Gaja zrzuca stary i zakłada nowy płaszcz

Dajamanti czaneluje swoją wyższą Jaźń, 11 czerwiec 2011

Kochani, W ciągu kolejnych dwóch nocy, odebrałem kolejne informacje, które zaświtały w mojej głowie. I tak samo jak poprzednim razem, było to wtedy gdy miałem zasypiać. Przygotowany w zeszyt zacząłem notować. Jednakże głos w mojej głowie był bardzo szybki, starałem się zanotować wszystko, lecz istnieje prawdopodobieństwo że coś mi mogło umknąć podczas pisania, ponieważ szybkie pisanie nie jest moją najsilniejszą stroną. Najciekawsze w tym jest To, że wyobrażenia podczas tych „wykładów” zostały mi w głowie, ale gdybym wtedy tego nie zapisał, nie mógł bym dosłownie powtórzyć tego tak, jak zostało mi to przekazane. Stworzyłbym ogólny zarys, używając swoich słów i definicji, co według mnie mijało by się z prawdą lub byłoby coś pominięte. Dlatego proszę o wyrozumiałość i zrozumienie gdy podczas czytania zauważycie że jakieś zdanie jest niedokończone lub ucięte. Pozdrawiam

-”Aby stać się pełnym Bogiem i wrócić do połączenia ze Wszystkim Co Jest, musisz osiągnąć każdą możliwą częstotliwość wibracji w tej rzeczywistości materii. Ponieważ całkowity Bóg jest wszystkimi uczuciami i myślami i te myśli i uczucia są w Tobie ukryte, nie musisz je odkrywać. Jedyne co musisz to pozwolić im się przejawić. Nadal wierzysz tylko w materie a Ja ci mówię że istnieje lepsze, wspanialsze królestwo Materialno-Niematerialne.
Oznacza to że Twoja prawdziwa natura, Twoje życie powinno być materialne jak i nie materialne równocześnie. Powinieneś wiedzieć że Bóg znajduje się w stanie widzialnym i niewidzialnym, dlatego ciągłe skupianie się tylko na materii i życiu fizycznym jest ograniczeniem prawdziwego Boga. Nie oznacza to że musisz umrzeć aby stać się niewidzialnym, tylko przypomnieniu sobie Twojej prawdziwej natury i zdolności przemiany Twojego Ciała na stan niematerialny oraz na materialny w dowolnym momencie. Posiadasz wrodzoną zdolność przekształcenia się w czyste światło, mgiełkę czy niewidzialną przestrzeń powietrza, musisz jedynie odnaleźć tą częstotliwość w swoim wnętrzu, to uczucie aby doświadczyć ją na początku w swoim umyśle i Ciele. Gdy podtrzymasz tą częstotliwość wibracyjną w postaci „innego” uczucia, Twoje pragnienie sprawi że Bóg zacznie zmieniać Twoją strukturę komórkową w stan odpowiadający tej „innej” częstotliwości.  Niech nie zbije Cię z toru żadna wątpliwość, ponieważ powinieneś pamiętać w każdej chwili, że Bóg pragnie przez Ciebie wyrazić się w Pełni, także nie ma dla Niego żadnych ograniczeń. Jakąkolwiek pragniesz przybrać formę, jakiekolwiek pragniesz uzyskać doświadczenie, zupełnie inne niż doświadczasz obecnie, pamiętaj Bóg Cię zawsze wesprze i będzie Ci wdzięczny, że odważyłeś się na ten krok i pozwoliłeś Mu na nieograniczone doświadczenie”.

