Komunikowanie się ze Swoim Przyszłym „Ja”


.

.

Deborah L. ZETA

Przetłumaczyła Wika

.

Wasze przyszłe „ja” stanowi źródło wyjątkowo cennych opinii i informacji zwrotnych, jakie możecie otrzymać.  Jeśli wasze przyszłe ja ma możliwość skontaktowania się z wami na poziomie świadomości, jest to dowodem na to, że w chwili obecnej podejmujecie działania zmierzające w kierunku rozwijania mądrego i zaawansowanego przyszłego „ciebie”.  To przyszłe „ty” jest w stanie zaoferować wskazówki i gwarancję, że działania, jakie podejmujecie w chwili obecnej, są zgodne z waszym duchowym celem. W ten sposób wasze przyszłe „ja” może być mądrym źródłem dobrego samopoczucia i pewności.

Oprócz tego, że dostarcza wam ono ważnych informacji, wasze przyszłe „ja” może wam przynosić wskazówki, dotyczące chwili obecnej. Wiele z tych wskazówek pojawia się w formie informacji przekazywanych drogą channelingu. Taką informację wasza świadomość otrzymuje w postaci „pobranych plików energetycznych”, które wasz świadomy umysł z upływem czasu uczy się przekładać na słowa, wyobrażenia, pojęcia i pomysły. Możecie doświadczać tych „pobranych informacji” jako momentów nagłych wglądów i natchnień, albo jako pojawienia się w waszej świadomości informacji wcześniej wam nieznanych. Informacje te mogą przybywać przez różne kanały przekazu, włącznie z automatycznym pisaniem, świadomymi lub nieświadomymi transami werbalnymi, sztuką wizyjną i uzdrawianiem energią. To tylko niektóre sposoby, w jakie możecie doświadczyć tych „pobranych informacji”.

Ci, którzy otrzymują informacje drogą channelingu, często uznają, że źródło tych przekazów jest czymś istniejącym poza nimi. Jednakże w wielu przypadkach informacja uzyskana poprzez channeling zjawia się w czyjejś świadomości jako bezpośredni rezultat wprawienia energetycznych wibracji w rezonans z zaawansowanym przyszłym aspektem czyjejś istoty. Ta wspólnota z waszym przyszłym „ja” może mieć miejsce na poziomie podświadomym, a jeśli świadomy umysł wasz i waszego przyszłego „ja” są świadome i rozbudzone/w stanie czuwania (awake), możecie oboje świadomie rozpoznać, że odbywa się taka wymiana.
Warto zaznaczyć, że to „pobieranie” i wymiana informacji mogą mieć miejsce czy zdajecie sobie z tego sprawę na świadomym poziomie, czy też nie. Jeśli wasz świadomy umysł albo ego w pełni nad tym panuje, będzie przypisywać sobie zasługę za idee i informacje, które otrzymujecie od swych innych „ja”. Jeśli wasze ego uznaje się za ograniczone w swoich możliwościach, może zdecydować się przypisać otrzymane drogą channelingu informacje istocie spoza swojego „ja”. Jeśli wasze ego jest podporządkowane waszemu duchowemu celowi, ze skromnością rozpozna w tych informacjach przewodnictwo i pomoc, jaką otrzymuje od innych aspektów waszej istoty.

Wasze przyszłe „ja” i Kroniki Akaszy
Jednym z darów, jakie możecie otrzymać dzięki świadomej komunii ze swym przyszłym „ja”, jest szerszy dostęp do Kronik Akaszy, dotyczących przyszłości. Kroniki Akaszy stanowią eteryczną bibliotekę, w której mieści się wiedza na temat wszystkiego, co kiedykolwiek było lub będzie. Ta biblioteka zawiera wszystkie wydarzenia i odpowiedzi dotyczące świadomości we wszystkich rzeczywistościach, jakie istnieją we wszechświecie.
Kiedykolwiek łączycie się z aspektami waszego „ja”, które istnieją w innych położeniach w kontinuum czaso-przestrzennym, stajecie się mocniej skupieni w świadomości. Ta potężna koncentracja umożliwia szerszy dostęp do wiedzy zawartej w Uniwersalnym czy też Kosmicznym Umyśle. To ten dostęp do zapisów ze wszystkich czasów sprawia, że możliwe jest istnienie jasnowidzenia i wszystkich form percepcji pozazmysłowej.

