Adama z miasta Telos

.

.

Adama

Przekazał Chris Won, 9 czerwca, 2011

Przetłumaczył Jarek Esse

.
Bylem królem Atlantydy.
W tamtym czasie mieszkańcy Ziemi byli bardziej obeznani ze swoimi subtelnymi ciałami, z których emanowało dużo życzliwości i zrozumienia, w kierunku jedności, która naprawdę istnieje pośród wszystkich istot zamieszkujących Kreacje Boska.
W tamtym czasie mieliśmy radość z życia, dzieląc miedzy sobą nasze doświadczenia i życiowe obserwacje  i ucząc się od siebie nawzajem , nie tak jak dziś, gdzie większość ludzi chce mieć przewagę w każdych okolicznościach, aby zdobyć więcej bogactwa albo być bardziej szczęśliwymi w życiu niż inni.
Musicie zdobyć się na wysiłek, by rozbić skorupę, gdzie Matrix stworzony przez Ciemnych zamknął was jak w futerale i by w końcu wyjść z niego na zewnątrz. Kiedy rozbijecie skorupę, która trzymała was w wiezieniu i kompletnej ignorancji, wtedy ,wolni od iluzji w której Ciemni was zanurzyli, każdy z was uleci oswobodzony ku świetlanym i wspaniałym miejscom przeznaczenia, oczekujących każdego z was, zgodnie z wasza karma.
Ale właśnie z tego powodu jest niezbędne, by uczynić tytaniczny wysiłek i by  posiadać ugruntowana decyzje, w celu PRZEBUDZENIA SIĘ,  a nie, żeby znów wpaść w sen wiekowy.  To nie jest łatwe zadanie, w istocie, ale dlatego właśnie macie w tym momencie cala rzesze Kochających Istot, które dają wam swoje wsparcie we wznoszeniu się do wysokości ,których nigdy nie poznaliście, a które są dużo bardziej REALNE niż ten świat, który wy myślicie ze jest rzeczywisty ,a w którym żyliście każdego dnia swego życia aż do dzisiaj.
Niektórzy spośród was się przebudzają i robią to bardzo dobrze-bravo!–
garstka z was jest w pełni przebudzona i nie ma już dla nich mozliwosci  powrotu, poniewaz Prawda utrzymuje ich dobrze zakotwiczonych w duchowej Rzeczywistości ,która to oni już ciągle żyją.
Ci którzy są już w pełni przebudzeni, (nie ci którzy zaczynają się przebudzać) wiedza bardzo dobrze, ze nie mogą zatrzymywać tej wiedzy tylko i wyłącznie dla siebie; wiedza, ze powinni nią się dzielić z reszta ludzi, a szczególnie z tymi, którzy teraz się przebudzają.
Oni również wiedza– i nie muszą tego czytać w żadnej książce lub internecie
–ze teraz, bardziej niż kiedykolwiek indziej, potrzebna jest krytyczna masa
to znaczy; minimalna ilość ludzi otwierających swoje oczy na nieszczęścia istniejące w świecie, a które zaoferowali wam Ciemni (dzięki czemu mogą być ciągle panami tego świata) i pokazać Drogę wszystkim innym, którzy się jeszcze nie przebudzili na te Prawdę (o Ciemnych).
To dlatego Adriano, (Adriano jest jednym z naszych hiszpańskich tłumaczy, naszego teamu. Jest on malarzem i właścicielem nowej strony internetowej
Despertando.me – Kees, GalacticChannelings.com ) zainspirowaliśmy ciebie do nazwy twojej Wystawy Artystycznej :”Road to the Truth” Droga do Prawdy
i ty wiesz o tym, ze to My zainspirowaliśmy ciebie do tej nazwy, prawda? (on uśmiecha się)
Bylem królem w zamierzchłych czasach, kiedy przepiękny i jedyny w swoim rodzaju kontynent dumnie wznosił się ponad wodami waszej planety Gai.
Teraz jestem znany jako Adama i wy wiecie (poniewaz jest kilka stron które mówią o mnie w Internecie) ze obecnie jestem liderem wspólnoty, która żyje pod ziemia, w podziemnym mieście zwanym Telos, które fizycznie znajduje się pod górą Mount Shasta w Stanach Zjednoczonych.
Kiedy duchowy proces Wzniesienia nastąpi wśród ludzkości (rezydującej) na powierzchni naszej ziemi wówczas wiele drzwi zostanie otworzonych dla każdego z was i to będą te Portale poprzez które wiele cywilizacji nawiąże z wami kontakt i zapewni wam jedyna w swoim rodzaju okazje do nauki wznoszenia waszych serc,przede wszystkim, a dopiero później naucza was nowych technologii ,by wasze życie było latwiejsze i mniej zależne od przymusu pracy całodniowej, by tylko moc przetrwać.
Ażeby osiągnąć te krytyczna masę potrzebna do tego ,by wzniesienie ludzkości się urzeczywistniło wystarczy po prostu, ze będziecie słuchać rad tego kto żył znacznie dłużej na Gai niż wy, od niepamiętnych i prastarych czasów.
Przede wszystkim, ci z was którzy się przebudzają a żyją w sąsiadujących miejscowościach powinni gromadzić się razem i prowadzić grupy medytacyjne, by w ten sposób urzeczywistnić  wyłaniającą się energie, która obejmie cale wasze otoczenie i pomoże wznieść świadomość wszystkich żyjących w obrębie tego obszaru.
Po drugie ,kontaktujcie się poprzez internet z ludźmi, którzy również podnoszą swój poziom świadomości i choć mieszkają daleko, nawet na innych kontynentach to jednak  czujecie klarowne i wyraźne pokrewieństwo z nimi, „tak jakbyście ich zawsze znali” oraz braterskie uczucia ,które was jednoczą ,pomimo faktu,ze wogóle nie znacie się na fizycznym planie.
Z cala pewnością na subtelnych, czy wewnętrznych planach  znacie się już dobrze i razem pracujecie.
I wreszcie ,starajcie się utrzymywać mentalna czystość oraz wzniosłe uczucia w waszych sercach, by tak chronić siebie przed wpływem  i pociągiem do łatwego,ale egoistycznego życia,za pomocą którego Ciemne Siły desperacko próbują utrzymać swoja władzę nad wami.
Ich działania są już desperackie,poniewaz doskonale wiedza ,ze za każdym razem coraz więcej ludzi się przebudza.
To jest ten inny powód ,ze cie zainspirowaliśmy, byś wezwał swoje nowe ramie kontrataku ,braterska wspólnotę „Despertando.me”. Jesteś zaskoczony?
Nic nie dzieje się przypadkowo. Jesteś zawsze prowadzony i bardzo dobrze odpowiadasz na nasze inspiracje. Tak kontynuuj,poniewaz wszystko co się zdarza jest w zgodzie z Planem zaprojektowanym przez Subtelne Istoty,  które bardzo dobrze przewidziały każdy krok,prowadzący do pokonania Ciemnych Sil.
Możecie świadomie liczyć na nasze wsparcie,poniewaz nasza pomoc jest niezbędna w tym momencie, aby Boski Plan mógł się zamanifestować na Gai.
W każdym bądź razie początkowy wysiłek musi wypłynąć od was ,tak to się dzieje w obrębie wszystkich granic Uniwersum.
Liczcie na nas, a my liczymy na was
Niech tak będzie. I tak jest
Adama
http://galacticchannelings.com/english/navealfa09-06-11.html