-”Miałeś już bardzo dużo wcieleń, lecz wszystkie Twoje wcielenia były zbyt „gęste”.  Zatracałeś się w tej fizyczności, odrzucając i ograniczając Boga.  Twoje życia, przeważnie odwzorowywało przetrwanie. Skupiając się przede wszystkim na aspektach fizyczności i wyglądu osobistego.  A ja powiadam Ci, że w prawdziwej rzeczywistości każda jednostka jest równie piękna.  Ojciec nigdy nie wywyższał jednych i nie karał drugich.  Twoje życie wygląda tak jak wygląda, ponieważ nie masz odwagi „odbić” się wyżej, lecz ciągle wracasz do niższych wibracji z Twoją suwerenną Wolą.  Gdy po raz wielokrotny przeżywasz stan niskich wibracji, Bóg zawsze daje Ci znak, abyś mógł odbić się, ten znak często odczuwałeś w postaci emocji.  Lecz niejednokrotnie, z biegiem czasu przestałeś zwracać uwagę na te znaki od Twojego „Towarzysza Podróży” co doprowadzało do odcięcia ścieżki życia.  Stałeś się niematerialny ponieważ straciłeś ciało.  Nie połączyłeś się ze Wszystkim Co Jest, ponieważ w życiu fizycznym byłeś zbyt długo odcięty od Boga i nie osiągnąłeś najwyższej możliwej Wibracji.  Inkarnowałeś się ponownie, aby wrócić i doświadczyć pełnego nieograniczonego Boga.  Celem życia zawsze jest życie w pełnej boskości, dlatego powiadam Ci: żyj Tu i Teraz, spraw aby Twoje życie było zupełnie inne, zupełnie „niemożliwe”, nie zwracaj uwagi na to co mówią inni.  Ponieważ większość z nich nie jest jeszcze gotowa, aby zaakceptować tą wiedzę.  Pozwól im żyć w gęstości”.

– „Jesteś Cząstką Boga i posiadasz niewidzialną nić, która łączy się z rdzeniem Wszystkiego Co Jest. Każda żywa i „martwa” istota, każdy przedmiot widzialny i niewidzialny posiada tą nić.  Wszystko Co widzisz i czego nie widzisz jest połączone z rdzeniem Wszystkiego Co Jest.  A pamiętając zasadę: „Część Jabłka jest również jabłkiem”, wszystko jest również połączone ze sobą.  Każda istota jest cząstką Boga jak i całością. Dlatego powinieneś wiedzieć, że Ty oraz inne jednostki, jesteście całością i jednym Bogiem, kawałkami jednego jabłka.  Możesz w każdej chwili, wpływać na inne istoty żywe, jak i rzeczy nieruchome, poprzez uczucia wibracyjne.  Każda istota posiada własną częstotliwość wibracyjną wysoką lub niską.  Gdy Ty jako część całości będziesz wibrował wysokimi częstotliwościami, będziesz wysyłał impulsy przez nić do rdzenia Wszystkiego Co Jest.  To spowoduje zmianę wibracyjnej częstotliwości innych istot.  Pamiętając że wyższa częstotliwość, może tylko podwyższyć inne niskie częstotliwości.  Dla ułatwienia można przytoczyć przykład z jabłkiem.  Kawałek jabłka który jest połączony z całym jabłkiem, gdy zmienia swoją częstotliwość ma wpływ na całe jabłko, i efektem jest że, wszystkie kawałki jabłka zaczynają dostosowywać się do tej częstotliwości i zmieniają swoją strukturę, do częstotliwości pierwotnej jednego kawałka”.

