Prawo Twórczych Rozwiązań

.

.

Czy czujesz się ostatnio zagubiony?  Kiedyś chętnie spędzałeś czas z rodziną i przyjaciółmi a dziś być może czujesz, że jakoś już do nich nie pasujesz, że jesteś inny.  Twoja skóra stała się nagle dla ciebie za ciasna a stare ograniczenia przytłaczają cię do tego stopnia, że chciałbyś zrzucić skórę jak wąż.
Bądź świadomy, że wszystko to są objawy charakterystycznego dla naszych czasów procesu ewolucji i jest wiele osób, które przechodzą teraz dokładnie przez to samo.  Twój świat się zmienił a środowisko, w którym żyjesz, może już nie być właściwe dla twojego systemu energetycznego.  Wielu z was nigdy tak naprawdę nie czuło, że pasuje do rodziny, z której pochodzi; byliście postrzegani jako „inni”  a może nawet jako czarne owce.  Jeśli tak było, prawdopodobnie nadszedł właśnie wasz czas.

Powołaniem was wszystkich, drogie owieczki, jest międzywymiarowe życie, które o wiele lepiej wyraża wasze prawdziwe ja.  Może to oznaczać, że będziecie musieli pozostawić w tyle to, co jest wam dobrze znane.  Jako że każda osoba ma wkład w kreowanie tego świata za pomocą wibracji, z którą najbardziej rezonuje, to co widzicie wokół może w ogóle nie odpowiadać waszym wyobrażeniom.  Możecie z jednej strony czuć się  mocno zagubieni a z drugiej, podbudowani i pełni nadziei.  Sprzeczne systemy wierzeń wewnątrz i na zewnątrz was stają się coraz bardziej spolaryzowane.  Kiedy próbujecie ogarnąć je swoim umysłem i uporządkować, możecie czuć, że wszystko staje się jeszcze bardziej zagmatwane i zawiłe .
Nie są to czasy, w których to intelekt odgrywa główną rolę; w rzeczywistości analizowanie i ciągła aktywność umysłowa pozbawiają Was energii. Wyczerpani i pozbawieni sił, nie będziecie w stanie podnieść swoich wibracji na tyle, by ogarnąć lub nawet być świadomym nowych możliwości, które otwierają się przed Wami w tych czasach wielkich przemian.

Obfitość Twórczych Rozwiązań
Jednym z najbardziej konstruktywnych sposobów patrzenia na świat w tym kluczowym punkcie historii jest świadomość, że wokół was istnieje wielka Obfitość Twórczych Rozwiązań!  Czasami staje się jasne, że nic innego niż cud nie pomoże na rozwiązanie poważnych światowych problemów.  Prawo Twórczych Rozwiązań podarowane jest wam przez dobroczynny Wszechświat jako schronienie, w którym możecie odzyskać nadzieję i spojrzeć na osobistą lub światową sytuację z nowej, poszerzonej perspektywy.  Wyższe częstotliwości Boskiego Światła, wdrożone do pracy na Ziemi, mają do zaoferowania dalekosiężne, graniczące z cudem i bardzo Twórcze Rozwiązania.

.
Bóg jest obecny we wszystkich okolicznościach
We wszystkich sytuacjach, które napotykacie i które jawią się wam jako straszne lub pogmatwane,  proście Boga o Twórcze Rozwiązania.  Gdy czujecie, że wyzwanie dotyczące zdrowia lub waszej aktualnej sytuacji finansowej was przerasta, wzywajcie Twórcze Rozwiązanie do pracy w imię waszego najwyższego dobra.  Jeśli na świecie pojawiają się sytuacje mroczne i przytłaczające,  proście o to, by moc Twórczych Rozwiązań zainterweniowała w imię wyższego dobra wszystkich zainteresowanych. Prawo Twórczych Rozwiązań funkcjonuje jako stałe prawo, takie jak, np. Prawo Przyciągania.  Jego istotą jest, by każdy, kto potrafi otworzyć się na Siłę Wyższą, z przynależnym jej szerszym polem widzenia i głębszym rozumieniem, był w stanie dojrzeć twórcze rozwiązanie, którego nie niesie ze sobą wibracja danej sytuacji.  Wcielone w życie Prawo Twórczych Rozwiązań zezwala na Boską Interwencję, która wykorzystuje metody działania, o których Wam się nie śniło.  Jest to potężne narzędzie, którego możecie użyć, gdy czujecie się przytłoczeni i pozbawieni nadziei.  Modlitwa o Twórcze Rozwiązanie to pełen wdzięku sposób na podwyższenie swoich wibracji.  Gdy zezwalacie Boskiemu Światłu na rozwiązywanie Waszych problemów, stajecie się bardziej neutralni i tym samym częstotliwość Waszych wibracji wzrasta.

