Z Twojej Wewnętrzności Tworzy się Zewnętrzność

Dziękuję Dajamanti!

.

.

Przekaz Wyższej Jaźni Dajamantiego

9 czerwiec 2011 r.

Witajcie Kochani, pragnę się z Wami podzielić tym, co zdarzyło mi się kilka dni temu. dokładnie 3 dni temu położyłem się do łóżka w celu zaśnięcia. Kiedy już miałem zasypiać, w mojej głowie odezwał się głos a potem odbierałem projekcje jakby myśli. Myśli i słowa te dotyczyły mojego rozwoju duchowego. Na początku myślałem że to może jakiś channeling, od innej istoty, jednakże chciałem dodać że zdarzyło mi się to pierwszy raz w życiu. Kiedy zapytałem kim On jest, usłyszałem w mojej głowie odpowiedź : „Nigdy nie szukaj odpowiedzi na zewnątrz, ponieważ wszystko co chcesz wiedzieć lub co chcesz osiągnąć jest w Tobie. Jestem twoim Lepszym „Ja” którym Ty za niedługo będziesz”. I tak się zaczęło. Po tych 3 dniach regularnie zaraz przed zaśnięciem odbieram te „inne” myśli i od razu spisuje wszystko do zeszytu. Wybrałem kilka najważniejszym fragmentów i chciałem je tutaj umieścić, ponieważ poczułem że i Wam może się to przydać:

– ”Z Twojej Wewnętrzności tworzy się zewnętrzność”.

– ”Nigdy nie zwracaj swojej pełnej uwagi na rzeczywistość zewnętrzna lecz tylko 5% , a resztę 95% kieruj ZAWSZE na rzeczywistość Wewnętrzną, albowiem Ona jest Twoją najprawdziwszą rzeczywistością”.

– ”Rzeczywistość Zewnętrzna jest niczym, jest iluzją, nie jest prawdziwa, mimo że Twoje zmysły powodują że jest bardzo oczywista.  Baw się nią, tak dobrze jak tylko potrafisz, ale nigdy nie przywiązuj się do czegoś w rzeczywistości Zewnętrznej.  Bo takie przywiązanie nigdy nie będzie trwałe.  Jak można stworzyć związek z iluzją na stałe? To jest niemożliwe”.

– ”Bądź Tu i Teraz.  95% swojej uwagi skup na Twoich odczuciach w TERAZ.  Wiedz że Tu i Teraz jest BÓG w Tobie który chce się przez Ciebie wyrażać, pozwól mu Czuć wszystkimi zmysłami.
Musisz wiedzieć że BÓG chce wyrazić się przez Ciebie w pełni, nie tylko w jakiejś cząstce, nie tylko w formie materialnej, ale jako Pełny BÓG.  On to – JA,  On – JEST”.

– ”Wiedz że przy skupianiu prawie całej swojej uwagi na twoim wnętrzu, będziesz mógł rozpoznać czy pozwalasz doświadczyć Bogu swojego boskiego życia, czy raczej pozwalasz, aby Tobą rządziło ego?”.

– ”Każda istota żywa, czy to: człowiek, zwierzę, roślina, bakteria jest połączona niewidzialną nicią, która pnie się w górę i łączy się z rdzeniem Wszystkiego Co Jest.  Dlatego powinieneś wiedzieć, że mimo to że świat zewnętrzny jest iluzją, to żywe istoty zawsze będą Twoim światem wewnętrznym, w bezpośrednim połączeniu ze Stwórcą.  Zapamiętaj zasadę: „Część Jabłka jest również Jabłkiem”, oznacza to że Ty jako cząstka Boga jesteś również całością Boga.  Wszystko co należy do Boga, należy również do Ciebie i tutaj nie ma żadnych wyjątków”.

– ”Pamiętaj Bóg, chce wyrazić się poprzez Ciebie w pełni, dlatego wiedz że nie istnieje taka rzecz, którą nie mógłbyś mieć, czy zdarzenie, którego nie mógłbyś doświadczyć.  Dlatego Baczna uwaga twojego wnętrza spowoduje skorygowanie, z czym osiągnąłeś wibracyjny rezonans, co za chwilę doświadczysz”.