-”Wydarzenia które obecnie mają miejsce na Gai, niech nie zbiją Cię z Twojej ścieżki. Pamiętaj, pięciowymiarowość Gai jest również iluzją, która daje szanse na lepszą iluzję, dla większości istot.  Tam, gdzie kataklizmy dotykają inne istoty, nie jest przypadkowe.  Jest równoznaczne z zachowaniem wewnętrznym owych istot.  To co przejawiało się, jeszcze nie tak dawno we wnętrzu tych osób, to objawia się na zewnątrz.  Dlatego tak ważnym jest, zwracanie prawie całej uwagi na swoje reakcje i zachowania wewnętrzne.  Gaja zrzuca stary i zakłada nowy płaszcz, dlatego błędem jest obserwowanie, zagłębianie i zamartwianie się  wydarzeniami związanymi z oczyszczaniem.  Pamiętaj, Ty jak również inne istoty wibrujące w podobnej częstotliwości,  jesteście chronieni Tarczą, oznaczającą Prawo Wyższego.  Prawo Wyższego głosi: „Częstotliwość niższa, nigdy nie będzie miała wpływu na częstotliwość Wyższą, lecz częstotliwość Wyższa zawsze ma wpływ na częstotliwość niższą „, w dosłownym tłumaczeniu oznacza że nie możesz brać udziału w wydarzeniach w iluzji wibrujących w niskich częstotliwościach, kiedy Tobie towarzyszą o wiele wyższe wibracjeDlatego tak ważnym jest osiągnięcie najwyższych wibracji Tu i Teraz, aby móc dotrzeć do rdzenia Wszystkiego Co Jest i pomóc oderwać z gęstości inne istoty.  Wzmocnić wszystkie kawałki jabłka, aby powstało jedno silne i boskie jabłko.  W każdej chwili masz wpływ na inne istoty, lecz nie pomożesz im, wibrując w podobnych częstotliwościach.  Musisz, pokonać strach i złapać najwyższą, dostępną częstotliwość wibracyjną w tym momencie.  Albowiem strach, ma najniższą dostępną częstotliwość jaką można mieć.  Gdy podtrzymujesz go, stosunkowo długo, blokujesz się na wszystkie wspaniałości dostępne w Twoim użytkowaniu i całkowicie usuwasz Boga ze swojego wnętrza. Strach jest wielką bramą zamykającą twoje wnętrze przed Bogiem.  Pokonaj strach całkowicie, wiedząc że Bóg tylko czeka na Twój rozkaz, aby mógł w jednej chwili zniszczyć tą bramę i wypełnić Cię wszystkimi darami na które zasługujesz”.

-”Ważną rzeczą jest, zrozumienie osiągnięcia najwyższej wibracji, która pomoże Ci przy połączeniu ze Wszystkim Co Jest.  Kluczem jest połączenie uczucia dającego całkowitą wolność z częstotliwością miłości.  Uczucie miłości jest wysoką częstotliwością ale nie najwyższą.  Warto pamiętać że bezwarunkowa miłość, jest najwyższym uczuciem Boga, lecz działaniem najwyższym zawsze jest prawdziwa Wolność.  Gdy połączysz te dwa składniki w jedną całość w swoim wnętrzu, powstanie Najwyższa Możliwa Wibracja.  A więc, gdy odczujesz w swoim wnętrzu prawdziwą wolność i będziesz ją kochał całym sercem, będziesz ją czuł w każdej komórce twojego ciała, i uwolnisz ją na zewnątrz, tylko po to aby móc ją znowu „złapać” i przytulić do swojego wnętrza, wiedz że osiągnąłeś Najwyższą Możliwą Wibracje Boską.  Gdy będziesz ją odczuwał, wiedz że już nigdy nie pozwolisz na wypuszczenie jej z Twojego wnętrza, ponieważ właśnie wtedy, zostaniesz uniesiony w górę aby wrócić do domu, jako zwycięzca, istota całkowicie spełniona.  Nie wrócisz jako dziecko Boga, które zawsze się do Niego uciekało, wrócisz jako całość Boga i Ty i On będziecie już zawsze Jednym który Jest.  Cykl inkarnacji zostanie zakończony”.