15 Komentarzy (+add yours?)

  1. ubiquality
    Czer 22, 2011 @ 12:58:37

    ja tez z wawki. może spotkamy się w lesie kabackim o 5 rano. medytacja wśród drzew na świeżym powietrzu 🙂

  2. sylamos
    Czer 21, 2011 @ 12:09:19

    Jarku to co napisałeś to są dokładnie te informacje, które mi przekazują Aniołowie już od kilku lat. Patrzę na to co się wokół dzieje oczami obserwatora. Zauważyłam u siebie ze wszystko co się dzieje w świecie rzeczywistym jest dla mnie obojętne. Przestałam nawet oglądać telewizję. Też z chęcią przyłącze się do waszej grupy medytacyjnej. Ja jestem z Pruszcza gdańskiego. Ktoś może jest z rejonu trójmiasto ?

  3. Sabrina
    Czer 19, 2011 @ 13:59:34

    „Po drugie ,kontaktujcie się poprzez internet z ludźmi, którzy również podnoszą swój poziom świadomości i choć mieszkają daleko, nawet na innych kontynentach to jednak czujecie klarowne i wyraźne pokrewieństwo z nimi, „tak jakbyście ich zawsze znali” oraz braterskie uczucia ,które was jednoczą ,pomimo faktu,ze w ogóle nie znacie się na fizycznym planie”.

    Ja czuję się dokładnie tak jakbym Was Kochani (tu komentujących) znała cała wieki 🙂

    • Sabrina
      Czer 19, 2011 @ 14:01:04

      Tu uściślę – mam na myśli niemal wszystkich komentujących na tym blogu, włącznie z Krystal 🙂

