę gromadzi się wiele cywilizacji. Niektóre fenomeny można zaobserwować nawet przez lornetkę. Należy patrzeć przez dłuższy czas w jeden kawałek nieba, wtedy da się wyselekcjonować „esencję”. Oczywiście zdarzają się przypadki widoczne gołym okiem, jednakże kiedy uzbroimy się w szkło, dopiero oczy się otwierają.

    Każdy kto potrafi odróżnić satelitę i meteoryt od obiektu NOL będzie miał sporo zabawy. Czego szukamy lornetką : Słabe migające światełka stojące w miejscu w kolorze gwiazd (migotanie: ” załączone wyłączone ” ). Często (do dzień – 2) zmieniają pozycję 0 2-3 stopnie na niebie. Obiekty są bardzo odległe. Najczęściej pojawiają się w okolicy gromady otwartej Ha-Chi oraz ogólnie w gwiazdozbiorze cassiopea. Szukamy również obiektów zwiadowczych (tak je sobie nazwałem). Poruszają się po niebie ze zmienną prędkością, wykonując przy tym karkołomne i gwałtowne manewry. Kolor światła :pomarańczowy – wpadający w zieleń lub żółć.

    Osobiście dziwię się, że jeszcze nie stało się to oficjalne, ponieważ jest tego czasami cała masa. Pojawiają się na 2-3 dni, aby potem się „przyczaić” na dłużej i na nowo zaczynają. Dzieje się to na tyle długo, że tym którzy często patrzą w niebo zdążyło już to spowszednieć. W moim przypadku nie budzi już to np. żadnych wzniosłych emocji oprócz radości.

    To co napisał Eryk o spełnieniu prośby – potwierdzam, też czasem sobie eksperymentuję, ale jeszcze nie udało mi się ich nakłonić do lądowania w moim ogródku, lub na sąsiednim polu. Pracuję nad tym :).

    with love & light
    Whitedevas

  4. Teresa Sodol
    Gru 08, 2011 @ 16:02:40

    Gosc w dom -BOG w dom, jak mowi przyslowie…Wchodzcie, wszystko juz mam przygotowane w glowie:)) Wszystko poukladane i wszystko juz lsni… brakuje juz tylko Waszej Swiatlosci…

  5. Eryk
    Gru 08, 2011 @ 13:20:20

    muszę sie pochwalić 🙂 że nad moją miejscowością gdzies tak od tygodnia codziennie widać statki kosmiczne ostatnio we wtorek też widziałem na biało swiecący jak gwiazda ale bardzo bardzo jasno i zmieniał swoje połozenie raz leciał w lewo raz w prawo albo znikał i pojawiał sie 🙂 pomyslałem ze moze w myślach zwróce sie do zalogi i mentalnie powiedziałem aby sie zbliżyli bliżej mojego domu 🙂 wierzcie albo nie ale tak sie stało i na dodatek obiekt jeszcze intensywniej zaczął świecic potem nie mogłem zasnąć ze szczęcia 🙂 i co chwile wstawałem i patrzyłem w okno hehe 🙂 trwało to może z 5 min a potem sie zaczał oddalać w kierunku innych miejscowości 🙂 już gdzies tak czwarty dzień pod rząd widze je jak przelatują no i kilka razy mój tato tez obserwował, zawsze mnie woła na dwór jak widzi coś 🙂 na pewno to nie był ani samolot ani kometa ani satelita i świeciło dużo dużo mocniej niz wenus w opozycji która jest trzecim ciałem niebieskim pod względem jasnosci po słońcu i księżycu 🙂 pozdrawiam Wsystkich i myśle ze naprawde wchodzimy w okres zwiększonej aktywnośći 🙂

  6. abraq
    Gru 08, 2011 @ 13:14:22

    Wołałbym siedzieć sobie na ławeczce, pykać fajeczkę, i patrzeć na rzeczkę. A tu jacyś ko(s)miczni bracia przypomnieli sobie o nas po 27 000 latach, i wszystko szlag trafi, ech…

    • Wioletta Grigorijew
      Gru 08, 2011 @ 21:55:43

      A ja bym wolała siedzieć sobie wygodnie w fotelu w centrum sterowania takiego cudeńka i gawędzić z moimi kosmicznymi braćmi o tym, co porabiałam przedtem i co musiałam zapomnieć, bo zakontraktowałam, że wchodzę do pomocy na planetkę, na której obowiązuje blok amnezji pamięci. Szurnęłabym się z nimi od razu do kilku gwiazdozbiorów po strunach wszechświata, zobaczyła miejsca, w których dawno mnie nie było.Eh, zajebista myśl. Najlepsze jest to, że to realne. Czekam i modlę się o to, żebym tych czasow dożyła.Będzie się mozna troszeńkę naprzeżywać 🙂 Mam nadzieję, że Krystal mnie nie wyblokuje za kolokwializmy :*

  7. Filutek
    Gru 08, 2011 @ 09:59:13

    Po co mi odwiedzac gwiazdy ? Na Ziemi jest tak pięknie że nie potrzeba mi innych gwiazd ani planet … Wystarczy aby politycy i wojsko oraz inne słuzby i instytucje nie niszczyli ZIEMI … a wiec i nas !

  8. Jacek
    Gru 08, 2011 @ 07:25:14

    Piękne – nareszcie – tak długo na to czekaliśmy !!! Pozdrawiam Was Kochani !!!

  9. bloff
    Gru 08, 2011 @ 01:07:38

    Czekamy na was przyjaciele!

  10. planetariusz
    Gru 07, 2011 @ 23:15:12

    Czekaliśmy na to 27,000 lat wzloty i upadki a wzniesienie tuż, tuż,,Nie ważne czy to będzie 4 wolałbym 5 wymiar,najważniejsze,że to staje się coraz bardziej realne.Radujcie się w milości.

  11. tomek
    Gru 07, 2011 @ 22:42:36

    SUPER INFORMACJA;)))))

  12. Dmisiek
    Gru 07, 2011 @ 22:09:19

  13. Dafidoo
    Gru 07, 2011 @ 21:38:51

    Jestem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądać. Czy zobaczymy na niebie statki kosmiczne.. czy może poczujemy to wewnętrznie. Gdy takie ujawnienie będzie miało miejsce to wywoła ogromną zmianę w postrzeganiu ludzkości..

  14. car115
    Gru 07, 2011 @ 20:20:56

    Ja juz sie nie moge doczekac spotkania z naszymi kosmicznymi bracmi oko w oko i podrozy w innych swiatach 🙂

  15. anna
    Gru 07, 2011 @ 20:11:55

    cudownie;))) az serce sie rwie i raduje:D nareszcie poznamy swoja rodzine z daleka:D juz pora posylam wam kochani moc milosci:)

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