30 Komentarzy (+add yours?)

  1. wika
    Czer 17, 2011 @ 05:07:48

    To, co opisujesz, przypomina opisy z rozmaitych przepowiedni, ale podobnie też wyglądają miejsca, w których ludzie żyją „po drugiej stronie”. W każdym razie z pewnością na Ziemi 5W będzie PIĘKNIE, i zniknie wszystko to, co teraz szpeci naszą planetę, rzeczywiście będzie to coś jak wielki ogród… 😛 Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę nam wszystkim rychłego ziszczenia Twoich pięknych snów! 😀

  2. Jacek
    Czer 17, 2011 @ 03:59:47

    Bardzo jestem ciekaw jak będzie wyglądać Ziemia gdy przemiana się zakończy ??? W swych 2 snach widziałem już ziemię na której żyje się z wielką lekkością i błogością, skąpaną w pięknych barwach i w świetle. Dosłownie w tych snach czułem niesamowitą miłość emanującą ze mnie i z całej Natury !!! Te sny były tak piękne i jednocześnie tak realne, że trudno mi było uwierzyć, że coś tak cudownego jest możliwe. W tych snach nie widziałem technokracji. Były domy i ogrody oraz Natura. Jestem ciekaw czy były to sny prorocze ? Pozdrawiam Was Wszystkich i wysyłam Wam dużo miłości i światła. Jacek

  3. emin
    Czer 13, 2011 @ 14:28:12

    Dori, zawsze najwłaściwsze decyzje życiowe podejmuje serce a nie umysł. Wsłuchaj się w nie – jakie masz odczucia, emocje. Przekaz serca to intuicja, głos naszego Wyższego Ja, które wie jaka droga jest dla nas najwłaściwsza spełniająca założenia planu inkarnacyjnego. To jest droga, która daje radość w sercu, uczucie lekkości, zadowolenia i szczęścia.
    Pozdrawiam, Namaste

  4. emin
    Czer 13, 2011 @ 14:18:06

    Dzięki Dajamanti za wspaniały przekaz. Przy okazji mam jeszcze taki pomysł na notowanie pojawiających się myśli: użyj dyktafonu z komórki i cicho mów nagrywając. Mówić można kilka razy szybciej niż to samo pisząc. Potem już na spokojnie można przepisać przekaz do komputera słuchając nagrania. Są też osoby, które piszą pismem automatycznym na kartce lub na komputerze, ale to jest trochę inna forma komunikacji.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich w Świetle,
    Namaste

  5. Wedrussa Polska
    Czer 12, 2011 @ 10:21:46

    Tak, a to dopiero początek…
    Namaste!

  6. wika
    Czer 12, 2011 @ 09:25:26

    Tak, mnie to też najmocniej utrafiło, bo kiedyś, gdy się czułam jak w więzieniu, zrozumiałam, że miłości jest wokół na pęczki (znam sporo kochających osób), ale mozliwość jej przyjęcia zależy od czegoś jeszcze pierwotniejszego, od naszego bytu, który jest tożsamy z wolnością. To fascynujące czytać teraz przekaz, w którym wiele rzeczy, o których kiedyś pomyślałam, wyrażonych jest z olśniewającą oczywistością!
    Dzięki, Dajamanti!!! 😛 Proszę o ciąg dalszy… 😀
    PS. Jednak okazuje się, że grunt to dobre imię!… – „Dajamanti” i od razu robi się jaśniej… nasze diamentowe siatki zaczynają lśnić… mrugają do nas, puszczaja zajączki… jeszcze trochę i będziemy się bardzo śmiać z tego, że mogliśmy kiedyś nie rozumieć tak krystalicznie przejrzystych spraw… 🙂 `

  7. kwiat
    Czer 12, 2011 @ 05:04:54

    Piękny przekaz…dziękuję za niego.Pozdrawiam serdecznie.

  8. MKFELA
    Czer 12, 2011 @ 03:52:47

    Piękny przekaz Dajamanti, wielkie dzięki, ( )

