Nie Czytaj, Jeśli Nie Jesteś Gotowy na Prawdę

.

W twoim sercu rodzą się wszechświaty.  Z faktu ich urodzenia czerpiesz tajemnice o rzeczywistościach przekraczających twoje zrozumienie.  Twoim zrozumieniem budujesz pałace twoich tęsknot.  Nie szukaj.  Bądź!  Nie usiłuj.  Stwarzaj!  Nie tęsknij!  JESTEŚ.  Istniejesz z gwiazd w niebiosach poprzez przestrzeń i czas, ktόry przestał istnieć, żebyś ty, odnowiony mόgł się narodzić.  Istniejesz w świetle wiecznej Prawdy, ktόra jest świadomością Siebie.

W ciemności jesteś światłem, w pustce radością, a w katastrofie jesteś pochodnią dla wszystkich pokoleń.  Świat mόwi: KATASTROFA, ja mόwię: OŚWIECENIE.  Świat mόwi: ŚMIERĆ, ja mόwię: WIECZNOŚĆ.  Świat mόwi: CIERPIENIE, ja mόwię: UZDRAWIANIE.  Świat mόwi: PŁACZ, ja mόwię: RZEKA RADOŚCI.

Na serca mężczyzn i kobiet i na wszystkie dzieci z nich poczęte i na największe świątynie wszechświata, dopόki ciała niebieskie są w ruchu i na powiernikόw mądrości i na odrodzone światło tysiąca słońc, oznajmiam, że to już czas na Wzniesienie, ale czy wstaniesz?  Czy podejmiesz się zadania?  Czy podejmiesz się swojej Prawdy?  Czy wypowiesz Ją publicznie?  Czy wykrzyczysz Ją pod niebiosa.  O to proszę.  Czy jesteś gotowy?  Czy możesz stać się gotowy?  Czy jesteś skłonny?  Czy nim będziesz?

Czy nie w cieniu internetu bywasz i w ciemności anonimowości walczysz?   Kto spośród was wystąpi z tłumu uniesie znak i z dna płuc wykrzyczy: “Jestem miłością! Kocham was wszystkich!”.
Kto z was ma taką odwagę?  Kto z was porzuci ego?  Kto z was odda wszystko co posiada, aby pewnego dnia mόwić prawdę wszystkim dzieciom na świecie?
To jest to o co ciebie proszę i to jest to, czego szukasz.  Jeśli tylko bawisz się w oświecenie, skończ tę zabawę.  Jeśli bawisz się w bogόw, nie baw się więcej.  Jeśli zabawiasz się w mistrza, skończ z tym. Ponieważ nadszedł CZAS.  Nie taki czas, jaki sobie wyobrażasz, ktόry wizualizujesz, ale potężna, bardziej dynamiczna ekspresja istnienia.

Świat rozpada się, ludzie lamentują, twoi bracia i siostry umierają.  Jeśli nie teraz, to kiedy?  Jeśli nie ty, to kto?  Pytam cię: “Jakie masz przekonania?”.  Wypowiadanie słόw, za ktόrymi nie ma akcji. Chowanie sie w komforcie, gdy świat kruszy się w podstawach dookoła ciebie.  Czy możesz być jak Mistrz Jezus.  Czy możesz być jak Kriszna, jak Gandi, jak Martin Luther King, jak Budda?  Czy masz taką moc, czy tylko bawisz się w posiadanie mocy?  Czy jesteś nieustraszony, czy bawisz sie w nieustraszoność?  Czy jesteś skłonny porzucić wszystko?  Czy wciąż się czegoś kurczowo trzymasz?

JESTEM ARCHANIOŁEM METATRONEM.  Głoszę Prawdę, to jest to co robię.  Rozdaję misje, to jest to jest to kim jestem.  Nie owijam w bawełnę, nie osładzam, mόwię śmiało i nie staram się nikogo udobruchać.  Jeśli jesteś naprawdę tym, kim mόwisz, że jesteś, WTEDY MUSISZ TYM BYĆ.  I jeśli zależy ci, tak bardzo jak mόwisz, to zacznij działać!  A jeśli kochasz, tak mocno jak mόwisz, działaj. Żadna dbająca i kochająca osoba nie tkwi bezczynnie w takim stanie miłości.  Podobnie żadna odważna i wspόłczująca istota nie siedzi cicho pośród przemocy i nienawiści!

Żadne nowe iluzje nie będą ci ofiarowane, żaden welon nie zasłoni ci oczu.  Byliście dziećmi i zachowywaliście się jak dzieci.  Zniszczyliście świat i zabiliście swoje serca, ale możecie to zmienić. Macie moc, żeby to uczynić i ja jestem Z WAMI!  Teraz i zawsze będę walczył, oślepiającym mieczem i czystością Ducha, przy waszym boku, aby przynieść Miłość i Radość wszystkim istotom.  Natomiast tym, ktόrzy siedzą w komforcie sofy, powiadam: “NIE WZYWAJCIE MNIE!”.  Ci, ktόrzy śpią pośrόd świadomości: “NIE WZYWAJCIE MNIE!”.  Ci, ktόrzy mόwią o Prawdzie, ale odmawiają działania: “NIE WZYWAJCIE MNIE!”.  Jestem nieporuszonym wykonawcą oraz głosem odbijającym się echem poprzez eter światόw i JESTEM ZMIANĄ.
Nie ZNISZCZENIE. Nie ŚMIERĆ. Nie STRACH. ODWAGA. SIŁA. WSPÓŁCZUCIE. PRAWDA.
Odważysz się?  Czy znasz siebie?  Czy będziesz niemy przez wieczność?
Zobaczymy, OŚMIELAM CIĘ.

Metatron, Archanioł 10-tej Sfery

Przekazała: Míria Gonzalez,    31 sierpień 2011, przetłumaczył Inspire

http://lightworkers.org/channeling/140121/archangel-metatron-do-not-read-unless-you-ready-hear-truth

Comments are closed.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