  4. Jarek
    Czer 19, 2011 @ 05:14:16

    Dzięki Kystal, za umieszczenie tego przesłania 🙂 Witam Was serdecznie na tej wspaniałej stronie.Jestem tu nowy . Kiedy przeczytałem ten przekaz z Telos, od razu wiedziałem, że muszę go przetłumaczyć!Jestem jakoś dziwnie związany z tą podziemną cywilizacją . Chciałem się z Wami podzielić pewnym doświadczeniem. W 2001 roku ni stąd ni zowąd wpadłem w jakiś dziwny stan depresyjny.Dziwny ,bo nie było żadnych ewidentnych powodów zewnętrznych ,by tak się czuć.Szukałem więc jakiejś pomocy w postaci kursów medytacyjnych, relaksacyjnych…I trafiłem na „Weekend z Hemi-Sync”. A że byłem już po lekturze trylogii Roberta Monroe, więc pojechałem właśnie na ten kurs.Tak w skrócie napiszę,że te dźwięki synchronizują półkule mózgowe, wywołując między innymi OBE- wyjścia poza ciało.Oczywiście głównie na to liczyłem i tym byłem najbardziej zafascynowany. Minął piątek,sobota,poranek niedzielny i nic!Pomyślałem sobie;no ładnie!oprócz deprechy dojdzie mi niezły ubytek kasy,bo kurs nie był tani.Jedyna korzyść ,to to że nawdychałem się świeżego powietrza,bo kurs odbywał się w górach. No i wreszcie przyszlo ostatnie ćwiczenie. Bez polotu do niego podszedłem i wtedy stało się coś! ‚Znalazlem się w miejscu otoczonym mgłą.Wydaje mi się że czekałem tak całą wieczność.Wówczas rozgoryczony powiedziałem,albo pomyślałem: no i znów jestem SAM! I wtedy w tej mgle zobaczyłem mnóstwo twarzy! Jedna z nich podeszła do mnie i okazała się to być młoda kobieta(mój opiekun?Anioł Stróż? Nie wiem) Pochwyciła moją rękę i wpadliśmy w tunel(wreszcie,bo powinien on byc na samym poczatku ;)) Wyraźnie przesuwaliśmy się w dół.Nagle znalezliśmy się nad jakimś miastem.Było przepiękne i takie harmonijne!Zapytalem gdzie jesteśmy (mając nadzieję,że ona powie:na obcej planecie) Tymczasem usłyszalem: we wnętrzu Ziemi! Moje zdziwienie bylo niesamowite.Powiedzialem; a skąd to światło?Przecież, tu nie ma Słońca.Odpowiedziala: jest wewnętrzne źródło światła. Niestety moja wycieczka nie trwała długo,ponieważ zmieniające się dźwięki Hemi-Sync ściągały mnie z powrotem. Byłem kompletnie zaskoczony,gdyż brałem pod uwagę istnienie obcych cywilizacji, lecz o tej podziemnej nie mialem w ogóle pojęcia.Po latach przeczytałem o istniejącej Cywilizacji Agharty i ucieszyłem się , że to doświadczenie to nie byla tylko halucynacja.Ale dlaczego akurat to wlaśnie mi pokazano?Może jakaś część mnie żyje własnie tam? Myślę, że jakaś część każdego z nas właśnie żyje tam.Jest ich w końcu kilkaset milionów! 🙂 Mnie sama taka świadomość stawia na nogi i dodaje skrzydeł! Light&Love

    • krystal28
      Czer 19, 2011 @ 10:56:36

      Witaj Jarku, dziękuję za tłumaczenie, i ze podzieliłeś się z nami tym swoim niezwykłym doświadczeniem. Ja tez po zapoznaniu się z informacjami o podziemnych cywilizacjach, szczególnie o mieście Telos, poczułam wielki entuzjazm, ze mamy swoich starszych braci i siostry nie tylko we Wszechświecie, ale tu w Ziemi, tak blisko. Moim duchowym doświadczeniem były intensywne wykłady przez dwie noce we śnie w mieście Telos. Czekam na dalsze instrukcje… 😉

  5. eMKa
    Czer 18, 2011 @ 21:50:57

    „Przede wszystkim, ci z was którzy się przebudzają a żyją w
    sąsiadujących miejscowościach powinni gromadzić się razem i
    prowadzić grupy medytacyjne ,
    by w ten sposób urzeczywistnić wyłaniającą się
    energię, która obejmie całe wasze otoczenie i pomoże podnieść
    świadomość wszystkich żyjących w obrębie tego obszaru.”

    Wczoraj miał miejsce zorganizowany przeze mnie Krąg Kobiet i Mężczyzn – tym samym zrealizowałam to, co wgłębi duchowego serca czułam, że potrzeba zrobić 😀 Będziemy spotykać się nadal, by m. in. wspólnie medytować. W naszej grupie znalazły się osoby przebudzone oraz takie, które zaczynają się przebudzać . I tak to jest 😉

    Światło i Miłość z Wami 🙂 Małgosia

    • allright
      Czer 19, 2011 @ 00:04:00

      Witaj Małgosiu…to cudowne,że udało się Wam wspólnie pomedytować…chętnie przyłączyłabym się do Was…pozdrawiam Cię i światełko Ci posyłam,
      od jakiegoś czasu jestem bliska Twojej poezji…może sie kiedyś spotkamy u Ciebie na stryszku hehee :)))
      allright, Gabi

    • kasia
      Czer 19, 2011 @ 14:02:47

      To bylo spotkanie na planie fizycznym czy mentalnym? Ja bardzo chetnie pomedytowalabym wspolnie ale w gre wchodzi Warszawa lub okolice. Czy ktos moze jest z tych okolic? Pozdrawiam pieknie. Kasia.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