  9. MKFELA
    Czer 12, 2011 @ 03:33:56

    Droga Wedrusso, nie mieszkam we Włoszech, tylko na południu Polski,a w poniedziałek /6,06.2011/ rano miałam podobną sytuację.Dokładnie 2 godziny zegar w komórce przyspieszył.Trzy razy zmieniałam godziny.Moja pracownica stwierdziła,że pewnie najwyższy czas na urlop/nie byłam kilka lat/,lub może to przyspieszenie czasu spowodowane jest przejęciem Ery przez T-Mobile. Osobiście wydaje mi się ,że jest tak jak w przekazie ostatnim Archanioła Gabriela,że „czas przyspiesza
    wszędzie wokół was i na wskroś was,
    to zmienia i wpływa na sposób w jaki działają wasze ciała i odpowiadają na fizyczne bodźce
    rytmy waszych ciał już nie pasują do zegara
    a bieg czasu już nie pasuje do zachodów i wschodów słońca i księżyca.”
    W ostatnich dniach podobno na ziemię spływa dużo światła,odczuwamy to my i również elektronika,którą używamy na co dzień.Może być ciekawie?
    Pozdrawiam

  10. Dajamanti
    Czer 12, 2011 @ 02:45:47

    Dziękuje Gabrielu za rade 🙂 Jednak u mnie, głos w mojej głowie, wcale nie zwrócił mi uwagi że bazgrze, wręcz przeciwnie, kiedy ja zacząłem naprawdę bazgrolić, ten jak na złość dyktował szybciej. Myślałem że go uduszę, ale wtedy musiałbym udusić samego siebie 😀

    Pozdrawiam 🙂

  11. margot2305
    Czer 12, 2011 @ 02:08:14

    Dajamanti, z pewnością w głębi siebie doskonale wiesz, że informacji, które otrzymujesz, nie trzeba próbować zrozumieć. Wystarczy je „przepuścić” przez swoje duchowe serce, a prościej mówiąc – poczuć 🙂

    Dziękuję za Twoją pracę, pozdrawiam serdecznie, Światło i Miłość z Tobą 🙂
    Małgosia

  12. gabriel 33
    Czer 12, 2011 @ 01:49:09

    Witajcie Kochani!
    Dajamanti- uczyń następny krok i poproś o zwolnienie tempa przekazu.Ja podczas przekazu usłyszałem,że „bazgrzę” i nie przeczytam tego,więc będąc Istotą gwałtowną odpaliłem- to dyktuj wolniej.Pomogło.Poproś też o „przeniesienie” przekazów na inną dogodniejszą dla Ciebie porę.Ja przekazy mam w dzień,ale mam „inny” stan świadomości- stan właśnie taki jaki ma człowiek podczas snu.Poproś o naukę wchodzenia w wyższy stan świadomości za dnia i utrzymywanie go stale.Zastosuj twierdzenie : Proś, a będzie Ci dane.
    Kochani pamiętajcie,że nigdy nie ma „ostatniego kroku” na tej „drabinie rozwoju świadomości”.Ponieważ Boskość w nas rozwija się z nami stale i stale.
    JAM JEST Gabriel

  13. Dajamanti
    Czer 11, 2011 @ 15:36:37

    Dziękuje Sabrinko 😀 z pewnością masz racje 🙂

  14. Sabrina
    Czer 11, 2011 @ 14:57:53

    Dajamanti, wyrzuty sumienia to blokada, więc odpuść je sobie. One są zupełnie niepotrzebne. A jeśli Twoja Wyższa Jaźń Ci tak powiedziała, to znaczy, że wie, że uda się Tobie osiągnąć te wibracje. Nie rób nic na siłę, bo to ma odwrotny skutek do zamierzonego. Przyjdzie czas, że to nastąpi naturalnie.
    Wiem z własnego doświadczenia, że na siłę nic nie wychodzi. Mnie się udało kiedyś te wibracje połączyć w sposób naturalny, nie wysilałam się. Po prostu przyszedł taki moment, że mi się to udało zrobić bez żadnego wysiłku. A kiedy indziej próbowałam to powtórzyć, to mi nie wyszło aż do kolejnego momentu. U Ciebie też ten moment nastąpi:-)