Z chwilą, gdy zaczynacie pracować z Prawem Twórczych Rozwiązań otwierają się przed wami nowe możliwości.  Stajecie się bardziej zaradni niż kiedykolwiek.  Wszelkiego rodzaju pomocne siły, widzialne  i niewidzialne sprzymierzają się z wami, abyście już nigdy więcej nie czuli się samotni i zagubieni.  Jest to nowy czas, w którym macie dostęp do energii o wyższych częstotliwościach. Możecie ją ukierunkować na wprowadzenie wyższego dobra we wszystkie dziedziny waszego życia. Ewoluujący system waszych wierzeń będzie was jednoczył tak, byście pozostawali w harmonii z innymi ludźmi.  Miliony ludzi wzrasta teraz w tej świadomości i chce współtworzyć z wami pokój na planecie.. Wszystkie te błogosławione istoty czuły się kiedyś inne, opuszczone, przestraszone i samotne. Wasze dusze gromadzą się teraz w tęczowym kręgu i wspólnie sprowadzają na Ziemię Świadomość Jedności. Razem podniesiecie częstotliwość wibracji i przyczynicie się do ewolucji zarówno Waszej duszy jak i planety.  Napływa coraz więcej informacji potwierdzających prawdziwość tego, o czym mówimy.  Płyną one zarówno  od Wzniesionych Mistrzów, z  Wymiarów Anielskich jak i z Waszych  kręgów naukowych. Współpraca i jedność między wami są elementarnymi warunkami, umożliwiającymi wam przeprowadzenie Ziemi przez proces przemian.

Miliardy lat procesu ewolucji
Na przestrzeni miliardów lat jednokomórkowe organizmy uczyły się wzajemnej współpracy tak, by nie niszczyć środowiska, od którego były zależne.  Współpraca pomogła im w nauce przystosowania się i w początkach rozwoju.  Przed tą sama sytuacją stoi teraz  ludzkość.  Dominacja i rywalizacja nie przystają już do nowych czasów.  Coraz więcej ludzi zdaje sobie z tego sprawę i staje się to potężnym symbolem ewolucji na Ziemi.  Módlcie się o Twórcze Rozwiązania sytuacji, które was dotykają, jak i o Rozwiązania sytuacji w tych rejonach świata, które przyciągają Waszą uwagę.  Wiedzcie, że wasze modlitwy stanowią pojazd dla Wyższej Świadomości i zostaną zawsze wysłuchane.  Może dziać się to w sposób, przekraczający wasze wyobrażenia, jednak żadna modlitwa nie pozostanie bez odpowiedzi. Częstotliwości energii, które teraz wzrosły na planecie, stają się chaotyczne, jeżeli nie zostaną ukierunkowane w pozytywny sposób.  W świetle tego staje się jasne, jak ważne jest, by więcej ludzi koncentrowało się na Twórczych Rozwiązaniach, niosących ze sobą powszechną harmonię i bardziej konstruktywne rezolucje, tak aby najwyższe dobro mogło przeważyć.

