Instrukcje do podpisania petycji

.

Petycja o Ujawnienie II do Białego Domu:

http://wh.gov/jz0

Podpisanie tej petycji jest bardzo proste,
Przeczytaj petycję i jeśli się zgadzasz:

Kliknij na „Create an Account”,
To otworzy małe niebieskie okno, w którym należy umieścić następujące dane:

Imię:           ————-
Nazwisko:  ————-
E-mail:       ————-

Jeśli mieszkasz w U.S:
Miasto:          ———–
Stan:             ———-
Kod pocztowy: ——–

Jeśli mieszkasz za granicą:
Miasto: ————–
Kod pocztowy jest opcjonalny.

Następnie wpisz słowa wyświetlone w polu tekstowym, jeśli nie możesz zrozumieć informacji, kliknij na „get a new challenge”, aby utworzyć nowe słowo i zapisz je w pustym miejscu.

Następnie kliknij przycisk „Register”, i za kilka sekund otrzymasz email z potwierdzeniem z witryny.
Następnie otwórz e-mail na swojej poczcie: potwierdzenie (confirmation) z Białego Domu, tam znajdziesz adres podobny do tego: https://wwws.whitehouse.gov/user/validate/xxxxxxxxxxx

Kliknij na niego lub skopiuj i wklej go w miejsce adresu swojej przeglądarki i naciśnij „Enter”.

Teraz wystarczy podpisać petycję klikając na „Sign this Petition”.

Następnym razem jak zalogujesz się na stronie internetowej Białego Domu, będziesz musiał użyć hasła, które otrzymałeś w potwierdzeniu podczas rejestracji.

Dziękuję za pomoc, Mateus Carvalho

_____________________________________________________

Ja pierwszej petycji nie podpisałam, ponieważ miałam kłopoty z zarejestrowaniem się.  Za drugim razem podpisałam bez problemu.  Czytam, że niektórzy mają problemy z rejestracją, ale myślę, że trzeba próbować kilka razy w różnym czasie, poniewaz jest możliwe, że Biały Dom próbuje utrudnić podpisywanie tej petycji.  Rozprowadźcie te instrukcje wśród swoich znajomych, gdzie tylko możecie.  Każda osoba z komputerem jest potencjalnym głosem.  Globalnie potrzebujemy 25 tys. podpisów do końca grudnia, aby otrzymać odpowiedź od BD.  Nawet jeśli rezultaty nie będą takie jakich chcielibyśmy to niezmiernie ważna jest nasza intencja i  ciągły nacisk na rządy.

W Świetle — Krystal

24 komentarzy (+add yours?)

  1. Emilka
    Gru 07, 2011 @ 12:48:33

    Wydaje mi się, ze ktoś blokuje możliwość podpisania tej petycji. Najpierw próbowałam utworzyć sobie konto, wg wskazówek, wpisałam wszystkie dane itd. i nie przyszedł do mnie żaden mail z Białego Domu. Potem próbowałam więc jeszcze raz utworzyć konto na tej stronie podając ten sam adres e-mail i dowiedziałam się, ze osoba o tym loginie już ma założone konto! Próbowałam więc złpżyć podpis naciskając przycisk sign in i wpisując dane i nic, bez skutku. Stworzyłam więc sobie nowe konto na wp, i z tego adresu usiłowałam utworzyć konto, mail zwrotny z BD przyszedł, owszem ale nie działa! Klikam na niego i nic się nie otwiera. I tak samo, gdy wrzucam go w wyszukiwarkę, wyświetla się, że adres nie został odnaleziony ;(

    • Biały Mag
      Gru 07, 2011 @ 17:20:55

      Prawdopodobnie są to problemy z pocztą. Ja posiadam pocztę o2 i żadnych problemów nie miałem.

      • Grzesiaczek
        Gru 07, 2011 @ 17:53:04

        Dziwne, bo u mnie na tlenie poszło prosto w spam.
        Poza tym poszło gładko 🙂
        Pozdrawiam serdecznie!

        • Emilka
          Gru 07, 2011 @ 22:07:35

          DZIĘKI. MOŻE FAKTYCZNIE COŚ NIE TAK Z POCZTĄ. SPRÓBUJĘ W TAKIM RAZIE NA TLENIE KONTO SOBIE ZAŁOŻYĆ. POZDRAWIAM 🙂

  2. tomek
    Gru 06, 2011 @ 23:09:59

    sky po prostu to wiem i juz;)

    • Sky
      Gru 07, 2011 @ 10:29:46

      super odpowiedz, wiem i juz…w przedszkolu dzieci tak odpowiadają…

      pozdrawiam 🙂

      • tomek
        Gru 07, 2011 @ 18:42:24

        widocznie jestem na poziomie przedszkola a Ty uniwersytetu 😉 Jak bedziesz mial dostep do swojej własnej wewnetrznej wiedzy to nie bedziesz nikogo o nic pytał tylko sam bedziesz wiedział.pozdrowienia 😉

  3. Sky
    Gru 05, 2011 @ 23:38:44

    Tomku, skąd to wiesz? Jakieś źródła, czy tylko tak ci sie wydaje?