  15. Dajamanti
    Czer 11, 2011 @ 14:18:59

    Uwierz mi, że od przekazania tych informacji, ciągle je czytam i staram się je dobrze zrozumieć. Chciałbym bardzo móc osiągnąć takie wibracje, ale chyba wciąż mnie coś jeszcze ogranicza. Mimo że Moje lepsze „Ja” ciągle mi powtarza że za niedługo On i ja będziemy jednym. Mam jeszcze takie małe wyrzuty sumienia, że dokładnie 3 dni temu byłem tak zmęczony dniem, że gdy położyłem się i już prawie miałem zasnąć, On odezwał się i mówił coś o innym wymiarach i o tych Wyższych wibracjach. Byłem tak zmęczony że jedyne czego chciałem to się dobrze wyspać, i niestety nie zanotowałem tych informacji w zeszycie. Ale mam nadzieje że może jeszcze je powtórzy 🙂

  16. Sabrina
    Czer 11, 2011 @ 14:04:22

    Mnie się wydaje Dajamanti, że dzieli Cię tylko od tych Najwyższych Wibracji „jeden krok” 🙂 Więc proszę, zrób go 🙂

  17. Sabrina
    Czer 11, 2011 @ 13:57:25

    Maxea, ja tez tak mam 🙂

  18. Doriananda
    Czer 11, 2011 @ 13:18:02

    Dziękuję Dajamanti za cudowny przekaz. Chyba każdy tutaj intuicyjnie czuł podczas jego czytania, iż istotnie są to słowa Boga, Boga w nas samych, który przemawia do nas w każdej chwili na miliony różnych sposobów. Bardzo podoba mi się ten fragment:
    „Celem życia zawsze jest życie w pełnej boskości, dlatego powiadam Ci: żyj Tu i Teraz, spraw aby Twoje życie było zupełnie inne, zupełnie „niemożliwe”, nie zwracaj uwagi na to co mówią inni. Ponieważ większość z nich nie jest jeszcze gotowa, aby zaakceptować tą wiedzę. Pozwól im żyć w gęstości”.” oraz ten:
    „„Częstotliwość niższa, nigdy nie będzie miała wpływu na częstotliwość Wyższą, lecz częstotliwość Wyższa zawsze ma wpływ na częstotliwość niższą „, w dosłownym tłumaczeniu oznacza że nie możesz brać udziału w wydarzeniach w iluzji wibrujących w niskich częstotliwościach, kiedy Tobie towarzyszą o wiele wyższe wibracje. Dlatego tak ważnym jest osiągnięcie najwyższych wibracji Tu i Teraz, aby móc dotrzeć do rdzenia Wszystkiego Co Jest i pomóc oderwać z gęstości inne istoty. ”
    Słowa te są bardzo dla mnie pomocne, gdyż właśnie teraz, podobnie jak wielu innych, przeżywam okres przejściowy, w którym przede wszystkim muszę zadecydować „którą drogą pójść”. Z jednej strony jako ludzkość dopiero uczymy się korzystać konstruktywnie z naszego umysłu i dochodzimy do wniosku, że możemy stworzyć wszystko, ożywiają więc wszelkie marzenia, które mogły dawniej wydawać się nierealne, a obfitość jest na wyciągnięcie ręki. Z drugiej strony, sława, kariera czy bogactwo, straciły dla mnie zainteresowanie. Pozostaje dokonanie wyboru. Czy realizować marzenia, mimo iż wiążą się one tak bardzo z drogą światową? Czy pójść w tym kierunku na całość? A może lepiej właśnie znaleźć równowagę pomiędzy duchem a materią, mimo iż ten pierwszy wzywa o wiele silniej i intensywniej? Bashar powiada „podążaj za ekscytacją”, Bóg mówi „odkryj mnie w sobie, przejaw mnie w pełnej doskonałości”. Zapewne wszystko łączy się ze sobą, a ten kto pokłada zaufanie w Bogu odnajdzie Drogę. Mam przynajmniej nadzieję, że nie będę jak dotąd odosobniony w duchowych dążeniach i spotkam ludzi pełnych światła i miłości, wśród których będę mógł wzrastać. Namaste!