Wasze przyszłe „ja” stanowi klucz do waszego celu życiowego
Wasze przyszłe „ja” posiada „mapę samochodową” ścieżki rozwoju duchowego, która rozpościera się przed wami. Dzięki dostrojeniu się do waszej przyszłej świadomości możecie „pobrać” tę mapę, która dostarczy wam wiadomości o następnych posunięciach na waszej duchowej ścieżce.
Przyszłe „ja” może wam pomóc zrozumieć, w jaki sposób wydarzenia rozgrywające się w czasie obecnym pomagają wam we wzroście i rozwoju. Ponieważ wasze przyszłe „ja” przemierzyło już tę połać życiowego doświadczenia, przez którą wy teraz podróżujecie, może wam pomóc lepiej zrozumieć, w jaki sposób wasz cel życiowy odsłania się przed wami obecnie, nawet jeśli aktualna sytuacja może wydawać się trudna i pełna wyzwań. Jako mądry przewodnik i mentor, wasze przyszłe „ja” może was poprowadzić ku każdemu następnemu etapowi na waszej drodze, wiodącej do niego. Może wam pomóc dostroić się do wyższej wizji każdej osoby, wydarzenia i sytuacji, jakie pojawią się w waszym życiu.

Wyjątki z „Wieści z przyszłości: wybierając wasze przyszłe ‘ja’ na przewodnika i mentora”

http://lifeafteryear2012.blogspot.com/2011/05/channeling-your-future-self.html

26 komentarzy (+add yours?)

  1. agni
    Czer 08, 2011 @ 07:01:54

    Jeszcze odnośnie książki „Między chaosem a świadomością. Hiperfizyka” – jej recenzję można przeczytać na stronie http://www.duchowainspiracja.wordpress.com
    Pozdrawiam 🙂

    • Sabrina
      Czer 08, 2011 @ 09:57:13

      Dziękuje Angi za link. Po przeczytaniu go tylko się utwierdziłam w przekonaniu, że Ci Państwo nie są wiarygodnym źródłem informacji.

  2. allright
    Czer 07, 2011 @ 01:11:04

    Witam Was moi mili…zaskakujące są odpowiedzi bez zadawania pytań…to takie subtelne….dziękuje za ten przekaz
    miłego, twórczego dnia Wam życzę…o a może warto wznieść wzrok ku niebu…
    allright, Gabi

  3. Oualander
    Czer 06, 2011 @ 12:36:19

    Wspaniale! właśnie uświadomiłem sobie iż takie wskazówki, olśnienia i przeczucia które miewam w najprzeróżniejszych momentach mojego życia od wielu lat pochodzą ode mnie samego z przyszłości, cóż kochani, nasuwa mi się w związku z tym ciekawa konkluzja:
    Bezgraniczne zaufanie intuicji zaprowadzi nas do najwspanialszej wersji naszej przyszłości.
    Pozdrawiam
    Piotr 🙂

  4. Karmel
    Czer 06, 2011 @ 11:37:08

    Coś jak Darryl i Bashar? 🙂

  5. Jan
    Czer 06, 2011 @ 11:00:37

    10 sposobow manipulacji spoleczenstwami mozna okreslic jako zlote reguly podporzadkowania istot ludzkich .
    Warto podziekowac za umieszczenie ich na tej stronie , zapoznanie sie z nimi pozwala na uwolnienie sie z tej hipnozy . Pomagajac przebudzic i spojrzec TERAZ w swiat bez iluzji ; nie ufajac zaklamaniu , obludzieie ……. stajac sie jednostka wolna i mocna .

  6. kwiat
    Czer 06, 2011 @ 10:45:40

    http://www.youtube.com/watch?v=0ecjUXD8fuw zapraszam do obejrzenia nowego wywiadu na temat Fali 2012

    • agni
      Czer 07, 2011 @ 01:09:41

      Dziękuję za ten link. Jeszcze nie obejrzałam w całości tego wywiadu, ale jest to temat, który mnie zajmuje od pewnego czasu, jestem też w trakcie czytania ich książki „Między chaosem a świadomością. Hiperfizyka”. Mam jednak poważne wątpliwości co do wiarygodności tych państwa. Wiele z tego, co mówią i piszą ma dla mnie sens, ale zastanawiam się, czy osoby faktycznie oświecone i wyzwolone miałyby problem z wysłowieniem się, z błędami, których jest mnóstwo w książce (nawet ortograficzne), nie mówiąc o nadmiarze przecinków, użytych w zupełnie nie tych miejscach co trzeba. Dla mnie reprezentują dość niski poziom. Na ich stronie można tez przeczytać negatywną wypowiedź odnośnie Jarosława Kaczyńskiego, co spowodowało, że zapaliła mi się czerwona lampka. Rozumiem, że można negatywnie wyrażać się o politykach i polityce, ale jak się tylko jedną osobę wymienia, to tak, jakby była ta pani za opozycja.
      No i jeszcze jedno. Jak się ich czyta, to mam odczucia negatywne odnośnie samego życia, własnej osoby i wszystkiego wokół. Wg mnie zaniżają oni wartość ludzkiego życia. Zupełnie inne zazwyczaj mam odczucia przy czytaniu innych, „uduchowionych” lektur, które raczej mnie podbudowują od środka.