.Czas Przyjmowania
Kiedy wzywacie Kreatywne Rozwiązania i szczerze prosicie Boską Interwencję o działanie w waszym życiu, ważne jest również, byście znaleźli czas na przyjęcie inspiracji.  Usiądźcie w ciszy na łonie Natury lub w jakimś innym wygodnym miejscu, tak abyście mogli oddychać powoli, głęboko, robiąc długie wdechy i wydechy. Ten sposób oddychania odżywia was, zwiększa duchową energię i wnosi w wasze wnętrza równowagę.  Otwiera was na szersze, pogłębione doświadczanie świata, w którym żyjecie.  Możecie uwolnić się od swoich problemów poprzez przekazanie ich Wyższej Sile ze świadomością, że nowe pomysły przyjdą do was w Boskim Czasie, niejednokrotnie w pełen synchronii sposób.  Przerabianie problemu na poziomie mentalnym w poszukiwaniu rozwiązania, będzie tylko spowalniało cały proces.
Modlitwa o Twórcze Rozwiązania będzie was zbliżać do innych dusz, pasujących do was na poziomie wibracyjnym. Pozwoli to wam poczuć się częścią bardziej twórczej całości, zarówno w waszym wnętrzu jak i na zewnątrz was.

Proponujemy Wam następującą modlitwę:

Boska Obecności, Która Jesteś Wszystkim, co Istnieje,
Proszę, wprowadź teraz w moje życie potęgę Twórczych Rozwiązań. Niech Twórcze Rozwiązania zamanifestują swoją moc we wszystkich sytuacjach, na których rozwiązanie ja i inni nie żywimy nadziei.  Niechaj Światło Twórczych Rozwiązań oświeci umysły wszystkich przywódców politycznych oraz wszystkich ludzi,  pozostających w stanie walki.  Niechaj rozwiąże wszystkie problemy, związane z naszym środowiskiem.  Niech Prawo Twórczych Rozwiązań wniesie poszerzone perspektywy, nową wizję i harmonię dla najwyższego dobra wszystkich zainteresowanych.  Zapraszam teraz Społeczność bliskich mi Dusz do Zjednoczenia się i wspólnego świętowania tych wspaniałych czasów.
Wyrażam swoją głęboką wdzięczność za to, że niniejsze błogosławieństwo dostępne jest dla wszystkich poszukujących i za to, że Twórcze Rozwiązania manifestują swoją potęgę we wszystkich dziedzinach mojego życia. Jam Jest błogosławiony Obfitością Twórczych Rozwiązań. I tak to Jest.

Archanioł Gabriel przez Shanta Gabriela
28 sierpnia 2011

http://www.TheGabrielMessages.com

Przetłumaczyła Emilka

18 komentarzy (+add yours?)

  1. aga
    List 26, 2011 @ 11:30:49

    Witam wszystkich i pozdrawiam z całego serca.Kochani i ja również odczówam to w taki sposób.Był taki czas,bardzo zły dla mnie, gdy, cicho obawiałam się że jest coś nie tak ze mną…Myślałam że jestem nadwrażliwa że chyba przesadzam z odczówaniem.Potem nastąpił przełom i nagle przestałam się obwiniać.Wypełniło mnie uczucie, przedziwnej pewności do tego że, tak właśnie przebiega ten cały proces i mam, nigdy już, nie myśleć w taki sposób o sobie.Ja również patrze wieczorami i w nocy na gwiazdy jak na mój dom ale, ten prawdziwy ,ten jedyny ,patrzę na nie i co jakiś czas ,przeszywa mnie, ogniste uczucie ogromnej tęsknoty za moją rodziną z gwiazd…Co jest niesamowite,ponieważ, bardzo kocham moją rodzine, którą posiadam tutaj, na tej Planecie Gaja.Kocham ich bardzo ,oddałam bym nawet życie za nich.Ale również, bardo brakuje mi aż do łez, moich ukochanych z gwiazd.Co mnie wtym wszystkim, najbardziej zastanawia…to że ja mam tą tęsknotę w sobie od bardzo wczesnego dzieciństwa.Wiem o tym od mojej rodzinki.Ponoć zaczełam najpierw mówić a dopiero znacznie pózniej chodzić.Siedziałam w łóżeczku i mówiłam i to od razu bardzo wyrażnie nie używałam żadnych dziecinnych zwrotów typu, mami,ciuciu,bubu itd…Ale ku zaskoczeniu wszystkich mówiłam na gwiazdy dziwnie…..Dżaki….Gdy nastawał zmierzch wyciągałam rękę w stronę okna i dosłownie z ogromnym uśmiechem i świecącymi z radości oczami krzyczałam Dżaki,Dżaki,Dżaki…I wtedy ,ktoś z rodziny ,musiał wziąć mnie na ręce i postawić na parapet i tak ze mną stać podtrzymując mnie aż się nacieszę,napatrzę i nagadam przy tym oknie….Dżaki,Dżaki,Dżaki.Do tej pory nie mogę odkleić oczu od gwiazd.Nawet gdy jest bardzo zachmurzone niebo,wyszukuję chociaż tej jednej gwiazdki…..A już od paru lat mam dziwne uczucie że wkrótce z moich pleców coś wyrośnie coś bardzo ogromnego…..Tylko Błagam was nie pżerażajcie się tym co piszę i nie pomyślcie standartowo że potrzebne mi poważne leczenie…Pozostańcie w Świetle.Bardzo dziękuję Ci Krystal.