  19. mary_celeste
    Czer 11, 2011 @ 13:16:51

  20. Agagirl
    Czer 11, 2011 @ 13:09:58

    haha 🙂 Tak samo ostatnio czuję

  21. Dajamanti
    Czer 11, 2011 @ 12:51:51

    Trudno jest mi odpowiedzieć, Ziemianinie czy słowo „obserwowanie” dobrze zapisałem. Musiałem bardzo szybko pisać, a nie lubię tego z tego względu, że moje pismo nie jest zbyt przejrzyste i dlatego niektórych słów musiałem się domyślać bo je po prostu nie odczytałem.

    Pozdrawiam

  22. Ziemianin
    Czer 11, 2011 @ 12:49:50

    Jasne Wojciech, tylko równowaga; Ying Yang , tak trzymaj! 😀

  23. Maxea
    Czer 11, 2011 @ 12:33:32

    Kochany Dajamanti, dzięki za podzielenie się z nami. Zawsze, jak wchodzę na tą stronkę – to czuję tą Jedność nas wszystkich. To takie piękne, czym się podzieliłeś….

    Namaste,
    Maxea 🙂

  24. Wojciech P. P. Zieliński
    Czer 11, 2011 @ 12:22:19

    „Twoje życie powinno być materialne jak i nie materialne równocześnie” – to jest bardzo dobre stwierdzenie. Ludzie powinni się wreszcie nauczyć, że oddzielanie spraw fizycznych i duchowych to kompletny bezsens. Tylko zachowanie równowagi pomiędzy wszystkimi elementami życia umożliwi osiągnięcie pełni człowieczeństwa.

  25. Ziemianin
    Czer 11, 2011 @ 12:15:26

    /Ludzie odchodzą od zmysłów/ :-/
    ——————————————-
    Aaa, niech sobie odchodzą… 😀

  26. Ziemianin
    Czer 11, 2011 @ 12:01:37

    Witajcie Drodzy…

    Przekaz sensowny, z jednym bym się może nie zgodził, że błędem jest obserwowanie. Beznamiętne obserwowanie zdarzeń z pewnością nie szkodzi, natomiast zagłębianie się i zamartwianie to na pewno. Może w pośpiechu po prostu źle zredagowałeś zdanie, tak mi się wydaje. Reszta jest OK, niższe wibracje podlegają wyższym, więc wpływu na nie nie mają, natomiast wyższe wibracje wpływają na niższe. To jest sensowne i prawdziwe.
    ——————–
    Ogólnie rzecz ujmując można z tego przekazu wydedukować iż wszystko co dzieje się wokół nas należy odstawić, a zająć się tylko i wyłącznie osobistym rozwojem swej DUSZY, bo te wszystkie zdarzenia w Świecie mają swój cel, gdyż są wynikiem zbiorowej świadomości, która teraz podlega OCZYSZCZANIU z nagromadzonego szlamu.
    ——————-
    Zawsze się powtarza jedna myśl w przekazach, że wszystko jest takie jak być powinno, więc pozwólcie tej rzece zdarzeń płynąć swoim rytmem, a zajmijcie się SOBĄ, rozwojem swej DUSZY, wówczas przez waszą podwyższoną wibrację zmieniacie Świat na lepszy, bez walki, bez narzucania komukolwiek i jakichkolwiek przekonań. Myślę że o to właśnie chodzi.