      • Ziemianin
        Czer 07, 2011 @ 08:44:28

        Ja już wcześniej ich oglądałem na You Tube, może ze dwa filmiki, ale nie wytrzymałem do końca i wygasiłem bo w mym wnętrzu coś jakby niemile zazgrzytało i poczułem jakąś niechęć do ich wypowiedzi, więc jak widać nie jesteś osamotniona w tych odczuciach.

        Pozdrawiam 🙂

        • kasia
          Czer 07, 2011 @ 12:13:04

          Ziemianinie – ja zupełnie w innym temacie, ale korzystam, że Cię „złapałam”:) – ponieważ z tego co zauwazyłam jesteś zorientowany w temacie „kosmicznych ras” (poleciłeś mi swojego czasu bardzo ciekawe linki) chciałabym Cię pięknie poprosić o jakieś materiały dotyczące Nordyków.
          Ja do niedawna byłam skłonna sądzić, że to rasa m.in. Plejadan i z natury jest pozytywnie spolaryzowana trzymając kciuki za naszą ewolucję, a tu co i raz inne dane mi sie pojawiają. Że cwani, że podstępni… Pewnie i tak nie uzyskam w tych badaniach jednoznacznej odpowiedzi (wiadomo też, że przefiltruję to przez moją intuicję:)), ale interesują mnie podpowiedzi.
          Pozdrawiam. Kasia.

        • Ziemianin
          Czer 07, 2011 @ 13:33:55

          Ok Kasiu…

          Nie wiem czy jestem tak bardzo w tych rasach zorientowany, ale miałem sporo zapisów w kompie o nich i kiedyś przez nieuwagę te treści wykasowałem. Często, kopiuję do kompa to co mnie bardziej zainteresuje, żeby w razie potrzeby tam zerknąć. Wiesz, taka prywatna bibliografia na swój własny użytek. Ale obiecuję że jak się „dokopię” do tych materiałów to Ci podrzucę. ( jeśli nie masz przeciwwskazań to mogę Ci wysłać na adres e-mail-owy, podaję swój: plejady-orion@o2.pl ) A jeśli nie to przez portal Krystal. Z tego co pamiętam o Nordykach, to raczej rasa pozytywna, chociaż niektórzy mówią inaczej. W moim odczuciu są pozytywni. Są bardzo piękni i urodziwi jak właśnie Plejadianie. Więcej na tą chwilę nie mogę Ci nic powiedzieć. Myślę że piękno i dobroć to wyraz Boskiego Ducha.

          Pozdrawiam serdecznie 🙂
          Mieczysław

        • emin
          Czer 07, 2011 @ 14:18:52

          witam,
          a ja raczej pamietam ich jako tych niedobrych, współpracujących z reptilianami. Nordycy kojarzą mi się z rasą Aryjską i faszyzmem. Wygląd nie może decydować o tym czy są pozytywni czy nie.
          Pozdrawiam

        • Sabrina
          Czer 07, 2011 @ 14:43:31

          Mieczysławie, ja też jestem zainteresowana tymi rasami. Więc pozwolę sobie skorzystać z podanego maila 😉

        • kasia
          Czer 07, 2011 @ 16:48:31

          Dziekuje za odpowiedz:-). Tym razem pisze z telefonu, wiec tu podam swoj adres: art-hatka@tlen.pl.
          Ja tez odbieram ich pozytywnie i nie wierze zeby celowo np Plejadianie chcieli byc inspiracja dla obsesji aryjskiej pana Hitlerka. Moze sa inne humanoidalne rasy ktore mialy taki interes, albo mozliwosc przywdziewania pieknych cial.

        • Mariusz
          Czer 08, 2011 @ 02:07:50

          Mnie również dość szybko odrzuciło, kompletny brak rezonansu. „Nie każdy może być light workerem”. Opisują to jak jakiś ciężar. Jeśli ktoś prawdziwie służy sprawie, robi to z lekkością, radością, bez podkreślania swoich zasług.

        • Sabrina
          Czer 08, 2011 @ 09:40:59

          Słuchałam ich wcześniej. We wcześniejszym wywiadzie, też podkreślili, że są lightworkerami i że nie każdy może nim być, gdyż jest to bardzo niebezpieczne zadanie i rzadko która dusza na coś takiego się decyduje. Oni w ogóle przedstawiają zupełnie inną definicję lightworkera niż np. Jezus w przekazach. Dla mnie nie są wiarygodni. I masz rację Mariuszu praca lightworkera to przyjemność i lekkość, a nie ciężka męcząca praca z podkreśleniem – jakby chcieli powiedzieć i w pewnym sensie mówią: ” jesteśmy wybrańcami, stoimy wyższej w ewolucji niż wy i męczymy się z wami półgłówkami”.

