Dzień Dziecka!

Zainspirowana komentarzem Wiki, składam najlepsze życzenia wszystkim Dzieciom, małym i dużym, cudownym, niewinnym, twórczym, pozytywnym, kochanym przez Wszechświat, na naszym blogu i na całym świecie 🙂

A to torcik dla Was 😉

13 Komentarzy (+add yours?)

  1. XSIMA
    Czer 10, 2011 @ 13:11:13

    NIECH DZIEN DZIECKA BEDZIE ZAWSZE W NASZYCH SERCACH……I W NASZYCH GLOWACH…..ZLOTY WIEK,,,,POZDRAWIAM WSZYSTKIE DZIECI GALAKTYKI…XSIMA

  2. Hawa
    Czer 03, 2011 @ 01:38:12

    Dzieki za zyczenia z okazji i bez okazji na dzien dziecka .

  3. ArO
    Czer 02, 2011 @ 08:55:01

  4. allright
    Czer 02, 2011 @ 04:09:39

    Mam dla Was kochani prezent…eh przecież świętować możemy codziennie

    cudowna Medytacja Serca…ja dzisiaj w pracy pozwoliłam sobie na chwilę bycia Tu i Teraz…na szczęście sama sobie jestem szefem psssss czego i Wam kochani życzę…promyk miłości Wam posyłam
    Wasza allright, Gabi

  5. MKFELA
    Czer 02, 2011 @ 01:00:05

    Krystal, dziękuję za życzenia i bardzo smaczny torcik.Coś nas wszystkich przyciągnęło do twojego blogu,myślimy podobnie lub identycznie,jak byśmy byli jedną rodziną duchową/bo w tych ziemskich różnie bywa/.A teraz wspólnie zajadamy się tortem.
    Dzięki za strawę duchową.
    Z Miłością i Światłem pozdrawiam wszystkich.

  6. allright
    Czer 01, 2011 @ 13:58:24

    Jaki to cudowny dzień…święto nas wszystkich:)))))))Dzięki Krystal za wspaniałą gościnę jaką nam zgotowałaś…mniam…czuję smak Twojego tortu…cudownie dosłodzonego miłością, rozpływa się w ustach:)))))))
    Wasza siostra
    allright,Gabi

  7. Krzysztof
    Czer 01, 2011 @ 12:41:56

    *Jeden-Kolektywny- Telepatyczny-Umysl*

  8. Krzysztof
    Czer 01, 2011 @ 12:31:16

    Wysylam(y) bezgraniczna i bezwarunkowa Milosc do obszaru i ludzi w

    Japonii. Nasza Intencja, Wspolnie i Razem tworzy Spojny, Jedno(lity) i Swietlisty Pierscien Transformujacy i Przenikajacy Wszechswiat. K

  9. mary_celeste
    Czer 01, 2011 @ 11:58:37

    Pewna matka o dzieciach…

    List matki z Fukushimy
    Opublikowano Maj 31, 2011, autor: exignorant

    Do ludzi w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie,

    Jest mi niewymownie przykro z powodu uranu i plutonu emitowanego przez Japonię do środowiska. Radioaktywny opad z Fukushimy okrążył już świat wiele razy; dotarł na Hawaje, Alaskę, nawet do Nowego Jorku.

    Mieszkamy 60 kilometrów od elektrowni i skażenie radioaktywne naszych domów wykracza poza poziom odnotowany w Czarnobylu. Cez-137, który odnajdują w glebie pozostanie tutaj przez 30 lat. Ale rząd nam nie pomoże. Każą nam siedzieć cicho. Każą naszym dzieciom nakładać maski, czapki i chodzić do szkoły.

    Tego lata nasze dzieci nie pójdą popływać. Nie będą mogły bawić się na podwórku. Nie mogą jeść pysznych brzoskwiń z Fukushimy. Nie mogą nawet jeść ryżu, który uprawiają farmerzy. Nie mogą odwiedzać pięknych rzek, gór i jezior Fukushimy. Odczuwam smutek. Myśli te napełniają mnie żalem.

    Nasze dzieci spędzą lato w swoich klasach, przy zamkniętych oknach; oblane potem spróbują skoncentrować się na nauce. Nawet nie wiemy jak bardzo zostały już napromieniowane.

    Miałam 8 lat, kiedy otworzono elektrownię Fukushima Dai-ichi. Gdybym rozumiała, co budują walczyłabym przeciwko niej. Nie zdawałam sobie sprawy, że zawierała niebezpieczeństwo, które zagrozi moim dzieciom, dzieciom moich dzieci i ich dzieciom.

    Jestem wdzięczna za pomoc, jaką posyła nam świat. Teraz prosimy Was o to, żebyście głośno zaprotestowali przeciwko japońskiemu rządowi. Wywrzyjcie na nim presję, aby podjął działania. Powiedzcie im, żeby ochronę dzieci uczynili swoim najwyższym priorytetem.

    Dziękuję Wam z całego serca,

    Tomoko Hatsuzawa
    Fukushima City
    25 maja 2011

    exignorant.wodpress.com

    Prześlijmy naszą miłość…
    Renia

  10. Biedrona
    Czer 01, 2011 @ 11:29:41

    Dziękuję za życzenia.
    Torcik wspaniały i na pewno smakuje wybornie.
    Ja również życzę wszystkim dzieciom wszystkiego najpiękniejszego.

  11. mary_celeste
    Czer 01, 2011 @ 11:24:32

    „Jesteśmy częścią Ziemi i dziećmi Wszechświata, jesteśmy twórcami.
    Jesteśmy jednym, a miłość jest wszystkim, co jest.”

    Dziękuję droga Krystal! Gdy patrzę z przyjemnością na ten doskonały torcik, stwierdzam, że z pewnością jestem…łakomczuchem!
    Renia

    • wika
      Czer 01, 2011 @ 12:09:46

      Tego mi było trzeba! Nie tylko dlatego, że jestem łakomczuchem… Od paru lat tęskniłam do porządnego Dnia Dziecka, a jakoś nieustannie a to deszcz, a to zimno, a to humor nie taki, i nawet lody nie smakowały wystarczająco dobrze!…(to pewno Ciemni, bracia-paskudy, namieszali coś w tych lodach…:p) A dziś poczułam się wreszcie odpowiednio dopieszczona z okazji mojego rodzonego święta!!!:D:P:-) Dzięki, kochana, dogodziłaś mi bardzo!:D Niechże Tobie też będzie zawsze tak kolorowo i cudownie…:-)

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