    • krystal28
      Gru 06, 2011 @ 00:18:12

      Sky, Erni, M i Misiulu, już niejednokrotnie temat Obamy był poruszany na naszym blogu. Wystarczy napisać w górnym prawym okienku ‚Obama’ i wyskoczą wszystkie przekazy, które mówią na ten temat. Wyobraź sobie siebie w roli prezydenta USA, który właśnie objął stanowisko po kilkudziesięciu latach oficjalnego rządzenia przez satanistów, którzy nadal mają nieograniczone pieniądze, kontrolę i okrucieństwo. Czy myślisz, ze mógłbyś tak swobodnie i do woli wprowadzać swoje wizje w życie? Był taki jeden nieostrożny idealista – John F Kennedy. Obama jest dyplomatą i lawiruje jak tylko może, nie narażając swojego i swojej rodziny życia, a za zamkniętymi drzwiami kooperuje z Białymi Rycerzami i GF tak jak pisze w wielu przekazach i innych źródłach. Zacznij głębiej poszukiwać, a nie tylko może czytać krytyczne komentarze na różnych forach. Zapytaj może też swojego Wyższego Ja podczas głębokiej medytacji, a na pewno dostaniesz satysfakcjonującą odpowiedź.
      Już nie zostało dużo czasu do ostatecznych rozgrywek i wtedy zobaczymy jaka jeszcze prawda nam się odkryje.

      Jedno jest pewne, że jeśli krytykujemy i potępiamy Obamę, czy innego polityka zamiast wysyłania mu światła, przyczyniamy się do ciemności i opóźniamy swoje i kolektywne Wzniesienie.

      • Sky
        Gru 06, 2011 @ 00:34:48

        Krystal, może tak, może nie…jestem po prostu ciekawy. Poza tym nikomu źle nie życzę i moze nie czytam nienawistnych komentarzy, od których raczej stronię…
        Oby to co mówisz było prawdą…
        Zachecam wszystkich do samodzielnego myślenia tak poza tym…

        Peace and Love

      • misiulu
        Gru 06, 2011 @ 08:29:36

        Dziękuję Krystal28 za odpowiedź dla nas 🙂

        Co do Obamy to po przeczytaniu tekstów, tutaj na transformacji, już jakiś czas temu spojrzałem na niego z tego punktu widzenia co opisujesz. Dlatego po dwóch stronach barykady pojawia się to kim jest z pochodzenia, a po drugiej to co robi – przynajmniej te oficjalne rzeczy. Nie zdawałem sobie sprawy z taktyki jaką stosuje, o której mówisz – „za zamkniętymi drzwiami”.

        Był jakiś czas temu taki artykuł, w którym napisane było jak trudno być w tym momencie w jego skórze. Było tam też również o tym, że jest bardzo zestresowany i ciężko przez tych wszystkich ciemnych czegoś dobrego mu dokonać.

        Wspomniałaś również droga Krystel28, że musi też w swoich decyzjach zważać na rodzinę i siebie.

        Co do tego, że pochodzi ze światła to nie mam już wątpliwości, szczególnie, że jak się pojawił na wyborach to czuć było od niego ogromne światło. Takie było nie tylko moje odczucie, ale i moich znajomych.

        Może zostało postawione złe pytanie wcześniej. Czy on jest ze światła? Lepiej byłoby może takie – Czy da radę?! Z tego co mi się wydaje spoczywa na nim ogromna odpowiedzialność. Ja osobiście bardzo mu kibicuję mimo, że nie mam dostatecznej wiedzy, jak to tam wszystko u nich w rządzie się dzieje.

        Ta niewiedza powoduje niepewność, wątpliwości i pytania. Jednak wydaje mi się Krystel28, że to jeszcze nie jest krytyka, o której wspominasz 🙂 Cieszę się również, że mamy Ciebie i twoją i innych ciężką pracę, dzięki której możemy się rozwijać i pozbywać się tych efektów niewiedzy :D.

