Majowie Wiecznego Czasu

dziękuję Wika za nowy przekaz Jezusa  „Wzniesienie się świadomości zbiorowej”

____________________________________________________

dzięki Freeheart za ten filmik:

‚Skoro Etilia już wspomniała o „trzech dniach”, polecam tym, którzy tego nie widzieli niezwykłą opowieść The Maya Of Eternal Time (Drunvalo Melchizedek 2009).  Film składa się z 14 części i jest niezwykły. Nie mogłam się oderwać ani na chwilę. Zawiera tak wiele mądrości Majów, że na te trudne chwile jakie nadejdą – jak znalazł.  Pozdrawiam świetliście.’

4 komentarze (+add yours?)

  1. asddD
    List 16, 2011 @ 09:44:02

    ej moze ktos mi powiedziec skad mam wiedziec ze to wlasnie ja przechodze do 5 wymiaru bo od przewodnika ciezko mi to wyciagnac nie gadajcie tylko mi ze to widac bo ja tego jakos nie widze ani tez zbytnio nie czuje

  2. bramin
    List 16, 2011 @ 07:47:31

    Skoro jesteśmy przy Drunvalo Melchizedeku, to polecam książki: „Świetlisty Wąż”, „Życie w przestrzeni serca”, „Pradawna tajemnica Kwiatu Życia”.
    Tam można się dowiedzieć jaką pomocną rolę odgrywają kryształy we Wzniesieniu Ziemi.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a szczególnie Ciebie Krystal :):):)

  3. Michał
    List 15, 2011 @ 21:56:57

    Film się kończy i widać 6 okienek – gdzie jest ciąg dalszy?

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