– ”Twoje prawdziwe zadanie to osiągniecie coraz to wyższych wibracji, aby piąć się po drabinie ewolucji do pełnego połączenia Wszystkiego Co Jest.  Dlatego błędem jest zatracanie się wciąż w niższych wibracjach.
Kiedy doświadczyłeś emocji zwanej strachem, zostaw to w spokoju, ponieważ Bóg wie jaka to emocja i nie chce do niej już wracać, lecz chce osiągnąć coś wyższego, coś lepszego.  Pozwól mu na to i poczuj Tu i Teraz emocję jaką jeszcze nie doświadczyłeś.  Niech to będzie TERAZ częstotliwość najwyższa z najwyższych.  Pomoże Ci w tym myśl o rzeczy, która sprawi Ci wolność, a emocja która popłynie przez Twoje ciało będzie właśnie tą częstotliwością.  Złap ją i trzymaj w Swoim Wnętrzu.  Po chwili kiedy będziesz skupiony tylko na tej emocji, pojawią się zdarzenia które mają taką samą częstotliwość jak ta w Twoim wnętrzu.  Nie bój się ich, wiedz że Bóg ich przyciągnął, aby podoświadczać tego uczucia przez Ciebie.  Pozwól Mu na to, pozwól go poczuć przez Ciebie i potraktuj Go jako wspaniałego kumpla w zespole w tej pięknej grze”.

– ”Kiedy następuje śmierć fizyczna, co zwykle wiąże się z tym, że przez całe życie jednostka uciekała od Boga i przestała już doświadczać, Bóg widzi jej życie zabierając ją do połączenia z Wszystkim Co Jest, wybiera duszę, ponieważ było ona więźniem we Wnętrzu swojego Ego.  Bóg wybrał duszę ponieważ on uwielbia tylko to co jest doskonałe.  Jednakże istnieje sposób, aby nie umrzeć i połączyć się z Wszystkim Co Jest.  Kluczem jest zestrojenie swojego Ego ze Swoją duszą.  Kiedy Twoja Istota Zewnętrzna i Wewnętrzna będzie zestrojona z Bogiem, nie będzie oddzielania ani śmierci.  Bóg będzie wiedziała że Ty jako Ja i Twoje Ciało zewnętrzne jesteście jednym.  Wtedy Twoim ostatnim zadaniem w tej Inkarnacji będzie osiągnięcie najwyższej wibracji, która połączy Ciebie ze Wszystkim Co Jest”.

– ”Nie musisz czekać aż Gaja osiągnie pięciowymiarowość, nie musisz na to Czekać.  Już teraz możesz być istotą 6, 7, 8 a nawet 9 wymiaru, gdybyś tylko pozwolił, aby Bóg mógł doświadczyć Siebie w pełni przez Ciebie.  Gaja na swojej powierzchni zawiera wszystkie wymiary, lecz większość z nich nie jest dla Ciebie dostępna ze względu na Twoje wibracje.  Osiągnij Wyższe wibracje z tych, które do tej pory osiągnąłeś, osiągnij nieskazitelną Wolność, Radość, Szczęście i wiedz że Bóg, który jest w Tobie, nad Tobą obok Ciebie, Ten najwierniejszy Przyjaciel nigdy nie pozwoli, aby w tej grze życia Tobie coś się stało.  Będzie Cię chronił, będzie dzielił Twoją radość, a kiedy osiągniesz swoją prawdziwą naturę pełnej Boskości, zabierze Cię do domu i odda Ci wszystko co Tobie się należy”.

To tyle z tego co się dowiedziałem w „mojej Głowie”, gdy zapytałem czy mogę się z tymi informacjami podzielić z innymi osobami, nie uzyskałem odpowiedzi, więc uznałem że chyba mogę :)

Pozdrawiam

25 komentarzy (+add yours?)

  1. Krzysztof
    Czer 13, 2011 @ 09:59:39

    dzieki Dajamanti. Pozdrawiam

  2. ruiz33
    Czer 10, 2011 @ 09:34:48

    Bardzo inspirujący przekaz 🙂 To mi przypomina co słyszałem na temat zasady pareto, która pierwotnie była w proporcjach 80/20, a teraz zmodyfikowana 95% do 5% i odnosi się między inymi do tego, że wykorzystując 5% wysiłku uzyskuje się 95% efektów poprzez odpowiednie nastawienie do wewnątrz siebie, jak również np. odnosząca się ogólnie do kierunku zmian na ziemi, gdzie 5% świadomej populacji ludzi jest w stanie wpływać w 95% na pozytywne zmiany ogólne. W ogóle przeglądam tę stronę prawie codziennie i sa tu naprawdę fajne, „podnoszące” przekazy, a przesłania Jezusa są niesamowite. 🙂 Pozdrawiam 😉

  3. allright
    Czer 10, 2011 @ 00:28:07

    oh cudowne,ze zechciałeś się a nami podzielić swoim doświadczeniem…doznałeś głębokiego wglądu :))) Twoje myśli są czyste i klarowne…opis doświadczenia śmierci jest dla mnie bardzo klarowny:))) Życzę Ci czystego doświadczania…
    Światełko posyłam:))))
    allright Gabi