  2. Maria59
    List 08, 2011 @ 13:24:27

    Od paru dni czuję się dziwnie i nie tylko ja ale cała moja rodzina.Dziwnie podrażnieni, zmienne nastroje , jakby coś nas przygniatało.Bardzo staram zachować spokój. Nie wiem czy to coś pozytywnego czy negatywnego, jedno co mogę zrobić to być obserwatorem i zachować spokój i miłość dla najbliższego otoczenia.Nigdy nie wyobrażałam że praca nad sobą będzie taka trudna.
    Życzę cierpliwości ,spokoju i współczucia dla wszystkich w tych trudnych momentach

    • allright
      List 09, 2011 @ 00:38:45

      Droga Mario…ja czuję się podobnie…tak jakbym sama siebie nie poznawała…ale z drugiej strony czuję tą nowa jakość jaka nadchodzi…zobacz to oczywiste..by mogło zaświecić światło to co ciemne musi odejść..a odejść może jedynie za naszym przyzwoleniem , poprzez oczyszczenie…jako,że czas tak przyśpiesza te aspekty nas, które mają być oczyszczone wychodzą na jaw…i tutaj warto się im przyjrzeć, podziękować im za to,że pomogły nam wzrosnąć…i spojrzeć w kierunku nowej kreacji…tak, tak o tą mądrość chodzi… nic nie dzieje się bez przyczyny:))))

      Pozdrawiam Cię Marysiu ciepło i głowa do góry…hehe
      :)Gabi

  3. Ania
    List 08, 2011 @ 12:50:57

    Drogie Owieczki ?! No, no…

  4. promyk881@o2.pl
    List 08, 2011 @ 09:48:33

    Jak dobrze wiedzieć, że stanowimy Jedność..Że podobnie reagujemy i odczuwamy..
    Ten trudny czas, naprawdę doskwiera dość intensywnie..!:(
    Ja czuję się tak, jakby czołg po mnie przejechał..Dosłownie nie mam sił, by nogami powłóczyć!Kumulacja wszelkich pytań, dylematów i trosk..Całkowite zmęczenie materiału, brak perspektyw..Uff..Dobre słowo jest balsamem dla duszy!:)Dziękuję..Przetrwamy nasze osobiste kryzysy, podniesiemy się i pójdziemy dalej niosąc Nasze Światło..
    Pozdrawiam Wszystkich sercem..

  5. Nulina
    List 08, 2011 @ 08:42:03

    Dziękuję,każdy przekaz pojawia się w odpowiednim czasie.Każdego dnia tu jestem,to wielka duchowa przyjemność pobierać takie lekcje…Z całego serca dziękuję….

  6. wioleta
    List 08, 2011 @ 05:57:03

    tak sie wlasnie czuje,jest to inspiracją:))

  7. Biedrona
    List 08, 2011 @ 04:36:20

    To było przepiękne. Tak bardzo potrzebne mi były te słowa pocieszenia, naprowadzenia i ukojenia. Bardzo ale to bardzo dziękuję z całego serca.

  8. spawmagspawmag
    List 08, 2011 @ 04:15:37

    Ja jestem załamany,nie mam ochoty na nic,nawet prosiłem boga aby mnie zabrał z tond,straciłem sens życia:-(.A z drugiej strony czuje jakby Bóg,obdarzył mnie kredytem bo słuch i słucha.Nie mam tematu ze znajomymi żadnego aauuuu?