    Pozdrawiam 🙂

  27. Dajamanti
    Czer 11, 2011 @ 11:32:02

    Sabrinko, trudno jest mi powiedzieć czy kiedykolwiek osiągnąłem Najwyższą Wibracje. doświadczyłem w swoim życiu radości i miłości, ale wciąż mam takie przeczucie, że to chyba nie jest jeszcze to. Ciągle pracuje nad swoim rozwojem duchowym, ale ciągle mam wrażenie że nie przykładam się za bardzo. I tak sobie pomyślałem że to chyba przez moje lenistwo słyszę ten głos który nie pozwala mi w nocy normalnie zasnąć 🙂

    Pozdrawiam

  28. Sabrina
    Czer 11, 2011 @ 11:17:02

    ” Warto pamiętać że bezwarunkowa miłość, jest najwyższym uczuciem Boga, lecz działaniem najwyższym zawsze jest prawdziwa Wolność. Gdy połączysz te dwa składniki w jedną całość w swoim wnętrzu, powstanie Najwyższa Możliwa Wibracja. A więc, gdy odczujesz w swoim wnętrzu prawdziwą wolność i będziesz ją kochał całym sercem, będziesz ją czuł w każdej komórce twojego ciała, i uwolnisz ją na zewnątrz, tylko po to aby móc ją znowu „złapać” i przytulić do swojego wnętrza, wiedz że osiągnąłeś Najwyższą Możliwą Wibracje Boską.

    Zgadzam się z powyższym. Kiedyś udało mi się na jakiś czas osiągnąć ten stan, a tym samym nawiązałam kontakt z Bogiem. Niestety nie potrafiłam go zatrzymać :-), tj. nie umiałam podtrzymać tych wibracji. Dajamanti mam nadzieję, że Tobie się uda.

  29. Wedrussa Polska
    Czer 11, 2011 @ 11:16:08

    Chaos na południu Europy. Ludzie odchodzą od zmysłów
    Niezwykłe zjawisko dało się we znaki wielu Włochom. Mieszkańcy Sycylii uskarżają się na poważny problem z zegarami. Okazuje się, że w niewytłumaczalny sposób, większość elektronicznych czasomierzy zaczęła się nagle spieszyć.

    Na problem, który odnotowano w Katanii oraz innych miastach na włoskiej wyspie, narzeka coraz więcej osób. Zjawisko prowadzi do licznych nieporozumień i – jeśli będzie się przedłużać – może doprowadzić do paraliżu życia w regionie.

    Dziennik „Corriere Della Sera” poinformował, że fenomen można zaobserwować wyłącznie w przypadku zegarów elektronicznych. Te tradycyjne działają bez zakłóceń. Elektroniczne zegary spieszą się natomiast średnio o 15-20 minut. Ten sam problem dotyczy też urządzeń, które mają wbudowane czasomierze – godzina wyświetlana przez większość kuchenek mikrofalowych oraz sprzęt audio/wideo jest nieprawidłowa.

    Dotychczas pojawiło się kilka hipotez próbujących wyjaśnić przyczyny anomalii. Zdaniem części Sycylijczyków, winnym zamieszania czynnikiem może być coraz bardziej niespokojna ostatnio Etna.

    Korespondent Polskiego Radia Marek Lehnert, w specjalnej relacji z Rzymu opublikowanej przez portal Interia poinformował, że część naukowców upatruje genezy trwających od tygodnia odchyleń w modernizacji kabla elektrycznego, który doprowadza energię na wyspę. Zegary wbudowane w urządzenia elektryczne działają bowiem w oparciu o częstotliwość napięcia sieci elektrycznej.

    Swoją teorie mają też internauci. Pojawiły się głosy, że za fenomen może odpowiadać wzmożona ostatnio aktywność Słońca. Kilka dni temu specjaliści z NASA rzeczywiście odnotowali potężne wybuchy na powierzchni centralnej gwiazdy Układu Słonecznego. Ale wybuchy słoneczne nie tłumaczą ograniczenia w zasięgu występowania zjawiska „spieszących się zegarów”. Tradycyjnie nie zabrakło opinii wskazujących na HAARP jako przyczynę anomalii.

    http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,page,2,title,Chaos-na-poludniu-Europy-Ludzie-odchodza-od-zmyslow,wid,13497482,wiadomosc.html

  30. Dawidek
    Czer 11, 2011 @ 10:54:47

    Wooooooww, mamy świeżo upieczonego czanelera na stronie Krystal… :D:D:D

Informacje od Czytelników