  4. Jacek
    Czer 09, 2011 @ 23:59:17

    W każdej religii Mistycy doświadczają Boga identycznie jako Pełni Miłości i Światłości. Ta Osobowa Pełnia nie ma granic ani czasowych ani przestrzennych – jest nieskończona. Każda Zbawiona Dusza chociaż zachowuje swoje Ja otrzymuje tę Pełnię – to tak jakby Bóg oddał Duszy całego Siebie. To jest najpiękniejsza Łaska Zjednoczenia z Bogiem.
    A więc w wielu Ludziach odzywa się wyższe JA czyli Bóg tak jak i we mnie !!! A więc Chwalebna Przemiana się dokona !!!? Pomimo naszej niedoskonałości osiągniemy doskonałość i Bóg będzie w nas wszystkim we wszystkim !!! Piękne !!! Pozdrawiam.

  5. Dan
    Czer 09, 2011 @ 15:29:10

    Wspaniałe 🙂 aż musiałem przepisać to na kartkę i powiesić nad łóżkiem 😉
    Pora by jutro nauczyć się cieszyć życiem na nowo, czuć w sercu ekstytację, i „zaprosić” wyższą jaźń do siebe 😉

  6. Sabrina
    Czer 09, 2011 @ 14:42:10

    Dajamanti, dziękuje za ten przekaz 🙂 Życzę Ci połączenia się z Wyższym Ja „na stałe” 🙂

  7. dmisiek
    Czer 09, 2011 @ 14:22:43

    Hej stali bywalcy, pamiętacie jak kilka miesięcy temu pojawiły się posty o zmorzonej ilości zorzy polarnych ??

    Dziś będzie je można dostrzec nawet na terenie Polski !!
    Wybuch na słońcu wcale nie musi być tego przyczyną !!
    🙂

  8. Janek
    Czer 09, 2011 @ 14:06:02

    Ha! Wiedziałem, że jak dzisiaj tu zajrzę to będzie coś ciekawego. To co tutaj opisujesz/cytujesz jest bardzo podobne do tego jak ja to odbieram:
    – istnieje wyższa część nas, która jest już tym wszyskim o co prosiliśmy (czym chcemy być)
    – kiedy się z nią zestroimy otrzymamy to o co prosiliśmy (uczucia szczęścia, miłości są tego wskaźnikami)
    – aby się z nią zestroić najlepszym rozwiązaniem jest troszczenie się o to jak się czujemy w każdej chwili
    – jeśli czujemy się źle, to znaczy, że nie pozwalamy na pełne połączenie z naszym Wyższym Ja, Żródłem, Bogiem, Wszystkim Co Jest
    – w zależności od tego jak bardzo jesteśmy odłączeni od tego Źródła, najlepszym rozwiązaniem jest przestanie robienia tego co właśnie robimy 🙂 (czyli negatywnego, specyficznego skupianie się na rzeczywistości)
    – nigdy nie zostaniemy całkowicie odłączenieni od naszego Wyższego Ja, ponieważ to jest nasza większa część, to kim naprawdę jesteśmy (możemy tylko zapomnieć, że tym jesteśmy)
    – nasze Wyższe Ja zawsze podtrzymuje wysokie wibracje (dlatego to tak boli kiedy jesteśmy z nim w desynchronizacji)
    – jeśli czujemy się dobrze w danej chwili (doceniamy coś, przypominamy sobie coś przyjemnego) to pozwalamy na to połączenie i możemy podtrzymać je dłużej
    – nie można szybko przeskoczyć wibracyjnie z czucia się bardzo źle, na czucie się bardzo dobrze, więc najefektywniejszym sposobem zestrojenia ze Źródłem jest zauważanie kiedy czujemy się dobrze i podtrzymanie tego uczucia (inaczej możemy utknąć we frustracji próbowania zmienienia tego co jest)
    – to co wewnątrz manifestuje się na zewnątrz
    To co na zewnątrz nie koniecznie ma znaczenie. To znaczy jedynym powodem dla którego chcemy np. pieniędzy, związku (zewnętrznej manifestacji) jest przekonanie, że zdobywając je poczujemy się lepiej (i tak się stanie), ale jedyne o co zabiegamy jest poczucie szczęścia, spełnienia, radości, wolności, miłości…
    To jest jak ja to narazie rozumiem (skrócona wersja) po wielu przeczytanych ksążkach, pewnych doświadczeniach i paru olśnieniach, przebłyskach intuicji. Jestem świadom, że to nie jest ostateczna prawda, ani Prawda, ani PRAWDA. PRAWDA jest zawsze w sercu.