    • allright
      List 09, 2011 @ 00:31:40

      Mój drogi ….zajrzyj w głąb siebie…z pewnością dostaniesz potrzebne Ci wsparcie…to fakt,że ten czas jest czasem ostatecznych oczyszczeń także dzieje się dużo na polu energetycznym co ma olbrzymi wpływ na nas..to co czujesz to sygnał właśnie tego…
      Przesyłam Ci moc światła:))))
      Pozdrawiam Cię ciepło 🙂 Gabi

  9. Teresa Grzebien
    List 08, 2011 @ 03:01:34

    Zbliza sie Dzien Dziekczynienia….wtedy urodzi Bogini Enia:)) Okolo czternastej godziny…Modlcie sie za mnie chlopcy oraz dziewczyny!:)))

  10. Teresa Grzebien
    List 08, 2011 @ 02:51:38

    Tworcze Rozwiazanie natychmiast byc musi….zanim to dziecko, co zyje we mnie sie nie zadusi! Modlcie sie za mnie na wszystkie sposoby…by juz urodzil sie wreszcie czlek mlody…:)))))

  11. allright
    List 08, 2011 @ 01:37:22

    Archanioł Gabriel jak zawsze jest dla nas pomocny…
    Zapraszam na stronę Medytacji Światła / z 3 strony Google obecnie się otwiera / już dzisiaj wdrożymy nową formułę cotygodniowej poniedziałkowej medytacji o godz. 22.00
    Archanioł Gabriel będzie nam przewodnikiem…Niech Moc Twórczych Rozwiązań będzie nam dana…umysł zasługuje na odpoczynek…taki przecież był przeciążony…pamiętacie ten stan ciągłego rozkojarzenia…no i przyszło na co tak długo czekaliśmy…Wyższa Siła jest w naszym zasięgu…
    Przyznam, że ostatnio czuję się jakbym przeskakiwała z jednego wagonu do drugiego…ale na szczęście jest we mnie siła…
    Kochani pozdrawiam Was w świetle…kroczymy wspólną drogą…
    Gabi)))

  12. zielnik
    List 07, 2011 @ 13:30:25

    ja czuję się ostatnio jakbym była w 9 miesiącu ciąży … z samą sobą.
    Jest mi tak strasznie niewygodnie w każdej sferze życia, wszystko jest nie tak, wszytko uwiera, a jednocześnie wiem, że wszystko jest w porządku, wszystko zgodnie z planem.Jestem taka niecierpliwa, bo wiem, że najwspanialsze przede mną 🙂
    Wyczekuję już strasznie tego swojego porodu !!!

  13. ins,ma
    List 07, 2011 @ 11:15:26

    Ja te z dziękuję – się już uzależniłam od tej strony 🙂
    zaglądam tu codziennie po dobre wiadomości:-)

  14. Karmel
    List 07, 2011 @ 11:09:11

    Też uwielbiam zatrzymac sie na moment i popatrzeć na niebo, czy to dzienne czy nocne. Ciągnie do góry co? 🙂 Fajny przekaz, wypróbuję sobie te Twórcze Rozwiązania. 🙂

  15. Adriano
    List 07, 2011 @ 09:23:27

    „Twoja skóra stała się nagle dla ciebie za ciasna”

    Dokladnie tak sie czuje od dluzszego czasu.. nie jest mi zle ale czuje sie jakos nie tak, jakbym nie pasowal do aktualnych czasow. Moge godzinami patrzec w nocy w gwiazdy i gdy to robie czuje jakas dziwna tesknote za czyms co jest tam, tak jakby gdzies tam byl moj prawdziwy dom.

    Mam ogromne pragnienie zycia w swiecie bez dualnosci, pelnym swiatla, w swiecie w ktorym kazdy ma wszystkiego pod dostatkiem, moga sie realizowac bez zmartwien, w ktorym ludzie wysylaja tylko i wylacznie dobra energie, energie milosci i szczescia..
    .. stad chyba moja tak emocjonalna reakcja na przedostatni manuskrypt, tak bardzo pragne czegos totalnie innego niz to co tam bylo opisane.

    Dziekuje krystal za to ze poswiecasz tyle pracy abysmy mogli tu wejsc i zapoznac sie z przekazami oraz za umieszczenie tego przekazu bo jest po prostu cudowny.

    pozdrawiam

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