        Sky – Wydaje mi się, że trzeba wspomóc Obamę światłem. Nic przez to nie tracimy, nawet jakby nie był tym pracownikiem światła. Jeżeli jednak jest, to bardzo go wspomożemy i tym samym pomożemy sobie 😛

        Pozdrawiam wszystkich 🙂

      • Erni
        Gru 06, 2011 @ 08:29:58

        Racja, zamiast zaprzątać sobie głowę pytaniami „kto Kabal a kto nie” lepiej słać im najczystsze światło. Dziękuję Krystal za przypomnienie – czasem o tym zapominam w świecie gdzie z każdej strony jesteśmy programowani na niskie wibracje.
        pozdrawiam Was wszystkich

      • M.
        Gru 06, 2011 @ 09:58:22

        Dziękuję Krystal. Ulżyło mi…

        Pozdrawiam

  4. Lucy
    Gru 05, 2011 @ 23:17:39

    Nie, Lucy to jest jedyna petycja w tej chwili — K

    Droga Krystal,mnie też się udało,podpisałam stosując się do wskazówek. Tylko mam teraz pytanie-czy to jest jedna petycja czy też jest jeszcze coś innego do podpisania?
    Bardzo się cieszę że mi się udało i zaraz wyślę „instrukcję” do znajomych.

  5. tomek
    Gru 05, 2011 @ 23:10:43

    Obama jest na pewno wysłannikiem swiatła a dokladnie jest wysłannikiem galaktycznej federacji swiatła.Niestety nie moze zrobic az tak duzo jakby chciał bedac otoczony z kazdej strony przrz ciemnych.pozdrawiam

  6. misiulu
    Gru 05, 2011 @ 22:55:41

    Witam wszystkich bardzo miło 🙂 Ja również podpisałem. Również podpisze: dziewczyna, mama i tata 😀 i może jeszcze kogoś da się zwerbować.

    Co do Obamy to też na początku miałem bardzo pozytywne odczucia co do niego. Później się to odwróciło. Szczególnie po tym co faktycznie podpisywał i robił. Teraz? Nie jestem pewien, dlatego chciałbym również wiedzieć jak to z nim na prawdę jest. Pozdrawiam :*

  7. Sky
    Gru 05, 2011 @ 21:59:01

    Droga M, fajnie, że zadałas pytanie o Obamę. Mnie też to intryguje i również chciałbym sie dowiedziec czegos więcej na jego temat. Jakoś nie chce mi sie wierzyć, sledząc jego poczynania od kilku lat, że jest pracownikiem Światła.
    Proszę o jakieś komentarze lub cokolwiek co mogłoby naświetlić temat.

    Peace and Love

  8. zora81
    Gru 05, 2011 @ 21:42:47

    Witam.
    Petycja podpisana.
    Pozdrawiam serdecznie .

  9. bramin
    Gru 05, 2011 @ 18:39:24

    Dziękuję Krystal.
    Strona działa bez zarzutu. Już jest 1.506 podpisów z wielu krajów. Ja uruchomiłem Norwegów przez facebooka.
    Pozdrawiam wszystkich i serdecznie namawiam do podpisywania tej petycji:)

  10. M.
    Gru 05, 2011 @ 15:18:07

    Kim jest Barrack Obama ? Chyba tu wyczytałam, że jest politykiem ze Światła. Podobno brał udział w Globalnej Medytacji 11.11.11…
    Wcześniej także miałam pozytywne uczucia z nim związane.
    Czym w takim razie jest ta ” akcja ” z nieujawnianiem ?
    Dlaczego podpisał ostatnio ustawę o zabijaniu koni w celach konsumpcyjnych, mimo 70% sprzeciu spoleczeństwa ?!
    Czegoś tu nie rozumiem. A może za mało wiem ? 🙂
    Ktoś jest poinformowany ?

    Pozdrawiam

    • Erni
      Gru 05, 2011 @ 20:37:53

      Dobre pytanie. Wiele razy czytałem pozytywne rzeczy na jego temat jednak nijak to się ma do tego co pisze David Icke. Będę wdzięczny za odpowiedź.

  11. beza
    Gru 05, 2011 @ 15:00:38

    Może robię coś niewłaściwie , ale przy skopiowaniu linku by móc podpisać petycję wyświetla się informacja , że strona jest w trakcie konserwacji. Mam nadzieję , że nie jest to fortel BD tylko,że ja sama coś pokręciłam……?

  12. kuba1902
    Gru 05, 2011 @ 08:32:37

    Droga Krystal,

    Mnie udało się zarejestrowac i podpisac pierwsza petycję. I z tego, co wyczytałam, to osoby, które juz się raz podpisały, nie musza robic tego ponownie. Dlatego proszę osoby, które juz uczestniczyły w tym o bliższe informacje. Nie chciałabym nikogo wprowadzac w błąd.

    pozdrawiam wszystkich ciepło i serdecznie

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