      • ja
        Czer 07, 2011 @ 09:16:30

        agni.. mam dokładnie takie same odczucia jak TY co do tych Państwa.. nie zamierzam tego oglądać do końca … nie mówiąc już o czytaniu ich wywodów na te tematy..zresztą umieściłem tam kulturalną aluzję w komentarzach…. może ją „kupią”.. Namaste

      • Sabrina
        Czer 07, 2011 @ 09:39:58

        Ja tez się zgadzam w niektórych kwestiach z nimi. Jednak – ogólnie rzecz ujmując- oddziaływują negatywnie na moją duszę. Absolutnie nie przekonują mnie do siebie. A z tym swoim „oświeceniem” – to lekko przesadzili.

        • Ktoś
          Czer 07, 2011 @ 10:40:00

          Ponoć dążąc do oświecenia, nie można osiągnąć oświecenia, gdyż samo dążenie zakłada, że zdobędziesz oświecenie gdzieś w przyszłości, a przyszłość to abstrakcja, czyli dążąc do tego nigdy tego nie dosięgniesz bo „zawsze” będziesz dążyć. Oświecenie można osiągną w TU i Teraz… Nie ma recepty na to jak tego dokonać i nie wiadomo co dokładnie określane jest terminem „oświecenie”.

        • Sabrina
          Czer 07, 2011 @ 11:06:12

          Można dążyć do oświecenia, a nawet i trzeba, Ktosiu 😉 Jedynie czego nie można, to zakładać, że się dąży, bo wówczas faktycznie można go nie osiągnąć.

        • Ktoś
          Czer 07, 2011 @ 11:35:51

          Wybacz, ale nie zrozumiałaś koncepcji, oświecenie to nie jest coś co można „zdobyć”. Trzeba się rozwijać, a „oświecenie” może się nadarzyć i być konsekwencją rozwoju. Choć sam termin „oświecenie” jest niejednoznaczny.

        • Sabrina
          Czer 07, 2011 @ 16:36:00

          No to najwyraźniej, inaczej rozumujemy oświecenie i inną wiedzę na ten temat posiadamy 🙂

      • kasia
        Czer 07, 2011 @ 12:28:51

        O, to ciekawe:). Myślałam, że może tylko ja czuję jakiś zgrzyt odnośnie tych filmików. Tak się zastanawiałam co mi zgrzyta i doszłam do wniosku, że nie czuję od tych ludzi ciepła i pokory. Mam nadzieję oczywiście, że ich praca jest bardzo korzystna i moja ocena (pewnie nie powinnam oceniać :)) to wynik niezrozumienia tego klimatu lub ich nieumiejętności dotarcia do wszystkich. Odnosiłam po prostu wrażenie, że czują się lepsi od „reszty”. Może mieli tremę przed nagraniem i tak tylko wyszło. Może to dobry styl dla tych do których jest to tak naprawdę kierowane.Tak czy siak życzę im owocnej pracy dla dobra Świata, bo wiele sensu w treści tez tam jest.

        • wika
          Czer 07, 2011 @ 13:02:21

          Wahałam się rano, czy zadać to pytanie, mianowicie „co sądzicie na temat tej książki?”…w końcu nie zadałam, a odpowiedź i tak przyszła!!!:D usłyszałam o niej dopiero wczoraj, zajrzałam na stronę internetową i…no właśnie, coś jakby było nie tak…teoria ok, przecinki też mnie denerwują – ale sama wiem, ile się trzeba natrudzić, żeby je wszystkie przyzwoicie ustawić (zwłaszcza że programy do poprawiania bywają do tego za głupie…poważnie!:p) – natomiast ton tego wszystkiego jest dla mnie jakiś taki bezlitosny…jakby nieludzki…wiadomo, że takie „odhumanizowanie” jest bardzo popularne od wielu lat w nauce i kręgach akademickich, ale to pachnie istotami o wielkim rozumie i małym sercu – są takie „bezduszne” cywilizacje, a nawet podobno cała ich linia ewolucyjna, oparta na intelekcie, a kompletnie nieświadoma istnienia emocji. Zdaje się, że zresztą na tym polega po części nasz kłopot z „Jaszczurkami” – po prostu są mało ludzcy, więc trudno się z nimi dogadać…

          Ta książka jest do przetłumaczenia na angielski, ale pewnie chętnych nie widać…:P

    • ada
      Czer 07, 2011 @ 06:56:33

      Bardzo ciekawy wywiad ,szczególnie końcówka.
      Nie słodzą ,mówią wprost ,że fala ,która ma nadejść niczego za nas nie zrobi,
      dlatego jeśli się ludzkość nie obudzi możemy załapać się na niekorzystny scenariusz, o którym wspominał Alaje,czy Michał Papierski z Fioletowego
      Płomienia.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