  9. ramzes
    Czer 09, 2011 @ 13:54:31

    A ja po prostu dziękuję Dajamanti, że się podzieliłeś …
    Bardzo do mnie przemawia to, co napisałeś …
    Czuję zwyczajnie, że to ważne …
    Jeszcze raz dzięki .

  10. Krzysztof
    Czer 09, 2011 @ 13:23:00

    hehehe usmiecham sie, Dajamanti bo od kilku dni myslalem sobie ze masz pewnie duzo do podzielenia sie i ze fajnie byloby jakbys napisal cos ‚rozleglejszego’- a tu masz- napisal.
    usmiecham sie (piszac to) bo nie mam tu dostepu do tych okralych pajacow ktorych uzywacie.
    czy ktos wie jak to naprawic.
    Pozdrawiam

    • Ktoś
      Czer 09, 2011 @ 13:48:40

      Nie wiem kogo nazywasz dokładnie pajacem, ale jeśli nazywasz pajacem swoją totalną jaźń (która w twojej głowie może przejawić się w różnej formie), to znaczy, że nazywasz sam siebie w ten sposób i nie mów, że nie masz kontaktu z samym sobą. Owszem dostęp do nich masz tylko widocznie twój wyższy aspekt zdecydował się na inną formę komunikacji (sny, przypadkowe myśli, olśnienia, intucija itp.), niż komunikację werbalną, telepatyczną. Ale porozmawiaj z Nim może sam Siebie odwiedzisz, to jest On (Ty) przybierze formę w postaci myślokształtu i zagada do ciebie, o ile jest to zgodne z kierunkiem rozwoju.

    • Dajamanti
      Czer 09, 2011 @ 14:08:26

      A ja myślę Ktosiu że Krzysztofowi chodziło jedynie o emotikonki, że nie może ich używać 😀 Krzysztofie spróbuj po każdym wyrazie po którym chcesz dodać minkę, użyć spacji a potem dwukropek i nawias lub D lub P. Jeżeli nie oddzielisz wyraz spacją tylko złączysz z minką, pajacyk nie wyjdzie 😀

      Pozdrawiam.

      • Ktoś
        Czer 09, 2011 @ 14:11:08

        Widocznie jestem niekumaty 😀 < patrz uśmiechnięty pajacyk.

        • Dajamanti
          Czer 09, 2011 @ 14:17:52

          Hehe 😀

        • Krzysztof
          Czer 09, 2011 @ 17:13:02

          hehe 🙂

        • wika
          Czer 10, 2011 @ 03:51:07

          Hurra, hurra, udało się!… 😛 <<< a ja się tak głowiłam, jak to zrobić…. myślałam, że trzeba jakieś ustawienia w komputrze zmienić… a to po prostu SPACJA!!! przestrzeń jest wszystkim, jak się okazuje, nawet w drobnych sprawach… 😛 😀 🙂

        • Krzysztof
          Czer 10, 2011 @ 06:16:40

          hurra udalo sie!,
          jest to latwiejsze niz mi sie wydawalo
          -wystarczy sie usmiechnac 🙂
          dzieki za usmiechy od wszyskich, dla wszystkich
          -to pomaga 🙂

      • MKFELA
        Czer 11, 2011 @ 07:43:22

        Piękne doznania też bym tak chciała .aha,ja też mam problem,jak wam przesłać uśmiechniętą buzię ; ( )D P aaa 😦 D P) coś mi dalej nie wychodzi? :(dp)
        Pozdrawiam

    • Agagirl
      Czer 09, 2011 @ 15:31:13

      A ja się uśmiałam czytając Twoje świetne określenie emotków „okrągłe pajace” xD padłam 🙂 Powiem Wam, że do mnie też bardzo bardzo prezmawia przekaz Dajamantiego więc wielkie dzięx, Dajamanti, za podzielenie się z Nami :*

  11. Dajamanti
    Czer 09, 2011 @ 12:59:31

    Cieszę się, że nie tylko ja na tym skorzystam ale również Wam może się to przydać 🙂

    Pozdrawiam z Miłością.

  12. Ktoś
    Czer 09, 2011 @ 12:58:29

    Znana mi książka (ktoś mi kiedy polecał), ale nie chce mi się czytać (leniwy jestem chyba). Jakoś wolę na własną rękę odkrywać…

  13. Jan
    Czer 09, 2011 @ 11:51:27

    trzeba pozostawac na stale w lacznosci aby uzyskac pelnej Boskosci

  14. Ktoś
    Czer 09, 2011 @ 11:46:14

    No nareszcie ktoś przemówił do rozsądku uff… Jestem naprawdę zachwycony.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
