Kris Won, 4 czerwiec 2011

.

Kris Won,  4 czerwiec 2011

Przetłumaczyła Ludmiła

Maj przygotował teren, aby czerwiec wydał swoje owoce.  Los szczęścia jest rzucony.  Będziecie obserwować wspaniałe wydarzenia, które pojawią się w tym i w następnym miesiącu i będą jeszcze obecne w sierpniu, w jedynym i niezapomnianym lecie.  Lato pozostawi zasianą drogę , aby jesień zebrała swoje owoce i aby zaświtała spektakularna i całkowicie odnowiona zima.

Tak, moi bracia, bądźcie uważni, dlatego że ten rok będzie bardzo specyficzny.  Jeśli mi pozwolicie, nie utożsamię się, gdyż posłaniec nie jest ważny, ważne jest przesłanie.  Czas udowodni, że moje słowa są prawdziwe i spełnią się  w bardzo krótkim terminie w bliskiej już przyszłości!

Bądźcie  jedynie uważni,  czuwajcie!  I nauczcie się rozpoznawać  znaki na niebie, dowody występujące na ziemi, przesłania światła przekazywane przez umysły kilku posłańców kontaktu i czujcie się uprzywilejowani uczestniczyć w tym Wielkim Dziele jako członkowie  ekipy, która zagra rolę w tej pięknej historii, z pięknym zakończeniem.

Błogosławię Was  w imieniu mojego Ojca, który was nigdy  nie zaniedbuje oraz mojej Matki, która  odziewa  was bez przerwy, przelewając  Swoją nieskalaną  i bosko-macierzyńską Miłość do waszej jeszcze uśpionej świadomości.

Bądźcie zawsze  szczęśliwi, bez względu na to co się wydarzy i nie patrzcie w przyszłość ze strachem albo niepewnością, lecz z pełnym zaufaniem,  że Stwórca Wszechświata przynosi nasiona Nowej Ziemi, aby zasiać je w waszych sercach.  Napełnijcie je miłością i uczuciem braterstwa!  I przekazujcie tam, gdzie idziecie, nasycajcie tą Miłością wszystkie istoty, z którymi się spotykacie.

Amen, amen, amen, błogosławieństwo, błogosławieństwo, błogosławieństwo, bez końca.

W Imieniu Boga wszystkich.

Źródło: Anonimowe

http://galacticchannelings.com/english/navealfa04-06-11.html

7 Komentarzy (+add yours?)

  1. Dajamanti
    Czer 11, 2011 @ 09:11:53

    Kochani, W ciągu kolejnych dwóch nocy, odebrałem kolejne informacje, które zaświtały w mojej głowie….. Przeniesione na stronę główną, dziękuję Dajamanti za ten głęboki, wypełniony Boską mądrością przekaz — K

    • ada
      Czer 11, 2011 @ 11:01:51

      Dajamanti wielkie dzięki..
      Z twojego kolejnego przesłania wyciągnęłam dla siebie dwa wątki:
      :
      1) Jestem,żyję właśnie Teraz w tym niesamowitym czasie,aby osiągnąć najwyższy poziom wibracji dla mnie.

      2) Muszę pozwolić innym żyć w gęstości jeśli taka jest ich wola.

      Pozdrawiam i czekam na cd

  2. Wojciech P. P. Zieliński
    Czer 11, 2011 @ 08:16:21

    Przekaz jest rzeczywiście bardzo optymistyczny, ale niewiele w nim konkretów.

    Dobrze, że autor wspomina o uważności – jest ona niezmiernie istotnym elementem życia. Niestety, wielu ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy. Ich myśli kręcą się wokół spraw pozbawionych znaczenia przez co łatwo mogą przegapić co smakowitsze kąski rzeczywistości.

  3. Sabrina
    Czer 11, 2011 @ 05:41:13

    Bardzo optymistyczny przekaz 🙂

  4. Ziemianin
    Czer 11, 2011 @ 02:32:28

    No tak, bardzo optymistyczny, pełen nadziei i miłości przekaz. To najlepsze wyjście w tych czasach, zaufać Stwórcy, być czujnym obserwatorem, a w swoim życiu kierować się prawością i miłością do siebie oraz wszystkich ludzi w Świecie.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia dla Was kochani…

  5. Marek Portych
    Czer 11, 2011 @ 01:07:17

    Bardzo sobie cenię chenellingi Kristal na blogu,
    Są czystym światłem całego szeregu Mistrzów,
    Bez namawiania do pójścia i za ich przykładem,
    Lecz światłem oświecającym innym z tyłu drogi!

    Stara się być takim czystym kanałem jak kryształ,
    To na tym polega rola czystego odbioru przekazów,
    Nie na połączeniu własnych myśli i z umysłem ego!
    Dopóki go nie podporządkujesz nie odbierasz czysto!

  6. Oualander
    Czer 10, 2011 @ 23:52:20

    Wspaniały anonimowy przekaz, niesamowicie ze mną rezonuje.
    Pozdrawiam was wszystkich kochani i życzę udanej niedzieli.
    Piotr.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
